Za długo,przyzwyczajenie do produktu ,który Polski jest tylko z nazwy.łacznie ~110zł
strona 48 z 60
- « poprzednia
- 1 ...
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- nastepna »
-
~mak / 2011-08-22 19:23
A wszystko przez ukryte w umowie dodatkowe koszty a uruchomienie telefonu,internetu,mimo że było to wznowienie umowy.A najśmieszniejsze połączenia z infolinią neostrady np po burzy lub naprawach ich monterów za, które z telefonu TP trzeba słono płacić.A Pani z Błękitnej linii mówi że tak było zawsze a umowy trzeba znać i tu ma rację , to że od 7 miesięcy nie mam r-k od TP to błąd w sztuce cóż duży może więcej .A konkurencja na tym rynku jest tylko z nazwy do momentu sprzedania "kitu" -
-
~alwaro2614 / 2011-08-20 13:34
JESTEM OBECNIE KLIJENTEM NEOSTRADY 6 MEGA ZA 89 ZL, NA POCZATKU UMOWY PRZEZYWALEM HORROR MIALEM 2 MEGAGAJTY ZAMIAST SZESCIU NA POCZATKU PRZYJMOWANO MOJE REKLAMACJE I PLACILEM ZA DANA PREDKOSC JAKA MIALEM CZYLI 2 MEGA A NIE SZEC ALE KILKA TAKICH REKLAMACJI I ZACZELI MNIE ZBYWAC ROZLANCZAC SIE BEZ SLOWA PO KOLEJNYCH TELEFONACH WMAWIALI MI ZE TO WINA WIROSUW W MOIM KOMPIE TOTALNA KPINA I BZDURA BO ZMIENILEM SYSTEM NA NOWY I PO PODLACZENIU POKAZYWALO PODOBNIE 2 MGABAJTY.SIOSTRA WZIELA NETJE I MA 19,89-MG ZA 60 ZL CALE SZCZESCIE ZE MAM DO PAZDZIERNIKA I REZYGNUJE Z TEJ NEOSTRADY BO MNIE KREW ZALEWA RADJO INTERNETOWE PRZERYWA I SZKODA SLOW 6 MAM W NOCY JAK WSZYSCY JUZ SPIA.A MI TLUMACZYLI ZE SIEC PRZECIAZONA?NIE Z MIJEJ WINY WIEC CZEMU KLIJENT MA PONOSIC KONSEKWECJE ZA CZYJES BLEDY.DZIEKUJE JUZ NIGDY WIECEJ NEO-TP........... ZaletyW NOCY JEST DANA PREDKOSCWadyW DZIEN DWA MEGAOD GRUDNIA -
~klient3435 / 2011-08-10 23:10
Jak mają być usługi wysokiej jakości w TP i klient zadowolony jak pracownicy nie są w salonach jak i na infoliniach niech tp pomyśli i zapewni godziwe zarobki i umowy a później tan wynik zadowolenia przełoży się na obsługę klienta TAKIE JEST MOJE SKROMNE ZDANIE PANOWIE PREZESI!!! Zaletylepsza obsługa abWadyobecnie jest zła obsługa5lat -
~henryczek6 / 2011-08-04 10:06
mam ciągłe problemy z utrzymaniem szybkości łącza,6 jest tylko czasami.Najbardziej mnie wkó....linia pomocy w przypadku usterki.Nikt nie mówi że linia 801 505 505 jest płatna!!!!!!! Gdy się dzwoni na stary nr.801102102 panie informują że trzeba dzwonić na nowy nr. ale zapominają powiedzieć ze jest płatny.To jest oszustwo. Zaletyjedyna działająca w moim rejonieWadydroga,niestabilna.Szybkość jest niska a płaci się za większą2 lata 69,57zł -
~kazimierz1941 / 2011-07-26 18:54
Neostrada to jedno wielkie .
W ubiegłym roku zostałem telefonicznie powiadomiony przez info Neostrada o promocji na usługę.
Jako powiązanie zaproponowano mi do wyboru dwa prezenty.Mimo to,że jeszcze poprzednia umowa nie wygasła zostałem poinformowany,że nic nie stoi na przeszkodzie aby umowę przedłużyć
Jako prezent wybrałem aparat fotograficzny.Nikt nie poinformował mnie jakie skutki niesie ze sobą ta promocja.W miesiącu lipcu dostałem fakturę na kwotę wyższą jaką do tej pory płaciłem.Poinformowano mnie,że taką należność będę płacił do końca trwania okresu umowy.W związku z tym rodzi się pytanie?jaka to jest promocja,jaki to jest prezent.
żeby było jeszcze ciekawiej .W związku ze zmianą miejsca zamieszkania przez prawie 3 m-c "walczyłem" o przeniesienie Neostrady. Mimo braku dostępu do usługi częściowo ją opłacałem.Mimo to otrzymywałem monity o zaległościach.
W związku z tym będę informował każdego potencjalnego kandydata o odstąpienia od współpracy z tym operatorem.
.ZaletydnoWadycała neostrada -
~Edgar / 2011-07-25 18:18
Jestem zadowolony, można liczyć na bok i usługa całkiem hula. Przestrzegam jednocześnie przed netią żeby nie robić przejść do tej tzw. 'firmy' ...
Miałem mioeć 6Mb i mam i wszystko śmiga.ZaletyBiuro obsługi klienta - można liczyć na pomocWadymogłaby być tańsza6 miesięcy -
~zaba / 2011-07-14 01:47
Całkowicie popieram iż sama nie mam takiej prędkości jaką miałam mieć mi przy przedłużeniu umowy.
Niestety ,ale przejdę do netii jak umowa się zakończy ze względu że sąsiadka ma i nie narzeka ,a do tego mają tańsze abonamenty i tyle minut . -
~gregor / 2011-07-12 09:51
Jestem Zszkowany tym jak TPSA doi swoich klientow.
Mieszkam w UK, konkurencja w srod dostawcow internetu jest tu niesamowita. Mam internet z VirginMedia, za 10mb/s place 20GBP okolo 90zl/mies. Kiedy kupowalem ta usluge u nich na stronie internetowej, w reklamie bylo napisane ze instalacja bedzie dokonana w ciagu 3 dni za darmo, oraz ze bede placil 20GBP/mies. Tak tez sie stalo, zainstalowano mi wszystko na drugi dzien, place 20GBP i nic wiecej, zadnych abonamentow, oplaty za utrzymanie kabli, czy za oddychanie powietrzem. Internet smiga az milo, place za 10mb/s mam 12, dodatkowo Virgin przeslal mi list ze w zwiazku z unowoczesnianiem ich lini od wrzesnia za darmo podnosza mi transfer do 30mb/s bo to staje sie ich minimum. Kupilem dom letniskowy w malej wsi Polsce do ktorego chcialem podlaczyc internet. Mimo tego ze TPSA zaoferowala mi az 3 rozne prodkosci i rozne ceny dowiedzialem sie ze linia moze dostarczyc tylko 1mb/s trnsferu max w zaleznosci od odleglosci od ich centrali. Dodatkowo musze uiszczac myto w postaci utrzymania kabla zakopanego w moim ogródku. Gdy powiedzialem ze w takim razie nie chce kabla Pani z TPSA powiedziala mi ze musz go miec. Dodatkowo zeby otzrymac 1mb/s po ich promocyjnych cenach (46zl internet +30zl oplata za linie) musze wziasc od nich telefon po czym go napisac do nich laskawa prosbe zeby go zawiesic. Wtedy obejmie mnie promocaja. Poszedlem do sasiadow zeby zobaczyc jak to dziala i okazuje sie ze srednia predkosc to 300kb/s, a w porywqach do 600kb/s, nawet filmow na youtube nie da sie plynnie ogladac. Dodatkow sasiedzi otrzymuja ciagle listy z TPS-y zeby wzieli od nich 2 lub 6 mb. Po prostu tragedia, nadal w naszym kraju panuje TELEKOMUNA. To jak sie traktuje klienta w TPSA jest poprostu ponizajace, nic dziwnego ze opuszcza ich kazdorazowo 70 tys. osob. Na zakonczenie naiazujac do ich reklamy musze przyznac ze trzeba byc bez serca zeby wciskac ludziom takie badziewie i bez rozumu zeby od nich to kupowac!!!ZaletybrakWadypredkosc, zwlaszcza w porownaniu z innymi krajami, obslucha klienta, ofertajak w opisie -
-
~cubeo / 2011-07-02 12:12
neostrada nie może zagwarantować że przepustowość łącza bedzie dobra codziennie.
-
~cubeo / 2011-06-30 16:59
nowy klient dostanie taniej i wiecej niz stary klient.
widac to na stronie tpsa. za 100 zł m-sc mam 1mb neostrade.
chetnie zmienie operatoraZaletynie ma plusówWadybrak jakichkolwiek propozycji od tpsa co do abonamentu2005 rok -
~dudek / 2011-06-27 19:26
Kilka miesięcy temu zadzwoni.ł do mnie magik z tp proponując neostradę po 40 zł miesięcznie i dwa miesiące gratis ,zero aktywacji.Zgodziłem się ale po sprawdzeniu w internecie ,ze takiej oferty nie ma zadzwoniłem na drugi dzień z rezygnacją. Magik twierdził ,że po odjęciu dwóch miesięcy gratis wychodzi po 40 zł.Ja jednak zrezygnowałem ponieważ mam radiówkę za 35 zł.Od tej pory zacząłem być nękany kilkanaście razy i zastraszany. Dzisiaj przyszedł mi rachunek od firmy windykacyjnej w imieniu tp na kwotę 150zł za neostradę które nie mam, której mi nie zamontowano i na którą nie podpisałem umowy. -
~TP TO OSZUSCI / 2011-06-26 23:13
TP TO NAJDROŻSZY INTERNET I W DODATKI ICH SERWIS OLEWA KLIJENTÓW IM CHODZI ŻEBY TYLKO PŁACIĆ RACHUNKI -
~wira / 2011-06-22 11:12
jak spojrzeć na obecne ceny TP i Netii,i przykładowo łącze o prędkości 6mb/s, to TP mam korzystniejszą cenowo ofertę (umowa na 24m-ce). -
~NEOSTRADA BOI SIE NETI / 2011-06-22 08:49
mam neostrade 5 lat i kończę z tym niby monopolem bo teraz tp ma klijenta daleko w dup@@e w dodatku ma najwyższe ceny za internet i abonament odradzam oni tylko dbają o użytkownika jak umowę trzeba przedłużyć Zaletynie ma teraz same minusy dla tych pokemonów rozum i serce ale jaj brak...WadyBARDZO WYSOKIE CENY BRAK REAKCJI NA REKLAMACJE OLEWANIE KLIJENTA5 LAT -
~Krzychu2009 / 2011-06-15 15:15
Kiepsko, w wt do mojej mamy dzwoni konsultantka z tp. Mówi ze może dać umowę na 10Mb na naszym łączu. Jeszcze tego samego dnia przyszła pieszo konkurencja i chciała wcisnąć 24MB od netii na linii tp mówiąc ze nasze łącze pozwala na to. Powiedziałem mu ze znając stan i możliwości linii, która już była łatana, więc go z lekka wykpiłem. Co ciekawsze powiedziałem mu, że po co mi tyle skoro 6Mb nie wykorzystuje w pełni. To on na to, że możesz ściągać pliki z torrent... i piractwo sie szerzy!!!. W piątek przyjechał kurier od tp mama podpisała umowę, myśląc ze dojdzie do końca. Umowa przyszła, tylko o hbo i kanały przez 2 miesiące bezpłatne. Internet po 3 dniach roboczych bez zmian. Po czym zadzwoniliśmy do tp. i sie okazało ze na mojej lini nie można puścić więcej niż 6Mb.
To wynika ze specyfikacji technicznej. A konkurent opierał sie i upierał, że moja linia była sprawdzona i 24mb są w pełni dostępne Więc ani tpsa nie zasługuje na pochwalę, ani tele 2 ani Netia. jutro piszemy rozwiązanie umowy o pakiety tv. Internet zostaje.ZaletyDostęp do internetuWadyJest ich za dużo, żeby opisywać.4 -
~danusia / 2011-06-08 13:40
rzeczywiście jest na całkiem dobrym poziomie (np. 65zł za 10mega). Na stabilność łącza, czy awaryjność raczej ja narzekać nie mogę. -
-
~mzetz / 2011-06-04 00:47
Parametry/cena OK - czytając umowę wiem na co się zgadzam. Gorzej z awaryjnością - codziennie po kilka razy rozłącza. Panowie z obsługi technicznej za każdym razem szukają u mnie w domu usterki a zupełnie nie interesują się "łataną" po kilkukrotnych kradzieżach przewodu linią telefoniczną (notabene 8km kabla od centrali). 3 lata -
~pati / 2011-05-28 10:40
Od 6 lat nie podłączyli mi kabla z internetem tłumacząc się że brak możliwości technicznych, gdzie sąsiadom obok podłączają ; )
Żyje z nadzieją że ktoś inny zajmie się podłączaniem kabli a nie tylko TP.SA ! -
~Nela / 2011-05-25 17:00
Ja już czekam na netbooka 3 miesiąc i nic. -
~A N A / 2011-05-22 15:53
Bardzo żałuje, że nie mam możliwości skorzystać z innego operatora. Jestem z tepsą, bo nie mam innego wyboru. Tyle na ten temat. ZaletyZ E R OWadyW KAŻDYM MOŻLIWYM ASPEKCIE
strona 48 z 60
- « poprzednia
- 1 ...
- 46
- 47
- 48
- 49
- 50
- nastepna »