W opcji do 20 gb mam transfer okolo 17gb (po doswiadczeniach z internetem mobilnym gdzie kupuje sie no do 7,2 a dostaje sie 200 kilo to naprawde super oferta) no i b. Dobra cena
ZaletyBrak limitow, dobra cena, wysokie tranfery, bardzo mila i profesjonalna obsluga w BOK, stabilnosc
WadyNie najlepszy serwis www! Dlugi okres oczekiwania na usluge
6 miesiecy
~peter / 2012-05-02 20:37
Ocena: 5.00 / 5
Kończyła mi się umowa w telekomunie i przeniosłem telefon i internet do t-mobile . Działa to na szkielecie tp a rachunki o połowę tańsze telefon stacjonarny 25 zł + 39 internet . Rewelacja
ZaletyTańsze rachunki o 50%
Wadybrak
10 lat w telekomunie miałem 3 miesiące w t-mobile ;)
~premko / 2012-04-23 23:32
Ocena: 1.00 / 5
chciałem zamówić sam net a oni mi wciskają że muszę dodatkowo płacić za jakieś utrzymanie łącza, paranoja, nie polecam
~boss / 2012-04-21 21:12
Ocena: 4.00 / 5
mam neo 2 dni i na razie dziala b. dobrze a mieszkam na obrzeżach miasta. Pingi w granicach 50-60 jeszcze ani razu się nie rozłączył. Jak na ten moment godna polecenia zobaczymy co dalej...
2 dni
~misiekk2 / 2012-04-16 21:54
Ocena: 1.50 / 5
Z reguły nie pisze nigdy opinie jednak teraz cos naskrobie. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM. Ping skacze ZAWSZE. Filmy na youtube laduja sie w "zawrotnym" tempie - pamietam stare czasy kiedy internet 512kb to bylo cos - niestety neostrada 20Mb sie umywa. Taka predkosc widnieje tylko na umowie, w rzeczwistosci jest to GÓRA 10Mb. Jagby tego było mało w zestawie świetnej jakości modem z ruterem. gdzie łapiąc sieć wifi w 2 pokoju sila sygnalu jest slaba po prostu cudo. osobiscie chyba najgorszemu wrogowi nie polecilbym tego syfu.
Pozdrawiam i z nadzieja czekam na poprawe <-- dobre sobie, poprawe
Zaletykonkurenyjna cena, jednak lepiej zaplacic tyle samo a miec 2x "wolniejsza" predkosc
pol roku
~Marcin / 2012-04-12 22:21
Ocena: 1.50 / 5
Zanim podpisze się umowę z TP Sa warto zasięgnąć rady jakiegoś bezstronnego fachowca. Obsługa telefoniczna operatora nie ma zielonego pojęcia o tym, co oferują. Namawiają na coraz szybszy internet, gdy w wielu przypadkach (jak u mnie) ledwo zipie łącze 1 Mbps. Twierdzą, że mogę mieć bez problemu nawet 15, a przy włączeniu 2 internet nie działa. Prowadziłem wieloletnią walkę o wymianę linii. Panowie z serwisu bywali u mnie kilka razy w miesiącu. Troszkę się poprawiło po napisaniu skargi do UKE, lecz teraz znowu jest lipa. Czekam z utęsknieniem na sierpień. Kończy mi się umowa i będąc bardzo szczęśliwy przejdę do konkurencji bezprzewodowej.
ZaletyJedynie łącze kablowe
WadyWszelkie możliwe łącznie z obsługą.
9 lat
~ja / 2012-03-30 12:57
Ocena: 1.33 / 5
Zastanówcie sie ludzie sto razy zanim skorzystacie z usług tej"firmy"!!! Kpina do kwadratu. Wył mi tel 2 dni przed terminem zawieszenia nr.Bo tak..Jedna Pani w Błękitnej linii mówi że przez pomyłkę,druga że nie zawiesili... Sam się pewnie zawiesił... Mam mnóstwo spraw do załatwienia tel. a nic nie moge zrobic!!Zaznaczam że to już nie pierwszy raz! Brak słów!!!
WadySame minusy!!!
~Valdi / 2012-03-29 13:38
Kilka dni temu zadzwoniła panienka z tepsy z informacją że wreszcie będę miał wymarzony internet zamówiłem najlepszą opcje przysłali modem za pieniądze, jednostronnie podpisaną umowę. Kupiłem sobie lekko wypasiony laptop bo przecież będę miał wymarzony internet, instaluje neostradę a tu guzik z tego dzwonie na info co jest grane, przygłup mnie informuje że usługa nie jest możliwa do zrealizowania z przyczyn technicznych, mówie że cztery dni temu tpsa złożyła mi ofertę na wykonywanie usługi i zapewniono mnie że jest to jak najbardziej możliwe, przygłup mówi że anulowano umowę, ja na to po co przysłali mi modem itp. przygłup mowi że być może był to błąd systemu i tak dalej.... Pytam jak złożyc reklamacje , przygłup mówi że przez internet a ja że nie mam bo TPSA wprowadziła mnie w błąd że można u mnie założyć neostradę. Na drugi dzień sprawdzam w internecie w pracy, bo w domu nie mam, wklepując nr domowy telefonu jakie usługi może mi zaoferować tpsa, a tam jeszcze lepsza oferta + telewizja + coś tam jeszcze. Dzwonie do BOK żeby mi sprawdzili co mogą mi zaoferować , panienka oferuje mi cuda już pisze zamówienie pytam się kilka razy czy na pewno te usługi mogą być zrealizowane tak jak najbardziej mówi. To ja jej mówie od początku historie. Rezygnujemy z tpsa, firma jest nierzetelna wprowadza w błąd, dziadostwo
Wadysame minusy
~A-psik / 2012-03-16 11:18
Ocena: 1.50 / 5
Pech chciał, że na ulicy gdzie obecnie mieszkam jedynym operatorem jest "kochana" tp-sa...Jak czytam pozytywne komenty na temat owej usługi, to mam wrażenie, że piszą to pracownicy firmy, która jedynie reklamy ma dobre. Wygląd sprzętu tragiczny (im nowszy, tym większy. W domu śmiejemy się, że przy kolejnej wymianie przywiozą nam szafę), działanie jeszcze tragiczniejsze. W tym tygodniu już dwa razy miałam okazję słyszeć głos panienki w telefonie i muzyczkę, która powoduje wzrost ciśnienia u mnie (pozwę ich za wylew), a średnio to raz na tydzień muszę ten cały mega nowoczesny sprzęt resetować. W zeszłe wakacje miałam wymieniany cały ten sprzęciar i pan techniczny stwierdził, że od samego stania się może psuć (spoko, ja tam się nie znam). Serwisanci to już w ogóle inna bajka...Koleś nie potrafił nam zainstalować nowej usługi i pewnikiem czekalibyśmy dłużej, gdybym w rodzinie nie miała informatyka. I taka propozycja dla tp-sy zróbcie szkolenia dla swoich klientów odnośnie serwisowania, a serwisantów zwolnijcie i tak ofiara, która zmuszona jest do zawarcia umowy z Wami musi się nauczyć naprawiać usterki. Myślę, że koszty Wam spadną i fajniejsze reklamy z mózgiem i sercem będziecie sobie produkować. Wszak to Wam najlepiej wychodzi.
Zaletyżadnych
Wadyto co na górze w komentarzu zostało napisane
ponad 2 lata
~polerpet / 2012-03-15 21:05
Ocena: 1.00 / 5
jedna wielka masakra..mam umowe na 10mb po 16stnastej niema co wlączać internetu..3 reklamacje , brak poprawy, obietnice , ponowne dzwonienie i ponownie nikt nic niewie a dalej obiecuje,ostatnia kropla...nigdy więcej tp
Zaletynic
~MaroWrocław / 2012-03-15 19:56
Ocena: 1.00 / 5
Tp'sa bawi sie ludzmi, od 1marca nie mam neta a teraz jest 15, nic sobie z tego nie robią. Na luzie pracuja tylko w pon-pt do godz 15 i w weekendy maja wolne. Od ponad dwóch tygodni w kazdy dzien telefonowania do nich mowia ze w tym tygodniu bedzie internet. Choc co prawda zadko zdaza im sie awaria ale jak juz jest to długoooo juz wolal bym zeby mieli jak inni dostawcy internetu czyli czeste ale krótkie awarie. ps. Wiem ze paradoksalnie pisze te opinie skoro nie mam internetu lecz notebook wykryl mi jakies niezabezpieczone Wi-Fi ;)
ZaletyFajne reklamy w tv
Wadywszystko prócz reklam
nie pamietam
~Belfast / 2012-03-06 15:04
Ocena: 1.00 / 5
wyboru nie ma. Mam internet 6mb i Liveboxa. Szybszego neta mieć nie mogę bo za słabe łącze jest. Livebox 3 razy u wymiany internet ciągle się zacina. Ping jest tak słaby że w Wowa raczej nie pograsz normalnie średniowiecze! Livebox zacina telefon i nikt nie może się do nas dodzwonić. Jak bym mógł zmieniłbym od razu!
Zaletybrak
WadyInternet, Livebox, Telefon
3 lata, 140zł
~Brutt / 2012-03-06 14:14
Ocena: 3.25 / 5
Niezawodność szkoda że nie ma ocen niżej. Pracować, jednym słowem używać internetu jest wręcz niemożliwe, co 15 minut zrywa połączenie. Róbcie coś z tym internetem, bo jak narazie to jest porażka. Ciąglę rozważam ofertę zmiany usługodawcy.
ZaletyCena.
Wadyjakość łącza jest poprostu na najniższym poziomie.
prawie rok, 120zł
koperski / 2012-03-04 16:05
Jesteś niezadowolony,przenieś się do orange.Jestem klientem TPSA, a fakturę za internet na kwotę z 74 zł otrzymałem z Orange,mimo że nie zawierałem z nimi żadnej umowy.To dopiero cyrk!Złożyłem skargę do UKE i czekam na wyjaśnienie
koperski / 2012-03-04 15:44
U mnie neostrada działa świetnie .Mam 6 mega.W tej chwili /15:30 0402 jest 350 kbs zamiast 6000. Sama radość!!!
~HDI / 2012-03-01 21:06
Pisałem wcześniej odnośnie prędkości i jak dotąd nic się nie zmieniło. Dalej zamiast 20 mam około połowy a popołudniu jakieś 2Mb/s czyli 1/10 tego za ile płacę. Dodatkowo przy zamawianiu facet zajmujący się nawijaniem makaronu na uszy obiecał mi "gadżet" (nawigację). Patrzyłem na stronie i w ofercie z telewizją tego nie było ale powiedział żebym złożył zamówienie i na pewno dostanę bo biorę szybki internet. Dzwoniłem po jakimś czasie by się upewnić czy rzeczywiście coś dostanę i pani w telefonie powiedziała że tak tylko mają 20 dni roboczych na dostawę więc może to potrwać. Po jakimś czasie zapomniałem o tym, aż do dzisiaj. Więc dzwonię i... Okazało się że przedstawiciel nacisnął mi kitu. Jeśli ktoś zastanawia się czy wziąć neostradę to niech nie słucha gościa w słuchawce bo najważniejsze jest to co na papierze a on może obiecywać gruszki na wierzbie. Co do poprawy prędkości to już moja trzecie czy czwarte zgłoszenie a mam "20Mb/s" od stycznia więc skuteczność napraw mizerna. Prawdę mówiąc chodzi to gorzej niż na początku.
Zalety-Jak na razie nie widzę
Wady-Nieskuteczne naprawy. -Konsultanci którzy obiecają własną duszę by ci coś ożenić.
~HDI / 2012-02-25 17:15
Ocena: 2.00 / 5
W styczniu przedłużyłem umowę, zmieniłem prędkość z 1 na 20Mb/s. Sprawdziłem na stronie TP S.A. na jaką prędkość pozwala linia telefoniczna, dodatkowo zadzwoniłem do TP S.A i dopytałem się serwisantów jak to z tą prędkością. Podobno wszystko OK. Po podpisaniu umowy zauważyłem że popołudniami prędkość zaczęła spadać nawet do 2 - 3Mb/s na około 2-3 godziny. Zadzwoniłem pod numer serwisowy, przyjęli reklamację i powiedzieli że takie problemy będą do 24.II. Reklamację przyjęli i zwrócili 50 zł. Sprawdzając co jakiś czas zauważyłem że robi się coraz gorzej. Zdarzało się że prędkość wysyłania była trzykrotnie większa niż pobierania. Mamy 25.II i coś się zmieniło. Specjalnie sprawdzam prędkość co jakiś czas i o ile do 12:00 było w miarę bo 15 - 18Mb/s to później to już nie tak różowo. Spadło nawet do 2,5 a max co wyciągnęło to 11Mb/s. Idzie wolniej niż przed ich naprawą. Aż się zastanawiam czy zgłaszać następną reklamację bo teraz to już się chyba całkiem zatrzyma. Będę dzwonił aż będę na "TY" z każdym w tej firmie. Najbardziej będzie zadowolony gościu co przyjeżdża do napraw. Ostatnio był jakiś zaspany, jakby coś przypalił i powiedział mojej żonie żebym za często nie dzwonił "niech mąż dzwoni jak będzie migała kontrolka od internetu". Takiego, chcę taki internet za jaki płacę. Twierdzą że są w stanie udostępnić mi 20Mb/s to niech robią.
~Kac / 2012-02-13 22:05
Mieszkam w duzym mieście, do centralki jakies 500 metrów. Neostrada ciągle rozłącza. Czasami jest tak że w ciagu godziny kilka razy. Nie da się nic sensownego robić. Nie daj boże jakieś przelewy internetowe bo jeszcze kasa pójdzie w kosmos przy rozłączeniu. Amatorka. Mam Neo kilka lat, jeszcze rok temu tak nie było. Myslę że podłączają użytkowników bez opamietania żeby napodpisywac jak najwięcej umów a potem niech się klient buja z tym kłopotem - umowę już mają. Tak to wygląda. Odradzam. Jak macie inną opcje to ją wexcie zamiast NEO. Ja jeszcze pomęczę się z nimi miesiąc i papa, uciekam do kablówki z netem.
ZaletyDostępność
WadyŁącze do czytania maili i pudelka.
5 lat
~adamo / 2012-02-13 21:57
Ocena: 1.50 / 5
Nie warto transfery takie jak dla neo 20 ....
4-y miesiace
~dealer / 2012-02-03 14:56
Ocena: 1.50 / 5
Po uruchomieniu internet działa przez 2 tygodnie potem 2 tygodnie czeka się na serwisanta (chyba tylko 1 raz zmieścili się z naprawą linii w obiecywane przez nich 76godz. czyli 4 dni). Linia do której mnie podłączyli nie spełnia norm i nawet przy mojej prędkości 1Mb "siada" w 2 tygodnie, później w rozmowach wyszło że gdybym miał większą prędkość a jeszcze telewizję którą mnie proponowali to linia siadałaby szybciej. Mieszkam w centrum miasta tak nawiasem mówiąc.
Tak się męczę 5 miesiąc. Jak nie działa to dzwonię codziennie na infolinię bo potrafią zamknąć zgłoszenie awarii nic nie naprawiając. Przez te 2 tygodnie kiedy proszę o montera korzystam z Playonline - doładowuję kartę co miesiąc bo muszę korzystać z netu codziennie, linia na firmę. Wysyłałem reklamację z propozycją rozwiązania umowy bo ani mi się to nie opłaca ani im bo takie comiesięczne naprawy przecież też im kosztują. Nie zgodzili się bo tylko jeżeli linia/internet nie działa MIESIĄC! wtedy można rozwiązać umowę bez kary. A tak mało tego że zapłaciłem za rok do przodu za zawieszenie linii (całe szczęście że nie mam telefonu byłby dodatkowy stres) to jeszcze muszę zapłacić 400zł kary. Co prawda obiecują naprawić linię końcem marca(wtedy kara będzie 350zł, już mi wyliczali) Ale jak obiecane 4 dni naprawy rozciągają się na 2 tygodnie, to tą linię naprawią jak mi się skończy umowa (całe szczęście że mam roczną-nie mogę się doczekać!).
Sąsiedzi w klatce mają Netię (10 lat temu Netia kładła kable w całym centrum) i wszystko im działa bezproblemowo. Chyba TP gdzieś im się doczepiła drucikami i kasuje mnie za to. Co prawda po reklamacji dali mi rabat na opłatę za internet 50% od początku umowy do kwietnia (kiedy niby będą coś naprawiać). Co z tego jak doładowanie playonline kosztuję więcej. Zresztą nie o to chodzi. To jak kupić samochód i przez pół miesiąca dojeżdżać do pracy a w następnej połowie codziennie wydzwaniać do serwisu i pytać kiedy wreszcie przykręcą koła, które znów odpadły, bo te 15km do pracy muszę chodzić na piechotę.
Więc radziłbym najpierw sprawdzić u sąsiadów jaka linia i jak działa i ostrożnie podchodzić do umów na 2-3 lata.
Mam nadzieję że ta informacja komuś pomoże.
Zaletynie istnieją
Wadynie widzę
5m-cy, od razu ok. 500-600 zł za zawieszenie linii na rok + ok. 46 m-c za neostradę