To nowe 10Mb/s to oszustwo. Mówią że świadczą usługę do 10Mb/s a w testach szybkości i wydajności wychodzi do 5Mb/s góra do 6Mb/s. Jeżeli testy łącza nie wykazują prędkości do 10Mb/s, a wykazują do niższych wartości, to TP nie wywiazuje się z zadeklarowanego świadczenia usługi do 10Mb/s. Umowa jak i rachunek telefoniczny nie określa wartości "od ilu" co jest niezgodne z umową twirdzić że jak jest do 10Mb/s to może być mniej. To wcale nie ejst prawdą. Jeżeli ma być świadczona usługa do 10Mb/s to taka ma być, a jeżeli świadczą wolniejsza(speed test) to nie wywiązują się ze świadczenia usługi.Zaletychwilowo takowych nie widać
Wadyoszusto na umowie, wolne łącze, obsługa techniczna robi idiotów z klientów
od 2007 ale w tedy bylo lepiej zanim pojawiło się orange