Witam. Sprawa wygląda tak. Jeśli zdecydujemy się na zakup internetu z Neostrady (teraz Orange) to przedstawiciel obieca nam wszystko bylebyśmy się zdecydowali. Mnie osobiście obiecali jakiś gadżet którego oczywiście nie dostałem bo okazało się po podpisaniu umowy że to jednak nie dla tej oferty. By zmniejszyć trochę koszty zmieniłem Neostradę z telewizją na FunPack.
W sprawie prędkości - przez ostatnie 1,5 roku gdy zmieniłem prędkość na 20Mb/s przez ponad połowę tego czasu są problemy z transferem. Prędkość spada nawet do 2-3Mb/s. Zgłoszenia awarii przez internet (bezpłatnie) lub telefonicznie (płatnie trochę za to skubią). Jeśli chodzi o usuwanie awarii PORAŻKA. Niby awaria usunięta a żadnej poprawy. Kilkakrotnie prosiłem by ktoś podjechał do mnie i sprawdził na swoim sprzęcie dlaczego spada prędkość bo na dwóch moich komputerach wskazuje tak samo. Niestety dostawałem tylko wiadomości że naprawione.Raz zgłosiłem awarię o godz. 22:00 z prośbą o kontakt po południu bo wtedy transfer spada najbardziej a następnego dnia o 8:00 dostałem wiadomość - awaria usunięta. Dodatkowo wprowadzono teraz coś takiego że jeśli zgłosimy awarię a monter stwierdzi że to nie wina Orange to zapłacimy 40 zł za wezwanie montera. Biorąc skuteczność napraw ich monterów nie opłaca się zgłaszać bo jedyne co zyskamy to większy rachunek.
Teraz telewizja, dekoder musi być połączony z liveboxem kablem więc jeśli dekoder jest winnym pokoju niż ruter to musimy ciągnąć kabel. Teoretycznie dzięki temu dekoder się aktualizuje. Dekoder chodzi jakby był nie z tej epoki (muł niesamowity). Używam tej telewizji sporadycznie i okazuje się że jeśli postoi dłużej nie używana to zanikają kanały telewizyjne. Trzeba dzwonić (801505505 - płatne) by włączyli bo jak nie to zostaje tylko discopolo i jakiś sportowy.ZaletyGdyby nie awarie to 20Mb/s to wspaniała żecz.
WadyBardzoczęste problemy z prędkością, nieskuteczne naprawy, kontakt telefoniczny płatny i to słono
3lata 1Mb/s, przedłużenie umowy do 20Mb/s 2 lata