Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Orange Neostrada opinie

Ocena na podstawie 1185 opinii

1.94 / 5

  • Niezawodność
    1.92
  • Obsługa klienta
    2.01
  • Cena
    1.96
  • Parametry
    1.91
  • Cena/Jakość
    1.00
  • Oferta
    1.14

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Łukasz / 2016-01-18 19:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Neostrada to najgorsze co może być! Ostrzegam internet drogi jak diabli, gdzie w dzisiejszych czasach powinien być za darmo. Ja dostałem umowe na dwa lata wszystko pieknie ładnie ale o kosztach nie zostałem poinformowany do końca. Za użyczenie łącza telefonicznego miało być 10 zł a wyszło 30. razem za wolny internet płace 80 zł. Całe szczescie ze już kończy mi sie umowa i dziwnym trafem proponują mi oferty nie do odrzucenia gdzie byłem (w sumie jeszcze jestem) z nimi pare dobrych lat, to chyba 3 lub 4 umowa. Jak dla stałych odbiorców nie mają nic do zaoferowania tylko dla nowych jakies promocje a ty człowieku jak umowe masz to płać. Odradzam !!!!!!
  • ~lider / 2016-01-11 23:14
    Ocena: 1.25 / 5
    Ja mam lepszego newsa.10-do grudnia po raz kolejny zgłosiłam brak połączeń z internetem. Dodam, że korzystam z neta w firmie. Powiedziano, że musze poczekac 3 doby. Poczekałam i echo. Napisali esa, że jakies trudności, wiec naprawa potrwa 10 dni. Dzisiaj jest 11 stycznia :) a ja nadal nie mam Neostrady. W miedzyczasie magicy z TP podczas szukania awarii odcięli mi telefon stacjonarny ( nie ma ponad 2 tyg.). Minął miesiąc, wiec moge bez przyczyny zerwać z tą dziadowska firmą umowę, która była świeżutka, z lipca. Juz dawno kupiłam sobie w Polsacie LTE i jestem bardzo zadowolona. Gdyby nie mozliwość wyboru, chyba musiałabym zamknąć firme przez tych dziadów.
    NIE POLECAM, TP TO MASAKRA.
    ZaletyZero
    WadyBrak szacunku do klienta, nie wywiązywanie sie z umowy
    2 lata
  • ~marek / 2015-12-23 20:21
    Ocena: 3.50 / 5
    UWAGA JEST ROZWIAZANIE PROBLEMOW NEO - narzekałem jak cholera na neostrade, ciagle zrywanie, non stop nie trzymanie parametrow zgodnie z wybraną umową, 4 wizyty techników, juz nie wiem ile razy tzw. "restartowanie portów na centralce" przez konsultanta, oni mieli mnie dość i ja ich też miałem serdecznie w poważaniu. Czekałem z utęsknieniem az miną 4 miesiące z 12 jakie podpisalem w umowie aby ich czule pozegnać. Do samej centrali mam moze z 400m w linii prostej wiec w kablu niech będzie drugie tyle. Doszło do tego że zmieniłem dobry, sprawny router linksysa na nowy tp-linka model TD-W8960N bo podobno ten model wspolpracuje z neo bezproblemowo - guzik nic nie pomagalo, jak zrywalo polaczenie tak zrywalo nadal, w koncu po ostatniej 4 wizycie technika, zostawił mi ich firmowy orangeowy router zapewniając ze teraz bedzie ok i co ??? I NIC !!! dalej kicha. W końcu doszli do wniosku ze pewnie uszkodzony jest kabel z cenrali do mnie do chaty. Sprawdzili, testowali pół dnia, kabel jest OK, trzyma parametry, jest wręcz idealny.
    W końcu pojawił się technik, Pan po 40-stce, który wysłuchał moich uwag, lamentu, płaczu itd., po czym rozejrzał sie po mojej chałupie i poprosił o podłączenie tego mojego nowego TP-LINKA którego zobaczył na półce. Mimo moich uwag że to też nie pomogło, uparł się abym go podłączył. Podłączyłem i dalej tak jak było, jest internet aby po 10-15 minutach zerwać, albo wcale nie chce zestawić połączenia. Pan podumał, podrapał się po głowie, spojrzał w papiery które jego koledzy technicy opisali ze wczesniejszych moich interwencji i poprosił opakowanie mojego tp-linka. Zdziwiony podałem i Pan wyciągnął z niego .... Spliter ADSL - tzw. Filtr do Neostrady który był standardowo dołączony do zestawu. Nie podłączałem go wcześniej skoro ów spliter ADSL miał ze sobą technik podczas pierwszej wizyty u mnie podczas instalacji neostrady i siedział sobie cichutko wetknięty w gniazdku telefonicznym. Pan stwierdził że już nie liczy ile razy ów Spliter ADSL poprawił działanie neostrady, tylko nikt z jego kolegów tego nie bierze pod uwage, tylko zaczyna od dupy strony, grzebiąc w portach centrali, wciskając kit o tzw. ułożeniu się centrali wzgledem routera w domu, oraz inne mniej lub bardziej wymyślne historie, mające na celu odwrócenie uwagi klienta od problemu.
    Po wymianie Splitera ADSL którego koszt waha się między 20 a 30 zł. wszystkie problemy zniknęły. Może komuś takie rozwiązanie, pomoże.
    Zaletyteraz jest OK
    Wadybyło źle
    prawie rok
  • ~RubachSon1 / 2015-12-22 17:42
    Ocena: 4.67 / 5
    Neostrada nie wiem ale monterzy do dupy 1 monter stwierdził że mam dom za niski teraz czekam na drugiego ale miał być od 11-14 nie przyjechał myślę że przyjedzie no ale jest już 17:37 no i go nie ma
    Zaletyszybka
    Wadynie zdolność monterów
    mam go 2tyg
  • ~Enio / 2015-11-18 16:23
    Ocena: 1.00 / 5
    otrzymałem ofertę ( na pocztę wp.pl ) - 70 zł/ za miesiąc ,czy w obliczu ofert LTE : Plus, Play , T-mobile , to jakieś żarty? 39.99 abonament, 29.99 utrzymanie łącza no HIT !! ;))
  • ~xktostam / 2015-11-08 19:29
    Ocena: 1.50 / 5
    ŻENADA
    ZaletyŻadne
    Wady-Słaba prędkość pobierania jak i przesyłania
    10 lat, ale od około 2 lat to jest porażka!
  • ~robson / 2015-11-08 16:04
    Ocena: 1.00 / 5
    ten serwis to TRAGEDIA! niekompetencja obsługi techniczej a jakość samego połączenia to śmiech na sali. W tym dzikim kraju niestety nie mam innej opccji jak na razie. Omijać neostrade i Orange z daleka.
    Zaletybrak.
    Wadyza długa lista żeby pisać
    5 lat
  • ~Marcin / 2015-11-01 20:02
    Neostrada kożystam z tego internetu już 4 lata wcześniej nie miałem problemów lecz teraz jest nie do wytrzymania mam zawartą umowę do 10 mb/s a mam może z 500 kb nawet 1 mb nie złapie strony wczytują się minutami 4-5 minut musze czekać na google. Naprawde mam już tego dosyć czekam tylko na koniec umowy i rozwiązuję to bo płaci się a nie można korzystać... dzwoniłem wielokrotnie w sprawie tego że łapało mi kiedyś 6-8 mb a teraz nic no ale oczywiśćie błędu nie znaleźli ... NIEPOLECAM zawierać umowy z tą firmą kto nie ma jeszcze a chciałby założyć to odradzam .... szkoda pieniędzy nerwów ...
    Zaletyżadnych
    Wadywiele
    korzystam z neostrady 4 lata
  • ~Marko / 2015-10-25 18:44
    Ocena: 3.75 / 5
    Wracam do neo, właśnie skończyła mi się umowa tydzień temu z polsatem na internet LTE - polsat to dopiero jazda i oszustwo a to ze prekość w neo była ledwie 5Mb/s to najmniejszy problem bo przynajmniej była i TO BEZ ŻADNEGO LIMITU - więc wybacz neo że zdradziłem cię ale zachciało mi się "szybszego internetu" z polszmaty i 5 mb/s z NEO w porównaniu UWAGA !!!! 350kb/s z polsatu to mega predkość dla mnie i nie tylko dla mnie.
    Wiec nie narzekajcie na neostrade jesli macie alternatywe w postaci LTE i chcecie przejść na LTE, bo ten LTE, to dopiero ściema.
    Zaletyok
    Wadyok
    od tygodnia z przerwa
  • ~henio / 2015-10-25 16:53
    kiepska jakość.Nie wkurzam się już tylko czekam na koniec umowy(w lipcu).Od momentu jak wprowadzili widełki to jadą po kosztach.Jest minimum ale wszystko chodzi fatalnie.Mogą obiecać i 150 a nie tylko 80.Niech podwyższą minimum , żeby było przynajmnie1 10.
    Zaletyżadnych- drogo i kiepsko
    w lipcu będzie 2 lata,50zł neo i 50 telefon - w pakiecie.Wróciłem do orange po 4 latach w Netii.I tak jadą na tych samych kablach.
  • ~Piotr / 2015-10-16 20:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Rwie neta kilka razy na dzien a pomimo to ze mieszkam w centrum miasta to wciaz nie ma tu swiatlowodow, oplata za utrzymanie łacza duza, cena za neta duza jak za 10mb/s to o wiele za duza. Ogólnie NIE POLECAM!!
  • ~Albert / 2015-10-16 19:33
    Ocena: 2.25 / 5
    Bardzo nie polecam. Słaba jakość usług, często ścina, rozłącza się. Tak jak pierwsze tygodnie są dobre tak im dłużej tym gorzej i gorzej. Gdybym miał możliwość zainstalowania innej usługi z chęcią bym to zrobił.
    ZaletyDostępność
    WadyJakość
    5 lat
  • ~setha / 2015-10-09 21:49
    Ocena: 1.50 / 5
    Przez pierwsze 3 miesiące nic się nie działo, potem co wieczór ping skakał w okolice 300 i nie pomagało kompletnie nic. Prędkość pobierania poniżej 1 Mb. Kazali sprawdzać u siebie na stronie gdzie po teście wszystkie statystyki były maksymalne.
    Nie polecam
    WadyBrak dostępu do internetu, internet wolny, skacze ping
    6 miesięcy / 50zł/msc
  • ~lan1337 / 2015-09-25 21:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy internet na rynku - stały dostęp do problemów . Szczególnie do 10mb , gdzie jest modulacja G.DMT . Najlepiej nałapać tyle użytkowników , żeby potem jednego wpiąć pod lepszy port drugiego pod gorszy , i tak sąsiad dom obok ma pełne 10 mb , a ja 4 mb ... na tej samej umowie i kablu ...
    ZaletyŻadnych
    WadyKonsultanci , BOK , technicy
    4
  • ~Planner / 2015-09-17 21:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno... prędkość pobierania ledwo 100 kb/s... Zapewniano że będę miał co najmniej 1 mb/s download'u... 2-minutowy filmik na Youtube ładuje się przez 5 minut na najsłabszej jakości oglądania, pingi w grach typu Battlefield 3, Counter Strike, World of Tanks kursują między 200-300, niekiedy dochodzą do magicznej liczby 1000! Sprawdzałem, czy wina nie leży czasem po mojej stronie, obejrzałem kable biegnące do mojej skrzynki, nawet wymieniłem router na lepszy, ale nic to nie dało... 2 tygodnie temu dzwoniłem na infolinie, zapewniono mnie, że w ciągu kilku najbliższych dni spróbują to poprawić... Niestety zmiany nie nadeszły, a ja jestem zmuszony zerwać z nimi umowę... Niestety, zawiodłem się bardzo na Neostradzie, myślałem, że będę miał szybszy internet od poprzednika... Jednak trafiłem jak z deszczu pod rynnę...
    ZaletyŻadna
    WadyMakabryczny download, ogromne przeciążenia, słaba obsługa klienta, wysokie pingi
    0,5 roku
  • ~Rico / 2015-09-14 21:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalne dno, kolsuntanci ordynarni zamiast udzielić pomocy chcą aby im wystawić jak najlepszą opinie, nie polecam nikomu wrecz odradzam. Żerują na tych co mają słaby zasięg i nie mają wyboru . ocena-1
    ZaletyBrak
    WadySłaby, awaryjny, nie miła obsługa,
    Dwa lata, samowolne przedłużenie umowy na 6 miesięcy bez konsultacji zemną
  • ~Rafał / 2015-08-27 21:48
    Ocena: 2.50 / 5
    Dokładnie tak jest, mm neostradę od początku (około 15 lat). Zadnych problemów technicznych przez ten okres.
    Natomiast denerwuje mnie cena( 88 zł) więc rozglądam się za innym operatorem. Proszę o radę.Infolinia u nich jest również koszmarem.
    Zaletyniezawodność
    Wadycena, obsługa klienta.
    około 15 lat. 88 zł.
  • ~greg / 2015-08-24 22:51
    witam neostrada to badziew jakich wiele w dodatku konsultanci dzownia do klijentów z ofertami tanszych ofert co jest kitem dodatkowo wprowadzaja ludzi w bład
    miałem 2 lata nigdy wiecej
  • ~Zirytowany / 2015-08-21 18:18
    Ocena: 1.25 / 5
    Od ponad roku cierpię z powodu przeciążeń, dzwoniłem kilkadziesiąt razy z tym problemem. Raz przez 2 tygodnie było tylko ok. A potem jak do tej pory przychodzi godzina po 15 do 22-23 Przeciażenia masakryczne 50, 70 120 ping. Jak żyć?


    Najbardziej doskierwa ten problem graczom online sam nim jestem i przez ten zasrany internet człowiek może dostac nerwicy a i tak złodzieje nic nie zrobia bo nabrali umow użytkownikow i maszyny nie daja rady, ale najwazniejsze ze ludzie kase placa.

    ŻENADA !!!!!!!!
    Zaletyno limit
    Wadylagi, przeciazenia po godzinie 15, jedna
    mam internet ponad 10 lat
  • ~Ice / 2015-08-14 16:22
    Ocena: 1.75 / 5
    Kpina internet UWAGA 512 kB brak możliwości zwiększenia prędkości. umowa po 2 latach przedłużona automatycznie w promocji na kolejne 2 lata bez mojej wiedzy i zgody. Podczas rezygnacji z usługi zostałem poinformowany, że zostanie naliczona kara za zerwanie umowy przed czasem. Smutek mnie ogarnia zwłaszcza, że jestem byłym pracownikiem.
    podsumowując ani Serca ani Rozumu
    Zaletybrak - w mojej lokalizacji po kablu wiecej niż 512 kb nie pobiega
    Wadychyba wszystkie możliwe
    około 6 lat
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266