Internet bardzo niestabilny , pingi często skaczą po 500 bez powodu , zdarza się że nawet po kilka tysięcy. Utraty pakietów często sięgają 10% a nawet ponad co często uniemożliwia nawet rozmowę przez teamspeaka. Internet do grania w cokolwiek multiplayer , totalnie nie polecam , można się tylko denerwować. Zdarza się że wysokie opóźnienia utrzymują się przez ponad tydzień. Odpalenie YT w fullhd powoduje także wysokie pingi , często tnie się Twich bez przyczyny co uniemożliwia oglądanie transmisji , nawet przy normalnych pingach. Ostatnio rozłącza internet co jakiś czas. Prędkość pobierania nawet ok , ale zdarza się że nie wyrabia 1m/s.
Co do konsol , to internet uniemożliwia granie z niektórymi ludźmi , dokładniej jest ZAMKNIĘTA TRANSLACJA NAT co przez co możemy grać tylko z ludźmi którzy mają Otwartą Translacje NAT. Miałem tu problem by grać w nową gierkę ze znajomym , trzeba było zmieniać internet.
Tak więc ogólnie nie polecam.
Internet z Orange posiadam od ponad 5 czy 6 lat i jest coraz gorzej , a ostatni rok to totalna tragedia.
Internet z Orange posiadam od ponad 5 czy 6 lat i jest coraz gorzej , a ostatni rok to totalna tragedia.
~Fisherrek / 2016-08-06 22:41
Ocena: 2.00 / 5
Często wywala neta pobieranie to zalednie 500kbp/s co jest poprostu shitem w porównaniu do innych internetów.
ZaletyBrak zalet.
WadySłaby internet,Słaba stabilność,Pobieranie i wysyłanie to jakiś żart,Co jest najśmieszniejsze trzeba za to płacić pieniądze.
Korzystam 2 lata i już mam dość.
~anonim102 / 2016-08-06 14:33
Ocena: 1.00 / 5
Neostrada to najwieksze dziadostwo na świecie. Wartosci pobierania i wysyłania, ktore sa podawane przez nich mozna między bajki wlożyc. Internet prawdopodobnie przesyłany jest rurami ściekowymi, stabilność jest tragiczna, ping skacze w granicach 80-2000ms.
ZaletyBrak
WadyCena
Stabilność
Prędkość pobierania i wysyłania
~Erase / 2016-08-04 15:23
Wysoka cena za internet, który ponadto jest bardzo wolny w porównaniu do innych (które są oczywiście na dodatek tańsze), jeżeli chodzi o rozłączanie się samoczynne internetu czasem co 2 godziny, czasem okej ( chyba powinno być zawsze okej), pragnę nadmienić ze router został nie dawno wymieniony wszystko poustawiane dobrze).
Jeśli chodzi o pomoc konsultantów po za "proszę zrestartować router" lub "proszę wyłączyć i włączyć" co nie pomaga zbyt często ( Gdy chce wezwać technika jestem informowany o karze pieniężnej jeśli on uzna ,że zostanie wezwany bezpodstawnie co rozumiem ale jest to wypowiadane w sposób irytujący, jakby nie mogli zgłosić tej awarii czyli kolejny film z cyklu radź sobie sam) . Konsultanci są mili ale jeżeli chodzi o rozwiązanie problemów to usłyszymy tylko " bardzo nam przykro, nam też zależy na tym aby państwo mieli dobry dostęp do łącza". Jeśli zależy to proszę się dokształcić bo wyłączenie i włącznie routera nie pomaga zwykle. Z całym szacunkiem ale niektórzy z tych ludzi nigdy nie powinni rozmawiać z klientami a tym bardziej pomagać w tak zwanej według nich awarii którą rozwiążemy przez telefon o ile konsultant będzie łaskawy się nie rozłączać, ale w sumie chyba lepiej to zrobić niż poniżać się, iż nie wie się co zrobić ale nadal twierdzić, że to mała awaria i będę obciążony karą jeśli wezwę technika co pisałem już powyżej.
Jak napisałem konsultanci są zdolni rozłączać się w trakcie gdy klient do nich dzwoni i prosi o pomoc, którą powinien otrzymać.
Natomiast, gdy pojechałem do salonu dostałem nowy router, konsultanci byli mili chyba dlatego, że stali za mną potencjalni klienci.
Nie pozdrawiam.
~Barwa / 2016-07-27 17:51
Ocena: 1.75 / 5
Tragedia. Internet kablowy - 5 dni i po zabawie. Nie ma internetu. Pierwsze dwa dni - ok. Nawet szybkość zadeklarowana się zgadzala. A dziś - po lekkiej burzy i opadach deszczu - koniec. Gwarantowany termin usunięcia usterki - 72 godziny (3 dni) :) To jest k...wa skandal...
NIE POLECAM ORANGE.. To największe scierwo z jakim miałem do czynienia.
ZaletyNie rozsmieszajcie mnie...
WadyHaha..! :-D Oczywista oczywistość.. Jak na razie same wady. Trudno się dodzwonić, drożyzna, dluuugi czas oczekiwania na naprawę...
~Andzelika / 2016-07-24 18:51
Ocena: 2.00 / 5
Cena za wysoka, jak na taką usługę, wcale nieszybkiego Internetu. Pomoc techniczna, konsultanci, tak jak w całym Orange bardzo niskiej jakości. Z Orange lepiej żadnych umów nie podpisywac, bo wszystko jest ładne i piękne tylko przy podpisaniu umowy...14 dni później, gdy już się z niej nie możesz wycofać mają klienta w d...pie, aż do kolejnego podpisania umowy...Cały Orange
ZaletyZbyt mało, żeby zauważyć.
WadyZawodny Internet, brak pomocy ze strony infolinii czy techników. Być może ludziom tak mało płacą, że nie chce im się nawet słuchac klientów i im pomagać.
Dwa lata
~nati / 2016-07-23 22:33
Ocena: 1.75 / 5
jak dla mnie gówniany internet mieszkam w małej miejscowości w małym mieście jakosć bardzo niska mam też telewizje z orange średnio raz w tygodniu musze restartować dekoder do tv i router internetowy mimo to i tak nie odbiera sygnału jak należy. ciągle przerywa sygnał, bardzo długo wczytuje stronki. wszystko jest ustawione jak należy po prostu coś jest nie tak umowa się konczy w październiku mam wrażenie że się nie starają, nie zależy im na opinii pozytywnej oraz na utrzymaniu klienta, zaznaczę że wzięłam ten internet z nadzieją ze bede zadowolona, ale niestety rozczarowałam sie negatywnie beznadzieja, kiedyś miałam karte na tel z orange to samo było ciągle brak zasięgu nie dało sie dodzownic do mnie/
Zaletyobsługa klienta
Wadywyżej wymienione
ok 2 lat
~michał / 2016-07-18 18:45
Ocena: 1.75 / 5
Częste problemy z internetem, wyłącza się kilka razy dziennie na kilka minut. Ze względu na jego zawodność nie polecam.
~Qwerty / 2016-07-18 17:07
Ocena: 2.00 / 5
Gdyby nie to że Orange oferuje jako jedyny operator internet na kablu w mojej okolicy, to nigdy bym tego badziewia nie brał. Od lat internet często zrywa, ciągle się tylko dzwoni na ich infolinię żeby zresetować połączenie i robią za każdym razem idiotę z klienta, nawet jak się tłumaczy w czym problem twki. Od już ponad roku gdy Orange zawarło umowę z Telią, stało się nie możliwością granie w gry online typu League of Legends, ze względu na ciągłe lagi, ponad to mój ping wzrósł z 30 na 60. Porażka, jedyny powód dla którego z niego jeszcze korzystamy to, to, że nie ma ograniczenia ściągania danych, ale prędkość wynosi tylko około 1 megabita. Korzystamy z internetu radiowego z Plusa i T-mobile który oferuje LTE, nie mam wtedy problemów z jakością internetu. Orange to jednen wielki beton, monopolista i dziadostwo, nie polecam, omijać szerokim łukiem, gdy się da....
ZaletyTyle, że jest, ale to i tak strata pieniędzy
WadySame praktycznie
Korzystamy już z 10 lat około, nie powiem dokładnie
~andrew / 2016-07-16 14:05
Ocena: 2.00 / 5
Jakość beznadziejna że tak powiem, posiadam neostrade fiber 80 a prędkość pobierana nie jest większa jak 3 Mbps /s
jak zwykle jakąś awarię mają bo co by innego powodowało taki spadek prędkości.
Zaletybrak
Wadyduże
brak
~Maciek / 2016-07-14 23:29
Ocena: 2.50 / 5
Jestem klientem firmy już kilka lat.Parametry techniczne mają bardzo kiepskie zewgldledu na ciągłe zmiany.cEny mają Ok OBSŁUGA KLIENTA DAJE WIELE. DO ŻYCZENIA JEŻELI chodzi o czas a połączenie trzeba czekać 45min i. Dłużej niezawodność taka sama Jak obsługa klienta.
ZaletyJedyną zaletą Orange są te technicy którzy zawsze załatwiają sprawie.
WadyNie dogadywanie się z klientem w sprawie przesyłek firmowych żeby dotarły na czas na dany adres i na daną godzinę umówiona przez klienta.
w zakopane
~Łukasz / 2016-07-13 18:40
Ocena: 1.00 / 5
Mam neostrade od 10 lat i to jest tragedia. Nie ma internetu przy zmianach warunków atmosferycznych jak jest burza internet jest rozłączony nie wiem dlaczego ? jak sa ogromne upały intrnetu nie ma tez nie wiem dlaczego? Czasami się rozlacza sam i sa problemy z polacznie.. nikomu tego nie polecam jak ktos robi cos na interniecie trwale to odradzam bo neostrada potrafi rozbic kazda prace.. Straciłem juz przez to pieniadze.. Niestety nie moge z tego zrezygnowac bo internet jest u moich rodzicow w domu. ODRADZAM!!!
ZaletyBrak
10 lat
~Oszukany / 2016-07-13 16:03
Ocena: 1.00 / 5
Użytkownikiem, a raczej klientem Orange Neostrada jestem od wielu lat (wcześniej TP.SA). Jakość usługi była różna w różnych okresach. Ostatnio częste przerwy w połączeniach z siecią zdarzały się tak często, że wykluczało właściwie normalne użytkowanie. Na początku czerwca zgłosiłem więc problem na błękitną linię. W zasadzie poprawa nastąpiła już po kilku godzinach, a więc musiała to być wina łączy. Po dwóch dniach, kiedy działało wszystko w miarę poprawnie przyjeżdża serwisant, podłącza własny ruter i stwierdza, że wina leży po stronie mojego rutera. Wypisuje "papier", który pod moją nieobecność podpisuje nie zorientowana w sprawie żona i odjeżdża. Jakież było moje zdziwienie kiedy przychodzi faktura, a w niej obciążenie za serwisanta ponieważ rzekomo wina leżała po mojej stronie. To obrazuje cały szacunek tej firmy do klienta. W międzyczasie złożyłem już wypowiedzenie wszelkich usług, z których korzystałem od lat. Takie firmy, którym wydaje się, że są wciąż monopolistami należy omijać z daleka.
ZaletyBrak
WadyBardzo wiele.
~Klient Orange / 2016-07-13 12:09
Ocena: 1.00 / 5
Najgorszy internet jaki w życiu widziałem ma najsłabszy transfer od 230 do 730 Kbps
cały czas jak nie wyłączają serwerów to są jakieś problemy przeglądarka nie chce nic wyszukać
a o pobieraniu nie wspomne 2 godziny czekać by pobrało jakiś nędzny 1 Gb pliku
Moim zdaniem jest to najgorszy internet jaki możecie sobie kupić nawet za darmo bym go nie wziął
jakbym wiedział że jest aż tak słaby.
To jest tylko moja opinia.
ZaletyNie ma żadnych zalet, jedynie wygląd routera
WadyMa wszystkie wady świata
~Piotr / 2016-07-12 09:52
Ocena: 4.00 / 5
Ludzie narzekają wiecznie jak kłócą sie jaki nternet jest dobry upc netia orange i inne czy to wązne każdy wybiera komu co pasuje ja od wielu nastu lat miałem neostradę bodajże od 2002 roku Tpsa n tzw Neostrada 512 Mb plus to były takie czasy gdzie było cieżko z iternetem :////// inni operatorzy to dopiero rozkwitali i nie mieli możliwosci podłączenia stałego łącza w naszym bloku.To były lata :-) a pamietam jak ta neostrade wzielismy na cztery rodziny pozielismy :))) każdy był szczęsliwy :) Ludzie teraz wybrzydzają a bo tak sciaga.Ja wziełem Neostradę Światłowód 100mb i jestem zadowolony pąłce 69zł miesicnie nielimitowane dane pliki mi sciąga w granicha 13Mb a mam konsole xboxa gdzie gry waża około 40-60Gb cyfrowe wersje zapitala jak głupi dlatego wziełem nie narzekam bo jak pomyśle co było 16 lat temu jak były łacza to teraz to jest kosmos jestem zwiazany z Neostrada teraz orange od wielu nastu lat i nigdy nie było problemów :) UPC CHCIAŁEM WZIAC ALE ZAWSZE ODSYŁALI MNIE Z KWITEM ŻE NIE DA RADY PODŁĄCZYC BO NIE MAJA NADAJNIKÓW A MIESZKAM BLISKO CENTRUM :////A oRANGE WYSZEDŁ NAPRZECIW OCZEKIWANIOM KLIENTÓW I MAM MEGA ŁĄCZA :) DUŻO LUDZI PSIOCZY NA ORNAGE NEOSTRADE ://// BO LUDZIOM NIGDY SIE NIE DOGODZI WIECZNY LAMENT GDYBY WIEDZIELI CI CO PRZEZ CO MI PRZESZLISMY NIE W 2002 WALCZAC O INTERNET ŻEBYSMY MIELI W BLOKU TO BY SIE PRZEKONALI,tERAZ JEST TYLE FIRM UMOWA I MONTER NA DRUGI DZIEN :)))A WTEDY POMARZYC MOŻNA BYŁO
~ryszard.paszkiewicz@wp.pl / 2016-07-09 15:30
Ocena: 1.00 / 5
Dla mnie jest to najgorsza firma nie dość ze zabierają doładowania to na internet czekam już drugi dzień nawet nie radzą powiadomić czy jest jakaś awaria czy coś zmieniam dostawce bo już kilku klientów to zrobiło żegnam
~Jarek / 2016-07-08 09:10
Ocena: 1.75 / 5
Dzień dobry,
z internetu stacjonarnego osobiście korzystam od 2 miesięcy (nowa praca). Jakość połączenia jest zadowalająca, ot internet do pracy, nie za szybki, nie za wolny, grunt żeby działał, bo od tego zależy produktywność firmy. W tym właśnie krytycznym punkcie pojawia się kłopot, wczoraj 07.07.2016 gdy wszedłem do biura, połączenia nie było. Pomyślałem "dobra trudno, jakiś mały problem, zdarza się" i puściłem tethering z telefonu. Problem jednak nie zniknął i dzisiaj dalej nie ma internetu. Postanowiłem zatem zadzwonić do pomocy technicznej. Infolinia okazała się kolejnym negatywnym zaskoczeniem, nie ma opcji połączenia się z żywym człowiekiem, automat po kolei prosi o wpisywanie kolejnych danych, po czym beznamiętnie oświadcza, że usługami ponownie będę mógł się cieszyć w przeciągu 72 godzin...
Jak wspominałem wyżej, połączenie internetowe jest bazą działalności firmy, trudno mi w tej chwili nawet oszacować jakie firma poniesie przez to straty. A wszystko wydaje się takie piękne w reklamach.
Pozdrawiam, nie polecam.
Jarek
ZaletyGdy działa to jest stabilny
WadyZa relacje z klientem i wsparcie techniczne odpowiada automat. Kompletny brak odpowiedzialności.
~olek / 2016-07-06 19:40
Ocena: 3.75 / 5
Dziękuje za neostradeę mam synchronizację na poziomie 27 / 4,5 i mam tą prędkość cały czas, a nie jak wcześniej z lte w godzinach użytkowych 0.5 Mbps a o 2 nad ranem 50 Mbps teraz mogę oglądać HBO Go Netflix Youtube i tego typu strony cały czas a nie tylko w godzinych w których śpię jak w minusie w folsacie.
~hubiqq / 2016-06-30 20:47
Ocena: 4.25 / 5
Używam Neostrady naprawdę długo, bo od 2005 roku. Obecnie mam opcję do 80Mb/s, z czego realnie wyciągam 40-41Mb/s downloadu i 7-8Mb/s uploadu po kablu. Na pingi nie mogę narzekać, bo w grach są zawsze na poziomie 16-33. Internet jeszcze nigdy nie rozłączył się podczas używania (najwyżej czasami bywa tak, że router po włączeniu nie zatrybi i trzeba go wyłączyć i włączyć raz jeszcze).
ZaletyNie zrywa połączenia
Dobre pingi
Niska cena
WadyPrędkość w opcji do 80Mb/s mogłaby być większa, ponieważ mało kto osiąga choćby 60Mb/s.
~Henryk / 2016-06-29 15:24
Ocena: 3.25 / 5
Mam w Orange cały pakiet /internet,usługę tv, telefonię satelitarną / od dobrych kilku lat, wcześniej było w TP. Jak czytam o rozpaczy klientów na całe zło zlokalizowane w tej firmie to śmiech mnie ogarnia. Nikt nie zmusza tych niezadowolonych do korzystania z ich usług, na rynku jest tylu operatorów - brać i wybierać. Ja od około roku mam też telefon komórkowy w Orange, nie narzekam na jakość usług, prędkość internetu - do 80 Mb /w teorii/, praktycznie do około 45Mb. Za niewielkie pieniądze mam dość dobrą usługę, mam zamontowany FunBox2.0 i nie narzekam. Od czasu do czasu ucieka mi telefonia satelitarna, resetuję FunBoxa i wszystko gra. Można u innych operatorów nabyć różne usługi, pytanie- za jakie pieniądze? Informuję, że moja opinia nie ma cech marketingowych i reklamowych.
ZaletyCały pakiet w jednym miejscu.
WadyUtrudniony kontakt w sprawach reklamacyjnych.
Korzystam około 9-10 lat, abonament około 85 zł miesięcznie.