Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Nordea Bank opinie

Ocena na podstawie 44 opinii

1.80 / 5

  • Prostota obsługi
    1.78
  • Oferta
    2.09
  • Obsługa klienta
    1.71

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
strona 1 z 3
  • ~Caroll / 2023-01-24 13:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Komunikacja z działem HR jest koszmarna i utrudniona. Nie można się tam dodzwonić, a na e-maile odpowiadają mało rzeczowo dosyć niekompetentne i pozbawione empatii osoby. Gdy pracownik się zatrudnia, wszyscy są mili i pomocni. Natomiast gdy zostałam zwolniona i chciałam się doprosić o świadectwo pracy dla nowego pracodawcy - przez półtora miesiąca walczyłam o duplikat, gdyż pierwszy egzemplarz zgubiła poczt Polska. Rozumiem, przepisy itp. ale czy naprawdę odrobina empatii kogoś zgubiła?
    Zaletymożliwość pracy zdalnej
    WadyKomunikacja na poziomie 0
  • ~Davide / 2022-03-02 17:05
    Ocena: 3.00 / 5
    Od dwóch lat wszyscy pracują w domu i zarząd nie chce podjąć decyzji o normalnej pracy w biurze. Proste, mają duże oszczędności, nie płacą za wynajem, energię, internet, kawę, herbatę, zerowe zużycie wody itp.
    WadyPłacą nieadekwatna do obowiązków i odpowiedzialności
  • ~Adasrada / 2022-01-04 15:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Jako były pracownik nordei mogę napisać tylko tyle - nie polecam. Nikt normalny tam nie pracuje, nie szanuje się tam ani pracownika, ani klienta
    Zaletybrak
    WadyWszystko
  • ~peika / 2015-09-09 17:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank Nordea był świetny - prosto i bez problemów. Od Czasu fuzji z PEKaO BP to koszmar. Zamknięcie konta trwa już ponad 6 miesięcy. Mieszkam za granicą - kazali wysyłać pisma lub przyjechać osobiście - przyjechałam na 24 h do Polski tylko by zamknąc konto - odmówiono mi, bo naczelnik banku nie wiedziała jak to zrobić. Pracownicy PeKao nie są kompetentni by poradzić sobie z jakimikolwiek problemami i pytaniami klientów byłego banku Nordea. Wysłałam pismo w lutym - nie dostałam odpowiedzi do dzisiaj. Wydałam tyle pieniędzy na telefony, że szkoda gadać. Nawet nie wiem czy moje konto istnieje, bo pracownicy w infolinii powiedzieli że nie mają dostępu do systemu, tylko osobiście w oddziale banku mogę to sprawdzić. A rozmowa z kierownikiem czy managerem lub kimkolwiek kompetentnym jest niemożliwa. Nordea była w porządku, PEKAO BP to masakra.
    Wadyobsługa po fuzji z PEKAOBP
    4 lata
  • ~zed / 2015-05-07 22:20
    Ocena: 1.50 / 5
    Nordea nigdy nie była bankiem wybitnym. Odkąd jednak została przejęta przez PKO jakkolwiek forma kontaktu z bankiem stała się koszmarem. JEDNA procedura odblokowująca prowadzona przez telefon trwa ok. 1 godziny. JEDNEJ GODZINY. Klient jest przełączany do kolejnych konsultantów i czeka po 20min. Oczywiście całość w płatnym czasie.
    ponad rok
  • ~Klient / 2014-12-17 17:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsługa nieprofesjonalna - gadają bzdury - Chce załątwić cokolwiek to zawsze "nie da się" nie można wypłacić gotówki - bo tu nie ma kasy - nie można wyrobić karty uwierzytelniającej, - bo awaria systemu i osoby które tam obsługują nie potrafią poinformować dobrze o niczym - Stracony czas w kolejkach i brak załatwienia sprawy do dziś .
    Zaletybark
    WadyObsługa nieprofesjonalna - gadają bzdury - Chce załątwić cokolwiek to zawsze "nie da się" nie można wypłacić gotówki - bo tu nie ma kasy - nie można wyrobić karty uwierzytelniającej, - bo awaria systemu i osoby które tam obsługują nie potrafią poinformować dobrze o niczym - Stracony czas w kolejkach i brak załatwienia sprawy do dziś .
    8 lat
  • ~Jarek / 2014-09-02 09:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Kilka lat dobrej obsługi, ale od 2012 tragedia. Zmienili mi oddział bez mojej zgody na odległy od mojego miejsca zamieszkanie o 35 km (było 2 km). Dostałem z urzędu "doradcę" do którego nie można się dodzwonić albo rozłącza rozmowę w trakcie jej trwania. Konsultanci na infolini niekompetentni. W przypadku trudniejszych pytań najchętniej też się rozłączają. Na wysłane w Netbank wnioski i wiadomości bank po prostu nie reaguje. Trochę tego uzbierałem i zgłaszam sprawę do Rzecznika Praw Konsumenta i UOKiK-u. Zamykam konta - ale to też nie takie proste, bo mimo 30-dniowego okresu wypowiedzenia u mnie trwa to już 1,5 miesiąca! Nikt nic nie wie, czeski film w wydaniu Oddziału nr I w Krakowie przy ul. Królewskiej.
    ZaletyNie ma
    WadyBrak atrakcyjnych produktów, niekompetencja, ignorują klijenta.
    6 lat, tylko konta
  • ~Oleńka / 2014-08-06 22:36
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem klientką banku od wielu lat do ubiegłego roku byłam bardzo zadowolona. Nic nie można było zarzucić bankowi. Od momentu gdy w grę wstąpił bank PKO wszystko się zepsuło. To już nie jest ta solidna, miła i kąpetenta NORDEA.Na odpowiedź (pierwszy raz negatywną odnośnie podwyższenia debetu ) czekałam 5 miesięcy. Mimo, żadnych zmian nie przyznano mi kredytu odnawialnego na koncie firmowym.
    Obecnie jestem na etapie zmiany banku.
    Zaletyobecnie brak
    Wadyniesłowni i niekompetentni pracownicy
    10 lat
  • ~DANEK 79 / 2014-07-22 14:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam tego banku nikomu,zero kultury bankowej wobec klijęta
    Zaletybrak
    Wadypersonel
  • ~Mario / 2014-07-20 00:01
    Ocena: 2.00 / 5
    BANK BYŁ OK JAK DO TEJ PORY ,PROBLEMY ZROBIŁY SIĘ JAK ZMIENIŁEM PRACĘ NA BARDZIEJ PŁATNĄ I KU MOJEMU ZDZIWIENIU ZBLOKOWANO MI DEBET.DZIWNE WYMOGI UMOWA O PRACE ITD.... A POTEM DECYZJA NEGATYWNA -------- UCIEKAM Z NORDEA BANK I NIE POLECAM GO JUŻ NIKOMU
    ZaletyJUZ BRAK
    WadyUMOWA O PRACY DO RORU
    8 LAT
  • ~Kot / 2014-05-22 20:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Bank - koszmar! Bałagan i niekompetecja. Nie wprowadzono do systemu mojego pełnomocnictwa i wzoru podpisu posiadacza rachunku. po godzinie bezproduktywnie spedzonej w tym "banku" odesłano mnie z kwitkiem, bez pieniedzy, do oddziału, w którym rachunek był zakładany. NIE POLECAM!
    Zaletybrak
    Wadybałagan, niekompetencja, niekorzystna oferta
  • ~tomasz / 2014-03-21 19:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Najprostszy dokument jest trudny do zdobycia. Promesę wystawiali mi trzy razy. Za trzecim razem dopiero bez błędu. Mam tam kredytyt hipoteczny i jak długo go mam, tak długo żałuję, że mam go w Nordei. Samo przyznawanie go w oddzale Nordei w Piasecznie było drogą przez mękę. Czeski film. Wszystko, co nie mieściło się w nudnych standardach wywoływło panikę i histerię u tamtych kobiet. Nie wiem czy jeszcze pracują, bo teraz przydzielono mnie do Warszawy.Tam procedowanie trwało aż 4 miesiące. Horror! Nikomu nie polecam tego banku! Jedynie jasną stroną jest obecna współpraca z doradcą z placówki przy ul. Dereniowej w Warszawie.To konkretny gość. Ale i on niewiele może. Wszystko robi centrala.Teraz czekam 11 dni na realizację dyspozycji całkowitej spłaty. Uciekam od nich jak najdalej. Czekam, czekam i nic! To jakieś szalństwo! Traktują nas jak nierozumne bydło, które trzeba wydoić, wyciągnąć kasy ile się, poniżyć każąc pokornie czekać, aż nieruzumne panienki coś tam zrealizują.Nigdy więcej nie chce mieć do czynienia z takim bankiem A wydawało się, że Skandynawia itp. A to jakaś pomyłka. Dowiedziałęm się, że Nordeą rządzą kolesie Tuska z Trójmiasta.
    Zaletypustki w oddziałach
    Wadyfatalna obsługa, długie terminy oczekiwania nawet na proste dokumenty
    5 lat
  • ~Oszukana / 2014-03-19 09:34
    Ciekawa jestem ilu klientów na brało się na Polisę GWARANT. Zarobił nie klient a Bank obracając naszymi pieniędzmi. Nie dość , że na przy podpisywaniu umowy był termin 12 m-cy , co okazało się nie prawdą , bo było 13 i parę dni . To koniec polisy 13.03.2014 otrzymuję moją wpłaconą kwotę i nic więcej. Gratuluję moje pieniądze popracowały na bank. Ponadto środki znajdujące się na koncie nie można ulokować na promocyjnych lokatach , bo dotyczy tylko nowych środków z zewnątrz. Ja dziękuję już temu bankowi nie polecam nikomu więcej.
    Zaletybrak
    WadyZłodziejstwo
  • ~była klientka / 2014-01-26 10:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Jesli chodzi o bank Nordea, to wszystko jest ok. dopóki czegoś od banku nie potrzebujemy. Najprostszych pism nie potrafią wystawić. Pismo tot. wykreślenia z hipoteki otrzymałam z rażącym błędem: innym numerem księgi... Sam kredyt, który mieliśmy od samego początku był błędnie naliczany i po 3 latach okazało się że płaciliśmy za duzo. Bank zwrócił nam pieniądze, ale tylko dlatego, ze bardzo drążyłam temat, bo coś mi się nie zgadzało.Opłaty za pisma sa niejasne. Pani w banku np. za ten sam dokument chciała policzyć 300 zł a na infolinii 100. Rozbieżności jest sporo. Obsługa i wiedza pracowników poniżej krytyki.Zmieniałam ostatnio bank, bo dostałam lepsze warunki kredytowe, ale po ostatnich sytuacjach zamykam również rachunek.
    Zaletyżadnych
    Wadyobsługa w banku, błędne informacje przekazywane w oddziałach, niekompetencja
    2008
  • ~Paweł z Warszawy / 2013-07-08 19:33
    Ocena: 1.00 / 5
    Odradzam wszystkim obcokrajowcom pojawiać się w tym banku. Żona z Singapuru musiała założyć konto, aby rozpocząć pracę w Warszawie. Udaliśmy się do oddziału Wola Park w Warszawie na ulicy Górczewskiej w sobotę 6 lipca. Spędziliśmy tam ponad godzinę i niestety konta nam nie założono. Kazano przyjść w tygodniu, ponoć przez brak dostępu do systemu w soboty. Poniedziałek 8 lipca był dla nas szokiem. Odmówiono założenia konta, twierdząc że osoby z krajów Azji wspólnie z Polakami prowadzą pralnie brudnych pieniędzy. Potraktowano nas jak kryminalistów, a nie małżeństwo. Tymczasem żona nie będzie mogła rozpocząć pracy bez konta bankowego. Czy jest to dyskryminacja rasowa prowadzona przez skandynawski bank?
    Zaletybrak
    Wadysame
  • ~Ania / 2013-05-20 14:20
    Ocena: 1.67 / 5
    Horror jezeli chodzi o obsluge. Doslownie dno dna.
    Produkt mam dobry- kredyt, ktory grzecznie splacam.
    Zaletywarunki
    Wadyfatalna obsluga
    3 lata
  • ~Rafał / 2013-05-05 08:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety negatywna, po tym jak stałem się klientem banku i posiadaczem kredytu bank traktuje mnie jak swoją własność. Brak odpowiedzi na składane wnioski nawet przez kilka miesięcy ( przewalutowanie trwało 8 miesięcy i zostało zrobione dopiero kiedy kurs był dla mnie niekorzystny, wniosek o wakacje kredytowe odrzucony bez podania przyczyny po 6 miesiącach od złożenia i dostarczaniu kilka razy tych samych zaświadczeń). Dodatkowo niekompetentna obsługa i bezczelni dyrektorzy oddziałów - szczególnie odradzam częstochowę.
    Zaletyniskie oprocentowanie
    Wadybardzo zła obsługa i przedmiotowe traktowanie klienta
    od 2006
  • ~kathaz / 2013-04-16 21:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam, ja również staram się o bez ciężarowe odłączenie jednej z nieruchomości, które stanowią zabezpieczenie kredytu konsolidacyjnego; zaczęłam się o to starać w czerwcu 2012, gdyż znalazł się klient na jedną z nieruchomości; obecnie nie mam już klienta - kto by chciał tyle czekać a bank cały czas wymyśla kolejne problemy; właśnie się okazało, że operaty robił rzeczoznawca, który nie jest na "ich" liście; jak udzielali mi ten kredyt to wyceny robił dokładnie ten sam rzeczoznawca i wtedy jakoś był OK; już nie mam do nich siły - przeklinam dzień, w którym wpadłam na pomysł, żeby wziąć kredyt w tym banku !
  • ~Jarosław Chrulski / 2013-04-04 16:57
    Ocena: 5.00 / 5
    Aż się załamałem stwierdzając, że nie ma ba ani jednej pozytywnej opinii na temat banku Nordea. Aż nie mogę uwierzyć. Czyżbym był jednym z nielicznych szczęśliwców, który złego słowa nie może powiedzieć, a wręcz przeciwnie - bardzo dziękuję losowi, ze mnie do tego banku skierował. Mam nadzieję, że oddział w Rzeszowie przy ulicy Rejtana nie jest jedynym takim oddziałem a pracownicy tego banku to nie jedyni prawdziwi profesjonaliści. W tym oddziale czuję się jakbym miał na koncie milion dolarów. Pani Barbaro i Pani Natalio dziękuję.
    Podejrzewam, że przy tylu negatywach moja opinia wyda się mało wiarygodna, ale co mi tam. Ja wiem jaka jest prawda i ciesze się, że mogłem dać swój pozytyw. Jarosław Chrulski
    ZaletyMiła i profesjonalna obsługa. Bardzo tanie kredyty i darmowe konta.
    WadyBrak
    2 lata
  • ~ja / 2013-03-25 20:16
    Ocena: 1.33 / 5
    Bank - tragedia, odradzamy z mężem. Wszystko jest dobrze, dopóki nie daj boże klient czegoś chce. Nas życie zmusiło do podjęcia próby bezciężarowego odłączenia części nieruchomości. Walka toczy się od roku, opiera się o interwencje KNF, bowiem bank nieustająco zaniża nam wartość całej nieruchomości o jedyne 250 000zł, co skutkuje za wysokim LTV i niemożliością odłączenia czegokolwiek. Walka ma się ku końcowi i jeśli bank nadal będzie podtrzymywał swoje stanowisko, sięgniemy po drogę sądową.
    Zaletyw tej chwili brak
strona 1 z 3
Dodaj własną opinię »

Zobacz również

mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 1940
PEKAO SA
Ocena: 1.75, ilość opinii: 1431
Santander Bank Polska (BZWBK)
Ocena: 1.83, ilość opinii: 1172
Millennium
Ocena: 1.73, ilość opinii: 899
PKO Bank Polski
Ocena: 2.69, ilość opinii: 787
ING Bank Śląski
Ocena: 1.78, ilość opinii: 784
VECTRA
Ocena: 1.61, ilość opinii: 4259
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4137
Orange
Ocena: 1.39, ilość opinii: 3748
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3460
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3181
Plus
Ocena: 1.43, ilość opinii: 2789