Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nju mobile opinie

Ocena na podstawie 412 opinii

2.59 / 5

  • Oferta
    2.91
  • Obsługa klienta
    2.38
  • Cena/Jakość
    2.52

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Warszawa / 2021-02-13 12:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet ciągle się zrywa,wiecznie nie ma zasięgu. Nie oglądam filmów długich od czasu do czasu coś krótkiego na yt i przesyłane przez WhatsAppa tez krótkie a potem dodatkowa opłata. Chociaż otrzymuję SMS że mam jeszcze 5 GB , kradnie GB. Po 3 latach ciągle ma 25 GB a nowym proponują 40 GB.
    Rozmowa z biurem obsługi jest płatana. Będąc w rejonie przy granicznym bardzo się spieszyłam aby
    poinformować że łączy mi z Ukrainą za to też zapłaciłam.
    Nie polecam internetu załamka.
    Zaletyrozmowy ok
    Wadyinternet nie polecam,
  • ~wnuczka / 2017-03-31 09:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Chciałam krótko opisać sytuację, w której znalazła się moja babcia (71-letnia osoba).
    7.03.2017 roku wykonała telefon w sprawie zamówienia umowy ok godz. 16.30, która miała przyjść w ciągu 3-5 dni.
    13.03. 2017 roku ok 16.00 konsultant powiedział, że jeszcze jest czas, należy zaczekać.
    15.03.2017 roku ok 18.00-19.00 nowa konsultantka prosiła żeby wysłać maila z opisem sytuacji (71-letnią babcię, która na szczęście ma jeszcze wnuki). Maila wysłano w tym samym dniu, a w odpowiedzi na drugi dzień poproszono o numer telefonu (który znajdował się już w mailu. widocznie Pani nie doczytała). Tego samego maila wysłano od razu jeszcze raz, z wytłuszczeniem i podkreśleniem numeru telefonu. Na tego już nikt nie odpowiedział ani nie oddzwonił.
    16.03.2017 roku ok 16.00-16.30 kolejna osoba obiecała, że sprawdzi i w ciągu 48h odezwie się. Nie oddzwoniła i nic nie zrobiła.
    18.03.2017 roku 19.00-20.00 znowu kolejny konsultant i kolejna rozmowa. Ten jednak pchnął sprawę, wycofał starą umowę i zadzwonił 24.03.2017 roku z propozycją nowej umowy.
    I tak oto po 3 tygodniach użerania się z konsultantami i tłumaczeniem sytuacji za każdym razem od nowa 28.03.2017 roku babcia dostała nową umowę.
    Dobrze, że babcia nie jest skazana na siebie, bo mogłaby nie dać sobie z tym rady, a niestety nikt nie był chętny do pomocy. Musiała za każdym razem doładowywać się jakimiś drobnymi kwotami żeby w razie czego móc się jeszcze kontaktować z innymi. Kolejni konsultanci tylko zwalali na siebie odpowiedzialność za ruszenie sprawy (a potem będziecie zdziwieni, że zaczynają nas zastępować komputery a ludzie wolą rozwiązywać problemy przez internet. Tutaj nikt się nie wyprze, że problem nie był poruszany. )
    Babcia za te zmagania nie dostała od Was kompletnie NIC poza umową, którą na jej miejscu już bym nie podpisała.

    Pozdrawiam,
    wnuczka
  • ~Zosiasamosia / 2018-04-02 18:28
    Ocena: 3.00 / 5
    Obsługa klienta kuleje. W ogóle nie potrafią załatwić spraw. Wysłali mi umowę do podpisania gdzie w środku nie znalazłam karty sim z numerem zastępczym. Żenada. A co najlepsze kazali płacić mi za ten numer. Pisałam do nich kiedy dostanę kartę sim to nic mi nie odpisali! Teraz jak napisałam ze nadal jej nie mam to napisali ze nie będą więcej odpowiadać na moje wiadomości! Wstyd. Tak się nie traktuje klienta. Dlatego zmieniam operatora.
    ZaletyOferta
    WadyKomunikatywność, brak placówek. Zła obsługa klienta
  • ~Arek / 2022-12-17 07:17
    Ocena: 2.67 / 5
    Dramat z zasięgiem i zrywaniem internetu i urywaniem połączeń. Zmieniam sieć. W T-Mobile tego nie było,
    ZaletyDobra oferta
    WadyBrak lub kiepski zasięg LTE
  • ~Artur / 2023-03-25 15:43
    Ocena: 2.67 / 5
    Gów...na aplikacja nie działa praktycznie nigdy a nawet jeśli działa to ekstremalnie powoli i nawet nie wczytuje nigdy wszystkich grafik w aplikacji... Pewnie nie potrafi... DO WYJE...IA
  • ~bocian / 2021-07-19 10:26
    Ocena: 2.67 / 5
    Początkowe miałem problemy z internetem, po napisaniu rezygnacji internet zaczął działać (podejrzewam że to cud) Następnie miałem mieć zwiększony limit internetu, ale tak się nie stało i znowu trzeba interweniować i tu toporna rozmowa z konsultantami gdzie dwóch mówi że mi się jeszcze nie należy, a trzeci mówi że tak :D Ostatecznie moja racja że się należy i mówią że włączyli, jednak dalej nie ma :)
  • ~Gn / 2023-03-10 12:31
    Ocena: 2.67 / 5
    Mimo że internet mobilny działa -Nie chce uruchamiać gry- World of Tanks
    ZaletyDo normalnego użytku
    WadyInternet nie dla graczy
  • ~Kali / 2019-12-02 15:50
    Ocena: 2.67 / 5
    W sumie byłbym zadowolony, gdyby nie strasznie wolny internet 100kB-1MB Zastanawiałem się nad zwiększeniem pakietu ale przy tej prędkości musiałbym siedzieć non stop przy kompie...
    Zaletycena
    Wadyb.wolny internet
  • ~kinga / 2023-03-06 10:26
    Ocena: 2.67 / 5
    Na początku, czyli ok trzech lat temu było ok. Od pół roku internet to porażka. Myslałam, że to wina nowego telefonu. Internet znika lub pracuje bardzo wolno, ale najczęściej go nie ma po kilka dni. Nie polecam. Płacę co prawda za dwa numery ok 40zł, ale jednak to też są pieniądze za które oczekuję dobrej obsługi, a nie walenia mnie w....Njumobile bardzo się popsuło, NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    ZaletyCena
    WadyBrak inetrnetu lub działający bardzo wolno
  • ~Klientka / 2023-01-20 18:05
    Ocena: 2.67 / 5
    Nju oszukuje ! w parkietach w nazwach nie więcej niż 29zl. za 30 dniowy cykl a w rzeczywistości po 28dniach blokują nawet smsy i mmsy mimo iż zostały GB nie wykorzystane????... Także oszustwo! Zamula ,zacina ,ścina strony przeglądarki!
    ZaletyCo 28 dni sam pakiet się odmawia i przychodzą powiadomienia SMS
    WadyPłaci się za 30dni a dostaje 28 dni ,w hamski sposób blokują smsy mmsy mimo aktywnego gb internetu, Zamula i ścina strony internetowe. Zasięg gubi w miejscu w którym nie powinien
  • ~Magda / 2021-09-16 11:00
    Ocena: 2.67 / 5
    Jestem w tej sieci kupe lat. Mieli naprawde konkurencyjna oferte a wszystkie uslugi dzialaly dosc dobrze. Jednak konkurencja poszla do przodu a nju zostal w miejscu. Aplikacja do zarzadzania kontem jest chyba sprzed dobrych kilkunastu lat i traci zdechla myszka, dziala bo dziala z mocnym opoznieniem natomiast juz dawno nie mozna powiedziec ze jest UX. Natomiast najbardziej wkurza mnie ze internet ktorego nie wykorzystam w ramach uslugi na przyklad nie wiecej niz jest kasowany co miesiac. Kto daje i odbiera ten... wiec jaki sens karty skoro polaczenia i smsy na karte sa drogie wiec wygadanie 29 zl to zaden problem gdzie naprawde niewiele dzwonie i pisze , powiedzialbym ze minimalistycznie, co miesiac trzeba doladowac inaczej nigdzie nie zadzwonisz ani nawet browsera na dworzu nie odpalisz. Do tego zasieg na obrzezach miasta raz jest raz go nie ma wcale gdzie inni sobie normalnie dzwonia stojac w tym samym miejscu. Takze dobre mieli poczatki ale teraz to juz dawno nie sa konkurencyjni. Dlatego szukam innego operatora bo mam ich dosc.
    Zaletyna dzien dzisiejszy nie ma
    Wadyzasieg, ceny polaczen i smsow na karte, kasowana pula internetu - nie przechodzi na nastepny miesiac
  • ~Marek / 2024-10-03 05:31
    Ocena: 2.67 / 5
    Dramatycznie zły internet mobilny. W wielu miejscach brak zasięgu. Jeśli nawet zasięg jest internet potrafi nie działać.
    ZaletyCena.
    WadyFatalnie działający internet mobilny.
  • ~niezadowolony / 2023-07-18 11:37
    Ocena: 2.67 / 5
    Internet wyraźnie zwalnia pomiędzy godziną 8:00 a 22:00. Akurat przypadkiem po upływie dwóch lat. Sytuacja nagminna i trwająca 4 miesiące. Płatność możliwa tylko przelewem tradycyjnym, praktycznie brak możliwości zmiany adresu do korespondencji, zamulająca strona internetowa.
    Ogólnie nie polecam.
    WadyWolny internet, wolna strona internetowa, brak nowoczesnych metod płatności.
  • ~Rafi / 2021-10-07 10:43
    Ocena: 2.67 / 5
    Przeniosłem numer w takim dniu aby mieć możliwie sensowną datę cyklu rozliczeniowego no i oczywiście zanim przeniosą mi numer to już będę w połowie kolejnego cyklu. To chyba jakiś żart. Pewnie jeszcze będzie trzeba płacić 9 złotych na miesiąc jeszcze przed przeniesieniem numeru. Nie prosiłem o żadne numery tymczasowe i mam ten numer w głębokim poważaniu. Zaraz przenoszę numer w inne miejsce.
    ZaletyOd 5-6 lat to samo
    WadyCoraz więcej.
  • ~Adan / 2020-07-11 09:38
    Ocena: 2.33 / 5
    Jeśli chodzi o zasięg to nie mam zastrzeżeń, natomiast oszukują z ilością zużytego internetu i to od samego początku. A Jestem już z nimi prawie 5 lat
    Mam łączny pakiet 120 GB na 3 urządzeniach (dwa telefony i router).
    Co miesiąc jest ta sama sytuacja po ok 20 dniach dostaje komunikat że zużyłem już cały pakiet mimo iż liczniki danych na wszystkich urządzeniach pokazują że nie zużyłem nawet połowy.
    Po ściągnięciu pliku 20 GB licznik nju pokazał 72gb podczas gdy licznik na router tylko 20.. i tak jest za każdym razem.
    Gdy podłączyłem internet np z Play zużycie danych na liczniku Play jak i na routerze są takie same..
    To pokazuje że nju oszukuje. Sciemniaja że dają duży pakiet ale tak naprawdę pakiet jest o połowę mniejszy.
    Pisałem już do nich skargi dziesiątki razy ale ani razu nie uwzględnili. Twierdzą że moje urządzenia źle liczą dane.
    Szkoda bo oferta cenowa jest bezkonkurencyjna..
  • ~Andrzej / 2019-05-09 07:20
    Ocena: 2.33 / 5
    Oszukują na pakiecie 9GB, mam cały czas włączony program networx który zlicza dane pakietowe i wyszło mi że te 9GB to tak naprawdę jest 8GB
  • ~Ania / 2022-03-25 10:09
    Ocena: 2.33 / 5
    Beznadziejna jakość obsługi klienta.

    Chat - Pani na chacie kończy rozmowę jak nie potrafi pomóc i zamyka możliwość wystawienia oceny.
    Zaletyewentualnie cena
    Wadyobsługa klienta, brak profesjonalizmu wśród pracowników, nie potrafią zmienić danych w systemie i sprzedać najprostszej usługi, CHAT - największy ich minus
  • ~Artur / 2021-02-09 18:04
    Ocena: 2.33 / 5
    Witam pytanie lub stwierdzenia 11 stycznia postanowiłem przenieść moje 4 numery abonenckie z umowami na czas nieokreślony z Play do niju po dwa na parę 29+9 x2 w zgłoszeniu została wskazana data 20 /01/21 co mnie zdziwiło bo mój okres rozliczeniowy trwał do 20 każdego miesiąca więc pełna radość obecnie wiem że to fikcja umowy z kartami zostały dostarczone w 3dni i dziwne bo już jestem obciążany fakturami za jakieś tymczasowe numery które leża na parapecie okna nie używane a ja dalej w playu (płacę faktury) z różnymi datami ,,przejścia " =1 do 2 miesięcy proszę mi powiedzieć bo nie ma kogo się zapytać czy to nie jest oszustwo i naciąganie składam całą korespondencję z NJU i przejdę do rzecznika praw konsumenta bo obiecują jedno a robią coś innego
    Więc wszystkich przestrzegam lepiej samemu rozwiązać umowę u jednego operatora a drugiemu wskazać termin inaczej zostaniecie oszukani tak jak ja ;(
    Zaletybrak
    Wadynie sposób wyliczyć
  • ~Artur / 2025-03-07 23:27
    Ocena: 2.33 / 5
    Mój zdaniem wszystko jest spoko za 19 czy 29zl poza internetem bo to scam na pełnej k*rwie


    Mieszkam na ostatnim piętrze budynku w centrum Gdańska, dosłownie 150m ode mnie jest na dachu 10 piętrowego budynku jest nadajnik Orange i T-Mobile (chce tu podkreślić brak przeszkód) . To sprawia, że powinienem osiągać mityczne 225mb/s, które oferuje sieć, bo mam na max zasięg 5G. Tymczasem moja faktyczna prędkość pobierania wynosi ledwo 1-2mb/s w każdym miejscu i z każdego źródła. Przeszedłem do nju z T-Mobile gdzie osiągnąłem w tych warunkach spokojnie 45mb/s pobierania co daje właśnie limit pomiaru predkosci 500mb/s. Mierniki prędkości internetu nju mobile pokazują prędkości rzędu 500mb/s, a tymczasem mam nawet niecałe 0.5% tego.


    Nie polecam i sprawa chyba do urzędu konsumenta
    ZaletyCena
    WadyInternet
  • ~Damianr / 2025-05-05 18:18
    Ocena: 2.33 / 5
    Korzystajac z telefonu jest ok, ale wk*****nie ktorego ponownie doznaje mnie zmotywowalo do negatywnej oceny.

    Centrum Poznania, udostepniam z telefonu hotspot. Łączy i dziala powoli, muli ale w koncu wczytuje, pobieranie potrafi byc rzędu 0,1 mb/s.

    Ruletka jest kiedy wywali internet i nie bedzie go wcale. Nie to nie wina laptopa lub dwoch roznych telefonow z dwoma innymi kartami sim w nju. To poprostu gxxxniany operator ktory swiadomie odcina internet z karty ktory jest udostepniany w formie hotspot. Nie mialbym nadzieji tak jak jest to na telefonie przy speedtescie 100-150 mbs/s ale do zwyczajnego uzytku 1 mb/s byloby wystarczajace. Ale nawet jak jest, to zaraz moze nie byc.

    Zgloszenia telefoniczne nic nie daja "u nas nie ma usterek" wplyw moze miec uksztaltowanie terenu pogoda i wymówki.

    Jak zezwolą korzystanie z internetu z karty sim to max 1 mb/s. Ale to co pisalem najbardziej negatywnie mnie zmotywowalo to jak sa godziny "szczytu" czyli powiedzmy 16-20 to wtedy wywala, resetowalem jak glupi na poczatku telefony, wybieralem na polaczeniu wifi na laptopie "zapomnij", resetowalem laptopa... Nic. Widzimisie. Druga godzine siedze bez internetu na laptopie mimo iz na infolini powiedza ze niczego nie ograniczaja.

    Kupowalem tez dwa modemy rozne na karte sim i bylo identycznie wiec nie wina ewentualnie hotspotu jednego telefonu tylko operatora i celowego dociskania butem mozliwosci korzystania w formie hotspotu
    ZaletyCena
    WadyOgraniczanie uzytkowania w formie hotspot rownoczesnie z calkowitą blokada w zaleznosci od widzimisie
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4686
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3959
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3024
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2616
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1296
Lajt Mobile
Ocena: 3.86, ilość opinii: 1095
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4499
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3505
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3207
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2027
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186