Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nju mobile opinie

Ocena na podstawie 424 opinii

2.59 / 5

  • Oferta
    2.90
  • Obsługa klienta
    2.38
  • Cena/Jakość
    2.52

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~nic / 2016-07-18 00:26
    Ocena: 3.00 / 5
    Mam wrażenie, że wszystkie komentarze piszą osoby powiązane z NJU. Z tego co się wiem nie jest aż tak pięknie. Obsługa klienta, zgłaszanie awarii, roszczeń, na pewno jest na najniższym poziomie w stosunku do konkurencji. Są wady, są zalety.
    Zaletymożliwość zerwania umowy
    Wadykosztowna i niefachowa pomoc - zbywanie abonenta
  • ~Piotr / 2022-04-06 10:56
    Ocena: 3.00 / 5
    Korzystam z usług Nju Mobile i generalnie jestem zadowolony. Chciałem kupić dodatkowy numer i kompletnie zawiódł kurier DPD. Nie dostarczył pod wskazany adres i zażyczył sobie, aby do niego podjechać. Sugerował nawet osobisty odbiór w salonie Orange. Dyrekcji Nju Mobile należy zwrócić uwagę na odpowiedni dobór partnerów DPD. Ta firma nie nadaje się do świadczenia usług kurierskich. Zrezygnowaliśmy z zamówienia w Nju Mobile umieszczając je u konkurencji.
    WadyKurier DPD
  • ~Porazka / 2017-07-05 14:30
    Ocena: 3.00 / 5
    Porażka w obsłudze i promocjach. Zdecydowanie nie polecam. Przeniosłem dwa nr tel, miałem otrzymać gadżet. Po spełnieniu wszystkich warunków, wymianie korespondencji bez rezultatu. Mija miesiąc i nic. Wymiana e maili i zero reakcji. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM.
    ZaletyBRAK
    WadyOBSŁUGA
    3 miesiące
    Telefon:Samsung C300
  • ~rirbo / 2017-11-09 17:01
    Ocena: 3.00 / 5
    Oferta jest świetna, jest tanio i całkiem niezawodnie. Niestety co rusz do tej taniości dokładają sie jakies dodatkowe usługi albo nieuruchomione pakiety, mimo że sa uruchomione. W ciągu roku reklamowałem 3 faktury, bo coś było nie tak. Niestety jest to droga przez męką. Nie da się tego jakoś po ludzku załatwić tylko reklamacja prez internet, wieki czekania itd.
    czasem 19,90, czasem ponad 50zł, zależy czy się pakiet uruchomi
  • ~Słabo / 2017-10-09 17:40
    Ocena: 3.00 / 5
    Słabo mój dziadek miał ponad rok po czym w pewnym momencie pojawił sie problem nie mógł doładować konta.Oczywiście poszedł do salonu Orange żeby to wyjaśnić ale nic sie nie dało zrobić pomimo wielu prób i teraz ucieka teraz do Playa
  • ~Warszawa / 2021-02-13 12:00
    Ocena: 3.00 / 5
    Internet ciągle się zrywa,wiecznie nie ma zasięgu. Nie oglądam filmów długich od czasu do czasu coś krótkiego na yt i przesyłane przez WhatsAppa tez krótkie a potem dodatkowa opłata. Chociaż otrzymuję SMS że mam jeszcze 5 GB , kradnie GB. Po 3 latach ciągle ma 25 GB a nowym proponują 40 GB.
    Rozmowa z biurem obsługi jest płatana. Będąc w rejonie przy granicznym bardzo się spieszyłam aby
    poinformować że łączy mi z Ukrainą za to też zapłaciłam.
    Nie polecam internetu załamka.
    Zaletyrozmowy ok
    Wadyinternet nie polecam,
  • ~wnuczka / 2017-03-31 09:27
    Ocena: 3.00 / 5
    Chciałam krótko opisać sytuację, w której znalazła się moja babcia (71-letnia osoba).
    7.03.2017 roku wykonała telefon w sprawie zamówienia umowy ok godz. 16.30, która miała przyjść w ciągu 3-5 dni.
    13.03. 2017 roku ok 16.00 konsultant powiedział, że jeszcze jest czas, należy zaczekać.
    15.03.2017 roku ok 18.00-19.00 nowa konsultantka prosiła żeby wysłać maila z opisem sytuacji (71-letnią babcię, która na szczęście ma jeszcze wnuki). Maila wysłano w tym samym dniu, a w odpowiedzi na drugi dzień poproszono o numer telefonu (który znajdował się już w mailu. widocznie Pani nie doczytała). Tego samego maila wysłano od razu jeszcze raz, z wytłuszczeniem i podkreśleniem numeru telefonu. Na tego już nikt nie odpowiedział ani nie oddzwonił.
    16.03.2017 roku ok 16.00-16.30 kolejna osoba obiecała, że sprawdzi i w ciągu 48h odezwie się. Nie oddzwoniła i nic nie zrobiła.
    18.03.2017 roku 19.00-20.00 znowu kolejny konsultant i kolejna rozmowa. Ten jednak pchnął sprawę, wycofał starą umowę i zadzwonił 24.03.2017 roku z propozycją nowej umowy.
    I tak oto po 3 tygodniach użerania się z konsultantami i tłumaczeniem sytuacji za każdym razem od nowa 28.03.2017 roku babcia dostała nową umowę.
    Dobrze, że babcia nie jest skazana na siebie, bo mogłaby nie dać sobie z tym rady, a niestety nikt nie był chętny do pomocy. Musiała za każdym razem doładowywać się jakimiś drobnymi kwotami żeby w razie czego móc się jeszcze kontaktować z innymi. Kolejni konsultanci tylko zwalali na siebie odpowiedzialność za ruszenie sprawy (a potem będziecie zdziwieni, że zaczynają nas zastępować komputery a ludzie wolą rozwiązywać problemy przez internet. Tutaj nikt się nie wyprze, że problem nie był poruszany. )
    Babcia za te zmagania nie dostała od Was kompletnie NIC poza umową, którą na jej miejscu już bym nie podpisała.

    Pozdrawiam,
    wnuczka
  • ~Zosiasamosia / 2018-04-02 18:28
    Ocena: 3.00 / 5
    Obsługa klienta kuleje. W ogóle nie potrafią załatwić spraw. Wysłali mi umowę do podpisania gdzie w środku nie znalazłam karty sim z numerem zastępczym. Żenada. A co najlepsze kazali płacić mi za ten numer. Pisałam do nich kiedy dostanę kartę sim to nic mi nie odpisali! Teraz jak napisałam ze nadal jej nie mam to napisali ze nie będą więcej odpowiadać na moje wiadomości! Wstyd. Tak się nie traktuje klienta. Dlatego zmieniam operatora.
    ZaletyOferta
    WadyKomunikatywność, brak placówek. Zła obsługa klienta
  • ~Arek / 2022-12-17 07:17
    Ocena: 2.67 / 5
    Dramat z zasięgiem i zrywaniem internetu i urywaniem połączeń. Zmieniam sieć. W T-Mobile tego nie było,
    ZaletyDobra oferta
    WadyBrak lub kiepski zasięg LTE
  • ~Artur / 2023-03-25 15:43
    Ocena: 2.67 / 5
    Gów...na aplikacja nie działa praktycznie nigdy a nawet jeśli działa to ekstremalnie powoli i nawet nie wczytuje nigdy wszystkich grafik w aplikacji... Pewnie nie potrafi... DO WYJE...IA
  • ~bocian / 2021-07-19 10:26
    Ocena: 2.67 / 5
    Początkowe miałem problemy z internetem, po napisaniu rezygnacji internet zaczął działać (podejrzewam że to cud) Następnie miałem mieć zwiększony limit internetu, ale tak się nie stało i znowu trzeba interweniować i tu toporna rozmowa z konsultantami gdzie dwóch mówi że mi się jeszcze nie należy, a trzeci mówi że tak :D Ostatecznie moja racja że się należy i mówią że włączyli, jednak dalej nie ma :)
  • ~Gn / 2023-03-10 12:31
    Ocena: 2.67 / 5
    Mimo że internet mobilny działa -Nie chce uruchamiać gry- World of Tanks
    ZaletyDo normalnego użytku
    WadyInternet nie dla graczy
  • ~Kali / 2019-12-02 15:50
    Ocena: 2.67 / 5
    W sumie byłbym zadowolony, gdyby nie strasznie wolny internet 100kB-1MB Zastanawiałem się nad zwiększeniem pakietu ale przy tej prędkości musiałbym siedzieć non stop przy kompie...
    Zaletycena
    Wadyb.wolny internet
  • ~kinga / 2023-03-06 10:26
    Ocena: 2.67 / 5
    Na początku, czyli ok trzech lat temu było ok. Od pół roku internet to porażka. Myslałam, że to wina nowego telefonu. Internet znika lub pracuje bardzo wolno, ale najczęściej go nie ma po kilka dni. Nie polecam. Płacę co prawda za dwa numery ok 40zł, ale jednak to też są pieniądze za które oczekuję dobrej obsługi, a nie walenia mnie w....Njumobile bardzo się popsuło, NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1
    ZaletyCena
    WadyBrak inetrnetu lub działający bardzo wolno
  • ~Klientka / 2023-01-20 18:05
    Ocena: 2.67 / 5
    Nju oszukuje ! w parkietach w nazwach nie więcej niż 29zl. za 30 dniowy cykl a w rzeczywistości po 28dniach blokują nawet smsy i mmsy mimo iż zostały GB nie wykorzystane????... Także oszustwo! Zamula ,zacina ,ścina strony przeglądarki!
    ZaletyCo 28 dni sam pakiet się odmawia i przychodzą powiadomienia SMS
    WadyPłaci się za 30dni a dostaje 28 dni ,w hamski sposób blokują smsy mmsy mimo aktywnego gb internetu, Zamula i ścina strony internetowe. Zasięg gubi w miejscu w którym nie powinien
  • ~Magda / 2021-09-16 11:00
    Ocena: 2.67 / 5
    Jestem w tej sieci kupe lat. Mieli naprawde konkurencyjna oferte a wszystkie uslugi dzialaly dosc dobrze. Jednak konkurencja poszla do przodu a nju zostal w miejscu. Aplikacja do zarzadzania kontem jest chyba sprzed dobrych kilkunastu lat i traci zdechla myszka, dziala bo dziala z mocnym opoznieniem natomiast juz dawno nie mozna powiedziec ze jest UX. Natomiast najbardziej wkurza mnie ze internet ktorego nie wykorzystam w ramach uslugi na przyklad nie wiecej niz jest kasowany co miesiac. Kto daje i odbiera ten... wiec jaki sens karty skoro polaczenia i smsy na karte sa drogie wiec wygadanie 29 zl to zaden problem gdzie naprawde niewiele dzwonie i pisze , powiedzialbym ze minimalistycznie, co miesiac trzeba doladowac inaczej nigdzie nie zadzwonisz ani nawet browsera na dworzu nie odpalisz. Do tego zasieg na obrzezach miasta raz jest raz go nie ma wcale gdzie inni sobie normalnie dzwonia stojac w tym samym miejscu. Takze dobre mieli poczatki ale teraz to juz dawno nie sa konkurencyjni. Dlatego szukam innego operatora bo mam ich dosc.
    Zaletyna dzien dzisiejszy nie ma
    Wadyzasieg, ceny polaczen i smsow na karte, kasowana pula internetu - nie przechodzi na nastepny miesiac
  • ~Marek / 2024-10-03 05:31
    Ocena: 2.67 / 5
    Dramatycznie zły internet mobilny. W wielu miejscach brak zasięgu. Jeśli nawet zasięg jest internet potrafi nie działać.
    ZaletyCena.
    WadyFatalnie działający internet mobilny.
  • ~niezadowolony / 2023-07-18 11:37
    Ocena: 2.67 / 5
    Internet wyraźnie zwalnia pomiędzy godziną 8:00 a 22:00. Akurat przypadkiem po upływie dwóch lat. Sytuacja nagminna i trwająca 4 miesiące. Płatność możliwa tylko przelewem tradycyjnym, praktycznie brak możliwości zmiany adresu do korespondencji, zamulająca strona internetowa.
    Ogólnie nie polecam.
    WadyWolny internet, wolna strona internetowa, brak nowoczesnych metod płatności.
  • ~Rafi / 2021-10-07 10:43
    Ocena: 2.67 / 5
    Przeniosłem numer w takim dniu aby mieć możliwie sensowną datę cyklu rozliczeniowego no i oczywiście zanim przeniosą mi numer to już będę w połowie kolejnego cyklu. To chyba jakiś żart. Pewnie jeszcze będzie trzeba płacić 9 złotych na miesiąc jeszcze przed przeniesieniem numeru. Nie prosiłem o żadne numery tymczasowe i mam ten numer w głębokim poważaniu. Zaraz przenoszę numer w inne miejsce.
    ZaletyOd 5-6 lat to samo
    WadyCoraz więcej.
  • ~ToJa / 2025-07-18 13:06
    Ocena: 2.67 / 5
    Nie mam pojęcia dlaczego uległam namowie i przeniosłam numer do NJU.Dno i bąble. Internet tylko wtedy, gdy jest w zasięgu Wi-Fi. Dzwoniąc do nich odniosłam wrażenie, że tam pracuje tylko AL. A kiedy już po np. 15 minutachusłyszałam jakiegoś pracownika to usłyszałam także informację: sprawdzimy... i bęc słuchawką.
    ZaletyŻadnych
    WadySame wady
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4806
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4021
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3108
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2660
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1319
Lajt Mobile
Ocena: 3.79, ilość opinii: 1197
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4578
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3510
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3211
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2053
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1187