-
~Zawiedziony / 2023-08-17 09:43
KPINA, brak kontaktu z obsługą klienta, potwierdzenia działań nie przychodzą, naliczane są opłaty bez mojej wiedzy.
PO wypisaniu kodu na internet 9gb nie otrzymałem żadnego potwierdzenia, mimo iż jasno jest określone że wraz z uruchomieniem pakietu dostanę wiadomość. Wiadomości nie dostałem a pakiet był uruchomiony, dziś stan konta został obciążony ponownie dwoma pakietami internetu - oczywiście nie mam możliwości rozmowy z kimkoliwek z obsługi - mogę porozmawiać z "wirtualnym botem" - obsługa nie odbiera.
PONADTO, OSTRZEGAM ŻE NJU MOBILE UDOSTĘPNIA NUMERY DO ZEWNĘTRZNYCH BAZ DANYCH. 2 dni po rejestracji numeru cyklicznie dzwonią do mnie z ofertami fotowoltaiki i pakietów medycznych. -
-
~zażenowany klient / 2025-03-03 09:59
Najgorsza firma z jaką miałem do czynienia, nie polecam -
~zm / 2023-02-04 19:50
Z tych komentarzy wynika że normalnie okradają klientów a reklamują się na cacy to właśnie jest i był ORANGE ZaletybrakWadysame wady -
~zyz / 2023-03-19 22:03
numer aktywny już na zawsze. Niestety ale nagle przychodzi sms, że jak nie doładujesz, to nie masz numeru...i wyłączają coś, co miało być na zawsze...
-
~Irek / 2016-08-12 10:59
Mam NJU internetowy jako domowy od niedawna. Wcześniej miałem Polsat-Plus. Jeśli chodzi o prędkość NJU bije na głowę Polsat /nadajnik na tym samym maszcie/. Po jakimś czasie przekonałem się , że nie jest to tak piękne. Przy takim samym użytkowaniu internetu i dwukrotnie większym limitem, internet skończył się po 20 dniach, Później problemy nawet z przejrzeniem poczty /tak wolny/. W Polsacie rzadko sprawdzałem limit bo zawsze starczał, czasami go przekroczyłem, lejka nie włączano. O obsłudze w NJU lepiej nie wspominać, to jakby rozmowa ze ścianą. Poziom odpowiedzi zerowy, typu, nie zawracaj głowy. ZaletySzybkość transferu danychWadypo wykorzystaniu limitu internet praktycznie nie działa -
~tom / 2016-11-24 18:39
Z Nju na abonament jestem zadowolony do tego stopnia, że przeniosłem tam również numer żony oraz numery rodziców. LTE ładnie śmiga. Jedyne co mnie irytuje to SMS o wysłanej fakturze 3 dni po przesłaniu faktury na maila i jej natychmiastowej zapłacie (konto mam w tym samym banku co oni). Zgłaszałem to do eboku, twierdzili że wyłączyli a to dalej przychodzi. Po przejściach z Plusem Nju to malina.
Jestem w nju prawie 2 lata