WadyStartery nie działają lub nie ma internetu.
strona 20 z 21
- « poprzednia
- 1 ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- nastepna »
-
~Sławek / 2020-11-18 17:10
Uwaga.Startery "10 GB za 4 zł przez 15 dni" prawie nigdy nie działają lub nie ma internetu. Szkoda pieniędzy i stresu. Kilka razy w ostatnim czasie reklamowałem, to mi wymyślili, że nie ma internetu, bo został już wykorzystany, ponieważ usługa atywuje się niby na 15 dni nie w monencie włożenia do urzãdzenia karty SIM tylko już w chwili rejestracji startera podczas zakupu. To jakaś kpina. Szczerze odradzam wszystkim. -
-
~Sprawiediwy / 2022-12-28 14:47
Internet w dzień prawie nie istnieje, jest to najgorsza firma njumobile. ZaletyTylko cenaWadyCzęsto brak internetu a jak już jest to najwyżej prędkość"2G", a pokazuje że na niby "LTE" centrum miasta województwo Olsztyn -
~Staszek / 2017-09-04 14:03
Amatorszczyzna!!! Przez około rok czasu miałem u tych cieniasów umowę na 2 nr tel. Po roku zrezygnowałem z jednego nr tel a drugi chciałem zostawić - WYŁĄCZYLI OBYDWA!!! Z tydzień byłem nieosiągalny. Jak "wyprostowali" sprawę to znowu przywrócili dwa numery... Rozwiązałem z nimi umowę a te cwele przysyłają mi rachunki za numer który już za pierwszym razem był rozwiązany!!! Wadytylko wady!!! -
~Stefcio / 2020-02-21 04:15
badziew jak wszystko od Orange, nie polecam. Numer na kartę a jakość jak w roamingu na księżycu i to satelitarnym... Tragedia.
Nie polecam absolutnie.Zaletyfajny kartofel jako logoWadywszystko
Orange -
~T / 2021-02-14 15:42
Nic wiecej nie mogę powiedzieć niż DRAMAT. Internet zawiesza się i nie działa przez kilkanaście minut i to kilka razy dziennie. -
~Tomasz / 2021-08-05 15:46
Brak kontaktu email. Wysokie niespodziewane opłaty. Straszna niekompetencja pracowników obsługi. Nigdy więcej... -
~U zytkownik / 2023-07-13 14:13
Straszna firma-oferowała w czerwcu 200 Gb internetu za darmo,ale nie powiadomiła o tym swoich klientów.Teraz już nie mogę aktywować mimo ,że wakacje trwają.To samo zrobiło Orange,bo to jedno i to samo-oszuści i naciągacze ZaletybrakWadyoszukiwanie klientów -
~Wojtek / 2022-06-02 08:05
Porposiłem o kontakt z obsługą klineta i do dwóch dni miał się ktoś ze mną skontaktować. Doładowałem konto na 30 zł i automatycznie pieniądze te poszły na zakup pakietu, kóßry miałem tylko przez 5 dni. Niekompetencja i nieuczciwość to jedyne słowa dla określenia tej pseudo firmy. Kolejny stracony klient i to za 29 zł. Brawo. ZaletybrakWadyNiekompetencja i nieuczciwość -
-
~wykluczona cyfrowo / 2022-03-18 10:28
Nju pobrało 9 zł tytułem usługi za internet, ale "zapomniało" włączyć tę usługę. Otrzymałam wiadomość, że zlecenie zostało przyjęte, ale już nie było następnej, że internet został włączony. Dalej korzystałam z internetu, aż zniknęła reszta pieniędzy z konta, na szczęście nie była to duża suma. Tak się dowiedziałam, że choc pobrali kasę, to nie włączyli wykupionej usługi.
Próbowałam się z nimi skontaktować poprzez formularz kontaktowy online, ale ten formularz nie działa. Chciałam zostawić im mó numer, aby oddzwonili, ale to też nie działa.
Jakość internetu jest tragiczna. Mieszakm w okolicy z jedną wieżą i jest to Orange, dlatego trzymam się nju. Jeżeli czyta to ktoś, kto szuka operatora i ma inne opcje do wyboru, niech nie idzie do nju. -
~Yayo / 2023-09-28 10:22
Dramat. Na reklamację mają 30 dni a Internet nie działa. Pieniądzy oczywiście nie zwrócą. ZaletyBrakWadyBrak Internetu -
~Zawiedziony / 2023-08-17 09:43
KPINA, brak kontaktu z obsługą klienta, potwierdzenia działań nie przychodzą, naliczane są opłaty bez mojej wiedzy.
PO wypisaniu kodu na internet 9gb nie otrzymałem żadnego potwierdzenia, mimo iż jasno jest określone że wraz z uruchomieniem pakietu dostanę wiadomość. Wiadomości nie dostałem a pakiet był uruchomiony, dziś stan konta został obciążony ponownie dwoma pakietami internetu - oczywiście nie mam możliwości rozmowy z kimkoliwek z obsługi - mogę porozmawiać z "wirtualnym botem" - obsługa nie odbiera.
PONADTO, OSTRZEGAM ŻE NJU MOBILE UDOSTĘPNIA NUMERY DO ZEWNĘTRZNYCH BAZ DANYCH. 2 dni po rejestracji numeru cyklicznie dzwonią do mnie z ofertami fotowoltaiki i pakietów medycznych. -
~zażenowany klient / 2025-03-03 09:59
Najgorsza firma z jaką miałem do czynienia, nie polecam -
~zm / 2023-02-04 19:50
Z tych komentarzy wynika że normalnie okradają klientów a reklamują się na cacy to właśnie jest i był ORANGE ZaletybrakWadysame wady -
~zyz / 2023-03-19 22:03
numer aktywny już na zawsze. Niestety ale nagle przychodzi sms, że jak nie doładujesz, to nie masz numeru...i wyłączają coś, co miało być na zawsze...
-
~Irek / 2016-08-12 10:59
Mam NJU internetowy jako domowy od niedawna. Wcześniej miałem Polsat-Plus. Jeśli chodzi o prędkość NJU bije na głowę Polsat /nadajnik na tym samym maszcie/. Po jakimś czasie przekonałem się , że nie jest to tak piękne. Przy takim samym użytkowaniu internetu i dwukrotnie większym limitem, internet skończył się po 20 dniach, Później problemy nawet z przejrzeniem poczty /tak wolny/. W Polsacie rzadko sprawdzałem limit bo zawsze starczał, czasami go przekroczyłem, lejka nie włączano. O obsłudze w NJU lepiej nie wspominać, to jakby rozmowa ze ścianą. Poziom odpowiedzi zerowy, typu, nie zawracaj głowy. ZaletySzybkość transferu danychWadypo wykorzystaniu limitu internet praktycznie nie działa -
~tom / 2016-11-24 18:39
Z Nju na abonament jestem zadowolony do tego stopnia, że przeniosłem tam również numer żony oraz numery rodziców. LTE ładnie śmiga. Jedyne co mnie irytuje to SMS o wysłanej fakturze 3 dni po przesłaniu faktury na maila i jej natychmiastowej zapłacie (konto mam w tym samym banku co oni). Zgłaszałem to do eboku, twierdzili że wyłączyli a to dalej przychodzi. Po przejściach z Plusem Nju to malina.
Jestem w nju prawie 2 lata -
strona 20 z 21
- « poprzednia
- 1 ...
- 17
- 18
- 19
- 20
- 21
- nastepna »