Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

nju mobile opinie

Ocena na podstawie 418 opinii

2.59 / 5

  • Oferta
    2.90
  • Obsługa klienta
    2.38
  • Cena/Jakość
    2.52

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Renata / 2018-06-03 14:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Co za firma! Z takim czymś jeszcze się nie spotkałam aby tak traktować klientów! Jestem oburzona razem ze swoimi dziadkami którym poleciałam tą firmę i teraz żałuje. Zero kontaktu z obsługa klienta, są niczym zaprojektowane BOTY ktore odpowiadają wyklepanymi regułami na nasze odzewy i prośby o pomoc w sprawie. I jeszcze bezczelnie Orange dzwoni do mnie aby spytać się czy jestem zadowolona z usług i czy chce wypełnić ankietę. Haha. Chcąc zrezygnować z jednego numeru natrafiłam na informacje ze należy to rozwiązać przez infolinie, zadzwoniłam udało mi się połączyć się z niezbyt miła panią przedstawiłam jej sytuacje ze nie będę dużej używać tego numeru ponieważ ceny jakie miały być maks 29 zł wcale nie wygladają tak jak na obrazku. Zdarzało się ze płaciłam o wiele więcej ( nie mam żadnych subskrybcji itp) Dowiedziałam się ze muszę czekać 3 miesiące. No Ok pomyślałam chociaż uważam ze jak nie korzystam to nie powinnam płacić a i tak płaciłam. No i okazało się ze w 4 miesiącu znowu dostałam fakturę mimo ze telefonicznie wypowiedziałam już umowę. Dzwoniąc tam znowu dowiedziałam się ze nie miel zaksięgowanej mojej woli odstąpienie od umowy i cały cyrk na nowo się zaczął. Miałam już inny numer a za ten znowu muszę płacić teraz 3 miesiące. Skandaliczna firma i zero profesjonalizmu. NIE NIE NIE Polecam!
    Zalety Brak
    WadyZa dużo by wymieniać
  • ~-ORANGE_TO_DNO- / 2018-06-02 17:06
    Ocena: 1.67 / 5
    Nie polecam tej firmy z kilku powodów:
    1. Firma z góry zakłada, że klient jest infantylny i głupi
    2. Stosuje nieproporcjonalną ilość papierów do kwoty, które pobiera za świadczenie usług
    3. Bezczelnie kłamie, przyznając się do tego w treści umowy.

    Rozpiszę się trochę bardziej o trzecim punkcie.
    Jako, że przestałem potrzebować internetu, który mi ta firma zapewniała, postanowiłem zrezygnować z usługi. Pierwsze, na co trafiłem w internecie (na ich portalu) to "jak zrezygnować z nju". Dosłownie wszędzie na ich portalu była podana specjalna infolinia do "zrywania" umowy. Gdybym nie przeczytał umowy uważniej (już po fakcie), to nawet nie wiedziałbym, że telefoniczny system rezygnacji z usługi zgodnie z treścią umowy jet CAŁKOWICIE nieważny. Jest o tym wyraźnie napisane w pkt. 8 zawartej umowy (umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych). Już na starcie telemarketerka w skrócie oświadczyła mi, że muszę poczekać 3 miesiące (dokładniej 3,5), zanim Orange raczy mi "wyłączyć" telefon. Oczywiście muszę przez ten okres płacić. Na szczęście tego mi nie powiedziała, więc mam minimalną podstawę do jakiegokolwiek odszkodowania, lecz na to się nie łudzę. Nie jestem takim rekinem prawnym, żeby walczyć z molochem o 60zł.

    Po upływie 2 okresów rozliczeniowych, które opłaciłem, tak na prawdę z lenistwa (oni na tym bazują) "oj w sumie te 30zł, zapłacę, może za tydzień poczytam i załatwię to jak należy", przeczytałem dokładnie treść umowy, w której dowiedziałem się, że rozwiązanie umowy MUSI być pisemne, inaczej jest nieważne. Mocno w skrócie - sami tam napisali, że jeżeli dostanę potwierdzenie na maila, SMSem, lub listownie, to mam 10 dni na zrezygnowania ze zmian. JEŻELI NIE DOSTANĘ żadnej wiadomości (jak też się stało), to mam 3 miesiące, czyli tyle, ile wynosi "wypowiedzenie" umowy na wniosek o przyznanie odszkodowania.
    Czytając dalej, już w regulaminie, odszkodowanie w tym szczególnym przypadku nie obowiązuje.
    Wszystko jest tak świetnie skonstruowane, żeby trzeba było płacić za te 3 ostatnie miesiące za usługę, której się nie używa myśląc, że się uczciwie z nimi dogadało, jak jest w każdym normalnym kraju.
    Uważnie dostudiuję ich regulaminy i załatwię to tak, iż rozwiązanie umowy będzie natychmiastowe, oraz bez żadnego płacenia za okres bieżący i "zaległy".


    Pomijam, że opłaty naliczają takie same czy się używa internetu/dzwoni/pisze, czy nie.
    ZaletyRelatywnie dobra jakość usług w większych miastach
    WadyObsuga klienta, scammerskie podejście, mnóstwo zawikłanej papierkologii za tak na prawdę niewielkie pieniądze, ciekawie zaprojektowany system zwiększania zysków bazujący na nieproporcjonalności czasu wymaganego na dogłębne przeanalizowanie umów i regulaminów w stosunku do "należnych" im pieniędzy.
  • ~śmigacz / 2018-05-18 16:14
    Ocena: 2.33 / 5
    podpisałem umowę z njiu na net za 29 zł w innej sieci mam dwa telefony w domu z mniejszym netem ale za to wszystko inne bezpłatne. Niestety z netu w niju nie da się korzystać natomiast trzeba przechodzić na net z telefonów w innej sieci które śmigają bezproblemowo. Korzystam z około 80 - 100 G w miesiącu i gdyby nie telefony w innej sieci to była by kicha. ps obaj operatorzy są wykorzystywani w tym samym miejscu jeżeli chodzi o transmisje danych a jakość jest nieporównywalna. wysłać maila to z niju jeszcze można ale coś grubszego to można na kołku powiesić.
    Zaletyduża deklarowana ilosc danych w okresie rozliczeniowym
    Wadywolno, wolno, wolno
  • ~Anna / 2018-05-16 13:10
    Ocena: 2.00 / 5
    No niestety NJU to nie jest rewelacja. Naciągają na pieniądze jak tylko mogą, oczywiście ukrytymi kosztami. Kupiłam starter i nikt mi nie uświadomił że już ma włączoną opcję wszystko za 29 zł. Przez pewien czas odbierałam tylko połączenia, był to mój dodatkowy telefon, aż wreszcie doładowałam kwotą 30 zł, żeby mieć miesiąc darmowych połączeń. Wykonałam wszystko przez Internet, włączyłam opcję "Wszystko za 29 zł" - a w każdym razie MYŚLAŁAM, że tę opcję włączam i po tygodniu otrzymałam informację że okres rozliczeniowy właśnie się zakończył i mam doładować konto kolejną kwotą 30 zł. Jednym słowem wyciągnęli mi z kieszeni ponad 20 zł nie wiem za co. Następny problem - próby doładowania przez Internet z Idea Bank. Najpierw płatność nie przeszła i nic się nie zaksięgowało na koncie NJU. Potem próby doładowania przez kartę MasterCard - w efekcie 2 wpłaty po 30 zł jednego dnia, niepotrzebnie. Na moją prośbę o zwrot jednej z wpłat, ponieważ prowadzę od niedawna firmę, korzystam ze wsparcia finansowego dla mojego regionu i nie mogę z konta firmowego dokonać dwóch wpłat za telefon w jednym miesiącu, bo będę miała problemy z rozliczeniem wsparcia finansowego - odpowiedź firmy NJU niestety NEGATYWNA. Bo wpłaty przeliczyli na jakieś jednostki rozliczeniowe i nadpłaty nie mogą oddać. BARDZO ŹLE to świadczy o firmie. Naciągają jak mogą. Co połkną, nie oddadzą. Brak oficjalnych siedzib, jak to mają salony Orange czy Play dodatkowo utrudnia jakiekolwiek interwencje. Wolę zapłacić ciut więcej i mieć fachową obsługę do dyspozycji, u renomowanego operatora, aniżeli użerać się z obsługą NJU. Tak więc początkowy mój zachwyt nad tą firmą uległ ostudzeniu.
  • ~Felakg / 2018-05-15 18:09
    Ocena: 1.33 / 5
    Szukając dobrej sieci natrafiłam na Nju mobile. Poczciwa i wszystkim znana pomarańcza wypuściła ciężka artylerię walcząc o klienta. Oferta na abonament bardzo mnie zainteresowała a i ziemniak z reklam skutecznie trafiał do klienta. Niestety na tym plusy się kończą. Skuszona reklama i dobrymi opiniami w internecie powierzyłam swój numer ziemniakowi. Zaczęło się niewinnie, długie oczekiwanie na wiadomości, numer dezaktywowany a nowy jeszcze nie działał. Z umowa która przyniósł kurier nie dostałam karty do aktywacji. Ale czekałam cierpliwie, aż obsługa klienta odpisze. No i nic. Dostałam wiadomość ze mój podpis widnieje przy odbiorze karty ale pani chyba pomylił się odbiór karty z podpisem umowy. No i nic. Zdenerwowana wybrałam sobie już nowy numer telefonu. Tym razem wszystko poszło jak należy. Dałam im druga szanse. Sygnał nie był zły, chociaż momentami go nie było. Faktury przychodziły regularnie i nie zauważyłam jakiś nieprawidłowości. Aż po jakimś czasie nagle zaczęłam dostawać dublujące się faktury. Chcąc wyjaśnić sprawę dowiedziałam się tylko tyle ze niby korzystam ze starego numeru dlatego i faktura przychodzi. Czyżby kurier nju mobile korzystał sobie z mojej karty? A może to jakiś przekręt aby wyciskać z nieświadomych klientów więcej kasy? Niestety wszelkie dowody, skargi i odwołania nie podziałały. Musiałam zapłacić 30 zł za nic. Obsługa klienta nic nie robiła sobie z moich dowódow. A na koniec pogrozili mi ze będą ignorować już nastepne moje zgłoszenia. Złodziejstwo. Nikomu nie polecam ziemniaka.
    WadyObsługa klienta
  • ~Filipex / 2018-05-13 22:22
    Ocena: 1.67 / 5
    Jestem użytkownikiem nju mobile od pół roku. Zdecydowałem się zrezygnować ponieważ na rynku są lepsze oferty a nju mobile nie jest w stanie rozwiązać mojego problemu. Obsługa klienta jest na bardzo niskim poziomie. Odnoszę wrażenie ze rozmawiam z osobami które nie maja żadnych chęci aby mi pomoc. Zle naliczyli moja fakturę i kontakt poprzez formularz na stronie ( który jest dostępny tylko dla klientów) nie dawał rezultatów. Złodzieje i tyle. Nikomu nie polecam.
    ZaletyOferta
    WadyObsługa klienta, faktury, zasięg
  • ~DariaS / 2018-05-05 23:04
    Ocena: 2.33 / 5
    Zdecydowanie odradzam wszystkim nju mobile. Naliczają błędne faktury. Ostatnio zdarzyła mi się faktura która została dwa razy wystawiona. Skontaktować się z nimi to dramat, na infolinie się nie można dodzwonić, na korespondencje nie odpisują. Od czasu 2 miesięcy pani odpisała mi uwaga, DWA RAZY na każde moje 5 odpowiedzi i nie była w stanie odpowiedzieć na moje pytania. Jedyne co to robiła kopiuj wklej z jakieś ściągi która pewnie ma w notatniku. Bardzo nie kompetentna obsługa. Brak szacunku. Z tego względu rezygnuje z Nju mobile. Oczywiście sprawa moja nadal nie wyjaśniona a nju mobile twierdzi ze faktury wystawione są prawidłowo. Wspomnę tez z nju ma bardzo kiepski zasięg.
    Zaletytylko oferta
    WadyObsługa, chamstwo, brak kompetencji, zły zasięg
  • ~Art74 / 2018-04-19 20:32
    Ocena: 5.00 / 5
    Witam , posiadałem ofertę nju za 29zł byłem bardzo zadowolony przeszedłem do T-Mobile z jednego powodu , za granicom w Niemczech Orange ma słaby roaming , ale niestety żałuje zmiany ponieważ w Polsce pomimo korzystania z tej samej sieci Networks T-Mobile ma gorzej zestrojoną sieć albo w tel na kartę są inne priorytety dla sim prepaid
    Zaletywedług mnie najlepsza sieć zawsze zrzuca do lte
    Wadysłaby partner roamingowy w Niemczech
  • ~aaa / 2018-04-18 18:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie potrafią rozwiązac trywialnego problemu z prawidłowym przesyłaniem faktur na emaila.Zawracanie glowy i niekompetencja.Przenoszę numer do innego operatora.
  • ~Piotr / 2018-04-11 12:13
    Ocena: 2.33 / 5
    Zakłamanie cenowe 19zł czy 29zł To nie wszystko dodawanie kwoty znacznie większych aniżeli są mówione A hasło im dużej tym taniej to działa odwrotnie i dłużej tym drożej policzymy.
    ZaletyBrak
    WadyDuże rachunki
  • ~Zosiasamosia / 2018-04-02 18:28
    Ocena: 3.00 / 5
    Obsługa klienta kuleje. W ogóle nie potrafią załatwić spraw. Wysłali mi umowę do podpisania gdzie w środku nie znalazłam karty sim z numerem zastępczym. Żenada. A co najlepsze kazali płacić mi za ten numer. Pisałam do nich kiedy dostanę kartę sim to nic mi nie odpisali! Teraz jak napisałam ze nadal jej nie mam to napisali ze nie będą więcej odpowiadać na moje wiadomości! Wstyd. Tak się nie traktuje klienta. Dlatego zmieniam operatora.
    ZaletyOferta
    WadyKomunikatywność, brak placówek. Zła obsługa klienta
  • ~Greg / 2018-03-16 12:59
    Ocena: 3.33 / 5
    Jestem tak w... że szkoda gadać. Złodziejstwo w czystej postaci bo inaczej tego nie można nazwać.
    Opiszę po kolei co i jak.
    Przeszedłem z abonamentu od innego operatora bo nie używać telefonu praktycznie wcale i stwierdziłem że czas najwyższy spróbować czegoś nowego.
    Po długich poszukiwaniach padło na nju miało najlepsze opinie.
    Pierwszy problem naliczanie wysyłania sms na zagraniczny numer, niby wysłanego 9.02.2018 na numer +44 kierunkowy.
    Tego dnia dostałem kartę od kuriera włożyłem ją do telefonu i aktywowałem, wyjąłem po chwili bo miałem jeszcze okres przejściowy u operatora
    i włożyłem ją dopiero 11.03.2018 wieczorem bo 12.03.2018 miał zostać przeniesiony numer.
    Smsy wysłane przechowuję w telefonie od 2014 roku i 9 stycznia nie wysyłałem żadnych smsów, w dodatku nikogo nie znam w UK!!!

    Mam aktywowaną ofertę 1,20zł max dziennie po wykorzystaniu 1,20zł reszta usług jest za free.
    15.03.2018 użyłem mobilnego internetu dla testów, włączyłem radio na jakieś 30 minut po jakimś czasie przyszedł sms że przekroczyłem 1,20 i teraz mam włączone nielimitowane smsy, rozmowy i internet do 250MB.
    Tego samego dnia chwilę po 23 na jakieś 10 minut ponownie włączyłem dane mobilne bo musiałem coś przetestować, po testach (trwały z 5minut) włączyłem ponownie wifi.
    O godzinie 0:40 przyszedł sms że wykorzystałem 1,20zł 16.03.2018 chodź internet był wyłączony!!!
    Ewidentnie naliczyli dane z 15.03.2018 na 16.03.2018
    Jakim cudem jak oferta jest ważna do 23:59:59 a tutaj zostało naliczone ewidentnie 2 x 1,20zł.
    Reklamacje zgłoszone ale zostały odrzucone, chodź w rachunkach ewidentnie widać że źle jest naliczane.

    Nie polecam i nikomu nie będę polecał tego operatora, szukam już nowego może nie okaże się oszustem.
    Nie zostawię tej tak tej sprawy, zostaje zgłoszenie do UKE bo widzę że to walka z wiatrakami.
    ZaletyCena ale do czasu.
    WadyOszukują
  • ~Seba / 2018-03-06 08:56
    Ocena: 4.00 / 5
    Zasięg mam idealny prędkość też jedynie płatne połączenia do biura obsługi klienta są denerwujące koszt wynosi 5 zł za połączenie
    ZaletyRozwiazujesz umowę kiedy chcesz
    Cena jakość
    WadyObsługa klienta i płatne połączenia do bok
  • ~Ania / 2018-01-12 09:25
    Ocena: 3.00 / 5
    Zasięg w domu zerowy trzeba wychodzić przed dom co zmusiło mnie do zmiany operatora. Numer moge przeniesc jedynie po wydrukowaniu i wysłaniu do nich pisma, nie załatwie tego przez tel a stacjonarne nie ma gdzie. płatne połączenia z BOKIEM które podczas krótkiej rozmowy zmieniły mój rachunek z 29zł na ponad 40. I weź zadzwoń z reklamacją to kolejny rachunek będzie wyglądał podobnie.
    ZaletyTania oferta
    WadyZasięg
    Płatne połączenia z Bokiem
  • ~zak / 2018-01-08 12:01
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko działa, nie ma długiego zobowiązania, zasięg Orange, więc całkiem OK. Nie wyobrazam sobie powrotu do umowy na dwa lata i płacenia abonamentu, do którego co chwile doliczane sa jakies dziwne usługi dodatkowe, co miały byc darmowe ale costam.
    ZaletyBrak zobowiązania
    Dobre Ceny
    Dobry zasięg i prędkości internetu
    WadyUtrudniony kontakt z BOKiem, ale w sumie przez ostatnie dwa lata nie musiałem sie z nimi kontaktować =)
  • ~Andżej / 2017-12-14 13:03
    Ocena: 4.67 / 5
    Po wielu latach na długoterminowych abonentach u różnych operatorów jakiś rok temu trafiłem do NJU. Wcześniej zawsze przy zmianie umowy coś było nie tak. Sprzedawca obiecywał jedno, w umowie przychodziło drugie, trzeba było wszystko odkręcać a potem i tak jakies magiczne pakiety sie kończyły i wszystko kosztowało więcej niż miało.

    W Nju, jesli pilnuje się terminów uruchamiania pakietów, wszystko jest dokładnie tak jak w ofercie. Dodatkowo nie ma tego stresu podpisywania umowy na rok czy dwa, kiedy w tym czasie warunki na rynku potrafią sie dość frastycznie zmienić.
    ZaletyTanio, solidnie, tak jak w ofercie.
    WadySą na rynku tańsze oferty, ale po zapoznaiu się z opiniami zostaję przy NJU.
  • ~Garland / 2017-12-08 09:18
    Ocena: 5.00 / 5
    Byłem już wszędzie - Era, Simplus, Play - teraz systematycznie poprzenosiłem wszystkie pięć numerów do Nju i naprawdę jestem zadowolony. Wifi w telefonie już nie włączam, bo 30 GB do podziału na dwóch wystarcza w zupełności. Z zasięgiem problemów nie miewam, z prędkością neta również. Z obsługą klienta kontaktowałem się kilkakrotnie, ale tylko przez formularz na stronie - odpowiedź zawsze była wyczerpująca i zgodna z procedurami.
    Zaletycena
    oferta
    jakość
    zasięg (tam gdzie korzystałem czyli Kraków, główne trasy, Mazury, miejscowości nadmorskie)
    WadyNie można zablokować SMSów na stacjonarne, co w przypadku pomyłki generuje dodatkowe koszty
  • ~Tosiencja / 2017-12-04 11:21
    Ocena: 1.33 / 5
    Zasięg taki, jak Orange, czyli tu gdzie mieszkam - na wsi - niemal zerowy, co uniemożliwia korzystanie z oferty
    Wadysłaby zasięg
  • ~Goala / 2017-12-04 09:46
    Ocena: 3.33 / 5
    Niestety, internet zrywa - jak dobrze trafie to odbiera bez zarzutów niestety w samochodzie na ogół nie ma zasięgu, potrafi mi się urwać rozmowa bo brak zasięgu jak jadę, mam samsunga s7 więc nie jest to wina telefonu. chcą ustawic GPSa musze mieć duzo szczęścia na ogół na wsi nie działa internet - zasięg tak jak w orange trzeba siedzieć przy szybie aby złapać zasięg - na zewnątrz oczywiście bez zarzuctu:(( NIE POLECAM - musiałam zmienić operatora:((((
    Zaletytania oferta
    Wadybrak zasięgu
  • ~Rome6 / 2017-11-24 17:06
    Ocena: 5.00 / 5
    Wszystko ok, nie mam z nju problemów. Place i działa. W sumie nie miałem powodu by się z obsługą klienta kontaktować.
    ZaletyBrak umowy na długi okres, dobre ceny.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4709
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3971
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3041
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2626
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1300
Lajt Mobile
Ocena: 3.82, ilość opinii: 1146
VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4508
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3506
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3208
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2031
Orange Neostrada
Ocena: 1.94, ilość opinii: 1186