strona 17 z 22
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »
-
~Ivan / 2022-01-20 20:36
Jest okropna sieć
Żałuję że korzystałem kilka miesięcy, bo zostałem oszukany nie widząc tego wcześniej..
Polecam inne sieci -
-
~J.K. / 2016-10-26 20:45
Po pierwsze - Nju kradnie pieniądze.
Regularnie, co miesiąc, znikały wszystkie środki, dopiero po interwencyjnych - je przywracali.
Po drugie, Nju - podsłuchu rozmowy! Rozmowy z konsultantami (zwłaszcza w nocy), nie są nagrywane, komunikat taki, to ściema!
Kiedy znikały pieniądze, telefon przestawał działać, dzwoniłam z drugiego telefonu, aby zwrócili środki i włączyli usługi - to rozmowa z tzw "konsultantem", pracownikiem Nju - wyglądała, jak serwis randkowy, a nie merytoryczna rozmowa. Pytania, w rodzaju: "A dużo Pani ma kolegów, do których Pani dzwoni", były co najmniej dziwne...
Później,kiedy telefon znowu działał, podczas rozmów, słychać było jakies komentarze w tle, dogaduszki, śmiechy (dodam, że były słyszalne, zarówno przeze mnie, jak i przez moich rozmówchów)...
Po trzecie - znikają GB.
Osobiście - NIE POLECAM NJU, W ŻADNYM WYPADKU!ZaletyZalet - brak.WadyNju, to jedna, Wielka WADA i nieporozumienie!Już nie korzystam. -
~ja / 2019-03-22 07:24
oszukali mnie z bonem Sodexo na 60 zl! miał być wysłany bon po jednym okresie rozliczeniowym a nie wysłali, po reklamacji chcą screena ze strony, ich zdaniem się nie zarejestrowałam tam a jestem pewna, że tak było tylko że nie wysłali potwierdzenia! wstyd, oszuści, przenoszę się z tej sieci i bardzo nie polecam Wadyoszustwa, z tego co wiem wiele osób zostało nabranych na umowę w tej promocji -
~Jagoda / 2019-06-17 01:07
Nie polecam tej sieci !! Kiepski zasięg, problem z przeniesieniem nr do innego operatora, w umowie jest napisane miesięczny okres oczekiwania, po czym wyznaczają termin przeniesienia numeru na za dwa miesiące. Dodatkowe opłaty jeśli większość czasu przebywasz za granicą. Szczerze nie polecam !! -
~Janala / 2019-01-23 11:14
Proszę uważać na okresy rozliczeniowe.U mnie było od 18 każdego m-ca.Zacząłem używać od 14 i naliczyli mi 68 zł za 4 dni.Oczywiście każda rozmowa z nimi kosztuje i dopisują do faktury.Przy powrocie na kartę też okres rozliczeniowy obowiązuje.Zgłosiłem 19-tego i musiałem czekać 2 m-ce a nie miesiąc.Obłed.Nigdy więcej abonamentów i umów.Tylko karta ZaletyŻadneWadyWszystko -
~janek / 2021-06-21 14:53
dno i wodorosty,umowa w play kończy mi się za dwa miesiące,skontaktowałem się z nju mobile w sprawie przeniesienia numeru,mimo szumnych obietnic z ich strony nadal płacę rachunki w play...ta firma to jedno wielkie nieporozumienie Zaletybrak -
~Janet / 2021-09-20 08:44
Nie wierzcie w to, ze w nju mobile mozna utrzymac numer bez doladowan odpowoadajac tylko na smsa przedluzeniowego, co 3 miesiace. Smsy po czasie przestana do Was przychodzic. W momencie, gdy sie zorientujecie, gosc na infolinii uda zdziwionego i powie, ze w systemie ma zapis, ze sms zostal wyslany. O ile nie klamie, to i tak mu nie wytlumaczysz, ze go nie otrzymales. Sytuacja identyczna z trzema roznymi numerami na karte w nju. Przypadek? oczywiście wplacone i niewykorzystane stodki za kazdym razem zatrzymuje operator. To sie wlasnie nazywa kradziez w bialych rekawiczkach. ZaletyBrakWadyNaciaganie -
~Jarek / 2025-01-18 19:33
Byłem w Nju Mobile 4 miesiące i wróciłem do Plusha,net może i trochę wolniejszy,ale do normalnego użytkowania w zupełności wystarczy,za 2 numery płacę 40 PLN, gdzie na każdej karcie SIM docelowo po 300 GB ZaletyNie najgorszy zasięgWadyBrak wspólnej faktury,Cena za abonament ze stażem do 300 GB + net mobilny ze stażem do 300 GB płaciłbym 78 Zeta, gdzie dodatkowo nie da się mieć jednej wspólnej faktury.W Plush mam wspólną fakturę, sporo rzeczy załatwię od ręki w salonie Plusa,i w skali roku za tą samą ilość internetu oszczędność ponad 450 złotych,jak ktoś lubi przepłacać to proszę bardzo. -
-
~Jerzy / 2024-01-05 09:39
NJU- uzależniiona całkowicie Orange, firmy , ktora mnie naciagnela i zmusila do placenia przez dwa lata - za -nic, niewiele sie rozni. Niby niska cena, ktora kusi, po przekroczeniu granicy Polski urasta w setki zlotych, pomimo iz rooming wyłączony. Umowa z nimi obowiązuje do dnia 06 stycznia 2024 a juz 5 stycznia moje numery przestaly dzialac. Inaczej mowiac , przytulili oplate za jeden dzien. Jesli ktos liczy, ze tanio - to sie bardzo myli. Dochodza oplaty " niewiadomo za co" W sumioe drodzy naciagacze. ZaletyBrakWadyOpisalem powyzej -
~Joa24 / 2024-12-31 19:24
Zamowilam telefon na abonament że strony i ternetoeej po kliknięciu w reklamę nju. W ofercie w Internecie było że każdy kto orzeniesie nr tel z innej sieci niż Orange - przeniosłam z Plus- dostanie 3 miesiące abonamentu gratis. Zdziwiłam się jak już po pierwszym miesiącu dostałam rachunek normalnie naliczony. Złożyłam reklamację i ...nie ma odpowiedzi a zbliża się termin płatności rachunku. W umowie pisemnej , dostarczonej przez kuriera piszą że rachunek przez pierwsze 3 miesiące nie może być niższy niż 9 zł.Na infolinii mówią też że przysługuje mi 3 miesiące gratis. Oszukiwanie i okłamywanie klienta. Z przodu umowy są jakieś kody typu 0/3 mies.
..WadyOkłamywanie klienta , co innego jest w ofercie internetowej i co innego podaję konsultant a co innego jest w umowie dostarczanej przez kuriera. -
~Johny / 2023-09-25 12:13
Dramat obsługa nie wie nic. Ty musisz im tłumaczyć jak powinno być. Internet .... szkoda gadać. WadyBrak internetu -
~JohnyB / 2023-02-01 11:16
Posiadam internet mobiliny od nju. Dziś nastąpiła awaria, transfer jest bardzo wolny. Zglosilem problem o 6 rano przez formularz kontaktowy. Jest 11:15 i nadal nie działa. Na czacie polecono mi skontaktować się telefonicznie z PŁATNYM BOK. Jak sami widzicie klienta mają głęboko w de... -
~JP / 2022-09-01 18:32
Kontakt z obsługa klienta jest totalną porażką. Jak zostawiam nr nikt nie oddzwania dwa trzy dni, jak zostawiam z nr od innego operatora dzwonią po krótkim czasie, lecz kontakt bez sensu bo konsultant niczego nie może, takie mamy procedury. Idea jest taka że procedury są na zasadzie jak nie obsłużyć petenta. ZaletyBrakWadyBrak kontaktu, obsługa do bani -
~Jumbel / 2016-08-01 10:44
W ciągu dwóch ostatnich miesięcy doładowałem konto synowi za 50zł. Ponieważ coś mi nie pasowało, zbyt szybko pieniądze znikały z konta, sprawdziłem historię połączeń na stronie www i przeżyłem szok. Otóż według zestawienia mój syn wydał 11,56 zł Co się stało zatem z 39 zł? Zadzwoniłem do biura obsługi i dowiedziałem się, że wysyłane były smsy premium po kilka złotych za sztukę. Pytam pana jak to możliwe, bo w zestawieniu tego nie ma, pan mówi, że on takie smsy widzi. Horoskop i wróżki... Mój syn ma 9 lat, mam zupełną kontrolę nad jego telefonem i nie ma tam takich smsów, nie ma ich na stronie internetowej. Pan nie potrafi wytłumaczyć co się stało. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni. Wiadomo jaka będzie odpowiedź, więc już dzisiaj przenoszę numer do innego operatora, ale im tego nie odpuszczę. Nawet gdyby reklamacja została rozpatrzona pozytywnie, to co, mam znowu doładować konto synowi i czekać jak pieniądze zaczną znikać? Telefon:MICROSOFT Lumia 640 Dual SIM -
~JWKR / 2020-05-22 12:27
Tragedia, nie da się tego używać, dopóki używałem telefonu tylko do FB, przeglądania internetu wydawało mi się że wszystko jest ok, czasami cos przylagowało ale ostatecznie wydawało się ok. Dopiero jak padł mi domowy internet na 3 dni okazało się ze nju co parę minut robi disconect i dlatego czasami czułem ze cos za długo się ląduje. Youtube ledwo chodzi w 480p, twicha nie da się używać, hotspot żeby poużywać internetu na komputerze - nie da się, wszystko tnie. Ogólnie jakość internetu tragedia. Jak ktoś czasem cos kliknie to może nie zauważy ale dla normalnej osoby taka jakość jest nie akceptowalna. Co z tego ze mam 20GB jak nigdy ich nie wykorzystam bo wszystko tnie. Transfer LTE+ niby pokazuje 30mb/s na speedtest ale wieczne disconecty powodują ze nie da się używać tego internetu. Miesiąc później podobna sytuacja w pracy, padł internet, no to cyk - zróbmy hotspot, a nie czekaj mam nju mobile, który tnie i rozłącza co 2 minuty. Przez chwile myslalem ze może telefon mi się uszkodził wiec wsadziłem karte do modemu - to samo. Śmiało mogę uznać ze dostałem w abonamencie tylko rozmowy / sms i msm bo internet jest nieużywalny, nie wiem może maja w Krakowie za dużo obłożenie nadajnikow, ale tak czy owak nie da się tego używać. Najgorszemu wrogowi nie polecam. ZaletybrakWadyInternet tylko na papierze, realnie nie działa
koszt polaczeń z biurem obsługi
beznadziejna aplikacje / jej brak
brak normalnego panelu klienta gdzie można by płacić
jakość świadczonych usług -
~Kamil / 2021-08-31 18:15
Uwaga oszuści! Podpisywałem umowę na 20zl 20GB i no limit rozmów i SMS, a rachunki przychodzą po około 40zł. Pani na infolinii twierdzi, że dzwonię na płatne numery, oraz że wysyłam SMS na stacjonarne numery (sic!). W moim telefonie nie mam zarejestrowanych żadnych z tych połączeń ani smsów w historii oraz numery podane na bilingach nie istnieją, a mimo to nju twierdzi, że ja kłamię. W umowie miałem też miesięczny okres wypowiedzenia, a w rzeczywistości wyznaczyli mi termin powyżej dwóch. Oszuści! ZaletyBrakWadyZłodzieje i oszuści. -
-
~Karol / 2020-07-12 11:17
Ciągłe problemy. Rozłącza się internet. W nocy nie można korzystać z netu. ,,Podczas łączenia z serwerem „www.njumobile.pl” wystąpił błąd." -
~Kasia / 2025-07-22 09:44
Próbuję dowiedzieć się od kilku dni dlaczego nie mogę wysyłać sms, mms, dzwonić. Kazano mi zrobić wiele rzeczy, ale jak powiedziałam, że to wszystko zrobiłam, a nadal jest problem, to usłyszałam, że jest awaria techniczna wysyłania sns. Dziwne, bo niektórzy sms ode mnie dostają, a niektórzy nie. Dzwonić do niektorych mogę, do innych nie. A w trakcie rozmowy z doradcą szczytem bezczelności było przerwanie naszej rozmowy przez doradcę!!! Kto tam pracuje ?! ZaletyBrakWadyProblemy z doradcą, sms, MMS, polaczenia -
~Kazik / 2018-10-23 11:29
NIE POLECAM!! Czuję się oszukany i wprowadzony kilkukrotnie w błąd. Kilka miesięcy temu chciałem przenieść numer do nju, po czym zrezygnowałem z tego przeniesienia i zapomniałem o całej sprawie ( przeniosłem do innej sieci). Po 6 miesiącach przyszła faktura z nju na 9 zł. Od razu złożyłem rezygnacje i reklamacje po przyjściu faktury. Kazali zaplacić za 2 miesiące po 9 zł usługi z której nie korzystalem. Dziś konsultant powiedział ze mam płacić jeszcze 3 fakture. Wypowiedzenie złożóne 20 września a mam płacić za pazdziernik i listopad - nie wiem jeszcze jak bedzie dalej. Byłem wporwadzony w błąd w momencie zamawiania - powiedziano mi że jak nie aktywuje tego tymczasowego numeru to nic nie płacę. A po 6 miesiąch przysyłaja faktury i naliczają za usługę z której nie można zrezygnować. Jak sprzedają pięknie opowiadają, ze miesięczny okres wypowiedzenia itp. a pozniej mowią ze okres skończył się 19 września a wymówienie nastąpiło 20 i muszę za kolejne 2 miesięce opłacać. NIE POLECAM - firma skupiona na wprowadzaniu w błąd i wyciągnieciu kasy. ZaletybrakWadywprowadzanie w błąd potencjalnego klineta
problemy z rezygnacją z usługi
naciągactwo -
~Kiemlicz / 2019-01-30 18:23
Oszukują na Internecie: mam w usłudze na kartę za 1,20 zł 750 MB, obejrzałem na smartfonie na VoD TVP pół odcinka "Korona królów" i koniec pakietu. 750 MB to powinien być cały pełnometrazowy film. I nie interesuje mnie czy to był jakiś błąd w transmisji czy zwykłe złodziejstwo. ZaletyDobre oferty.WadyOszukiwanie klientów.
strona 17 z 22
- « poprzednia
- 1 ...
- 15
- 16
- 17
- 18
- 19
- nastepna »