ZaletyŻadne
strona 16 z 20
- « poprzednia
- 1 ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- nastepna »
-
~Małpka / 2018-10-13 15:40
Dno totalne. Obsuga chamska, bałagan w umowach, kazai mi płacić podwójnie twierdząc że nadal korzystam z numeru którego nigdy nie miałam bo nie otrzymałam nawet starteru w abonamencie. Odmowa i udowadnianie że z tego numeru nie korzystałam nigdy skończyła się groźbami sądowymi. -
-
~JIMMI Zabrze / 2018-09-10 11:23
nasłuchałem się negatywnych opinii i wystraszony kupiłem starter , wcześniej golił mnie z pieniędzy t-mobile...jestem zwolennikeiem oferty na karte.nie dajcie sie poniesc negatywnym opiniom, na ślasku jest zasięg ok jakośc połaczeń ok mms przechodzą ping na poziome 14mb w dzień w nocy nawet do 30mB , a co do blokowania numeru w postaci sms weryfikacyjnego..to wystarczy doczytać regulamin oferty po wieki że raz na 183 dni jest wysyłany sms w przypadku nie uzywania karty to chyba nie tak często.po to sie kupuje telefon zeby z niego skorzystać , a wszystkim dusi groszom polecam budke telefoniczną. Zaletyceny, jakość połączeń -
~Scenpo / 2018-09-09 13:26
Od trzech czy czterech lat korzystam z oferty abonamentu. Obecnie na dwa numery. Wszystko ok. ZaletyCena.WadyBrak. -
~Njuuu / 2018-08-30 12:08
UWAGA na zmiany okresów rozliczeniowych! Mam w nju 4 numery w ofercie po 38 zł za 2. Niestety jak to zwykle bywa, faktury przychodziły w różnych okresach i na różne numery kont bankowych. Zapytałem obsługę nju, czy możliwe jest scalenie tych dwóch usług aby uprościć płatności. Powiedziano mi że nie, ale można wyrównać okresy rozliczeniowe tak aby płatność za wszystkie cztery numery była w tym samym dniu (nadal na 2 różne konta). Poinformowano mnie że w związku z tym faktura będzie podzielona i najpierw przyjdzie pierwsza a potem wyrównująca. Zgodziłem się na to. Jak się potem okazało oszuści z Orange potraktowali podzielony okres rozliczeniowy jako oddzielne okresy i w każdym wygenerowali niezależne koszty, więc jeśli dzielicie swój okres rozliczeniowy na przykład 7 dni i 23 dni to dostaniecie dokładnie dwie faktury czyli 38 zł za te 7 i 38 za te drugie (żadne wyrównanie!). Plus oczywiście trzecie 38 zl.Tak oto oszukano mnie w Orange a chciałem jedynie aby wszystkie faktury płacić im zawsze w terminie i żeby to było wygodne dla mnie. ZaletyDobra cena dla 2 numerówWadyGenerowanie ukrytych dopłat przy każdej nadarzającej się okazji. -
~Michal / 2018-08-21 20:03
Zmiana regulaminu, czyli niedotrzymanie podpisanej umowy, utrata środków na karcie. Nie polecam, nigdy więcej. -
~Arek / 2018-08-16 17:26
Nie wiem o co chodzi w tych komentarzach....
mam 2 numery w abonamencie za 29zł. Wszystko nielimitowane, internet 30gb bo już ponad 2 lata. Obsługa klienta na infolinii pierwsza klasa, czekam góra 2 minuty... gdzie indziej czeka się od 30 minut wzwyż.....
Jestem bardzo zadowolony bo wychodzi mi abonament za numer 19 zł i nie martwię się o żadne inne koszty. Zasięg orange więc nie mam z nim problemu. Play wypadał w tym temacie znacznie gorzej... -
~raf / 2018-08-08 18:37
złodzieje 54 zł siedem dni to są jakieś jaja i tylko był używany internet odradzam Wadykoszta -
~Edyta / 2018-07-05 10:54
Barzo nie poleca, obsluga beznadziejna jak to przystalo.na orange. Rozwiazac problem niemozliwe, koszty sa ukryte i mydla oczy. Z calego serca nie polecam ZaletyZadnychWadyWszystko w tej sieci -
-
~A E I O U / 2018-06-24 09:18
Mam ofertę za 38zł w tamdemie za 2 numery. U nas w kraju nie mam problemu i wszystko się zgadza.
Ale za granicą NJU stosuje chytrą politykę. Wg. nowych zasad w Unii Europejskiej mam telefony i sms jak w raju i limit około 1,8 GB do wykorzystania.
I tak :
Jak wyjechałem do Grecji czyli Unii to niezwłocznie Orange przysłało mi smsa z opisanymi kosztami ale nie w mojej taryfie. Zwątpiłem bo przecież miało być jak w kraju. Czytałem 10 razy te smsy i kapłem się że nie dotyczą mojej oferty i pomyślałem już wtedy że Nju zastosował straszaka żeby nie nadużywać nielimitowanych połączeń czy sms.Dzwoniłem tyle ile potrzebowałem i wszystko było na fakturze o.k czyli 38zł za 2 osoby.
Teraz wyjechałem do Czarnogóry czyli po za Unię i cisza...
Żadnych smsów o kosztach. Czyli Nju próbuje nabić klientów na koszty bo wg. taryfy mam 4zl/min i aż 30zł/1MB przy internecie.
Gdyby przysłali info o kosztach ludzie by się wystraszyli a tak nie jeden pomyśli że przecież to chyba Unia (Czarnogóra nie jest)bo można wjechać bez paszportu na dowód wystarczy i dzwonił by sobie do woli.
TO PRZEMYŚLANA CWANA POLITYKA JAK WYSTRASZYĆ KLIENTA W GRANICACH UNII EUROPEJSKIEJ I JAK NABIĆ PO ZA NIĄ.
Normalnie powinno wyglądać t tak;
-Po opuszczeniu kraju ale ciągle w UNII powinienem otrzymać smsa z informacją że mogę korzystać do woli jak w kraju i jedynie ogranicza się transfer internetu do około 1,8GB
-Natomiast po opuszczeniu UNII powinienem otrzymać smsa zaraz po włączeniu tel do obcej sieci o kosztach połączeń , sms i kosztach internetu.
A Nju robi dokładnie odwrotnie; straszy w unii smsem o kosztach ale nie wysyła informacji jeśli znajdziemy się po za Unią Europejską. A co tam ; niech abonenci płacą i płaczą !
!ZaletyDobra oferta i taniaWadyPo opuszczeniu Polski nie informują rzetelnie o warunkach usług. -
~Renata / 2018-06-03 14:55
Co za firma! Z takim czymś jeszcze się nie spotkałam aby tak traktować klientów! Jestem oburzona razem ze swoimi dziadkami którym poleciałam tą firmę i teraz żałuje. Zero kontaktu z obsługa klienta, są niczym zaprojektowane BOTY ktore odpowiadają wyklepanymi regułami na nasze odzewy i prośby o pomoc w sprawie. I jeszcze bezczelnie Orange dzwoni do mnie aby spytać się czy jestem zadowolona z usług i czy chce wypełnić ankietę. Haha. Chcąc zrezygnować z jednego numeru natrafiłam na informacje ze należy to rozwiązać przez infolinie, zadzwoniłam udało mi się połączyć się z niezbyt miła panią przedstawiłam jej sytuacje ze nie będę dużej używać tego numeru ponieważ ceny jakie miały być maks 29 zł wcale nie wygladają tak jak na obrazku. Zdarzało się ze płaciłam o wiele więcej ( nie mam żadnych subskrybcji itp) Dowiedziałam się ze muszę czekać 3 miesiące. No Ok pomyślałam chociaż uważam ze jak nie korzystam to nie powinnam płacić a i tak płaciłam. No i okazało się ze w 4 miesiącu znowu dostałam fakturę mimo ze telefonicznie wypowiedziałam już umowę. Dzwoniąc tam znowu dowiedziałam się ze nie miel zaksięgowanej mojej woli odstąpienie od umowy i cały cyrk na nowo się zaczął. Miałam już inny numer a za ten znowu muszę płacić teraz 3 miesiące. Skandaliczna firma i zero profesjonalizmu. NIE NIE NIE Polecam! Zalety BrakWadyZa dużo by wymieniać -
~-ORANGE_TO_DNO- / 2018-06-02 17:06
Nie polecam tej firmy z kilku powodów:
1. Firma z góry zakłada, że klient jest infantylny i głupi
2. Stosuje nieproporcjonalną ilość papierów do kwoty, które pobiera za świadczenie usług
3. Bezczelnie kłamie, przyznając się do tego w treści umowy.
Rozpiszę się trochę bardziej o trzecim punkcie.
Jako, że przestałem potrzebować internetu, który mi ta firma zapewniała, postanowiłem zrezygnować z usługi. Pierwsze, na co trafiłem w internecie (na ich portalu) to "jak zrezygnować z nju". Dosłownie wszędzie na ich portalu była podana specjalna infolinia do "zrywania" umowy. Gdybym nie przeczytał umowy uważniej (już po fakcie), to nawet nie wiedziałbym, że telefoniczny system rezygnacji z usługi zgodnie z treścią umowy jet CAŁKOWICIE nieważny. Jest o tym wyraźnie napisane w pkt. 8 zawartej umowy (umowa o świadczenie usług telekomunikacyjnych). Już na starcie telemarketerka w skrócie oświadczyła mi, że muszę poczekać 3 miesiące (dokładniej 3,5), zanim Orange raczy mi "wyłączyć" telefon. Oczywiście muszę przez ten okres płacić. Na szczęście tego mi nie powiedziała, więc mam minimalną podstawę do jakiegokolwiek odszkodowania, lecz na to się nie łudzę. Nie jestem takim rekinem prawnym, żeby walczyć z molochem o 60zł.
Po upływie 2 okresów rozliczeniowych, które opłaciłem, tak na prawdę z lenistwa (oni na tym bazują) "oj w sumie te 30zł, zapłacę, może za tydzień poczytam i załatwię to jak należy", przeczytałem dokładnie treść umowy, w której dowiedziałem się, że rozwiązanie umowy MUSI być pisemne, inaczej jest nieważne. Mocno w skrócie - sami tam napisali, że jeżeli dostanę potwierdzenie na maila, SMSem, lub listownie, to mam 10 dni na zrezygnowania ze zmian. JEŻELI NIE DOSTANĘ żadnej wiadomości (jak też się stało), to mam 3 miesiące, czyli tyle, ile wynosi "wypowiedzenie" umowy na wniosek o przyznanie odszkodowania.
Czytając dalej, już w regulaminie, odszkodowanie w tym szczególnym przypadku nie obowiązuje.
Wszystko jest tak świetnie skonstruowane, żeby trzeba było płacić za te 3 ostatnie miesiące za usługę, której się nie używa myśląc, że się uczciwie z nimi dogadało, jak jest w każdym normalnym kraju.
Uważnie dostudiuję ich regulaminy i załatwię to tak, iż rozwiązanie umowy będzie natychmiastowe, oraz bez żadnego płacenia za okres bieżący i "zaległy".
Pomijam, że opłaty naliczają takie same czy się używa internetu/dzwoni/pisze, czy nie.ZaletyRelatywnie dobra jakość usług w większych miastachWadyObsuga klienta, scammerskie podejście, mnóstwo zawikłanej papierkologii za tak na prawdę niewielkie pieniądze, ciekawie zaprojektowany system zwiększania zysków bazujący na nieproporcjonalności czasu wymaganego na dogłębne przeanalizowanie umów i regulaminów w stosunku do "należnych" im pieniędzy. -
~śmigacz / 2018-05-18 16:14
podpisałem umowę z njiu na net za 29 zł w innej sieci mam dwa telefony w domu z mniejszym netem ale za to wszystko inne bezpłatne. Niestety z netu w niju nie da się korzystać natomiast trzeba przechodzić na net z telefonów w innej sieci które śmigają bezproblemowo. Korzystam z około 80 - 100 G w miesiącu i gdyby nie telefony w innej sieci to była by kicha. ps obaj operatorzy są wykorzystywani w tym samym miejscu jeżeli chodzi o transmisje danych a jakość jest nieporównywalna. wysłać maila to z niju jeszcze można ale coś grubszego to można na kołku powiesić. Zaletyduża deklarowana ilosc danych w okresie rozliczeniowymWadywolno, wolno, wolno -
~Anna / 2018-05-16 13:10
No niestety NJU to nie jest rewelacja. Naciągają na pieniądze jak tylko mogą, oczywiście ukrytymi kosztami. Kupiłam starter i nikt mi nie uświadomił że już ma włączoną opcję wszystko za 29 zł. Przez pewien czas odbierałam tylko połączenia, był to mój dodatkowy telefon, aż wreszcie doładowałam kwotą 30 zł, żeby mieć miesiąc darmowych połączeń. Wykonałam wszystko przez Internet, włączyłam opcję "Wszystko za 29 zł" - a w każdym razie MYŚLAŁAM, że tę opcję włączam i po tygodniu otrzymałam informację że okres rozliczeniowy właśnie się zakończył i mam doładować konto kolejną kwotą 30 zł. Jednym słowem wyciągnęli mi z kieszeni ponad 20 zł nie wiem za co. Następny problem - próby doładowania przez Internet z Idea Bank. Najpierw płatność nie przeszła i nic się nie zaksięgowało na koncie NJU. Potem próby doładowania przez kartę MasterCard - w efekcie 2 wpłaty po 30 zł jednego dnia, niepotrzebnie. Na moją prośbę o zwrot jednej z wpłat, ponieważ prowadzę od niedawna firmę, korzystam ze wsparcia finansowego dla mojego regionu i nie mogę z konta firmowego dokonać dwóch wpłat za telefon w jednym miesiącu, bo będę miała problemy z rozliczeniem wsparcia finansowego - odpowiedź firmy NJU niestety NEGATYWNA. Bo wpłaty przeliczyli na jakieś jednostki rozliczeniowe i nadpłaty nie mogą oddać. BARDZO ŹLE to świadczy o firmie. Naciągają jak mogą. Co połkną, nie oddadzą. Brak oficjalnych siedzib, jak to mają salony Orange czy Play dodatkowo utrudnia jakiekolwiek interwencje. Wolę zapłacić ciut więcej i mieć fachową obsługę do dyspozycji, u renomowanego operatora, aniżeli użerać się z obsługą NJU. Tak więc początkowy mój zachwyt nad tą firmą uległ ostudzeniu. -
~Felakg / 2018-05-15 18:09
Szukając dobrej sieci natrafiłam na Nju mobile. Poczciwa i wszystkim znana pomarańcza wypuściła ciężka artylerię walcząc o klienta. Oferta na abonament bardzo mnie zainteresowała a i ziemniak z reklam skutecznie trafiał do klienta. Niestety na tym plusy się kończą. Skuszona reklama i dobrymi opiniami w internecie powierzyłam swój numer ziemniakowi. Zaczęło się niewinnie, długie oczekiwanie na wiadomości, numer dezaktywowany a nowy jeszcze nie działał. Z umowa która przyniósł kurier nie dostałam karty do aktywacji. Ale czekałam cierpliwie, aż obsługa klienta odpisze. No i nic. Dostałam wiadomość ze mój podpis widnieje przy odbiorze karty ale pani chyba pomylił się odbiór karty z podpisem umowy. No i nic. Zdenerwowana wybrałam sobie już nowy numer telefonu. Tym razem wszystko poszło jak należy. Dałam im druga szanse. Sygnał nie był zły, chociaż momentami go nie było. Faktury przychodziły regularnie i nie zauważyłam jakiś nieprawidłowości. Aż po jakimś czasie nagle zaczęłam dostawać dublujące się faktury. Chcąc wyjaśnić sprawę dowiedziałam się tylko tyle ze niby korzystam ze starego numeru dlatego i faktura przychodzi. Czyżby kurier nju mobile korzystał sobie z mojej karty? A może to jakiś przekręt aby wyciskać z nieświadomych klientów więcej kasy? Niestety wszelkie dowody, skargi i odwołania nie podziałały. Musiałam zapłacić 30 zł za nic. Obsługa klienta nic nie robiła sobie z moich dowódow. A na koniec pogrozili mi ze będą ignorować już nastepne moje zgłoszenia. Złodziejstwo. Nikomu nie polecam ziemniaka. WadyObsługa klienta -
~Filipex / 2018-05-13 22:22
Jestem użytkownikiem nju mobile od pół roku. Zdecydowałem się zrezygnować ponieważ na rynku są lepsze oferty a nju mobile nie jest w stanie rozwiązać mojego problemu. Obsługa klienta jest na bardzo niskim poziomie. Odnoszę wrażenie ze rozmawiam z osobami które nie maja żadnych chęci aby mi pomoc. Zle naliczyli moja fakturę i kontakt poprzez formularz na stronie ( który jest dostępny tylko dla klientów) nie dawał rezultatów. Złodzieje i tyle. Nikomu nie polecam. ZaletyOfertaWadyObsługa klienta, faktury, zasięg -
~DariaS / 2018-05-05 23:04
Zdecydowanie odradzam wszystkim nju mobile. Naliczają błędne faktury. Ostatnio zdarzyła mi się faktura która została dwa razy wystawiona. Skontaktować się z nimi to dramat, na infolinie się nie można dodzwonić, na korespondencje nie odpisują. Od czasu 2 miesięcy pani odpisała mi uwaga, DWA RAZY na każde moje 5 odpowiedzi i nie była w stanie odpowiedzieć na moje pytania. Jedyne co to robiła kopiuj wklej z jakieś ściągi która pewnie ma w notatniku. Bardzo nie kompetentna obsługa. Brak szacunku. Z tego względu rezygnuje z Nju mobile. Oczywiście sprawa moja nadal nie wyjaśniona a nju mobile twierdzi ze faktury wystawione są prawidłowo. Wspomnę tez z nju ma bardzo kiepski zasięg. Zaletytylko ofertaWadyObsługa, chamstwo, brak kompetencji, zły zasięg -
-
~Art74 / 2018-04-19 20:32
Witam , posiadałem ofertę nju za 29zł byłem bardzo zadowolony przeszedłem do T-Mobile z jednego powodu , za granicom w Niemczech Orange ma słaby roaming , ale niestety żałuje zmiany ponieważ w Polsce pomimo korzystania z tej samej sieci Networks T-Mobile ma gorzej zestrojoną sieć albo w tel na kartę są inne priorytety dla sim prepaid Zaletywedług mnie najlepsza sieć zawsze zrzuca do lteWadysłaby partner roamingowy w Niemczech -
~aaa / 2018-04-18 18:45
Nie potrafią rozwiązac trywialnego problemu z prawidłowym przesyłaniem faktur na emaila.Zawracanie glowy i niekompetencja.Przenoszę numer do innego operatora. -
~Piotr / 2018-04-11 12:13
Zakłamanie cenowe 19zł czy 29zł To nie wszystko dodawanie kwoty znacznie większych aniżeli są mówione A hasło im dużej tym taniej to działa odwrotnie i dłużej tym drożej policzymy. ZaletyBrakWadyDuże rachunki -
~Zosiasamosia / 2018-04-02 18:28
Obsługa klienta kuleje. W ogóle nie potrafią załatwić spraw. Wysłali mi umowę do podpisania gdzie w środku nie znalazłam karty sim z numerem zastępczym. Żenada. A co najlepsze kazali płacić mi za ten numer. Pisałam do nich kiedy dostanę kartę sim to nic mi nie odpisali! Teraz jak napisałam ze nadal jej nie mam to napisali ze nie będą więcej odpowiadać na moje wiadomości! Wstyd. Tak się nie traktuje klienta. Dlatego zmieniam operatora. ZaletyOfertaWadyKomunikatywność, brak placówek. Zła obsługa klienta
strona 16 z 20
- « poprzednia
- 1 ...
- 14
- 15
- 16
- 17
- 18
- nastepna »