NJU- uzależniiona całkowicie Orange, firmy , ktora mnie naciagnela i zmusila do placenia przez dwa lata - za -nic, niewiele sie rozni. Niby niska cena, ktora kusi, po przekroczeniu granicy Polski urasta w setki zlotych, pomimo iz rooming wyłączony. Umowa z nimi obowiązuje do dnia 06 stycznia 2024 a juz 5 stycznia moje numery przestaly dzialac. Inaczej mowiac , przytulili oplate za jeden dzien. Jesli ktos liczy, ze tanio - to sie bardzo myli. Dochodza oplaty " niewiadomo za co" W sumioe drodzy naciagacze.
ZaletyBrak
WadyOpisalem powyzej
~Johny / 2023-09-25 12:13
Ocena: 1.00 / 5
Dramat obsługa nie wie nic. Ty musisz im tłumaczyć jak powinno być. Internet .... szkoda gadać.
WadyBrak internetu
~JohnyB / 2023-02-01 11:16
Ocena: 1.00 / 5
Posiadam internet mobiliny od nju. Dziś nastąpiła awaria, transfer jest bardzo wolny. Zglosilem problem o 6 rano przez formularz kontaktowy. Jest 11:15 i nadal nie działa. Na czacie polecono mi skontaktować się telefonicznie z PŁATNYM BOK. Jak sami widzicie klienta mają głęboko w de...
~JP / 2022-09-01 18:32
Ocena: 1.00 / 5
Kontakt z obsługa klienta jest totalną porażką. Jak zostawiam nr nikt nie oddzwania dwa trzy dni, jak zostawiam z nr od innego operatora dzwonią po krótkim czasie, lecz kontakt bez sensu bo konsultant niczego nie może, takie mamy procedury. Idea jest taka że procedury są na zasadzie jak nie obsłużyć petenta.
ZaletyBrak
WadyBrak kontaktu, obsługa do bani
~Jumbel / 2016-08-01 10:44
Ocena: 1.00 / 5
W ciągu dwóch ostatnich miesięcy doładowałem konto synowi za 50zł. Ponieważ coś mi nie pasowało, zbyt szybko pieniądze znikały z konta, sprawdziłem historię połączeń na stronie www i przeżyłem szok. Otóż według zestawienia mój syn wydał 11,56 zł Co się stało zatem z 39 zł? Zadzwoniłem do biura obsługi i dowiedziałem się, że wysyłane były smsy premium po kilka złotych za sztukę. Pytam pana jak to możliwe, bo w zestawieniu tego nie ma, pan mówi, że on takie smsy widzi. Horoskop i wróżki... Mój syn ma 9 lat, mam zupełną kontrolę nad jego telefonem i nie ma tam takich smsów, nie ma ich na stronie internetowej. Pan nie potrafi wytłumaczyć co się stało. Reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 30 dni. Wiadomo jaka będzie odpowiedź, więc już dzisiaj przenoszę numer do innego operatora, ale im tego nie odpuszczę. Nawet gdyby reklamacja została rozpatrzona pozytywnie, to co, mam znowu doładować konto synowi i czekać jak pieniądze zaczną znikać?
Telefon:MICROSOFT Lumia 640 Dual SIM
~JWKR / 2020-05-22 12:27
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia, nie da się tego używać, dopóki używałem telefonu tylko do FB, przeglądania internetu wydawało mi się że wszystko jest ok, czasami cos przylagowało ale ostatecznie wydawało się ok. Dopiero jak padł mi domowy internet na 3 dni okazało się ze nju co parę minut robi disconect i dlatego czasami czułem ze cos za długo się ląduje. Youtube ledwo chodzi w 480p, twicha nie da się używać, hotspot żeby poużywać internetu na komputerze - nie da się, wszystko tnie. Ogólnie jakość internetu tragedia. Jak ktoś czasem cos kliknie to może nie zauważy ale dla normalnej osoby taka jakość jest nie akceptowalna. Co z tego ze mam 20GB jak nigdy ich nie wykorzystam bo wszystko tnie. Transfer LTE+ niby pokazuje 30mb/s na speedtest ale wieczne disconecty powodują ze nie da się używać tego internetu. Miesiąc później podobna sytuacja w pracy, padł internet, no to cyk - zróbmy hotspot, a nie czekaj mam nju mobile, który tnie i rozłącza co 2 minuty. Przez chwile myslalem ze może telefon mi się uszkodził wiec wsadziłem karte do modemu - to samo. Śmiało mogę uznać ze dostałem w abonamencie tylko rozmowy / sms i msm bo internet jest nieużywalny, nie wiem może maja w Krakowie za dużo obłożenie nadajnikow, ale tak czy owak nie da się tego używać. Najgorszemu wrogowi nie polecam.
Zaletybrak
WadyInternet tylko na papierze, realnie nie działa
koszt polaczeń z biurem obsługi
beznadziejna aplikacje / jej brak
brak normalnego panelu klienta gdzie można by płacić
jakość świadczonych usług
~Kamil / 2021-08-31 18:15
Ocena: 1.00 / 5
Uwaga oszuści! Podpisywałem umowę na 20zl 20GB i no limit rozmów i SMS, a rachunki przychodzą po około 40zł. Pani na infolinii twierdzi, że dzwonię na płatne numery, oraz że wysyłam SMS na stacjonarne numery (sic!). W moim telefonie nie mam zarejestrowanych żadnych z tych połączeń ani smsów w historii oraz numery podane na bilingach nie istnieją, a mimo to nju twierdzi, że ja kłamię. W umowie miałem też miesięczny okres wypowiedzenia, a w rzeczywistości wyznaczyli mi termin powyżej dwóch. Oszuści!
ZaletyBrak
WadyZłodzieje i oszuści.
~Karol / 2020-07-12 11:17
Ocena: 1.00 / 5
Ciągłe problemy. Rozłącza się internet. W nocy nie można korzystać z netu. ,,Podczas łączenia z serwerem „www.njumobile.pl” wystąpił błąd."
~Kazik / 2018-10-23 11:29
Ocena: 1.00 / 5
NIE POLECAM!! Czuję się oszukany i wprowadzony kilkukrotnie w błąd. Kilka miesięcy temu chciałem przenieść numer do nju, po czym zrezygnowałem z tego przeniesienia i zapomniałem o całej sprawie ( przeniosłem do innej sieci). Po 6 miesiącach przyszła faktura z nju na 9 zł. Od razu złożyłem rezygnacje i reklamacje po przyjściu faktury. Kazali zaplacić za 2 miesiące po 9 zł usługi z której nie korzystalem. Dziś konsultant powiedział ze mam płacić jeszcze 3 fakture. Wypowiedzenie złożóne 20 września a mam płacić za pazdziernik i listopad - nie wiem jeszcze jak bedzie dalej. Byłem wporwadzony w błąd w momencie zamawiania - powiedziano mi że jak nie aktywuje tego tymczasowego numeru to nic nie płacę. A po 6 miesiąch przysyłaja faktury i naliczają za usługę z której nie można zrezygnować. Jak sprzedają pięknie opowiadają, ze miesięczny okres wypowiedzenia itp. a pozniej mowią ze okres skończył się 19 września a wymówienie nastąpiło 20 i muszę za kolejne 2 miesięce opłacać. NIE POLECAM - firma skupiona na wprowadzaniu w błąd i wyciągnieciu kasy.
Zaletybrak
Wadywprowadzanie w błąd potencjalnego klineta
problemy z rezygnacją z usługi
naciągactwo
~Kiemlicz / 2019-01-30 18:23
Ocena: 1.00 / 5
Oszukują na Internecie: mam w usłudze na kartę za 1,20 zł 750 MB, obejrzałem na smartfonie na VoD TVP pół odcinka "Korona królów" i koniec pakietu. 750 MB to powinien być cały pełnometrazowy film. I nie interesuje mnie czy to był jakiś błąd w transmisji czy zwykłe złodziejstwo.
ZaletyDobre oferty.
WadyOszukiwanie klientów.
~Kieri / 2023-12-10 09:53
Ocena: 1.00 / 5
Dobrze zaproście tych aktorów w których się zakochałyście do Polski dacie im kwiaty i czekoladki bo tak niedwzajemniona miłość sprawia że cierpicie a jak przyjadą będziecie szczęśliwe
~Kinga / 2024-05-22 10:26
Ocena: 1.00 / 5
Jestem wieloletnim klientem NJU Orange niestety odchodzę, bo Orange się zwija, zamiast rozwijać. Od roku nasilajqce się problemy z zasięgiem w Warszawie i innych miastach oraz miejscowościach, brak zasięgu,bardzo duże problemy z połączeniami telefonicznymi, kompletny brak zasięgu internetu, brak możliwości oglądania mobilnej TV, bo NJU Orange ma przewlekle problemy techniczne. Operator nie realizuje usług, które oferuje w abonamencie, ale płacić trzeba. Faktycznie reklamacje są zamykane,odrzucane i zero procent klientowskiego podejścia ewentualnie oodpisuja, że nie muszą zapewnić zasięgu wszędzie Tylko, że os wielu lat do początku 2023r. zasięg był,a teraz nie ma, czyli mam się przeprowadzić:)) Żadnych rekompensat za notoryczny brak zasięgu.Nie polecam, unikac,jak ognia, fatalnego operatora NJU Orange. Abonament jest tani,ale nie jest realiziwany więc płacisz i nie możesz korzystać z tego, bo oni nic nie muszą zapewnić.5G też mają tylko na mapie. Kpina z klientów.
ZaletyZero
WadyNie realizują oferty za którą płacisz w abonamencie. W Warszawie zero zasięgu, telefonicznego i internetu, zero TV mobilnej,zero 5G, zero podejścia pro klientowskiego.
~Kle / 2021-10-17 09:58
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje. Wyłączyli mi kartę z internetem którą miałem od 4 lat. Po rozmowie z obsługa stwierdzili że nic się nie da zrobić. Nie polecam
~Klient / 2024-02-07 17:06
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje je na a ni codziennie przestawiają dzień montażu rezygnuje z tych frajerów. To nie jest firma godna uwagi to są cioty. Marnują czując cenny czas. Frajerzy ludzie mają plany i harmonogramy więc sobie nie przedstawiajcie terminów jebusy
ZaletyBrak
WadyZlodzieje
~klientka / 2022-06-13 12:26
Ocena: 1.00 / 5
Połączenie z konsultantem w nju jest płatne. Nieudolni konsultanci (np. p. Natalia z działu technicznego), nie udzielają pomocnej odpowiedzi natomiast przedłużają rozmowę z klientem tak aby jak najwięcej zapłacił. Jedyna odpowiedź to: "nie da się", "nie wiem". Warto również nagrywać rozmowy, gdyż BOA to jedno wielkie nieporozumienie. Bardzo często występują awarie internetu, czyli płacisz za to czego nie otrzymujesz. Ogólnie odradzam.
~Kris / 2021-09-20 01:16
Ocena: 1.00 / 5
Szlag by to trafił, coraz gorzej z siecią nju. Nie można włączyć pakietu 9 Gb ponieważ pokazuje że jeszcze korzystam z darmowego który nie działa i nie można wykorzystać 0,5 MB. Co za idita to wymyślił żeby pakiet nie mógł zostać w pełni wykorzystany! To jest wieczny problem i nagminny z włączaniem i wyłączaniem pakietów.Trzeba dzwonić i płacić za połączenie z infolinia za każdym razem. Po cholerę to konto na nju skoro nie można tam załatwić tej sprawy.
ZaletyBrak
WadyJak wyżej
~Krys / 2023-06-26 14:02
Ocena: 1.00 / 5
Tragedia przez duże T, naciągactwo, problemy żeby zrezygnować z umowy, pracownicy na infolinii mówią co innego niż się później okazuję w rzeczywistości!!!
~Krzysztof / 2019-01-02 10:21
Ocena: 1.00 / 5
Witam,
Krótko mówiąc tragedia i nie polecam.
Nieco ponad pół roku temu skusiłem się na ofertę nju i miałem mnóstwo problemów z nimi. Być może mój przypadek jest jednostkowy ale miałem następujące problemy :
- nie przychodzące smsy (również kody z banku ) i brak możliwości swobodnego dysponowania pieniędzmi online
- tylko nieliczne połączenia przychodzące były realizowane
- wielokrotne dzwonienie na infolinie i zgłaszanie problemów to tylko strata czasu i kasy nic nie poprawiono
- straszenie windykacja 3 miesiące po rozwiązania umowy mimo nie przedstawienia faktury za niezrealizowaną w pełni usługę
- mimo iż za jeden okres rozliczeniowy wg umowy oplata powinna wynieść "nie więcej niż 29 zł" przysłano do mnie pismo nakazujące zapłatę ponad 40 zł ( faktury nie przysłano więc niewiadomo za co)
Po wielu nieprzyjemnościach "łaskawie" uznano moja reklamacje i anulowano należność ale nikt mi nie zwróci za nerwy i i miesiąc wyjęty z życia.
Przez to że zablokowali mój numer na miesiąc nie mogłem zrobić nawet przelewu czy założyć lokaty.
Oczywiście operator nie poczuwał się do wynagrodzenia mi w jakikolwiek sposób za wszystkie problemy które powstały z jego winy.
~Krzysztof / 2019-10-29 07:59
Ocena: 1.00 / 5
Złodzieje jestem w tej sieci ponad 2lata i żona też cennik mają gdzieś za 53mb internetu w kraju zabrali 10zl,czyszczą konto notorycznie do 0 po jednej rozmowie mniej niż 5minut mamy elaczony "za 1.20zl dziennie nie więcej" a potrafią zabrać 10zl ot tak bez powodu.zenada
ZaletyNie ma
WadySame wady
~Krzysztof1986 / 2023-09-22 14:42
Ocena: 1.00 / 5
Mialem mieć opłatę 64zl za dwa numery. Dostałem fakturę na 184zl. Dostajecie fakturę do zapłaty i nic się nie da z tym zrobić. Regulamin jest tak skonstruowany ze trzeba by wziac prawnika. Coś tam się przekroczy albo i nie ale zapłacić trzeba bo tak im wyszło