strona 15 z 21
- « poprzednia
- 1 ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- nastepna »
-
~Magdalena / 2019-11-22 22:20
Nie miałam problemu od początku jak przeszlam do njumobile, aż od tygodnia. Mieszkam na obrzeżach Krakowa i w Krakowie pracuje i studiuje. Zasięg stał się po prostu do dupy. Ja nie wiem co się s nim stało ale po prostu w Krakowie i na obrzeżach znika aż do tego stopnia, że nie znajduje żadnej sieci. Wniosek? Trzeba przejść do innego operatora. -
-
~Janusz / 2019-10-30 15:20
Bezproblemowa firma z proklienckim nastawieniem, naprawdę! Jestem pozytywnie zaskoczony, jedną z moich lepszych życiowych decyzji było przejście z Orange do NJU Mobile. S Zalety- stosunek jakości do ceny
- miła obsługa, doradzanie klientowi, aby jak najlepiej gospodarował swoimi środkamiWady- nie stwierdzono -
~Potok / 2019-10-29 10:01
POLECAM :)
3 lata korzystam z tej sieci i dawno nie miałem tak bezproblemowego operatora.ZaletyPOLECAM :)
3 lata korzystam z tej sieci i dawno nie miałem tak bezproblemowego operatora.Wadybrak -
~Krzysztof / 2019-10-29 07:59
Złodzieje jestem w tej sieci ponad 2lata i żona też cennik mają gdzieś za 53mb internetu w kraju zabrali 10zl,czyszczą konto notorycznie do 0 po jednej rozmowie mniej niż 5minut mamy elaczony "za 1.20zl dziennie nie więcej" a potrafią zabrać 10zl ot tak bez powodu.zenada ZaletyNie maWadySame wady -
~Xd / 2019-10-26 19:00
Mają bardzo fajną obsługę są mili itp moim zdaniem mają dobrą ofertę ale niestety czego człowiek morze się powdziewać za 10 zł Internet jest do kitu a rozmowy i sms jest ok -
~Okiv / 2019-10-03 21:11
Żadnych problemów. Jestem bardzo zadowolony. Korzystam z usług już ponad 2 lata. Polecam wszystkim! -
~at / 2019-10-02 21:48
Korzystam z usług już prawie 1,5 roku i nie mam zastrzeżeń. Mają przyjazną dla użytkownika stronę internetową, łatwo znaleźć informacje. Zasięg ok. Zaletycena, nikt nie dzwoni z propozycjami telefonu i taryfy, świetna strona internetowa -
~Jan / 2019-09-24 14:30
Do 21.09.2019 nie miałem zastrzeżeń do usług telefonicznych.21 września b.r nie mogłem połączyć się z nikim.Na monitorze telefonu napis "ogr.usł.sieci oraz przekreślona słuchawka.Po wybraniu numeru do innej osoby nie słychać dżwięku łączenia.Telefon się wyłącza a na monitorze napis "niedozwolone".22 i 24.09 telefon działał normalnie.Dziś historia się powtarza-jak opisałem wyżej.Nie wiem jak dodzwonić się do obsługi.Jeśli będziecie zwlekać z odpowiedzią,jutro wypowiem umowę w trybie natychmiastowym.Jeśli będziecie utrudniać rozwiązanie Umowy powiadomię UOKiK.Podajcie numer telefonu do osoby która udzieli konkretnej odpowiedzi a nie tylko "ble ble ble"
Nadmieniam,że mieszkam w Krakowie i zawsze mam doskonały zasięg.W w/w przypadkach zasięg był również pełny.
NIE ZALEGAM Z OPŁATami.Przeciwnie płacę trzy m-ce do przodu.Dostałem potwierdzenie 23.09.za wpłatę do 9.12.brZaletyDo 21.09.2019 nie miałem poważnych zastrzeżeń.Jedyne to brak wykazu rozmów:do kogo dzwoniłem,ilość minut i cena za minutę.Nie podano też wykazu numerów płatnych.WadyBrak połączeń bez uzasadnienia.Opisałem powyżej. -
-
~Wojciech / 2019-09-05 07:56
Mam 3 abonamenty od ponad połowy 2016. ŻADNYCH PROBLEMÓW :)
GORĄCO POLECAM!!ZaletyCENA I ZASIĘG SUPER !! -
~olo / 2019-08-27 13:39
W lipcu i sierpniu zaczeli mi naliczać za rozmowy i korzystanie z internetu. Do tej pory płaciłem 29 zł i wszystko w tej cenie łącznie z internetem 10gb. Przez miesieczny okres rozliczeniowy 3 dni mi naliczali a pozostałe nie. Jak to rozumieć nie mam pojęcia. Rachunek zawyżony na ponad 30 zł. Zaletycoraz mniejWadyoszustwo w rachunku. -
~Marcin / 2019-08-13 22:29
Od tygodnia czekam, aż nju mobile łaskawie rozprawi się z błędem w systemie i umożliwi mi korzystanie z neta. Na Fejsie codziennie dostaje zapewnienie "tak, już pracujemy nad Twoją sprawą" Porażka... -
~Luk / 2019-07-11 22:10
Ze słyszenia wiem że to odłam Orange .. nawet jeśli to mają c####y zasieg, właśnie dokupiłem internet bo mi zabrakło, minęło kilka godzin i nadal siedze na 64kb co jest nie poważne skoro dostaje SMS że już wszystko jest włączone ... Cena za abonament może ok ale sama w sobie usługa na bardzo niskim poziomie (nie powiem tego o obsłudze bo nie miałem "przyjemności" spróbowania) ZaletyCenaWadyZasięg, włączanie usług trwa godziny! -
~Dorota / 2019-07-11 10:25
Super Jestem zadowolona.
Nic nie wciskają.
Szanują swoich klientów.Zalety100% -
~Janusz / 2019-07-02 08:29
Mieszkam w aglomeracji śląskiej i nadajnik nju jest blisko mnie. Niestety nie mam zasięgu (wg. mapy operatora powinien być bardzo dobry). Rozmowy są utrudnione, a o Internecie mogę zapomnieć. Po zgłoszeniu do nju dostałem odpowiedź, że "Kierunki azymutów są skonfigurowane w innym kierunku" i "Rozwiązanie umowy lub przeniesienie numeru do innej sieci jest możliwe w każdym momencie".
Podczas próby przeniesienia numeru dowiedziałem się, że muszę czekać 1,5 miesiąca zgodnie z umową. Nju jest nieugięte i nie chce odstąpić od tej zasady nawet jeżeli ja mam utrudnione życie i pracę. Nie wchodzi w rachubę rozliczenie płatności i wcześniejsze rozwiązanie umowyWadyBrak zrozumienia dla klienta i utrudnianie życia bez względu na wszystko -
~Zbigniew / 2019-06-28 22:38
"Nju mobile" teoretycznie zapewnia "wieczną ważność zgromadzonych środków" - w praktyce mają "fajną" taktykę naciągania na doładowania, których klient nie potrzebuje, bo jeszcze ma niewykorzystane środki.
Otóż zasadniczo albo trzeba zrobić jedno doładowanie na pół roku chociaż na parę złotych - albo, jeśli się nie zrobi, odpowiedzieć twierdząco na SMS-a z pytaniem o chęć dalszego korzystania z usług "nju mobile", który (podobno) firma wysyła do takiego pacjenta, co nie za wiele dzwoni przez sieć i nie za wiele wpłaca.
Otóż razu pewnego ponad rok temu stwierdziłem, że telefon nie łączy mi się z siecią. Rozmowa z konsultantem "nju mobile" (oczywiście, z innego numeru, bo ten z "nju" nie działał) wyjaśniła, że zostałem odłączony bo "nie odpowiedziałem na SMS". Żadnego SMS-a z pytaniem, jako żywo, nie otrzymałem - dalsze dociekania wyjaśniły, że miał on być wysłany do mnie rzekomo akurat wtedy, gdy ja przez 3 czy 4 dni miałem nieczynny telefon (faktycznie tak było) i "właśnie wtedy" wysłano do mnie SMS, a ponoć "serwery nju mobile nie trzymają SMS-ów dłużej niż 3 dni", dlatego mogłem go nie odebrać. No dobrze - wyjaśniłem, odblokowano mi numer i kazano wpłacić chociaż parę złotych (mimo, że miałem środki niewykorzystane) jeśli chcę zatrzymać numer. Wpłaciłem.
I co się okazuje? Dwa miesiące temu to samo: nju mobile "wysłalo mi SMS-a z pytaniem, na którego nie odpowiedziałem..." itd. itp - i oczywiście "akurat wtedy" to się stało, gdy ja znowu miałem - z powodu wyjazdu - przez 4 czy 5 dni nieczynny telefon.
Otóż, drogie Dzieci, raz takie coś mogło się zdarzyć - ale gdy zdarza się notorycznie, że "nju mobile" wysyła swoje obowiązkowe do odpowiedzenia na nie SMS-y "akurat wtedy" gdy ja mam przez pewien czas telefon wyłąćzony z użytku, to to nie jest przypadek. Nie, nie należy sądzić, że ktoś w "niu mobile", powiedzmy, "czatuje" na takie okazje, to się robi prościej: prosty program - bo dzisiaj wszystko jest skomputeryzowane - blokuje numer każdemu, kto już parę miesięcy nie wpłacał, a kto akurat przez więcej niż 3 dni nie połączył się z siecią "nju mobile". To można bez trudu zautomatyzować. A jak gość zadzwoni z pretensjami, to miła pani telefonistka wyjaśni mu, że "nie odpowiedział na SMS-a, a jeśli go nie otrzymał, to sam jest sobie winien, bo SMS-y są trzymane max. 3 dni"... a resztę już znacie: odblokują pod warunkiem dokonania kolejnej wpłaty.
Zwykli naciągacze i tyle.ZaletyJa nie widzę specjalnych zalet; miała być "wieczysta ważność środków" bez konieczności ciągłych doładowań.WadyNo opisałem przecież: wzięli się na sposób i wyłudzają pieniądze. -
~Kamil / 2019-06-26 22:48
Nie polecam nju mobile ze względu na to, że NACIĄGAJĄ klientów na UKRYTE OPŁATY i co gorsza nie widzą w tym nic złego. Chciałem przenieść do nich numer, otrzymałem sms z informacją że nr zostanie przeniesiony 1go sierpnia. Wszystko OK, do czasu faktury za czerwiec, okazuje się, że automat wygenerował mi nr tymczasowy na 2 miesiące, którego w ogóle nie użyłem, a mam płacić za niego 9zł miesięcznie, czerwiec i lipiec. NACIĄGNIĘTO mnie na 18zł na początek współpracy. Wiadomo, że nie czytałem szczegółowo regulaminu, chciałem przenieść konkretny numer, a nie płacić za jakiś szajs z automatu. Podobnych kwiatków w tej sieci jest więcej, wystarczy poczytać opinie na ich temat. NIE POLECAM, A WRĘCZ ODRADZAM TĄ SIEĆ. ZaletyW miarę dobre plany abonamentoweWadyUKRYTE OPŁATY, WCISKANIE NIEPOTRZEBNYCH USŁUG, ZASŁANIANIE SIĘ OBSZERNYM REGULAMINEM -
-
~Jagoda / 2019-06-17 01:07
Nie polecam tej sieci !! Kiepski zasięg, problem z przeniesieniem nr do innego operatora, w umowie jest napisane miesięczny okres oczekiwania, po czym wyznaczają termin przeniesienia numeru na za dwa miesiące. Dodatkowe opłaty jeśli większość czasu przebywasz za granicą. Szczerze nie polecam !! -
~Luke / 2019-05-20 15:41
Do niedawna byłem zadowolony, ale już nie jestem.
Od ponad dwóch tygodni internet to porażka i żenada w jednym. Dzwoniłem do nich w tej sprawie dwa razy. Pierwszy raz powiedzieli, że mają awarię, jednak po rzekomym terminie naprawy nic się nie zmieniło. Zadzwoniłem drugi raz i powiedzieli, że powinno być już ok a nie jest. Moja dziewczyna ma w tej samej sieci, mieszka gdzie indziej i ma ten sam problem. Nie da się w ogóle korzystać z netu a wiadomości SMS dochodzą z opóźnieniem nawet dwudniowym.
Szajs - nie polecam - przechodzę do konkurencji. Niby tanio, ale to ściema bo brak usługi. -
~Gienek / 2019-05-15 14:29
Do tej pory przez kilka lat byłem zadowolony z usług i cen.Chciałem nawet wziąć kartę dodatkowy internet.
Teraz niestety zmieniam zdanie.
Od jakiegoś czasu mam coraz większe problemy z siecią. Przerywa rozmowy. Nie mogę dzwonić i do mnie nie można się dodzwonić.Dzwoniący otrzymują info że nie ma takiego numeru.
Zgłosiłem problem i dostałem zaskakującą odpowiedź.
" Sprawdziliśmy zgłoszenie. Potwierdzamy występowanie utrudnień w korzystaniu z sieci Nju mobile w podanej lokalizacji ze względu na przeciążone LTE. W chwili obecnej nie planujemy rozbudowy sieci w tym miejscu. Państwa zgłoszenie dotyczące korzystania z sieci Nju mobile zostanie uwzględnione w planach rozwoju sieci na kolejne lata. Zachęcamy do skorzystania z usługi WiFi Calling. '
Czyli: mam poczekać kilka lat to może tę sieć zmodernizują.
Niemniej jednak zachęcają mnie do skorzystania z telefonii internetowej, a internet obecnie działa jak telefonia.
Nie dają rady. Siada im wszystko. Nie mieszkam w miejscowości gdzie ptaki zawracają. -
~Zły / 2019-05-13 12:08
Korzystam z pakietu 9GB w warszawie. Jestem w zasięgu 3g lub 4g i jest dramat. Nie moge zaladowac strony a reklamowanie na infolinii pomaga na dzien. Ograniczaja transfer i tyle. Wyrzucam karte od nich i tyle. ZaletyNiby dobre ceny ale brak uslugiWadyBrak internetu. Koszmarnie słabe transfery nawet w Warszawie.
strona 15 z 21
- « poprzednia
- 1 ...
- 13
- 14
- 15
- 16
- 17
- nastepna »