strona 13 z 21
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »
-
~Kepec1973 / 2021-01-09 11:17
Mam od niedawna nju na karte.po paru dniach od aktywacji numeru przyszedl sms ze wykorzystalem 10gb.to bzdura bo uzywam malo internetu nikomu niepolecam tej sieci i sam z niej uciekam. -
-
~Leon33m / 2023-01-16 15:21
Porażka
.Gigabajty uciekają błyskawicznie.Dla porównania słuchałem radia internetowego przez dwie godziny na tym samym urządzeniu i ten sam router w sieci Play i Nju.Wynik;Nju zjadło dwa razy więcej GB.Po uruchomieniu routera wcięło 10 GB.Porażka.ZaletyBrakWadySame wady. -
~Łukasz / 2021-06-16 10:54
Beznadziejna sieć. Jednocześnie potrafią wysłać SMS o pozostałych GB w transferze danych i naliczać opłaty za transfer. Po tym jak wypowiedziałem im umowę (przeniesienie numeru do innej sieci) zablokowali mi połączenia wychodzące i SMS w dniu, który był ostatnim dniem na płatność rachunku - jakby "mścili" się na odchodzących klientach. Odchodzę i nie mam zamiaru wracać ani nikomu polecić. Zaletyniska cena abonamentuWadydodatkowe opłaty, nieuzasadniona blokada połączeń -
~Marcin / 2020-11-15 11:24
Odradzam sieć nju mobile poniewaz wiecznie jest problem z internetem a ostatnio zamówilem internet mobilny 60gb który miał działać poprawnie i jak zawsze do dupy. JESZCZE RAZ ODRADZAM SIEĆ NJU MOBILE W 100% !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! ZaletyPołączenia i smsWadyINTERNET tzn. WIECZNY BRAK -
~Marcin / 2022-06-15 19:44
Jednym słowem porażka.
30 dni czekałem od nich na umowę, po 35 dniach zadzwoniłem do nich, nie byli w stanie znaleźć mojego zamówienia.
W systemie widniał się zapis, że niby był kurier i nadał zwrot, ale już którego to dnia tez nie byli wstanie to powiedzieć.
Zero kontaktu ze stronu Nju. Jak dzwoniłem olewali i wysyłali za każdym razem do innych działów, a inne działy miedzy sobą, Żaden pracownik nie był kompetentnym, takie wrażenie że każdy pracownik ma 18 lat i dopiero teraz wyrwał się od mamuśki. Nie ogarniali nawet podstawowych zasad obsługi klienta, zaproponowali jeszcze raz zrobić zamówienie bez żadnych przeprosin i przyznania się do błędu.
Jak najdalej od tej firmy, gdziekolwiek z kim przynajmniej można porozmawiać.ZaletyŻadnychWadySame wady, zero pozytywnych. -
~Michal / 2024-02-01 21:07
Oszuści i krętacze ku..wa..odkładają spotkania montażu itp.. dno ZaletyKiczWadyDno, -
~Miki / 2020-06-21 21:17
Miało być LTE a jest tylko e brak zasięgu brak internetu czasem jest czasem nie kocha nie polecam ZaletyTylko cenaWadyZasięg i brak internetu -
~Mirek / 2025-06-01 11:58
Brak możliwości doładowania karty sim z kodu w Niedzielę i sobotę biuro obsługi nie działa :(
Kartę mam w kamerze nie w telefonie więc nie mogę odbierać smsów ani doładować konta bez kodu .
Brak takiej możliwości doładowania kodem ze strony nju totalna porażka .ZaletyBrakWadyBrak szacunku dla klienta -
-
~mss / 2025-05-23 10:17
Sieć, która nie potrafi rozwiązać problemów,tylko szuka winy w telefonie klienta. Otóż pierwszy problem, numer zastępczy z którego korzystałam tylko jeden dzień a potem sytuacja, że sms z mojego normalnego telefonu wyświetlały się u innych z numerem zastępczym, problem nie usunięty.
Kolejny podczas połączenia telefonicznego wyskakuje komunikat jesteś w trybie offline czyli brak internetu i po raz kolejny doszukują się błędu w moim telefonie, który mam cały czas ten sama w sieci PLUS wcześniej nigdy czegoś takiego nie było.Zaletywięcej internetuWadyprzedstawiłam -
~Norweg / 2021-09-17 21:52
Podczas pobytu w Norwegii wyłączoyli mi telefon. Na infolinii dowiedziałem się, że mój rachunek opiewa na kilkanaście tysięcy. Aby dowiedzieć się więcej muszę odblokowsć konto i wpłacić 7000 zł. W tym czasie nie rozmawiałem nie wysyłałwm SMSów i okazjonalnie korzystałem z internetu (facebook). ZaletyZeroWadyNajdroższy na świecie roaming -
~okowęza / 2021-09-16 10:20
Brak zasięgu, czasami bardzo często znika internet na kilkanaście minut. Jeśli chodzi o obsługę , każdy mówi co innego :D ZaletycenaWadybrak usługi za którą płacisz -
~Pan0@ / 2023-10-30 19:41
Zerowy kontakt mają oddzwonić w 24h a już tydzień czekam na telefon banda nierobów. ZaletyNie ma żaydnych totalne dziadostwo.WadyBrak kontaktu -
~Rychu / 2022-01-13 11:24
Korzystałem przez 5 lat od 2022 zaczynają lecieć w kulki doliczając opłaty za SMS premium pomimo aktywnych blokad na takie usługi. Zdecydowanie nie polecam. ZaletyMożliwość zerwania umowyWadyDoliczanie opałat pomimo blokad -
~SouthCoast™ / 2020-07-03 12:55
Użytkuje od 4 lat....było w miarę ale to co się dzieje teraz z internetem to dramat....wyłączyli na Śląsku 3 g ....a na LTE przez 30 minut jest transfer na poziomie 10MB....a po tym czasie włączają blokadę i transfer spada do 10kilobajtow tak że nie da się używać internetu,nie jest to jednorazowy numer tylko cały czas tak robią ...obrzydliwe zachowanie ze strony operatora,jestem juz na walizkach z numerem i przechodzę na dniach do T-Mobile™. ZaletyChyba już żadneWadyKaganiec na internet -
~Użytkowniczka / 2020-06-25 14:39
Doładowanie konta na 45 za pomocą usługi Bluemedia. Po tygodniu pieniędzy brak, rzekoma reklamacja przyjęta ze zwrotem, jednak pieniędzy nigdy nie odzyskałam. Stanowczo nie polecam ani płatności przez Blue Media, ani samego Njumobile. -
~Wap / 2023-10-30 13:26
obecnie nie ma możliwości cesji umowy na innego użytkownika , wiec nawet nie mam możliwości skorzystania z usług tej sieci. -
-
~Xcv / 2022-07-26 20:39
Jestem w nju od 1,5 roku. Na początku niby wszystko dobrze, oprócz numerów dzwoniących o różnych porach dnia i nocy z Indii itp. Z czasem coraz większe problemy z internetem, z zasięgiem, z wysyłaniem SMS. Ponadto lekceważenie klienta. Nie polecam!!! -
~Zły / 2019-05-13 12:08
Korzystam z pakietu 9GB w warszawie. Jestem w zasięgu 3g lub 4g i jest dramat. Nie moge zaladowac strony a reklamowanie na infolinii pomaga na dzien. Ograniczaja transfer i tyle. Wyrzucam karte od nich i tyle. ZaletyNiby dobre ceny ale brak uslugiWadyBrak internetu. Koszmarnie słabe transfery nawet w Warszawie. -
~Józef M / 2022-03-16 09:36
nju okrado mnie na 39,20 zł. Miało być "powieki" a zablokowali kiedy miałem zepsutą ładowarkę i nie mogłem korzystać
z telefonu!!!ZaletyGdyby nie oszustwo z tym "po wieki" to było by to zaletą.WadyOszukiwanie klientów! -
~Adam / 2019-12-30 16:10
Rachunek został zapłacony 12 dni temu, moje dane nadal nie działają :)
Częsty brak zasięgu
Beznadziejny operator
strona 13 z 21
- « poprzednia
- 1 ...
- 11
- 12
- 13
- 14
- 15
- nastepna »