MiejscowośćPoznań
strona 98 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- nastepna »
-
~dkw / 2018-07-26 13:12
Skandal. Internet gorszy niż najgorszy. Praktycznie przez 100% czasu przerywa, a w Obsłudze klienta pracują sami idioci. -
-
~Do Jacydo / 2011-10-11 13:35
Na spot czekałem miesiąc transfer obiecali 16mb mam 6mb telefon na stacjonarne za darmo ale znajomi maja komórki, lubię pograć w gry online tez lipa bo wieczorami Ping mam około 100 a wiec do chu.. za co ja mam Netiię chwalić?? ZaletyzerooooooooWadyzaniżone transfery, w abonamencie telefonicznym nie ma darmowych minut na komórkę, pingi do du..3 miesiace -
~Dominik / 2023-04-15 10:05
Nie polecam. Bardzo duza biurokracja, ciezko zalatwic jakakolwiek sprawe. Jest problem z przepisaniem cesji, gdzie obie strony wyrazaja zgode. Musielismy zerwac umowe, co wiaze sie z duzymi kosztami. Na poczatku rowniez obiecali 3 miesiace internetu za darmo (wg umowy) i rzadali zaplaty za ten okres. Dopiero po wymianie okolo 10 mejli i pism doszlo do skutku, ze nie musielismy placic (w umowie bylo jasno zapisane!!) masakra, nie polecam nic zwiazanego z tą firmą. Naprawde odradzam. Szkolą konsultantów, zeby utrudniac wszystko klientom. NIE POLECAM!! ZaletyBRAK!!MiejscowośćWrocław -
~Dorian / 2022-03-25 00:48
Niezawodnie oszukują od samego początku (3 miesiące za darmo po czym przyszły opłaty już od pierwszego miesiąca i to na 140 zł umowa na 60 ) dalej już tylko gorzej po zmianie miejsca zamieszkania okazało się że nie da sie przenieść usług na tych samych zasadach nowe warunki gorsze łącze i większą suma podałem również 6 innych adresów na każdym ta sama zabawa nie dajcie się wciągnąć w żadne umowy najwięksi oszuści na rynku MiejscowośćZielona Góra -
~Dorka / 2021-12-27 16:07
Nigdy w życiu. Dziadostwo jakich mało. Mam od 2 lat i właśnie rezygnuję. Nikomu nie polecam. WadyJedna wielka tragedia.. Same wady..MiejscowośćJelenia Góra -
~Dorota / 2011-08-09 15:13
Najpierw prez rok byłam namawiana przez telemarketerów Netii aby zamówić u nich internet, dla świętego spokoju sie zgodziłam, ponieważ akurat kończyła mi się umowa z innym dostawcą internetu, a z usług telefonicznych Netii byłam zadowolona. Byłam upewniana, że intenet podłączą mi zaraz po podpisaniu umowy. Podpisałam więc umowę i zaczęło się: za tydzień, za dwa, pod koniec miesiąca, na początku przyszłego, w pierwszym tygodniu sierpnia, a dzisiaj dzwonię do konsultanta i pan mówi: przewidywana data 8. września. Zapytałam tylko którego roku, bo już mi ręce opadły. Aby nie zostać odciętą od świata musiałam kupić internet na miesiąc w Orange, ale ten miesiąc właśnie się kończy. Jedyny plus to taki, że już nikt nie dzwoni z propozycją intenetu. -
~Dorota / 2015-11-09 09:40
Mam taką sytuację z Netią. Ciągle wyłączał się internet, zgłaszałam awarie, reklamowałam, aż w końcu przyjechał technik i wymienił router VDSL THOMSON TG 589vn na Netia Spot twierdząc że teraz na takie podłączają i tego THOMSON-a zabrał. To było w lipcu ubiegłego roku , a teraz wystawiono mi Notę na kwotę 400,00 PLN za tego właśnie THOMSON-a. I najgorsze to jest to, że ja nie mam potwierdzenia że technik zabrał ten router. Dzwoniłam do Netii, ale oni nic nie wiedzą bo technik był z jakiejś firmy zewnętrznej i nie wiedzą kto to był. Odesłali mnie do Katowic bo z Warszawy mogę się nie doczekać odpowiedzi, cokolwiek miało by to znaczyć. ZaletyBRAKWadySAME WADY. Szkoda ze nie ma minusów, bo dałabym -5 -
~Dorota / 2017-11-16 17:06
To, że nie ma ciągłego połączenia z internetem, to norma dla Netii. To, że nie można korzystać z internetu w telewizorze, to też norma. To, że nie można zawsze odtworzyć nagrań z płatnej giga nagrywarki również jest normą. Najlepsza jest naprawa i odpowiedź na reklamację: dzwonisz na infolinię i musisz: podłączyć, rozłączyć, resetować dekoder, a gdy to nie pomoże (bo nigdy nie pomaga) rozkładają ręce. ,,Technicy"dzwonią po kilka razy dziennie. Gdy nie odbierałam już telefonów (pracuję i nie mama czasu na naprawę przez telefon), to zaprzestali rozwiązania reklamacji, ponieważ nie współpracuję z ,,technikami". Mimo, że wysłałam zdjęcia usterek, wypisałam błędy, opisałam przykłady. Najlepsza jest faktura. Podpisałam na kwotę 90,89 PLN, a obciążają mnie na kwotę 90,90 PLN. Na moje pytanie dlaczego nie płacę zgodnie z umową - odpowiedź: ministerstwo finansów pozwoliło na zaokrąglanie od 0,05 PLN w górę!!!! Czy ktoś przeliczył ile każdy z nas w skali całego kraju i wszystkich abonentów, którym zaokrąglają w górę, jaka to jest OGROMNA KWOTA DODATKOWA DLA NETII??? ZaletyżadnaWadywszystkie jakie są możliweMiejscowośćOstrowiec Świętokrzyski -
-
~Dorota / 2018-08-07 12:53
FIRMY UWAŻAJCIE NA NETIĘ!
Moja firma rozwiązała umowę z Netia. Jakiś czas po rozwiązaniu umowy dostałam pismo z wezwaniem do zapłaty na kwotę 168,34 zł, Wezwanie potraktowałam jako pomyłkowo wysłane, ponieważ po sprawdzeniu w wyciągach bankowych upewniłam się, że wszystkie faktury względem firmy Netia są zapłacone. Po niedługim czasie dostałam SMS z firmy windykacyjnej CreditExpress Inkaso wzywający mnie do zapłaty wyżej wymienionej kwoty. Okazało się, że w trakcie trwania umowy z Netią jedna z faktur została przeze mnie zapłacona nieznacznie po terminie, odsetki za przekroczenie terminu to 0,35 zł, a kara za brak wpłaty w wysokości 35 groszy to 40 euro kosztów egzekucyjnych przeliczone na PLN, co daje kwotę 168,34 zł. Nie dostałam wezwania do zapłaty na kwotę odsetek, czyli na kwotę 0,35 zł. Poinformowano mnie, że kwota ta jest widoczna po zalogowaniu na konto. Rzeczywiście jest, tylko jaki miałabym powód logować się na koncie firmy, z która rozwiązałam umowę i według mojej wiedzy nie miałam względem niej żadnych zaległości płatniczych. Rzeczywiście istnieje przepis, który pozwala w przypadku umów pomiędzy przedsiębiorcami zastosować opłatę w kwocie 40 euro, jako koszty egzekucji. Tylko tak jak wszystkie przepisy możliwe do zastosowania należałoby stosować je rozsądnie. Klient, któremu z powodu niezapłacenia 35 groszy po rozwiązaniu wieloletniej umowy nalicza się opłatę 168 zł widząc absurdalność i nieadekwatność kwot tę sytuację może potraktować jedynie jako karę za rozwiązanie umowy. Na pewno takie traktowanie klientów nie pomoże Netii w utrzymaniu starych klientów, a także w zdobywaniu nowych. Może warto pomyśleć o sile marketingu szeptanego i mediów społecznościowych.MiejscowośćWarszawa -
~dosekk / 2018-09-05 15:55
Tragedia, brak supportu, slaba dostepnosc, wysoka awaryjnosc MiejscowośćWodzisław Śląski -
~Dream / 2017-12-25 19:58
Żałosne co weekend od 17:00 do 20:00 nie ma internetu 700pingu, 0,16mb pobierania i 0,0 wysyłania. Nie polecam -
~dsd / 2022-02-25 23:05
Najgorszy ściek jaki kiedykolwiek widziałem człowiek chce sobie normalnie pooglądać albo pograc to nie 700 pingu i kij ci w oko nie polecam netii z całego serca już chyba nawet upc jest lepsze ZaletybrakWadyWszystko co można se wyobrazić -
~DUO / 2010-03-29 22:11
Telefon w Netii mam około 12 lat Internet około 5 lat , bywało różnie raz lepiej raz gorzej
Ale tak słabo jak przez ostatni rok nie było nigdy , pewnie jako jeden z pierwszych będę miał Neostradę na łączach Netii , mam nadzieje ze będzie ok.
Z pełnym przekonaniem nie polecam netii (na łączu 4mb miałem w godzinach szczytu transfer 10kb/s , a ping w granicach 300 ms. ) w godzinach nocnych i porannych było ok.ZaletybrakWadyzanizony transfer , wysokie pingi (nie da sie grac w gry on-line ) , ludzie na infolinii mili ale bezradni
maja dobre chęci i nic z tego nie wynikatel. okolo 12 lat internet okolo 5 lat -
~dzi4 / 2013-04-08 11:43
ostzregam wszystkich zainteresowanych zeby nie popelniali tego bledu i odpuscili sobie netie bo to jest jeden wielki balagan!!!!! korporacja nastawiona na zysk... jak juz podpiszesz umowe to maja czlowieka w d... biuro obslugi czy pomoc techniczna to jest absolutny brak kompetencji poprostu porazka!!! przelaczaja od konsultanta do konsultanta nie potrafia pomoc w najprostszych rzeczach. dwa tygodnie temu przyszli do mnie technicy i ladnie pociagneli kabel, z usmiechem podpisalem umowe i tak zaczely sie problemy!!! internet mial zaczac dzialac w ciagu 48 h i nie dziala do dzisiaj. w koncu po tygodniu udalo mi sie zglosic awarie co wymagalo spedzenia polowy dnia na telefonie i stracenia wielu nerwow!!! minal kolejny tydzien od zgloszenia awarii (w umowie maja niby 48h na usuniecie usterki) dzwonie dzisiaj a konsultant mi mowi ze zgloszenie jest w trakcie realizacji... poczekam sobie jeszcze pewnie tydzien az ktos laskawie sie u mnie zjawi a wtedy zastrzele niewinnego technika bo to bedzie jedyna fizyczna osoba z ktora moge porozmawiac... tak naprawde jedyna opcja to wystapic na droge sadowa i bujac sie z nimi przez kolejne lata, ale czy ta cala gra jest warta swieczki?????? ja chcialem miec tylko internet! dodam jeszcze tylko ze nidgy wczesniej nie pisalem na zadnym forum nie wspominajac o skarzeniu sie... ZaletybrakWadyoszustwo, skandal, brak kompetencji, wogole brak slow!!!nie chce juz tego miec -
~dziadek / 2023-02-01 17:10
Netia to był najgorszy internet i najgorszy operator ,dodzwonić się tam nie możnabyuo awaria za awaria co chwile coś nie działało :((((NIE POLECAM ...
Na szczęście umowa się skończyła i wzięłam internet Mortin obsługa Super na plus i wszystko w najlepszym porządku :PPPPPPZaletyżadnychWadydużoMiejscowośćWrocław -
~dzinks / 2015-04-02 11:53
Witam,
Byłem klientem netii przez ostatnie 2 lata, samą usługę dostarczanai internetu oceniam na poziomie dostatecznym. Po odmowie przedłużenia umowy (na takich samych warunkach bo niestety nie było korzystniejszej oferty) zaczalem dostawac głuche telefony z numeru 221238439. W ostatnich dniach liczba połaczeń siegała 12 dziennie. Musiałem zablokować numer. Szczerze niepolecam zwłaszcza ze względu na uciążliwości związane z nachalnymi sprzedawczykami,Wadynachalni sprzedawcy!!! -
-
~E / 2023-01-23 17:49
Masakra. Zrywa internet kilka razy dziennie. Miał być 1gb, a tymczasem wyciąga ledwo 40 mb. Na infolinii konsultanci się rozłączają. Na pisemne reklamacje odpowiadają szerząc kłamstwa, jakoby wielokrotnie próbowali się kontaktować. Awarie zgłaszane i zamykane bez prób kontaktu ze mną.
OSZUŚCI! UNIKAĆ JAK OGNIA!ZaletybrakWadywszystko, szkoda, że nie ma ocen ujemnych, bo nie zasługują nawet na jedną gwiazdkęMiejscowośćŁódź -
~e2rdo / 2019-07-16 10:59
Przeniosłem abonament do Netii bo namówił mnie jej przedstawiciel, który oszukał mnie na 200 zł. wysyłając moja rezygnację z Vectrą miesiąc za wcześnie co spowodowało naliczenie opłat karnych za wcześnie zerwanie umowy. Reklamacja nic nie dała, przedstawiciel się wyparł że go informowałem o tym żeby rezygnację wysłał za miesiąc a nie od razu. Następnym razem i to polecam wszystkim, oficjalnie nagrywać rozmowy z przedstawicielami!
Abonament też miał być tańszy ale jak się skończył okres próbny to wyłączyli giganagrywarke i możliwość cofania oglądanego programu. Za taką przyjemność trzeba dopłacić 15 zł więc suma abonamentu w porównaniu do tego co miałem w Vectra będzie taka sama a mam mniej kanałów, więc podwójnie żałuję że się przeniosłem.
Do tego irytuje mnie bardzo powolny i awaryjny dekoder, którego raz dziennie trzeba odłączać od prądu aby się zresetował. Aplikacje na nim wgrane np. YouTube wieszają dekoder przy przewijaniu.
Na koniec obsługa klienta to porażka. W trakcie testów padła im usługa giganagrywarki. Pół godziny czekałem na połączenie z konsultantem który stwierdził że mają awarię i trzeba czekać. Czekałem więc, tydzień. Super!
Miałem mieć lepiej a wyszło gorzej niż źle.
Nie polecam nikomu.ZaletyCiut lepszy obraz niż w VectraWadyKłamliwy przedstawiciel
Wieszający się dekoder.
Awarie giganagrywarki.
Pakiety telewizyjne które dublują kanały.
Pół godziny na połączenie z serwisem to minimumMiejscowośćWarszawa -
~EdgyBall / 2020-10-21 19:34
Przy wypowiedzeniu umowy została ona anulowana na podstawie gluchego 27 sekundowego telefonu. Daje jedna gwiazdkę bo nie można dać 0. ZaletyBrakMiejscowośćLublin -
~Edyta / 2011-08-22 12:40
Szanowni Państwo, bardzo proszę pisac na mój adres wedd@onet.eu. Musimu wystosowac pismo zbiorowe do Głównego Rzeczniika Praw Konsumenta aby móc zerwac umowy z Netią lub obniżyc abonament do 1/3 kwoty. Netia nie ma prawa brac pieniędzy za coś czego nie jest w stanie dostarczyć, codziennie wyłączają internet gdyż remontują sieć albo są to awarie - ja tak myślę. Sadze, że wymigują sie awariami, ponieważ gdyby przyznali sie do remontów i wyłączania nam internetu i telefonów, musieliby za te przerwy na łączach nam zapłacić a oni wolą mówić, że to awaria. Ja otrzymuje od Netii pisma, że nie można przyjąć reklamacji skoro internet nie ma przerwy powyżej 12 h na dobę. Jednak skoro CODZIENNIE ma kilka razy przerwę w dostarczaniu internetu i linii telefonicznej to takie tłumaczenie nie dotyczy tej sytuacji. Ludzie, my nie wykupiliśmy internetu na kilka godzin dziennie, na jakąś część abonamentu tylko na 24h a skoro dostarczają nam częściowo to nich biora tylko część pieniędzy. Zgłaszam awarię, nazajutrz dzwoni facet z Netii gdy w ciagu dnia internet już akurat działa i oni twierdzą ze już awarii nie ma. NASZA AWARIA NAZYWA SIĘ - CODZIENNE PRZERWY W DOSTARCZANIU INTERNETU I TELEFONU i tę awarie Netia musi usunąć a nie pojedynczą przerwę bo pojedyncza przerwa to nie awaria w naszym przypadku. A poza tym jak zgłosic awarię jesli jednocześnie nie działa telefon? PRZEKOPIUJCIE SOBIE TĘ MOJĄ OPINIE I WYŚLIJCIE NA ADRES uokik@uokik.gov.pl z prośbą o załatwienie tej sprawy i żądaniem od Netii obnizenia abonamentów lub natychmiastowego zerwania umków!!! opiszcie jak traktują nas konsultanci oprócz tego w każdym mieście jest Rzecznik Praw Konsumentów i napiszcie też do Netii o ich adres internetowy bo z ich strony można tylko wyslac formularz kontaktowy na który czasami nie odpisuja i nie mamy dowodu na to ze wysylalismy pisma do nich i RÓBCIE WSZYSTKO NA PISMIE
strona 98 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- nastepna »