Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3202 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Dorota / 2015-11-09 09:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam taką sytuację z Netią. Ciągle wyłączał się internet, zgłaszałam awarie, reklamowałam, aż w końcu przyjechał technik i wymienił router VDSL THOMSON TG 589vn na Netia Spot twierdząc że teraz na takie podłączają i tego THOMSON-a zabrał. To było w lipcu ubiegłego roku , a teraz wystawiono mi Notę na kwotę 400,00 PLN za tego właśnie THOMSON-a. I najgorsze to jest to, że ja nie mam potwierdzenia że technik zabrał ten router. Dzwoniłam do Netii, ale oni nic nie wiedzą bo technik był z jakiejś firmy zewnętrznej i nie wiedzą kto to był. Odesłali mnie do Katowic bo z Warszawy mogę się nie doczekać odpowiedzi, cokolwiek miało by to znaczyć.
    ZaletyBRAK
    WadySAME WADY. Szkoda ze nie ma minusów, bo dałabym -5
  • ~Dorota / 2017-11-16 17:06
    Ocena: 1.00 / 5
    To, że nie ma ciągłego połączenia z internetem, to norma dla Netii. To, że nie można korzystać z internetu w telewizorze, to też norma. To, że nie można zawsze odtworzyć nagrań z płatnej giga nagrywarki również jest normą. Najlepsza jest naprawa i odpowiedź na reklamację: dzwonisz na infolinię i musisz: podłączyć, rozłączyć, resetować dekoder, a gdy to nie pomoże (bo nigdy nie pomaga) rozkładają ręce. ,,Technicy"dzwonią po kilka razy dziennie. Gdy nie odbierałam już telefonów (pracuję i nie mama czasu na naprawę przez telefon), to zaprzestali rozwiązania reklamacji, ponieważ nie współpracuję z ,,technikami". Mimo, że wysłałam zdjęcia usterek, wypisałam błędy, opisałam przykłady. Najlepsza jest faktura. Podpisałam na kwotę 90,89 PLN, a obciążają mnie na kwotę 90,90 PLN. Na moje pytanie dlaczego nie płacę zgodnie z umową - odpowiedź: ministerstwo finansów pozwoliło na zaokrąglanie od 0,05 PLN w górę!!!! Czy ktoś przeliczył ile każdy z nas w skali całego kraju i wszystkich abonentów, którym zaokrąglają w górę, jaka to jest OGROMNA KWOTA DODATKOWA DLA NETII???
    Zaletyżadna
    Wadywszystkie jakie są możliwe
    MiejscowośćOstrowiec Świętokrzyski
  • ~Dorota / 2018-08-07 12:53
    Ocena: 1.00 / 5
    FIRMY UWAŻAJCIE NA NETIĘ!
    Moja firma rozwiązała umowę z Netia. Jakiś czas po rozwiązaniu umowy dostałam pismo z wezwaniem do zapłaty na kwotę 168,34 zł, Wezwanie potraktowałam jako pomyłkowo wysłane, ponieważ po sprawdzeniu w wyciągach bankowych upewniłam się, że wszystkie faktury względem firmy Netia są zapłacone. Po niedługim czasie dostałam SMS z firmy windykacyjnej CreditExpress Inkaso wzywający mnie do zapłaty wyżej wymienionej kwoty. Okazało się, że w trakcie trwania umowy z Netią jedna z faktur została przeze mnie zapłacona nieznacznie po terminie, odsetki za przekroczenie terminu to 0,35 zł, a kara za brak wpłaty w wysokości 35 groszy to 40 euro kosztów egzekucyjnych przeliczone na PLN, co daje kwotę 168,34 zł. Nie dostałam wezwania do zapłaty na kwotę odsetek, czyli na kwotę 0,35 zł. Poinformowano mnie, że kwota ta jest widoczna po zalogowaniu na konto. Rzeczywiście jest, tylko jaki miałabym powód logować się na koncie firmy, z która rozwiązałam umowę i według mojej wiedzy nie miałam względem niej żadnych zaległości płatniczych. Rzeczywiście istnieje przepis, który pozwala w przypadku umów pomiędzy przedsiębiorcami zastosować opłatę w kwocie 40 euro, jako koszty egzekucji. Tylko tak jak wszystkie przepisy możliwe do zastosowania należałoby stosować je rozsądnie. Klient, któremu z powodu niezapłacenia 35 groszy po rozwiązaniu wieloletniej umowy nalicza się opłatę 168 zł widząc absurdalność i nieadekwatność kwot tę sytuację może potraktować jedynie jako karę za rozwiązanie umowy. Na pewno takie traktowanie klientów nie pomoże Netii w utrzymaniu starych klientów, a także w zdobywaniu nowych. Może warto pomyśleć o sile marketingu szeptanego i mediów społecznościowych.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~dosekk / 2018-09-05 15:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, brak supportu, slaba dostepnosc, wysoka awaryjnosc
    MiejscowośćWodzisław Śląski
  • ~Dream / 2017-12-25 19:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Żałosne co weekend od 17:00 do 20:00 nie ma internetu 700pingu, 0,16mb pobierania i 0,0 wysyłania. Nie polecam
  • ~dsd / 2022-02-25 23:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy ściek jaki kiedykolwiek widziałem człowiek chce sobie normalnie pooglądać albo pograc to nie 700 pingu i kij ci w oko nie polecam netii z całego serca już chyba nawet upc jest lepsze
    Zaletybrak
    WadyWszystko co można se wyobrazić
  • ~DUO / 2010-03-29 22:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Telefon w Netii mam około 12 lat Internet około 5 lat , bywało różnie raz lepiej raz gorzej
    Ale tak słabo jak przez ostatni rok nie było nigdy , pewnie jako jeden z pierwszych będę miał Neostradę na łączach Netii , mam nadzieje ze będzie ok.
    Z pełnym przekonaniem nie polecam netii (na łączu 4mb miałem w godzinach szczytu transfer 10kb/s , a ping w granicach 300 ms. ) w godzinach nocnych i porannych było ok.
    Zaletybrak
    Wadyzanizony transfer , wysokie pingi (nie da sie grac w gry on-line ) , ludzie na infolinii mili ale bezradni
    maja dobre chęci i nic z tego nie wynika
    tel. okolo 12 lat internet okolo 5 lat
  • ~dzi4 / 2013-04-08 11:43
    Ocena: 1.00 / 5
    ostzregam wszystkich zainteresowanych zeby nie popelniali tego bledu i odpuscili sobie netie bo to jest jeden wielki balagan!!!!! korporacja nastawiona na zysk... jak juz podpiszesz umowe to maja czlowieka w d... biuro obslugi czy pomoc techniczna to jest absolutny brak kompetencji poprostu porazka!!! przelaczaja od konsultanta do konsultanta nie potrafia pomoc w najprostszych rzeczach. dwa tygodnie temu przyszli do mnie technicy i ladnie pociagneli kabel, z usmiechem podpisalem umowe i tak zaczely sie problemy!!! internet mial zaczac dzialac w ciagu 48 h i nie dziala do dzisiaj. w koncu po tygodniu udalo mi sie zglosic awarie co wymagalo spedzenia polowy dnia na telefonie i stracenia wielu nerwow!!! minal kolejny tydzien od zgloszenia awarii (w umowie maja niby 48h na usuniecie usterki) dzwonie dzisiaj a konsultant mi mowi ze zgloszenie jest w trakcie realizacji... poczekam sobie jeszcze pewnie tydzien az ktos laskawie sie u mnie zjawi a wtedy zastrzele niewinnego technika bo to bedzie jedyna fizyczna osoba z ktora moge porozmawiac... tak naprawde jedyna opcja to wystapic na droge sadowa i bujac sie z nimi przez kolejne lata, ale czy ta cala gra jest warta swieczki?????? ja chcialem miec tylko internet! dodam jeszcze tylko ze nidgy wczesniej nie pisalem na zadnym forum nie wspominajac o skarzeniu sie...
    Zaletybrak
    Wadyoszustwo, skandal, brak kompetencji, wogole brak slow!!!
    nie chce juz tego miec
  • ~dziadek / 2023-02-01 17:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia to był najgorszy internet i najgorszy operator ,dodzwonić się tam nie możnabyuo awaria za awaria co chwile coś nie działało :((((NIE POLECAM ...
    Na szczęście umowa się skończyła i wzięłam internet Mortin obsługa Super na plus i wszystko w najlepszym porządku :PPPPPP
    Zaletyżadnych
    Wadydużo
    MiejscowośćWrocław
  • ~dzinks / 2015-04-02 11:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam,
    Byłem klientem netii przez ostatnie 2 lata, samą usługę dostarczanai internetu oceniam na poziomie dostatecznym. Po odmowie przedłużenia umowy (na takich samych warunkach bo niestety nie było korzystniejszej oferty) zaczalem dostawac głuche telefony z numeru 221238439. W ostatnich dniach liczba połaczeń siegała 12 dziennie. Musiałem zablokować numer. Szczerze niepolecam zwłaszcza ze względu na uciążliwości związane z nachalnymi sprzedawczykami,
    Wadynachalni sprzedawcy!!!
  • ~E / 2023-01-23 17:49
    Ocena: 1.00 / 5
    Masakra. Zrywa internet kilka razy dziennie. Miał być 1gb, a tymczasem wyciąga ledwo 40 mb. Na infolinii konsultanci się rozłączają. Na pisemne reklamacje odpowiadają szerząc kłamstwa, jakoby wielokrotnie próbowali się kontaktować. Awarie zgłaszane i zamykane bez prób kontaktu ze mną.

    OSZUŚCI! UNIKAĆ JAK OGNIA!
    Zaletybrak
    Wadywszystko, szkoda, że nie ma ocen ujemnych, bo nie zasługują nawet na jedną gwiazdkę
    MiejscowośćŁódź
  • ~e2rdo / 2019-07-16 10:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Przeniosłem abonament do Netii bo namówił mnie jej przedstawiciel, który oszukał mnie na 200 zł. wysyłając moja rezygnację z Vectrą miesiąc za wcześnie co spowodowało naliczenie opłat karnych za wcześnie zerwanie umowy. Reklamacja nic nie dała, przedstawiciel się wyparł że go informowałem o tym żeby rezygnację wysłał za miesiąc a nie od razu. Następnym razem i to polecam wszystkim, oficjalnie nagrywać rozmowy z przedstawicielami!
    Abonament też miał być tańszy ale jak się skończył okres próbny to wyłączyli giganagrywarke i możliwość cofania oglądanego programu. Za taką przyjemność trzeba dopłacić 15 zł więc suma abonamentu w porównaniu do tego co miałem w Vectra będzie taka sama a mam mniej kanałów, więc podwójnie żałuję że się przeniosłem.
    Do tego irytuje mnie bardzo powolny i awaryjny dekoder, którego raz dziennie trzeba odłączać od prądu aby się zresetował. Aplikacje na nim wgrane np. YouTube wieszają dekoder przy przewijaniu.
    Na koniec obsługa klienta to porażka. W trakcie testów padła im usługa giganagrywarki. Pół godziny czekałem na połączenie z konsultantem który stwierdził że mają awarię i trzeba czekać. Czekałem więc, tydzień. Super!
    Miałem mieć lepiej a wyszło gorzej niż źle.
    Nie polecam nikomu.
    ZaletyCiut lepszy obraz niż w Vectra
    WadyKłamliwy przedstawiciel
    Wieszający się dekoder.
    Awarie giganagrywarki.
    Pakiety telewizyjne które dublują kanały.
    Pół godziny na połączenie z serwisem to minimum
    MiejscowośćWarszawa
  • ~EdgyBall / 2020-10-21 19:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Przy wypowiedzeniu umowy została ona anulowana na podstawie gluchego 27 sekundowego telefonu. Daje jedna gwiazdkę bo nie można dać 0.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćLublin
  • ~Edyta / 2011-08-22 12:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Szanowni Państwo, bardzo proszę pisac na mój adres wedd@onet.eu. Musimu wystosowac pismo zbiorowe do Głównego Rzeczniika Praw Konsumenta aby móc zerwac umowy z Netią lub obniżyc abonament do 1/3 kwoty. Netia nie ma prawa brac pieniędzy za coś czego nie jest w stanie dostarczyć, codziennie wyłączają internet gdyż remontują sieć albo są to awarie - ja tak myślę. Sadze, że wymigują sie awariami, ponieważ gdyby przyznali sie do remontów i wyłączania nam internetu i telefonów, musieliby za te przerwy na łączach nam zapłacić a oni wolą mówić, że to awaria. Ja otrzymuje od Netii pisma, że nie można przyjąć reklamacji skoro internet nie ma przerwy powyżej 12 h na dobę. Jednak skoro CODZIENNIE ma kilka razy przerwę w dostarczaniu internetu i linii telefonicznej to takie tłumaczenie nie dotyczy tej sytuacji. Ludzie, my nie wykupiliśmy internetu na kilka godzin dziennie, na jakąś część abonamentu tylko na 24h a skoro dostarczają nam częściowo to nich biora tylko część pieniędzy. Zgłaszam awarię, nazajutrz dzwoni facet z Netii gdy w ciagu dnia internet już akurat działa i oni twierdzą ze już awarii nie ma. NASZA AWARIA NAZYWA SIĘ - CODZIENNE PRZERWY W DOSTARCZANIU INTERNETU I TELEFONU i tę awarie Netia musi usunąć a nie pojedynczą przerwę bo pojedyncza przerwa to nie awaria w naszym przypadku. A poza tym jak zgłosic awarię jesli jednocześnie nie działa telefon? PRZEKOPIUJCIE SOBIE TĘ MOJĄ OPINIE I WYŚLIJCIE NA ADRES uokik@uokik.gov.pl z prośbą o załatwienie tej sprawy i żądaniem od Netii obnizenia abonamentów lub natychmiastowego zerwania umków!!! opiszcie jak traktują nas konsultanci oprócz tego w każdym mieście jest Rzecznik Praw Konsumentów i napiszcie też do Netii o ich adres internetowy bo z ich strony można tylko wyslac formularz kontaktowy na który czasami nie odpisuja i nie mamy dowodu na to ze wysylalismy pisma do nich i RÓBCIE WSZYSTKO NA PISMIE
  • ~Edyta / 2022-08-02 12:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Na samą prędkośc internetu nie można narzekać. Moi rodzice bardzo długi czas korzystali z Netii. Przy jakichkolwiek zmianach został dosyłany kolejny dekoder. Brak obsługi techincznej dla starszych ludzi był wielkim utrudnieniem. Rachunki były regularnie płacone. Przy rezygnacji wszystkie dekodery zostały odesłane na wskazany adres. Po miesiącu przyszła nota korygująca za nie rozliczenie się z dekoderów co było nieprawdą.
    Zaletyszybkość
    Wadybrak obsługi technicznej, niekorzystny dla starszych ludzi
    MiejscowośćWarszawa (Bemowo)
  • ~El / 2022-09-06 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Naciągacze, oszuści. Nie wywiązują się z warunków umowy; nie mogą dostarczyć internetu a mimo to każą płacić przez kolejny rok za ‚usługi’ KTÓRYCH NIE DOSTARCZAJĄ, umowy tez nie da się wypowiedzieć lub rozwiązać bo wówczas kara jest ogromna. Nieludzkie podejście.
    ZaletyBrak
    WadyOszustwo
    MiejscowośćKraków
  • ~ela / 2009-12-08 22:19
    Ocena: 1.00 / 5
    od miesiąca załatwiam
    zakończyłam umowę z TP a po miesiącu, dwóch podpisanych umowach mówią mi że nie wiadomo czy mogą podłączyć internet
    uważam, że to jest kpina z ludzi
    przez telefon pracownicy są ordynarni
    dopóki nie podpisałam umów dzwonili pięć razy dziennie, każdy z innej miejscowości
    Zaletybrak
    Wadywszystko, uważam, że macie za dużo klientów i nie możecie sobie poradzić
    nie udało mi się go jeszcze zdobyć
  • ~Ela / 2022-08-17 18:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet przynajmniej raz w miesiacu nie działa. Zgłaszanie usterek to porażka, konsultanci są niekompetentni, nie słuchają co się do nich mówi. Na naprawy usterek można czekać nawet dwa tygodnie i to upewniając się kilka razy na infolinii że konsultant zrozumiał o jaki adres chodzi i czy dobrze zrobił zgłoszenie. Absolutnie nie polecam.
    ZaletyBrak
    WadyNiekompetentni konsultanci.
    Internet zawodny, często nie działa.
    MiejscowośćNysa
  • ~Ela / 2023-09-26 13:45
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem zdruzgotana po przeczytaniu opinii Panstwa. Ja odradzam z całego serca Netię! 3 tygodnie temu zawarłam umowe ustną i mieli przyjść technicy, zeby założyc internet. Umówili sie na sobotę, nie przyszli - zmarnowałam pół dnia, siedząc w domu i czekając na panów. Minął tydzień - nie ma nikogo. Dzwonię na infolinię, 20 min. oczekuję na zgłoszenie konsultanta, przyjmuje moj monit, obiecuje ponaglić techników. Mija drugi tydzień - nic. Dzwonię, konsultantka obiecuje pospieszyc techników - nic. Mija 3 tydzień! Dzwonię 3 raz - konsultantka obiecuje ponaglić techników. W sumie: od 2 września do 26 września jesetm bez internetu, który jest mi niezbędny do pracy! W głowie mi nie powstało, że w dzisiejszych czasach mozna odwalać taką fuszerę i tak lekceważyć klienta. Na dodatek, kiedy mówię, ze odstąpię od umowy, pani mnie informuje, że można do 2 tyg. Więc - 2 tygodnie minęły, mają pewne, więc olewają! Żałuję, ze wcześniej nie weszłam poczytć opinii, bo bym się na pewno wycofała. W sumie przecież, jeśli ktoś nie wywiązuje się z umowy, to powinna być ona automatycznie unieważniona. Proszę doradźcie, czy mogę się wycofać z umowy po miesiącu w takiej sytuacji? ODRADZAM NETIĘ!
    Zaletybrak
    Wadylekceważenie klienta, niewywiązywanie się z umowy
  • ~Elfafry / 2012-10-22 18:37
    Ocena: 1.00 / 5
    Obsluga super do momentu podpisania umowy,potem dramat, bałagan, założyli mi dwa profile, jeden anulowali i chcieli mnie jeszcze za to kara obciążyć. Nie polecam. Zrazilam się już na wstępie
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016