strona 98 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- nastepna »
-
~marcin22 / 2014-12-16 11:04
ja jestem w netii od kilku lat i nigdy nie narzekalem, jak byly jakies usterki to chwilowe. oprocz tego internet ma super predkosc i rozsadna cene :) -
-
~fishe / 2014-12-14 23:30
Netia Player się wiesza, restartuje, TV rwie. Aneks do umowy to przełączenie i 3 tygodnie bez ineternetu. Awarię zgłaszam przynajmniej raz w tygodniu. Zaletyłatwo kupićWadytrudno wyjść5 lat, 49 zł -
~Anonimowy / 2014-12-14 21:10
Potwierdzam. Jestem klientem od 3 lat. Odkąd rządzi netia, co chwile zgłaszam awarie!!!! Bez tv i neta byłam przez dwa tygodnie. Jak wreszcie pojawił sie technik u mnie na chacie, siedział dwie godziny, wymienił modem, zrobił milion restartów i.....udało się, usługi powróciły. Po tej akcji obiecałam sobie że nie przedłużę umowy. Pewnego dnia zadzwonił kolo z Netii że zwiększają prędkość neta,miałam 20 max, mam mieć 50 max...Właśnie mijają trzy tygodnie, technik będzie jutro. Daje im ostatnią szansę, potem spadam do Neostrady. Zaletyha, ha, ha !!!!!!Wadynie mam tyle czasu żeby je wszystkie wypisać....... -
~jacekrml / 2014-12-13 21:00
Bardziej chorej firmy nie ma na świecie , internet jako tako działa , telewizja zawiesza się regularnie , a na podłączenie telefonu czekam już 2,5 miesiąca i dalej nikt nic nie wie. NIE POLECAM NIKOMU TEJ CHOREJ FIRMY ZaletybrakWadyniedouczeni konsultanci i praktycznie wszystko co może być nie tak2 lata -
~Nie polecam / 2014-12-12 17:11
Korzystam z ich usług już 6 rok, i w sumie to bym nie narzekał gdyby nie:
1. Niekompetencja osób pracujących w tej firmie,
2. Internet działający raz mega super (pełna prędkość - nie ma się do czego przyczepić) ale często też zdarza się, że nie mam 100mb/s i telewizji którą mam w ofercie nie da się oglądać.
3. Od czasu do czasu możemy nie mieć internetu z powodu zwykłego ich błędu, lub awarii. Naprawienie tego problemu trwa około tygodnia albo więcej. TYDZIEŃ BEZ INTERNETU! KTO TO WIDZIAŁ W TYCH CZASACH?!
4. Nie odpisują na maile, często nie odbierają telefonu.ZaletyDość szybki internet za nie dużą kwotę.WadyTak jak wyżej wymienione.6 lat, 58zł/miesięcznie internet 50mb/s + 70 programów TV -
~anka.. / 2014-12-12 08:52
Wybitnie nie kompetentni konsultanci uprawiajacy radosna tworczosc, oszustwem wymyuszajacy kontynuacje umow, jedna rozmowa w celach informacyjnych skutkuje zawarciem nowej umowy, nie istotne przy tym czy jestes nia zainteresowany.
Fakty:
Rozmowa stalego klienta dotyczaca oferowanych uslug i ceny.
Skutek:
klient wypowiada umowe w pazdzierniku.
Reakcja:
Internetia przysyla nowa umowe z informacja, ze umowa nie moze zostac rozwiazana w ciagu najblizszych 24 miesiecy bez koniecznosci oplaty kary w wysokosci 500zl. reszte dopowiedzcie sobie sami.ZaletybrakWadyzgarniaja kase za 10MB/s w porywach udostepniaja 2MB/s4 lata, 59.90zl -
~Arek / 2014-12-10 20:55
Największy błąd to kupić u Neti internet! Kara na 2 lata! Nie kupujcie tego! ZaletyBRAK!WadySame wady w dostawie internetu nie mówiąc już o prędkości internetu a oferowanym!1,5 roku co miesiąc 120zł! -
~RAF / 2014-12-10 20:33
Centrum obsługi klienta masakra, ciężko dogadać się z nimi. Koniec umnowy już 10 stycznia uciekam od nich !!! Nikomu nie polecam neti Zaletyzalety ?same wady:(6 lat -
-
~typowy seba / 2014-12-08 08:32
Dno i kilometr mułu, mam umowę na internet 16Mb/s (przedłużoną), a faktycznie mam 1Mb/s i to z gigantycznym PINgiem, który uniemożliwia otwarcie większości stron (tą odświeżałem 4x zanim się załadowała).
Jak dzwonię, żeby wezwać serwisanta to Pan na infolinii wciska mi kit, że na kablach w mojej okolicy szybciej się nie da i nic się nie da zrobić, ale serwisant będzie dziś albo jutro. Minęło 11dni i nadal brak serwisanta i poprawy. A na kablach w tej okolicy na bank da się osiągnąć 16Mb/s bo wcześniej przez 2lata miałem w netii taką samą umowę i internet działał sprawnie, a po przedłużeniu umowy na kolejne dwa lata jakby (odcięli) mi internet ot tak z dnia na dzień, Nie polecam nikomu bo u nich łatwe jest tylko podpisanie umowy, wtedy są na zawołanie jak grzeczne pieski, a teraz jak już mam umowę, to mają mnie w nosie i nic nie robią sobie z tego, że nie dostarczają mi takiej usługi jaką zamówiłem.Zaletybrak zaletWadynie wywiązują się z umowy, olewają klientów, nie chcą naprawić łącza które od niedawna szwankuje, konsultanci z infolinii nie mają pojęcia o tym o czym rozmawiają z klientami, na słowo "PING" reagują jakbym po chińsku mówił, a to jeden z podstawowych parametrów sieci.o wiele za długo i o wiele za drogo -
~norbert / 2014-12-07 22:52
Wziąłem internet 100 mega z telewizją i to była moja najgorsza decyzja jaka mogłem podjąć. W telewizji bez przerwy zanika sygnał, brak opisów kanałów trzeba robic resety, jak tylko rusza na laptopy to oglądania nie ma. Jesli ktoś ma zamiar wziąc tv z neti to odradzam po całej lini!!! NIe wspominajac o biurze obsługi bo to totalna paranoja co tam się dzieje... ZaletybrakWadybrak możliwości oglądania telewizji i kozystania swobodnego z komputerów3 miesiace -
~marek / 2014-12-05 20:54
Kupiłem Netię stosunkowo niedawno, bo 4 tygodnie temu. W ofercie było napisane 50 mb/s, prędkość nie dochodzi nawet do 12..
Na przesyłkę kurierską czekałem bardzo długo, 3 tygodnie - słaba obsługa klienta, można dzwonić 3 razy a i tak nikt nie odbierze.
W dodatku gdy przyszedł technik od Netii, było czuć od niego alkoholem. W ogóle nie pytał gdzie ma być zamontowany router itd. tylko znalazł gniazdko i zrobił po swojemu. Dopiero gdy zwróciłem mu uwagę zaczął robić tak jak należy. Od nie dawna średnio co 6-7 minut router się rozłącza, i pojawia się informacja, że sprawdza się prędkość połączenia..ZaletyBrakWadyOlewanie klienta, prędkość mniejsza niż w ofercie, słaba stabilizacja urządzenia.4 tygodnie, 59,90zł. -
~RAFAL / 2014-12-05 19:33
NETIA OSZUKUJE KLIENTÓW................ POBIERAJĄ ZALICZKĘ JEDNOCZEŚNIE WYPOWIADAJĄC UMOWĘ, NIE ODDAJĄC WPŁACONYCH PIENIĘDZY!!!!!!!!!!!!!!!! ZaletyBRAKWadyOSZUSTWO, NIERZETELNOŚĆ -
~Kosa / 2014-12-05 15:23
Internet działa jak trzeba, w razie awarii która zdarzyła się może 2 krotnie serwis praktycznie na następny dzień co się im bardzo chwali.
jedyny problem jaki miałem to zmniejszenie ceny abonamentu, po 4 latach korzystania chcieli żebym płacił więcej niż nowi klienci pomogło dopiero wysłanie rozwiązania umowy po tygodniu bardzo mila pani zadzwoniła z normalna ofertaZaletyniezawodnoscWadykorporacyjne gireki z klientami4 lata; aktualnie 49zl -
~tadeusz / 2014-12-05 10:41
nie polecam neti mam internet z neti na ich okablowaniu 20 mb wysylanie miało byc do 2 mb na poczatku zrobili 1,5 wysyłania i było ok a puzniej od prawie 15 miesiecy mam niecałe 0,9 mb wysylania nawet ciezko sie jest zalogowac na konto bankowe oszukuja nie polecam konczy mi sie umowa i przechodze do upc na moja reklamacje odpisali ze mam miec do 2 mb wysylania i moge miec nawet 0,5 wysylania i nic nie zrobie wiec pytajcie o minimalna szybkosc wysylania bo to najwazniejsze ja teraz biore 60 mb i pytałem mechanika i bede mial nie 6 mb wysyłania ale tylko 4 mb a to starczy do ogladania tv w jakosci hd netia okłamuje klientów obiecuja przy umowie a puzniej badziew dostajesz szkoda słow to samo co vektra ZaletyniemaWadypowony internet oklamuja klienta przy podpisaniu umowy2 lata umowa 45,90 zl na miesiac -
~Aneta / 2014-12-04 11:01
Nie polecam całkiem inaczej mówi przedstawiciel a po 3 miesiancach okazuje sie ze mam płacic 70zł za internet i tel którego nie uzywam a musiałam założyc żeby miec internet umowe dostałam taka że musiałabym iść do jakiegos prawnika i zaplacic 100zł żeby mi ja przetlumaczył koszmar przemecze sie te półtora roku i koniec nigdy więncej nie polecam -
~elza / 2014-12-03 14:16
zmieniłam operatora netu na netie dokładnie dropss,necik śmiga jak szalony w dodatku bez problemów z podłączeniem, bez umowy wiec zrezygnować można w każdej chwili Zaletybrak oplaty za utrzymanie lacza3 iesiace za 49 zł -
-
~Tomasz Flaga / 2014-12-02 22:08
Do Eweliny: v v v
Niestety: NETIA gubi sprzęt przysyłany po skończonej umowie przez klientów!
Miałem to samo: wysłałem (po skończonej umowie) modem i router (w jednej przesyłce). Netia stwierdziła, że w przesyłce nie ma modemu, który zapewne zaginął w ich bałaganie. Pisałem wyjaśnienia i reklamacje i mimo że miałem potwierdzenia nadania przesyłki - nic nie pomogło, choć panie w telefonicznym BOK zapewniały, że wszystko na pewno się wyjaśni. W końcu musiałem zapłacić złodziejom pieniądze, bo zaczęli straszyć mnie sądem. Pani z działu reklamacji w ostatecznej rozmowie przyznała, że może nawet mnie rozumie, ale "kieruje się nie logiką, ale regulaminem".
Trzymajcie się z dala od tej bałaganiarskiej firmy!
Zamierzam w końcu napisać do Rzecznika Praw Konsumenta, ale ciągle nie mogę się zebrać.Zaletybrak!WadyNETIA kradnie pieniądze, wmawiając klientom, że nie odesłali sprzętu!(jestem po skończonej umowie) -
~ewelina / 2014-11-30 18:54
jestem w netii a właściwie byłam 5 lat,rozwiązałam umowę,po 2 miesiącach nasłali firmę windykacyjną,że jestem winna firmie 270 zł.Czy jest ktoś w takiej sytuacji?Co właściwie robic? Zalety1Wadytylko5lat -
~izych / 2014-11-30 14:30
Jestem od początku w tej sieci. Wcześniej była to mała prywatna sieć Media-Com , później Internetia i teraz Netia. Z internetu jestem zadowolony , brak awarii , prędkość 16 Mbit i taką osiągam.
Myślę nad zmianą TV z UPC na Netia.
Czy warto , cena niższa i pakiety do wyboru...ZaletyInternet +WadyBrak -
~Wk*****ny / 2014-11-30 12:24
Byliśmy zmuszeni zmienić operatora z UPC na Netie przez UOKiK. Po 3 dniach od podpisania umowy cały blok nie ma internetu, telewizji, telefonu. Na sobotę wieczór zostaliśmy odcięci przez Was od wszystkiego. Problem został zgłoszony na infolinii przez kilka osób kilka godzin temu i nic! Nie dość, że zostaliśmy postawieni przed faktem dokonanym przez brak możliwości wyboru operatora to jeszcze świadczy nam się gorszą usługę niż była u poprzedniego operatora, gdzie takie incydenty nie miały miejsca! Gdyby nie net w telefonie zupełnie byłbym odcięty od świata...Wielkie dzięki Netio! ZaletyZeroWadyJak dotąd wszystko39.99zł -> 4dni
strona 98 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 96
- 97
- 98
- 99
- 100
- nastepna »