Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3202 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~boy / 2017-03-03 17:35
    Ocena: 1.00 / 5
    Zawiła umowa, która nie odpowiada usłudze w rzeczywistości. Omijać dużym łukiem !!!
  • ~Brak / 2018-04-08 02:01
    Ocena: 1.00 / 5
    To jest jakis zart place tyle pieniedzy za jakies gowno,albo internetu nie ma, albo chodzi tak wolno ze strony sie nie laduja... zenada !
    ZaletyBrak
    WadyJakos uslugi
    MiejscowośćPoznań
  • ~Brak / 2021-04-22 15:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Ceny macie jak z kosmosu a łącznie tak stabilne, jak są stabilni emocjonalnie podopieczni z zakładu zamkniętego. Jak najdalej od netii
    ZaletyBrak
    WadyNiestabilne łącze internetowe, ceny nieadekwatne do usługi
    MiejscowośćPoznań
  • ~brakslow / 2018-07-21 13:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Tragedia, nie polecam nikomu, wysyłają kary umowne pomimo odesłania wszystkich dzierżawionych sprzętów (nota wysłana 4 miesiące po odesłaniu routerów), obsługa telefoniczna niekompetentna, gdy powiedziałem, że specjalnie zachowałem list przewozowy pomimo upływu tak długiego czasu, bo wiedziałem ze maja takie praktyki, pani z obsługi nie dawała dojsc do słowa udawała i mówiła ze słabo mnie słyszy i ze coś przerywa. Rozliczyłem się więc nie widząc sensu dalszej dyskusji. Nie polecam przez duże N!!!
  • ~Buła / 2014-02-08 18:15
    Ocena: 1.00 / 5
    To co Netia zaczęła wyprawiać od niedawna to są po prostu jaja. Pierwszą umowę miałem na dwa lata, przez ten okres nie mogłem narzekać, internet chodził w granicach 19-20 mbit/s, nigdy nie było żadnego zgłoszenia do nich bo wszystko było super, ALE po przedłużeniu umowy we wrześniu tamtego roku zaczęli grać w tzw. Ch**a! Pierw prędkość internetu spadła do 14mbit/s, po zgłoszeniu awarii przyjechali "super" technicy i stwierdzili uszkodzenie mojego routera gdyż nie używałem ich "jeszcze bardziej wspaniałego" NETIA SPOTA. Z racji tego iż spieszyłem się do pracy podłączenie spota zostawiłem na później. Po podłączeniu tego "niezawodnego" routera który przeleżał 2 lata na strychu prędkość internetu dalej była 14mbit/s. Kolejne zgłoszenie telefoniczne do netii, konsultant stwierdza iż wysyła ponownie techników, do dziś się nie zjawili ;) Z racji tego iż nie miałem nerwów już z nimi rozmawiać, a prędkość tych 14mbit/s nie była jeszcze tragiczna postanowiłem odpuścić. ALE Netia początkiem stycznia znów mnie wku****ła i z tych 14mbit/s spadło na 10 mbit/s. Po licznych rozmowach mailach z tymi tukami stwierdzili iż tyle tylko może moje łącze wycisnąć... po tłumaczeniu im ze przez dwa lata prędkość była dwa razy większa stwierdzili iż jest to niemożliwe ... ODRADZAM KAŻDEMU KTO CHCE ZAKUPIĆ "SZYBKI INTERNET" W NETII. PRZED NETIĄ POSIADAŁEM ORANGE (JESZCZE PRZED POŁĄCZENIEM Z TP) I BYŁ ZDECYDOWANIE LEPSZY.
    ZaletyBuhaha... na dzień dzisiejszy żadnych...
    WadyZa dużo do wymieniania
  • ~bv / 2014-10-02 18:49
    Ocena: 1.00 / 5
    netia to jakaś kpina, nie polecam!!!
    podczas podpisania umowy obiecywali nie wiadomo ile a jak umowa podpisana to 3 miesiące czekania, aż łaskawie podłączą, jak w końcu podłączyli to na wszystkich testach internetowych wychodzi prędkość o wiele, wiele niższa niż ta która była w umowie.
    Przedstawiciele obiecują gratisy, a po dzwonieniu do nich mówią, że to już nie obowiązuje...
    Szwindel, chamstwo i żenada
  • ~Była klientka netii / 2015-11-23 23:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Byłam klientką Netii przez wiele lat i nie mogłam narzekać na działanie. Łącze internetowe było stabilne, net chodził dobrze do czasu awarii. Nagle zaczęło mnie rozłączać kilka razy w ciągu dnia na kilka godzin dziennie co ciekawsze zawsze w podobnych godzinach. Wielokrotnie zgłaszałam awarie po czym były one zamykane ze stwierdzeniem, że u nich wszystko w porządku i to wina mojego routera. Sytuacja taka trwała ponad 3 tygodnie po czym w końcu usunęli problem na linii i było ok przez miesiąc. Po miesiącu wszystko zaczęło się od początku. Nikt mnie na infolinii nie chciał słuchać. Zachowanie konsultantów pozostawiało wiele do życzenia. W końcu dowiedziałam się, że awarie powinnam zgłaszać, a kiedy poinformowałam, że dzwonię codziennie, wyszło, że moje zgłoszenia były anulowane tego samego dnia a mnie zbywano tekstem o ich prawie do usunięcia usterki w ciągu 48 godzin. Raz przyszedł technik, podłączył swój router i stwierdził, że jego działa i to wina mojego. Na odpowiedź, że mój w tej chwili też działa nie potrafił nic powiedzieć. Nie potrafili naprawić usterki, ale nie przeszkadzało im to dzwonić do mnie w celu podpisania nowej umowy. W końcu w przypływie szczerości jednej z konsultantek usłyszałam, żebym uciekała jak mam możliwość, bo ich jakość usług świadczonych na kablach telekomunikacyjnych strasznie spadła. I uciekłam. Jestem już u innego operatora i wreszcie mam spokój. Netia z taką sytuacją męczyła mnie 3 miesiące. Uwaga! Miałam też u nich telefon. Codziennie po kilka razy wydzwaniał callcenter. Kiedy przeniosłam numer do innego operatora te niechciane telefony się skończyły.
    ZaletyDziała do czasu awarii
    WadyJak się pojawii awaria to jej nie usuną
    wiele lat
  • ~Były klient / 2009-12-14 18:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam od wielu lat telefon w netii, ale internet w tp. Nie mogę skorzystać z usługi internet plus telefon ponieważ jestem klientem netii!!! dla mnie przewidziana jest inna o wiele droższa opcja. Z tego też powodu nie dość, że nie przeniosę internetu do netii to jeszcze zabiorę stacjonarkę. Takiej firmie mówię stanowcze NIE
    Zaletyniskie ceny dla byłych klientów TP
    Wadydyskryminowanie lojalnych klientów
    bardzo długo
  • ~Byq / 2015-08-22 22:56
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam internet w Netii już od roku, bo niestety podpisałem z nimi umowę na dwa lata, według której to Download miał wynosić 10mb,a upload 2mb. Rzeczywistość jest jednak zupełnie inna i maksymalna szybkość internetu wynosi 4mb i 400kb!! Przez pierwszy miesiąc wszystko działało bez zarzutu,lecz później zaczęło się ciągłe utraty połączenia i spowolnienie internetu do parametrów jakie napisałem powyżej. Jakby tego było mało za każdym razem jak do nich dzwonię obiecują naprawić usterkę w trakcie 24h, a następuje to co najmniej po 48h. W dużym skrócie nie polecam i życzę wszystkim, aby nie popełnili tego błędu co ja.
    Zalety-
    Wadyinternet wolniejszy niż jest to zapisane w umowie,ciągła utrata połączenia i nie naprawianie problemów związanych z internetem na czas
    1 rok
  • ~Bzozz / 2023-01-09 19:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy operator z jakim miałem możliwość współpracować.
    1.przy zawarciu umowy konsultanta wprowadziła w błąd z możliwością szybkości int.
    2.umowa została rozwiązana po tygodniu a za usługę mam płacić za cały miesiąc.
    OSZUSCI
  • ~Cher / 2022-09-08 12:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Tydzień temu dzwoniłam i umówiłam się o instalacji internetu w domu i technik nie oddzwonił. Każdy dzień dzwonię do Netii i jedna Pani mówi że dzwonili i nikt nie odebrał, druga mówi że nikt nie dzwonił. Porażka.
    WadyWszystko
    MiejscowośćWarszawa
  • ~chodko / 2012-01-12 15:01
    Ocena: 1.00 / 5
    Ponad godzinę straciłem na zawarcie umowy i wysłuchiwanie akwizytora Netii w Szczecinie,który między innymi gwarantował ,że wszystkie opłaty początkowe i aktywacyjne wyniosą 300 zł oraz szybkość na tym SPRAWDZONYM łączu TP.SA. to 20 Mb/s.
    Po kilku dniach miałem tel . z Netii ,że AKTYWACJA i opłaty z nią związane to nie 300 lecz 670 zł !!!!!!!!, a do tego nie należy się spodziewać więcej jak 13 Mb/s zamiast rzekomych 20 Mb/s.
    Muszę teraz wycofać wypowiedzenie umowy dotychczasowemu dostawcy internetu ,napisać i nadać oświadczenie o odstąpieniu od umowy, powędrować...Zaś pani telefonicznej przedstawicielki Netii nie było stać na proste słowo przepraszam za taką oszukańczą sytuację .
    Zaletyzero
    Wadydezinformacja ze strony akwizytora,strata czasu i pieniędzy przez to
    odstąpiłem od wdrożenia umowy
  • ~Co za kiepski internet / 2023-07-26 08:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Z internetu Netii korzystam od lat, bo w zasadzie nie mam większego wyjścia. Ilość otwartych przeze mnie awarii jest olbrzymia. Ciagle utraty pakietów, obniżenia wydajności, opóźnienia na sieci. Pracuje z domu i niestety nie raz najadłam się wstydu na telekonferencjach. W dalszym ciągu nie ma światłowodu tylko miedź, w porywach ściągnie danych koło 5 Mb/s, a wysyłka ponizej 0,5 Mb/s - śmiech na sali. Jakakolwiek awaria ma dwie możliwości - wymienimy ci ruter (w jednym miesiacu było to 3 razy), jakby to coś miało zmienić. Druga to technicy, którzy przyłożą raz miernik i mówią, ze „u nich się zgadza”, mimo, iż wszelkie okablowanie jest Ok, inne punkty które mogą korzystać z wifi są odłączone. Zero jakiejś analityki czy sprawdzenia w czym problem, byle zamknąć interwencje. Dramat. Nie polecam
    WadyW ciągu dnia utrata pakietów, opóźnienia, bardzo niska wydajność. Brak konkretnych działań, aby wyeliminować źródło problemu.
  • ~Cos / 2020-12-17 15:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem bardzo nie zadowolona po rozmowie z Panem Markiem Gutowskim który był bardzo bezszczelny wobec mnie jego hasła mnie uraziły. Muszę płacić za rzecz której sobie nie rzyczyłam.
  • ~cukier / 2017-06-19 14:42
    Ocena: 1.00 / 5
    obiecane łącze 50 mb jest 20 mb a w rzeczywistości 13 mb. Zerwać umowy się nie da próbowałem wszystkimi możliwymi sposobami. Nagrywałem rozmowy ale cholera są tak dobrze wyszkoleni że odpowiadają na wszystkie pytania wymijająco i zasłaniają się umową a nie tym jakie bajki opowiadali przy podpisywaniu. Błagam nie podpisujcie umowy z Netią , ja niestety kibluje jeszcze 1 rok do końca umowy, nie popełniajcie tego błędu szkoda życia tracić na 2 lata. Powodzenia dla reszty którzy są za kratami razem ze mną, WYTRWAMY DO KOŃCA !!!!!
    Zaletyjak znajdę to wam powiem
    Wadypierdyliard
    1 rok
  • ~czarek / 2023-05-27 10:04
    Ocena: 1.00 / 5
    Syf. Nada się jedynie do przeglądania poczty. Pobieranie czegokolwiek, granie online czy oglądanie filmów to istna katorga. Obsługa klienta to nieśmieszny żart. Najgorszy dostawca internetu na rynku
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Czekaj / 2019-10-22 22:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam w ogóle.Dwukrotnie brak Internetu +Tv a zero chęci skontaktowania się z abonentem tylko informacje,że działa co w rzeczywistości nie jest prawdą.Każdy z infolinii przyjmuje zgłoszenie i tyle, każą czekać, czekać .... i tak trwa ponad 5 dni.Oczywiście jeśli chcesz zmienić warunki umowy to zadbają o bardzo szybki kontakt ale tylko i wyłącznie w tym i żadnym innym przypadku.Jeśli coś nie gra to radź sobie sam.
    ZaletyBrak
    WadyJak wyżej
    MiejscowośćWrocław
  • ~dadada / 2022-10-20 17:36
    Ocena: 1.00 / 5
    .
    MiejscowośćDrawsko Pomorskie
  • ~Dadu / 2016-11-22 21:23
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia to najgorszy z dostawców internetowych, bardzo ODRADZAM jakie korzystanie z jakichkolwiek usług tej firmy. Dwa lata męczyłem się zgłaszając ciągłe awarie, ciągłe braki i przerwy w dostawie internetu, jak tylko udawało mi się dodzwonić (rzadko) na infolinię główną odpowiedzią/radą było generalnie "proszę poczekać internet wkrótce wróci". Takie sytuacje miały miejsce notorycznie! Skandal! Jedynym wyjściem było włączenie hotspota z komórki, który to działał zdecydowanie lepiej niż owego operatora
    Zaletyjeśli mamy wrogów i chcemy im zrobić na złość warto polecić im NETIĘ, stresy z pewnością skrócą ich życie o kilka lat
    Wadywszystkie możliwe od złego kontaktu, nie działającej infolinii, poprzez drogie ceny, aż do niesamowitej awaryjności, nie było miesiąca w którym nie było by gdzieś tam awarii czy przerwy w dostawie internetu
    2 lata korzystania
  • ~Dafjo / 2020-03-20 15:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo słaby przesył internetu, nagle i częste zrywy zasięgu. Bez kontaktu samodzielnie z obsługą nie ma co liczyć na naprawę jakiejś awarii. Chodź w ofercie mam 11mb/s to przy dobrych wiatrach jest 5mb/s a zazwyczaj poniżej 1mb/s...
    MiejscowośćBielsko-Biała
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016