Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3209 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~jumasquad / 2015-03-15 02:13
    Ocena: 1.00 / 5
    W styczniu 2015 roku na stronie internetowej http://www.netia.pl wypełniłem formularz zgłoszeniowy pozostawiając swoje dane kontaktowe (telefon kontaktowy oraz adres instalacji usługi) z prośbą o kontakt z konsultantem, celem zapoznania się ze świadczonymi przez firmę NetIA usługami.

    Po jakimś czasie, nie potrafię wskazać dokładnej daty skontaktował się ze mną konsultant działu sprzedaży p. XXXXxxx. Przedstawiciel przedstawił mi ofertę i zaproponował tzw. „Giga Ofertę III”, w której to przedmiotem Umowy było świadczenie usług Internetowej, Telefonicznej i Telewizyjnej. W tym też dniu po zapewnieniu konsultanta postanowiłem zapoczątkować współpracę z firmą NETIA. Przedstawiciel był bardzo życzliwy, oświadczył, że prócz kosztu abonamentu będzie mnie czekał też koszt instalacji – podłączenie łącza – kwota 240 zł oraz koszt aktywacji usługi, który zostanie zwrócony przy pierwszych dwóch płatnościach w wysokości 100 zł. Konsultant poinformował mnie, że mam 14 dni od dnia zawarcia umowy do wpłaty na konto firmy NETIA kwoty w wysokości 100 zł, by aktywowana została usługa. Mimo to zgodziłem się na zawarcie umowy.
    W dniu 26 stycznia 2015 roku pod wskazanym przeze mnie adresem pojawił się kurier, który dostarczył mi umowę firmy NETIA. Po zapoznaniu się z treścią umowy podpisałem ją. Dzień 26 stycznia 2015 roku stał się tez dniem zawarcia umowy z firmą NETIA.
    Z treści Warunków Wykonywania umowy dołączonych do umowy, z punktu VIII. Zasady świadczenia usługi pkt. 1 wynika, że cyt.: „Rozpoczęcie świadczenia Usług nastąpi w terminie wskazanym w Umowie. W przypadku niewskazania terminu rozpoczęcia świadczenia Usługi, Usługa zostanie aktywowana w terminie do 21 dni od daty podpisania Umowy’.
    Tak tez cierpliwie czekałem. W między czasie kontaktował się ze mną p. xxxxxxx, który pytał czy na pewno chcę by usługa została aktywowana i przypomniał o czternastodniowym terminie na wpłate kwoty w wysokości 100 złotych. W dniu 8 lutego dokonałem wpłaty 100 złotych na konto firmy Netia.
    Po upływie 21 dni jaki był wskazany w umowie zacząłem się niecierpliwić, gdyż usługa nie została aktywowana i nikt też się ze mną nie kontaktował w tej sprawie. Postanowiłem więc sam skontaktować się z Państwem poprzez infolinię sieci NETIA. Okres oczekiwania na połączenie z konsultantem jest karygodny. Po około 30 minutach oczekiwania w końcu udało mi się porozmawiać z panią konsultantką, której przedstawiłem mój problem o aktywacji usługi. Pani konsultantka było nieco zdziwiona i poprosiła bym poczekał chwilkę by ta mogła skonsultować moją sprawę z bardziej kompetentną osobą. Po około 10 minutach ponownie odezwała się do mnie Pani konsultantka, przeprosiła za długi okres oczekiwania oraz za to, że zaszła pomyłka ze strony firmy netia i konsultant, z którym zawierałem umowę nie wysłał jej do innego działu. Tudzież przyznano, że przyczyna leży po ich stronie. A więc nie wywiązali się z zawartej umowy, gdyż okres aktywacji usługi przekroczył 21 dni. Ponadto Pani konsultantka oznajmiła, że na drugi dzień ktoś w tej sprawie się ze mną skontaktuje. Jednak tak się nie stało, więc po upływie około tygodnia znów postanowiłem zadzwonić na Państwa infolinie i dowiedzieć się na jakim etapie jest aktywacja usługi. Wtedy przeprowadziłem rozmowę z p. xxxxxxx, który oświadczył, że umowa jest w trakcie realizacji, że firma NETIA ma czas 40 dni na aktywację usługi, choć z umowy wynika inaczej. Nie omieszkałem przedstawić konsultantowi co myślę o całej tej współpracy i, że nie traktują klientów poważnie. Prosiłem o pozostawienie informacji w systemach o tym, że proszę o kontakt z kompetentną osobą, która będzie mi w stanie wytłumaczyć to całe zamieszanie. Jednak nikt się nie skontaktował.
    W dniu 20 lutego otrzymałem wiadomość sms od firmy NETIA SA o treści „Przekazujemy dane do rejestracji konta w serwisie HBO GO na hbogo.pl Identyfikator klienta: 45500132 Kod aktywacyjny: 864560165”. Nie ukrywam, że bardzo zdziwiła mnie treść tej wiadomości, nawet trochę rozśmieszyła, gdyż niby jak miałbym wejść na stronę hbogo.pl skoro od końca stycznia 2015 nie mam Internetu oraz telewizji, gdyż zrezygnowałem ze wcześniejszego usługodawcy.
    W dniu 27 lutego 2015 otrzymałem kolejną wiadomość sms o treści „ Usługi będą gotowe do aktywacji w dniu 2015-03-03, Jeżeli zamawiali Państwo urządzenie, zostanie ono dostarczone wraz z instrukcją instalacji przez kuriera.” Nadmieniam, że urządzenie jakie miałem otrzymać to Netia Spot, Netia Player
    Do dnia 12 marca nie pojawił się żaden kurier. Około godziny popołudniowej skontaktowała się ze mną telefonicznie konsultantka firmy netia z zapytaniem, czy będę w stanie do kwoty 240 złotych jaką miało być przyłączenie do łącza dołożyć jeszcze 140 złotych. Nie ukrywam, że bardzo zirytowało mnie to zapytanie, gdyż nie takie były warunki umowy. Tej pisemnej i tej słownej. Szczerze nie polecam
    Zaletybrak
    Wadybrak rzetelności, nie dotrzymywanie obietnic, brak kontaktu
  • ~Andrzej / 2015-03-14 10:06
    Ocena: 3.50 / 5
    przy łączu na do20MB/s mam 12 i netia uważa , że to jest OK
    3 lata
  • ~xenu / 2015-03-13 12:22
    Ocena: 4.50 / 5
    na samym poczatku miałem trochę problemów (coś z routerem), zgłosiłem to przez infolinię, po dwóch dniach przyszedł technik i od tamtego czasu wszystko śmiga - takze nie mogę narzekać. mam neta 100 mb/s. niedlugo będzie już rok z Netią :)
    maj 2014
  • ~sliktel / 2015-03-09 17:25
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie POLECAM Tych naciągaczy ! , oferują łącze do 50 Mb a dają 31 Mb.bo łącze ma taką max przepustowość.
    No i oczywiście twierdzą że wszystko zgodnie z regulaminem.
    ZŁODZIEJE i Naciągacze.

    Marek
    ZaletyBRAK
    WadyOSZUŚCI, ........
    3 lat
  • ~Andrzej Z / 2015-03-09 14:10
    Ocena: 3.33 / 5
    GRUPA NETIA - NIE OPERATOR TELEKOMUNIKACYJNY
    Powtórzyłem część tytułu z mej opinii z 15 września 2014 r,
    bo ROZWÓD Z NETIĄ już się stał i widzę że naród wciąż ma podobne problemy (widzę ponad 1300 opinii!) dodaję, jak niżej.
    Mój post dotyczy nie tylko Netii.
    Na naszym rynku specjaliści operatorów telekomunikacyjnych usiłują, i często im się to udaje, uzyskać korzyści metodycznie kierując swe roszczenia do firm windykacyjnych. Jeżeli są to roszczenia wyimaginowane - to najmniejszy klient może nie dać się wykorzystać mimo wynajętej sfory nękaczy - ludzi z firmy windykacyjnej.
    Ale trzeba mieć argumenty i dużo, dużo cierpliwości i psychicznej odporności na ataki stalkingu i monity, pisma zastraszające.
    Mój problem rozwiązała dopiero pisemna interwencja z Federacji Konsumentów.Wcześniej musiałem być czujny - gromadząc dowody w postaci wypisów z poczty elektronicznej. Dziś takie treści są w sporach lepszym dowodem, niż treści zapisów rozmów telefonicznych nie zawsze istniejących, a będących częstym argumentem operatorów.
    Siedem lat miałem umowy z Netią, siedem miesięcy trwał z nią rozwód.
    Interwencja Federacji przy UOKiK spowodowała wycofanie przez Netię
    roszczeń o "kasę", ale sfora nękała mnie niemal co dzień, w weekendy odpuszczli.Że w grę wchodził także telefon - okradziony zostałem z prawa przeniesienia numeru.To pokrótce tyle.Moje doświadczenia z Netią stanowią o mej opinii - jak w tytule.Takie działania nie powinny zaistnieć.
    Dzięki za pozytywne oceny mego wcześniejszego opiniowania.
    Zaletywątpliwe
    Wadydyskwalifikujące
    juz nie mam
  • ~Łukasz / 2015-03-05 13:50
    rewelacyjna oferta - 3 miesiące za 1zł na zachętę, a później nic nie działa..
  • ~Krystian / 2015-03-03 23:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Zadeklarowana prędkość łącza- 50mbps, realnie prędkość nie przekracza 10mbps. Ciągle przerywający się sygnał. W centrali pracują bezmózgie yeti mające się za wszechwiedzących. Kogo oni tu chcą oszukać?
    ZaletyBrak
    WadyPrędkość, pomoc techniczna, cena
    Rok, płace za to ciężkie pieniądze!
  • ~Gargamel / 2015-03-03 12:16
    Ocena: 3.75 / 5
    Po trzech miesiącach użytkowania złożyłem wypowiedzenie operatorowi Netii DROPSS. Jest to dla tych co nie chcą przepłacać za miesięczny abonament (49,90zł) i nie przeszkadzają co chwila parominutowe przerwy w łączach lub parogodzinne w weekendy.
    Zaletycena
    Wadynon stop zrywanie łączy
    3 miesiące, 49,90
  • ~mona / 2015-03-02 22:24
    telefonów na infolinii też nie odbierają.. a że klient głupi to czeka i płaci, za brak usług.. odradzam.
  • ~MN / 2015-03-02 19:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Serdecznie odradzam. Bałagan, zatrudniaja bezmozgich analfebetów.

    wysłalem rezygnacje przez Vectre, mam potwierdzenie odbioru, innej osobie z tej korespondencji rozwiazali umowe, ale to nie przeszkadza im twierdzic ze wyslalem wypowiedznie na niewlasciwy adres.

    i podtrzymuja to mimo ewidentnego scanu....
    Zaletybrak
  • ~mariola / 2015-03-02 15:26
    Ocena: 5.00 / 5
    Ludzie, sami prosicie się o wydu... zamawiając przez www i infolinię!
    Takie czasy.
    Też oglądam różne rzeczy w necie a kupuję w sklepie stacjonarnym.

    Zaletywszystko ok
    Wadyna razie nie ma
  • ~Tomek / 2015-03-02 10:51
    Ocena: 1.00 / 5
    Dalszy ciąg problemów z tą przecudowną firmą. Router w końcu otrzymałem (po 2 miesiącach) ale internet dalej nie działa wbrew ich zapewnieniom. Rozwiązanie umowy z ich winy w toku, nie mogłem czekać i być odcięty od sieci i zamówiłem gdzie indziej. Na razie straszą mnie jakimiś 500 zł opłaty nie wiadomo za co i jakieś 170 zł kary też nie wiadomo za co. Nic nie dostaną !!!
    Zaletybrak
    Wadywszystko, w tym bezczelność
    3 miesiące
  • ~nicki / 2015-03-01 19:42
    szybki internet w gigakablu 300 mb jest mega tani więc polecam
    Zaletycena, szybkość
    2 miesiące
  • ~HATENATIA / 2015-02-27 14:22
    Ocena: 1.00 / 5
    PORAZKA!!!
    2tyg temu przyszla kobieta przedluzyc umowe na internet..mialem juz ruter i modem z dialogu..
    ..rozmawiali z moja mama,ktora im wyraznie powiedziala ze chce tylko przedluzyc umowe na internet i telefeon stacjonarny bo tv kablowa ma z vektry.
    ..noi siedzialy te kwoki i widzialy dekoder od vectry.internet niby w tej samej cenie do 40mb.wszystko wydawalo sie jasne i tylko parafka..
    ..za 2 dni przychodzi paczka a w srodku dekoder do tv i ruter..po co mi dekoder?!!
    wzialem kopie umowy i nie moglem uwierzyc..zostalismy normalnie naciagnieci i oszukani bo inaczej nei mozna tego nazwac,w umowie bylo zaznaczone ze dotyczy pakietu na tv i internet i przyslanie dekodera!!!
    zaczalem podlaczac,zaznacze ze gdyby mnie nie bylo w kraju teraz to jakby starsza kobieta miala podlaczyc??
    podlaczylem i co i NIE DZIALA..3dni bez internetu a umowa juz obowiazuje i trzeba placic.
    Przez kolejne 2dni probowalem sie dodzwonic na infolinie za swoje pieniadze ale slyszalem ze technicy sa zajeci..no qwa ale to ja jestem klientem i place! w koncu udalo sie dodzwonic i uruchomic..
    w miedzy czasie pojechalem do biora netii i mowie ze zostalem bezczelnie oszukany i tlumacze.wzialem ze soba dekoder i mowie ze zostaiwe go tutaj a ten cwok ze on nie ponosi odpowiedzialnosci??! ale co to za problem jak to wasz blad?!! bez mrugniecia okiem powinni wziasc ten dekoder ale problem bo on nie wezmie.co to jesT ZA STANDARD OBSLUGI KLIENTA JA SIE PYTAM???

    pracownik mowi ze trzeba napisac reklamacje,to mowie no to na co czekasz..pisz..masz chyba jakis gotowy druk bo podejrzewam ze to nie pierwszyzna tutaj,,on nic nie ma..ja pier..sam napisalem na miejscu i wyslalismy.reklamacja miaal na celu zerwanie tej zle podpisanej umowy i napisanie nowej,powiedzial ze przyjdzie odpowiedz i tutaj podpiszemy nowa..ale ja juz wiedzialem z z qwami nei podpisze nigdy juz nic.

    w miedzy czasei..internet dziala jak krew z nosa..jest gorszy niz byl,nie jestem w stanie pgrac na telefonie w najprostsza gre bo polaczenie jest za wolne,na komunikatorze tez czesto wyskakuje ze polaczenie wolne,jak mam zdjecie wyslac to laduje mi sie minute..to jest skandal i zadna jakosc!!!

    w miedzy czasie przyszedl list ze umowy nie mozna zerwac na podstawie jakiegos artykulu o ktorym oczywiscie oni tylko wiedza ale tv zostanie natychmiast wylaczona i ze poprzednie warunki zostana przywrocone oferta giga3..czyli co juz nie ma podpisywania nowej umowy!!! internet dziala ponizej jakichkolwiek standardow jest gorzej niz bylo wiec to nie sa poprzednie warunki.do tego na infolinie nie moge sie dodzwonic do technika bo mowia ze trwa proces zmiany umowy,czyli nic nei moge.a matka musiala dekoder za swoje pieniadze odeslac!!!!

    panstwo pozwala na funkcjonowanie takich firm ktore nas doja i oszukuja.w porownaniu z zagranica standardy bankowe telefoniczne i uslugowe sa na zalosnym poziomie a wmawia sie nam ze jest pieknie.

    JAK NAJDALEJ OD NETII.
    ZaletyZADNYCH
    WadyINTERNET NA ZALOSNYM POZIOMIE,WOLNY,NACIAGANIE NA KOSZTY Z DEKODEREM KTOREGO NIE POTRZEBOWALEM,OSZUKANIE PODCZAS PODPISYWANIA UMOWY.
    NETIA 2TYG,WCZESNIEJ DIALOG.
  • ~żej / 2015-02-27 13:49
    wifi nie działa już trzeci dzień.. ciekawe kiedy naprawią, bo do tej pory konsultanci chyba przysypiają
  • ~maluk / 2015-02-26 22:37
    net nie działa, tv nie działa... co to ma być??!?!?! halo Netia, może czas się obudzić i zadbać o klientów? bo jak na razie słabo słabo...
  • ~Steff / 2015-02-25 16:00
    Ocena: 4.25 / 5
    Ja mam Netię od roku mniej więcej i niue mam z nia żadnych większych problemów i jeszcze jak zamawiuałem, to była w super promocji. Nie zacina, nic się nie dzieje, raz była awaria - szybko ja naprawili.
    Zaletyszybkie
    rok
  • ~Cielo / 2015-02-24 18:37
    Ocena: 5.00 / 5
    Śmiać mi się chce z osób zamawiających przez stronę www lub infolinię - żadna firma (nie ma znaczenia z jakiej branży) nie traktuje takich klientów poważnie. Sklepy Netii to pośrednicy.
    Dodatkowo co mogą wiedzieć o infrastrukturze w danym mieście osoby z innego miasta - infolinia, lub pośrednicy.

    Zamawiałam Netię dla rodziców przez handlowca obsługującego firmę, w której pracuję, i jestem zadowolona. Chłopak uprzedził, że realnie będzie 4Mbit, choć na umowie napisane będzie 20Mbit, i tyle jest.
    Fakt, że handlowiec jest opiekunem naszej firmy 7 lat i prezes jest zadowolony.
    Ja również.

    Dodam, że w Orange (TPSA) nieraz szarpałam się z infolinią. Nigdy nic nie zamówię przez stonę lub infolinię.
    Zaletydziała, brak problemów, bo mam telefon do mojego opiekuna
    Wadyżadnych
    4 lata; łącze Orange; 90,92zł
  • ~andrzej Wrocław / 2015-02-24 15:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam. mniej więcej od listopada mam internet we Wrocławiu. Oferta jest bardzo korzystna gdyż możną mieć 100 mega za około 70zł jednakże... I tutaj kończą się zalety Netii. Może zacznę od początku:
    -Pani w punkcie obsługi dopiero po podpisaniu umowy powiedziała, że na internet będziemy czekać ponad 2 tygodnie, gdzie był to prawie miesiąc,
    -z powodu prawdopodobnie niewłaściwego podłączenia przez listopad i grudzień co tydzień nie było przez kilka dni internetu (występowało i nadal występuje w mieszkaniach znajomych),
    -zmuszało to nas do ciągłych telefonów w celu zgłoszenia awarii oczywiście na swój koszt,
    -zwrot z racji braku internetu również jest trudną sprawą, ponieważ należy wykonać kolejne kilka telefonów (oczywiście na własny koszt). Najciekawsze jest to że przy opłacie miesięcznej 70zł Netia wyliczyła jedynie 14 zł za braki internetu wynoszące w sumie ponad miesiąc!!!!!! Na dodatek zostało to uwzględnione na koniec lutego.
    -100Mb/150Mb internetu jest jak statek widmo- nikt nie widział ale wiele osób o tym mówi, a najwięcej pracownicy Netii oczywiście w samych superlatywach. W naszym wypadku jest do maksymalnie 35Mb. Nie potrafię przypomnieć sobie, czy MB, czy Mb, ale na pewno nei dochodzi nawet do połowy.
    Reasumując, odradzam podpisanie umowy, bynajmniej we Wrocławiu. Obsługa interesuje się klientem jedynie przy zakupie. W razie problemów trzeba dzwonić z różnych numerów, gdyż nikt nie odbiera z tego samego numeru, kiedy jeszcze nie udało się nic załatwić, delikatnie mówiąc mają go tam, gdzie słońce nie zagląda.
    Wadyprobelm z dostępem, tragiczny kontakt, oszukiwanie z prędkością
    4 miesiące, 69,90
  • ~Tomek / 2015-02-24 09:41
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia - trzymać się od nich z daleka. Umowę miałem podpisaną od 31.12.2014 - ale miałem czekać dopóki z Orange się dogadają i łącze przepną. To czekałem grzecznie, aż zaczęli mi przysyłać faktury za usługę której nie mam. Podobno jakiegoś urządzenia od kuriera nie odebrałem, podobno cały czas do mnie dzwonili i to moja wina. Rozwiązanie umowy - kara (ciekawe za co?) 500 zł. Cóż, zostaje mi spotkać się z nimi w sądzie. Orange był trochę droższy, ale jakoś problemów z nimi nie było.
    ZaletyNie wiem - usługi nie uruchomili
    WadyBrak dostępu do internetu
    3 miesiące
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4518
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2248
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2086
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3061
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2630
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306