Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3202 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~asia / 2011-01-12 19:58
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie podpisujcie z nimi umowy. Przez 3 lata miałam internet 1Mb i było w miarę w porządku. Przed końcem umowy (we wrześniu) zadzwonił konsultant z propozycją przedłużenia i "lepszym" 6 Mb internetem. Pod koniec października internet prawie nie chodził. Jak dzwoniłam na infolinie to mówili że za parę dni będzie dobrze bo to są problemy na łączach TPSA. W połowie listopada internet dalej nie chodził, zadzwoniłam i dowiedziałam się że do 24 listopada ma być usunięta usterka. Zadzwoniłam na początku grudnia bo internet w dalszym ciągu nie chodził, to dowiedziałam się, że mam cierpliwie czekać bo trwa rozbudowa jakiejś linii. Mamy połowę stycznia a ja nadal nie mam internetu. A aneks do umowy od września wysyłali mi już podobno 4 razy i nigdy nie może do mnie dojść.
    ZaletyBRAK
    WadySame minusy
    3,5 roku kupiony za 99 zł
  • ~aska / 2011-08-16 19:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam nikomu netii,sprzedaja chinskie modemy ktore sie ciagle rozlanczaja , albo caly czas jest problem z ich serwerem, a jak dzwonie zglosic usterke to próbują mi wcisnac ze to ja mam komputer uszkodzony,term.płat.rachunku mam 3 , a place 15 to w tym czasie mam juz zablokowany telefon !!!
  • ~ati / 2017-01-23 13:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa klienta, naciągają i oszukują przy fakturach, co innego informują w pismach, co innego podczas BARDZO drogiej rozmowy na infolinii a co innego jest na fakturze. Składam reklamacje za reklamacją i nadal są problemy.
    Nie chcą rozmawiać jak się do nich dzwoni na zwykły numer tylko przekierowują na infolinię gdzie trzeba płacić 1 PLN za minutę do tego zawsze wszystkie linie są zajęte i trzeba czekać!
    Bardzo słaby tarnsfer przy internecie max 80, ciągle dogrywają się filmy na youtube przy rozdzielczości nawet 244p!!!
    Nie polecam, miałem Orange i nie było takich problemów.
    Zaletywybór kanałów telewizyjnych, możliwość cofnięcia filmów i programów do 2 godzin wstecz.
    WadySłaby transfer, obsługa infolini, za każdym razem co innego na fakturze niezgadzającego się z rzeczywistością.
  • ~Autumn81702 / 2014-07-15 01:29
    Ocena: 1.00 / 5
    No i jestem jednak zmuszony dać KOLEJNEGO bata po dupie tej frajerskiej korporacji.
    Dzwonili w maju z działu utrzymania klienta - sprytnie błagali o pozostanie w firmie, błagalnym głosikiem "NAPRAWDĘ DOPILNUJEMY BY PARAMETRY BYŁY W PORZĄDKU, TYLKO BŁAGAMY NIE ODCHODŹCIE". Oj, naiwność nie popłaca, o czym się boleśnie przekonałem, dając trzecią szansę. Definitywnie już to jest ostatnia szansa, którą zresztą ta korporacja straciła...

    Skutki - jak widać. Z 20 Mb/s dalej jest nędzne 7 z hakiem, do tego niespodzianka sprzed chwili - AWARIA, musiałem dzwonić na infolinię 10 minut, oczywiście nikt nie odebrał (ciekawe czemu), a internet o dziwo sam się naprawił.

    Zawsze dawałem oceny w przedziale od 1,50 do 2,75. Teraz firma ta dostaje ode mnie ocenę 1:
    Parametry - 1, KIEPSKIE.
    Cena - 1, ZA DUŻA JAK NA TAKIE "USŁUGI". Dobrze, że chociaż darmowe połączenia z telefonu do wszystkich...
    Obsługa - 1, gadaj do słupa a słup jak d**a.
    Niezawodność - 1, ciągle się zastanawiam "PADNIE, NIE PADNIE?"

    Czyli konkretnie - firma ta to jedno wielkie zaściankowo. Dziękuję, chyba jednak się zastanowię co do złożenia papierów rozwodowych...
    ZaletyOczywiście brak
    WadyOczywiście cała masa, mógłbym napisać książkę o N(i)etii.
    4 lata 100 ziko
  • ~Autumn81702 / 2016-05-30 23:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Niestety, genialny domownik nie wysłuchał mojej prośby o NIE PRZEDŁUŻANIE współpracy z tą żałosną firmą i przedłużył x_x. Rezultat to jedna wielka KPINA! Z relacji domownika wynika, że podczas rozmowy z konsultantem, była mowa po prostu o kolejnych 2 latach siedzenia w tym syfie, z czego pierwsze 3 miesiące darmowe. Co się okazało? Przy przeglądaniu e-faktury, na jaw wyszły bardzo ciekawe fakty: 1. N(i)etia zmieniła pakiet z 20 Mb/s na 10 Mb/s. O zmianie prędkości nie było mowy. Zmiana prędkości NIE była odczuwalna, uznałem więc że jest dalej 20. 2. N(i)etia włączyła "identyfikację numeru". O aktywacji tej usługi nie było mowy. 3. N(i)etia włączyła "bezpieczny internet", którego nie używam z racji posiadanego przeze mnie antywirusa. O aktywacji tej usługi nie było mowy. Nie muszę też dodawać, że internet już kilka razy padł. A, no i jeszcze jest kwestia ceny. 20 złotych... DROŻEJ (zamiast 90 jest 110). Jutro telefon do operatora. Po to, żeby poinformować co sądzę o takim szwindlu, oraz obczaić procedurę rozwiązania umowy.
    ZaletyBrak
    WadyZmiana parametrów BEZ poinformowania klienta. Aktywacja usług BEZ poinformowania klienta. Cena. Internet zdążył paść kilka razy.
    Z tego szajsu? Będzie NIESTETY 6 lat.
  • ~Autumn81702 / 2017-12-07 00:50
    Ocena: 1.00 / 5
    Bardzo dawno nie opisywałem swoich przygód związanych z tym internetem - moja ostatnia opinia była pisana w czerwcu 2016. Pamiętam jak konsultantka w tymże roku zapewniała, że internet będzie naprawdę dobrze działał, byle tylko zostać...
    Jest grudzień 2017. Ten internet to JEDNO WIELKIE ŚCIERWO!

    Parametry:
    TRAGEDIA! Na jakiej podstawie mam cieszyć się z tego, że Speedtest podaje parametry niemalże zgodne z tymi na umowie (ping: 5ms, DL: 9,46Mb/s, UP: 1,05Mb/s; umowa MAX10), jeżeli łącze jest awaryjne? Parametry mimo to nie są szczególnie rewelacyjne.

    Cena:
    Za to coś zwane "Szybkim internetem MAX10" oraz telefon stacjonarny w taryfie "Do wszystkich bez limitu" N(i)etia woła 9 dych, często z hakiem. Jak dla mnie to zamiast pieniędzy należy im się worek z pewną brązową zawartością, coby jednoznacznie wskazać im jak warty jest ich internet.

    Obsługa klienta - UWAGA, JEST TO HIT TYSIĄCLECIA:
    Problem z internetem. Przedzwoniłem na infolinię, wybrałem pomoc techniczną... 15-20 sekund ciszy i nagle IVR informuje o problemach technicznych.
    Obejście polega na wybraniu "połączenia z konsultantem" i późniejszym wybraniu tematu rozmowy - minus obejścia jest taki, że działa ono tylko wtedy kiedy pracują wszystkie działy. Biada temu, komu internet padnie w nocy albo w niedzielę - czyli wtedy, kiedy pracuje tylko dział techniczny.
    Jak już klientowi uda się dostać do kolejki połączenia z konsultantem, należy liczyć się z bardzo długim czasem oczekiwania.

    Niezawodność - NASTĘPNY HIT:
    Bardzo niestabilne, wysoce awaryjne łącze. A to przerywa, a to zaginiony serwer PPP, a to zacina się, a to coś jeszcze i tak dalej... jak dobrze że operator komórkowy nie zabrania tetheringu, przynajmniej mogłem skorzystać z internetu wtedy kiedy N(i)etia się wyłożyła po raz kolejny.

    Jakie z tego podsumowanie?
    Po pierwsze - NIE POLECAM!
    Po drugie - do osób które są zainteresowane współpracą z tą firmą: PRZESTRZEGAM! Negatywne opinie nie biorą się znikąd.
    Po trzecie - do osób które się użerają z tą firmą: WSPÓŁCZUJĘ! Zostaje mi życzyć powodzenia w walce z tym molochem. Pismo będące rozwiązaniem umowy zostało już przeze mnie przygotowane, teraz tylko wysłać i ewakuuję się z tego cyrku.
    ZaletyNie stwierdza się żadnych zalet.
    WadyWysoka zawodność, koszt nieadekwatny do jakości, problematyczna obsługa klienta - dodzwonienie się graniczy z cudem (awaria IVR, chyba że użyje się obejścia - wtedy należy liczyć się z bardzo długim czasem oczekiwania na rozmowę z konsultantem, zwłaszcza jeżeli jest to osoba z działu technicznego). Nie ukrywam, że już resztkami sił się powstrzymuję od posłania wiązanki na infolinii - wiązanki z cyklu "co sądzę o...". Jednym słowem: TRAGEDIA.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Autumn81702 / 2018-01-25 23:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Niedawno skontaktowała się ze mną konsultantka z działu utrzymania klienta - oczywiście podałem powody (wcześniej tutaj opisane) z jakich to rezygnuję z usług działalności firmy... no ale postanowiłem zapoznać się z ofertą, co mogą mi zaproponować.

    Niestety nie można ocenić firmy pod kątem oferty - gdyby było to możliwe, dostaliby 1/5. Dostałem bowiem propozycję albo pozostania przy tej samej prędkości łącza i zmianie pakietu telefonicznego (2 lata), albo wyłączenie telefonu i pozostanie przy tej samej prędkości łącza internetowego (czas nieokreślony).
    Niestety - albo i stety (zależy dla kogo ;-]) - nie dałem się przekonać do dalszej współpracy. Ciekawe dlaczego ( ͡° ͜ʖ ͡°).
    Tak czy owak - nie polecam.
    WadyMyślałem ze oferta zaproponowana przez dział utrzymania klienta będzie korzystna - o ja naiwny...
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Azb6667 / 2023-10-18 15:19
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to porażka! Umowa podpisana, ustalam z konsultantem na rozmowie rejestrowanej że monter będzie za 2 dni. Dzień przed przyjściem montera dostaje wypowiedzenie bo jednak nie mogą mi dać takiej prędkości jak obiecali w umowie. Serio? Macie nie kompetentych ludzi skoro wprowadzacie w błąd klientow
    MiejscowośćOstrołęka
  • ~B / 2023-08-31 15:34
    Ocena: 1.00 / 5
    Piszę drugą opinie, po ponad miesięcznym czekaniu na samo podłączenie korzystałem przez 3 miesiące w spokoju, jakiś czas temu nagła awaria brak internetu, oczywiście kompletny brak kompetencji pracowników na infolinii sprawił to że została nie trafna diagnoza stwierdzona i padło na router, po dwóch dniach czekania na nowy router okazało się jednak że firma podwykonawcza spartaczyła montaż samego kabla do domu i kabel się przerwał, czas oczekiwania na serwisanta 48h czyli przyjmując realia ten firmy mogę się go spodziewać od tygodnia do dwóch. Zdecydowanie nie polecam.
    ZaletyJak jakimś cudem działa to jest w miarę git
    Wadymontaż
    obłsuga
    firmy podwykonawcze
    MiejscowośćOstrowiec
  • ~b e l i a l / 2018-06-13 22:04
    Ocena: 1.00 / 5
    to dodaje netia na swoim forum, jestem osoba zaiteresowana nowa siecia. ale po przeczytaniu tych komentazy juz wiem ze nie bedzie to netia


    Opinie?
    Ponieważ Netia istnieje na rynku od naprawdę wielu lat, to nie ma większych problemów ze znalezieniem opinii na temat firmy. Użytkownicy w swoich komentarzach chwalą sobie przede wszystkim stabilność internetu i dobre transfery, szeroki wybór kanałów oraz sprawną obsługę techniczną, która szybko reaguje na wszelkie awarie
    Zaletynie widze
    Wadypoczytaj komentaze
    Miejscowośćbielawa
  • ~Bardzo wkurzony klient / 2014-07-22 02:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakiś żart. Mam internet z netii od września 2013 roku, i od początku są z nim same problemy. Modem resetuje się co chwilę przy deklarowanej prędkości łącza 10 mbit/s, i w ramach naprawy państwo specjaliści z netii ograniczyli nam prędkość do 4 mbit/s, dzięki czemu medem resetuje się trochę miej często. Jeżeli się ich przyciśnie, to przysyłają faceta z nowym modemem, po którego instalacji wszystko psuje się tak jak wcześniej. Ostatnio prędkość 10mbit/s została przywrócona, i modem resetuje się średnio co 3 minuty. Dostanie się do internetu graniczy z cudem.

    Generalnie totalna beznadzieja.Proszę omijać ten syf szerokim łukiem.
    Zaletybrak
    Wadywysoka cena, awaryjność, niska prędkość
    10 miesięcy
  • ~Barry / 2019-09-26 10:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma która nie jest rzetelna, olewająca konsumentów oraz kłamiąca w wielu przypadkach
    ZaletyBRAK
    WadyOSZUŚCI
    MiejscowośćJastrzębie-Zdrój
  • ~bart2712 / 2013-03-18 19:38
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE KUPUJCIE TEGO !!! Mam wifi - 3 anteny po 5dbi jedna. Przy połączeniu bezprzewodowym dwóch urządzeń np. Ps3 i komputer obydwa działają bardzo wolno ( aktualizacja gry 153 MB - 60 min. Na początku zaś przy progresie 13% wynosi 173 min.) router w drugim pokoju (jakieś 8 metrów ) co dziwne internet w smartfonie działa bez zarzutów. Cofając się do przeszłości pol roku temu internet śmigał. Wracając do dnia dzisiejszego szybkość pobierania to 1,3 MB/s zaś wysyłania 765 kb/s. Żal. I mam jeden z lepszych pakietów. Ocena 1/10 (dobrze ze w ogole działa) Pozdrawiam.
    Zaletynic
    Wadypraktycznie wszystko
  • ~Bartek / 2016-04-06 14:07
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadowski operator. Po zamontowaniu sprzętu, internet plus telewizja nie działały poprawnie nawet przez jeden dzień. Ścinki non stop, brak obrazu, niestabilność, wspaniali doradcy klienta, którzy potrafią oznajmić, że problem leży po naszej winie. Ogółem rzecz biorąc dno i kilometry mułu, nie można tu nawet mówić o stosunku ceny do jakości jakości do ceny, bo ich usługa istnieje jedynie teoretycznie. W pierwszy dzień prędkość pobierania 15 mb/s, z kolejnymi dniami sukcesywnie słabło, aż do niecałego 1 mb/s. Milion telefonów z prośbami o usunięcie usterki i co? I nic. Odesłanie do działu technicznego, który miał się zjawić, lecz tego nie zrobił. Uważajcie ludzie. Jedynym plusem jest to, że w ciągu 14 dni bez jakichkolwiek problemów można odstąpić od ich dwuletniej umowy, nie podając nawet przyczyny. P.S Jeżeli, któryś z wielu pracowników netii czyta mój wpis, niech przed zaoferowaniem jakiejkolwiek usługi zorientuje się, czy w ogóle przepustowość łączy będzie dobra. Najpierw sprawdza się, czy przypadkiem nie wpina się kolejnego abonenta w jeden pion. Żeby to miało ręce i nogi, wy dziady kalwaryjskie nie róbcie ludzi w bambuko tylko szczerze powiedzcie "ta i ta usługa nie będzie u państwa działać prawidłowo". Po kłopocie.
    ZaletyBrak
    WadyNie będę się powtarzać, wystarczy przeczytać.
  • ~Bartek / 2019-07-08 09:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero ! Kompletne ZERO - powinni to zamknąć ! Nie mam w ogole internetu, jezeli juz to przez 5 minut i przerywa! Telefon domowy co chwile odcina, zasięg w komórce brak komentarza, ZERO kompletne.
    ZaletyBRAK
    WadyBrak internetu, telefonu, ciągłe przerwania awarie etc
    MiejscowośćKraków
  • ~Bartek / 2023-04-05 20:10
    Ocena: 1.00 / 5
    Najbardziej zaklamana i zlodziejska firma z jakiej w zyciu korzystalem
  • ~Bartek / 2023-10-17 13:14
    Ocena: 1.00 / 5
    Ta firma to jakiś żart. Miałem ich internet w Krakowie po przejściu ISTS. Dramat!!! Internet słabej jakości, obsługa klienta żenada- wprowadza w błąd. Przez 3 miesiące nie otrzymałem rachunku z ich winy po czym naliczają sobie odsetki.
    Jak najdalej od tych partaczy!!!
    ZaletyBrak
    WadyObsługa klienta
    Jakość usług
    MiejscowośćKraków
  • ~Basia / 2020-04-20 13:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Internet z Netii to największe gówno na świecie, prawie nigdy nie działa a strony ładują się godzinę, nie mówiąc już o próbie puszczenia czegoś z netflixa ( 3 sekundy idzie serial i ładuje się 2 minuty żeby puścić kolejne 3 sekundy). Z serca NIE POLECAM! Do tego praca zdalna z domu w ogóle nie jest możliwa co przy obecnej sytuacji jest karygodne. Jestem wkurzona bo mam ten problem już od paru lat i dalej nie potrafią tego naprawić, a ja niszczę sobie tylko nerwy. Netia jest beznadziejna!!!!!!!!!!!
  • ~Batas / 2022-11-11 12:43
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeszcze krótką chwile jestem klientem NETI od 20 lat na jednym łączu pierwszym właścicielem było e-wro drugim dialog a obecnie netia oczywiście najgorsza .Najwięcej awarii i problem z ich usunięciem .Nie potrafią skonfigurować u siebie ustawień od ponad roku nie dostaje o nich poprawnego adresu ip czyli brak internetu jak już jest to z obiecanych 100mb jest może 40mb.Następne cena prawie 70pln za to inni i nawet oni sami oferują 600mb(ale nie zaproponują innej oferty ani obniżenia ceny po 5 latach) .Najgorsze jest to że jeszcze wmawiają mi że problem leży po mojej stronie a na łączu od innego dostawcy inernetu z rzekomo max 600mb udaje się wyciągnąć ponad 750mb a nie jakieś nędzne 40mb z takimi stratami pakietów że się strony internetowe nie chcą otwierać. Rozumiem usterki się zdarzają ale trzeba je usuwać a nie ignorować klienta .
    Zaletybrak
    Wadyawarie i brak wiedzy pracowników neti jak je usunąć
    MiejscowośćWrocław
  • ~Bb / 2021-09-21 07:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Przy zakładaniu internetu dołączają dużo opcji jak HBO go, antywirus, telewizja. Za pierwszym razem przy telefonie na infolinię kazali mi pisać maile. Jak już przyszedł rachunek dwukrotnie wyższy nagle wszystko można było wyłączyć przez infolinię. Odradzam
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016