Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3202 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Anty netia / 2021-08-21 16:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziena co chwile wyskakuje kominikat brak internetu
    ZaletyMniej pradu z powodu nieogladania tv i i ternetu kpina
    WadyCala ta netia to wada
    MiejscowośćSiemianowice slaskie
  • ~anula1718 / 2015-01-19 21:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Skąd netia bierze swoich "kompetentnych" pracowników? Bo zmianie warunków umowy zmieniono mi sprzęt z dsl na vdsl. Na infolinii poinformowano mnie, że stary sprzęt mogę zostawić w POK, natomiast pani pracująca tam odmówiła mi tego! U was każdy ma swoją wersję, mówi co innego.
    Jak przychodzi to zawierania umowy to jesteście mili, a jak pojawiają się problemy z łączem to nagle dowiaduję się, że nie jestem klientem netii tylko jakiegoś dropsu! Podczas zawierania umowy nie było o tym mowy! Z infolinii netii odsyłano mnie do dropsu, z dropsu do netii, nikt nic nie wie. Robicie z klientów idiotów! Żałuję przedłużenia z wami umowy! Oby te dwa lata szybko przeleciały, nigdy więcej! Ostrzegam wszystkim przed tą firmą!
    Dodam, że zamiast prędkości do 50mb/s mam 21 mb/s. To chyba trochę za mało??
    Nie pozdrawiam.
    Wadyczęste awarie, niekompetentni pracownicy, słaba prędkość
  • ~AREK / 2010-03-10 12:24
    Ocena: 1.00 / 5
    Zgadzam sie z poprzednim użytkownikiem na początku było ok ,z upływem czasu co promocja to gorzej (transfer spada ping rosnie )
    myślę ze Netia dołącza nowych użytkowników ale nic nie robi żeby zwiększyć przepustowość łącza ,widzie ze dużo ludzi wini infolinie , a ja myślę ze oni nic nie mogą , nie maja możliwości poprawy pracy naszych łącz , ja winie pracowników technicznych tam pracujących przecież oni sa bezpośrednio odpowiedzialni za stan łącza i serwerów .
    ZaletyPONOĆ JEST JAKAŚ PANI KUMATA NA INFOLINII ???
    WadyJAKOŚ NIE MIAŁEM SZCZĘŚCIA SPOTKAĆ TEJ KUMATEJ PANI :(((
    2 LATA
  • ~Arek / 2010-04-01 11:10
    Ocena: 1.00 / 5
    @Lucyna zgodze się z Toba w pelni- powiem nawet więcej Luska Netiia to badziew .
    Zaletybrak
    Wadyza duzo aby wszystkie wymieniac
    ponad rok
  • ~Arek / 2010-05-13 17:31
    Ocena: 1.00 / 5
    Milo i sympatycznie to jest tylko przed podpisaniem umowy ,a później to już coraz gorzej.
    Transfer zaniżony , ludzie z biura obsługi - mili i grzeczni ale wydaje mi się ze bezradni ,
    a same dobre chęci to za mało.
    Skończy się umowa zmieniam operatora .
    Zaletybrak
    Wadyzaniżony transfer
    18 miesiecy
  • ~Arek / 2010-07-31 20:09
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam wykupione 8 mb działa jak 4mb a wieczorami jak 2mb ,ping w ciągu dnia 100 wieczorami 300 ,
    brat ma TP 2mb działa mu jak 2 mb ping ma cały dzień od 18 do 35 , chciałem tanio mam taniej parę groszy skończy się umowa uciekam z Netii :((
    Zaletytrochę taniej niż w TP
    Wadynie stabilny transfer oraz wysokie pingi w godzinach popołudniowych
    rok
  • ~Arek / 2010-08-17 09:32
    Ocena: 1.00 / 5
    ja porad już nie potrzebuje bo na własnej skórze doświadczyłem co to internet z Netii:(((
    i przychylam się do większości opinii użytkowników , internet działa mało stabilnie transfery zaniżone ,
    skończy się umowa mowie Netii PAPA PAPA i idę do innej sieci .
    ZaletyPracownicy udzielają PORAD :(((
    Wadyze z tych porad GÓW.. wynika , a najwazniejsze dla nich to zeby podpisac umowe a pozniej to juz tylko ze w tych poradach wszystko jest pięknie a jak już podpisze się umowę to pocałuj psa w dup.:(((
    11 miesiecy
  • ~Arek / 2022-09-18 14:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Do bani wszystko, braki w dostarczaniu tv i internetu , problem z połączeniem się z operatorem i sprzęt lipa tragedia odradzam
    ZaletyBRAK
    WadyWszystko
    MiejscowośćTychy
  • ~Aris / 2020-12-05 18:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia wprowadza klientów w błąd. Jeżeli jakiś pakiet zostanie przez nas aktywowany, nie ma możliwości go wyłączenia do czasu zakończenia umowy. Ta firma to jedna wielka PORAŻKA. Ciągłe problemy techniczne. Dodzwonienie się na infolinię graniczy z cudem. Technicy z infolinii swoją niekompetencję nadrabiają bezczelnością. Sprzęt totalny szmelc. Dekoder miałam wymieniany trzykrotnie, dwa były refurbished (odnawiane), pilot niby nowy, a jeden z przycisków już nie działał. Moi znajomi którzy niestety mieli to nieszczęście zawrzeć z netią umowę, wyrażają się o niej jeszcze mniej pochlebnie.
    NIE POLECAM
    Wadynaciągają ludzi, sprzęt to szmelc, non stop coś nie działa, infolinia (o ile się ktoś cudem dodzwoni) - porażka. Firma to jedna wielka porażka
    MiejscowośćZgorzelec
  • ~arkadiusz / 2022-02-16 10:16
    Ocena: 1.00 / 5
    jedno wielkie dno specjalisci od oszustwa i zlodziejstwa podpisuje sie pod wiekszoscia opini czekam do konca umowy i zegnam uwazajcie na nich bo bedziecie placic i plakac
    Zaletyzadne
    Wadywszystkie
    Miejscowośćstrzegom
  • ~aro / 2014-08-07 18:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Dziadostwo jakich mało!!!

    Nadciąga burza i neta nie ma, co drugi, trzeci dzien awarie.

    NIE POLECAM!
    WadySame wady
    4 lata
  • ~Aroko / 2012-11-01 10:44
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma oszukuje, rachunki miały być niższe niż w Orange a są wyższe o 20zł. Internet miał być szybszy, umowa podpisana na 2Mb a jest 1Mb. Internet się zawiesza.
    W umowie są HACZYKI! czytać dokładnie umowę.
    NIE POLECAM TEJ FIRMY!
    Zaletybrak
    Wadybeznadziejny internet, wyższe rachunki niż miały byćrachunki, są haczyki w umowie
    2 miesiące
  • ~artcompus / 2013-11-07 20:11
    Ocena: 1.00 / 5
    Najnowszy przekręt Netii. Jestem jej klientem od 6 lat, mam Internet, telefon a od roku itv w pakiecie praktycznym który posiadał 5 kanałów z canal +, po wprowadzonej zmianie oprogramowania kanały z canal + zostały przesunięte do pakiet praktycznego oczywiście z innym abonamentem. Tak że zostałem pozbawiony tych kanałów które najchętniej oglądałem.(oczywiście jeśli nie było problemów z łączem, ale o tym później). Na moją interwencje w BOK załatwiono mnie tak, że zaproponowano mi nowy pakiet komfortowy oczywiście za większą cenę i podpisanie umowy na następne dwa lat. Uważam, że jest to takie traktowanie klienta możliwe tylko w Netii. Natomiast co do usług internetowych, przechodziłem z TPSA cała procedura trwała 2 MIESIACE, mam szybkość 10 MBit osiągam w granicach 3,5 - 4,00 a są dni że od 500 do 700 kbit Interweniowałem w BOK dziesiątki razy praktyczne po interwencji było 2 - 3 dni dobrze i ponownie następował spadek, ostatni sms po interwencji jaki dostałem informuje mnie że tego typu utrudnienia powoduje modernizacja centrali. Tak że moje ostatnie miesiące wyglądają tak, że płace Netii abonament i to nie mały 160,00 pln a z jej usług nie mogę korzystać. Odradzam wszystkim wiązania się tym operatorem, a w swoim przypadku rozpocznę proces rozwiązania umowy z winy dostawcy usług (NETII)
    Zaletybrak
    Wadypraktyczne cały system logistyczno- techniczny to jedna wada
    6 lat
  • ~Artur / 2015-07-01 17:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Witam.
    Radzę uważać z firmą zostałem przez nią oszukany!!! Handlowiec wielokrotnie potwierdzał możliwość rezygnacji z usług od podłączenia internetu w ciągu 14 dni okazało się zupełnie inaczej, druga sprawa przy podpisywaniu umowy rzekomo handlowiec nie znał odpowiedzi na pytanie czy oglądanie telewizji pobiera z szybkości internetu! Okazało się iż pobiera i to zdecydowanie nie tyle ile sugeruje sama netia (telewizja miała pobierać maksymalnie 2mb, a pobiera połowę internetu około 9-10mb nie otrzymałem nigdzie takiej informacji!!!). Odkąd chciałem zrezygnować z umowy z powodu problemu z działaniem telewizji zaczęły się problemy. Giganagrywarka się zacina, dekoder działa bardzo długo, szybkość internetu jest znacznie niższa niż zostało to przekazane, bardzo wysokie Ping internetu. Porównując działanie dekodera nc+ i działanie dekodera z netii kto używał obydwa nigdy nie będzie zadowolony z netii.
    ZaletyNie stwierdzono
    WadyJakość obsługi klienta, Wielokrotne oszustwa- Oszustwo dotyczące rezygnacji umowy, Oszustwo dotyczące szybkości internetu!, Zacinająca się telewizja i zacinająca giganagrywarka, powolny dekoder, bardzo wysokie Ping.
    1 miesiąc
  • ~Artur / 2019-09-29 09:08
    Ocena: 1.00 / 5
    TRAGEDIA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    NIE POLECAM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    ZaletyTRAGEDIA
    WadyCENA OBSŁUGA KLIENTA SŁABY SPRZĘT
    MiejscowośćPoznań
  • ~Artur / 2019-12-30 15:15
    Ocena: 1.00 / 5
    dramat-łącze chyba z drewna i żadnych perspektyw na poprawę
    MiejscowośćJaworzno
  • ~Artur / 2021-07-23 19:27
    Ocena: 1.00 / 5
    Firma 'netia' to jedna z tych najgorszych firm na naszym rynku w ocenie jak traktuje swoich długoletnich klientów (podobno nowych również). Dopóki był DIALOG to wszystko było super a od kiedy 'netia' ich wykupiła to ja osobiście odczułem, że jest tylko gorzej z jakością obsługi, możliwości techniczne się od 10 lat nie zmieniły za to jakość ich usług drastycznie się pogorszyła - ciągłe awarie i braki w dostawie internetu. Przy zawieraniu pierwszej umowy (Telewizja i Internet) jest wszystko super. Później (podczas przedłużania na kolejny okres umowy) swoich klientów 'netia' traktuje jak trędowatych. Reklamują się z super szybkim internetem światłowodowym a rzeczywistość jest najczęściej dużo.. dużo gorsza (u mnie to max 50 Mb/s - miasto 30 tys. ludności - to i tak mam szczęście bo większość ma jeszcze gorzej). Propozycja przedłużenia tylko drożej (nawet w dziale utrzymania klienta po wypowiedzeniu umowy - tam też ZERO kompetencji). Nowy klient z dostępem do światłowodu dostaje wszystkie kanały tv i internet 1 Gb/s a Ty przy przedłużaniu za tą samą cenę połowę kanałów tv (oczywiście bez filmowych i sportowych) i internet z max 50 Mb/s. Nikomu nie polecam tej dziadowskiej firmy. Omijajcie szerokim łukiem.
    Zaletyobecnie BRAK
    Wadystabilność łącza; obsługa klienta; brak poszanowania dla wieloletnich klientów; niekompetentni konsultanci; dział utrzymania klienta to fikcja; dział reklamacji od ponad roku szuka routera zabranego przez serwisanta a drugiego z nalepką 'zapas serwisowy' nie chcą (oczywiście brak jakiejkolwiek odpowiedzi od tego czasu); ceny pakietów dla przedłużających umowę
    MiejscowośćŻagań
  • ~Artur / 2023-09-05 22:00
    Ocena: 1.00 / 5
    Słabo, w każdym względzie. Od kontaktu do naprawy.
    ZaletyZłe
    WadyWszystko źle
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Arturwkurt / 2016-02-27 19:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam internet do 20Mbs a mam ledwie ponad 1Mbs przy cenie 70 zł kpina
    Posiadam protokół oględzin instalacji wykonany przez TP S.A i spokojnie powinno być 7Mbs .

    Pisał już ktoś skargę do Rzecznika Praw Konsumenta?
    He nawet na jedna gwiazdkę nie zasługuje.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
  • ~asdf / 2016-11-18 13:22
    Ocena: 1.00 / 5
    od wczoraj nie miałam internetu przez 24 godziny, tydzień temu to samo. Internet słaby, cena nieadekwatna do zawodności tego intenety. Czekam az skończy się umowa. Nie polecam
    Zalety brak
    Wadyzawodność
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4596
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016