Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3202 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marcin / 2015-06-28 15:32
    Ocena: 2.00 / 5
    DRAMAT !!! cały czas przerywa sygnał internetu, telewizja to samo. Bardzo szczerze NIE polecam
    1
  • ~majkel / 2015-06-28 03:15
    Ocena: 1.00 / 5
    Firmę Netia radzę omijać szerokim łukiem . Oszukują ludzi na każdym kroku .
    ZaletyNAPISŻE DRUKOWANYMI BRAK ZALET
    WadyŻe instnieją
    6
  • ~Dora / 2015-06-27 17:46
    Ocena: 4.75 / 5
    Wg mnie netia daje rade. mam od miesiaca i w porownaniu z wczesniejszym dostawca naprawde jest dobry necik.
  • ~anonim / 2015-06-26 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Netia to jakaś kpina. Płacę za internet przeszło 50 zł miesięcznie i jest bez ograniczeń transferowych. Umowa zawiera prędkość do 10 Mb/s, był okres że działał poprawnie było nawet do 6 Mb/s a po czasie 1 Mb/s w porywach do 2 Mb/s. W domu są 3 komputery korzystające z internetu, przy takim łączu daje to jedno wielkie G. Było zgłaszane do obsługi oraz wysyłali swoich techników, jednak nic z tym nie robią. Po złożeniu wypowiedzenia, nie minęły 24h a były już telefony z neti, które zapewniają naprawienie usterki i zwiększenie prędkości łacza tylko po to by zostać u nich. To jest jakas kpina, gdyby nie wypowiedzenie nadal mieliby to w głębokim poszanowaniu.
    NIE POLECAM NETII, OMIJAĆ JĄ Z DALEKA
    Zaletybył okres gdzie prędkość łącza była zbliżona do umowy
    Wadykatastrofalna prędkość łącza, wypinanie się na klientów
    6 lat,
  • ~Beti / 2015-06-25 11:27
    Ocena: 1.50 / 5
    Omijać tą firme szerokim łukiem !!! Netia to jedna wielka porażka i kpina z klienta - nie ma dnia, żeby tv nie zacinało się, nie ma miesiąca żeby wystawili poprawnie fakture tylko zawsze zła kwota oczywiście na ich korzyść - co miesiąc mąż dzwoni i mówi, że znowu źle wystawiliście fakture , że powinno być 39 zł a nie 80 a oni na to , że nie maja takiego abonamentu i zaczyna sie dochodzenie po czym wystawiają korektę bo okazuje sie , że jednak taki mieli i tak od 7 miesięcy. Ogladanie telewizji polega na notorycznym włączaniu i wyłączaniu dekodera, żenada !!!!
    ZaletyBRAK
  • ~martys / 2015-06-25 11:58
    Ocena: 5.00 / 5
    Nie wiem skad te negatywne opinie... Ja mam netie internet od roku i dziala bez zarzutow. mieszkam w warszawie w mieszkaniu. no i zadnych problemow :) tani, szybki, internet
  • ~MEL / 2015-06-22 08:54
    Ocena: 1.25 / 5
    Chciałbym przestrzec klientów Netii. W moim przypadku korzystałem z Internetu i TV przez 5 lat. Jakość pozostawia dużo do życzenia. Sporo awarii, zdarzało się ze po prostu nic nie działało do czasu zgłoszenia do infolinii (a zgłoszenie lub ustalenie czegoś z Netią to nie lada wyczyn). Po 2 latach użytkowania otrzymałem nowy router (stary nie działał i nikt się o niego nie upominał - poszedł na śmieci), a po kolejnych 3 latach zrezygnowałem z usług Netii. Wówczas się zaczęło. Kary i pompowanie kasy, zażądali nawet 300 zł za ten uszkodzony router sprzed kilku lat (nowy w necie widziałem za 30 zł ale wymagają zgodności nr seryjnego). Co robią ze starymi routerami, chyba nie idzie do kolejnego klienta tylko na złom. Uwaga, umowa Netii przewiduje dzierżawę i prawdopodobnie celowo nie upominają się o wymieniany sprzęt, żeby na koniec klient jeszcze zapłacił te 300 zł. Mając tę doświadczenia nie chcę z tą firmą mieć nic wspólnego. Promocje, okazje, a tak naprawdę zapłacicie za wątpliwej jakości usługi dużo więcej niż u innych operatorów.
    ZaletyFunkcjonalność TV - obsługa internetu, ilość kanałów
    Wadysłaba jakość (przycinanie sie obrazu, powolne działanie) i duża awaryjność
    5 lat koszt 89 miesiecznie i 1000 zł przy rozwiazaniu umowy
  • ~lessa / 2015-06-20 13:09
    Ocena: 4.50 / 5
    mam neta razem z tv w ofercie gigakablówki, póki co bezproblemowo, a bałam się że jest tanio więc będzie się sypać, ale jestem zadowolona.
    Zaletycena!
    Wadytak jak pisałam nie zauważyłam
    2 miesiace
  • ~podatnik / 2015-06-19 21:06
    Ocena: 1.00 / 5
    Zalety są, bo drenują nam portfele do samego dna.
    Nie wywiązują się uczciwie z tego co oferują- oszukują tym słynnym " do xxx Mb/s"
    a musiałby klient mieć stale włączony speedtest i reklamować usługę.
    Rwanie połączeń to normalka, pakiet net + telefon to grabież w biały dzień. Przy awarii dzwoniłem kilka razy z komórki bo jak inaczej gdy padła sieć telefoniczna i oczekiwanie ostatnim razem na kontakt z operatorem był ponad 20 minut. Zarypało z telefony kilka PLN a i tak na koniec usłyszałem automatyczną sekretarkę - awaria sieci - przepraszamy.
    Teraz też mam kłopoty z netem /raptem 2 dni po ostatnich usterkach/.
    W dziale technicznym panienka poinformowała mnie że mają aktualizację systemu komunikacyjnego i abym PONOWNIE ZADZWONIŁ DO NICH za godzinę !!! Czy ona jest nie piśmienna?? Zapisanie nr telefonu i zadzwonienie do klienta to problem - świadczą mi również usługę telefoniczną....

    OMIJAĆ DARMOZJADÓW i NACIĄGACZY !!!

    Na szczęście za 4 miesiące drani pożegnam. TOTALNIE
  • ~v / 2015-06-19 20:59
    Z moich doświadczeń z tą firmą wynika, że jej dewizą jest "płacz i płać".. mimo szczegółowych ustaleń z konsultantem co do opłat za internet i warunków przedłużenia umowy że koszty nie wzrosną otrzymuję fakturę i cud - koszt wyższy o 30 zł na miesiąc! Uważajcie drodzy internauci,,,
  • ~wnerwiony_klient / 2015-06-17 16:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Beznadziejna firma. Klientów traktuje jak idiotów. Zakupiłem pakiet 20 Mbit max. w promocji za 70 zł. na 2 lata. Faktyczna szybkość 2,5 Mbit. Po interwencjach skoczyła do całych 4 Mbit. Na moje monity, że szybkość nie odpowiada tej przewidzianej w umowie - jedyna odpowiedź była tak, że w umowie podano jedynie szybkość max. a winę za słabe łącze ponosi właściciel łączy czyli Orange. Ciekawe tylko dlaczego mi sprzedali w takim razie pakiet 20 Mbit max a nie 4 Mbit max. Wypowiedziałem umowę za co obciążyli mnie mnie opłatą w wysokości 350 zł. Najlepsze jest to, że po przeniesieniu się do Orange'a za 70 zł mam faktycznie koło 23 Mbit na tym samym łączu- a więc jednak było to technicznie możliwe!!! Moja rada - unikajcie umów świadczonych na cudzych łączach i nie zawierajcie ich na dłuższe okresy. Jeśli macie problem z szybkością łącza nie wypowiadajcie od razu umowy ale wystąpcie o zwrot części opłat i dopiero jak się to uda wypowiedzcie umowę.
    Zaletyżadnych
    Wadywolne, dalekie od deklarowanej maksymalnej prędkości
  • ~Paweł / 2015-06-16 22:55
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet z Netii to tragedia. Zakupiona usługa to prędokść do 100 Mbps. Czasami jest do 70 ale zdaża się że Wartości mierzone po kablu to prędkość ściągania około 4Mbps wieczorami (wtedy gdy da się zmierzyć czytaj jest połączenie z internetem). Awarie zgłaszane do biura obsługi nic nie zmieniają. Jednym słowem po prostu jedna wielka pomyłka.
  • ~KEDZIERZYN-KOŹLE / 2015-06-13 04:32
    Ocena: 4.00 / 5
    Mam od nich internet od lat(chyba z cztery zmiany nazwy firmy od unitron po netia).żadnych awarii, prędkość taka jak w umowie. Place 29.99zl za 20Mbit.obsluga klienta słaba, radzę nie rozmawiać z kobietami
    ZaletyBrak awarii, gwarantowana prędkość, cena do predkosci
    WadyInfolinia
    8 lat
  • ~busss / 2015-06-12 16:20
    Ocena: 4.75 / 5
    netia jest ok. ja sama uzywam giganagrywarki od niedawna i bardzo mi sie podoba !! :) nagrywam mnostwo seriali hehe
  • ~inka77 / 2015-06-11 18:08
    Ocena: 1.00 / 5
    Zawarłam umowe z Netia 3 lata temu na Internet 4Mb za 39,90zl, od 1 czerwca rachunek opiewa 69,90 zl. Operator tlumaczy sie, ze musi placic za lacze firmie Orange. Jest to niedotrzymanie warunkow umowy. Za taki beznadziejny Intrnet 70 zl miesiecznie? Netia jest nieuczciwa. Ostrzegam wszystkich nie korzystajcie z ich uslug
  • ~adg / 2015-06-11 11:55
    Ocena: 1.25 / 5
    Szybki to jest tylko z nazwy - o ile jest. Długo trwające awarie. Niemożność otrzymania informacji od konsultantów - każdy mówi coś innego i całą wina obarcza tajemniczych techników, do których nie ma kontaktu. Zbywanie klientów i ogólna niewiedza oraz brak działania to dewiza firmy Netia.
    Zaletyczasami działa choć wolno - niezgodnie z umową
    Wadywolny, częste awarie bardzo długo naprawiane
    5 lat i mam już DOŚĆ
  • ~arturka / 2015-06-10 12:34
    Ocena: 1.50 / 5
    Opinia może być tylko negatywna oto dlaczego:
    -spadek transferu o 30% odpowiedź nic się nie da zrobić
    -przy uszkodzeniu karty sim internetu mobilnego wymiana na inną zamiast duplikat utrata zgromadzonych danych w moim przypadku 50 Gb za które otrzymali pieniądze
    -przy ostatniej awarii pomimo naprawy sam musiałem uporać się z działaniem przeglądarek które nie chciały się łączyć z serwerem proxy
    (awaria była po stronie netii)
    Zaletynie ma szczególnie tam nie ma konkurencji
    Wadybrak elastyczności i dbałości o klienta, biorą wszystkich nawet jeśli możliwości techniczne na to nie pozwalają
    płace 130 zł mc za telefon internet od kilku lat
  • ~komputerek9 / 2015-06-07 13:23
    Ocena: 1.50 / 5
    Bez wątpienia najgorszy dostawca internetu.
  • ~majkipl / 2015-06-07 10:32
    Ocena: 2.75 / 5
    Zamówiłem w NETII usługę INTERNET MAX100 na 6 miesięcy i wszystko było by super gdyby nie niedociągnięcia i niekompetencja osób pracujących w tej FIrmie:
    1. umowa została wysłana kurierem do Piotrkowa Trybunalskiego, a usługa miała być instalowana we Wrocławiu, dwa razy dzwoniłem na infolinię NETII by wyjaśnić tę sprawę, i nikt z pracowników (konsultantów) NETII nie był w stanie tego wyjaśnić, za każdym razem słyszałem informację, że :my w systemie mamy instalacja we Wrocławiu i tam powinna przyjść umowa razem z monterem", podczas trzeciej rozmowy z kolejnym pracownikiem (konsultantem) NETII udało się znaleźć informację w Ich systemie że jednak umowa faktycznie została wysłana kurierem na wskazany wcześniej adres (Piotrków Trybunalski), oczywiście pracownik (konsultant) NETII nie był w stanie mi tego wytłumaczyć,
    2. pracownicy techniczni (monterzy) w NETII mają problem z umówieniem wizyty po godzinie 16:00, taks się składa że większość ludzi pracujących, którzy zarabiają pieniądze żeby móc kupić taką usługę - pracuje co najmniej do 16:00,
    2.1. podczas pierwszej rozmowy telefonicznej Pan monter nie był w stanie wskazać dnia w którym mógłby się pojawić i zainstalować usługę po godzinie 16:00,
    2.2. podczas drugiej rozmowy telefonicznej udało się umówić z Panem monterem na konkretny termin tym razem 12:00 -13:00 - oczywiście wcześniej musiałem dwa razy dzwonić na infolinię i prosić o ponaglenie w tej sprawie, postanowiłem wykazać pierwszy dobrą wolę i wziąłem dzień wolnego żeby Pan monter mógł usługę zainstalować,
    3. podczas składania zamówienia otrzymałem od pracownika (konsultanta) NETII w ramach umowy Netia Spot/Router Wi-Fi za 79 zł ( razem z aktywacją) - podczas drugiej rozmowy z monterem okazało się że Pan monter nic nie wie o Netia Spot/Router Wi-Fi bo w umowie nic na ten temat nie ma, jest tylko informacja że ma zainstalować modem (nie router) i routera nie zainstaluje,
    4. w związku z tym wykonuje kolejny telefon na infolinię NETII w celu wyjaśnienia tej kwestii, oczywiście okazuje się że faktycznie w Ich systemie nie ma nic na temat wskazanego wcześniej routera, a zgodnie z ofertą powinien być, oczywiście Pan konsultant nie był w stanie mi tego wyjaśnić, i obiecał zlecić wysłanie wskazanego urządzenia,
    5. nadchodzi długo oczekiwany dzień - instalacja usługi - zjawia się Pan monter z modem oraz z umową i oznajmia mi że jest z NETII i będzie instalował usługę INTERNET MAX100, przekazano mi umowę do podpisu, a Pan monter przystąpił do czynności instalacyjnych. - I wszystko było by pięknie-super gdyby nie fakt, że w umowie jaką otrzymałem był zapis że umowa jest zawierana na minimum 24 miesiące (jak to się ma do - patrz pierwsze zdanie tej całej litanii) - oczywiście Pan monter nic o tym nie wie - On taką umowę dostał,
    6. w związku z tym wykonuję kolejny telefon na infolinię NETII aby uzyskać jakieś śladowe informacje w związku z zaistniałą sytuacją - niestety tak jak zawsze pracownik (konsultant) NETII nie wie jak to się stało bo w Ich systemie widzi że faktycznie umowa jest na 24 miesiące - zero jakiegokolwiek logicznego wytłumaczenia zaistniałej sytuacji. Kiedy poprosiłem konsultanta o sensowne rozwiązanie tego problemu to otrzymałem odpowiedź, że mogę rozwiązać tę umowę i zlecić ponownie umowę na instalację INTERNET MAX100 na 6 miesięcy, a ponieważ konsultant nie zostawił mi innego wyboru to i na takie rozwiązanie się zgodziłem, konsultant przyjął rezygnację z poprzedniej umowy i zlecenie na nową. Niestety kiedy poprosiłem konsultanta o przesłanie nowej umowy na adres email (aby wykorzystać fakt że jest monter i może zainstalować usługę), którą mógłbym wydrukować i podpisać przy monterze, konsultant odmówił takiego rozwiązania tej sprawy.
    7. w związku z tym Pan monter zwinął interes i zabrał sprzęt, bo umowa z którą Pan monter przyszedł - niepodpisana i żadna inna też. Kiedy poprosiłem Pana montera o umówienie kolejnej wizyty, żeby skrócić czas oczekiwania - odmówił z uwagi że nie ma nowej umowy,
    8. w związku z tym wykonuję kolejny telefon na infolinię NETII w celu uzyskania informacji na temat nowej umowy oraz ewentualnych terminów i kolejne zaskoczenie z mojej strony, bo konsultant NETII nie ma żadnej informacji o nowej umowie, a w systemie ma tylko informację że zrezygnowałem z tej której jeszcze nie zdążyłem podpisać.

    Biorąc pod uwagę powyższe, dochodzę do wniosku że albo NETIA zatrudnia niekompetentne osoby, albo zaistniała sytuacja była celowym działaniem na szkodę klienta poprzez próbę wymuszenia podpisania umowy na 24 miesiące z różnorakimi wybiegami typu KURIER.


    Podsumowując:
    1. Próba naciągnięcia klienta na dodatkowe koszta (umowa 24-miesiące), kolejne telefony na infolinię NETII, w sumie ponad godzina spędzona na infolinii NETiI
    2. Niekompetencja konsultantów na infolinii NETII,
    3. Monterzy instalujący usługę NETII którzy nie potrafią wyznaczyć konkretnego dnia który odpowiadałby klientowi,
    4. Brak dobrej woli ze strony pracowników NETII.
    ZaletySUPER OFERTA
    WadyBRAK MOŻLIWOŚCI REALIZACJI OFERTY + DZIWNE NIEZROZUMIAŁE PRAKTYKI MAJĄCE NA CELU WPROWADZENIE KLIENTA W BŁĄD
    0 dni, 69,90zł
  • ~tad / 2015-06-04 07:40
    Ocena: 2.25 / 5
    internet z neti się cały czas zacina strony powoli ładują się niekiedy trzeba czekać aż 2 minuty na załadowanie się strony
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016