Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3202 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~abonentka Netia / 2015-01-05 15:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszukał mnie przedstawiciel przy podpisywaniu umowy - podał inną datę umowy niż de facto była zawarta.
    Oszukała mnie konsultantka (lub brak kompetencji).
    Niespójna procedura reklamacyjna.

    NA UMOWIE NIE MA DATY ROZPOCZĘCIA ŚWIADCZENIA USŁUGI!!!
    Na umowie nie ma numeru abonenta.

    Multiroom przez kabel sieciowy (skrętka), a nie antenowy - konieczność nowego okablowania.
    ZaletyTelewizja jak inne - specjalnych zalet nie posiada.
    WadyBrak kompetencji konsultantów, kręcący przedstawiciele, brak daty na umowie, NIE POLECAM
    4 miesiące
  • ~Abonęt / 2021-04-06 15:29
    Ocena: 1.00 / 5
    Nic nie działa. Telewizja na okrągł: błąd ottwarzania, włącz kanał ponownie i po kilku minutach; oglądaj od początku. Internet tnie,( laguje ) gubi pakiety.Strony albo wcale się nie otwierają, albo stoją w miejscu. Na Speed test czkam 8 minut żeby na koniec dowiedzieć się, że mam 2 mb/s! Wykupiłem usługę 50mb/s plus telewizja a otrzymuję może 10% z tego za co płacę. Według mnie jest to oczywiste wyłudzanie pieniędzy.
    ZaletyW końcu umowa się skończy
    WadySame wady
    MiejscowośćJelenia Góra
  • ~Ada / 2016-04-18 17:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Cały czas coś nie działa, zacina się i zwalniają prędkość. Nie jestem zadowolona z tego internetu
    WadyBrak internetu
  • ~ADA / 2018-04-25 17:22
    Ocena: 1.00 / 5
    Totalna porażka!!!!! Dwa tygodnie temu podpisałam umowę na dostarczanie internetu ale do dzisiaj nikt się ze mną nie skontaktował w sprawie podłączenia, na infolinii tylko sprawdzają i twierdzą że dzisiaj się ze mną ktoś skontaktuje ale słyszałam to już dosłownie 7 razy i nic. Totalne lekceważenie klienta i brak kompetencji. Jeśli rzeczywiście po dzisiejszych trzech telefonach nikt się ze mną dzisiaj nie skontaktuje to jutro rozwiążę tą umowę z powodu braku kontaktu z ich strony.
    Zaletybrak
    Wadyniezliczone
  • ~Ada / 2022-06-23 11:12
    Ocena: 1.00 / 5
    Pięknie oszukują, niestety w praktyce wygląda to inaczej.Ciągle problemy,przerwy....
    MiejscowośćLubsko
  • ~Adam / 2010-02-19 09:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Jak milo przeczytać ze jest osoba zadowolona z Netii ,bardzo tobie zazdroszczę szkoda ze u mnie działa NETIA KATASTROFICZNIE naprawdę chciało by się powiedzieć coś miłego ,ale jak można chwalić net który ma mieć prędkość 4mb a praktycznie działa jak 1mb a wartości pingu bardzo często przekraczają 300ms . Po moich tel. dowiedziałem się ze brak podstaw ekonomicznych do naprawy tej awarii a wiec pozostało mi czekać aż wejdzie na moim terenie inny operator i pożegnać się z Netią .
    Może mam pecha dlatego ze mam tel. i Internet na łączach netii ?
    Zaletybrak
    Wadyopisalem
    3
  • ~Adam / 2010-02-21 19:57
    Ocena: 1.00 / 5
    Jeżeli nie masz kłopotów z netem to radze ci zostań tam gdzie jesteś ,bo w moim przypadku Netia to WIELKA KATASTROFA a na zerwanie umowy nie licz bo jak już ciebie złapią w swoje sidła to raczej nie wypuszcza .
    ZaletyBRAK
    WadyZANIŻONY TRANSFER ,NET W GODZINACH SZCZYTU ZAMULA ,INFOLINIA (CZEKANIE PO POL GODZINY NA ROZMOWĘ Z KONSULTANTEM)
    rok
  • ~adam / 2010-09-21 12:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Walczę z tą firmą od 3 lat, bo przejęli usługi po Pro Futuro. Wymówiłem im zgodnie z regulaminem i prawem wszystkie usługi. Oczywiście co jakiś czas dostaje informacje, że wszelkie faktury zostały skorygowane i dostaje niby przeprosiny, ale po kilku miesiącach znowu zaczyna się manewr z dzwonieniem, że znowu coś im zalegam i chyba dziś złoże doniesienie do prokuratury o nieuzasadnione nękanie telefoniczne. Wszystkim ODRADZAM korzystania z USŁUG NETII.
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTKO
    4
  • ~Adam / 2011-01-18 05:46
    Ocena: 1.00 / 5
    Drogi panie konsultancie ryj to ma świnia ,a my jesteśmy ludźmi ,ja wiem ze wy traktujecie nas jak bydło i jak bandę natrętów , ale jak by było tak pięknie jak Pan mówi to nikt bez potrzeby by nie DARŁ BY RYJA jak to SZANOWNY PAN powiedział .Net jest mało stabilny do południa parametry ok po godzinie 16 do 22 rożnie ,ale najczęściej słabo , taka jest moja opinia o Netii i takie są opinie na tej stronie .
    Zaletybrak
    Wadykonsultanci którzy uważają nas za kretynów , mało stabilne łącze
    17miesiecy
  • ~Adam / 2015-02-02 13:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Oszuści i naciągacze. Na co innego umawiasz się przez telefon a umowa przychodzi inna. Konsultantka umyślnie mnie oszukała
    Zaletybrak
    Wadyoszukiwanie
    rok
  • ~Adam / 2015-12-05 13:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca internetu, co 5 minut przerywa mi połączenie z powodu "prac konserwacyjnych", dzwonienie nic nie dajem, w dodatku co jakiś czas zwalnia mi do 0,5 mb/s mimo że mam wykupione 12mb/s, a tak średnio mam 8mb/s. Nie wywiązuja się z warunków umowy, rezygnuję przy najbliższej okazji.
    Zaletybrak
    Wadydrogo, wolny internet, co chwila przerwy uniemożliwiające swobodne korzystanie
    2 lata
  • ~Adam / 2017-10-31 22:05
    Ocena: 1.00 / 5
    Po prostu dramat i patologia!!! Brak komentarza zostawiam dla tych dostawców. Współpraca z nimi jest niczym próba nawiązania kontaktu z kałem. Płace im miesiąc w miesiąc po czym oni kilka razy w miesiącu wyłączają po prostu internet z nie wiadomej przyczyny. I nie jest to ani troche śmieszne gdyż płacę za internet i telewizje dosyć sporo co powinno wiązać sie z jakością no a tu taka niespodzianka. No ale jeszcze taki bonus, kiedy juz internet zostanie wyłączony, to włączą go może następnego dnia;))) nie polecam ani troche
    ZaletyZbyt wiele ich nie ma więc nie bede się wszczegulać
    WadyJest ich bardzo wiele napisałem je w opinii
    Korzystam okolo roku, dokładnej ceny nie pamietam ale są to duże koszta
  • ~Adam / 2020-03-02 09:14
    Ocena: 1.00 / 5
    NIE POLECAM
    Bez zgody wciskają usługi dodatkowe (ePrawnik) na 2 lata i nie da się wypisać.
    Łącze słabe i niestabilne.
    MiejscowośćBiałystok
  • ~Adam / 2021-08-31 11:16
    Ocena: 1.00 / 5
    Fatalna obsługa. Nie naprawiają awarii. Zrezygnowałem. Rozwiązanie umowy zawiłe.
    Odsyłanie sprzętu na koszt klienta.
  • ~Adam / 2022-10-26 21:09
    Ocena: 1.00 / 5
    gowno, nie polecam, lepiej sie powiesic na tym kablu bo i tak net nie dziala
    Zaletybrak
    Wadywszystko
  • ~Adam / 2023-02-25 23:02
    Ocena: 1.00 / 5
    Mniej niż zero. Ciagłe przerwy, zawieszanie obrazu w TV i internet zawiesza sią co chwilę. Z czymś takim w życiu jeszcze nie miałem doczynienia.
    MiejscowośćLublin
  • ~Adam Nowak / 2022-11-12 12:17
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie da się dogadać apropo zwrotu sprzętu. Złodzieje zwykli.
  • ~Adi / 2020-04-30 11:18
    Ocena: 1.00 / 5
    Katastrofa, porażka i nic więcej. Technicy narobili wielkich szkód a Netia stwierdziła, że nie należy mi się naprawą.
    WadyTechnicy i obsługa klienta. Netia wogóle nie dba o dobro klienta.
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Adikss / 2013-07-10 00:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy provider, z którego to usług korzystałem i korzystam obecnie. Na szczęście jeszcze tylko pół roku i uciekam od tych złodziei. Na początku było bardzo dobrze. Wziąłem ofertę No Limits, która zapewniała mi przepustowość rzędu 20 Mbits'ów. Niestety po niedługim czasie została ona obniżona do 15 Mbits'ów, ale nie było to bardzo odczuwalne. Pod koniec 2012 roku, do mojego bloku został przyłączony światłowód. Niezmiernie się ucieszyłem z tego faktu i miałem nadzieję, że zostanę na niego przełączony. Zawsze marzyłem, aby zobaczyć magiczną liczbę 100 Mbits'ów na domowym internecie. Po sprawdzeniu możliwości łącza na stronie http://skantarek.netia.pl/ wyświetliło tylko 30 Mbits. No, ale cóż, pomyślałem - lepszy ryc niż nic. Napisałem do Netii z pytaniem czy przełączą mnie na światłowód, ale w ramach odpowiedzi dostałem informację, że nie jest to możliwe. Lecz stałoby się możliwe w momencie, w którym wziąłbym sobie telewizje, której nigdy w życiu bym nie chciał - niezłe naciągactwo z ich strony. Dodatkowo dodam, że internet doprowadzany jest na łączach TP'sy przez co muszę co miesiąc płacić 30 zł za dzierżawę. Przełączenie na światłowód zwolniło by mnie z tej opłaty, więc wyszło na to, że Netia nie chce dla klienta jak najlepiej, a chce po prostu jak najwięcej wydoić. W ostatnim czasie bardzo często przerywa mi łącze w sumie 10-20 razy dziennie. Niedawno zadzwoniłem na infolinię, aby zgłosić, iż coś jest nie tak. Jak zwykle przywitał mnie przemiły automat. Po 5 minutach wyklikiwania odpowiednich numerów usłyszałem od automatu - "Usterka została zgłoszona..." i rozmowa została zakończona. Zawsze jak dzwoniłem na infolinię, to od razu kierowano mnie do działu technicznego i po kilku razach udawało się trafić na osobę, która miała wiedzę i potrafiła rozwiązać mój problem. Niestety teraz problemy zgłasza się do automatu i nie wiadomo kto się nimi zajmuje. Właściwie teraz wiem kto... BARANY, a dlaczego barany? Dlatego, iż baran, który odebrał moje zgłoszenie zmienił mi profil łącza, bo stwierdził, że skoro internet przerywa, to trzeba obniżyć przepustowość i obecnie mam 6 Mbits'ów (http://results.tester.netia.pl/mkqwcikmfb) za które płacę PONAD 100 zł!!! A problem ze zrywaniem połączenia dalej występuje... BA! Nawet jeszcze częściej. Strach dzwonić i ponownie zgłasząć usterę, bo po kilku takich telefonach przełączą mnie na przepustowość modemową - 56 kbps i dalej będę płacił ponad 100 zł i powiedzą z uśmiechem - "Jaki masz drut, taki masz internet". Teraz rozumiem dlaczego ofertę No Limits reklamowały małpy, bo to internet dla małp, które dają się wykiwać - tak jak ja.
    ZaletyCzasem niskie pingi
    WadyNiestabilne łącze, niskie przepustowości, beznadziejna obsługa,
    Około półotrej roku. Ponad 100 zł miesięcznie.
  • ~adix1239 / 2016-10-10 21:26
    Ocena: 1.00 / 5
    Najgorszy dostawca internetu jakiego można spotkać. Cały czas przerywa wywala rozłącza. Tragedia. Jeśli myślicie nad zakupem to lepiej skoczcie z okna tańsze to i nie wymaga tylu nerwów.
    Zaletybrak
    WadyWszystko
    4 lata
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016