strona 87 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- nastepna »
-
~lenek / 2015-08-06 14:12
Ja mam Giga kablowke i nie narzekam. :) dbra oferta i tania! -
-
~Jaro / 2015-08-06 10:39
Witam, ostatnio toczę bój z NETIĄ. Do tej pory posiadałem pakiet Gigakablówka Internet+TV za 49,90. Zadzwonił do mnie pan konsultant, przedstawiając mi ofertę przedłużenia umowy (w połowie okresu jej obowiązywania) do sierpnia przyszłego roku w tej samej cenie. Dodatkowo miałem dostać telefon za darmo, a to czy sobie go podepnę czy nie, to już miało zależeć tylko ode mnie. Oczywiście zostałem poinformowany, że jeśli nie przedłużę umowy teraz, to prawdopodobnie promocji nie będzie po zakończeniu okresu umowy. Po paru dniach przyjechał kurier z umową, trochę zdziwiło mnie, że zaznaczona jest na niej tylko usługa telefoniczna i napis "dosprzedaż z telefonem" ale pomyślałem, że pewnie taką formę musi mieć ta umowa, żeby przedłużyć wszystko do przyszłego roku. Zaufałem telesprzedawcy, podpisałem no i to był fatalny błąd. Na infolinii dowiedziałem się, że żadnej akcji przedłużania umów nie było, a ja podpisałem jedynie zobowiązanie na telefon na 12 miesięcy. Niestety było to już 14 dni po podpisaniu papierów... W świetle prawa wszystko OK bo na umowie był zaznaczony tylko telefon. Może i w świetle prawa tak ale ja czuję się oszukany. Złożyłem reklamację, pani, która nie była przesadnie miła i zachowywała się tak jakby to ona wiedziała wszystko najlepiej nie mogła jednak znaleźć nagranej rozmowy z konsultantem i zaproponowała TV na 1 miesiąc za złotówkę w ramach rekompensaty. Nie zgodziłem się i poprosiłem aby rozmowa była koniecznie zweryfikowana. Jeżeli to nic nie da, to jestem skłonny zapłacić karę i odejść z NETII na zawsze. Nie mam zamiaru borykać się więcej z oszustwem i niekompetencją tej firmy. Dla innych mam przestrogę - uważajcie na propozycje konsultantów NETII, w dużej mierze są to pracownicy zewnętrzni, którzy wcisną byle kit, tylko żeby dostać kilka złotych prowizji za sprzedaż usługi. A dla NETII mam radę - lepiej dobierajcie firmy współpracujące przy telesprzedaży bo opinię później odbudować będzie ciężko. Pozdrawiam! Zaletyniska cenaWadyobsługa klienta6 miesięcy, 49.90 -
~Ja / 2015-08-05 12:31
Netia to niestety firma oszustów. Jeśli chodzi o Internet to fakt, działał jak trzeba. Gorzej z innymi rzeczami. Na siłę wlepili mi HBO GO, bo rzekomo, nie można bez tego podpisać umowy. Następnie poinformowali, że okres promocyjny dobiega końca, jeśli nie chcę za to płacić, to muszę wysłać pismo z rezygnacją. Zrobiłam to, ale wg Netii o dzień za późno... bujda na resorach (nie wspomnę o rozmowie z konsultantem, gdzie wyraźnie mówiłam, że chcę zrezygnować, a podobno rozmowa tel jest nagrywana i umowa słowna też jest wiążąca). W tej sytuacji zamiast płacić jakieś 50zł miesięcznie za Internet, płaciłam 80 zł, a HBO ani raz nie zadziałało, mimo, że trzeba za to płacić. Kolejna przygoda jest taka, że musiałam zmienić mieszkanie i konsultant Netii powiedział, że pod nowym adresem można podłączyć usługę, a potem się okazało, że jednak się nie da. W związku z tym Netia zażyczała sobie opłaty wyrównującej (jakieś 800zł), bo przecież konsultant udzielając mi takiej informacji nie mógł wiedzieć, że tego się nie da zrobić i umowę trzeba zerwać, albo płacić co miesiąc za Internet, którego nie mam, bo ich pracownicy mogą opowiadać bajki, a klient za to ma zapłacić!!!! Jeśli tak działa każdy biznes w Polsce, to pozdrawiam naszych przedsiębiorców. ZaletyBrakWadyOszukują klinta, twierdzą, że pracownik ma prawo udzielać błędnych odpowiedzi. -
~Błażej Baja / 2015-08-05 11:36
Jedna z najgorszych ofert jakie kiedykolwiek miałem!
Uzasadnienie zacznę od początku:
1. Reklama i oferta na stronie internetowej mówiły o 20 mb/s za 60 zł
Później dowiedziałem się,że taka oferta dotyczy tylko łączy światłowodowych (o czym na stronie nie było nawet słowa), i że mogę mieć 10mb/s za 50 zł. Niestety się zgodziłem! :-(
2. Na dostęp do internetu (realizację umowy) czekałem ponad miesiąc!
3. Z 10 mb/s, które obiecywali zrobiło się (sprawdzone dane na moje łącze- sam mierzyłem)
w nocy- 5-8 mb/s
w dzień- 3-7 mb/s
(testy przeprowadziłem przy podłączonym do internetu tylko PC)
4. Obsługa klienta za każdym razem, jak masz jakiś problem najpierw spróbuje Cię zbyć, a później z WIELKĄ ŁASKĄ zajmie się twoją sprawą (co oczywiście trochę potrwa)
Podsumowanie:
Zdecydowanie odradzam!!!
Sam niestety się sparzyłem :-(ZaletyMoim skromnym zdaniem brak.WadyNiska terminowość, lekceważenie problemów klienta, niska prędkość, stosunkowo wysoka cena, nieścisłości w reklamach i informacjach na stronie.umowa na czas nieokreślony, zawarłerm ją jakiś niecały rok temu, koszt: 50 zł/msc -
~Gość / 2015-08-03 22:24
Standardowo jak zawsze od samego rana programòw nie ma... -
~Karolina / 2015-08-03 21:06
Firma nie szanuje klienta. Zadzwońcie na infolinię z jakimś problemem. Tragedia. Zrezygnowałam z wszystkich usług tej firmy na zawsze!!!! 3 lata -
~Luzik / 2015-08-03 21:11
Netia rżnie klientów zaniżając transfer i z 10 Mb/s zrobiło się siedem i z tego jeszcze może być 20% mniej czyli ok.5 Mb/s. Nie przyjmują reklamacji. Czas ich pożegnać dno. Mam umowę na czas nieokreślony. ZaletyBrakWadykiepski transfer za duże pieniądze -
~Andii / 2015-08-03 20:09
W Poznaniu Netia ma super ofertę net 50mb/s + tv za 49,90 miesięcznie i wszystko działa Zaletyszybki internet bardzo wysoka jakość tv HDWadybrak3 tyg -
-
~mg / 2015-08-03 18:10
Ponad miesiąc czekam na montaż .Brak sprzętu,brak montera.Zmarnowane pieniądze na telefony. -
~Mk / 2015-08-02 19:36
Miałem już złych dostawców Internetu, ale NETIA bije wszelkie rekordy nieudolności i lekceważenia klientów. Niedziałający Internet w firmie - dwa tygodnie. 10 interwencji po pół godziny na infolinii. I jedyna informacja, że dadzą odszkodowanie polegające na tym, że nie będę musiał płacić za to, czego nie dostarczyli, czyli abonamentu za okres, kiedy nie było Internetu. Oczywiście pod warunkiem, że zrezygnuję z roszczeń cywilnych. Wysyłają kurierem nowy router na błędny adres i nie wysyłają technika tylko sam mam wykonać pracę serwisu. Ale najlepsze jest to, że po każdej interwencji z informacją, że dalej nie działa, fałszują zapisy w systemie, że poprzednie zgłoszenie awarii zostało załatwione, a ten nowy telefon to nowe zgłoszenie. Po co? Ano po to żeby nie można było rozwiązać umowy z winy Netti po upływie 15 dni, do czego mamy prawo na podstawie umowy. Toż to nadaje się do prokuratora !Wadysame18 mcy ? -
~Mati / 2015-07-31 22:58
Netia dla mnie to tragedia. Od samego początku problemy. Telefon średnio raz w miesiącu, ostatnio codziennie. Na infolini bezczelne, wciskające ciemnotę panienki.
Ostanio prędkość, jak to można nazwać prędkością o,1 Mb/s wiec kolejne telefony do nich i co słyszę że mam się łączyć po kablu bo przez wi-fi to normalne taka prędkość. W końcu płacę za 10Mb/s 60 zł, a maksymalnie zdarzało sie 6, teraz cieszę sie z 3 Na szczęście juz bliski koniec umowyZaletyBrakWadyWyłącznie wady2 lata, 59,9 zł -
~agab / 2015-07-31 09:36
Nie polecam. To naciągacze.
Zamówiłam produkt, przychodzi taki, z którego nie mogę skorzystać. Konstant uspakaja, że przyślą nowy produkt i że dopóki nie aktywuję karty nie będę płacić za abonamentu. Po miesiącu okazuje się, że z Netii nie ma żadnej przesyłki i mam niedopłatę na koncie a karty nie aktywowałam, bo nie mam jak. Z umowy nie mogę zrezygnować, bo minęło 2 tygodnie(w ciągu, których czekałam na przesyłkę).ZaletybrakWadymam zapłacić za produkt z którego nie mogę skorzystaćabonament 10zł -
~Anna / 2015-07-29 19:26
Do Netii przeszłam 1.07. br. czyli m-c temu. Zakasuję wszystkie negatywne opinie. Ja po prostu nie mam TV! !! Po prostu nic mi się nie wyświetla. Po wielu telefonicznych zgłoszeniach, próbach przez telefon nakierowania mnie, co robić, aby uzyskać obraz w końcu się udało! Co za radość...ale po wyłączeniu TV i włączeniu ponownie ta sama informacja na ekranie "brak sygnału". dzisiaj miał być technik. Otrzymałam o 15.30 sms cytuję: "dział techniczny pracuje nad usunięciem usterki. 17.30 tel., że technicy odmówili przyjęcia reklamacji. BEZ SŁOWA WYJAŚNIENIA... ZaletyINTERNET SPRAWNYWadyPO PROSTU NIE MAM TV -
~Gość / 2015-07-29 19:55
Tragedia!!! Na okrągło jakieś problemy jak nie brak sygnału trwający nawet kilka dni,to nagłe zatrzymanie programu,niestety ale ją nie polecam... ZaletyBrakWadyZbyt często awarie -
~zofinia / 2015-07-27 17:49
Otóż, w warszawie netia śmiga i hula! zmianiłam operatora już ponad 2 miesiace temu i jestem bardzo zadowolona. Apropos przerw w dostawie - wszedzie to się zdarza, w końcu to tylko urządzenie :) polecam jak najbardziej, plus oferta z dronem :)))) -
~VB / 2015-07-27 10:30
Netia działa dobrze, ale na 98%. Te 2 % dyskwalifikuje firmę. Dlaczego? Wieczorem (zawsze wieczorami)oglądasz film. Nagle znika fonia, potem jest stopklatka i po chwili obraz znika. To wszystko trwa 2-3 min. ale c o d z i e n n i e!!! Nigdy nie wiesz czy nie straciłeś(łaś) wątku czy akcja zupełnie wywróciła się do góry nogami tak jak to bywa w sensacji. Do tego oczywiście w tym samym czasie masz przerwę w Internecie. Powtarzam c o d z i e n n i e!!! I to nie na wifi tylko na ethernecie. Netia nie radzi sobie z tymi sprawami. ZaletyCena, oferta programowa, szybkość InternetuWadycodzienne przerwy w nadawaniu tv i transmisji danych12 mies. -
-
~P1 / 2015-07-23 19:49
Na szczęście uniknąłem na samym wstępie problemów technicznych dzwoniąc na drugi dzień na infolinię odwołując sprawę jeszcze przed wizytą "technika". Po wizycie dwóch szybkich kolegów co sprawnie z tajniaka w rozmowie wypisali/zaaplikowali mi umowę na 2 lata a nie na 6 miesięcy jak opowiadali - że po 6 miesiącach skontaktuje się ze mną osoba weryfikując czy jestem dalej zainteresowany czy nie; jeśli tak to ok, jeśli nie to żegnamy się i koniec. Tutaj sprawa się już o gówno ociera więc NIE TYKAJCIE!!! Patrzeć cwaniaczkom trzeba na łapy i kilka razy przy nich czytać i pytać! O każde zdanie wypisane i każdą zaznaczoną krzyżykiem kratkę! Pan na infolinii zaskoczony o co chodzi - 6 miesięcy tak za zetkę a później bulisz, gdzie to ichnie ustrojstwo chciałem na próbę jeśli można, a można niby bo cwaniaczki tak mówiły - no w sumie jeden, ten bardziej spocony. Dlaczego?... :) ZaletyNa starcie BRAK! :/WadyWprowadzanie w błąd. Oszukiwanie.Nie mam i nie chcę mieć!!! -
~wnerwiony / 2015-07-20 22:48
Mam internet od Netii kilka lat ale od dłuższego czasu to jest PORAŻKA ,ciągłe przerwy ,pingi do 4000 tyś transfer spada do 0.15 .
Konsultanci robią cię w ....że to chwilowe kłopoty a to się wlecze .Siadasz i nie ma internetu .Nie ma jak zrezygnować .BoZaletynie maWadysame wadydługo 5 lat i z początku było ok i konkurencyjnie -
~Mozfire / 2015-07-20 20:05
Jedno wielkie dno. Kiedyś robotnicy przy ocieplaniu bloku przecieli kabel z internetu i dzwoniłem tam dziennie zwalali na burze dopiero po 30 dniach ogarnęli. Teraz jakieś ruly wymieniali i pod ziemią kabel wyrwali to przez tydzień dziennie nam gadali ze jutro już będzie internet a tak się nie dzieje dzisiaj nam powiedzieli ze muszą wycenić szkody i jakaś rade powołać każdy pisze ze czeka się parę dobrych miesięcy na ta rade.. i zanim to wymienia.. a dodatkowo musze płacić ciągle. Dno i wodorosty nie polecam tego syfu i jeszcze dodam że mam ten internet z 8 lat jak nie więcej i nic nawet nas nie informują co i jak trzeba dzwonić po parę razy zeby dowiedzieć się. Ludzie nie bierzcie tego na początku będzie super ale po paru miesiącach zaczną się ciągle awarie jak u nas. Dodam że mieszkam 5 min od centrum miasta. Nie badzcie glupi ZaletyŻadnychWadySzybkość . ścina się. Technicy po szkole podstawowej10 za 60 -
~Krakus - ruczaj zawiła obozowa / 2015-07-18 20:15
Mam Netię i od kwietnia ciągłe awarie a na dodatek od 3 tygodni transfer 540 kb/s, mieszkam na ruczaju i za dużo sprzedali usług a za słabe łącza no i okazało się że infrastruktura padła. Dzwonię na infolinię i mnie zbywają a na dodatek nie wiedzą kiedy naprawią łącza. Nie polecam ZaletybrakWadyNie kompetencja infolinii i techników, awaryjność i olewanie klietów3 lata za 40zł
strona 87 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 85
- 86
- 87
- 88
- 89
- nastepna »