Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3202 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~mlaw / 2011-04-19 16:22
    Ocena: 1.25 / 5
    Do momentu podpisania umowy wszystko ok, potem tylko gorzej. Usługę (internet + telefon) mam aktywną, ale od kilku dni nie wysyłają mi routera (miał być przed aktywowaniem usługi), który zamówiłem, więc nie mogę korzystać z żadnej z usług... Na infolinię dzwoniłem kilkanaście razy, za każdym podają inną informację - kłamią, zmyślają, kombinują, a routera i tak nie ma. Jakaś szczera panienka poradziła mi, że mogę sobie kupić router w sklepie i dać sobie spokój z czekaniem na ten ich, bo i tak pewnie przyślą po świętach (czyli za kolejne 10 dni...). Każdy z konsultantów mówi co innego: router już do pana wyjechał / router wyjedzie w ciągu 12 godzin / router będzie jutro / router będzie za dwa dni, będzie przed świętami, będzie po świętach...

    Łatwo ich sprawdzić: przy zamawianiu usługi zadzwońcie i powiedzcie, że jakiś czas temu rozmawialiście z ich konsultantem i poinformował was, że macie przepustowość 10mb na waszej linii (oczywiście podajcie zawyżoną). Oczywiście potwierdzą, że taka może być. Zadzwońcie za kilka minut i podajcie jeszcze większą - też potwierdzą.

    Dopiero gdy podpiszecie umowę okaże się, że mają 14 dni na sprawdzenie możliwości technicznych i określenie, jaka jest przepustowość waszego łącza. Oczywiście nie powiedzą wam o tym, będziecie płacić za tę określoną w umowie, a prędkość rzeczywista i tak będzie niższa.

    ŻENADA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Zaletyżadne - miało być lepiej niż w TPSA, a jest gorzej, bo już na początku współpracy nawalają i to tak, że się wszystkiego odechciewa...
    WadySAME - tylko i wyłącznie minusy, minusy, minusy...
    kilka dni, 81zł
  • ~MZ / 2015-10-22 12:46
    Ocena: 1.25 / 5
    Poczytałam trochę opinii tutaj i bardzo ciekawe, że są albo bardzp negatywne (ocena =1) albo super pozytywne (ocena=5).Czyżby firma świadczyła tak krańcowo różne usługi, czy część opinii jest..... sponsorowana?
    Wracając do meritum- posiadam internet Netii, niestety rozłącza mi co kilkanaście minut, gdy potrzebuję połączyc się z domu z firmową siecią i pracować, jest to jakiś koszmar. Za tę cenę (ok 50 zł za internet, 100 w pakiecie z telewizją) absolutnie jakość nie do przyjęcia.
    Wadyniestabilne połączenie
  • ~nadszyszkownik / 2013-04-19 08:41
    Ocena: 1.25 / 5
    Netia w Rawiczu to całkowite nieporozumienie. Dałem się naciągnać na 20MB. Oczywiście wskazówka speedtest nigdy nie wychyliła się powyżej 4. Poźniej z rozbrajającą szczerością pracownik BOKU powiedział mi że u mnie "nie ma technicznych możliwości na 20" i cmoknij się pan w tyłek. Ja wiem w jakim świecie żyje ale prawdę mówiąc jeśli kupilem 20 to po cichu liczyłem przynajmniej na 10. Skoro pan z BOKU tak łatwo sprawdził ile faktycznie moge miec przepustowości to dlaczego nie zrobił tego telemarketer gdy wybierałem abonament? (pytanie retoryczne)
    Internet przez ponad miesiąc tracił połączenie (co 10 minut na 1 minute)
    BOK nawet nie przyjmował zgłoszenia awarii bo jak usłyszałem "jest to awaria ogólna o której wiedzą"
    Teraz "awaria ogólna" została opanowana wiec internet zrywa już tylko co godzine. Dziś kolejna awaria "nieogólna" która dała mi motywacje do napisania tej opinii. Nie polecam!
    Zaletyczasem działa
    Wadyawaryjna i powolna (uważaj przy wyborze abonamentu!)
    od stycznia 2013, pakiet 20MB ~65zł/miesiąc
  • ~Natik / 2023-04-02 18:36
    Ocena: 1.25 / 5
    Nie można sie do nich dodzwonić, problemy są rozwiązywane (jeśli w ogóle są) a następnie po paru minutach problem wraca. Ciągły brak internetu a konsultantą nawet nie chce sie telefonu odebrać. Człowiek płaci za usługi których nawet nie ma.
    ZaletyBrak jakichkolwiek zalet
    WadyTragiczny internet i jego ciągły brak
    MiejscowośćWrocław
  • ~nie raz wkurzony / 2015-05-07 09:28
    Ocena: 1.25 / 5
    Dekoder źle współdziała z dyskiem zewnętrznym - nie nagrywa, wyskakuje komunikat o niznanym programie. Netia zwala winę na dysk choć sama na moją prośbę nie chciała wskazać konkretnego modelu pasującego do ich dekodera.
    Kupiłem dysk taki sam jak w ich sklepie ale o połowę mniejszy i mam problemy.
    Co dwa trzy dni muszę od nowa programować nagrywanie.

    Oprogramowanie dekodera nie informuje o statusie formatowania czy testu pamięci wewnętrznej, wiec nie wiadomo czy to się odobywa. Na początku formatowania wyrzuca nas z menu, a po wejściu w nei nie widac USB - można domyslac się, że dysk został odrzucony przez dekoder. W komputerze podczas formatownia cały czas wiemy na jakim jest ono etapie, wiemy także że dysk jest podłaczony do komputera - w dekoderze Netia tej informacji brak.

    Z tego co wyczytałem gdzie indziej, no i sam sprawdziłem, to brak w dekoderze ustawienia języka oraz napisów. Ci którzy mają pakiety sportowe narzekają na smużenie oraz wskazują że nie wszystkie kanały HD są w 1080p
    Zaletyjuż ich nie widzę
    Wadycała lista
    2 miesiące
  • ~NIENAWIDZENETI2137 / 2023-02-06 21:31
    Ocena: 1.25 / 5
    netia to najgorszy internet jaki mialem, posiadam swiatlowod, oczywiscie mam malo pingu oraz internet jest szybki , ale moj internet srednio wylacza sie 3 razy na 10 minut
    Zaletyzalety to to ze mam dobry ping
    Wadyduza cena, wywalanie internetu, czeste problemy z polaczeniem
    MiejscowośćWarszawa
  • ~niezadowolony / 2011-08-05 12:46
    Ocena: 1.25 / 5
    Przez ponad miesiąc Neta zwodziła mnie że w wyznaczonym terminie podłączy mi internet.
    Po wielu naciskach/telefonach do handlowca który podpisał umowę, a także na infolinię ciągle otrzymywałem zapewnienie że jutro ktoś przyjedzie, załatwi, sprawa jest w toku.

    Po ponad miesiącu i wielu próbach wyjaśnenia sytuacji otrzymałem informacje że Neta odstąpiła od umowy 3 dni temu - nadmienię że dzień wcześniej rozmawiałem telefonicznie z przedstawicielem Netii i zapewniał mnie że jeszcze tego samego dnia serwisanci przyjadą i zainstalują sieć.

    Smaczku całej sytuacji jeszcze dodaje fakt że przed podpisaniem umowy również była badana zdolność wywiązania się z założonych parametrów i wtedy nie było żadnych problemów.

    Jednym słowem wielki bleffffffff..
    Zaletyprzekaz marketingowy nie mający nic wspólnego z realną ofertą
    Wadyoszustwo, obsługa, sprzeczne informacje, brak wywiązywania się ze swoich obowiązków
    -
  • ~niezadowolony klient / 2017-12-13 20:52
    Ocena: 1.25 / 5
    Szybkość internetu pozostawia wiele do życzenia...
  • ~Ola / 2022-09-24 11:30
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam, gorąco NIE polecam Neti. Od dwóch tygodni nie mam internetu ponieważ burza zerwała kabel, problem był zgłaszany od samego początku. Codziennie dzwoniłam na infolinię z pytaniem czy ta usterka zostanie kiedykolwiek naprawiona. Za każdym razem moja sprawa była ponaglania, a panowie technicy jak się nie pojawiali tak do dziś się nie pojawili. Za pierwszym razem nie mieli wozu z drabiną ponieważ nikt nie poinformował ich, że problemem jest zerwany kabel, za drugim razem panowie znowu nie zostali o tym poinformowani, tylko zwinęli kabel i odjechali nie pojawiając się już więcej. Do techników nie można się nawet dodzwonić. Jest sobota a ja kolejny weekend nie mogę nic zrobić. Netia ma bardzo lekceważące podejście do klienta.
    MiejscowośćKraków
  • ~olunia / 2010-04-16 22:27
    Ocena: 1.25 / 5
    Trzy miesiące temu podpisaliśmy umowę z Netią, od początku były same problemy najpierw jakaś pani na infolinii nie potrafiła zapisać poprawnie nazwiska, i pomimo faksów telefonów na fakturze dalej jest inne nazwisko. Poza tym internet działa b. powoli, a w godzinach szczytu wcale.
    Do końca umowy i żegnaj Netio!!!!!
    Zaletycena
    Wadyczęsty brak dostępu do internetu
  • ~ona / 2021-02-05 12:29
    Ocena: 1.25 / 5
    UWAGA !!!
    Nie wierz w ani jedno słowo naciągacza z Netii, ani też w ich reklamy
    Faktura za pierwszy miesiąc 190 pln, podczas kiedy deklarowano 70pln miesięcznie i aktywacja 0 zł
    Faktycznie, aktywacja 68 pln, abonament 122 pln
    F-rę dostałam pomimo wypowiedzenia umowy
    Przyczyn rezygnacji już mi się nie chce opisywać
    Komentarz na infolinii po zgłoszeniu reklamacji odnośnie bezpodstawnego wystawienia f-ry :
    System Wystawił, dostanie pani korektę,
    Przepraszam - brak
    ZaletyW miarę szybki kontakt z infolinią,
    Wadycałe mnóstwo
    MiejscowośćGdańsk
  • ~Orzesznik / 2013-06-23 20:50
    Ocena: 1.25 / 5
    Problemy w trakcie umowy z Netią to pryszcz w porównaniu z zerwaniem tej umowy. W trakcie nawet kradzież kabla Netii opisywana w gazetach nie był przyczyną reklamacji. A przy rozstaniu dopiero się zaczęło : manipulacja rozmowami, jedne nie można odtworzyć ale się na nie powołują , drugie wymuszają reakcje dzięki kłamstwom , pisma zaprzeczające sobie nawzajem, wystawianie faktur z coraz to lepszymi błędami, korekty tych faktur, wystawianie not obciążeniowych za zerwanie umowy, wycofywanie tych not i twierdzenie że zerwania nie było. Dwa miesiące po wysłaniu do nich pisma rozwiązującego umowę niczego nie jestem pewny. Najlepiej byłoby się skrzyknąć i wystąpić z pozwem zbiorowym przeciw tej firmie.
    ZaletyZero
    WadyDodam jeszcze mały kwiatek : prędkość przesyłu do XXX. Świetna ściema - nawet 0,001 będzie do XXX i nie ma powodu do reklamacji
    3 lata .2 po 110 pln a póżniej miało być po 90 / promocja/ a było 105
  • ~pastor / 2014-11-02 09:00
    Ocena: 1.25 / 5
    NETIA- jeżeli ktoś zastanawia się czy wybrać Netię czy innego usługodawcę oferującego internet to nie ma się nad czym zastanawiać i wybrać cokolwiek tylko nie Netia!
    Podpisałem umowę z Netią w połowie października, nad tele do infolini spędziłem już kilka godzin. Internet oferowali do 20 mb, średnio to 9mb, a czasami 3-4 MB. Reklamacji u nich techniczny nie przyjmuje jak jest 8 w górę to ja się pytam po cholerę oferta 20 mb.!!!jeżeli nie potrafią tego dotrzymać. Częste zrywania połączenia i skoki prędkości pobierania to norma bez względu czy korzystam po kablu czy wifi. Kolejna żenada to prędkość wysyłania która waha się w przedziale 0,03 -0,45 i tu w skokach są lepsi od Małysza. Reasumując gdy miałem wcześniej internet w Dialogu, choć to teraz ta sama firma, aż takiej żenady nie było!!!
    Jeżeli macie inny wybór niż Netia to się nie zastanawiajcie, ja 2 lata muszę się przemęczyć bo 10 dni na odstąpienie od umowy minęło, gdy mnie zbywali bajkami o tym że techniczny poprawi przesył.
    Zaletyżadnych
    Wadysame
    trzy tygodnie
  • ~Patrycja / 2017-06-17 06:33
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam. Przy jednym nowym komputerze w domu internet chodził gorzej niż na smartfonie z pakietem Internetu 2GB. Dodatkowo internet Netia zepsuł się całkowicie w piątek.. Naprawa dopiero w poniedziałek. Po tej sytuacji złożyłam wypowiedzenie umowy. Jednak Netia zaproponowala 2razy szybszy internet i do tego tańszy, a dodatkowo otrzymam nowy router. Zgodziłam się, czego dziś żałuję. Minął miesiąc od sytuacji znów piątek, deszczowy weekend w domu, a internet Netia znów nie dziala. Obsługa nie odbiera telefonu. A nowego routera do dzisiaj nie widzę..
    WadyPowolny internet, częste awarię
  • ~Patryk / 2023-08-26 00:51
    Ocena: 1.25 / 5
    Byłem przez długi czas klientem UPC, dzień w którym zmieniłem na Netia to najgorszy dzień w moim życiu od 2 miesięcy za karę mecze się z ich usługami c awarie brak neta itd w UPC może były 2 na rok tutaj raz na tydzień obecnie 2 dzień z rzędu nie ma, totalnie nie polecam jak masz wybór UPC bierz bez zastanowienia
    MiejscowośćKrakow
  • ~Paweł / 2015-06-16 22:55
    Ocena: 1.25 / 5
    Internet z Netii to tragedia. Zakupiona usługa to prędokść do 100 Mbps. Czasami jest do 70 ale zdaża się że Wartości mierzone po kablu to prędkość ściągania około 4Mbps wieczorami (wtedy gdy da się zmierzyć czytaj jest połączenie z internetem). Awarie zgłaszane do biura obsługi nic nie zmieniają. Jednym słowem po prostu jedna wielka pomyłka.
  • ~Paweł / 2016-12-24 13:56
    Ocena: 1.25 / 5
    Najgorszy jaki miałem. Mam plan Max20 z telewizją. W realu mam między 9,5-11 a po włączeniu TV spada do 3 !!! Podczas wysyłania np maila wyłącza się obraz w TV. Dział techniczny poinformował mnie że internet nie może być szybszy, bo jestem połączony linią telefoniczną która ma przepustowość 13Mbit i do tego jestem podłączony 2 kilometry od miejsca zamieszkania a co za tym idzie ping jest w granicach 90 !!! Dział reklamacji odpisał na zgłoszenie że mogę zrezygnować z TV ale z internetu już nie bo wg. nich mam 12Mbit a plan jest do 20Mbit czyli jest ok. Ostatnio wysyłając film na Youtube który miał 3,5GB, zajęło mi to 23 godziny i przez ten czas nie używałem komputera i miałem wyłączony telewizor, kolejny film 3,5GB wysłałem udostępniając internet z telefonu i zajęło to około 2,5 godziny. Na chwile obecną po zmierzeniu netu mam 10,7 pobieranie, 0,6 wysyłanie i ping 82. Średniowiecze internetu
  • ~Paweł / 2022-09-04 14:15
    Ocena: 1.25 / 5
    Zgłoszenie awarii to jazda dla ciepliwych. Gdy się chcesz dodzwonić przygotuj się na wybieranie klawiszowe i około 1h wiszenia na telefonie w oczekiwaniu na połączenie z konsultantem bo wszyscy są zajęci. Ale w końcu sukces - masz połączenie! Pani miłym głosem informuje Cie, ze juz już łączy Cie z odpowiednim Działem i... Zaczyna się wszystko od nowa:słuchanie muzyczki, wybieranie klawiszowe, odsłuchiwanie RODO i... Tak kolejna Pani łączy Cie z kolejna osoba!
    Generalnie nie da się, zapomnij o zgłoszeniu awarii telefonicznie.
    No więc OK - korzystasz z netia-online i zgłaszasz sprawę.
    Otrzymujesz komunikat, że się z Tobą skontaktują w przeciągu 48h. Ale do cierpliwych należy świat i... Otrzymujesz prosbe o dokładniejsze wyjaśnienie natury awarii wraz z informacją, że może weź parę razy wyłącz i włącz router.
    No to piszesz, że to zrobiłeś i niestety straszne zaskoczenie ale to nie pomogło. Wysyłasz i... TAK - Skontaktują się w ciągu 48h!
    Jak ktoś ma nature sadomasochistyczna to firma Netia jest goda polecenia.
    ZaletyDla sadomasohistow jak znalazł!
    WadyWłaściwie nie ma żadnych poza tym, że nie działa.
    MiejscowośćLublin
  • ~pawlo920 / 2015-07-03 18:33
    Ocena: 1.25 / 5
    Netia... poprostu kpina.
    Internet niby do 20 BM i jest oczywiscie 10-15mb. bardzo czesto jest tak ze upload szaleje 0.01 z porywami do 0.12.
    Ciągle jakieś awarie typu godzina 15 i niema internetu do rana i tak prawie tydzien z rzedu. Ogołem nie polecam ludziom ktorzy szanuja swoje nerwy. Gdyby sie dało ocena byla by bliska 0 no ale coz...
    Zaletyich najwieksza zaleta jest mozliwość ro****ania ich routera na scianie.
    Wadyrouterem trzeba pare razy strzelić w sciane zamin sie rozpadnie
    za dluuuugo i za drogo
  • ~PIotr / 2022-01-14 14:43
    Ocena: 1.25 / 5
    Chcą 40 zł/miesiąc za 4 Mb/s na uszkodzonym kablu miedzianym z umową na 2 lata !! Nie chcą podłaczyć światłowodu do węzła światłowoowego odległego o 200 m , drugi jest w odleglości 500 metrów - kłamią w zywe oczy że nie mają węzłów światłowodowych w okolicy. Do UKE przekazują nieprawdziwe informacje o swojej infrastrukturze - a abonentom wmawiają że te informaje są tajne i zastrzeżone przez firmę Netia !! W odpowiedzi na reklamację odpisują lakonicznie że nie mogą aktywować usługi pod danym adresem bez najmniejszego wyjaśnienia z jakiego powodu. Ceny za swoje usługi biorą chyba z kosmosu 40 zł za 4 Mb/s na miesiąc. Cena, jakość i parametry takiej usługi katastrofalne. Nie polecam.
    ZaletyŻadne
    WadyCena, parametry, obsługa klienta
    MiejscowośćWieliczka
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016