Łatwo ich sprawdzić: przy zamawianiu usługi zadzwońcie i powiedzcie, że jakiś czas temu rozmawialiście z ich konsultantem i poinformował was, że macie przepustowość 10mb na waszej linii (oczywiście podajcie zawyżoną). Oczywiście potwierdzą, że taka może być. Zadzwońcie za kilka minut i podajcie jeszcze większą - też potwierdzą.
Dopiero gdy podpiszecie umowę okaże się, że mają 14 dni na sprawdzenie możliwości technicznych i określenie, jaka jest przepustowość waszego łącza. Oczywiście nie powiedzą wam o tym, będziecie płacić za tę określoną w umowie, a prędkość rzeczywista i tak będzie niższa.
ŻENADA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Zaletyżadne - miało być lepiej niż w TPSA, a jest gorzej, bo już na początku współpracy nawalają i to tak, że się wszystkiego odechciewa...
WadySAME - tylko i wyłącznie minusy, minusy, minusy...
kilka dni, 81zł