U mnie internet zainstalowano dopiero po 25 dniach (z 30 regulaminowych), a w salonie zapewniali, że to potrwa maksymalnie tydzień. Mają ogromny bałagan w dokumentacji. Firma sama nie wie, co się dzieje z monterem, czy internet już jest podłączony, czy jeszcze nie. Po wielu telefonach i stresie w końcu udało się.
Teraz wyszedł jeszcze jeden piękny system naciągania osób, które na czas nie zrezygnują z bezpiecznego internetu. Firma wystawia faktury co 2 miesiące a nie co 1, przez co od razu naliczają dodatkowe 20zł opłaty dodatkowej za bezużyteczny pakiet. Widocznie wcześniej ludzie płacili po dodatkowe 10zł i rezygnowali, to firma znalazła sposób na zwiększenie opłaty. Nie da się z tego od razu zrezygnować podczas podpisywania umowy. W dodatku pierwsza faktura i dane do logowania online przychodzą z mega opóźnieniem, co też powoduje niepotrzebny stres i dezinformację.
Punkt stacjonarny Netii na początku pięknie udawał, że pomaga i niby pogania montera, żeby szybciej zainstalował, a później już w niczym nie jest w stanie pomóc i ze wszystkim odsyła na infolinię, na którą nie sposób się dodzwonić. Niby usługę można wyłączyć poprzez stronę, lecz po rzekomym wyłączeniu nadal jest przycisk "Usuń". Nie wiadomo, czy naprawdę została wyłączona, czy nie.
W mojej ocenie Netia nie jest godna polecenia. Moi rodzice mają UPC i nigdy nie było problemów z niczym. Instalacja w ciągu 2 dni, 1 zgłoszona awaria na kablu była naprawiona następnego dnia.
Na szczęście z samym internetem nie ma problemów i sprawnie działa.
WadyMega długi czas oczekiwania na instalację. Naciąganie na niepotrzebne koszty.
ponad 5 miesięcy
~slawek / 2016-01-22 15:56
Ocena: 1.25 / 5
Podpisałem umowę fakt mój błąd nie czytając ,ale nagrałem rozmowę jak dzwoniła pani z neti i na temat ceny miałem płacić 59 zeta plus 100 zeta kaucji i 258 jednorazowo za użytkowanie lini.Teraz się okazało że muszę dodatkowo płacić jesczę 30 zeta co miesiąc za używanie lini tp,a gdy rozmawiałem z konsultantem nie było o tym mowy notabene nagrałem całą naszą rozmowe.Net miał być 20 mb jest mniejszy po moich telefonach nic nie zrobiono z tym
Zaletyżadne
Wadyod groma
miesiąc
~Opel / 2016-01-19 14:29
Ocena: 2.25 / 5
Odradzam ta firme, podpisalem umowe na 2 lata na 4mbity/s w 2011 roku. Nigdy podczas swiadczenia uslug nie dostalem zadnychg opcji szybszego internetu, zadnych ulg, zadnych atrakcynych okazji. po 5 latach rezygnuje z uslugi poniewaz za 50zl/miesiac moge dostac duzo lepsze warunki gdzie indziej. ODRADZAM!! 3/10
Zaletymalo awarii
Wadybrak zainteresowania klientem
5 lat, 50zl/miesiecznie
~wkurzony / 2016-01-16 21:38
Ocena: 1.00 / 5
Renata, wielu operatorow daje HBO za darmo w pierwszym miesiacu.bo jakos nie wierze aby netia dawala go za free na caly rok. Ponadto co mi po tym HBO jak bedzie mi sie zawieszal obraz lub dzwiek w trakcie ogladania lub jak nie nagra mi sie na dysku film abym pozniej mogl go obejrzec? Jak bylem u poprzedniego operatora to dostalem 3 miesiace za 1 zl. Netia tegonnie daje. U poprzedniego operatora w ciagu 2,5 roku mialem moze ze trzy razy problem z netem. W Netii z internetem i tv sa przynajmniej raz dziennie. Jak zachecali do podpisania umowy to mialo byc tak pieknie. Jeszcze wysmiewali prymitywna technologie poprzednika, tylko ze ona byla niezawodna.No i predkosc netu nie zalezala m.in. od ilosci ogladanych w danym momencie kanalow hd na telewizorach. Placisz niby za 100Mb/s a nigdy tego nie zobaczysz. Twoj kolega z wykupiona predkoscia 20Mb/s moze miec w rzeczywistosci tak samo szybki przesyl danych i wszystko jest w zgodzie z regulaminem. Mam nadzieje ze sie nie rozczarujesz tak jak ja ta firma. Bedzie to pierwszy raz kiedy zmienie dostawce na skutek kiepskiej jakosci uslug. Do tej pory powodem byla korzystniejsza cena.
~renata / 2016-01-15 17:05
A Wy też macie HBO za free wnetii? Ja tak i jestem z tego powodu bardzo zadowolona tak tez przestalibyście już narzekać :) Brawo netia!
~pomarańczka / 2016-01-15 10:42
Ocena: 4.75 / 5
ja bardzo lubie Netię, mają dobre niedrogie oferty, a teraz mam HBO przez pól roku za darmoche, zawsze jest co obejrzec po pracy wiec nic tylko korzystac, polecam
~wkurzony / 2016-01-15 10:47
Ocena: 1.00 / 5
NETIA odrzuciła reklamację dotyczącą problemu, że nie zawsze nagra się program z powodów, że nie odpowiadają za sprzęt zewnętrzny.
Na ich ulotce/prospekcie operatora jest taki o to zapis „Jeśli nie masz dysku zewnętrznego USB (wymagany do funkjci nagrywania PVR i TimeShift), możesz go zakupić w e-sklepie Netii: netia.emarket.pl. oferujemy sprawdzone dyski o rożnej pojemności” oraz „Aby korzystać bezproblemowo z funkcji nagrywania programów (PVR) oraz TimeShift (przewijanie, pauzowanie) zalecamy przestrzeganie następujacych zasad: jako dysk do nagrywania PVR i Timeshift zastosuj dedykowany dysk zewnętrzny USB o pojemności min. 40GB (dostępny również w sklepie internetowym Netii: netia.emarket.pl)
Zakupiłem model jaki jest w ich sklepie ale 500GB zamiast 1TB.
Wobec powyższego nie ma co korzystac z ich sklepu bo nie daje to żadnej gwarancji bezproblemowego użytkowania.
~wkurzony / 2016-01-14 20:57
Ocena: 1.00 / 5
Cd opinii z wkurzony / 2015-10-21 21:45
No i po kolejnych misiacach powtarzajacych sie problemow z wi-fi, nagrywaniem na dysku zewnetrznym oraz problemach z obrazem napisalem reklamacje. Jak sie domyslacie odrzucono ja w calosci. Wg nich problemy z wi-fi zaleza od wielu czynnikow w domu (nikt z nich nigdy tego nie sprawdzal), awarie trwajace mniej niz 24h nie podlegaja reklamacjom (czyli jedna godzina dziennie bez awarii nie jest powodem do reklamcji), a problemy z nagrywaniem to tez nie ich sprawa bo nie odpowiadaja za sprzet uzytkownika - dziwne bo pytalem sie ich jaki kupic, a gdy nie dostalem odpowiedzi zakupilem taki jaki polecaja w ich e-markecie do wspolpracy z dekoderem. Zamierzam poskarzyc sie do UOKiK oraz prosic o mediacje w UKE.
Co to za regulamin? Mozesz bez kar wypowiedziec umowe do 14 dni ale nie po dostarczeniu uslug. Ja chcialem juz to zrobic po niecalych 2 tygodniach jak sie okazalo co za jakosc uslug oferuja. Uwazam ze powinno to byc 14 dni po dostarczeniu uslug aby zweryfikowac to co obiecali z rzeczywistoscia. Awarie trwajace ponizej 24h nie podchodza pod reklamacje - czyli jak dziennie bedziecie miec obraz czy wi-fi tylko pomiedzy 3:00, a 4:00 nad ranem to nic nie wskuracie.
ODRADZAM. Wole zaplacic innym wiecej niz Netii o te 25 zl czy mniej ( lub jeszcze wiecej)
Zaletyprzestalem je widziec
Wadywszystko
9 miesiecy
~Poznoniok / 2016-01-13 19:59
Ocena: 4.75 / 5
Korzystam w Poznaniu na Koperniku. Co mogę powiedzieć.... jest ok. awarii brak... fajna jakość obrazu. mam neta 50 mb w umowie a przy korzystaniu z routera osiągam 45 MB/S. Za neta z tv płacę 50 zł. Jak dla mnie godne polecenia
Zaletyniska cena, wysoka jakość, przewijanie kanałów w tył. Darmowy router
Wadybrak możliwości sterowania tabletem.
6 miesięcy
~niezadowolonyklient / 2016-01-12 23:33
Ocena: 1.50 / 5
Netia ma super opcję w postaci przewijania każdego kanalu wstecz. Poza tym jest o 2 ligi gorsza od swoich konkurentow
Zaletyprzewijanie
Wadywszystko inne
6 miesiecy,
~Max / 2016-01-12 17:45
Ocena: 1.00 / 5
Internet powinien działac z prędkością 50Mbps a działa z 13... Moja opinia jest bardzo negatywna. Nie polecam!!!
ZaletyBrak
WadyNie działa jak powinien
1 rok
~Xedos / 2016-01-09 09:09
Ocena: 1.50 / 5
Netia ŁÓDŹ czyli dawny DIALOG to największa pomyłka. Łączę do 20MB a w rzeczywistości 5.7MB. W ciągu roku 3 awarie po 1-2 dni. Kompletnie nie polecam tego dostawcy internetu na terenie ŁODZI.
ZaletyBrak
WadyNETIA=WADA
4 lata
~Daniel27 / 2016-01-07 18:44
Ocena: 5.00 / 5
Od miesiąca korzystam w Krakowie z internetu i TV. Według umowy 300MB - działa ok 260-290MB/s. Z TV nie ma problemów. Oby tak dalej.
ZaletyCena, prędkość
WadyJak narazie brak
1 miesiąc
~tomek szczecin / 2016-01-05 12:35
Ocena: 4.75 / 5
Mam netie od 3 miesięcy, z minusów podam: Deklarowany Internet 50gb a mam od 25 do 35gb, wiedziałem o tym po rozmowie z konsultantem, przez te 3miesiace dwa razy zawiesił mi się eleven sport na okolo 4-5 min. Innych minusów nie ma, sprzęt pracuje bez zarzutu, można śmiało grać w Xbox live i nie ma żadnych zacięć. Polecam, na pewno wygrywają z multimedią
Zaletyoferta programowa, dobór pakietów, fajny bezawaryjny dekoder tv
Wadynie ma
4 miesiace, 122 zł
~B / 2015-12-31 23:37
Ocena: 2.25 / 5
Jako, że większość opinii tutaj jest po tym jak coś jest nie tak, to ja dorzucam swoje doświadczenia po 4 latach użytkowania samego internetu w netii. Problemy miałem na początku, gdzie przy podpisywaniu umowy po milion razy pytałem o prędkość internetu, twierdzili, że spoko, 20mb/s to będzie to co ja bedę miał na pewno w mieszkaniu niemalże w centrum warszawy. Po podpięciu wyszło 7 z hakiem, czyli 80zł płacę za 7 mb/s. Z czego 40zł to utrzymanie łącza. Przez 4 lata problemów z tym internetem nie było, ani jednego braku, chwilowe zerwania i fiksowania routera tak, ale żeby nie było internetu przez choćby godzinę to nie pamiętam. Jeśli chodzi o obsługę klienta to dla mnie największy dramat netii to nękanie telefonami z promocjami, ofertami i innymi. Po 5 razy dziennie z różnych numerów. Z płatnościami, ukrytymi kwotami, aneksami czy innymi wyłudzeniami nie miałem tutaj do czynienia. Przechodzę do UPC gdzie za tą samą cenę mam nie 7 a 250mb/s. Grunt to czytać i dopytywać, nie zgadzać się na ich oferty, a będzie dobrze.
Zaletystabilność
WadyCENA! PRĘDKOŚĆ
4 lata za 80zł/mc za 7mb/s
~Kuba / 2015-12-31 13:16
Ocena: 1.00 / 5
Jedna wielka kupa. Ciągle problemy, ciągle awarie. Infolinia banda kretynów. Po złożeniu rezygnacji fax-em dzwonie i Pani potwierdza ze rezygnacja przyjęta. Mija okres rozliczeniowy internet działa nadal. Dzwonie na infolinię a Pani twierdzi ze umowa nie jest rozwiązana ponieważ na rezygnacji nie ma podpisu wlasnorecznego. (internet na firmę. pieczątka na rezygnacji). Większego gówna nigdy nie miałem. Szczerze nie polecam....
Zaletybrak
WadySama firma jest wielka wada
~Człowiek sztos. / 2015-12-23 16:40
Ocena: 5.00 / 5
Internet spoko, łącza stałe, brak limitu danych. Przy 50 mb's jest 45 i zero awarii, wychodzącej mam około 4,5 i jestem zadowolony.
Płacę 49,90.
ZaletyStabilność, brak limitu, brak awarii.
WadyBrak.
Ponad 10 lat.
~radek878 / 2015-12-22 13:42
ja mam internet mobilny w netii i wszystko bez zarzutu, nie mam na co nrzekac bo moge na nim polegac a na prawdę często korzystam poza domem i wifi. polecam
~magda / 2015-12-18 17:36
Ostrzegam!!!na szczescie jestem juz bylym klientem od zeszlego roku-internetu standardowo przynajmniej kilka razy w miesiacu nie bylo bo zawsze byly awarie laczy....ale najgorsze jest to, ze po zakonczeniu umowy mialam jakas niedoplate. Nikt mi nie wyslal zadnego rachunku ani ponaglenia tylko po roku od zakonczenia umowy skontaktowala sie ze mna firma windykatorska!!!!!!!iz zalegam 10 zl.
6lat
~Wrazsacz / 2015-12-17 16:09
Ocena: 1.50 / 5
Koszmar kompletny, ciągłe usterki, brak możliwości połączenia, olewatorski stosunek do klienta, obsługa przy próbie złożenia rezygnacji z usług zakrawa na czyste chamstwo, buractwo i brak kultury. Gdy tylko zadzwoniliśmy, że chcemy zrezygnować to jeszcze przed dopełnieniem formalności prędkość spadła do modemowej. Przypadek? Nie sądzę/