Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3209 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bartłomiej / 2017-12-27 14:59
    Ocena: 1.25 / 5
    Od kilku dni nie da się korzystać i internetu ping 1000 cały czas jakieś spadki
    WadyCena jakość
    Ping tragedia
    MiejscowośćSiedlce
  • ~Beata / 2022-06-20 09:08
    Ocena: 1.25 / 5
    Masakra. Od pierwszego dnia instalacji przerwy w dodtawie ternetu, telewizja śckna. Przez 3 dni przerwa w usługach, bez echa. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!!!!!!
    MiejscowośćJastrzębie Zdrój
  • ~Bili / 2023-07-05 16:51
    Ocena: 1.25 / 5
    Niestety, na moim routerze wifi jest 3x lepsze od tego na ich routerze i twierdzą, że to jest uczciwe. Bo 1gb jest tylko na kablu i nie mamy w zamyśle zapewnić takiej szybkość po WIFI. Jeśli ktoś jest z Wrocławia polecam Moico. Przynajmniej są bardziej uczciwi
    Zalety- ignorowanie potrzeb klienta
    Wady- słabe podejście do klienta
    - lekceważenie potrzeb klienta
    - konsultant od samego początku twierdził, że problem leży po mojej stronie
    MiejscowośćWrocław
  • ~BK / 2012-08-08 13:15
    Ocena: 1.25 / 5
    Niepolecam NETI. Zrezygnowałam z T, podpisałam umowę z Netią i zostałam bez internetu.Na infolinii usłyszałam, że dostęp do internetu mam, mogę sobie podłączyć prywatne urządzenie i będzie działać, a jak nie mam takowego, to muszę czekać kilka dni aż dostanę przesyłkę, bo Netia takie urządzenie wysłała jak tylko otrzymała info, że TP wyłączyła usługę.Zanim podpisałam umowę z Netią zapewniano mnie, że urządzenie będzie tydzień wcześniej dostarczone.
    Wadybrak przepływu info, brak organizacji, wprowadzania w błąd, oszukiwanie
  • ~blondi / 2010-04-26 13:45
    Ocena: 1.25 / 5
    Od czasu kiedy zamienilam neostrade na netie zaczely sie klopoty.notoryczny brak internetu i zero reakcji z ich strony,trudno za bledy trzeba placic ,nigdy wiece tej dziadoskiej (gieldowej ) firmy.
  • ~Bruto / 2021-04-06 22:36
    Ocena: 1.25 / 5
    Upierdliwe telefony, wprowadzanie w błąd, wymuszanie dodatkowych usług. Beznadziejna aplikacja pełna błędó, np. zmieniając hasło walidator przy błędzie zawsze zwraca ten sam bezsensowny tekst 'nieprawidłowe haslo', trzeba się domyśleć że niektórych znaków nie można używać, nie można z poziomu aplikacji wyłączyć niektórych usług. Bardzo ciężko dodzwonić się do obsługi (20min czekania z upierdliwym co 5 sekundowym proszę czekać na operatora), itd itd.
    ZaletyCena jako taka
    Wadyaplikacja, obsługa, jakość
    MiejscowośćWrocław
  • ~bydzia / 2009-12-01 16:11
    Ocena: 1.25 / 5
    podpisałam umowę na dostawę internetu wszystkie warunki techniczne i finansowe z umowy zostały spełnione internet miał być udostępniony 19.11.br. do dziś nic ! do netii dzwoniłam 39 razy straciłam 135,60 zł nikt nic nie wie i nie potrafi mi pomóc pomimo, że umowa nie została wykonana żeby odczepić się od netii muszę rozwiązać umowe widmo i zapłacić za nie wykonane 2 miesiace
    Zaletysame minust
    za długo
  • ~Były klient netii / 2021-12-05 11:30
    Ocena: 1.25 / 5
    Przekierowują z jednego do drugiego jeden mówi że nie ma oferty drugi że jest. Odchodzę z Netii bo jest duży ping, częste awarie, obsługa klienta mówi że jest oferta po czym jej nie ma po czym jest po czym znowu jej nie ma.
    ZaletyChyba nie ma
    WadyDuży ping
    Niejasność obsługi
    Internet zwalniający do minimum i to nie rzadko
    MiejscowośćChrzanów
  • ~Czerwony Kapturek / 2020-03-20 22:43
    Ocena: 1.25 / 5
    Warszawa. Mam 150 mb, nigdy nie przekracza 75 mb a bardzo często jest ok 15 mb i bywają przerwy. Infolinia to jakieś nieporozumienie, co innego gadają co innego robią. Dzisiaj dostałem e-maila, że w prezencie przyspieszają na 30 dni do 300 mb a faktycznie jest 12. DNO. Zamierzam rozstać się z tym dziadostwem.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Damian / 2022-11-29 16:46
    Ocena: 1.25 / 5
    Nigdy więcej, internet działa przez 5 minut, potem przez 15 minut przestaje. Infolinia dosłownie mówi "u nas działa" i koniec tematu. Odradzam zdecydowanie
    MiejscowośćWrocław
  • ~Daruś / 2014-07-20 09:34
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam was, ta firma to oszusci swojego rodzaju, co chwila braki internetu naprawiaja te braki w ciagu 7 dni co jest kuriozalne jak na taka firme, wyłaczaja internet co burze, na 3dni , NIE POLECAM !! mam transfer do 4MB a pobieranie i wysyłanie max 200kb/s !! ODRADZAM UMÓW Z TĄ FIRMA !!
    ZaletyBrak
    WadyBraki internetu, chamska obsługa,
    mam go 2 lata, 50zł mc
  • ~Dawid / 2023-03-11 08:58
    Ocena: 1.25 / 5
    2 miesiące czekałem na Netię aż dojdzie do tego żeby mi wytłumaczyć że muszę zrobić remont w klatce schodowej mieszkania i oni tego nie mają możliwości założyć, dwa miesiące pracy zdalnej bez żadnego internetu (oczywiście było to oszustwo wynajmującego ale Netia przyczyniła się do opóźnienia), kompletna dezinformacja. Konsultanci Netii mają możliwość napisania śmiesznej notatki której później nikt nie czyta. Po roku owocnej współpracy kiedy już udało mi się rozwiązać problem z założeniem internetu Netia nie zamierzała poinformować mnie że powinienem zwrócić urządzenie tylko od razu naliczyła mi dług 660 zł. Zadzwoniłem do nich dowiedzialwm się skąd ten dług i wysłałem paczkę z routerem, po tygodniu firma windykacyjna pisze smsy w sprawie długu, dzwonią telefony z Netii, każdy konsultant nic nie wie że ja wysłałem sprzęt, piszą notatki. Firma windykacyjna budzi mnie telefonami o ósmej rano w sobotę. Koszmar. Jeśli tylko macie możliwość omijajcie ten burdel z daleka.
    ZaletyOgarnięty Pan w salonie Netii który doszedł do centrum kłopotu.
    WadyZerowa komunikacja,
    Operatorzy obsługi klienta zachowują się jak boty,
    Ciągłe zachecanie do korzystania z wirtualnej sekretarki,
    Długi czas oczekiwania na połączenie,
    Cała firma działa na ilość i zysk nie na jakość, fast food wśród internetu,
    Brak informowania o potrzebie zwrotu urządzenia, podjęte sprawy windykacyjne,
    Budzenie człowieka o 8 rano w sobotę telefonami.
    MiejscowośćKraków
  • ~Dominik / 2022-06-07 16:20
    Ocena: 1.25 / 5
    Mam niestety internet i tv ,to jest dramat tv nie działa od 14 dni i nie sa w stanie przez tyle czasu naprawić,złożyłem rezygnację i oczywiście trzeba czekać .a te tempaki z infolinii tylko formułkę z kartki potrafią czytać.Technika to albo tam nie ma albo jest debilem .LUdzie NIE ZAKŁADAJCIE TEGO GÓWNA
    ZaletyBrak
    WadySame Wady
    MiejscowośćWarzzaw
  • ~Don Mateo / 2021-07-01 15:40
    Ocena: 1.25 / 5
    Bardzo słaby dział podwykonawczy zarządzający monterami
    MiejscowośćWrocław
  • ~Dorota Wrocław / 2018-08-01 13:33
    Ocena: 1.25 / 5
    Brak kompetencji pracowników, źle traktowanie wieloletnich klientów, wprowadzanie w błąd. Brak możliwości kontaktu z kierownikiem
    MiejscowośćWrocław
  • ~dot / 2014-10-09 10:50
    Ocena: 1.25 / 5
    Porazka! zaglaszam awarie, ze co dzien sa zaklocenia, programy sie zawieszaja lub w ogole wszystko znika, pan kaze zadzwonic gdy sie to bedzie dzialo, to sprawdzi polaczenie. Dzwonie wiec w trakcie awarii, pan pol godz trzyma mnie na telefonie, sprawdza, wypytuje, przerywa lacze, lacze nie wraca przez dlugi czas, pan mowi ze no faktycznie cos nie tak, wysle serwis do wymiany. Dostaje sms ze w ciagu 48godz sie zjawia, po ponad 48godz dostaje sms: "dzial techniczny informuje o zamknieciu zgloszenia awarii. z informacji w naszym systemie wynika, ze usluga dziala prawidlowo." No krew mnie zalala po prostu... jakas kpina. Nadal tv sie zawiesza, obraz znika, net sie przerywa na pol godz, restart wszystkiego nie pomaga. Oby do konca umowy i nigdy wiecej!!!!!
    prawie rok, 69,90
  • ~Elvi / 2018-08-15 13:55
    Ocena: 1.25 / 5
    Żałuję dnia kiedy zdecydowałam się na usługi z Netii. Internet to tragedia, wieczne oczekiwanie aż strona się otworzy. Syn gra na kablu który się ciągnie przez cały przedpokój, bo inaczej mu nic nie działa. Tv przerywa, bo net nie daje rady. Do podstawowego pakietu w TV można dobrać dodatkowe-płatne, tylko nikt nie poinformował mnie, że jak je już wybiorę to potem nie mogę z nich zrezygnować. Zastanawiam się nad dodatkowym Internetem z Oragne, ale wiadomo to dodatkowe opłaty. Nie polecam Netii, unikajcie jak ognia!
    Gdy złożyłam reklamację miła pani z infolinii powiedziała, że prędkość się mierzy tylko po kablu bo przez Wi-fi to mogą być rożne zakłócenia. A po kablu to prędkość jest dobra. Ech...Tylko wcześniej jak miałam z UPC ( w poprzednim mieszkaniu) tez szło przez Wi-fi i nigdy żadnych problemów nie było.
    Zaletybrak
    WadyInternet-nieporozumienie
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Elwira / 2018-05-21 21:38
    Ocena: 1.25 / 5
    Firma nie jest godna zaufania, Rozwiązała ze mną umowę przez SMS, nie uprzedzając o problemach, nakazała natychmiastowy zwrot sprzętu i skontaktowania się z kurierem, choć nie mam takiej możliwości. Po rozwiązaniu umowy nalicza opłatę za uzytkowanie karty tel., choć jej nigdy nie aktywowałam i umowy nie ja zerwałam. Reklamacje nie są uznawane
    MiejscowośćDarłowo
  • ~Eve / 2016-03-29 13:20
    Ocena: 1.25 / 5
    Wszystko nie tak... obsługa klienta nie douczona osoby podpisując umowę liczą tylko na prowizje cena wysoka nikt nie udziela wskazówek tylko wydaje mi się faktury widmo jak nie zadzwonisz i nie spytała to nie wiesz za co płacisz nie polecam !
    ZaletyZero
    Ponad rok
  • ~Ewa / 2018-09-22 14:21
    Ocena: 1.25 / 5
    Rybnik ok 12.09 jest awaria. Codziennie dzwonię do bok i codziennie słyszę inną datę naprawy wczoraj czyli 21 września usłyszałam że na pewno do końca miesiąca internetu mieć nie będę. Pytałam się czy mogę z nimi w takim bądź razie rozwiązać umowę niestety nie ponieważ oni są w stanie dostarczyć mi internet tylko chwilowo Mają awarię i nie wiedzą kiedy będzie naprawiona zero kontaktu z ich strony żadnych starań żeby cokolwiek zrobić zamontować radiowke,cokolwiek. Konsultant na infolinii wręcz mi powiedział że on od tego jest żebym nie odpowiadać na moje pytania przynajmniej szybciej mu czas leci Kiedy wiecznie do niego dzwonimy żenada
    ZaletyW tej chwili brak
    WadySame
    MiejscowośćRybnik
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4525
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3508
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2249
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2087
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4732
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3979
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3065
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2635
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2037
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306