Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3202 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~blondi / 2010-04-26 13:45
    Ocena: 1.25 / 5
    Od czasu kiedy zamienilam neostrade na netie zaczely sie klopoty.notoryczny brak internetu i zero reakcji z ich strony,trudno za bledy trzeba placic ,nigdy wiece tej dziadoskiej (gieldowej ) firmy.
  • ~Bruto / 2021-04-06 22:36
    Ocena: 1.25 / 5
    Upierdliwe telefony, wprowadzanie w błąd, wymuszanie dodatkowych usług. Beznadziejna aplikacja pełna błędó, np. zmieniając hasło walidator przy błędzie zawsze zwraca ten sam bezsensowny tekst 'nieprawidłowe haslo', trzeba się domyśleć że niektórych znaków nie można używać, nie można z poziomu aplikacji wyłączyć niektórych usług. Bardzo ciężko dodzwonić się do obsługi (20min czekania z upierdliwym co 5 sekundowym proszę czekać na operatora), itd itd.
    ZaletyCena jako taka
    Wadyaplikacja, obsługa, jakość
    MiejscowośćWrocław
  • ~bydzia / 2009-12-01 16:11
    Ocena: 1.25 / 5
    podpisałam umowę na dostawę internetu wszystkie warunki techniczne i finansowe z umowy zostały spełnione internet miał być udostępniony 19.11.br. do dziś nic ! do netii dzwoniłam 39 razy straciłam 135,60 zł nikt nic nie wie i nie potrafi mi pomóc pomimo, że umowa nie została wykonana żeby odczepić się od netii muszę rozwiązać umowe widmo i zapłacić za nie wykonane 2 miesiace
    Zaletysame minust
    za długo
  • ~Były klient netii / 2021-12-05 11:30
    Ocena: 1.25 / 5
    Przekierowują z jednego do drugiego jeden mówi że nie ma oferty drugi że jest. Odchodzę z Netii bo jest duży ping, częste awarie, obsługa klienta mówi że jest oferta po czym jej nie ma po czym jest po czym znowu jej nie ma.
    ZaletyChyba nie ma
    WadyDuży ping
    Niejasność obsługi
    Internet zwalniający do minimum i to nie rzadko
    MiejscowośćChrzanów
  • ~Czerwony Kapturek / 2020-03-20 22:43
    Ocena: 1.25 / 5
    Warszawa. Mam 150 mb, nigdy nie przekracza 75 mb a bardzo często jest ok 15 mb i bywają przerwy. Infolinia to jakieś nieporozumienie, co innego gadają co innego robią. Dzisiaj dostałem e-maila, że w prezencie przyspieszają na 30 dni do 300 mb a faktycznie jest 12. DNO. Zamierzam rozstać się z tym dziadostwem.
    Zaletybrak
    Wadysame wady
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Damian / 2022-11-29 16:46
    Ocena: 1.25 / 5
    Nigdy więcej, internet działa przez 5 minut, potem przez 15 minut przestaje. Infolinia dosłownie mówi "u nas działa" i koniec tematu. Odradzam zdecydowanie
    MiejscowośćWrocław
  • ~Daruś / 2014-07-20 09:34
    Ocena: 1.25 / 5
    Witam was, ta firma to oszusci swojego rodzaju, co chwila braki internetu naprawiaja te braki w ciagu 7 dni co jest kuriozalne jak na taka firme, wyłaczaja internet co burze, na 3dni , NIE POLECAM !! mam transfer do 4MB a pobieranie i wysyłanie max 200kb/s !! ODRADZAM UMÓW Z TĄ FIRMA !!
    ZaletyBrak
    WadyBraki internetu, chamska obsługa,
    mam go 2 lata, 50zł mc
  • ~Dawid / 2023-03-11 08:58
    Ocena: 1.25 / 5
    2 miesiące czekałem na Netię aż dojdzie do tego żeby mi wytłumaczyć że muszę zrobić remont w klatce schodowej mieszkania i oni tego nie mają możliwości założyć, dwa miesiące pracy zdalnej bez żadnego internetu (oczywiście było to oszustwo wynajmującego ale Netia przyczyniła się do opóźnienia), kompletna dezinformacja. Konsultanci Netii mają możliwość napisania śmiesznej notatki której później nikt nie czyta. Po roku owocnej współpracy kiedy już udało mi się rozwiązać problem z założeniem internetu Netia nie zamierzała poinformować mnie że powinienem zwrócić urządzenie tylko od razu naliczyła mi dług 660 zł. Zadzwoniłem do nich dowiedzialwm się skąd ten dług i wysłałem paczkę z routerem, po tygodniu firma windykacyjna pisze smsy w sprawie długu, dzwonią telefony z Netii, każdy konsultant nic nie wie że ja wysłałem sprzęt, piszą notatki. Firma windykacyjna budzi mnie telefonami o ósmej rano w sobotę. Koszmar. Jeśli tylko macie możliwość omijajcie ten burdel z daleka.
    ZaletyOgarnięty Pan w salonie Netii który doszedł do centrum kłopotu.
    WadyZerowa komunikacja,
    Operatorzy obsługi klienta zachowują się jak boty,
    Ciągłe zachecanie do korzystania z wirtualnej sekretarki,
    Długi czas oczekiwania na połączenie,
    Cała firma działa na ilość i zysk nie na jakość, fast food wśród internetu,
    Brak informowania o potrzebie zwrotu urządzenia, podjęte sprawy windykacyjne,
    Budzenie człowieka o 8 rano w sobotę telefonami.
    MiejscowośćKraków
  • ~Dominik / 2022-06-07 16:20
    Ocena: 1.25 / 5
    Mam niestety internet i tv ,to jest dramat tv nie działa od 14 dni i nie sa w stanie przez tyle czasu naprawić,złożyłem rezygnację i oczywiście trzeba czekać .a te tempaki z infolinii tylko formułkę z kartki potrafią czytać.Technika to albo tam nie ma albo jest debilem .LUdzie NIE ZAKŁADAJCIE TEGO GÓWNA
    ZaletyBrak
    WadySame Wady
    MiejscowośćWarzzaw
  • ~Don Mateo / 2021-07-01 15:40
    Ocena: 1.25 / 5
    Bardzo słaby dział podwykonawczy zarządzający monterami
    MiejscowośćWrocław
  • ~Dorota Wrocław / 2018-08-01 13:33
    Ocena: 1.25 / 5
    Brak kompetencji pracowników, źle traktowanie wieloletnich klientów, wprowadzanie w błąd. Brak możliwości kontaktu z kierownikiem
    MiejscowośćWrocław
  • ~dot / 2014-10-09 10:50
    Ocena: 1.25 / 5
    Porazka! zaglaszam awarie, ze co dzien sa zaklocenia, programy sie zawieszaja lub w ogole wszystko znika, pan kaze zadzwonic gdy sie to bedzie dzialo, to sprawdzi polaczenie. Dzwonie wiec w trakcie awarii, pan pol godz trzyma mnie na telefonie, sprawdza, wypytuje, przerywa lacze, lacze nie wraca przez dlugi czas, pan mowi ze no faktycznie cos nie tak, wysle serwis do wymiany. Dostaje sms ze w ciagu 48godz sie zjawia, po ponad 48godz dostaje sms: "dzial techniczny informuje o zamknieciu zgloszenia awarii. z informacji w naszym systemie wynika, ze usluga dziala prawidlowo." No krew mnie zalala po prostu... jakas kpina. Nadal tv sie zawiesza, obraz znika, net sie przerywa na pol godz, restart wszystkiego nie pomaga. Oby do konca umowy i nigdy wiecej!!!!!
    prawie rok, 69,90
  • ~Elvi / 2018-08-15 13:55
    Ocena: 1.25 / 5
    Żałuję dnia kiedy zdecydowałam się na usługi z Netii. Internet to tragedia, wieczne oczekiwanie aż strona się otworzy. Syn gra na kablu który się ciągnie przez cały przedpokój, bo inaczej mu nic nie działa. Tv przerywa, bo net nie daje rady. Do podstawowego pakietu w TV można dobrać dodatkowe-płatne, tylko nikt nie poinformował mnie, że jak je już wybiorę to potem nie mogę z nich zrezygnować. Zastanawiam się nad dodatkowym Internetem z Oragne, ale wiadomo to dodatkowe opłaty. Nie polecam Netii, unikajcie jak ognia!
    Gdy złożyłam reklamację miła pani z infolinii powiedziała, że prędkość się mierzy tylko po kablu bo przez Wi-fi to mogą być rożne zakłócenia. A po kablu to prędkość jest dobra. Ech...Tylko wcześniej jak miałam z UPC ( w poprzednim mieszkaniu) tez szło przez Wi-fi i nigdy żadnych problemów nie było.
    Zaletybrak
    WadyInternet-nieporozumienie
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Elwira / 2018-05-21 21:38
    Ocena: 1.25 / 5
    Firma nie jest godna zaufania, Rozwiązała ze mną umowę przez SMS, nie uprzedzając o problemach, nakazała natychmiastowy zwrot sprzętu i skontaktowania się z kurierem, choć nie mam takiej możliwości. Po rozwiązaniu umowy nalicza opłatę za uzytkowanie karty tel., choć jej nigdy nie aktywowałam i umowy nie ja zerwałam. Reklamacje nie są uznawane
    MiejscowośćDarłowo
  • ~Eve / 2016-03-29 13:20
    Ocena: 1.25 / 5
    Wszystko nie tak... obsługa klienta nie douczona osoby podpisując umowę liczą tylko na prowizje cena wysoka nikt nie udziela wskazówek tylko wydaje mi się faktury widmo jak nie zadzwonisz i nie spytała to nie wiesz za co płacisz nie polecam !
    ZaletyZero
    Ponad rok
  • ~Ewa / 2018-09-22 14:21
    Ocena: 1.25 / 5
    Rybnik ok 12.09 jest awaria. Codziennie dzwonię do bok i codziennie słyszę inną datę naprawy wczoraj czyli 21 września usłyszałam że na pewno do końca miesiąca internetu mieć nie będę. Pytałam się czy mogę z nimi w takim bądź razie rozwiązać umowę niestety nie ponieważ oni są w stanie dostarczyć mi internet tylko chwilowo Mają awarię i nie wiedzą kiedy będzie naprawiona zero kontaktu z ich strony żadnych starań żeby cokolwiek zrobić zamontować radiowke,cokolwiek. Konsultant na infolinii wręcz mi powiedział że on od tego jest żebym nie odpowiadać na moje pytania przynajmniej szybciej mu czas leci Kiedy wiecznie do niego dzwonimy żenada
    ZaletyW tej chwili brak
    WadySame
    MiejscowośćRybnik
  • ~Fanaberia / 2011-07-29 17:36
    Ocena: 1.25 / 5
    ODRADZAM STANOWCZO! Fałszowanie umów jest na porządku dziennym. Zaproponowano mi ofertę dla firm w przystępnej cenie - pakiet OneOffice, podpisałam umowę wszystko ładnie pięknie. Po pół roku zaczęły przychodzić rachunki 50% wyższe. Zdziwiona napisałam reklamację, w załączeniu przesłałam kopię mojej umowy. W odpowiedzi zostałam oskarżona o podrobienie dokumentu, i NETIA przesłała mi wg. nich PRAWIDŁOWĄ umowę (kopię), którą oni posiadają. Na całe szczęście, bo przeanalizowałam obie umowy i co się okazało (tylko ważniejsze różnice):
    -inny przedstawiciel widniał na każdej z umów
    -są różnice w dacie podpisania
    i oczywiście dopisek: Pakiet OneOffice PÓŁ ROKU ZA PÓŁ CENY.
    Na tej podstawie napisałam kolejną reklamację, a później kolejną. Po 3cim razie wynegocjowałam zakończenie współpracy bez kary pieniężnej (rozwiązałam umowę rok przed końcem jej obowiązywania), ale odmówiono mi prawa do reklamacji sposobu naliczania faktur. Umowa zakończyła się kilka miesięcy temu, ale i tak od tamtej pory FIRMA NETIA nęka mnie pismami nawołującymi do uregulowania należności... Wystosowałam kolejne pismo o zaprzestanie, zobaczymy co odpowiedzą.
  • ~fifka / 2010-11-02 21:47
    Ocena: 1.25 / 5
    Ta firma to banda oszustów i złodziei.Miałam u nich internet i telefon. Po pół roku wyłączyli mi telefon(pomimo sumiennie i terminowo płaconych rachunków), a gdy dzwoniła mną infolinii, powiedziano mi,że na linii trwa naprawa i telefon będzie czyny za tydzień. I tak po półtora miesiąca i ciągłym dzwonieniu na infolinię, dowiedziałam się, że faktura będzie obejmowała tylko internet. Przez cztery miesiące w sumie nie mogłam korzystać z telefonu, płaciłam tylko za internet. Po tym czasie przyszło mi niespodziewanie wezwanie do zapłaty zaległe faktury za telefon (nieczynny) oraz kara i nota obciążeniowa-w sumie ok 1300zł.Po wymianie korespondencji, stanęło na tym, że nigdy nie zgłaszałam,że mam nieczynny telefon, żadnych rozmów z infolinią nie było, nie płaciłam faktur za telefon(tych, które nie przysyłali) czym niniejszym zerwałam umowę.Przysłali mi więc karę za zerwanie umów za telefon i internet( za internet płaciłam i wcale umowy nie chciałam zrywać) w sumie ok 2600zł z notą obciążeniową. Reklamacje nie pomogły. Nie wspominam już nawet straszenia mnie komornikami i sądami. Tak właśnie z przyzwoitego klienta zrobili naciągacza. Nigdy więcej nie zamierzam skorzystać z Netii i odradziłam tą pseudo-firmę już wielu znajomym. Uczcie się na błędach innych!!!
    Zaletyżadnych
    Wadychamstwo, bezczelność, same minusy
  • ~filip6464 / 2017-11-24 16:21
    Ocena: 1.25 / 5
    Od 2 lat mam co 2 dzień problemy z internetem, mieszkam niedaleko centrum Lublina w domu wielorodzinnym. Technicy, pracownicy na infolinii udają że nic się nie dzieje, Pani potwierdzi że internetu nie ma i zrobi coś w stylu "I co mi zrobicie" Nawet dokładne testy dostarczone nic im nie dają, po prostu zgodzą się ze internetu nie ma i cześć.
    Wadybrak internetu, niestabilność, wysoka cena, konieczność opłacania linii która 3 na 7 dni w tygodniu nie działa...
    MiejscowośćLublin
  • ~Fill / 2015-03-18 13:47
    Ocena: 1.25 / 5

    Internet nie działa. Netia nie chce, aby to naprawić. Spróbuj inną firmę.
    Zaletyzero
    WadyWolno internet. niewiarygodne. straszna obsługa
    3 lata
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4456
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3501
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2240
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4595
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3925
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2976
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2577
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016