Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3202 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~sliktel / 2015-03-09 17:25
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie POLECAM Tych naciągaczy ! , oferują łącze do 50 Mb a dają 31 Mb.bo łącze ma taką max przepustowość.
    No i oczywiście twierdzą że wszystko zgodnie z regulaminem.
    ZŁODZIEJE i Naciągacze.

    Marek
    ZaletyBRAK
    WadyOSZUŚCI, ........
    3 lat
  • ~spider / 2017-10-05 12:20
    Ocena: 1.50 / 5
    co chwile awarie a do biura obsługi klienta nie idzie się dodzwonić. totalnie odradzam
    Zaletynie ma
    Wadyczesty brak internetu
  • ~starzec zaraz (+) / 2018-09-07 13:20
    Ocena: 1.50 / 5
    Do Neti przeszedłem z Dialogu jak Netia go wykupiła.Miałem z Dialogu tylko telefon stacjonarny i rachunki były przewidywalne zgodne z nr. telefonów na które ja i żona dzwoniliśmy.Pobierałem wyrywkowo bilingi i nr.telefonów się zgadzały.Po połączeniu Dialogu z Netią poleciałem dokleić dodatkową usługę internet.I się zaczęło!!!!
    Miałem Netię po kablu.Tragedia.Telefon stacjonarny i internet. I tak internet 10 MB nigdy nie widziałem!6,2 to był ich rekord!Normalka to 1 do 3 GB.YouTube oglądać to zapomnij!
    Poczta otwierała się 5 minut.A najgorzej było z telefonem stacjonarnym.
    Były takie naliczane połączenia których ja ani moja żona nie znaliśmy!
    W bilingach to był kosmos!Żadne reklamacje na wolny internet i lewe połączenia na telefon stacjonarny nie odnosiły skutku.Raz przysłali serwisanta który stwierdził że ktoś jest dodatkowo na moim łączu? I na tym się skończyło.A rachunki były dalej z kosmosu!
    Najgorsze jeszcze było to że przez dwa lata płaciłem za telefon Dialogowi a za internet Netii.
    Tych rachunków nie dało się połączyć?Starałem się o to przez dwa lata.
    Teraz Netia ma już światłowód ale już nie wdepnę w tą samą wodę!
    ZaletyGrzecznie i bez problemowo rozwiązałem umowę.Oczywiście przestrzegając terminu wypowiedzenia.
    Bez problemu przeniosłem nr.telefonu stacjonarnego z Dialogu do innego operatora.Miła i rzeczowa obsługa.
    WadyWady jak w opisie wyżej.
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Stefan / 2022-10-07 20:22
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam nikomu, awaria minimum raz w tygodniu. Telefon do pomocy technicznej raz w tygodniu, telefon od technika - nie stwierdzono nigdy. Poleciłbym jedynie najgorszemu wrogowi
    ZaletyDobre na wrogów
    MiejscowośćMostówka
  • ~stekas / 2012-08-05 21:36
    Ocena: 1.50 / 5
    niepolecam nieradze - u mnie po 9 miesiącach nagle nastąpiło obniżenie z 16Mb stabilnych do ponizej 13Mb nawet i było 1Mb ( bardzo duze wachania w ciągu dnia) po zgłszeniach i innych perypetiach i po 2 krotnej wizycie technika u p.technika na kompie 16 jak byk a na moich trzech kompach. dalej to samo -sformatowałem kompa dalej to samo .Już dociągne do końca umowy i nigdy wiecej z netia
    Zaletynic
    Wadywszystko jak u innych
  • ~stw / 2010-05-09 17:36
    Ocena: 1.50 / 5
    Mam internet w Netii od miesiąca. Jedyną pozytywną rzeczą jest cena. Podpisałem umowę na 4mb/s, a taką prędkość testując na stronie speedtest.net udało mi się osiągnąć raz! Wcześniej miałem neostrade 512kb/s i chodziła mi szybciej niż obecne ponoć ośmiokrotne łącze neti!
    ZaletyBRAK
    WadyRobią z klienta debila! Łącze nie ma takich parametrów jak na umowie.
    30 dni
  • ~Superpatuska123 / 2022-03-06 17:47
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet zenada boze chodzi wolniej od ślimaka nic się nie da zrobić zasieg mega giga słaby nie polecam pieniądze wyrzucane w błoto ten nowy biały router to chyba tylko do wyglądu bo do szybkości to ona ma -200 nie widziałam gorszego już w szkole lepszy zasieg mają w piwnicy niż u mnie w pokoju. MEGA GIGA PORAZKA
    ZaletyNie ma
    WadyWszystko
    MiejscowośćOświęcim
  • ~sweet9301 / 2008-11-24 23:02
    Ocena: 1.50 / 5
    W netii jest strasznie nie stabilne łącze! Co chwile awarie itp.
    Jak miałem Neostrade TP przez dwa lata to nigdy nie było przerwy w łączu!
    Żałuję że zmieniłem TP na netie!
    ZaletyW porównaniu do tp to lepsza cenowo.
    WadyNiestabilne łącze tzn:
    Przerwy w łączu z internetem
    Problemy z podłączeniem(na podłączenie internetu czekałem prawie miesiąć)
    Problemy z transferem
    64zł/m od 5miesięcy
  • ~swen / 2012-02-26 21:51
    Ocena: 1.50 / 5
    1.45 dni czekałem na podłączenie bez możliwości odstąpienia od umowy.
    2. 3 awarie w ciagu 2 mc.
    3. nieroztropnienie podpisałem umowę na 2 lata.
    Zaletyfajna reklama telewizyjna
    Wadycała reszta
    4 miesiące
  • ~Sylwia / 2022-07-26 16:34
    Ocena: 1.50 / 5
    Nie polecam internetu Netia. po podłączeniu 2 lub więcej urządzeń internet nie działa. Często przerwya połączenie. ( czesto pokazuje sie informacja Brak Internetu)q.
    Nie polecam
    MiejscowośćWarszawa
  • ~szmonn13 / 2017-10-07 13:02
    Ocena: 1.50 / 5
    Od 40 minut próbuję się połączyc z konsultantem...
  • ~Szop / 2019-01-26 00:52
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet z Netii jest bardzo niestabilny. Nie ma dnia bez losowej przerwy w dostawie. Nawet po zmianie routera i okablowania w domu problem pozostaje. Obsługa klienta również nie zadowala. Często nie można się dodzwonić, a nawet jeśli, to obsługa twierdzi, że nie jest w stanie z tym nic zrobić i na tym cała ich pomoc się kończy. Serdecznie NIE polecam tego dostawcy.
    ZaletyBrak
    Wady-częste przerwy w dostawie
    -kiepska obsługa klienta
    MiejscowośćTurek
  • ~szybko net / 2012-10-24 13:20
    Ocena: 1.50 / 5
    Co tu pisać, przed podpisaniem umowy obiecują góry. Po podpisaniu a nawet w trakcie jak to jest w moim przypadku zmniejszają sobie prędkość !!! Tragedia odradzam !!!
    Zaletybrak zalet
    Wadyjedno wielkie kłamstwo, naciągają mówiąc że prędkość będzie taka jak w umowie
    6 m-cy
  • ~tar / 2014-10-29 17:08
    Ocena: 1.50 / 5
    Byłem ich klientem przez 4 lata. O ile pierwsze 2 z samym internetem były bez większych problemów to jednak zabolało mnie to, że po jej zakończeniu i przeniesieniu umowy na czas nieokreślony opłata za internet podskoczyła mi o prawie 50 zł za 1 mb! Taką politykę mają nadal, ale o tym będzie niżej. Kiedy zdecydowałem się znów podpisać z nimi cyrograf przenosząc przy okazji telefon z tepsy i podbijając net do 20 mb z routerem za złotówkę (wymaganym ze względu na zmianę standartu adsl) liczyłem, że będzie względnie normalnie. Minął koniec okresu rozliczeniowego a tu netu i routera ani widu, ani słychu. Kiedy już przyszedł router to okazało się, że zamiast internetu 20 mb najszybsze co mogą mi zaoferować to 10 mb bo tylko na tyle niby pozwalała moja sieć telefoniczna (mieszkam 400 metrów od cyfrowej centrali tepsy niemal w centrum Warszawy i tepsa świadczyła u siebie taką prędkość) ale żeby to było możliwe to w innej taryfie droższej (!) o 10 zł miesięcznie. Lub 1mb po tej samej czyt. starej cenie. Kiedy już przyszła faktura za router to okazało się, że zamiast rabatu 99 zł dostałem rabat na 1 zł o fakturę na 99 zł. Moje boje na BOKu Przynosiły bardzo mizerne efekty. A o tym jaki panuje tam chaos świadczy fakt, że UWAGA - zgubili moją umowę. Dopiero jak pofatygowałem się osobiście do ich nory na Taśmowej to zrobili sobie ksero... Zrobiła to zresztą ta sama babka, z którą zawierałem umowę. Jak już była awaria to oni nic konkretnego nie mogli zrobić "bo linia tepsy". Z telefonem stacjonarnym wyszły takie jaja, że zamiast mieć taniej niż w tepsie (bo to dlatego przeniosłem od nich numer) to rachunki wychodziły sporo drożej choć ze stacjonarnego korzystałem mało i bardziej zależało mi na utrzymaniu numeru będącego w rodzinie od lat 80. W końcu zrezygnowałem z niego przed końcem umowy płacąc im karę i ponosząc miesięczną opłatę na rzecz tepsy za użytkowanie linii pod internet bo okazało się to dla mnie bardziej korzystne finansowo niż trzymanie tego numeru.
    Miałem to nieszczęście, że chociaż wtedy kablówkę miałem w Aster to mój blok jako jedyny na ulicy miał tylko podciągniętą telewizję bez internetu. Jak tylko wchłonął go UPC to z miejsca dostałem konkretną ofertę dla starego klienta Aster, której trzymam się do dziś bo choć mam "tylko" 25 mb net i telewizję z pakietem Select Extra HD bez HBO i innych bzdetów to i tak płacę za to mniej niż 80 zł. Zresztą tę umowę zawarłem jeszcze przed końcem udręki z netią, pod koniec której miałem zresztą prawdziwe oblężenie telefoniczne, żebym tylko znów dał się uwiązać na parę lat. Oczywiście mieli dla mnie super extra hiper ofertę. Po przedstawieniu mi tego co dało mi UPC zarzucali mi wręcz kłamstwo. Ale znów się zaczęło.
    Po dzisiejszym trzecim już nagabywaniu mnie telefonicznie (Choć wcześniej mówiłem wyraźnie NIE) utwierdziłem się w przekonaniu, że chodzi im tylko o odebranie klientów konkurencji. Na ich późniejszą obsługę kładą laskę. Chodzi im tylko o WYRWANIE KLIENTÓW UPC. Jak się zapytałem co się stanie po zakończeniu umowy to miła pani powiedziała mi, że wzrośnie opłata za internet (jak to w netii o czym pisałem powyżej) i jeśli chcę to MOGĘ SOBIE WTEDY PÓJŚĆ DO INNEJ FIRMY. Pozostawię te sugestię bez komentarza. Po za tym brak w kablu telewizji analogowej więc dochodzą różne przepychanki z multiroomem czego nie ma w UPC i nie było w ASTER (które jest poprzednikiem gigakablówki). A i jeszcze próbowali mi sprzedać jakieś bujdy o tym, że mogę sobie wybrać te kanały w telewizji, które mi odpowiadają co jest znów kłamstwem bo musiałem wydusić informację, że tak naprawdę chodzi im o kilka pakietów z kanałami (jak podstawowy, rozszerzony i z bajerami) co jest i u konkurencji. Omijam szerokim łukiem mając na względzie moje dawne przeboje z netią.
    Zaletybrak, brak, brak
    WadyNastawienie na sprzedaż a nie na obsługę posprzedażową, kłamstwa na infolinii sprzedażowej i pomocowej, brak znajomości swojej infrastruktury, ogólny bałagan w firmie
    było 4 lata. O 4 lata za długo i za drogo
  • ~Tester wielu firm / 2022-08-11 11:59
    Ocena: 1.50 / 5
    Ludzie którzy dzwonią to śmietniki. Zerwanie umowy bardzo utrudnione, wręcz niemożliwe jeśli nie masz 3 miesięcy na załatwianie spraw. Tra ge dia
    WadyObsługa klienta, przedstawienie umowy, zerwanie umowy. Lepiej mieć słaby internet niż ciągłe problemy z netią
    MiejscowośćŚwiebodzin
  • ~Tola / 2019-03-12 21:04
    Ocena: 1.50 / 5
    Dramat.. od 3 miesięcy nie mogę doprosić się o fv pomimo kilkukrotnej weryfikacji adresu email. A dziś odcieli tv i iternet bo nie place rachunków. Porażka A nie firma
    MiejscowośćKraków
  • ~Tom / 2023-08-23 12:22
    Ocena: 1.50 / 5
    Dno, w tym miesiącu to juz druga awaria. Pierwsza trwała 4 dni, obecna juz prawie tydzień. Nie polecam. Średnio brak internetu 2-3 dni w miesiącu.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćPodkowa leśna.
  • ~Tomasz / 2019-01-07 21:54
    Ocena: 1.50 / 5
    Mimo zgłoszeń nie wyłączyli "dodatkowych opcji" licząc że przy rachunku zbagatelizuje się wzrost ceny. Po dwóch latach i wygaśnięciu umowy dodzwoniłem sie do sprzedawcy z którym uzgodniłem niższe od proponowanych rachunki. Po miesiącu okazało się że płace wyższą kwotę - w dziale reklamacji nie widzieli zniżkowych ustaleń. Poprosiłem o zapis rozmów - wyszło na moje i zgłosiłem reklamacje. Po miesiącu milczenia ze strony Neti dzwonie - okazuje się że reklamacja nie została zarejestrowana - ponownie prosze o zapis rozmów i przyjęcie zgłoszenia...
    Zaletyinternet
    Wady- podejrzane i częste pomyłki mające na celu wyłudzenie pieniędzy od leniwych ludzi
    - niekompetentni ludzie w obsłudze
    - wprowadzają w bład klientów
  • ~Tomasz / 2021-01-22 17:25
    Ocena: 1.50 / 5
    Zamówiłem montaż z wcześniejszym pomiarem i przyjechał monter 2 godziny spóźniony. Po godzinie biegania po pietrach i piwnicach podłączył router i podał dokumenty do podpisania. Gdy spytałem "A wpierw pomiar?", obraził się, wyrwał urządzenie i wyszedł bez do widzenia.

    Dzisiaj przyszła "Nota obciążeniowa" do zapłaty 200 zł za "Odszkodowanie za niedokonanie zwrotu powierzonego sprzętu". Oczywiście termin płatności na tej nocie jest na przedwczoraj, a data wystawienia na prawie 3 tygodnie temu.

    Niestety dodzwonienie się na infolinii jest niemożliwe, połączenia po 30 minut, a nawet godzinę i "Przepraszamy, w obecnej chwili nasi konsultanci są zajęci. Prosimy o oczekiwanie."

    ZaletyNie miałem okazji doświadczyć jakichkolwiek zalet
    WadyObsługa infolinii, monter, oszukiwanie potencjalnych klientów, wysyłanie po terminie not obciążeniowych z tytułu błędów NETII.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Tomek / 2016-04-23 15:54
    Ocena: 1.50 / 5
    Usługa to jakaś żenada. 6 awarii, w tym 6 dniowa, 3 dniowa, 2 dniowa (i to tylko kwiecień), a reklamacja na usługę została odrzucona ponieważ "dział techniczny nie stwierdził braku możliwości technicznych na świadczenie usług". Czyli usługa może być świadczona ale nie będą jej świadczyć bo....? Rozumiem z tego pisma że: Drogi Kliencie, masz nam płacić, my nie będziemy dostarczać Ci usługi, a umowy bez ponoszenia karnych kosztów nie możesz z nami rozwiązać. HAHAHA - mamy Cię!! Nie polecam nikomu podpisywania jakiejkolwiek umowy z tą firmą!!!!
    Zaletycena
    Wadycała reszta (ciągłe awarie, kilkudniowe przerwy w świadczeniu usługi)
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4450
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3500
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3202
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2239
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2084
Plus GSM iPlus
Ocena: 1.65, ilość opinii: 1916
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4591
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3923
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2972
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2573
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016