Mam internet w Internetia w Krakowie od lat. I właśnie od tych kilku lat w trakcie uzytkowania wszystko jest pieknie do momentu awarii na której naprawe mają 48h. Ostatnio przeszli samych siebie. Problem zgłoszony 17.08 mailowo, po telefonie na BOK po 24 h bez reakcji miał się ze mną skontaktować technik. Skontaktował się dnia 19.08 z numeru zastrzeżonego ok godz 19ej ale w tym momencie nie mogłem odebrać telefonu więc godzinę później dzwoniłem znów na BOK w celu otrzymania kontaktu do technika albo prośba o kontakt następnego rano. Po nastepnych 24h wciąż żadnego kontaktu. Po kolejnym telefonie na BOK z kategorycznym żądaniem telefonu do technika lub kogoś władnego słyszałem te samą odpowiedź - nie posiadam, nie mogę, prosze czekać. Dziś jest już 4ty dzień jak jestem bez internetu i bez braku kontaktu z kimkolwiek, kto może się sprawą zając. Przychylam się do opinii ze wszystko jest ładnie i pieknie ale z jednym komentarzem - do czasu awarii. Wtedy klient nie jest wart NIC, ma płacić i płakać. Zdecydowałem się na opinię ponieważ taka sytuacja zdarza mi się nie pierwszy raz i wszystkich przestrzegam przed ta firmą (Netia czy Internetia). Będę żądał możliwości rozwiązania umowy w związku z niedotrzymaniem zapisów umowy o terminie naprawy usterki ale spodziewam się odpowiedzi iście Polskiej - "mógł pan odebrać telefon w momencie jak technik próbował się skontaktować"...
Zaletybrak
Wadyobsługa, serwis, kontakt - żenadad
4 lata
~Sebastian / 2021-04-22 23:42
Ocena: 1.50 / 5
Ten internet jest tak beznadziejny ze sie opisac nie da
ZaletyNiska cena
WadyPowolny
MiejscowośćBytom
~Sebi_kr / 2012-09-01 08:25
Ocena: 1.50 / 5
Pomysł świetny jeżeli chodzi o tuba.fm ale wykonanie już nie. Netia Player restartuję się i zacina na tuba.fm. Podobnie z HBO GO tu już przegięcie - usługa płatna a filmu nie można obejrzeć bo zrywa streaming. Kiedyś to przynajmniej film po ponowny włączeniu odtwarzał się od momentu przerwania a teraz włącza się od początku i trzeba przewijać w najlepszym razie bo czasami NP zawiesi się i trzeba wykonać restart prądowy. Pomimo wielu e-mail reklamacyjnych do działu technicznego ta sama śpiewka - znamy problem i pracujemy nad jego rozwiązaniem. A Ty abonencie płać i płacz.....
Zaletykilka
Wadywięcej niż kilka
~SebUA / 2018-02-13 18:48
Ocena: 1.50 / 5
Obsługa klienta to dramat podobnie jak stabilność internetu. Stanowczo odradzam.!!
ZaletyBrak
WadySame wady
MiejscowośćWieckowice
~sliktel / 2015-03-09 17:25
Ocena: 1.50 / 5
Nie POLECAM Tych naciągaczy ! , oferują łącze do 50 Mb a dają 31 Mb.bo łącze ma taką max przepustowość. No i oczywiście twierdzą że wszystko zgodnie z regulaminem. ZŁODZIEJE i Naciągacze.
Marek
ZaletyBRAK
WadyOSZUŚCI, ........
3 lat
~spider / 2017-10-05 12:20
Ocena: 1.50 / 5
co chwile awarie a do biura obsługi klienta nie idzie się dodzwonić. totalnie odradzam
Zaletynie ma
Wadyczesty brak internetu
~starzec zaraz (+) / 2018-09-07 13:20
Ocena: 1.50 / 5
Do Neti przeszedłem z Dialogu jak Netia go wykupiła.Miałem z Dialogu tylko telefon stacjonarny i rachunki były przewidywalne zgodne z nr. telefonów na które ja i żona dzwoniliśmy.Pobierałem wyrywkowo bilingi i nr.telefonów się zgadzały.Po połączeniu Dialogu z Netią poleciałem dokleić dodatkową usługę internet.I się zaczęło!!!!
Miałem Netię po kablu.Tragedia.Telefon stacjonarny i internet. I tak internet 10 MB nigdy nie widziałem!6,2 to był ich rekord!Normalka to 1 do 3 GB.YouTube oglądać to zapomnij!
Poczta otwierała się 5 minut.A najgorzej było z telefonem stacjonarnym.
Były takie naliczane połączenia których ja ani moja żona nie znaliśmy!
W bilingach to był kosmos!Żadne reklamacje na wolny internet i lewe połączenia na telefon stacjonarny nie odnosiły skutku.Raz przysłali serwisanta który stwierdził że ktoś jest dodatkowo na moim łączu? I na tym się skończyło.A rachunki były dalej z kosmosu!
Najgorsze jeszcze było to że przez dwa lata płaciłem za telefon Dialogowi a za internet Netii.
Tych rachunków nie dało się połączyć?Starałem się o to przez dwa lata.
Teraz Netia ma już światłowód ale już nie wdepnę w tą samą wodę!
ZaletyGrzecznie i bez problemowo rozwiązałem umowę.Oczywiście przestrzegając terminu wypowiedzenia.
Bez problemu przeniosłem nr.telefonu stacjonarnego z Dialogu do innego operatora.Miła i rzeczowa obsługa.
WadyWady jak w opisie wyżej.
MiejscowośćZielona Góra
~Stefan / 2022-10-07 20:22
Ocena: 1.50 / 5
Nie polecam nikomu, awaria minimum raz w tygodniu. Telefon do pomocy technicznej raz w tygodniu, telefon od technika - nie stwierdzono nigdy. Poleciłbym jedynie najgorszemu wrogowi
ZaletyDobre na wrogów
MiejscowośćMostówka
~stekas / 2012-08-05 21:36
Ocena: 1.50 / 5
niepolecam nieradze - u mnie po 9 miesiącach nagle nastąpiło obniżenie z 16Mb stabilnych do ponizej 13Mb nawet i było 1Mb ( bardzo duze wachania w ciągu dnia) po zgłszeniach i innych perypetiach i po 2 krotnej wizycie technika u p.technika na kompie 16 jak byk a na moich trzech kompach. dalej to samo -sformatowałem kompa dalej to samo .Już dociągne do końca umowy i nigdy wiecej z netia
Zaletynic
Wadywszystko jak u innych
~stw / 2010-05-09 17:36
Ocena: 1.50 / 5
Mam internet w Netii od miesiąca. Jedyną pozytywną rzeczą jest cena. Podpisałem umowę na 4mb/s, a taką prędkość testując na stronie speedtest.net udało mi się osiągnąć raz! Wcześniej miałem neostrade 512kb/s i chodziła mi szybciej niż obecne ponoć ośmiokrotne łącze neti!
ZaletyBRAK
WadyRobią z klienta debila! Łącze nie ma takich parametrów jak na umowie.
30 dni
~Superpatuska123 / 2022-03-06 17:47
Ocena: 1.50 / 5
Internet zenada boze chodzi wolniej od ślimaka nic się nie da zrobić zasieg mega giga słaby nie polecam pieniądze wyrzucane w błoto ten nowy biały router to chyba tylko do wyglądu bo do szybkości to ona ma -200 nie widziałam gorszego już w szkole lepszy zasieg mają w piwnicy niż u mnie w pokoju. MEGA GIGA PORAZKA
ZaletyNie ma
WadyWszystko
MiejscowośćOświęcim
~sweet9301 / 2008-11-24 23:02
Ocena: 1.50 / 5
W netii jest strasznie nie stabilne łącze! Co chwile awarie itp. Jak miałem Neostrade TP przez dwa lata to nigdy nie było przerwy w łączu! Żałuję że zmieniłem TP na netie!
ZaletyW porównaniu do tp to lepsza cenowo.
WadyNiestabilne łącze tzn: Przerwy w łączu z internetem Problemy z podłączeniem(na podłączenie internetu czekałem prawie miesiąć) Problemy z transferem
64zł/m od 5miesięcy
~swen / 2012-02-26 21:51
Ocena: 1.50 / 5
1.45 dni czekałem na podłączenie bez możliwości odstąpienia od umowy. 2. 3 awarie w ciagu 2 mc. 3. nieroztropnienie podpisałem umowę na 2 lata.
Zaletyfajna reklama telewizyjna
Wadycała reszta
4 miesiące
~Sylwia / 2022-07-26 16:34
Ocena: 1.50 / 5
Nie polecam internetu Netia. po podłączeniu 2 lub więcej urządzeń internet nie działa. Często przerwya połączenie. ( czesto pokazuje sie informacja Brak Internetu)q.
Nie polecam
MiejscowośćWarszawa
~szmonn13 / 2017-10-07 13:02
Ocena: 1.50 / 5
Od 40 minut próbuję się połączyc z konsultantem...
~Szop / 2019-01-26 00:52
Ocena: 1.50 / 5
Internet z Netii jest bardzo niestabilny. Nie ma dnia bez losowej przerwy w dostawie. Nawet po zmianie routera i okablowania w domu problem pozostaje. Obsługa klienta również nie zadowala. Często nie można się dodzwonić, a nawet jeśli, to obsługa twierdzi, że nie jest w stanie z tym nic zrobić i na tym cała ich pomoc się kończy. Serdecznie NIE polecam tego dostawcy.
ZaletyBrak
Wady-częste przerwy w dostawie
-kiepska obsługa klienta
MiejscowośćTurek
~szybko net / 2012-10-24 13:20
Ocena: 1.50 / 5
Co tu pisać, przed podpisaniem umowy obiecują góry. Po podpisaniu a nawet w trakcie jak to jest w moim przypadku zmniejszają sobie prędkość !!! Tragedia odradzam !!!
Zaletybrak zalet
Wadyjedno wielkie kłamstwo, naciągają mówiąc że prędkość będzie taka jak w umowie
6 m-cy
~tar / 2014-10-29 17:08
Ocena: 1.50 / 5
Byłem ich klientem przez 4 lata. O ile pierwsze 2 z samym internetem były bez większych problemów to jednak zabolało mnie to, że po jej zakończeniu i przeniesieniu umowy na czas nieokreślony opłata za internet podskoczyła mi o prawie 50 zł za 1 mb! Taką politykę mają nadal, ale o tym będzie niżej. Kiedy zdecydowałem się znów podpisać z nimi cyrograf przenosząc przy okazji telefon z tepsy i podbijając net do 20 mb z routerem za złotówkę (wymaganym ze względu na zmianę standartu adsl) liczyłem, że będzie względnie normalnie. Minął koniec okresu rozliczeniowego a tu netu i routera ani widu, ani słychu. Kiedy już przyszedł router to okazało się, że zamiast internetu 20 mb najszybsze co mogą mi zaoferować to 10 mb bo tylko na tyle niby pozwalała moja sieć telefoniczna (mieszkam 400 metrów od cyfrowej centrali tepsy niemal w centrum Warszawy i tepsa świadczyła u siebie taką prędkość) ale żeby to było możliwe to w innej taryfie droższej (!) o 10 zł miesięcznie. Lub 1mb po tej samej czyt. starej cenie. Kiedy już przyszła faktura za router to okazało się, że zamiast rabatu 99 zł dostałem rabat na 1 zł o fakturę na 99 zł. Moje boje na BOKu Przynosiły bardzo mizerne efekty. A o tym jaki panuje tam chaos świadczy fakt, że UWAGA - zgubili moją umowę. Dopiero jak pofatygowałem się osobiście do ich nory na Taśmowej to zrobili sobie ksero... Zrobiła to zresztą ta sama babka, z którą zawierałem umowę. Jak już była awaria to oni nic konkretnego nie mogli zrobić "bo linia tepsy". Z telefonem stacjonarnym wyszły takie jaja, że zamiast mieć taniej niż w tepsie (bo to dlatego przeniosłem od nich numer) to rachunki wychodziły sporo drożej choć ze stacjonarnego korzystałem mało i bardziej zależało mi na utrzymaniu numeru będącego w rodzinie od lat 80. W końcu zrezygnowałem z niego przed końcem umowy płacąc im karę i ponosząc miesięczną opłatę na rzecz tepsy za użytkowanie linii pod internet bo okazało się to dla mnie bardziej korzystne finansowo niż trzymanie tego numeru. Miałem to nieszczęście, że chociaż wtedy kablówkę miałem w Aster to mój blok jako jedyny na ulicy miał tylko podciągniętą telewizję bez internetu. Jak tylko wchłonął go UPC to z miejsca dostałem konkretną ofertę dla starego klienta Aster, której trzymam się do dziś bo choć mam "tylko" 25 mb net i telewizję z pakietem Select Extra HD bez HBO i innych bzdetów to i tak płacę za to mniej niż 80 zł. Zresztą tę umowę zawarłem jeszcze przed końcem udręki z netią, pod koniec której miałem zresztą prawdziwe oblężenie telefoniczne, żebym tylko znów dał się uwiązać na parę lat. Oczywiście mieli dla mnie super extra hiper ofertę. Po przedstawieniu mi tego co dało mi UPC zarzucali mi wręcz kłamstwo. Ale znów się zaczęło. Po dzisiejszym trzecim już nagabywaniu mnie telefonicznie (Choć wcześniej mówiłem wyraźnie NIE) utwierdziłem się w przekonaniu, że chodzi im tylko o odebranie klientów konkurencji. Na ich późniejszą obsługę kładą laskę. Chodzi im tylko o WYRWANIE KLIENTÓW UPC. Jak się zapytałem co się stanie po zakończeniu umowy to miła pani powiedziała mi, że wzrośnie opłata za internet (jak to w netii o czym pisałem powyżej) i jeśli chcę to MOGĘ SOBIE WTEDY PÓJŚĆ DO INNEJ FIRMY. Pozostawię te sugestię bez komentarza. Po za tym brak w kablu telewizji analogowej więc dochodzą różne przepychanki z multiroomem czego nie ma w UPC i nie było w ASTER (które jest poprzednikiem gigakablówki). A i jeszcze próbowali mi sprzedać jakieś bujdy o tym, że mogę sobie wybrać te kanały w telewizji, które mi odpowiadają co jest znów kłamstwem bo musiałem wydusić informację, że tak naprawdę chodzi im o kilka pakietów z kanałami (jak podstawowy, rozszerzony i z bajerami) co jest i u konkurencji. Omijam szerokim łukiem mając na względzie moje dawne przeboje z netią.
Zaletybrak, brak, brak
WadyNastawienie na sprzedaż a nie na obsługę posprzedażową, kłamstwa na infolinii sprzedażowej i pomocowej, brak znajomości swojej infrastruktury, ogólny bałagan w firmie
było 4 lata. O 4 lata za długo i za drogo
~Tester wielu firm / 2022-08-11 11:59
Ocena: 1.50 / 5
Ludzie którzy dzwonią to śmietniki. Zerwanie umowy bardzo utrudnione, wręcz niemożliwe jeśli nie masz 3 miesięcy na załatwianie spraw. Tra ge dia
WadyObsługa klienta, przedstawienie umowy, zerwanie umowy. Lepiej mieć słaby internet niż ciągłe problemy z netią
MiejscowośćŚwiebodzin
~Tola / 2019-03-12 21:04
Ocena: 1.50 / 5
Dramat.. od 3 miesięcy nie mogę doprosić się o fv pomimo kilkukrotnej weryfikacji adresu email. A dziś odcieli tv i iternet bo nie place rachunków. Porażka A nie firma