Obiecane 20Mb/s w DROPS. Na początku max 16Mb/s a później tylko gorzej. Od miesiąca rwie łącze a szybkość nie przekracza 10Mb/s.. jest 5Mb/s... 1Mb/s... 8 Mb/s. Non stop zgłaszam awarię ale zero skuteczności ze strony netii (specjalnie z małej litery). Mam około 800 metrów do centrali - teraz mi mówią że na moim łączu może być max 14Mb/s to czemu wcześniej przy podpisywaniu umowy tego nie powiedzieli ? Czemu wcześniej miałem 16 ? Czemu OPL bo to jest OPL infrastruktura proponuje mi 80 MB/s ?! Tracę cierpliwość i sądzę że jak nic się nie zmieni to jeszcze w tym miesiącu im podziękuję za ten syf który sobą reprezentują.
ZaletyBrak umowy terminowej
WadyRwie połączenie, tragiczna szybkość nawet 20 razy wolniej niż max z oferty
około 2 lat, 49pln
~Mk / 2015-08-02 19:36
Ocena: 1.50 / 5
Miałem już złych dostawców Internetu, ale NETIA bije wszelkie rekordy nieudolności i lekceważenia klientów. Niedziałający Internet w firmie - dwa tygodnie. 10 interwencji po pół godziny na infolinii. I jedyna informacja, że dadzą odszkodowanie polegające na tym, że nie będę musiał płacić za to, czego nie dostarczyli, czyli abonamentu za okres, kiedy nie było Internetu. Oczywiście pod warunkiem, że zrezygnuję z roszczeń cywilnych. Wysyłają kurierem nowy router na błędny adres i nie wysyłają technika tylko sam mam wykonać pracę serwisu. Ale najlepsze jest to, że po każdej interwencji z informacją, że dalej nie działa, fałszują zapisy w systemie, że poprzednie zgłoszenie awarii zostało załatwione, a ten nowy telefon to nowe zgłoszenie. Po co? Ano po to żeby nie można było rozwiązać umowy z winy Netti po upływie 15 dni, do czego mamy prawo na podstawie umowy. Toż to nadaje się do prokuratora !
Wadysame
18 mcy ?
~mkowro / 2021-07-16 09:15
Ocena: 1.50 / 5
Od kilku miesięcy próbuje wyegzekwować realizacje aneksu do umowy. Aneks związany jest z podłączeniem światłowodu i stałym adresem IP i zwiększeniem przepustowości sieci.
Niestety jest zwodzony bardzo dziwnymi tłumaczeniami.
Chyba zakończę współpracę
ZaletyŻadnych
WadyBez przerwy zrywany internet, bardzo niekompetentna obsługa klienta.
MiejscowośćWrocław
~Mofin / 2011-08-22 03:16
Ocena: 1.50 / 5
telefon często nie działa, internet w nocy praktycznie nie działa
Zaletybrak
Wadyinternet niestabilny, częste awarie telefonu, niekompetencja i brak reakcji ze strony działu obsługi,
rok
~MP / 2018-12-09 14:43
Ocena: 1.50 / 5
Netia to kpina. Po przejęciu Dialogu udało im się skopać jedną z najlepszych sieci we Wrocławiu. Powtarzające się przerwy w dostawie i dramatyczne spadki prędkości. Reklamacje nic nie dają, profilaktycznie wymieniłem nawet router. Dział techniczny umywa ręce - przy ostatniej reklamacji gość kazał mi zadzwonić do producenta routera i rozwiązać problem samemu (autentycznie). Wstyd i porażka! Oczywiście faktura za każdy miesiąc w takiej samej wysokości. Szczerze odradzam zawieranie umów z tą firmą.
Zaletyobecnie absolutny BRAK zalet
Wady- przerwy w dostępie do internetu
- spadki prędkości
- beznadziejna obsługa klienta
MiejscowośćWrocław
~mycvpl / 2010-09-21 13:35
Ocena: 1.50 / 5
Opowiem krótko: 1. podpisanie umowy - kurier przyjechał w 1 dzień 2. właczenie do sieci. Podczas rozmowy konsultacyjnej przed podłączeniem (probowałem rozeznac się konkurencji) wszystko było szybko i sprawnie. 2-3 tygodnie. Nie dajcie się temu zwieść! Czekałem 5 tygodni zanim podłączyli internet i telefon (mówili, że TPSA, ale to nie prawda bo tpsa ma ustawowe 21 dni na podłączenie do sieci). 3. zamówiłem modem. Przyszedł ale po 6 tygodniach. Czyli internet mogłem włączyć dopiero wtedy. 4. dzisiaj mija 8 tydzień a ja wciąż nie słyszę sygnału w słuchawce Generalnie jakiekolwiek uwagi na infolinii to jak groch o ścianę. Wyjaśniamy, w toku, przesłane do..., nasi technicy... itd.
To jest firma, która ma fajny marketing i TO WSZYSTKO! potem odwracają sie od klienta maksymalnie.
SERDECZNIE NIE POLECAM!
Zaletyświetnie udaj im się sprzedać produkt, kulturalni konsultanci (chyba poznałem wszystkich)
Wadyopieszałość, niekompetentni konsultanci
1 miesiąc
~Nata / 2017-12-07 20:14
Ocena: 1.50 / 5
Very bad customer service. After 4 weeks of breakage and constant contacts wth Netia we had to switch to another provider. And they charged us for all time there was no internet
MiejscowośćKrakow
~natural23 / 2011-02-02 17:27
Ocena: 1.50 / 5
- Sprzedawali mi super internet który miał być wystarczająco szybki do pobierania/przeglądania/rozmów skype - do wszystkiego, wtedy jeszcze nie wiedziałem, że 1 Mb/s to mało i tak to posżło. Za miesiąc była już oferta z netem od 4 mb/s za tą samą cene, co teraz mam 1 mb/s.
- Gdy dzwoniłem w sprawie awari po pierwsze: - musiałem płacić za czekanie na połączenie z konsultantem ( z 15 min czekania ) - koleś z którym gadałem traktował mnie jak osła, z pytaniami czy kabelek do internetu jest podłączony Po 3 cczy 4 dniach ktoś się zjawił i naprawił problem.
- zero opcji zmian w umowie na korzyść klienta, bądź co bądz, takie mam oczekiwania aby sprzedawca działał na zasadzie " klienta nasz pan " a w Netii mamy tylko typową " masówkę " wpychać ile się da dla masy.
ZaletyStabilność
WadyCena, szybkość, oferta, obsługa klienta
13 miesięcy, 50 zł miesięcznie
~Ness / 2015-02-01 13:56
Ocena: 1.50 / 5
Ciągłe przerwy w dostawie internetu powtarzające się dosłownie co minutę..Paniusie na infolinii potrafią tylko powiedzieć coś w stylu: "no faktycznie, są u pani rozłączenia'. Mimo kilkukrotnej interwencji problemy nie ustały, a nawet jest ich więcej. Nie potrafią dobrać prędkości łącza do kabla. Jest do 10 Mb w umowie? a walnijmy klientowi tyle, nie ważne że łącze nie udźwignie ;] Od czterech miesięcy ta sama historia. Nie ma sensu się z tym dziadostwem użerać, no chyba że do końca umowy ;/
ZaletyNiezauważalne
WadyWskazane w treści opinii
2 lata, 59 zł
~netia_nigdy_wiecej / 2013-06-27 11:35
Ocena: 1.50 / 5
zachecili mnie kosztami - na laczach tpsa mialem nie ponosic oplaty za utrzymanie lacza. po kilkudziesieciu miesiacach (4 m-ce po podpisaniu nowej umowy) dopatrzyli sie jednak, ze to CYTAT: blad systemu i musze ponosic dodatkowa oplate. zadnego ostrzezenia przy podpisaniu nowej umowy... ani nawet sory...
Zaletykiedys cena i chyba troska o klienta - teraz to przeszlosci
Wadytraktowanie klienta, cena, elastycznosc, ZMIANA warunkow w TRAKCIE TRWANIA UMOWY
6 lat ~50 zl/mc
~netia_nigdy_wiecej / 2013-06-27 13:35
Ocena: 1.50 / 5
odp. email z 26: Dzień dobry Panu, dziękuję za kontakt z Netią. W odpowiedzi na Pana zgłoszenie informuję, że zleciłem udostępnienie nagrania. Rozmowa będzie udostępniona w ciągu 14 dni od rejestracji zlecenia na stronie www.netiaonline.pl.
odp. z 27-06 Szanowny Panie, dziękuję za kontakt z Netią. W związku ze zlecenim na odsłuch rozmowy z dnia 10 stycznia 2013 informuję, że niestety nie ma możliwości udostępnienia jej zapisu.
Zaletyzadne
Wadyteraz juz wszystkie
6 lat ~50 zl/mc
~netiagowno / 2017-06-14 12:02
Ocena: 1.50 / 5
Telewizja się zawiesza, internet przerywa codzinnie. To jakiś żart, a nie dostawca internetu.
Wadyprzerywa internet
przerywa telewizja
~Netiowiec / 2017-08-18 16:45
Ocena: 1.50 / 5
Przestrzegam przed zawieraniem umowy z Netia przez tel poniewaz nie mozna skorzystac z mozliwosci odstapienia od umowy w ciagu 14 dni, jesli podczas rozmowy z konsultantem zgodzisz sie na wczesniejsza aktywacje uslugi.
Nie wyrazenie zgody na wczesniejsza aktywacje uslugi spowoduje ze bedziesz mogl odstapic od umowy w okresie 14 dni.
Reasumujac, pytaj o Wszystko kilka razy, badz dociekliwy a konsultant bedzie musial Ci powiedziec prawde, jesli zataji cokolwiek, rozmowy sa nagrywane i po nagraniu takim mozna uniewaznic umowe z kazdej chwilii.
Ogolnie nie polecam uslug bo jak bedzue awaria internetu to tel i tv tez nie bedzie dzialac!
Zaletybrak
Wadywolno, drogo i do dupy.
pracownik
~Nichorlaor / 2012-10-16 19:11
Ocena: 1.50 / 5
Aktywacja internetu trwała ponad 5 tygodni podczas których przeprowadziłem 9 godzin rozmów telefonicznyh z biurem obsługi, z czego większość spędziłem w akompaniamencie melodyjek typu winda taniego motelu oczekując na połączenie z konsultantem. Gdybym ich ciągle nie ponaglał, intenetu pewnie bym sie nie doczekał. Na domiar złego Netia obciążyła mnie abonamentem za ten okres, a gdy odmówiłem zapłaty rozłączyli mi internet i telefon.
Wczoraj rozwiązałem umowę i przy okazji podsumowałem sobie ostatni rok z Netią: -14 awarii -45 dni bez interetu -bezpodstawne podwyższenie abonamentu o 30zł w okresie trwania umowy (na zwrot pieniędzy czekam już 3 miesiące)
Wadynaciąganie klienta, okropna obsługa, zawodny internet
1 rok
~nie doszły klient / 2015-03-24 20:54
Ocena: 1.50 / 5
Jak by udało im się podpiąć neta do mnie w terminie krótszym niż 42 dni to może moja opinia była by inna. Do tego kontakt z biurem obsługi tak kiepski że chyba BYŁA TP jest lepsza
Zaletyobietnice,cena
Wadynie sprawdzają własnych możliwości technicznych
~nienawidze netii / 2022-03-19 09:31
Ocena: 1.50 / 5
Za każdym razem kiedy chce włączyć komputer na google i wszedzie są lagi jest mega wolny internet jak gram to maz 40 sekund jest normalny internet potem wyrzuca nie polacam netii to syf
Zaletyzero
Wadywszystkie jakie sie tylko da
MiejscowośćBielsko-Biała
~nienawidze netii / 2022-03-19 09:31
Ocena: 1.50 / 5
Za każdym razem kiedy chce włączyć komputer na google i wszedzie są lagi jest mega wolny internet jak gram to maz 40 sekund jest normalny internet potem wyrzuca nie polacam netii to syf
Zaletyzero
Wadywszystkie jakie sie tylko da
MiejscowośćBielsko-Biała
~niewazny / 2008-03-09 01:19
Ocena: 1.50 / 5
Taaak... od podpisania umowy do dostarczenia modemu też czekałem prawie mieciąc, nie wspominając, że od zamówienia do tejże minęło podobnie. Powiedzmy do wytrzymania. Wtedy jednak ja nie bardzo miałem czas więc.. za dzień telefon z 'neti' czy wszystko okej, żeby spróbować urochomić (się zarejstrować -czyżby od tego momentu rozpoczynał się okres płatności?) to oni jeszcze raz zadzwonią i się upewnią - (myślę, że to miło z ich strony).Wreszcie wszystko podpięte i problem - po 2-5 minutach wywala mnie z sieci!!! i nic tylko restart pomaga ale znowu na chwilę. oczywiście konsultacje techniczne na infilini... radzą nowy system zainstalować.. oki... to samo.. w końcu ktoś tam pomógł i o szczęście nawet nie wywala ale.... Ludzie narzekają na transfer hehe jak jest 500 czy nawet 100 a zamawiali 1 mb. ja man średnio 2 do 10 kb... problem zgłosiłem dzisiaj, spokojnie czekam na... pozytywne załatwienie sprawy :)
~Niezadowolona / 2020-12-28 21:44
Ocena: 1.50 / 5
Brak internetu... Brak konkretnych działań... Każdy konsultant podaje inną informację: wyłączyć router/ nie eyłączać/po vo Pani wyłączała... Przekazuję technikom... Po raz kolejny... I tak ponad dwa tygodnie bez internetu...
ZaletyCierpliwi konsultanci...
WadyBrak działań firmy...
MiejscowośćKędzierzyn
~Niezadowolony / 2013-05-09 21:21
Ocena: 1.50 / 5
Od ponad roku jestem nieszczęśliwym posiadaczem netii. Podpisałem umowę na czas nieokreślony tzw jaki kabel taki internet + telefon. Wcześniej byłem nieszczęśliwym posiadaczem (tak kiedyś myślałem) neostrady livebox lecz to co dostaje od netii to jest żart. W umowie jest oczywiście "do 20mb/s" lecz 1mb/s za kwotę ponad 120 zł to poprostu złodziejstwo. Netia obiecywała świetny internet z początku dostawałem 1,5 mb/s lecz już dałem sobie spokój bo łącze było stabilne i nie kombinowałem bo miałem możliwość albo TP albo netia. Po 3-4 miesiącach przełączyli mnie nie gorszą kartę na centrali , gorszy kabel... Przyjechał facet powiedział mi że mnie przepieli i powiedział że przepną ale nic się nie zmieniło. Ostatnio dzwoniłem na infolinie ,powiedziałem facetowi co o jak ,a on na to : "Nie potrafię Panu pomóc". W porównaniu ceny do produktu Netię oceniam poniżej 0 i nie polecam nikomu. Dzwoniąc na infolinię można się spodziewać kompletnego braku wiedzy. Nie polecam nikomu! Kto ma wybór należy się poważnie zastanowic. Pozdrawiam!
ZaletyStałe łącze (przynajmniej u mnie)
WadySłaby internet , kompletny brak wiedzy pracowników i ich totalna olewka...