strona 70 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- nastepna »
-
~egon / 2016-11-19 17:59
Usluga słaba. Czeste problemy z utrzymaniem parametrow. Dodatkowo uslaga telewizji korzysta z transferu internetowego wykupionego w abonamencie co de facto ogranicza predkosc z np. 8mb do 6mb i w trakcie czestych problemow z internetem nie ma ani internetu ani telewizji. Ogolnie dno. Zglaszanie problemu poprawia sprawe na kilka dni i powrot do tego samego stanu. Nie polecam. -
-
~asdf / 2016-11-18 13:22
od wczoraj nie miałam internetu przez 24 godziny, tydzień temu to samo. Internet słaby, cena nieadekwatna do zawodności tego intenety. Czekam az skończy się umowa. Nie polecam Zalety brakWadyzawodność -
~Andrzej / 2016-11-15 18:14
Jestem z Lublina (Sławin) i nie polecam jeżeli nie mieszka się w ścisłym centrum. Prędkość maksymalnie do 6 mb/s (nie ma co poszaleć) i podkreślam taka prędkość tylko okazyjnie (średnio to jakieś 3 mb/s). Mimo obietnic o prędkości 50 mb/s i wielokrotnych wizyt serwisantów nie udało się temu jakoś zaradzić. Nie chce jakoś zniechęcać, bo w niektórych regionach napewno (a przynajmniej tak myślę) prędkość osiąga oczekiwane wartości i kwestia leży w moich położeniu, ale od 5 lat 0 zmian. Aktualnie przeglądam oferty innych firm i zdaje mi się (na podstawie osobistych doświadczeń), że żadna firma nie oferuje uczciwej umowy. -
~adler / 2016-11-15 15:05
Oszuści i naciągacze wystawiane faktury mają się nijak do propozycji konsultanta i zarazem zawartej umowy. Im jest potrzebny jest frajer do pokrywania obciążeń niezgodnych z obowiązującą umową.Proponuję z tymi oszustami rozwiązywać zawarte umowy z ich winy i zarazem zawiadamiać UOK. Ewentualnie sprawę kierować na drogę sądową.SZYBKI INTERNET JEST TYLKO W NAZWIE NA FAKTURACH NATOMIAST W RZECZYWISTOŚCI NIE MA NIC WSPÓLNEGO Z TĄ NAZWĄ. Brak jakiejkolwiek obsługi technicznej ze strony operatora. STANOWCZO ODRADZAM KORZYSTANIE Z USŁUG TEGOŻ OPERATORA,PROPONUJĘ OMIJAĆ TĄ FIRMĘ JAK NAJSZERSZYM ŁUKIEM I NIE MIEĆ Z NIĄ NIC WSPÓLNEGO. ZaletySAME NEGATYWYWadyNEGATYWYPOPEŁNIŁEM NAIJWIĘKSZY BŁĄD W ŻYCIU KORZYSTAJĄC Z USŁUG NETII. -
~lo4u / 2016-11-09 22:39
Ukryte opłaty za usługi. Brak jasnej i przejrzystej oferty. Z początku wszystko wygląda OK, ale jak przychodzi druga faktura to okazuje się że jest tam mnóstwo pozycji o których nie miałeś pojęcia. Brak panelu do zarządzania usługami - nie wszystko można wyłączyć on-line.
Przenioslem numer z netii do netii - jak się poźniej dowiedziałem do inter-netii. Tym samy zaplacilem podwójną fakturę za telefon. Pani w BOK nic nie wie i nie może pomóc bo to dwie różne firmy w jednej. Stanowczo odradzam.przedstawiciel -
~Jasiek / 2016-11-02 17:42
Brak sygnału TV na łączach modemu od 07.10.2016r do 28.10.2016r. Internet kulał i przestał "chodzić". Wszystko trwało ok 140 godzin roboczych. Umowa zezwala na usuniecie usterki w 48 godz. roboczych. W firmie pracują sami podwykonawcy i zatrudnieni młodzi ludzie z łapanek. Tak zwani wolni strzelcy?! Dobro firmy NETIA jest im OBOJĘTNA. Zgłaszają się telefonicznie na usunięcie usterek i nie przychodzą. Bez słowa przepraszam! Nie miał kto usunąć awarii bo wszyscy byli w hotelu Galaxy w Krakowie gdzie kończyła się w dniu 07.10.2016r 12 edycja Wystawy SAT KRAK skupiająca liderów branży RTV/SAT w Polsce. Takie jaja bez skorupek! ZaletySą także ludzie dobrzy m.in. Pan Romuald i Pan Wojciech! Pani Sylwia-Katarzyna !Ale to dopiero jedna ręka!WadyZatrudnianie dużej liczby podwykonawców którzy przynoszą wstyd Firmie NETIA: techniczny, finansowy i organizacyjny. Posłuchajcie co Odbiorcy mówią o "Sanitariuszkach" zatrudnionych w punktach NETII.Z produktu korzystam od początku. Mówiąc językiem Firmy: szkoda lasów! -
~Wanda / 2016-11-02 12:14
Mam internet z Netii wpierw z Dialogu już kilka ladnych lat.Nie miałam nigdy zadnych problemów z odbiorem. W lutym konczy mi się umowa i zastanawiam się na dokupieniem TV.Oby odbiór był taki jak z internetem! -
~nowyklient / 2016-10-31 23:25
tydzień temu kupiłem u nich internet, nie dość, że Pani z infolinii była bardzo miła i mi pomogła wybrać ofertę to mam rok za darmo -
-
~Agnieszka / 2016-10-29 17:04
trzy tygodnie temu zepsuł mi się internet z telewizją i do tej pory nie zostało to naprawione. Wydzwaniam codziennie i słyszę tą samą odpowiedź że technicy jutro będą. TO SĄ JAKIEŚ ŻARTY. Co najlepsze przyszedł mi rachunek do zapłacenia Zaletybrak zaletWadysame wady -
~mike / 2016-10-29 08:47
Nie polecam niestabilne łącze, podczas oglądania TV netia znacznie spada transfer łacza net - jest to sytuacja bardzo irytująca ZaletybrakWadysame wady -
~Magdzia / 2016-10-19 21:18
Mam netie od 3 miesiecy i ani razu nie zdarzylo sie cos, co moglabym zglosic. Zastanawialsm sie dosyc dlugo, bo jest taka fala hejtu, ale jak poczytalam dokladniej okazalos ie, ze nie tylko tam. zaryzykowalam i place taniej a do tego wszystko diala bez zarzutu. Zaletytelewizja, internet, pakiety -
~bobson / 2016-10-19 13:45
Mam i nie narzekam. Szczególne podziękowania za obsługę klienta. Ostatnio zglosiłem się ze sprawą na fb i dostałem szybką odpowiedź i pomoc. Zaletyobsługa klienta, kontakt przez fb, cena -
~adam / 2016-10-19 12:14
odradzam wszystkim internet z tej firmy. cena w porownaniu z innymi dostawcami internetu jest wieksza a obsluga fatalna, dodzwonic sie w celu zgloszenia awarii czy z zapytaniem graniczy z cudem. na maile tez odpisuja po kilku dniach. do tego internet czesto sie muli i nie dziala prawidłowo. zdecydowanie odradzam ZaletybrakWadyobsluga klienta -
~farmer / 2016-10-18 15:10
chwale sobie netie. mam od ponad roku z telewizja i jest naprawde ok a do tego fajna szybka obsluga. nie mam im w sumie nic do zarzucenia. polecam Zaletyobsługa klienta, ceny -
~djjdj / 2016-10-17 18:15
Bardzo słabo działający Internet, kiedy gram na komputerze średnio co 1godz wywala mnie z gry, a poza tym gdy np: w Orange zy Plusie nie było żadnej awarii przez 3mies to w Netii były chyba 3. ZaletyBrakWadyWszystko -
~maria / 2016-10-16 19:50
a ja mam netia i ja sobie chwale, dobrze dzialajaca tv i przedewszystkim kanaly sportowe Zaletyobsluga, internet, sciaganie filmow -
-
~m / 2016-10-14 17:45
Generalnie internet nie działał prawie wogole. Jestem bardzo niezadowolony. Nie polecam. ZaletyŁadne logo...WadyWolny, niestabilny internet, korpo podejście do klienta - u nas działa.2 lata. Nigdy więcej Netii. Moja opinia o Netia jest negatywna! nigdy więcej! -
~wika / 2016-10-11 15:17
Jestem u nich już wiele lat. Ostatnio przy drobnej usterce spróbowałam kontaktu przez fb i bardzo polecam. Szybko i konkretnie odpisali mi co mam zrobić. Zaletycena -
~adix1239 / 2016-10-10 21:26
Najgorszy dostawca internetu jakiego można spotkać. Cały czas przerywa wywala rozłącza. Tragedia. Jeśli myślicie nad zakupem to lepiej skoczcie z okna tańsze to i nie wymaga tylu nerwów. ZaletybrakWadyWszystko4 lata -
~Jack / 2016-10-09 23:17
Codziennie kilka razy zrywa mi połączenie. Zamiana routera na nowszy model nic nie pomogła. Niecierpliwie czekam na koniec umowy !
strona 70 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 68
- 69
- 70
- 71
- 72
- nastepna »