Jestem klientem Netii od kilku lat. Co jakiś czas zdarzały się awarie ale technicy bardzo szybko je naprawiali, aż do teraz :( zgłosiłam awarie 22.06 i do dnia dzisiejszego nikt się ze mną nie kontaktował. Nie dość, że w tej chwili szybkość mojego internetu osiąga max 2 mb/s to obsługa biura jest nieuprzejma i nie chętna do pomocy.
Zaletybrak
Wadynie miła obsługa, ciągłe awarie
5 lat
~Justyna / 2022-07-25 23:26
Ocena: 1.50 / 5
Brak kontaktu a to najważniejsze. Czekanie na linii godzinę a połączenia brak!
MiejscowośćWodzisław Śląski
~kabe / 2014-06-26 22:05
Ocena: 1.50 / 5
odkąd Dialog przejęła Netia odradzam.Po wygaśnięciu promocji z Dialogu stawki wzrosły masakrycznie - oczywiście nikt nie zaproponował nowej umowy chociaż jestem ich klientem od 10 lat. Gdy sam się tym zainteresowałem i wyraziłem w kwietniu chęć przejścia na internet max20 od 1.06 podwyższono transfer do 10Mbit/s (w porywach). Konsultant oczywiście twierdzi że jest ok. W mojej miejscowości jest mała konkurencja ale i tak odradzam Netię.
Zaletybrak
Wadytransfer niższy niż wynika z umowy
~Kacper / 2018-05-12 00:02
Ocena: 1.50 / 5
Jak zawsze, rozłącza się i nie można liczyć na obsługę klienta.
A jak już uda się wrócić do normalności i łącze utrzymuje się dłużej, niż 2-3 godzinki, to spokojnie! Po miesiącu znowu to samo... I tak w kółko.
Nie polecam.
ZaletyDziała dobrze
WadyDziała bardzo rzadko!!!!!!!!
MiejscowośćWawer
~Kaliszanin / 2021-02-08 12:39
Ocena: 1.50 / 5
Od dłuższego czasu jakość łącza zaczęła drastycznie spadać. Netia ma w swojej ofercie prędkość maksymalnie 50 MB/s u mnie w mieście, ale to nie jest problem dla mnie, zresztą każdy dostawca tutaj ma podobną ofertę i żaden nawet myśli o modernizacji sieci. Z 40 MB jakie miałem na początku został nie całe 10 MB pobierania i z 8 MB wysyłania ostało się w porywach 1 MB. Jitter na poziomie 10-15 ms też nie pomaga, o utracie pakietów nie wspominając. Przeglądanie internetu jeszcze ujdzie, chociaż co bardziej napakowane strony ładują się o wiele dłużej. Ale obejrzenie filmu w lepszej jakości to katorga(nie mówię tu o 4k, tylko 1080p max). Granie w gry online? Można zapomnieć, prędzej szlak strzeli niż da się komfortowo zagrać. Obsługa klienta nic nie zrobi, tylko formułkę odklepie, że nie są w stanie nic zrobić na ten czas i że nie przewidują żadnych modernizacji w najbliższym czasie.
ZaletyNa ten moment brak
WadyOkropna jakość połączenia
Brak jakichkolwiek planów z modernizacją przestarzałego łącza, które nie daje już rady.
MiejscowośćKalisz
~Karol / 2017-07-28 16:16
Ocena: 1.50 / 5
Obsługa jest fatalna zapewnia że tak naprawimy państwu internet jak najszybciej to możliwe . Prędkość niby powinna być 100 mb s a jest 20-30 mb/s Jednym słowem nie polecam naszczęście umowa kończy się za tydzięń i rezygnuje z tego gów*a
Zaletybrak
Wadyco chwila zrywa łaczę
2 lata płaciłem 60 zł
~Karol / 2022-07-01 10:15
Ocena: 1.50 / 5
Przerywa nadawanie, informuje że nie wykupiony kanał (w podstawowym pakiecie TV).Obsługa - po telefonie i kolejnym restarcie dekodera - sprawa zamknięta. Dodzwonić się to trzeba mieć dużo czasy. kilka zgłoszeń brak jakiegokolwiek wyjaśnienia.
Zaletybrak
Wadynie ma miejsca na wpisanie wszystkich
MiejscowośćKraków
~karol z ostrowa wlkp. / 2015-01-29 19:21
Ocena: 1.50 / 5
Ludzie NETIA to totalni OSZUŚCI I NACIĄGACZA jak macie wybrać netie to proponuję się sporo zastanowić!!! Jeśli chcecie mieć święty spokój to nie zadawajcie się z firmą NETIA bo i tak po umowie naciągną was na koszty. Osobiście dopłaciłem tej firmie prawie 180PLN za błąd z ich strony, po czym dowiaduje się ze to moja wina a i tak musze zapłacić bo komornik już dzwoni do mnie. Nie zważają na to że sprawa reklamacji nadal trwa .
ZaletyBRAK
WadyDUŻO
3lata
~Karolina / 2019-11-02 23:19
Ocena: 1.50 / 5
Unikajcie tego operatora. Internet i telewizja od dłuższego czasu nie działa, a dział obsługi ma to wszystko gdzieś, mimo kilkudziesięciu wysłanych wiadomości. Ciekawe czy okres kiedy usługi nie były mi dostarczane zostanie odjęty od kwoty abonamentu!?
Zaletybrak
Wadykontakt
abonament
MiejscowośćTychy
~Kasia / 2022-05-21 18:14
Ocena: 1.50 / 5
U mnie jakość obrazu Netii gorsza niż na kanałach naziemnych. Co jakiś czas występuje zanik obrazu. Infolinia nie panuje nad zgłoszeniami.
MiejscowośćKraków
~Kaska / 2010-04-02 11:14
Ocena: 1.50 / 5
Czytam i się zastanawiam czy w Polsce SA dwie Netie ?? Pan z Nickiem zlototalne pisze ze zła obsługa a parametry dobre ,u mnie wszystko na odwrót ,obsługa ok. po minucie lub 2 zgłasza się infolinia , pracownicy są przyjaźnie nastawieni do klienta a problem tkwi w jakości działania Internetu , transfer zaniżony czasami ledwo strony się otwierają .
Zaletyprzyjaźnie nastawieni ludzie z infolinii (tylko szkoda ze nie mogą nam pomoc )
Wadyzanizone transfery , parametry nie zgodne z umową
2 lata
~Każmirz / 2021-03-17 21:20
Ocena: 1.50 / 5
dramat przerywa ping skacze jak szalony nie polecam
~kkirko@wp.pl / 2009-05-20 11:56
Ocena: 1.50 / 5
Co to za ludzie tam pracują? Po zawodówce? Raczej tak, bo z tym co się spotkałem to DNO ! Pierwsza umowa podpisana, wydawało się wszystko OK, lecz po jakimś czasie coś nie tak i kazali podpisać kolejną, następnie znowu ktoś coś pomylił i podpisałem następną. Zamawiałem internet z telefonem (jako pakiet aby taniej było) a aktualnie mam tylko internet bo telefonu nie podłączyli zganiając całą winę na TP, bo to oni odwołali itd. Z tego co zdążyłem zauważyć jakiś niekompetentny przedstawiciel Neti zamiast wpisać Nr. ewidencyjny który ja podawałem wpisał zupełnie co innego, a co za tym idzie, umowe na internet do mnie a na telefon do w ogóle innego klienta TP, a potem się dziwią że TP nie chce im dać zgody na założenie ich telefonu jak zakładają komuś innemu. Po prostu sama patologia w Neti. Internet mam i działa ale to i tylko to! Dzwonię do nich po kilka razy w tygodniu bo przyszło znowu pismo z Neti i chcę to wyjaśnić, ale widocznie pracują tam ludzie po zawodówce (jak już to pisałem), jednym uchem wpuszczą a drugim wypuszczą. Teraz przyślą kolejną umowę aby w końcu podłączyć mi ten telefon, gdyż aktualnie płacę o 50zł więcej niż powinienem więc trochę różnica jest, spytałem nawet co się stanie gdy bym chciał zerwać umowę, w tedy płaci się większość abonamentu z góry.... Jeżeli ktoś to przeczyta to uświadomi sobie że lepiej powtarzać przedstawicielom Neti po kilka razy i pytać się co wpisują bo jeden błąd (a w ich przypadku to nie jest trudne) są problemy!
Od marca mam internet a telefon mają podłączyć mi w lipcu (chodź zamawiałem to i to w ten sam dzień jedną umową). Cena? Miałem płacić 107,50 (telefon+ internet) a pierwszy rachunek za sam internet wyniósł mnie 120zł (zwrócili mi całe 20zł po tym jak napisałem do nich że nie będę płacić za błędy ich przedstawicieli) do tego telefon (z TP bo łaskawie Netia nie potrafi mi podłączyć ich lini) rachunek na 65zł. Łatwo obliczyć że płacę o dużo za dużo.
Może wydawać się komuś to śmieszne, ale gdyby nie błędy tych co są po zawodówce to może teraz bym był pozytywnie nastawiony do usług Neti a tak to uważam że to nic nie warta firma i mojego zdania nie zmienię!
Zaletyto że nie wyłączyli mi internetu?
Wadywszystko! Począwszy od obsługi (24/7 działa a nie mogę się dodzwonić przez godzine) i kończąc na ich usługi
~KLIENT / 2011-06-22 14:49
Ocena: 1.50 / 5
WYŁUDZANIE PIENIĘDZY POPRZEZ AKTYWOWANIE NIEZAMAWIANYCH USŁUG I TYLE. TŁUMACZENIE SIĘ SIĘ COŚ JEST W UMOWIE JEST ŚMIESZNE, JEŚLI NIE ZAMÓWIŁEM USŁUGI A WY POBIERACIE ZA NIĄ OPŁATĘ, A TYM BARDZIEJ JEŚLI NIE KORZYSTAM Z USŁUGI A WY NADAL POBIERACIE OPŁATĘ NAZYWA SIĘ ZWYKŁYM NACIĄGACTWEM. I TYLE. KTO NACIĄGA LUB WYŁUDZA ... TO PO PROSTU ZŁODZIEJ. KONIE TEMATU
ZaletyJAKIE???
WadyPROBLEM ZE SPRAWDZENIEM SZYBKOŚCI ŁĄCZA, KOLEJNE WALENIE W ROGI KLIENTA
MAM ZA DŁUGO I KUPIŁEM ZA DROGO - KTO WYMYŚLIŁ TO PYTANIE?
~KLIENT / 2022-11-25 07:37
Ocena: 1.50 / 5
Podejście do klienta to kpina. Unikajcie NETII jak ognia .Dla nich liczy się tylko chwycić klienta i to wszystko. W razie problemów radź sobie sam. Dzisiaj rozmawiałem z operatorem i mój problem rozwiązał w ten sposób że się bezczelnie rozłączył. Reklamacja była przyjęta a po 2 dniach zostałem "spuszczony po brzytwie" z informacją że jednak reklamacja jest niezasadna. Ja dziękuję za ich usługi i Wam też to radzę aby uniknąć problemów i straconych nerwów.
ZaletyBrak
WadyBRAK PROFESJONALIZMU I PROFESJONALNEGO PODEJŚCIA DO KLIENTA
~Klient neti / 2022-01-21 19:19
Ocena: 1.50 / 5
Zgorzelec brak internetu od 2och dni. Pani z obsługi klienta zazekała ze internet bedzie dzis od 16 i dalej go nie ma. niestety dziecko zdalna nauke nie odbyło ..ciekawe czy do poniedziałku bedzie. thx netia!!!!!
Zaletyzadnych
Wadyto netia
MiejscowośćZgorzelec
~Koalka / 2016-12-02 19:58
Ocena: 1.50 / 5
Nie wiem czy uda mi się przesłać komentarz, bo nie mam internetu. A ściślej mówiąc mam go z Netii. Z czystym sumieniem polecę tą firmę każdemu wrogowi któremu życzę jak najgorzej. Internet Netii to porażka i kpina w najczystszej postaci.
INTERNET (choć nie powinnam tego tak nazwać) od praktycznie zawsze rozłącza się co chwile. Co minutę. Co 5. 15. Co godzinę, co kilka godzin to już jest max. Kiedy jest stabilny przez kilka godzin nie wierzę własnemu szczęściu. Oczywiście Netia jest zawsze niewinna. Ewentualnie proponuje przedłużenie umowy, w tym są dobrzy. NIGDY W ZYCIU NETII. Prędkość i cena również zakrawa o kpinę.
Odliczam dni do końca umowy z tym czymś. Jeszcze 4 miesiące, ale ważne, ze z każdym dniem jest o jeden dzień mniej!
!CZŁOWIEKU, PAMIĘTAJ ŻE WYBIERAJĄC NETIĘ NIE ZAZNASZ DNIA STABILNEGO INTERNETU A KIEDY NIE ROZŁĄCZY SIĘ, BĘDZIESZ KORZYSTAŁ Z NIEGO I ZBIERAŁ JAK MANNĘ Z NIEBA!
ZaletyTo, że za 4 miesiące kończy mi się umowa!!!!
WadyWSZYSTKO
~komputerek9 / 2015-06-07 13:23
Ocena: 1.50 / 5
Bez wątpienia najgorszy dostawca internetu.
~Kordelia85 / 2013-07-29 14:05
Ocena: 1.50 / 5
Masakra!!!!Ponad 4 tyg czekam na podłączenie usługi!! Nikt się niczym nie interesuje, pomoc techniczna na infolinii ma wszystko gdzieś!!!! Żałuję , że podpisałam z nimi umowę... Kurier przychodzi nagle w dzień roboczy o 13, instalator od linii telefonicznej również w dzień roboczy o 12 bez wcześniejszego uprzedzenia...
Zaletybrak
Wadyza mało miejsca
nadal nie mam podłączonej usługi, koszt 99 zł
~kos / 2010-09-13 08:59
Ocena: 1.50 / 5
Firma bardzo słabo zorganizowana nie wywiązują się z umów, gubią dokumenty, zapominają itd. Na rozpatrzenie reklamacji trzeba czekać 1 miesiąc. Wszystkie ustalenia są telefonicznie. Najsłabsza moim zdaniem firma telekomunikacyjna.