MiejscowośćWrocław
strona 62 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- nastepna »
-
~Tomasz / 2020-09-05 10:20
Absolutnie odradzam, po 2 latach użytkowania z mniejszymi lub większymi problemami, małżonka otrzymała telefon, że za dwa tygodnie przybędzie monter wymienić stary router. Po dwóch tygodniach zjawił się owy monter i owszem wymienił router, ale na większy nie pasujący do skrzynki w której powinien się znajdować. Problem w tym, że router jest na tyle duży, że nie da się go schować ani zabezpieczyć w miejscu docelowym, wiec wraz z wszystkimi kablami zwisa z miejsca podłączenia ( w takim stanie monter zostawił router z kablami i wyszedł, twierdząc, że ma jeszcze dużo klientów i nie ma czasu rozwiązać wynikłego problemu). Gdy powiedziałem, że nie zgadzam się na tak wykonaną usługę, monter oznajmił, że może go usunąć, ale przez kilka tygodni nie będę miał internetu, bo starego routera nie da się już podłączyć. Doradził mi również przyklejenie routera taśmą klejącą - to już zwykłe chamstwo. Ostatecznie powiedział, że za 2, 3 tygodnie skontaktuje się ze mną ktoś z netii i umówi się na termin wymiany routera na mniejszy. Już dawno nie spotkałem się z takim podejściem do klienta. 'Obraz' jaki pozostawił po sobie monter idealnie nadaje się do programu ' usterka'. Zupełna olewka i impertynencja. Ja rezygnuję z takiej firmy, a wszystkim radzę zastanowić się 100 razy nim podpiszą z nimi umowę. -
-
~Tomek / 2012-04-15 22:19
Dałem się nabrać na cenę. Chętnie sprzedają, ale już zero obsługi. Tną koszty na wszystkim i efekt taki, że tanie mięso psy jedzą. WadyZero obsługi, usługa poniżej parametrów. Totalne dno. -
~Tomek / 2023-02-21 09:47
Internet i telewizja intwrnetowa zakupine od Netii 100gb. Technik z ich firmy juz instalując go u mnie śmiał się bo możliwości techniczne mają max 60 GB. Przy każdej reklamacji słabego odbioru telewizji internetowej każdy rozkłada ręce bo przecież nic nie zrobią. Po roku dzwoni Netia i daje mi światłowod.. Mówię super!.. Pani z telefonu z ukraińskim akcentem obniża mi pakiet i biorę światłowod oraz pakiet tv- M do tego wciska mi kartę Mobile Netia. I uwaga... Karta sim przychodzi w dwa dni a umowy na nowy internet brak. Dzwonię tam i słyszę ze nie można obniżyć pakietów telewizyjnych choć przecież sam tego nie wymyśliłem i umowa nie zostanie podpisana. A karta sim nadal u mnie za 10 zł/m ????.. To znow przelanczaja mnie w Netii co chwila na inny numer telefonu i każdemu trzeba opowiadać od nowa to samo.. W końcu po 1,5h opowiadając 4 razy ta samo historie usłyszałem że oczywiście anulujemy umowę na kartę sim bo to takie proste. Jestem z Netia już kilka lat bo byłem kiedyś też z nimi na innym adresie i nie miałem wtedy żadnych problemów. A teraz niestety jest dramatycznie i szczerze nie polecam! ZaletyNic mi nie przychodzi do głowyWadyPrędkość obiecanego internetu, zacinająca się tv, niedoszkolony personelMiejscowośćŁódź -
~tomko22 / 2016-07-31 20:14
Częste awarie, nigdy nie ma obiecanej szybkości, brak pomocy ze strony obsługi klienta.
Nie polecam Netii.ZaletyBrakWadyAwarie, wolny transfer danych22 miesiące -
~torpedo / 2011-03-02 09:44
Ta firma kpi sobie z Klienta!...jestem zbulwersowany ich podejściem do nas...Klientów.
Od PONAD miesiąca nie mam przez nich Internetu. Na wszelkie próby kontaku z infolinią, rozmowa jest rozłączana bo pewnie zostałem uznany za "trudnego klienta" który czegoś chce... a wiadomo najlepszy jest klient który tylko płaci i nie zgłasza żadnych usterek, innych najlepiej sie pozbyć...
No cóż... od miesiąca w telefonie słychać trzaski, a Internet rozłączał się co kilkadziesiat minut, obecnie zupełnie nie da się połączyć. Dodatkowo nie chcą mi uwolnić linii (mimo że sami rozwiązują ze mną umowę) każą czekać miesiąc i nie mogę nawet podjąć rozmów z konkurencją.
Obsługa klienta to jedna wielka PORAŻKA !
W ciągu miesiaca, wykonałem ponad 40 telefonów...(i nie uzyskałem odpowiedzi na moje pytania!) więc mam całkiem niezłe pojęcie o ludziach którzy pracują na infolinii i ich podejściu do Klienta.
Połączenia są zrywane, celowo zmuszają do czekania na linii. Pracownicy mimo swych zapewnień, nie oddzwaniają, powodując w ten sposób dodatkowe koszty u Klienta. Potrafią tylko mówić "prosimy o cierpliwość".
Jeżeli macie łącza telefoniczne TPSA to odradzam branie Netii...jak coś się zepsuje to zwalą winę na TPSA i po prostu zerwą z Wami umowę i jeszcze sami sobie wybiorą termin, przez co mogą zablokować nawet na miesiąc możliwość skorzystania z ofert konkurencji. AMATORZY...
Ostrzegam, byście nie wpadli w takie problemy jak ja...
PS. i tak pewnie ktoś skomentuje że jestem z TPSA, ale jakby co chetnie podam swój numer konsumenta w NETII żeby ci którzy takie zarzuty stawiają (czyli zapewne pracownicy NETII) mogli sobie sprawdzić i jeszcze mi coś odłączyć, a nie...zapomniałem że już i tak mi żadna z ich usług nie działa, także proszę bardzo!Wadytragiczna obsługa klienta, zrywanie połączeń na infolinii. Jak się zepsuje to z wami pewnie zerwą umowę by nie robić sobie kłopotu...1,5 roku -
~Uredie / 2013-03-16 19:52
Netia ;/ Ehh...
Od kiedy podobno mieli nam zwiększyć szybkość internetu do 20, tak internet stał się niestabilny, cena oczywiście wzrosła, a prędkość? A prędkość oczywiście zmalała. Częste zaniki łącza, brak łącza to norma. Wieczorami czasami praktycznie nie da się korzystać.ZaletyBrakWadyStabilność, częste3 lata, około 120 zł -
~użytkownik / 2021-07-21 08:58
Żenada nie internet! Non stop rozłącza i w telefonie i w laptopie i dodatkowo strasznie powolne łącze MiejscowośćChełmno -
~Wacek / 2020-06-29 16:20
płacę za pakiet tzn Internet niby 20mb telefon i tv około 120 zł. Za tą cenę faktycznie mam telefon z którego już nie korzystam bo obecnie telefon komórkowy jest lepszy, tv z giga nagrywarką i internet który tak naprawdę ma 6.5 mb. W innych firmach oferowane jest w tej cenie tv + giga nagrywarka plus 1000mb intenet.
Czekam do końca umowy i wypisuję się z tego badziewia.ZaletybrakWadyzbyt słaba szybkość internetu jak za tą cenęMiejscowośćWałbrzych -
-
~Yarecky / 2013-12-14 17:18
Nie polecam usług firmy neta, moja przygoda z tą firmą zakończyła się na wizytach technika, który miał wykonać przyłącze dla usługi internetu. Zamówienie dokonane przez internet, po chwili telefon od konsultanta, potwierdzenie danych , sprawdzenie doostępności i wysyłka Netia Spota wraz z umową do montera. Monter przybył po tygodniu od złożenia zamówienia i zabrał się za podłączanie, niestety po półtora godzinnej "walce" montera z infrastrukturą netii poinformował o braku możliwości podłączenia mnie do sieci i że trzeba pociągnąć nowy kabel ze skrzynki na słupie a kiedy to nastąpi nie był w stanie tego powiedzieć po czym odjechał nie informując co dalej z moim zamówieniem, po 2 dniach napisałem do firmy netia zapytanie odnośnie mojego zamówienia w odpowiedzi otrzymałem następującą odpowiedź :
"W naszych systemach znaleźliśmy informację od techników, że na linii podwieszanej z słupa energetycznego jest brak wolnych par, co teoretycznie mogłoby być wykonane, jednak znaleźliśmy również informację, że firma ENEA nie wyraziła zgody na wyłączenie prądu w celu wykonania nowej instalacji, co byłoby wymagane, aby zrealizować tego typu instalację.Bardzo nam przykro, ale wygląda na to, że z uwagi na to umowa nie będzie realizowana. W przeciągu najbliższych dni powinien Pan otrzymać korespondencję od nas z informacją na ten temat. "
Po tej wiadomości następnego dnia zjawiło się 2 monterów zaczęli coś grzebać w puszcze Netii po czym zaczęli grzebać w puszce należącej do TP S.A . Czekam więc jak cała sprawa się zakończy, jednak osobiście widzę że raczej nie mam co liczyć na przyłączenie mnie do supernowoczesnej infrastruktury firmy Netia w 350 tyś mieście.nie kupiłem gdyż firma twierdzi że nie ma możłiwości technicznych by mnie przyłączyć -
~z Katowic / 2015-08-10 02:12
3 razy dzwonili z netii z pytaniem dlaczego nie podpisałem umowy przywiezionej przez kuriera, którego w rzeczywistości nie było u mnie ani razu. W końcu dotarł, umowa została zawarta na upragniony internet,niestety zostałem wprowadzony w błąd,mimo dopytywania, ustalania przez telefon... miał być sam internet, okazało się, że jest także telefon i wysoki koszt aktywacji (który rzekomo miał być w opcji bez telefonu). Na infolinii pani powiedziała, że tak się bardziej opłaca, bo nie trzeba płacić za aktywne łącze i powinienem się cieszyć, bo w końcu dostaje jakieś rabaty. Czekam do końca umowy i zmieniam operatora. Zaletyprzyzwoita prędkośćWadycena, obsługa klienta! -
~Zawiedziony / 2022-04-05 17:57
Cd braku sygnału od rana kilka razy teraz od17.47.Nigdy więcej netii ZaletyBrakWadyOd a do zMiejscowośćZgorzelec -
~zbychdm / 2011-02-12 16:02
Zanim zdecydujesz się na usługi Netii przeczytaj o tym, czego doświadczyli inni. Patrząc na ogromną ilość skarg i negatywnych internetowych opinii na temat tej firmy, pomyśl jak dokuczliwy i denerwujący może być brak profesjonalizmu, ignorancja, a nawet arogancja pracowników Netii, ponieważ to jest jak załatwianie spraw z osobami, które kompletnie mają Cię gdzieś i chętnie wykażą swoją chwilową pozorną wyższość, ponieważ mają zezwolenie na olewanie klienta i jego odgórne traktowanie.
Któregoś dnia na mojej linii pojawiły się trzaski. Były to typowe zaniki ciągłości linii spowodowane jej fizycznym uszkodzeniem. Problem zgłaszałem przez około 3 godziny. W tym celu zadzwoniłem pod numer na infolinii, pod którym zgłasza się awarie linii telefonicznej. Po kilkunastu minutach cierpliwego oczekiwania odebrała jakaś osoba, po czym po kilku sekundach rozmowy nastąpiło zerwanie linii związane z obecną awarią. Ponownie zadzwoniłem pod ten sam numer i tym razem po około 10min cierpliwego oczekiwania raczyła odebrać osoba niekompetentna - po zadaniu kilku zbędnych pytań pozorujących wiedzę techniczną przełączyła mnie do osoby ponoć kompetentnej. Po 15min oczekiwania na tą osobę znów linia została przerwana. Czynność powtórzyłem jeszcze 4krotnie, aż wreszcie udało mi się zgłosić awarię. Po 2 dniach braku reakcji ze strony Netii zadzwoniłem do nich ponownie, aby dowiedzieć się jaki jest status awarii. Dowiedziałem się, że problem został uznany za rozwiązany, ponieważ zaobserwowali, iż udało mi się uruchomić w międzyczasie połączenie internetowe modemem ADSL. Czyli zgłosiłem awarię linii telefonicznej (polegającą na tym, że linia zrywa połączenia co jakiś czas) a fakt, iż w pewnym momencie przez kilka sekund uzyskałem ciągłe połączenie internetowe posłużył Netii wykpieniu się z wad instalacji. Zgłosiłem więc problem ponownie podkreślając, iż dotyczy on linii telefonicznej, a nie problemów synchronizacji urządzenia dostępowego do Internetu. Pani ledwo zrozumiała o co chodzi, ale przyjęła zgłoszenie. Po 2 dniach braku reakcji ponownie ponagliłem obsługę. Zadzwonił do mnie w końcu ktoś, żeby zapytać się, czy już jest wszystko w porządku. Popełniłem błąd stwierdzając, że w chwili obecnej nie słyszę trzasków. Problem bowiem nie został zlikwidowany. Czyli osoba techniczna dzwoni do klienta, żeby sobie zdiagnozowała stan linii... absurd. Kolejnego dnia otrzymałem informację, że awaria była spowodowana tym, że Netia udostępnia łącze internetowe 4MB, a linia jest w stanie przenieść tylko 2Mb. Przed awarią przez 2 tygodnia ściągałem oprogramowanie z sieci z prędkością 4Mb i nagle ktoś stara się wmówić, że linia przeniesie tylko 2MB i że to niby jest przyczyną awarii (czyli zapewne linia pękła pod naporem danych). Oczywiście zmniejszyli przepustowość do 2Mb. Niestety napór masy transmitowanych danych nadal powodował pękanie linii. Podjąłem więc starania ponownego zgłoszenia awarii... tym razem już nie zdołałem się dodzwonić w ogóle. Po 7 dniach postanowiłem powrócić do poprzedniego operatora.
Spróbujcie sobie wyobrazić siebie w takich okolicznościach. Jak bardzo bylibyście zażenowani taką sytuacją? Jak beznadziejną firmą jest Netia oceńcie sami zanim zadecydujecie o wyborze dostawcy telefonu/internetu.ZaletyBrakWadySamemiesiąc -
~Zibi / 2012-11-01 09:16
Płacę za MAX ,a mam max połowę możliwej prędkości.W odpowiedzi na zgłoszenie zaniżonego łącza otrzymałem odpowiedz ,że gwarantują do MAX a nie MAX .Wnioskuję że mam się cieszyć z połowy prędkości ,bo może być gorzej i i tak nic nie zrobię.Netia zaniża parametry łącza dla nowych klientów ,a starych (złapanych już na umowę)traktuje z góry.
Z DALEKA OD NETII !!!ZaletyBRAKWadyZANIŻANIE TRANSWERU DANYCH I BARDZO WIELE INNYCH1,5 roku za 59,90 -
~żelek / 2021-05-02 19:25
Internet 20mb/s przerywa połączenie co 10 min na parę sekund i tak od 2 lat... Idzie kurwicy dostać, a na infolinii powiedziano mi żebym sobie pociągnął kabel przez mieszkanie żeby mieć stałe połączenie... ZaletyżadnychWadyzanik połączenia co 10 min na parę sekund, strasznie duży ping i lagi no i cena za usługę....MiejscowośćGKW -
KAJTEK / 2011-12-19 18:12
Powiem tak.Totalna porażka .Aktywacja telewizji trwa już 3 dni i nie wiadomo jak długo wszystko to potrwa. .Nie mam pojęcia kto w tym dziale technicznym pracuje.Aktywacja usługi aby nr.telef.był widoczny w aparacie telefonicznym był widoczny podczas połączenia zewnętrznego trwa już
1 tydzień i efektów poprawy brak to skandal jak się traktuje swoich klientów. Myślę że na zachodzie
takie osoby odpowiedzialne za takie usługi już by nie pracowały!
-
~antje11 / 2012-10-04 07:53
Jednym słowem oszuści proponują 20mb a po podłączeniu mówią że niema możliwości technicznych, a TP na tym samym łączu ma możliwość. Ja ostatni raz z nimi podpisałem umowę. UWAŻAJCIE NA OSZUSTÓW -
-
~ArtiWawa / 2011-02-24 14:20
Zdecydowanie nie polecam! Totalna strata czasu i maksimum niekompetencji.
Zdecydowałem się założyć u nich Internet. Telekonsultantka na początku poinformowała mnie, że czas oczekiwania wynosi do 3 tygodni. Wprawdzie zależało mi na czasie, ale stwierdziłem że jakoś te 3 tygodnie przetrzymam bez netu. Tymczasem sprawa potoczyła się trochę inaczej:
Już na początku fatalnie zaczęli bo 2 razy przysyłali mi do podpisania umowę z błędami (np. z zupełnie innym peselem choć jeszcze dzień wcześniej dzwonili do mnie i potwierdzali moje dane osobowe). Dodatkowo raz jeszcze przesłali na zły adres. Słowem totalny bałagan.
No ale w końcu ją dostałem.
W umowie czas oczekiwania nie wynosił już 3 tygodnie tylko "maksimum 40 dni". No ale już przymknąłem na to jakoś oko.
Oczywiście internet fizycznie założyli w moim mieszkaniu po ponad miesiącu, czyli blisko tego maksymalnego terminu.
No i niespodzianka, bo internet założony, aktywowany (czyli zaczęli mi naliczać kasę za korzystanie) a NIE DZIAŁA. Oczywiście od razu telefon na infolinię i zgłoszenie awarii. Technik netii zdiagnozował problem jako złe przyłączenie do centrali (czyli przez 2 miesiące niby przyłączali a nie przyłączyli :/) .
Stwierdził też że w przeciągu 2-3 dni roboczych zostanie on usunięty. Po 2-3 dniach oczywiście nic się nie stało, więc zadzwoniłem ponownie. Przeproszono mnie i powiedziano że nadano mojej sprawie najwyższy priorytet i że dołożą wszelkich starań by do końca tygodnia (a była środa) sprawę rozwiązać. Po DWÓCH TYGODNIACH czekania oczywiście awaria nie została usunięta i nikt się ze mną nie kontaktował.
Zauważyłem jednak że w umowie którą z nimi podpisałem jest zapis że "jeśli usługa nie działa z przyczyn technicznych przez więcej niż 7 dni to obie strony mają prawo do wypowiedzenia umowy".
Stwierdziłem więc, że z tego zapisu skorzystam bo skoro juz na samym początku takie szopki się dzieją i tak to nieciekawie wygląda, to nie chcę się z nimi wiązać na 2 lata (bo na tyle podpisuje się z Netią umowę).
Efekt: straciłem mnóstwo czasu (byłem przyblokowany z internetem przez 2 miesiące nie mogąc nic w tym czasie założyć, a internetu bardzo potrzebowałem do pracy! ), kasę na ciągłe telefony i na list do Netii (bo wypowiedzenie mozna wysłać tylko listownie).
Jedyną pozytywną stroną była bardzo miła i sympatyczna obsługa klienta (tutaj nie mogę firmie niczego zarzucić!). Tylko co z tego skoro byli sympatyczni i pomocni, logowali sprawę w systemie (na pewno logowali bo jak potem dzwoniłem to mieli dostęp do historii mojej sprawy) ... a potem nikt inny się tą sprawą nie zajmował. Na samych dobrych chęciach i miłych uśmiechach nie można budować profesjonalnego wizerunku!
Cóż; reasumując: szkoda czasu!Zaletymiła obsługa klientaWadyprawie same (czytaj w opinii) -
~bartekR / 2011-02-16 14:42
może i bez VAT, ale na pewno nie bez wad!!
Zamówiłem internet i telefon do firmy 11 stycznia. Maja 40dni na podłączenie wszytskiego. Firma otwierała się 1 lutego,ale obiecano mi iż wszystko będzie na czas, po czym... termin podłączenia 6 luty.. i nie ma z kim pogadać ,żęby to przyspieszyć. 6 luty minął i czekam dalej, 7go dzwonie.. termin podłączenia na 9go.. mówię ok, w sumie dwa dni. Ale już 8go dzwonie, czy na pewno przyjdą, bo strasznie mi zależy, a oni, że mają anulację mojego zlecenia i będzie.... 24go!!! Czyli byłby to już 44 dzień ..4 dni po terminie jaki maja na podłaczenie. W końcu zacząłem walkę telefoniczną, bo tam nawet nie ma kompetentnej osoby, z którą można pogadać!! Trafiłem do Pani Ewy L. , która się wszystkim zajęła i obiecała,że monterzy zjawią się w dniu jutrzejszym. Znowu echo, nikogo, dzwonie do Pani Ewy, wysłała ponaglenie i chłopaki z firmy podłączeniowej byli u mnie w 3 minuty. Wsadzili cosik do gniazdka telefonicznego i stwierdzili, że jest sygnał! Tyle !!! 30sekund!! a ja na to czekałem miesiąc. Teraz trzeba czekać na drugą ekipę, która udostępni numer i już, raptem kolejne 5 dni roboczych.
Mam nadzieję ,że jutro ktoś się zmobilizuje i podłączy mi ten net i telefon, bo firma kuleje bez tego, klienci nie moga się dodzwonić.. coś niesamowitego. I to ma być nowoczesna firma, która jest konkurencją dla TP?? Chciałem uniknąć TP ,ale jeśli i jutro Netia zawali, to nie mają czego szukać pod adresem mojej firmy.ZaletyofertaWadyobsluga klienta
brak przepływu informacji -
~Grzegorz / 2010-04-29 13:52
Najpierw czekałem , z perypetiami (anulowali umowę, potem odwołali anulacje i zawarliśmy kolejna) ok. 50 dni, a kiedy w końcu przysłali mi ruter, podłączyłem i zamiast umówionych 8Mb miałem 1,6, a następnego dnia spadło do 0,5Mb. Trzeba przyznać , że zgłoszenie "awarii" przyjęli szybko i na drugi dzień zjawił się technik, ale ledwo wszedł powiedział: na 8 Mb tu nie ma szans - i w tym tkwi problem dla każdego klienta. Sprzedawcy usługi nie mają pojęcia, co w zasadzie mogą oferować, obiecują, zapewniają, są mili itd - ale nic z tego nie wynika, poza frustracją, stratą czasu i nerwami. Czekam co mi teraz zaproponują. ZaletyTylko w reklamie, szybka reakcja na zgloszenie awariiWadyopisałemtrzy dni, ale dał mi w kość -
~iwona / 2010-02-08 13:00
sprzet przyslali i o kliencie zapomnieli za 7 dni minie miesiac a aktywacji jak nie bylo tak nie ma[[ i nie sposob sie do nich dodzwonic[[lipna firma ZaletycenyWadyobsluga klientajeszcze go ni mam
strona 62 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 60
- 61
- 62
- 63
- 64
- nastepna »