Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3201 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Ola.. / 2015-06-01 22:15
    Ocena: 1.75 / 5
    Internetu nie ma przynajmniej 4 razy w miesiącu. Owszem, naprawiają w ciągu kilku godzin, ale dla kogoś, kogo praca zależna jest od połączenia internetowego to słaba pociecha. Nie mam neta, nie pracuję, nie mam kasy. Porażka.
  • ~Oliwia / 2016-09-27 18:58
    Ocena: 1.75 / 5
    Mam internet z Netii ok 2/3 lat . Na poczatku bylo wszystko dobrze , ale jak internet zaczal sie psuc i nie mialam zasiegu , łaczyl mi sie 2 razy dziennie na pare minut a potem znowu zasieg ginal . Dzwonilam do obslugi Kilkakrotnie i tumaczyłam co i jak , ale nic nie skutkowało . Odpowiadali ze to moja wina i tak temat sie konczyl . Nie polecalm internetu z Netii!!! Zero kontaktu z obsluga jak juz sie dodzwonie to zostaje odeslana z kwitkiem . Nie polecam ...
    Zaletynie znam zalet :0
    WadyWad jest duzo : Brak zasiegu , Zero pomocy z obslugi kienta
  • ~OP / 2017-04-10 15:15
    Ocena: 1.75 / 5
    Ciągłe problemy z telewizją i Internetem. Klienta mają za kretyna. Obsługa klienta leży i kwiczy. Cena zdecydowanie za wysoka jak na taką słabą jakość usług.
  • ~panivan / 2023-01-05 21:50
    Ocena: 1.75 / 5
    I was an old quite loyal customer of ISTS till the moment it was rebranded to Netia. Somehow they didn't notify me regarding the change; didn't notify me that my ists account will be moved to some netia account, so I was paying to old ISTS account.
    Netia support didn't pick up the phone when we started to experience issues with internet, at the same time guys from ISTS picked it up, but refused to take a look on it since it's Netia's responsibility. Next awful issue for me was that Netia user can't complete registration of an account to log in to system because checkbox isn't available to check from the phone screen. To summarize - just awful service and experience.
    MiejscowośćKrakow
  • ~Panna z zachodnio pomorskiego / 2015-01-30 20:45
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet jest szybki, raz na jakiś czas. Wtedy jestem z niego naprawdę zadowolona. Ale gdy minie ta chwila to jedna witryna internetowa potrafi się ładować 5 minut.
    ZaletyPiękne słówka przy zawieraniu umowy, internet czasami robi naprawdę dobre wrażenie, lecz tylko na chwilę.
    WadyOkropnie niska prędkość, często w ogóle nie ma internetu
  • ~panwladza32 / 2023-01-10 15:40
    Ocena: 1.75 / 5
    Firma ch** a nie firma, robienie w balona od kilku lat, internet do 20mb gdzie tak średnio to 10-14, gdy pytamy czy będzie możliwość podłączenia szybszego internetu z kabla "no na razie Pani jeszcze nie ma takiej możliwości... technologia i kable nam nie pozwalają..." Ch*** prawda ku***, ulica gdzie szkoła, poczta, i internet żałosny do 20mb

    Obsługa klienta też jest do dupy, 3-4 razy była zgłaszana usterka w kablu że piny się już powyrabialy i Internet jak się pociągnie to zrywa neta, mówię babce że wina leży po stronie kabla i żeby technik to przyjechał i zrobił, na to ona "zrobimy to zdalnie po naszej stronie..." Da fuk? Kabel zniszczony a ona chce to zdalnie naprawiać? Drugi raz zgłaszany, technik przyjedzie w ciągu 2 dni, nic, 3 raz zgłaszany, również przyjedzie w ciągu 2 dni, również nic, po 4 razie to nawet powiedziała "proszę zaczekać" i nagle się rozłączyła.

    Nigdy więcej z tej firmy, od 2-3 tygodni są takie problemy z internetem że nawet się nie da nic zrobić i muszę z swojego internetu korzystać a o grach na pc nie wspomnę.

    Rok temu pojawiła się kartka z światłowodem od Netii i numerem że "ten budynek będzie objety..." pierdu pierdu, jak to oni. To dzwonię na podany numer, odbiera jakiś gościu i mówi że oni tylko zakładają i trzeba do centrali dzwonić... To po jaką cholerę wywieszają już ceny i podany numer jak oni tylko zakładają? To dzwonię do centrali i no niestety nie ma możliwości w tym budynku... (JAPIER...)

    2-3 miesiące temu kolejna kartka wisiała z lepszym internetem od nich, będę dzwonić... Jak zaoferują szybszy net zostaję przy nich, jak nie to niech się ********

    Opisałem najlepsze sytuację z tą firmą, myślę że kogoś przestrzegę tym przed nimi.

    Nikomu nie polecam, naprawdę.
    ZaletyCena
    WadyWszystko ????
    MiejscowośćŚwiebodzice
  • ~Patryk / 2019-06-18 01:17
    Ocena: 1.75 / 5
    Porażka! Nie polecam usług Netii. Z roku na rok Internet coraz wolniejszy i wolniejszy. Kontakt z obsługą klienta dobry, zaproponowane rozwiązanie, lecz kompletnie nic nie przyniosło. Zamiast się tak ogłaszać, zadbajcie o stałych klientów, którzy niedługo się będą bardzo szybko wykruszac.
    MiejscowośćRadłów
  • ~Patryk / 2023-07-27 18:11
    Ocena: 1.75 / 5
    Od miesiąca jestem klientem Netia, wcześniej przez 4 lata UPC i zmiana była błędem, 27.07.2023 awaria cały dzień, brak internetu
    W UPC zdarzały się awarie Ale nie trwały dłużej niż 3 godziny pprzez cały okres co miałem od nich Internet. Zdecydowanie odradzam....
    WadyAwarie trwające dzień
  • ~Paulina / 2019-09-01 11:28
    Ocena: 1.75 / 5
    Mam pakiet internet i TV. To istna masakra, płace za to że często nie mam ani internetu ani telewizji. Kontakt z BOK stracone kilkanaście minut oczekiwania. Cena nieadelwatna do jakości. Nie polecam..
    ZaletyBrak
    WadyCena nieadekwatna do jakości
    Częsty zanik internetu i tv
    Szybkość internetu znacznie niższa niż zawarte w umowie
    MiejscowośćŁódź
  • ~Pawel / 2023-10-03 11:39
    Ocena: 1.75 / 5
    Samo dno nie dostawca nie świadczą mi usług od Maja a załatwić jakoś sprawę nie da rady. Masakra jakaś.NIE POLECAM

    ZaletyŻadnych zalet. Dno.
    WadyWszystko
    MiejscowośćWroclaw
  • ~Paweł / 2015-04-23 21:25
    Ocena: 1.75 / 5
    Witam.
    Nie polecam tej firmy. Mnie załatwili tak: W Łaziskach Górnych na śląsku istniała mała firma internetowa, która świadczyła mi usługi.
    Niestety, przejęła ją spółka pokrewna z netią: internetia.
    Internet zaczął szwankować, ponieważ nie modernizowali sieci. Po każdej burzy były przerwy w dostawie ( 3-4 dni). Oczywiście, bez ulgi w abonamencie. Aż w końcu ( listopad/grudzień 2014 r.) internet przestał działać. Dzwonię raz: mówią, usterka, naprawimy. Za drugim razem dowiedziałem się, że ja już internetu nie będę miał.Mają przestarzałą sieć i nie opłaca się im modernizować. Pytam: a wypowiedzenie? Oni na to : przyjdzie pocztą. Przyszło, za 2 tygodnie.
    Potraktowali, jak śmiecia mnie, więc Was też tak potraktują.
    Dodam, że chamy upominały się o zaległy abonament. Za usterki, brak internetu i wypowiedzenie umowy, bez wypowiedzenia. NIE KUPUJCIE U NICH. ODRADZAM.
  • ~Paweł / 2016-05-19 12:11
    Ocena: 1.75 / 5
    No cóż, aby było obiektywnie. Oferowane prędkości są w mojej lokalizacji dość niskie. Internet działa dość przyzwoicie i całość obrazu psuje jedynie modem Netiaspot, który jest po prostu słabej jakości i systematycznie zrywa połączenia WiFi. Odradzam nerwowym ludziom, którzy liczą na stabilne połączenie. Cena usługi nie jest szczególnie atrakcyjna. Obsługa klienta... to już inna bajka. Moja wina, miałem zaległości. Firma ma problem z przypomnieniem mi o płatnościach, nagle usługa zostaje wyłączona a z poinformowaniem o potrzebie zwrotu ich sprzętu już problemu nie ma. Zaraz, zaraz: jakim zwrotem sprzętu? Netia rozwiązała ze mną umowę i straszy mnie dodatkowymi opłatami. Chwilka. Żadnej umowy nie rozwiązywałem, więc dlaczego ja mam coś dopłacać? Mam, czy raczej miałem tam usługi ponad 10 lat, zaczynając od przejętej przez nich firmy Dialog. Zarabiali na mnie zbyt mało, czy po prostu arogancję mają wpisaną w statucie firmy? Podziękuję, nigdy więcej.
    ZaletyDziała, jeśli akurat modem nie zerwie połączenia.
    WadyArogancja firmy w stosunku do wieloletnich klientów.
  • ~Paweł / 2019-09-19 18:58
    Ocena: 1.75 / 5
    Tragedia jakich mało. Odradzam korzystania z usług tej firmy. Awarie internetu raz w tygodniu, brak możliwości kontaktu z infolinią.
    ZaletyBrak
    WadyAwarie, awarie, awarie.
    MiejscowośćKraków
  • ~pepe / 2018-07-18 20:35
    Ocena: 1.75 / 5
    Żenada to co tu pisza to chyba pracownicy tej firmy
    cena może dobra ale jakość usługi 0 mieszkam w dużym miescie a jak pada to internet się tnie telewizja oczywiście tez dodzwonić się nie da a jak da to płacisz tyle pieniędzy ze szkoda gadac
    nie polecam
    Zaletyzero
    Wadytnie jak pada zero obsługi klienta olewanie klienta i tyle w temacie i jeszcze płatne zgłaszanie awarii przez telefon
    Miejscowośćlodzi
  • ~Piotr / 2021-03-17 09:54
    Ocena: 1.75 / 5
    Niestety 1,5 miesiąca czekałem na podłączenie przez techników...po 1,5 miesiąca przyjechali łaskawie Ale stwierdzili że jest trochę śniegu i kopac nie będą :)mialo być do przeciagniecia 1m kabla(wycenili na ponad 500zl + 200 aktywacja),po moim odwolaniu i chęci że sam im wykopie stwierdzili po 2tyg że jednak jest 100m kabla do przeciagniecia :) jak już na początku drogi taka obsługa to nie wchodzę w to dalej. Nie polecam
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćOtwock
  • ~Piotrek / 2018-07-09 22:14
    Ocena: 1.75 / 5
    Moje najgorsze doświadczenie w dostawcą internetu w życiu. Pomijam, że usługa z prędkością do 20Mb/s to tak na prawdę niecałe 10, ale to już normalne zabiegi dostawców z wstawianiem magicznego "do". Zostało mi grzecznie wytłumaczone, że to niestety wina stacji dystrybucyjnej w okolicy mojego zamieszkania i pomimo bardzo szybkiego światłowodu prędkość będzie taka a nie inne, kropka.
    Prawdziwe problemy zaczęły się 3 miesiące po podpisaniu umowy. Router zaczął sprawiać problemy, był zamulony, przerywał łącze. Telefon na infolinię -> serwis -> działa. Wszystko byłoby okej, gdyby nie to że sytuacja zaczęła się pojawiać notorycznie, a ja straciłem cierpliwość z ciągłym wydzwanianiem po serwis i czekaniem na fachowca. Spędziłem kolejne kilka miesięcy z internetem, który raz był a raz go nie było. W pakiecie z telewizją był problem z wyborem, czy oglądać TV czy serfować po wwww., bo połączenie jednego z drugim groziło brakiem korzystania z czegokolwiek. Pisząc tę opinię jestem na wypowiedzeniu umowy i miałem małe problemy z wejściem na poniższą stronę, aby dodać opinię. Musiałem parę razy odświeżyć stronę i w końcu jestem, ufff. NIE POLECAM
    Zaletybrak
    WadyNotoryczne przerywanie łącza i zamulone połączenie
    MiejscowośćWrocław
  • ~pit / 2019-08-27 12:20
    Ocena: 1.75 / 5
    Od wielu lat mam internet i TV z Netii i bylo w miare OK. Od kilku tygodni we Wroclawiu zrobila sie katastrofa. Zrywa polaczenie po kilkanascie razy dziennie. Interwencje nie epomagaja. Umowieni technicy nie oddzwaniaja zgodnie z obietnica tylko zamykaja zgloszenie nic nie robiac! Maja jeszcze czelnosc wpisac "lacze stabilne" jako powod zamknieic zgloszenia.
    ZaletyJuz nie ma
    WadySame
    MiejscowośćWrocław
  • ~Polar / 2022-05-09 16:38
    Ocena: 1.75 / 5
    Od paru tygodni, mój internet ma taki ping że nie można rozmawiać w spokoju ani nic obejrzeć, po paru kontaktach z obsługą klienta nic nie pomogło jedynie raz na godzinę, stanowczo nie polecam Neti bo żyłka pęka
    Zaletynawet okej był kiedyś
    WadyJest taki ping że nie można praktycznie nic robić
    MiejscowośćTczew
  • ~pozytywna / 2011-04-09 18:36
    Ocena: 1.75 / 5
    Przy podpisywaniu umowy, żadnego problemu, jednak kiedy firma nie wywiązała się z umowy czyli 6 MG i chciałam zrezygnować z umowy - można w ciągu 10 dni od aktywacji, nie od podpisania umowy, wówczas się zaczęło. Zaczęto mi wmiawiać, że mogę zrezygniwać, ale w ciągi 10 dni od podpisania umowy, a podpisałam ją 1,5 miesiąca wcześniej tak mi poradzono. Dalej kiedy pokazałam w umowie, że jest inaczej zaczęto straszyć mnnie karami. Kiedy uporałam się z tymi problemami, powiedziano, że linię odblokują w ciągu 5 dni, aha!!!!! Po interwencjach, w koncuo dblokowali. Nie polecam, jeszcze nigdy tak nie byłm potraktowana. Firma dawała mi 320 kb i jeczsze przy tych parametrach straszono mnie karami. Firma okropna. Internet mobilny oczywiście miał być gadżetem, okazałosię się, że tak przez 2 miesiące potem słono trzeba płacić.
    Zaletyżadne
    Wadywszystkie
    5 dni
  • ~Przemcio / 2018-07-02 17:20
    Ocena: 1.75 / 5
    Występują częste problemy z połączeniem, często rozłącza na krótszy lub dłuższy okres czasu. Podczas grania, czy oglądania telewizji jest to na prawdę uciążliwe. Mimo pomocy obsługi, serwisantów, zmian żadnych nie ma.
    Na prawdę nie polecam tej firmy.
    WadyBardzo częste rozłączenia
    MiejscowośćOzimek
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4440
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4553
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3917
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2964
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266