Internet od Netii mogę polecić tylko masochistom - setki zdenerwowanych klientów nie mogą się mylić! Za czasów Dialogu byłam zadowolona z mojego internetu, zdarzały się sporadyczne awarie, jednak szybko było to naprawiane. Po przejęciu firmy przez Netię zaczęły się cyrki. Potrafi zrywać połączenie w losowych momentach, co najmniej 4 razy do roku zdarzają się awarie, podczas których nie ma internetu łącznie przez 10-12 godzin dziennie (działa przez kilka godzin, potem następne 3-5 go nie ma i tak w kółko) - trwa to najczęściej minimum 2 tygodnie zanim zostanie naprawione. W lipcu przez 2,5 tygodnia praktycznie nie miałam internetu. Posiadam aktualnie MAX 20MB, który w rzeczywistości nie przekracza 12-13mb. Skoki pingów często uniemożliwiające granie też nie są rzadkością. Jeśli ktoś potrzebuje internetu do pracy/grania/czegokolwiek innego niż przeglądanie stron i sprawdzanie maili, poszarpie sobie tylko nerwy przy Netii.
Zaletyto, że w ogóle działa?
Wadyogólnie jak działa
9 lat, na początku Dialog, po jego przejęciu Netia
~Agnieszka / 2017-10-11 19:11
Ocena: 1.75 / 5
Mój tata podpisał umowę na telefon stacjonarny z Dialogiem-przy podpisywaniu umowy było pięknie, a potem jakiś koszmar! Nie można się dodzwonić, a jak już to informacje są udzielane niechętnie, słychać, że konsultanci mają problem z odpowiadaniem na pytania, nie informują o wszystkim, są niemili, mają nieaktualne informacje!! A na pytanie o rozwiązanie umowy straszą karami pieniężnymi. Nie szukają rozwiązania problemu - porażka !!! Mój tata zmarł, chciałam rozwiązać umowę. Pojechałam do punktu obsługi klienta w Lublinie-adres ze strony internetowej Netii, a pod wskazanym adresem nie ma nic związanego z Netią!!! Porażka!! Nie można się niczego dowiedzieć, są niemili, problemowi. Chciałam zmienić adres korespondencyjny na zagraniczny - nie można-pani nie wie dlaczego, ale nie można, oni wszędzie chcą oryginały ale sami nie wyślą pocztą oryginału]-porażka!!! Odradzam!!! Omijajcie szerokim łukiem!!! Podpiszecie umowę, a potem jest problem!!!!
~ajhb / 2010-10-13 18:20
Ocena: 1.75 / 5
Zawarlem z Netia umowe na internet do 20 Mbs. Nie poszlo gladko, bo do mojego telefonu dopisano po raz drugi nr kierunkowy a dwie ostatnie cyfry wypelniono poza kratkami. W rezultacie probowano internet poidlaczyc do innego telefonu. Stracilem 3 tygodnie. W 2.5 miesiaca pozniej stracilem polaczenie z siecia. zameldowalem awarie. Po dwu dniach Netia zadzwonila do mnie, ze nie moga swiadczyc uslugi z powodow technicznych. Dano mi do wyboru albo 1 Mbs, albo zerwanie umowy; w tym pierwszym przypadku nie gwarantuja, ze uda im sie zapewnic dostep do sieci. Zerwalem i zawarlem umowe z innym operatorem. Po miesiacu Netia wystawila mi rachunek za caly miesiac i w kilka dni potem przystapila do windykacji naleznosci z procentami.
ZaletyZadne.
WadyBezprawie.
69 zl/m
~Alealo / 2015-03-16 06:57
Ocena: 1.75 / 5
PORAZKA! Banda złodziei. Internet średnio raz w miesiący przez 2 dni miał awarię. Umowa wygasła, sprzęt odesłany, internet zmieniony. I... nagle po pół roku telefon z kancelarii komorniczej o zapłatę 500,00 zł za niezwrócenie sprzętu! Nie było żadnych pism, żadego zapytania czy sprzęt został wysłany tylko od razu nękanie po kilka razy dziennie przez pseudoprawników. Potwierdzenie nadania jest, wysłane do netii i do kancelarii, nic. Pani na infolinii informuje że oddzwoni i cisza. Kancelaria mówi, że im nic nie daje potwierdzenie, bo to Netia musi wycofać zlecenie, więc dalej kilka razy dziennie nękaja. Netia twierdzi, że nie ma sprzętu choć ewidentnie jest potwierdzenie. Sprawa załatwiona w ciągu 5 minut po wystosowaniu pisma o przekazanie sprawy do prokuratury. BANDA ZŁODZIEI! Liczą na naiwność, zgubienie potwierdzenie (kto pół roku je trzyma?) i wyłudzenie pieniędzy!!!
ZaletyBRAK!!!
WadyOszustwo, notoryczny brak internetu,
1 rok, 70 zł/msc
~Aleksandra / 2018-07-30 23:13
Ocena: 1.75 / 5
Internet i telwizja ciągle się zawiesza. Serwisant w ciągu tygodnia przyjeżdża 2 razy, po jego wizycie wszystko działa przez 2 godziny po czym znowu brak połączenia. Nie potrafią znaleźć przyczyny problemu, po wymianie routeru ciągle brak internetu. Jak jest połączenie to ma baaaardzo słaby transfer, problemy nawet z zalogowaniem na maila. Jednym słowem porażka. Człowiek nie wie za co płaci.
ZaletyBrak
WadyCiągły brak połączenia,internet i telwizja wiesza się, ciągle dzwonienie do serwisu, strata czasu i nerwów
MiejscowośćZielona Góra
~Andrzej / 2016-05-31 18:49
Ocena: 1.75 / 5
Usługi średniej jakości,żadna rewelacja.
Traktowanie klienta tragedia.Naciągacze i oszuści.
Uwaga na sprzedaż usług przez telefon,oszukują i naciągają
~Andrzej / 2017-01-09 16:02
Ocena: 1.75 / 5
Jak najdalej od tego czegoś. Najpierw udostępniła (sprzedała ?) moje dane osobowe, a później odmówiła zadośćuczynienia. Wszystkie reklamacje są odrzucane, wyjaśnienia nie są brane pod uwagę. Teraz mam kilkadziesiąt spamów dziennie o różnych treściach, w tym obscenicznych.Po rozwiązaniu umowy z dziadami, na wskazany przez nich adres i ma własny koszt wysłałem w listopadzie 2016 r. nieużywany przeze mnie router. Wg danych PP przesyłka dotarła do adresata 8.11.2016 r. A te łachudry dalej próbują wyłudzić ode mnie 300 zł i straszą windykacją. Tego badziewia nie stać nawet na list polecony. Mam ich dość. Zakładam sprawę sadową
ZaletyBrak
Jak tylko mogłem, zrezygnowałem z usług
~Andrzej / 2021-06-12 19:40
Ocena: 1.75 / 5
Najgorsze badziewie ,przypuszczam że w Afryce mają lepszy internet. Mamy podniesioną prędkość internetu z 100 na 300 a chodzi jak by było z 10 .Telewizja też chodzi jak chce, nie polecam najgorszemu wrogowi. Będziemy żałować do końca życia że podpisaliśmy kolejną umowę na którą daliśmy się namówić .Z całą stanowczością zgadzam się z poprzednimi negatywnymi opiniami .Ciągle dosyłane są dodatkowe urządzenia dla polepszenia odbioru za które należy dodatkowo płacić a nic nowego nie wnoszą.
Stanowczo nie polecam ,proszę omijać z daleka Netię.
WadyWszelkie możliwe,
fatalnie działający internet i telewizja ,ciągłe przerwy w dostawie.
MiejscowośćŁódź
~anikafox / 2011-09-21 19:26
Ocena: 1.75 / 5
MIESIĄC CZEKAŁAM NA NAPRAWĘ , DZWONIŁAM CO 2-GI DZIEŃ,(JESZCZE NIE DOSTAŁAM RACHUNKU ZA KOMÓRKĘ I AŻ SIĘ BOJĘ)OBSŁUGA KLIENTA DO D..Y,MAJĄ NAS ZA BANDĘ IDIOTÓW I GŁOMBÓW,NAPRAWY SIĘ NIE DOCZEKAŁAM,WIĘC MĄŻ SAM ODKOPAŁ KABEL,WYMIENIŁ USZKODZONY FRAGMENT I EUREKA!!!DZIAŁA!!!ZAJĘŁO MU TO MOŻE 3GODZ.A ONI KAZALI NAM UZBROIĆ SIĘ W CIERPLIWOŚĆ I DALEJ CZEKAĆ!PO PROSTU PARANOJA!NIE POLECAM TEGO OPERATORA!!!
ZaletyBRAK
WadyOBSŁUGA KLIENTA
6 MIESIĘCY
~Arg / 2015-12-10 08:01
Ocena: 1.75 / 5
Netia : ukryte haczyki w umowie sprawiają że przy chęci rezygnacji musisz zapłacić więcej niż w przypadku wypełnienia umowy do końca. Oszuści podają że standardowy abonament jest bonusem który muszą odzyskać. NIE BIERZCIE internetu w Netii - droga przez mękę i nerwy z kanciarzami.
~Ariek / 2017-08-08 19:12
Ocena: 1.75 / 5
Słaby internet, koszmarna, nieprofesjonalna, niedoinformowana obsługa, duże ceny, małe możliwości techniczne. Szczerze nie polecam. Internet na łączach TP S.A. to po prostu tragedia - 20 Mb/s za 79,90 to ofertą jaką dostałem po przeprowadzce po 6 latach korzystania z usług Netii.
6 lat
~Artur / 2019-08-06 16:59
Ocena: 1.75 / 5
Obsluga klienta fatalna. Dorzucili jakies uslugi dodatkowe, za ktore kaza sobie placic. Przy probie kontaktu nie mozna sie do nich dodzwonic. Siedze na sluchawce juz pol godziny.
MiejscowośćWrocław
~Artur / 2023-03-23 03:30
Ocena: 1.75 / 5
Usunięcie awarii zajęło im prawie 2 tygodnie, a przez ten czas internet działał kilka razy dziennie przez kilka minut. Gdy już "naprawili" to nie do końca, bo zdarzało się zrywanie połączenia, a ostatnio zrywa tak często, że nie da się normalnie korzystać. Jak dla mnie najgorszy dostawca internetu z jakim się zetknąłem.
I znowu muszę dać negatywną opinię. Internet cały czas się rozłącza, są spadki transferów i niska prędkość a w niedzielę 6.07.2014r w ciągu minuty to się rozłączał z 3 razy i tak było przez pół dnia. Ja osobiście odradzam internet w NETII. Szkoda nerwów i pieniędzy ładować w to gówno. Internet na lini TPSA do 20Mb/s. Woj.Dolnośląskie Miasto: Złotoryja
ZaletyPrzystępna cena
WadyJeszcze nigdy nie miałem aż tak chujowego internetu.
1 rok
~Bart / 2022-01-13 14:27
Ocena: 1.75 / 5
Moi dorodzy a wiec tak. Internet w Neti jest po prostu sredni, jesli nie kiepski.
Umowa na 24 miesiace, po prostu porazka w 21 wieku.
300 MB a w umowie, ze min. 60 przy czym Wi-Fi sie nie liczy! LTE mam mocniejsze.
I jeszcze do tego mam sam zmieniac kanal na routerze. Jak to wytlumaczyc rodzicom... Nie wiem. Ja dziekuje.
Licze, ze wykupiona przez filetowych konkurencyjna siec bedzie lepsza.
A i jeszcze skargi! To juz w ogole smiech na sali, dostalem pomnijeszenie procentowe o 1,5 zl, ktore i tak nie zostalo naliczone.
ZaletyBrak
MiejscowośćKraków
~Basia / 2018-02-20 16:49
Ocena: 1.75 / 5
Zdecydowanie nie polecam jakichkolwiek umów z tą firmą. Osobiście tylko czekam, aż skończy mi się umowa. Internet ciągle się zacina, jeżeli w ogóle jest. Obsługa jest źle poinformowana i zwyczajnie nie da się rozwiązywać żadnych problemów.
Zaletybrak
MiejscowośćWarszawa
~Bilinek / 2008-08-19 16:48
Ocena: 1.75 / 5
Ta firma powinna zostać zlikwidowana! Wszystko przekręca. Jedną reklamacje rozpatruje ponad pół roku i co chwila przychodzi pismo z informacją, że biurą do rozpatrzenia. Po podpisaniu umowy na internet czekałem pół roku na realizację zamówienia, który mieli mi podłączyć w ciągu tygodnia!! Dzwoniłem tam prawie co 2 dni i informowali mnie, że nie maja takiej umowy. Po pół roku umowa się znalazła! Modem w umowie mialem za zlotówkę, a przysłali mi fakturę na niego po 3 miesiącach na ponad 65 zł! Umowę mam na rok, a ostatnio przez przypadek jak sprawdzałem dane z konsultantką w Neti okazało się, że umowę mam na 2 lata!! Zastanawiam się co jeszcze są w stanie przekręcić. A jeszcze jedno. Oszukują bo ich przedstawiciele przedstawiają się, że są z TELEKOMUNIKACJI POLSKIEJ - tak właśnie podpisałem umowę z Netią na telefon a nie z TPSĄ
Zaletystabilny internet
~Boss / 2021-11-24 09:35
Ocena: 1.75 / 5
To jest dramat, internetu brakuje randomowo w ciągu dnia. Taka sytuacja jest częsta od paru lat dobrych. Ciągle ten sam problem. Umowa podpisana, oczywiście płatności na czas, a z internetem gorzej. Prędkość też często zwalnia do minimum, co jest żenujące. Infolinia to pionki, które mają w d**ie klienta.
Najlepsze: Dzwoniąc na infolinie niezależnie kiedy, zawsze słyszymy na początku, że przepraszają nas za awarie...
MiejscowośćBytom
~Cezary / 2014-11-23 17:51
Ocena: 1.75 / 5
Powiem krótko: dałem się skusić na przedłużenie umowy - telefonicznie otrzymałem ofertę 50 zł za TV i internet. Poprosiłem o powtórzenie 50 zł brutto, pytam na jaki okres - 12 miesięcy, na cały czas umowy. Przyszła umowa, podpisałem i faktury przez 3 miesiące przychodziły po 50 zł - później nagle po 97 zł z groszami. Zgłaszam reklamację i po 2 tyg dostaję odpowiedź, że to ja wymyśliłem sobie te 50 zł i że po odsłuchaniu taśmy prawidłowa f-ra wynosi 69 90zł. dotrwam jeszcze do końca tej umowy, bo brak mi sił na udowadniania im kłamstwa i manipulacji. Na dodatek " za karę chyba" wyłączyli mi część kanałów HD. Konkluzja jest taka, że jak masz najgorszego wroga to poleć mu Netię. NIGDY WIĘCEJ tego badziewia.
ZaletyJakie zalety ?
WadySame wady
17 m-cy
~Crys / 2019-10-12 10:32
Ocena: 1.75 / 5
Zamiast 10 Mb mam od 2 do 4,75 mam zamiar zrezygnować z ich usług bo sytuacja taka trwa od maja