Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3209 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~,Oksana / 2021-11-12 12:48
    Ocena: 1.75 / 5
    Podpisałam pierwszą umowę na firmę-policzyli telewizję, której nie zamawiałam, bo mam tylko komputer z laptopem, podpisałam drugą umowę na inny adres ,zrobili błąd w systemie z adresem firmowym ,4 miesiące proszę wystawić noty korygujące -tłumaczą ,że ja mam to robić ! na jednym koncie mam właściwy adres, na drugim nie prawidłowy do faktur. Czemu ja mam wystawiać noty korygujące za kogoś kto zrobił błąd w systemie ????Ja nie mam ani chęci, a nie czasu , tym bardziej , jak pani wytłumaczyła, że mam wydrukować , odręcznie podpisać, kiedy już wysłałam i zrobiłam , to już przesada, mamy 21 wiek i wszystko można załatwić za pomocą profilu zaufanego lub Autenci, czemu ja mam lecieć na drukarnie, mam stracić cały dzień na nuty...a kto mi zapłaci za to? Platformie prawniczej musiałam zapłacić 1800 faktury, bo napisałam słowo tak w sms,a to już pod względem prawa jest umową ,a tu średniowiecze , prędkość wyżej 500-700 nigdy nie było,a opłacam 1 GB/sek
    Zaletybrak
    Wadyprędkość,obsługa
    MiejscowośćWarszawa, Gdynia
  • ~Abonent / 2018-06-04 15:18
    Ocena: 1.75 / 5
    Uważam, że firma Netia niepoważnie podchodzi do klienta. Brak jasnych odpowiedzi na pytania, bardzo długi czas oczekiwania na aktywację usług, bardzo zły kontakt z infolinią.
    ZaletyPrzeciętne ceny.
    WadyBardzo długi czas oczekiwania na aktywacje usług, niekompetentni konsultanci, brak jasnych odpowiedzi na pytania, niepoważne podejście do klienta.
    MiejscowośćToruń
  • ~Aeternus / 2011-01-15 12:55
    Ocena: 1.75 / 5
    Witam...

    Posiadam internet z Netii 4 mb od 6 miesięcy... Od 3 miesięcy z tego transferu który gwarantowała mi umowa nie mam nawet 1/5. Sprawdzałem łącze różnymi testami i praktycznie każdy pokazywał jedno i to samo... Początkowo myślałem, że problem leży po mojej stronie ( złe ustawienia routera... zakłócenia na linii itp. ) Jednak nie... wszystkie ustawienia są prawidłowe, router jest dopasowany do łącza TPSA ( wcześniej korzystałem z usług Telekomunikacji ).
    Obsługa klienta to jedna wielka porażka !!! Ludzie z działu technicznego to jakieś nieporozumienie ! Od 3 miesięcy zadaje im 1 i to samo pytanie... kiedy usterka zostanie naprawiona... Telefonowałem w tej sprawie około 50 razy i za każdym razem słyszałem 1 odpowiedź... cyt. " dokładnie nie wiadomo, musi się pan uzbroić w cierpliwość... " Przepraszam, czy to jest odpowiedź technika ? Czy to jest odpowiedź osoby, którą zatrudniono do działu technicznego ? Z miesiąca na miesiąc czekam... i nadal usługa nie została naprawiona...
    Najgorsze jest to, że nie ma żadnej osoby odpowiedzialnej za to wszystko, a Dział Obsługi Klienta nie jest w stanie podać mi takiej informacji...
    Co więcej... Domagam się od nich wystawienia korekty do faktur, które wystawiali przez ten okres, kiedy zgłosiłem awarię... Korekt jak nie było, tak nie ma... za to Netia wystawia nadal faktury na kwotę podaną w umowie... Jakim prawem ? Usterka nadal nie została naprawiona i nie wiadomo kiedy w końcu to uczynią...

    Brak kompetentnych osób w dziale technicznym, brak wyjaśnień co do usterek, brak odpowiedzialnej osoby za zgłoszoną usterkę, zwodzenie klienta, niedotrzymywanie warunków umowy...
    Zaletychyba jedynie cena, którą starają się przyciągnąć ludzi
    WadyBrak kompetentnych osób w dziale technicznym, brak wyjaśnień co do usterek, brak odpowiedzialnej osoby za zgłoszoną usterkę, zwodzenie klienta, niedotrzymywanie warunków umowy...
    6 miesięcy, 49 zł
  • ~Aga / 2018-07-27 13:57
    Ocena: 1.75 / 5
    Stanowczo ODRADZAM korzystania z usług Internetu i telewizji Netii w Krakowie! Usługa notorycznie przestaje działać średnio co godzinę, pół i tak oto nie działa ani Internet, a co za tym i TV. Problem zgłaszany kilkanaście razy, wciąż słyszę to samo, że to "awaria masowa" (to samo słyszałem od Netii mieszkając w Poznaniu, kiedy notorycznie Internet przestawał działać w pracy, tak więc wnioskuję, że to stary trik i stałe wytłumaczenia w wykonaniu firmy). Po kilku dniach doszli do wniosku, że awaria leży po stronie elektryki, która to niby miała już zostać naprawiona. W dalszym ciągu jednak Internet szwankuje, a ja wiszę codziennie na infolinii przedstawiając problem na nowo i w kółko słyszę to samo, że "nie wiadomo kiedy", że "nie wiadomo co to". Rozumiem, że równie dobrze problem może trwać jeszcze pół roku albo i rok?! Żadnych konkretów, żadnych odpowiedzi. Porady konsultantów w stylu "a może powinien pan sobie kable poprowadzić do urządzeń po mieszkaniu". ?! Ludzie, jest XXI wiek, to nie Bangladesz, żeby sobie kable wieszać pod sufitem! Jeszcze raz ODRADZAM KAŻDEMU, kto choćby zastanawia się nad umową z Netią, ja na pewno przedłużać jej nie będę i poważnie zastanawiam się nad zerwaniem jej w postępowaniu konsumenckim!
    MiejscowośćKraków
  • ~Agnieszka / 2014-09-23 18:16
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet od Netii mogę polecić tylko masochistom - setki zdenerwowanych klientów nie mogą się mylić! Za czasów Dialogu byłam zadowolona z mojego internetu, zdarzały się sporadyczne awarie, jednak szybko było to naprawiane. Po przejęciu firmy przez Netię zaczęły się cyrki. Potrafi zrywać połączenie w losowych momentach, co najmniej 4 razy do roku zdarzają się awarie, podczas których nie ma internetu łącznie przez 10-12 godzin dziennie (działa przez kilka godzin, potem następne 3-5 go nie ma i tak w kółko) - trwa to najczęściej minimum 2 tygodnie zanim zostanie naprawione. W lipcu przez 2,5 tygodnia praktycznie nie miałam internetu. Posiadam aktualnie MAX 20MB, który w rzeczywistości nie przekracza 12-13mb. Skoki pingów często uniemożliwiające granie też nie są rzadkością. Jeśli ktoś potrzebuje internetu do pracy/grania/czegokolwiek innego niż przeglądanie stron i sprawdzanie maili, poszarpie sobie tylko nerwy przy Netii.
    Zaletyto, że w ogóle działa?
    Wadyogólnie jak działa
    9 lat, na początku Dialog, po jego przejęciu Netia
  • ~Agnieszka / 2017-10-11 19:11
    Ocena: 1.75 / 5
    Mój tata podpisał umowę na telefon stacjonarny z Dialogiem-przy podpisywaniu umowy było pięknie, a potem jakiś koszmar! Nie można się dodzwonić, a jak już to informacje są udzielane niechętnie, słychać, że konsultanci mają problem z odpowiadaniem na pytania, nie informują o wszystkim, są niemili, mają nieaktualne informacje!! A na pytanie o rozwiązanie umowy straszą karami pieniężnymi. Nie szukają rozwiązania problemu - porażka !!! Mój tata zmarł, chciałam rozwiązać umowę. Pojechałam do punktu obsługi klienta w Lublinie-adres ze strony internetowej Netii, a pod wskazanym adresem nie ma nic związanego z Netią!!! Porażka!! Nie można się niczego dowiedzieć, są niemili, problemowi. Chciałam zmienić adres korespondencyjny na zagraniczny - nie można-pani nie wie dlaczego, ale nie można, oni wszędzie chcą oryginały ale sami nie wyślą pocztą oryginału]-porażka!!! Odradzam!!! Omijajcie szerokim łukiem!!! Podpiszecie umowę, a potem jest problem!!!!
  • ~ajhb / 2010-10-13 18:20
    Ocena: 1.75 / 5
    Zawarlem z Netia umowe na internet do 20 Mbs. Nie poszlo gladko, bo do mojego telefonu dopisano po raz drugi nr kierunkowy a dwie ostatnie cyfry wypelniono poza kratkami. W rezultacie probowano internet poidlaczyc do innego telefonu. Stracilem 3 tygodnie. W 2.5 miesiaca pozniej stracilem polaczenie z siecia. zameldowalem awarie. Po dwu dniach Netia zadzwonila do mnie, ze nie moga swiadczyc uslugi z powodow technicznych. Dano mi do wyboru albo 1 Mbs, albo zerwanie umowy; w tym pierwszym przypadku nie gwarantuja, ze uda im sie zapewnic dostep do sieci. Zerwalem i zawarlem umowe z innym operatorem. Po miesiacu Netia wystawila mi rachunek za caly miesiac i w kilka dni potem przystapila do windykacji naleznosci z procentami.
    ZaletyZadne.
    WadyBezprawie.
    69 zl/m
  • ~Alealo / 2015-03-16 06:57
    Ocena: 1.75 / 5
    PORAZKA! Banda złodziei. Internet średnio raz w miesiący przez 2 dni miał awarię. Umowa wygasła, sprzęt odesłany, internet zmieniony. I... nagle po pół roku telefon z kancelarii komorniczej o zapłatę 500,00 zł za niezwrócenie sprzętu! Nie było żadnych pism, żadego zapytania czy sprzęt został wysłany tylko od razu nękanie po kilka razy dziennie przez pseudoprawników. Potwierdzenie nadania jest, wysłane do netii i do kancelarii, nic. Pani na infolinii informuje że oddzwoni i cisza. Kancelaria mówi, że im nic nie daje potwierdzenie, bo to Netia musi wycofać zlecenie, więc dalej kilka razy dziennie nękaja. Netia twierdzi, że nie ma sprzętu choć ewidentnie jest potwierdzenie. Sprawa załatwiona w ciągu 5 minut po wystosowaniu pisma o przekazanie sprawy do prokuratury.
    BANDA ZŁODZIEI! Liczą na naiwność, zgubienie potwierdzenie (kto pół roku je trzyma?) i wyłudzenie pieniędzy!!!
    ZaletyBRAK!!!
    WadyOszustwo, notoryczny brak internetu,
    1 rok, 70 zł/msc
  • ~Aleksandra / 2018-07-30 23:13
    Ocena: 1.75 / 5
    Internet i telwizja ciągle się zawiesza. Serwisant w ciągu tygodnia przyjeżdża 2 razy, po jego wizycie wszystko działa przez 2 godziny po czym znowu brak połączenia. Nie potrafią znaleźć przyczyny problemu, po wymianie routeru ciągle brak internetu. Jak jest połączenie to ma baaaardzo słaby transfer, problemy nawet z zalogowaniem na maila. Jednym słowem porażka. Człowiek nie wie za co płaci.
    ZaletyBrak
    WadyCiągły brak połączenia,internet i telwizja wiesza się, ciągle dzwonienie do serwisu, strata czasu i nerwów
    MiejscowośćZielona Góra
  • ~Andrzej / 2016-05-31 18:49
    Ocena: 1.75 / 5
    Usługi średniej jakości,żadna rewelacja. Traktowanie klienta tragedia.Naciągacze i oszuści.
    Uwaga na sprzedaż usług przez telefon,oszukują i naciągają
  • ~Andrzej / 2017-01-09 16:02
    Ocena: 1.75 / 5
    Jak najdalej od tego czegoś. Najpierw udostępniła (sprzedała ?) moje dane osobowe, a później odmówiła zadośćuczynienia. Wszystkie reklamacje są odrzucane, wyjaśnienia nie są brane pod uwagę. Teraz mam kilkadziesiąt spamów dziennie o różnych treściach, w tym obscenicznych.Po rozwiązaniu umowy z dziadami, na wskazany przez nich adres i ma własny koszt wysłałem w listopadzie 2016 r. nieużywany przeze mnie router. Wg danych PP przesyłka dotarła do adresata 8.11.2016 r. A te łachudry dalej próbują wyłudzić ode mnie 300 zł i straszą windykacją. Tego badziewia nie stać nawet na list polecony. Mam ich dość. Zakładam sprawę sadową
    ZaletyBrak
    Jak tylko mogłem, zrezygnowałem z usług
  • ~Andrzej / 2021-06-12 19:40
    Ocena: 1.75 / 5
    Najgorsze badziewie ,przypuszczam że w Afryce mają lepszy internet. Mamy podniesioną prędkość internetu z 100 na 300 a chodzi jak by było z 10 .Telewizja też chodzi jak chce, nie polecam najgorszemu wrogowi. Będziemy żałować do końca życia że podpisaliśmy kolejną umowę na którą daliśmy się namówić .Z całą stanowczością zgadzam się z poprzednimi negatywnymi opiniami .Ciągle dosyłane są dodatkowe urządzenia dla polepszenia odbioru za które należy dodatkowo płacić a nic nowego nie wnoszą.
    Stanowczo nie polecam ,proszę omijać z daleka Netię.
    WadyWszelkie możliwe,
    fatalnie działający internet i telewizja ,ciągłe przerwy w dostawie.
    MiejscowośćŁódź
  • ~anikafox / 2011-09-21 19:26
    Ocena: 1.75 / 5
    MIESIĄC CZEKAŁAM NA NAPRAWĘ , DZWONIŁAM CO 2-GI DZIEŃ,(JESZCZE NIE DOSTAŁAM RACHUNKU ZA KOMÓRKĘ I AŻ SIĘ BOJĘ)OBSŁUGA KLIENTA DO D..Y,MAJĄ NAS ZA BANDĘ IDIOTÓW I GŁOMBÓW,NAPRAWY SIĘ NIE DOCZEKAŁAM,WIĘC MĄŻ SAM ODKOPAŁ KABEL,WYMIENIŁ USZKODZONY FRAGMENT I EUREKA!!!DZIAŁA!!!ZAJĘŁO MU TO MOŻE 3GODZ.A ONI KAZALI NAM UZBROIĆ SIĘ W CIERPLIWOŚĆ I DALEJ CZEKAĆ!PO PROSTU PARANOJA!NIE POLECAM TEGO OPERATORA!!!
    ZaletyBRAK
    WadyOBSŁUGA KLIENTA
    6 MIESIĘCY
  • ~Arg / 2015-12-10 08:01
    Ocena: 1.75 / 5
    Netia : ukryte haczyki w umowie sprawiają że przy chęci rezygnacji musisz zapłacić więcej niż w przypadku wypełnienia umowy do końca. Oszuści podają że standardowy abonament jest bonusem który muszą odzyskać. NIE BIERZCIE internetu w Netii - droga przez mękę i nerwy z kanciarzami.
  • ~Ariek / 2017-08-08 19:12
    Ocena: 1.75 / 5
    Słaby internet, koszmarna, nieprofesjonalna, niedoinformowana obsługa, duże ceny, małe możliwości techniczne. Szczerze nie polecam. Internet na łączach TP S.A. to po prostu tragedia - 20 Mb/s za 79,90 to ofertą jaką dostałem po przeprowadzce po 6 latach korzystania z usług Netii.
    6 lat
  • ~Artur / 2019-08-06 16:59
    Ocena: 1.75 / 5
    Obsluga klienta fatalna. Dorzucili jakies uslugi dodatkowe, za ktore kaza sobie placic. Przy probie kontaktu nie mozna sie do nich dodzwonic. Siedze na sluchawce juz pol godziny.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Artur / 2023-03-23 03:30
    Ocena: 1.75 / 5
    Usunięcie awarii zajęło im prawie 2 tygodnie, a przez ten czas internet działał kilka razy dziennie przez kilka minut. Gdy już "naprawili" to nie do końca, bo zdarzało się zrywanie połączenia, a ostatnio zrywa tak często, że nie da się normalnie korzystać. Jak dla mnie najgorszy dostawca internetu z jakim się zetknąłem.
    ZaletyBrak
    WadyCzas usuwania awarii
    Jakość usunięcia problemu
    MiejscowośćKraków
  • ~ArunA / 2014-07-06 21:17
    Ocena: 1.75 / 5
    I znowu muszę dać negatywną opinię. Internet cały czas się rozłącza, są spadki transferów i niska prędkość a w niedzielę 6.07.2014r w ciągu minuty to się rozłączał z 3 razy i tak było przez pół dnia. Ja osobiście odradzam internet w NETII. Szkoda nerwów i pieniędzy ładować w to gówno. Internet na lini TPSA do 20Mb/s. Woj.Dolnośląskie Miasto: Złotoryja
    ZaletyPrzystępna cena
    WadyJeszcze nigdy nie miałem aż tak chujowego internetu.
    1 rok
  • ~Bart / 2022-01-13 14:27
    Ocena: 1.75 / 5
    Moi dorodzy a wiec tak. Internet w Neti jest po prostu sredni, jesli nie kiepski.
    Umowa na 24 miesiace, po prostu porazka w 21 wieku.
    300 MB a w umowie, ze min. 60 przy czym Wi-Fi sie nie liczy! LTE mam mocniejsze.
    I jeszcze do tego mam sam zmieniac kanal na routerze. Jak to wytlumaczyc rodzicom... Nie wiem. Ja dziekuje.
    Licze, ze wykupiona przez filetowych konkurencyjna siec bedzie lepsza.
    A i jeszcze skargi! To juz w ogole smiech na sali, dostalem pomnijeszenie procentowe o 1,5 zl, ktore i tak nie zostalo naliczone.
    ZaletyBrak
    MiejscowośćKraków
  • ~Basia / 2018-02-20 16:49
    Ocena: 1.75 / 5
    Zdecydowanie nie polecam jakichkolwiek umów z tą firmą. Osobiście tylko czekam, aż skończy mi się umowa. Internet ciągle się zacina, jeżeli w ogóle jest. Obsługa jest źle poinformowana i zwyczajnie nie da się rozwiązywać żadnych problemów.
    Zaletybrak
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4520
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2248
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2086
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3974
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2630
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306