WadyMAŁA PRĘDKOŚĆ,NIEDZIAŁAJĄCE URZĄDZENIA
strona 52 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- nastepna »
-
~robert / 2012-12-29 09:31
witam,totalna porażka,po przedłużeniu umowy internet nie przyspieszył do obiecanych 10mega a wręcz zwolnił.Urządzenie Netia SPOT tak reklamowane nie działa,ogólnie lipa,nastawieni na zysk i nie dbają o klienta,po przyciśnięcu konsultanci rozłączają rozmowy,NIE POLECAM,SPRZEDAJĄ USŁUGĘ KTÓREJ NIE POSIADAJĄ -
-
~robert / 2015-10-12 22:24
internet to jeden wielki syf omijac ich szerokim łukiem!!!!!!!!!!!!!! ZaletybrakWadybrak1,5 roku 50 zł -
~Robert / 2016-04-25 13:50
NIE POLECAM nikomu operatora NETIA . Póki wszystko działało i nie było konieczności kontaktu z NETIA to było OK . Obecnie mam problem techniczny z internetem i od miesiaca czekam na usuniecie usterki i za kazdym razem slysze że ktoś w infolinii wysyła ponaglenie do instalatora :( . A dzisiaj Pani powiedziała mi że mogę zrezygnować z NETII - ręce opadają . Polecam innych operaratorów ale nigdy NETIA - nie ma oddziałów i nie ma się z kim skontaktować - infolinia to PORAŻKA - wszyscy mowią żę perzekażą info dalej i NIC - przez miesiąc nie mam internetu i telefonu a wg NETII muszę płacić TRAGEDIA ZaletyNIE POLECAMWadyBrak kompetentnych osób do rozwiązywania problemów - mają gdzieś klientów . Wystarczy tylko że podpiszesz umowe i mają cię gdzieś -
~Sas / 2017-10-02 13:45
Od 4 lat byłem klientem biznesowym Netii, posiadałem internet 20mb/s oraz telefon stacjonarny. Po 4 latach Orange zainstalowało światłowód w mojej okolicy, niezwłocznie przeszliśmy na ich usługę (100mb/s). Z racji tego, że umowa w Netii nam się skończyła i przeszła w tryb bez terminowy, chcieliśmy zatrzymać sam telefon. Wysłałem pismo z rezygnacją, zapakowałem modem Netiaspot do usługodawcy. Dostałem odmowę, iż nie mogę zrezygnować z internetu ponieważ telefon stacjonarny jest tylko ważny w usłudze z internetem. Pomimo ponownej prośby nie odłączono mi usługi internetu, faktury były wystawiane na obie usługi, mimo iż wyraźnie zaznaczyłem, że chce z niej zrezygnować i nie będę z niej korzystał. Stwierdziłem, że przestanę płacić za usługę z której nie korzystam. Po 4 miesiącach obsługa Netii (dział windykacji), dzwoni do mnie i oczywiście straszy windykacją. W momencie przedstawienia mojego stanowiska, iż chciałem zrezygnować z jednej usługi i zostawić drugą, a faktury wystawione na moją firmę są zawyżone, dopiero zaczęto wysłuchiwać moich oczekiwań jako stałego klienta (wiele lat byłem klientem Netii prywatnie). Oczywiście w tej sprawie nic nie zrobiono, Pani z windykacji zależało tylko na odzyskaniu pieniędzy za wystawione faktury, wg mnie z niesłusznie naliczoną obsługą za internet.
Takie podejście do klienta zakrawa o skandal, Netia kompletnie nie słucha swoich klientów i wychodzi z pozycji siły. Nie polecam usług tej firmy, prędzej czy później będzie pojawiał się problem.
Prawdopodobnie zdecyduję się na reklamację tych usług, ciekawe czy to cokolwiek da.
PS Zdaję sobie sprawę że niepłacenie jest słabym podejściem do tematu. Miało to za cel zwrócenie uwagi.
PS2. Numer jest w trakcie przeniesienia do Orange, które de facto też ociąga się z tematem ponad umówione 30 dni.Zaletymoże kiedyś jakieś mieli teraz brakWadywolny internet
zerowa elastyczność
wysokie opłaty
niestabilne łącza
słaby sygnałBydgoszcz -
~Selena / 2015-02-22 13:30
Wydawało mi się że tak duża i znana firma, w której jestem od kiedy skromne Tele 2 zostało przez nią wykupione, ma jakieś zasady, ale wiadomo żeby zdobyć kolejnego klienta, w moim przypadku chodziło o przedłuzenie umowy,można wcisnąć człowiekowi wszystko. Warunki odnoście telefonu -super ale w sprawie internetu wpuszczono mnie w przysłowiowe maliny.Zaproponowano mi przesył 10 co w przypadku posiadania 2 graniczyło z cudem, no ale za pieknie nie może być ,odczekałam miesiąc na aktywację nowego pakietu , zadzwoniłam zeby wyłaczono dodatkowe usługi, które nie są mi potrzebne i wszystko wydawało się ok..do czasu sprawdzenia przesyłu..gdzie po telefonie do Netii zostałam szybko sprowadzona na ziemię...a mianowicie miły pan był szczerze zdziwiony kto w ogóle zaproponował mi taki przesył bo na dzień dzisiejszy to są mi w stanie posłać co najwyzej 1...szczerze przeprosił , ale czy to wystarczy w tej sytuacji????na domiar złego...okazało się że kompetentna pani ,która zaproponowała mi 10 coś tam pochrzaniła i umowa obowiązuje z miesięcznym opóźnieniem.Zastanawia mnie w takim razie jak wyłączono mi dodatkowe usługi z dniem 8 lutego jeśli umowa przesunęła sie na 8 marca??????Mam wrażenie że mają tam,przepraszam za wyrażenie, jeden wielki burdel...musiałam odkręcać przedłuzenie umowy, złożyć pisemną rezygnację , odesłać router na swój koszt oczywiście,zapłacić karę bo najszybciej mogę rozwiązać umowę w kwietniu, ale wolę wydać te niecałe 5 dych i mieć od nich spokój....absolutnie nie polecam...zresztą teraz jest juz duza konkurencja za ich 1 za 49 zeta bede mieć 65 za 70 zł razem z telefonem...ich czas sie powoli kończy...pozdrawiam P.S.oczywiście po fakcie kilka telefonów z pytaniem dlaczego...po wyjaśnieniu i niemocy w kwestii dalszych propozycji...miłe pożegnanie... -
~shogun1111 / 2009-02-21 17:58
SZYBKI INTERNET+ TELEFON NETII.OSTRZEŻENIE!!!
Witam Wszystkich
Chciałbym opisać moja ,,przygodę" z Netią choć do przyjemnych ona nie należy. Może uchronię kogoś przed podjęciem decyzji .
Ze względu na to ze miałem dosyć słaby internet osiedlowy chciałem zmienić dostawcę .Tak się jakoś złożyło ze w połowie listopada zjawił się u mnie akwizytor z Netii i zaproponował mi usługę szybszy internet + lepszy telefon 4Mb/s za 49PLN miesięcznie Łącznie cena telefonu i neta miała wynosić 89 PLN .ale akurat byłem po operacji ręki wiec powiedziałem mu ze do niego oddzwonię. Oczywiście po wyjściu akwizytora zacząłem szperać w necie szukając taniego dostępu ale ta oferta była naprawdę bardzo kusząca. Zdecydowałem się oddzwonić do Pana z Netii i umówiłem się na podpisanie umowy przygotowując sobie zestaw pytań do niego na temat tej usługi.
1.12.2008 r zgodnie z umową przyszedł akwizytor z umowa ja od razu zacząłem zadawać mu pytania dotyczące usługi min o gwarancje prędkości ,limitów transferu cen itp.
Pan bez zająknięcia odpowiadał mi na pytania z czego wynikało ze oferta jest po prostu nie do przebicia. I podpisałem umowę w której chciałem przeniesienia numeru z TPSA ,identyfikacji numeru, zamówiłem router i dwa telefony tak jak było w ulotce. Musiałem tez podpisać wypowiedzenie umowy TPSA bo pan powiedział ze będę całkowicie przełączony na Netię bo ona ma u mnie (Sosnowiec) na mojej dzielnicy swoje kable.Co było totalnym kłamstwem gdyż usługa świadczona jest w ramach uwolnienia pętli abonenta tzw.LLU Przy wyjściu akwizytor powiedział z uśmiechem ze za dwa tygodnie będę się cieszył Netią. A zamówione urządzenia przyjdą do ok. 10 dni. Wychodziło na to ze koło 15.12. będzie przełączenie usługi.
Jakież było moje zdziwienie gdy pani z TPSA zadzwoniła do mnie 15.12.i powiedziała mi ze sygnał przełączą mi 15.01.2009 Zbliżał się 15 stycznia a urządzeń czyli Routera i telefonów nie ma. Wystraszyłem się trochę i 10.01 zadzwoniłem do Netii co jest z przesyłką odpowiedzieli mi ze a to brak zamówienia a to ktoś inny obsługuje wysyłki sprzętu tak ze po kilku telefonach powiedziano mi ze zostały wysłane .Infolinia Netii to jest zupełna porażka ,trzeba się uzbroić w cierpliwość i mieć ,,stalowe nerwy czasami czekałem na połączenie nawet 40 min. Ale 14.01.przyszly kurierem urządzenia (całe szczęście że żona była w domu bo jakiś mądry wysłał przesyłkę na nią i ja bym nie odebrał choć jestem właścicielem lini)
15.01.2009r godzina 10.00 TPSA wyłącza sygnał i zgodnie z instrukcją routera podłączam go do gniazdka i o dziwo do niego tez trzeba podłączyć telefony które znajdują się w domu co u mnie wiązało się z przerobieniem wszystkich połączeń i ciągnięciem dodatkowych kabli.
Innej możliwości niestety nie ma.
Ale podłączyłem wszystko i router się skonfigurował wsio zaczęło działać.
Myślę sobie sprawdzę sobie prędkość łącza i niestety gdzie bym nie sprawdzał wszędzie wychodziło mi poniżej 3 Mb/s wiec dzwonię do Netii a pan po jakimś sprawdzeniu przyjął zgłoszenie zaniżonej transmisji i powiedział ze przyjdą do mnie fachowcy. Chciałem sprawdzić tez jak działa telefon i zawodniłem na swój nr z komórki.....i o zgrozo odbiera jakąś kobieta co jest myślę sobie wiec dzwonie jeszcze raz i to samo .Dzwoniąc z telefonu domowego na komórkę swoja wyświetlał mi się jakiś inny nr telefonu .Wiec co mi pozostało jak tylko kolejny raz dzwonić i zgłaszać usterkę. Na drugi dzien. miałem swój nr ale niestety przez tel nie dało się rozmawiać były takie zakłócenia że rozmówcy nie szło zrozumieć.
Znowu musiałem zgłosić usterkę. Pani ja przyjęła i powiedziała mi ze związane to jest ze zbyt mała transmisją i po przyjściu fachowców się poprawi a ze zbliżał się weekend to przyjdą w poniedziałek. Niestety nie przyszli wiec dzwonie powiedziano mi ze wiedza o wszystkim i oni zadzwonią na moja komórkę i się umówią. Wtorek ,środa tez nie przyszli wiec dzwonię znowu z awanturą zagroziłem zerwaniem umowy wiec oni powiedzieli że już fachowcy jadą .
Przyjechali pomierzyli szybkość i powiedzieli ze jest ok. a telefonu nie naprawią bo niestety to test łącze V.O.I.P i tak musi być. Myślę sobie za to mam szybkie łącze i w miarę niedrogo musze to jakoś przeboleć Tak było do 01.02. Tego dnia ktoś zadzwonił do mnie i po chwili rozmowy została przerwana. Zaczęło zdarzać się to coraz częściej. Wiec dzwonię znowu do nich .Pan cos pobadał i powiedział ze mam uszkodzony router i ze przyjdą fachowcy żeby sprawdzić. Jak zwykle nie przyszli wiec dzwonię na infolinię a pani mówi mi ze Netia nie ma technicznych możliwości na świadczenie usługi 4 Mb/s a proponują mi do 1 Mb/s z zaznaczeniem ze jakość telefonu będzie fatalna na tej przepustowości.(ciekawe że dopiero po miesiącu dowiedzieli sie że nie mają możliwośći) Wiec ja się pytam pani co ja mam teraz zrobić gdyż czuję się oszukany i lżejszy o pieniądze wydane na instalację.
Pani mówi ze mogę zrezygnować na piśmie żądając zwrotu poniesionego wkładu finansowego i może Netia mi odda.17.02.wysłałem to wypowiedzenie na maila tak jak kazali i do dziś nie mam odpowiedzi. Bojąc się że zostanę bez telefonu pojechałem do telepunktu TPSA chcąc podpisać z nimi umowę na świadczenie uslug i o dziwo ...Netia nie zgłosiła ze jestem jej abonentem i cały czas widnieje w systemie TPSA a w takim razie muszę czekać aż sprawa się wyjaśni.
Co z tego będzie nie wiem dalej czekam na odpowiedź z Netii pewnie jeszcze dosyć długo gdyż nie potrafią mi odpowiedzieć ile.
Piszę to dla przestrogi dla innych zastanówcie się!!!ZaletyDobra cenaWadyCzytaj wyżej1 miesiąc -
~soldi / 2010-09-17 17:14
mają problem z dns po przedłuzeniu umowy przestało działać część stron, niestety nie potrafią pomóc. Pani na infolini bardzo arogancka, wyprowadza z równowagi, więcej wydałem
na telefony do nich niz na abonamentZaletyjak działa to dobrzeWadyjak nie działa nie pomogąokoło 2 lata -
~Spoleczniak / 2020-11-13 10:54
O tobie z zasięgiem.predkosc internetu pozostawi wiele do życzenia . Dałem się namówić na umowę 24 miesiące i więcej nie.popelnie tego błędu.NIE POLECAM ZaletyBrakWadySłaby Internet, słaba zasięgu w wielu miejscach , płatne rozmowy za granicą. Nie ma nic pozytywne z podpisaniem tej umowyMiejscowośćZielona Góra -
-
~stały użytkownik / 2014-01-12 15:05
Umiarkowanie zadowolony. Jestem z Netią od początku 2011 roku. W sumie jak szybkość połączenia była 2,15 MB/s (pomiary własne), to wszystko działało bardzo dobrze. Trzeba było tylko odpowiednio skonfigurować (zsynchronizować) usługę, gdyż początkowo podczas uruchamiania gubił adres IP. Teraz jest 5,85 MB/s (pomiar własny) i czasami dziwne rzeczy się dzieją. Strona się nie ładuje, gdyż: połączenie zostało zrestartowane, "bad gateway", server unavailable", "check log in", lub "log in incorrect". Co ciekawe są to strony ogólnodostępne, głównie informacyjne.
Wreszcie jakość obsługi klienta. Poniżej krytyki. W trakcie trwania umowy trudno renegocjować jej warunki. W ten sposób dalej płacę abonament według cennik z 2010, lub 2011 roku pomimo, że teraz są tańsze, bardziej korzystne promocje. Duży plus za jakość obsługi technicznej. Są bardzo uczciwi mówiąc, że na linii telefonicznej na mojej ulicy maksymalna szybkość przesyłu to około 7 MB/s. Więcej się nie da i żebym nie dal się nabrać na kupno szybkiego internetu 10 MB/s, czy o wyższej prędkości przesyłu.Wadywątpliwa przyjemnośc rozmów z konsultatmi w sprawie zmiany warunków umowy, przeciętna jakość internetu2011 -
~Stanisław / 2013-08-21 17:48
mobilny internet ZaletybrakWadycałe mnustwood 3 miesięcy -
~stefan / 2022-07-01 15:22
u mnie w Szczecinie wystarczy ze popada deszcz i nawet 2 dni nie ma neta.i ich tlumaczenie zawsze takie same mamy 48 h na naprawe .ZENADA.
PS zero konserwacji sprzetu ,przestazaly .przedwojenny ,jak masz szczescie to odbierasz jak nie maja milion wytlumaczen
i to co mnie wkurw....a to 10 razy dziennie trzeba restarrowac ruter.to nie jest opertor tylko pi....zd.... reszte mozecie dopisacZaletybrakWadysame wady -
~Szopa / 2023-11-09 15:55
Pan z neti ładnie wyjaśni wszystko gdy bierzecie internet, oklamie i przy okazji naciągnie na koszta. Brałem sam internet, za darmo z telewizja i 300 Mb światłowodu za 60 zł inaczej by mi się nie opłacało i w ogole pan mówił, ze średnio z pakietami zeby wziąć sam intrnet, wiec się zgodziłem, okazało się ze bez telewizji i za 600 Mb bym płacił 50 zł, a pan nie wspomniał o niczym i teraz płace niepotrzebne większe koszta za słabszy internet i skroconą telewizje MiejscowośćZielona Góra -
~Świat Sypialni / 2022-02-22 19:49
Najgorszy operator na polskim rynku, spróbujcie rozwiązać z nimi umowę, ciągle upominają się o jakieś niedopłaty. ZaletyBrakWadySzybkość w Warszawie 10 na kablu z tv 230 zł. U innego operatora 300 na kartę cena 80 Zł.MiejscowośćWarszawa -
~tacyt / 2011-03-27 00:54
jestem użytkownikiem Netii od ok 1,5 roku i muszę powiedzieć że mam bardzo negatywną opinię o tej firmie: po pierwsze spadki prędkości neta mam łącze 1 Mb do 10 kb ,pingi wysokie że grać praktycznie nie można, czekam na koniec umowy i wybieram innego operatora tylko nie Netię, jedyne co maja dobre to promocje i cenę, dla kogoś kto chce grać wszystko tylko nie Netia Zaletytylko cenaWadybardzo częste nie trzymanie parametrów , duże spadki prędkości, wysokie pingi ogólnie nie nadaje się do grania przez netok 1,5 roku -
~Tak / 2023-08-08 01:37
Internet na kablu zrywa regularnie. W odstępie siedmiu dni brak sieci dwukrotnie po blisko godzinie. Oczywiście w godzinach kiedy wyłączona infolinia. -
~Tomasz / 2018-10-19 10:29
Dramat. Konsultanci kłamią i wprowadzają w błąd byle tylko podpisać umowę. Przejście z Orange miało odbyć się bez przerw w działaniu a okazało się, że sygnału nie było ponad 3 dni. Zdążyłem o tym zapomnieć i kolejna umowa została podpisana na szybsze łącze (z 10 na 20), którego okazało się linia nie jest w stanie obsłużyć. W efekcie płacę więcej za dokładnie to samo i nie mogę rozwiązać umowy bo jest z niej słowo iż prędkość oferowana jest DO 20. ZaletybrakWadyobsługaMiejscowośćSzczecin -
-
~Tomek / 2020-12-26 21:14
Święta bez Internetu i telewizji. Brak kontaktu z bliskimi i słabe komentarze z BOK. Nie polecał. MiejscowośćŁódź -
~tylkoja / 2010-11-25 15:13
Świadczenie usług może dobre, ale obsługa klienta beznadziejna - straszą, nie pomagają. Przy 2 tygodniowym opóźnieniu ze spłatą odcinają usługę BEZ UPRZEDZENIA - nie polecam. WadyObsługa klienta
Traktowanie stałych klientów
Kruczki w umowie -
~tysia19877 / 2009-02-11 14:42
ludzie może mi ktoś wytłumaczy o co chodzi,
w ogóle nie mogę korzystać z tego neta w netii transfer siada niemiłosiernie a przez pierwsze kilka dni było wszystko super a teraz to co chwile mi sie zacina i wyskakują jakieś errory i blokuje mi kompa!!! a wszystko od momentu podłączenia tego całego neta!!! nie wiem już sama czy zapomniałam coś zrobić jak go aktualizowałam i stąd te problemy czy to ich wina!!?? co próbuje się dodzwonić na ta cała infolinie to nie ma wolnych konsultantów i co mam zrobić???
A drugą nurtującą mnie sprawą są te elektroniczne obrazy faktur bo zaproponowali mi to i żeby było taniej to się zgodziłam a teraz to już całkiem nie łapę o co w tym chodzi. niby coś mi tam wyskoczyło na koncie neti-online i zasypali mi skrzynkę meilami ale nie ma mozliwości żeby tę fakturę wydrukować!!! to jak mam im ja niby opłacić??? pomóżcie!!!13.01.2009 -
~Urszula / 2020-02-05 20:19
Za wysoka cena, od jakiegoś czasu planuję zrezygnować z waszej usługi dlatego nie podpisywałam nowej umowy. ZaletybrakWadycenaMiejscowośćKlucze
strona 52 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 50
- 51
- 52
- 53
- 54
- nastepna »