Witam , postanowiłem poświęcić chwilkę aby przestrzec każdego kto chciał by korzystać z usług netii . Otóż mam internet o prędkości 20 mb i nie mogę normalnie pograć w gry przez internet , gdyż ping skacze od 200 wzwyż . Kiedyś (1.5-2 lata temu) nie było żadnego problemu na 3 komputerach gralim przez internet i wszystko piknie ładnie , potem coś działo się nie tak , zadzwoniłem do nich i okazało się że obniżyli transfer z 20mb na 10mb , nie mieli takiego prawa bo w umowie bylo 20mb + pakiet tv + telefon . Dodam tyle że normalnie mieszkam w mieście i nie powinny miec miejsca takie rzeczy , na wsi inna bajka .Za niecały miesiąc rozwiązuje umowe z tym syfem i biere UPC . SERIO odradzam każdemu pchanie się w to bagno ;) .
ZaletyBrak
WadyWszystko felerne
4 lata , 170 zł / mc
~niezadowolony_klient / 2016-04-19 12:36
Ocena: 2.00 / 5
Witam,
Na wstepie chcialabym poprosic, aby ten mail zostal przeslany do Prezesa Zarzadu firmy Netia, Pana Tomasza Szopa. Na stronie internetwej nie znalazlam adresu e-mailowego do Pana Prezesa, a chcialabym sie podzielic z Nim swoja uwaga.
Chcialabym potwierdzic, iz rezygnuje z zamowienia uslugi internetowej w firmie Netia (czy tez tzw. "dropss") jako, iz od momentu jej zamowienia (kwiecien 7, 2016) do dzisiejszego dnia ( kwiecien 19, 2016) nie otrzymalam zadnego potwierdzenia instalacji. W tym momencie w przeciagu 15 minut bylam w stanie zamowic usuge internetowa w konkurencujnej firmie Vectra, za ta sama cene i z potwierdzeniem czasu i dnia instalacji. To zdecydowana oszczednosc czasu dla klienta jak i potwierdzenie profesjonalnosci swiadczonych uslug.
Chcialabym rowniez zwrocic Panstwa uwage na firme kurierska "TNT" i sposob w jaki zbieraja informacje o dostepnosci klienta do podpisania umowy przez nich dostarczana. Otoz "pan kurier" podczas rozmowy ze mna zadawal mi dosc krepujace pytania dotyczace kiedy i w jakich godzinach jestem w domu, w jakie dni pracuje i w jakich godzinach, lokalizacja miejsca pracy, do ktorej godziny zazwyczaj jestem w domu. Byc moze juz sie Panstwo domyslacie, co tak naprawde wzbudzilo we mnie niepokoj. Otoz "pan kurier" po takiej rozmowie wie dokladnie kiedy nie ma mnie w domu i smialo moglby do mojego mieszkania sie wlamac, badz podac taka informacje osobie trzeciej. Uwazam wiec pytania "pana kuriera" za niestosowne. Wystraczyloby, jakby zapytal kiedy i gdzie odpowiada mi sie spotkac z nim w celu podpisania umowy.
Chcialabym tylko jasno zaznaczyc, iz nie mam pretensji do sprzedawcy (pamietam imie: Mateusz), jako iz on swa prace wykonal rzetelnie i nie ma wplywu na Panstwa polityke i mozliwosci swiadczenia uslug przez telefon. Jedynie moge panstwa poprosic, abyscie usprawnili dzial sprzedazy telefonicznej gdyz mnie udalo sie wytrzymac az 12 dni, ale przypuszczam, iz wiekszosc klientow juz na taka cierpliwosc sie nie zdobedzie, zwlaszcza, ze konkurencja nie spi.
Nie podaje danych osobowych, jako iz nie jest bezpiecznym podawac dane osobowe droga elektroniczna. Zostawiam infromacje dotyczace imienia i nazwiska oraz numer telefonu gdyby Panstwo mieli jakies pytania, badz chcieli uzyskac kolejne potwierdzenie rezygnacji z uslugi.
Z wyrazami szacunku.
~Noname / 2022-09-22 09:30
Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam! Posiadam interner oraz TV z Netii, czesto się rozłacza, szczególnie przy brzydkiej pogodzie. Jeśli chodzi o kontakt i obsługe klienta to porażka od 1,5 jesteśmy bez internetu, ponieważ Panie nie wiedzą dlaczego nikt nie przychodzi do Nas w celu naprawy i jest wielkie nieporozumienie. Odradzam.
MiejscowośćKrakow
~Olena / 2025-03-07 10:08
Ocena: 2.00 / 5
Oszusty! Przyszedł przedstawiciel Netii i opowiadał że tanio, 3 mies za darmo... Powiedziałam że mam Vectrę. Pan powiedział że to można przenieść i to żaden problem. Podpisałam wypowiedzenie z Vectry i umowę z Netią. Poszłam do Vectry oddać router. Tam powiedzieli że w żaden sposób nie można anulować umowy zanim wygaśnie. I że Netia nie ma dostępu do danych Vectry tak że to jest całkowite kłamstwo o przeniesieniu. Także Pani powiedziała że mamy 14 dni żeby odstąpić od umowy z Netią. Inaczej będziemy płacić na 2 umowy. Dowiedziałam się że wielokrotnie było zgłoszone do urzędu o takim oszustwie. Zadzwoniłam do Netii żeby zrezygnować. Ale nie na infolinie lech na telefon z ulotki, którą zostawił ten Pan. Natomiast zaczął namawiać mnie i mówić że to Vectra oszukuje i po prostu nie chcą klientów puszczać. Powiedział że przeniesienie trwa miesiąc. (a po tym minie 14 dni i nie będę mogła odstąpić). W końcu powiedział że okay anulujemy. Następnego dnia zdecydowałam zadzwonić jednak na infolinie. Tam powiedzieli że nic nie jest anulowane i rzeczywiście mnie oszukali. Zarejestrowali rezygnacje. Urządzenie Netii to ja jeszcze za swój koszt muszę wysłać ponieważ tak jest wpisane w umowie. Mało tego; instalator obciął mi kabel Vectry i teraz nie mam żadnego internetu. Muszę jeszcze do Vectry wpłacić żeby mi to naprawili bo to jest jakby z mojej winy.
WadyOSZUSTY
MiejscowośćJawor
~pawel / 2013-05-09 12:04
Ocena: 2.00 / 5
KOMPLETNA TRAGEDIA!!! unikajcie Netii jak ognia. Firma beznadziejna. Miałem usługę na wynajmowanym mieszkaniu, potem się przeprowadziłem. Nie dość, że nie dało się przenieść usługi jak zapewniano wcześniej to jeszcze co chwilę naliczają jakieś śmieszne opłaty. Obsługa strasznie niemiła. Problemy na każdym kroku. ODRADZAM WSZYSTKIM.
Zaletybrak
~Pawel / 2016-09-07 20:42
Ocena: 2.00 / 5
Kupilem u nich internet 100mb solo, na papierze parametry swietne, jednak po podłaczeniu okazalo sie ze jakosc połaczenia internetowego czesto jest czesto fatalna. Wolalbym miec stabilne 20mb niz 100mb z ktorego nie da sie korzystac, nie poelcam
Jeżeli chcesz zafundować sobie nerwicę to NETIA jest dla Ciebie, mówiąc jednym zdaniem -NAJBARDZIEJ Z*EBANY DOSTAWCA INTERNETU W POLSCE-
WadySłaba jakość sygnału, przerywa, wyłącza się, nieustabilizowana prędkość/
~Paweł / 2021-12-22 10:10
Ocena: 2.00 / 5
Dramat, czas oczekiwania na przeniesienia internetu z adresu na adres wynosi do 21 dni, czekam już miesiąc, obsługa klienta żadna, wszyscy spławiają. Odradzam dostawcę
ZaletyBrak
MiejscowośćSzczecin
~Pedrom / 2010-10-19 07:30
Ocena: 2.00 / 5
Po podpisaniu mowy olali mnie -aktywacja internetu trwała 55 dni.Mobilny internet aktywowali sami po75 dniach chociaż miałem już kupiony od konkurencji .Szybkość łącza po teście miała być 20mb teraz okazuje się po reklamacji że maks to 10mb i żadnego odzewu ze strony NETII-Podpisałeś UMOWĘ -teraz mamy CIĘ w D...!!!!
~pepe / 2018-03-05 13:30
Ocena: 2.00 / 5
Tragedia obsluga klienta to dramat ceny za telefon to platy premium a usuwanie awarii to 48 godzin ale roboczych wiec jeżeli stanie się to w pitek rano to potrwa to kilka dni a oni maja to w nosie teraz czekam z nie cierpliwoscia do zakończenia wspopracy z ta firma i przejścia do innego opertora nie polecam
Zaletybrak
Wadyusuwanie awarii
~pierre84 / 2010-03-11 11:31
Ocena: 2.00 / 5
W umowie prędkość 4mb, autentyczna jaką mam to 1mb! Neta mam od 3 dni, dzwoniłem do BOK-u powiedzieli że przez moje łącze szybciej net nie pojdzie bo za daleko centrali itd.i zaproponowali rozwiązanie umowy na internet z ich winy bez zadnych konsekwencji. Dodam że mieszkam w 50-tyś mieście 150 km od Wa-wy więc odludzie to nie jest. MIał ktoś takaą sytuację? Netia ściemnia czy faktycznie tak może być z tym transferem?
Zaletydługo musiałbym myśleć
Wadyza mało czasu by napisać
~piotr / 2014-09-30 22:24
Ocena: 2.00 / 5
szkoda słów jak wystapia jakies problemy
Zaletybrak
Wadyignorowanie klienta
3 lata
~Piotr / 2022-07-24 19:47
Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam, obsługa klienta za każdym razem co innego mówią
WadyNie mówią prawdy
MiejscowośćŚroda Śląska
~piotrekfuks / 2010-11-11 18:00
Ocena: 2.00 / 5
Od października podpisałem kolejną umowę na internet z telefonem , internet 6M/bs - cena 59zł brutto + telefon stacjonarny - cena 35 zł brutto. Jest problem bo przynajmniej raz w miesiącu występują jakieś awarie od strony Netii. internet się muli jak żółw, zaledwie 1,5 M/bs a powinno być około 6.
~Piter / 2021-06-09 12:19
Ocena: 2.00 / 5
Obsługa klienta prezentuje najwyższy poziom niekompetencji.
Po zerwaniu umowy, nie rozpatrzono mojego wniosku o przeniesienie numeru. Numer przepadł. Brak możliwości składania reklamacji - konsultanci anulują reklamacje wysyłająć sprzeczne powody. Ceny i jakość usługi gorsze niż u innych operatorów.
WadyOszustwa i niekompetentna obsługa klienta
~Piwo / 2019-10-28 19:42
Ocena: 2.00 / 5
Najtańsza i najgorsza oferta. Ping - wieczność, faktyczna prędkość poniżej 5% obiecywanej. Nie kupujcie tego, bo niedługo będę miał transfer jak na GPRS.
Już teraz darmowe aero ma lepsze parametry transmisji.
ZaletyCena
WadyBrak połączenia, częsta prędkość poniżej 1Mbit (teoretycznie 20Mbit)
MiejscowośćWarszawa
~Pola / 2022-03-25 08:41
Ocena: 2.00 / 5
Usługi Netii to jedna wielka porażka. Oprócz miłej telefonicznej obsługi klienta nie ma niczego co mogłabym polecić.
Pozostaje mi czekać do końca umowy i rozwiązać ją z wielkim hukiem,fanfarami i toastem na koniec.
ZaletyZero
WadyWszyskie usługi i ich jakość
MiejscowośćCzęstochowa
~poli / 2014-08-12 20:04
Ocena: 2.00 / 5
Netia to oszuści za same podłączenie internetu żądają prawie 600 zł jeśli mam wybierac to wole te mniejsze zło to znacz innego dostawce internetu tacy mili przez telefon ale jak już pytam czemu tak drogo za naciśnięcie guziczka to wciskają mi kit ludzie nie dakcie się naciągać oszustom
Zaletybrak
Wadyzła obsługa i oszustwo
nigdy jest za drogo
~Przemek / 2018-02-15 18:16
Ocena: 2.00 / 5
W dzisiejszych czasach mogą zaoferowac mi max 20 Mb. Dodam, że mieszkam w ścisłym centrum Wrocławia. Odkąd pozbyli się dawnych specjalistów z Dialogu i obsług przejęła Netia - wyraźny spadek jakości usługi. Często rozłącza, przycina, spadki transferu. Nie wiem już ile razy był u mnie serwis. Słaby stosunek ceny do jakości.
MiejscowośćWrocław
~Przemek / 2018-06-24 13:14
Ocena: 2.00 / 5
Podczas trwania 9 miesięcznej umowy, internet jeszcze ani razu nie działał cały dzień bezproblemowo. Prędkość na testach w okolicach 1/0,5 mb/s. Nie ma mowy żeby dwie osoby ściągały coś z internetu jednocześnie. Momentami zwalnia nawet do takiej prędkośći, że strony internetowe ładują się około minuty. Większość czasu oglądam filmy na youtube w jakośći 480/360p, bo w hd nie nadążają się załadować. Jeden wielki dramat, zdecydowanie najgorszy internet z jakiego korzystałem.
Zaletycena
Wadyprędkość internetu
klient na własny koszt musi odesłać modem pocztą