Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3201 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~pawel / 2013-05-09 12:04
    Ocena: 2.00 / 5
    KOMPLETNA TRAGEDIA!!! unikajcie Netii jak ognia. Firma beznadziejna. Miałem usługę na wynajmowanym mieszkaniu, potem się przeprowadziłem. Nie dość, że nie dało się przenieść usługi jak zapewniano wcześniej to jeszcze co chwilę naliczają jakieś śmieszne opłaty. Obsługa strasznie niemiła. Problemy na każdym kroku. ODRADZAM WSZYSTKIM.
    Zaletybrak
  • ~Pawel / 2016-09-07 20:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Kupilem u nich internet 100mb solo, na papierze parametry swietne, jednak po podłaczeniu okazalo sie ze jakosc połaczenia internetowego czesto jest czesto fatalna. Wolalbym miec stabilne 20mb niz 100mb z ktorego nie da sie korzystac, nie poelcam
    Zaletycena
    Wadyfatalna jakość stabilności połaczenie internetowego
  • ~Paweł / 2015-06-29 09:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Jeżeli chcesz zafundować sobie nerwicę to NETIA jest dla Ciebie, mówiąc jednym zdaniem -NAJBARDZIEJ Z*EBANY DOSTAWCA INTERNETU W POLSCE-
    WadySłaba jakość sygnału, przerywa, wyłącza się, nieustabilizowana prędkość/
  • ~Paweł / 2021-12-22 10:10
    Ocena: 2.00 / 5
    Dramat, czas oczekiwania na przeniesienia internetu z adresu na adres wynosi do 21 dni, czekam już miesiąc, obsługa klienta żadna, wszyscy spławiają. Odradzam dostawcę
    ZaletyBrak
    MiejscowośćSzczecin
  • ~Pedrom / 2010-10-19 07:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Po podpisaniu mowy olali mnie -aktywacja internetu trwała 55 dni.Mobilny internet aktywowali sami po75 dniach chociaż miałem już kupiony od konkurencji .Szybkość łącza po teście miała być 20mb teraz okazuje się po reklamacji że maks to 10mb i żadnego odzewu ze strony NETII-Podpisałeś UMOWĘ -teraz mamy CIĘ w D...!!!!
  • ~pepe / 2018-03-05 13:30
    Ocena: 2.00 / 5
    Tragedia obsluga klienta to dramat ceny za telefon to platy premium a usuwanie awarii to 48 godzin ale roboczych wiec jeżeli stanie się to w pitek rano to potrwa to kilka dni a oni maja to w nosie teraz czekam z nie cierpliwoscia do zakończenia wspopracy z ta firma i przejścia do innego opertora nie polecam
    Zaletybrak
    Wadyusuwanie awarii
  • ~pierre84 / 2010-03-11 11:31
    Ocena: 2.00 / 5
    W umowie prędkość 4mb, autentyczna jaką mam to 1mb! Neta mam od 3 dni, dzwoniłem do BOK-u powiedzieli że przez moje łącze szybciej net nie pojdzie bo za daleko centrali itd.i zaproponowali rozwiązanie umowy na internet z ich winy bez zadnych konsekwencji. Dodam że mieszkam w 50-tyś mieście 150 km od Wa-wy więc odludzie to nie jest. MIał ktoś takaą sytuację? Netia ściemnia czy faktycznie tak może być z tym transferem?
    Zaletydługo musiałbym myśleć
    Wadyza mało czasu by napisać
  • ~piotr / 2014-09-30 22:24
    Ocena: 2.00 / 5
    szkoda słów jak wystapia jakies problemy
    Zaletybrak
    Wadyignorowanie klienta
    3 lata
  • ~Piotr / 2022-07-24 19:47
    Ocena: 2.00 / 5
    Nie polecam, obsługa klienta za każdym razem co innego mówią
    WadyNie mówią prawdy
    MiejscowośćŚroda Śląska
  • ~piotrekfuks / 2010-11-11 18:00
    Ocena: 2.00 / 5
    Od października podpisałem kolejną umowę na internet z telefonem , internet 6M/bs - cena 59zł brutto + telefon stacjonarny - cena 35 zł brutto. Jest problem bo przynajmniej raz w miesiącu występują jakieś awarie od strony Netii. internet się muli jak żółw, zaledwie 1,5 M/bs a powinno być około 6.
  • ~Piter / 2021-06-09 12:19
    Ocena: 2.00 / 5
    Obsługa klienta prezentuje najwyższy poziom niekompetencji.
    Po zerwaniu umowy, nie rozpatrzono mojego wniosku o przeniesienie numeru. Numer przepadł. Brak możliwości składania reklamacji - konsultanci anulują reklamacje wysyłająć sprzeczne powody. Ceny i jakość usługi gorsze niż u innych operatorów.
    WadyOszustwa i niekompetentna obsługa klienta
  • ~Piwo / 2019-10-28 19:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Najtańsza i najgorsza oferta. Ping - wieczność, faktyczna prędkość poniżej 5% obiecywanej. Nie kupujcie tego, bo niedługo będę miał transfer jak na GPRS.
    Już teraz darmowe aero ma lepsze parametry transmisji.
    ZaletyCena
    WadyBrak połączenia, częsta prędkość poniżej 1Mbit (teoretycznie 20Mbit)
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Pola / 2022-03-25 08:41
    Ocena: 2.00 / 5
    Usługi Netii to jedna wielka porażka. Oprócz miłej telefonicznej obsługi klienta nie ma niczego co mogłabym polecić.

    Pozostaje mi czekać do końca umowy i rozwiązać ją z wielkim hukiem,fanfarami i toastem na koniec.
    ZaletyZero
    WadyWszyskie usługi i ich jakość
    MiejscowośćCzęstochowa
  • ~poli / 2014-08-12 20:04
    Ocena: 2.00 / 5
    Netia to oszuści za same podłączenie internetu żądają prawie 600 zł
    jeśli mam wybierac to wole te mniejsze zło to znacz innego dostawce internetu tacy mili przez telefon ale jak już pytam czemu tak drogo za naciśnięcie guziczka to wciskają mi kit ludzie nie dakcie się naciągać oszustom
    Zaletybrak
    Wadyzła obsługa i oszustwo
    nigdy jest za drogo
  • ~Przemek / 2018-02-15 18:16
    Ocena: 2.00 / 5
    W dzisiejszych czasach mogą zaoferowac mi max 20 Mb. Dodam, że mieszkam w ścisłym centrum Wrocławia. Odkąd pozbyli się dawnych specjalistów z Dialogu i obsług przejęła Netia - wyraźny spadek jakości usługi. Często rozłącza, przycina, spadki transferu. Nie wiem już ile razy był u mnie serwis. Słaby stosunek ceny do jakości.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Przemek / 2018-06-24 13:14
    Ocena: 2.00 / 5
    Podczas trwania 9 miesięcznej umowy, internet jeszcze ani razu nie działał cały dzień bezproblemowo. Prędkość na testach w okolicach 1/0,5 mb/s. Nie ma mowy żeby dwie osoby ściągały coś z internetu jednocześnie. Momentami zwalnia nawet do takiej prędkośći, że strony internetowe ładują się około minuty. Większość czasu oglądam filmy na youtube w jakośći 480/360p, bo w hd nie nadążają się załadować. Jeden wielki dramat, zdecydowanie najgorszy internet z jakiego korzystałem.
    Zaletycena
    Wadyprędkość internetu
    klient na własny koszt musi odesłać modem pocztą
    MiejscowośćWrocław
  • ~Rafał / 2021-04-25 21:16
    Ocena: 2.00 / 5
    Kupiłem ofertę bo pan przedstawiciel powiedział że jak coś to można będzie przenieść gdzie się chce w Białymstoku. Okazuje się że nie. Zostałem okłamany. Tv działa jak i internet czyli jak krew z nosa. Ostatni raz z dala od tego szajsu obsługa szajs
    ZaletyBrak
    WadyWszystko. Nie działa jak należy.
  • ~remedy / 2021-12-28 14:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Zero poszanowania dla stałych klientów. Nowy klient na start dostaje od wiele lepsze warunki niż stary, będący klientem od 10 lat.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Remigiusz / 2023-08-24 11:49
    Ocena: 2.00 / 5
    firma NETIa przejeła internet od dostawcy ISTS w tym momencie łącze przestało właściwie działać. Po wizycie ich serwismena wymieniliśmy wszystkie urządzenia na własny koszt. Nic to nie dało. Na żadanie zwrotu pieniędzy za opłaty usługi która nie działa, dostaliśmy ich "ekspertyze" z której wynikało że wszyscy są winni tylko nie NETIA. Skoro NETIA przysłała swojego człowieka i zrobiliśmy dokładnie to czego od nas żądano a internet dalej nie funkcjonuje to gdzie jest problem.
    Zaletybrak
    Wadywykluczajace współprace z NETIA
    MiejscowośćKraków (Kraków-Śródmieście)
  • ~Rivnin / 2022-09-07 21:42
    Ocena: 2.00 / 5
    Od pół roku korzystam z internetu Netii... Powiem tak - przez jakiś czas działa bez zarzutu, jednak później zaczyna się zabawa.
    1) przy montażu już był problem, gdyż, zamówiłem światłowód, a dostałem zwykły kabel koncentryczny, a kiedy zadzwoniłem w tej sprawie do biura obsługi dali mi odpowiedź, że kabel światłowód dają, ale tylko poza Warszawą...
    2) Dzwonię do obsługi, że internet nie działa, gdy podłączony jest po kablu lub wifi w czasie, kiedy uruchomiony jest telewizor. Pani mi mówi, że to normalne bo prędkość internetu dzieli się na wszystkie urządzenia. Wspomnę, że internet 600 Mbps.
    3) W momencie, kiedy nie zawieszał się internet, zrobiłem test szybkości łącza z czystej ciekawości. Byłem lekko zaskoczony kiedy zamiast 600Mbps zobaczyłem 300 po kablu, a po wifi jeszcze lepiej - 60 Mbps. Po rozmowie z obsługą dowiedziałem się, że oni udostępniają internet do 600Mbps, a nie 600Mbps, po wifi zawsze sygnał jest słabszy. Ja byłem uczony, że przez wi fi jest strata do 50 procent a nie 90
    Co do samej obsługi klienta... cóż... trafienie na kompetentną osobę jest jak wygrana w totka. Ja trafiłem raz na bardzo miłą Panią, która faktycznie pomogła.
    Zaletydostęp do internetu
    Wadyspada prędkość łącza
    częste awarie
    słaba jakość napraw
    pobieranie jest problematyczne lekko mówiąc
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2963
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266