Awaria ponad 2 tygodnie z zrywającym internetem (po kablu)
a co do obsługi klienta będzie naprawione we wtorek następnie czwartek kpina
MiejscowośćStarogard Gdański
~Konrad / 2008-11-28 19:51
Ocena: 2.00 / 5
Netia oszukuje swoich klientów i dodatkowo straszy karami za rozwiązanie umowy, pomimo, że wina za niedotrzymanie warunków Umowy leży po stronie Netii. 8 listopada 2008 aktywowałem usługę "Szybki Internent II" o szybkości 2 Ķbity na łączach TP SA. Otrzymuję od Operatora (Netii) 70 kbit do 800 kbit( Transfer jest mierzony na serwerze Netii). Sygnał jest nierówny, często zanika. Technicy z firmy Erikson pracujący dla Netii nic nie mogą zrobić, aby transfer był zgodny z umową. Zrzucają winę na TP SA. a ci panowie z kolei na Netię. Napisałem oficjalną reklamację, w której żądam rozwiązania umowy z winy Operatora. Zobaczymy. Na razie po ponad 30-tu rozmowach z konsultantami (o-801-802-803) jak również z paniami z Działu Umów, stwierdzam, iż Netia jest wirtualną firmą nastawioną na oszukiwanie Abonenta. Całkowity brak rozumienia pojęcia Umowy jako prawnego zobowiązania Operatora na dostarczenie szybkości transferu sygnału internetowego zgodnie z Umową. Sprawa prawdopodobnie zostanie zgłoszona do UKE. Przestrzegam wszystkich potencjalnych klientów przed zawieraniem umów z Netią.
ZaletyŻadnych plusów.
WadyNiekompetentny Dział Techniczny, za każdym razem rozmawia się z innym konsultantem, całkowity brak odpowiedzialności pracowników wszystkich szczebli
~Konrad / 2021-11-26 00:04
Ocena: 2.00 / 5
Usterka po dwóch dniach, czas oczekiwania na technika zmusił mnie do usunięcia awarii na własny koszt. Za to firma pompuje w marketing o wiele więcej pieniędzy niż w obsługę techniczną prawie codziennie ulotki od trzech innych handlowców, a technika po trzech dniach się nie doczekałem, lepiej dopłacić niwiele i podpisać umowę z konkurencją.
ZaletyCena
WadyObsługa techniczna i bezawaryjność
MiejscowośćPoznań
~Kowalex42 / 2013-07-25 14:44
Ocena: 2.00 / 5
Netia... mimo wszystko malo mamy dostawców netu i to pozwala np Netii na takie "numery". Mam umowe na 10Mb i jakos do tej pory nie udało sie osiagnąc tej predkosci. Jest w granicach 4 do 5Mb. Podczas podpisywania umowy zapewniano mnie, ze bedzie to min 70% tej wartosci... i przez okres kilku miesieczy z tego powodu otrzymywałem rabat 30% za net... i jakos sie z tym pogodzilem, bo w takim ukladzie bylo to warte tej oplaty. Nagle sie urwał rabat i... otrzymalem informacje z Netia "Dzień Dobry Panu dziękuję za kontakt z Netią
Odpowiadając na Pana pytanie, formalnie według zapisów umowy, którą Pan podpisał posiada Pan łącze do 10mb/s co oznacza że router łączy się z prędkością jak pozwala na stabilną współprace z centralą z zakresu od 1 do 10 mb/s i każda prędkość z tego zakresu formalnie jest prawidłowa.
Pozdrawiam Serdecznie Tomasz Rogoziński Centrum Obsługi Biznesu" Oznacza to tyle, ze predkosc w umowie nie jest wiążąca dla Netii bo jest tam magiczne słowo "DO" co oznacza włąsnie powyzszą odpowiedz. Mysle, ze trzeba zwracac na to uwage, bo cóz... płace wiecej - za 10 Mb a otrzymuje tyle co w nizszej cenie !
Zaletyjedyna zaleta to ze jest.
WadyPrzestrzegam przez słowem "do" w umowach !
Od kilku miesiecy, standartowa cena.
~kriss / 2010-08-10 14:17
Ocena: 2.00 / 5
Podpisałem umowę z netią i od dwóch tygodni cisza,ani internetu,ani telefonu.Konsultanci maja wyklepane teksty na pamięc.Przeszedłem z TPSA i teraz żałuję,ale pocieszenie jest takie,że wracam do nich,a o NETI nie chcę słyszeć nigdy więcej...TO COŚ TAKIEGO JAK DIALOG,żenada!!!!!!!!!!Klijenta maja za nic!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! !!!
ZaletyZERO
WadyOd początku do końca same minusy - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
~Krzysiek / 2017-10-22 16:10
Ocena: 2.00 / 5
Z firmy korzystam ogólnie teraz 2 miesiące i są przerwy w dostawie internetu (niedługie ok.10-15min.)
Cena trochę za wysoka, internet ma mniejszą prędkosć niż było mówione na obsługę klienta czeka się (na infolinii) bardzo dlugo.polecam dla osób niezadużo wymagających
ZaletyMiła obsługa na infolinii
WadyCzęste przerwy w dostawie internetu
~Krzysztof Garncarek / 2012-09-19 11:37
Ocena: 2.00 / 5
Zamówiłem telefoniczne usługę internetową no i się zaczęło użeranie się nalicznie jakiś aktywacji niedopowiedzenia reklamacje i telefony !!!! Lepiej oszczędzic sobie nerwów
~lodz / 2015-02-07 18:04
Ocena: 2.00 / 5
caly internet muli
Zaletybrak
Wadymmmmmm
8 lat
~loljan / 2010-08-05 22:33
Ocena: 2.00 / 5
Nie dajcie się oszukiwać Netii. Mam 5 dni internet od nich o teoretycznej prędkości 20Mbit/s, ale jeszcze ani razu takiego nie było. Najwyższy był 11Mbit/s, a przecież to nie o to chodzi. Obecnie, płacąc, za 20 mam 1Mbit/s, słownie: jeden megabit na sekundę. Nie do uwierzenia? A jednak. Te ich 20 Mbit to pic na wodę, zastanawiam się nad zerwaniem umowy.
Zaletycena?
Wadyniewywiązywanie się z umowy, rzeczywista jakość usługi nie ma nic wspólnego z teoretyczą, reklamowaną
5 dni, wcześniej 2 lata
~lowa / 2008-04-23 12:16
Ocena: 2.00 / 5
U mnie wystepuja czeste przerwy w dzialniu. Transfery nie do konca takie jakie powinny byc. Obsluga klienta to dno. Dowiedziec sie czegokolwiek i rozpatrywanie reklamacji to porazka, nie mowiac ze zostalem wprowadzony w blad i musialem sporo przeplacic. Byle do konca umowy i zmykam.
mówiąc krótko. W dwóch różnych miejscach instalowałem netie. Tragedia. Kontakt z biurem obsługi graniczy z cudem bez względu na godzinę. Umawiali sie ze mna na tel kom na 17ta dzwonili o 10ej na stacjonarny. Chat niedostepny pomimo godzin w których powinien byc dostępny. Minał ponad miesiac od momentu instalacji cały czas mam 1Mb pomimo zapewnień ze powinno być przynajmniej 6 - i ciągle jakies bajki o "stabilizowanie się łącza" conajmniej jakby to była
Zaletynetiaspot dość fajny
Wadykontakt z klientem, obsługa techniczne parametry
2 m-c , 60 zł
~Maciej / 2017-10-20 14:12
Ocena: 2.00 / 5
Miałem internet za 39,90 pln na 1 rok .Umowa na 1 rok.Miałem czas na rozwiązanie 14 dni sam pracownik gdy instalował to zapewnił jednak tydzień poźniej dzwoni pani i że mam do zapłacenia 664 pln bo zerwałem umowę przed czasem jednak tak nie było.Wifi też chodziło dobrze tylko na początku a potem też zamulało.Mieszkam w warszawie.Odradzam tą firmę wielkim łukiem.
Zaletycena
szybka instalacja
Wadywadliwość sprzętu
obsługa klienta
polityka firmy (rozwiązywania umów przed czasem)
~Maciek / 2017-04-13 09:50
Ocena: 2.00 / 5
Routera przy rozwiązywaniu umowy nie może zwrócić nikt inny jak tylko ten, z którym podpisana jest umowa lub listonosz. Zapomnijcie o wysłaniu tam żony, gdy jesteście w pracy i nie możecie się pojawić osobiście w godzinach pracy ich biura! Absurd! Firma kogucik, nieuprzejme baby w biurach pierdzące w stołek.
WadyCENA!!
~maddy / 2016-06-11 00:13
Ocena: 2.00 / 5
Oszuści i złodzieje!
Przy prośbie przeniesienia, rzekomo obiecanego bezproblemowo, internetu na nowy adres, żądają zawarcia nowej umowy! na dwa lata dołączając opłatę za utrzymanie linii telefonicznej.
Tak więc, umowa, która kończy się za pół roku, zostanie zmieniona na niekorzystnych dla mnie warunkach.
Netia nie poinformowała o tym, że w razie przeniesienia łącza istnieje opłata za: (nieużywaną, a konieczną) linię telefoniczną, nową umowę- w przypadku sygnału dostarczanego pod nowy adres, zawartą po raz kolejny na dwa lata, mimo,(a raczej: właśnie dlatego!), że obecna, na dotychczasowych warunkach wygasa wkrótce, podłączenie telefonu stacjonarnego, a i równie dobrze szereg innych rzeczy, o których dowiedzieć się można po fakcie, a w tłumaczeniu usłyszeć, że 'nie dopytało się konsultanta', co najmniej niekompetentnego i niezainteresowanego klientem.
1,5 r
~Magda / 2022-07-02 12:44
Ocena: 2.00 / 5
Widze ze nie jestem odosobnionym przypadkiem nagminne przerwy w dostawie internetu a zwiększyliśmy prędkość przy przedłużaniu umowy , teraz żałuje ze w ogóle ja przedłużyliśmy, co chwile problem zgłaszany na kilka dni spokój potem znowu zaczyna ciąć. To już lepiej chyba neostrada śmigała 15 lat temu ????♀️ Infolinia oczywiście przeprasza ale wszyscy konsultanci są zajęci 40 min , nie odpuszczę
WadyPrzerywajacy internet , długi czas oczekiwania na połączenie z konsultantem
MiejscowośćRybnik
~maniak665 / 2010-01-16 12:40
Ocena: 2.00 / 5
Aktywacja zostala przeprowadzona u mnie blyskawicznie. Wszytsko dziala ok tylko jest prblem z transferem bo od 24 do 12 mam 2mb/s a od 12 do 24 mam 60-80 kb/s. Ponoć netia rozbudowuje sieć i do marca ma wszytsko wrócić do normy .
~Marcin / 2015-06-28 15:32
Ocena: 2.00 / 5
DRAMAT !!! cały czas przerywa sygnał internetu, telewizja to samo. Bardzo szczerze NIE polecam
1
~Marcin / 2019-08-07 17:24
Ocena: 2.00 / 5
Nie polecam!!!! Częste awarie brak internetu dodzwonić się graniczy z cudem żenada...::.
ZaletyŻadnych
WadyKontakt z biurem obsługi, częste awarie
MiejscowośćTrzebiatów
~Marcin / 2022-05-14 17:25
Ocena: 2.00 / 5
Na początku wyglądało, że będzie ok, ale jakże się myliłem. Pierwszy zgrzyt już przy zamawianiu gdzie dekoder w multiroom dano zwykły zamiast 4k
Kolejny problem nastąpił już przy próbie wymiany, bo jakoś ciężko było się skontaktować z właściwą osobą na infolinii. Gdy w końcu wypełniłem formularz i prosiłem o wymianę na dekoder 4k oraz przy okazji podniesienie prędkości Internetu do 1Gb to otrzymałem informację zwrotną, że jednak na 4k wymienić nie mogę, bo jest niekompatybilny z MR a do aneksu o podniesienie prędkości siłą wciśnięto ochronę Internetu!!! Pomijam fakt, że warunki promocji, jakie otrzymałem z umową mówią o tym ze można do MR zamówić dekoder 4k w cenie 5zł wyżej.
Kolejna sprawa to kontakt z obsługą. Tam nikt nic nie wie i po kilka razy byłem przełączany ( na razie mój rekord to 6 różnych osób podczas jednej rozmowy a na końcu i tak rozłącza)
Multinagrywarka to też nieporozumienie już wolałbym nagrywanie na USB z dużej części programów nagrywać nie można przy odtwarzaniu niektórych nagrań pojawia się komunikat "Problem z odtwarzaniem” i oglądanie traci sens
Jedyny Plus tego że Cena niższa niż oferowała konkurencja i w miarę dobrze działający Internet.
ZaletyInternet, Cena
WadyObsługa, Multinagrywarka, Jakość TV
MiejscowośćKraków
~Marek / 2019-03-11 15:32
Ocena: 2.00 / 5
ciągle zrywa łącze, brak kontaktu z dostawcą, ciągłe awarie, linia nie jest modernizowana