Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3212 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Kuba / 2019-07-08 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada!!!!! Najgorsza telewizja jaką kolwiek w życiu posiadam!!! Nie polecam nikomu. Największy syf na rynku!!!!
    WadyWszystko
  • ~Bartek / 2019-07-08 09:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero ! Kompletne ZERO - powinni to zamknąć ! Nie mam w ogole internetu, jezeli juz to przez 5 minut i przerywa! Telefon domowy co chwile odcina, zasięg w komórce brak komentarza, ZERO kompletne.
    ZaletyBRAK
    WadyBrak internetu, telefonu, ciągłe przerwania awarie etc
    MiejscowośćKraków
  • ~Leszek / 2019-06-25 11:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. Telewizja notorycznie traci kontrast , wezwany serwisant próbował mi wcisnąć kit że ktoś ma mocniejszy router i on zaciąga sygnal????takiej bzdury nieslyszalem jeszcze. Internet działa jak by chciał a nie mógł. W przeciągu pół roku wymieniony trzeci router i znowu powtórka z rozrywki. Niepolecam.
    ZaletyBrak. Absolutnie brak.
    WadyKiepska jakości, kiepski serwis.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Zioło / 2019-06-19 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam w biurze i w domu, Netia to porażka. Na początku było ok. Potem sukcesywne obniżanie parametrów.
    Można dzwonić, ale obsługa coś tam testuje i dalej kicha.
    MiejscowośćKraków
  • ~Patryk / 2019-06-18 01:17
    Ocena: 1.75 / 5
    Porażka! Nie polecam usług Netii. Z roku na rok Internet coraz wolniejszy i wolniejszy. Kontakt z obsługą klienta dobry, zaproponowane rozwiązanie, lecz kompletnie nic nie przyniosło. Zamiast się tak ogłaszać, zadbajcie o stałych klientów, którzy niedługo się będą bardzo szybko wykruszac.
    MiejscowośćRadłów
  • ~kms / 2019-06-11 23:08
    Ocena: 1.00 / 5
    mam to GUW.O od 3 miesięcy i walczę bez poz. rezultatów
    netia to wielkie oszustwo
    po kablu 150kB/s po wi fi ok 20kB/s
    kto dzisiaj lata z kablem po domu ?
    nigdy nie podpisujcie odbioru jeśli nie macie 80% zamowionego pakietu ( podpisałem bo na drógi dzień będzie w pelni śmigał , pan technik tak powiedział a ja uwierzyłem )
    mają tandetne rutery i techników bez wiedzy i polotu
    Zaletybrak
    Wadysame
    MiejscowośćWarszawa
  • ~rase33 / 2019-06-06 22:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam internetu w netii. Dzwonie do tych niekompetentnych ludzi średnio co tydzień od pół roku. Jest to banda kłamców, leni i amatorów nie potrafiących rozwiązać jednego problemu z zaniżoną prędkością internetu. Omijać szerokim łukiem.
    Miejscowośćolsztyn
  • ~. / 2019-05-28 22:31
    Ocena: 1.50 / 5
    niby szybkość 20 gb a muli jak na 3. Skoki są takie że przy grze pingów sa tysiące. Mam tylko że nie chce mi się chodzić.
    MiejscowośćKoszwały
  • ~Kasia / 2019-05-22 09:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat.
    Totalnie niekompetentni i nieogarnięci pracownicy. Jedne pisze/mówi jedno, a inny drugie.
    Bardzo długi czas oczekiwania na odpowiedź na reklamację.
    W przypadku odrzucenia, polecam pisać zawsze drugą i wytykać im wszystkie popełnione błędy, działa.
    Mimo pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, nie umieją skorygować faktur, nie zapisują zmian i ponownie źle naliczają ceny, co skutkuje kolejną reklamacją, że znowu popełnili błąd.
    Nie polecam nikomu, szkoda czasu i nerwów na użeranie się z tymi " idiotami".
    Zaletybrak
    Wadyopisane w opinii
    MiejscowośćWrocław
  • ~somuel / 2019-05-21 14:17
    Ocena: 1.75 / 5
    Moja odpowiedź na ankietę. Sami sobie dopiszcie resztę. Firma o jakimkolwiek braku kompetencji. NIE POLECAM!

    Jestem Państwa klientem od prawie 3 lat. Do tej pory byłem bardzo zadowolony ze świadczonych usług z Państwa strony. Problemy się zaczęły w momencie, kiedy podobno router zaczął się psuć. Zaproponowaliście Państwo wymianę na nowy. Byłem początkowo bardzo zadowolony z jakości obsługi. Po wymianie routera na nowy internet zaczął notorycznie zwalniać a połączenie było nie stabilne. Wielokrotne marnowanie mojego czasu na oczekiwanie w kolejce na infolinii (o pieniądzach nie wspomnę, bo Państwa infolinia jest płatna) w celu zgłoszenia awarii. Usterka została "usunięta", a problem wracał po kilku dniach. Obsługa na infolinii (oprócz obsługi technicznej) jest całkowicie niekompetentna. Pomijam fakt, że zostałem zirytowany tym, że w związku z tym, że nie przedłużyłem umowę z Państwem moje usługi zostały powiększone o około 15% (złodziejstwo w biały dzień). Po wielokrotnej próbie zgłoszenia reklamacji, finalnie udało mi się to zrobić. Po 14 dniowym okresie na odpowiedź z Państwa strony otrzymałem pismo, że reklamacja jest w trakcie rozpatrywania i dostanę niebawem finalną odpowiedź. Odpowiedzi na zgłoszenie ani nie dostałem na piśmie ani na maila. W związku z tym postanowiłem zadzwonić na infolinię w celu uzyskania odpowiedzi na reklamację. Pytam się spokojnym głosem Pani na infolinii jaka jest odpowiedź na moje zgłoszenie reklamacyjne, a Pani zadaje mi pytania czy już zapoznałem się ze zgłoszeniem reklamacyjnym i kiedy dokonam płatności za usługi. Faktycznie usługi nie były opłacone przez 2 faktury, ale w związku z tym, że oczekiwałem na pełną odpowiedź reklamacyjną. Odkąd jestem Państwa klientem wszystkie płatności wykonywałem w terminie. Pani poinformowała mnie, że nie może udzielić mi informacji i może mnie połączyć z odpowiednim działem po czym się rozłączyła. Finalnie dodzwoniłem się we własnym zakresie do konsultantki i poinformowała mnie, że reklamacja została przyjęta i zostaną anulowane 1/30 z bieżącej faktury do zapłaty. Również zostałem poinformowany, że za każdym razem kiedy problem występuję jestem zobowiązany do zgłoszenia awarii. Płacę za stabilne świadczenie usługi, i jako normalny, pracujący człowiek nie mam czasu, żeby z każdą usterką dzwonić do Państwa (a było ich naprawdę sporo). Były jeszcze 2 sytuacje które nawet nie mam ochoty opisywać bo ani nie mam na to ochoty ani pewnie i tak nikt tego nie przeczyta. Byłem bardzo zadowolonym, lojalnym klientem a własną polityką i brakiem jakiejkolwiek kompetencji Państwa pracowników bardzo szybko zmotywowaliście mnie do złożenia wypowiedzenia. Miałem bardzo dobrą opinię na temat Państwa firmy. Od tego momentu będę omijać Netię szerokim łukiem i każdemu powiem jaka ta firma jest nie kompetentna.
    ZaletyDo pewnego momentu wszystko było ok.
    WadyKarygodny poziom obsługi klienta.
    MiejscowośćCieszyn
  • ~RTG / 2019-05-16 07:54
    Ocena: 1.50 / 5
    Dziadostwo od tygodnia mam wyłączony internet , TV bo miałam niedopłatę ....1,50zł !!!

    Dzwonienie po kilka razy do BOK i rozłączanie przez ich operatora to żenada. Nie polecam. Kiedyś Netia była OK teraz to dno.
  • ~Heen / 2019-05-10 21:29
    Ocena: 4.00 / 5
    Sugeruję wysyłać faktury w inny dzień niż piątek wieczorem, żeby nie wkurzać ludzi i nie psuć im weekendu, bo zdarza wam się wysłać fakturę z zawyżonymi kwotami albo fakturę na miesiąc, kiedy w życie weszło już złożone wypowiedzenie.
    MiejscowośćWrocław
  • ~Maciejmm / 2019-05-09 16:52
    Ocena: 1.00 / 5
    Każda próba zgłoszenia problemu lub komunikacji zwiąże się z wieloma godzinami oczekiwania. Idiotyczne rady restartowanie routerów po 10 razy mimo, że problem nie leży w naturze technicznej u odbiorcy. Ceny wygórowane, przerwy w dostarczaniu internetu. Oczekiwania na techników lub "fachową" pomoc wynoszące tydzień. Mimo oczekiwania owi "fachowcy" są osobami po 65roku życia które pierwszy raz widzą tego typu routery i urządzenia i kompletnie nie wiedzą jak usunąć usterkę. Serdecznie nie polecam, firma sprzedana i jakoś usług od tego czasu ciągle spada.
    WadyPrzerwy w dostawie internetu. Częste awarie ze strony nadawcy. Długie oczekiwania na kontakt. Nieprofesjonalna obsługa.
    MiejscowośćOborniki
  • ~Mry / 2019-05-08 13:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Uwaga!

    Netia klamie! Ostatnio czekalam na rozwiazanie problemu dot. mojej umowy przez 28 dni roboczych. Bylo wyslano ponad 5 maili, kilka zgloszen na portalu klienta i nieliczone telefony do infolinii - wszystko zostalo zignorowane do momentu poki ja nie wyslalam list rezygnacji i powiezialm ze podziele sie absurdalna sytuacja w media. Wtedy na nastepny dzien rano dostalam telefon od przedstawiciela firmy, ktory przekonal mnie zostac na kolejne 12 miesiecy pod warunkiem ze szczegoly mojej umowy zostana bez zmian. Ostatnia faktura, ktora dostalam po odstapeniu od umowy, przyszla na powiekszona kwote. Inny przedstawiciel firmy poweidzial ze „nie wie jak to moze byc”, ona czyta dane z jakies tabelki na moim koncie. Na pytanie gdzie moge znalezc wypisane szczegoly zmiany warunkow, poniewaz na moim koncie na portalu klienta ‘tej tabelki’ nie ma, przedstawiciel firmy poprosil napisac zgloszenie na glowna infolinie Netii, bo ona „no nie wie jak to moze byc”. Przedstawicieli firmy Netia sa niekompetentne, nie szanuja swojego klienta i traktuja go niepowaznie. Nie polecam nikomu.
    MiejscowośćKraków
  • ~Paweł / 2019-05-05 22:28
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet nadaje się tylko i wyłącznie dla osób, którzy korzystają tylko i wyłącznie z telefonu, bądź jednego komputera. Jednak nie oszukujmy się, gdyż w tym wieku na jednym internecie jest podłączonych stale ok. 4 urządzeń. Przy takiej sytuacji Netia nie radzi sobie absolutnie. Jeśli ktoś ma wybór między tym internetem, a innym to wiadomo jaki wybrać pod względem ceny i sposobu działania.
    ZaletyŻadne w porównaniu do innych internetów
    WadyDziałalność
    Łączność
    MiejscowośćOzimek
  • ~Diablo / 2019-05-05 22:19
    Ocena: 1.75 / 5
    Umowa jest do 50 mb/s ( DO ). Odkąd mam umowę z Netią ( 4 lata ) maksymalnie osiągnąłem 8 mb/s, gdzie 4 mb/s to norma. Jak dla mnie są to naciągacze :/ Mogę zgadywać, iż przy ofertach z 100,200 czy 500 mb/s również nie ma szans na zadowalający wynik.
    ZaletyŻadne
    WadySłaby zasięg
    MiejscowośćOzimek
  • ~Esti / 2019-05-02 17:20
    Ocena: 1.00 / 5
    Naliczanie dodatkowych opłat bez wiedzy klienta.
    Zaletynie ma żadnych zalet
    MiejscowośćTychy
  • ~Zdzicho / 2019-04-30 14:18
    Ocena: 2.33 / 5
    Drugi telewizor działa przez wifi-telewizor gaśnie i nie można oglądać .Zdzicho
    WadySłaby sygnał
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Grażyna / 2019-04-29 20:03
    Ocena: 1.00 / 5
    Dzwonisz na infolinię nic nie wiedzą nigdy. Zawsze tłumacza awaria systemu... Zawsze bo ciągle coś się dzieje. Zamawiasz montera czekasz cały dzień nie przychodzi dzwonisz na infolinię a odpowiedź brzmi nie wiem czemu nie przyszedł.
    MiejscowośćKraków
  • ~Gremlin / 2019-04-25 10:06
    Ocena: 1.50 / 5
    Śmiech i żart parodia, stałym klientom oferują śmieszne oferty a nowym lepsze śmiech i żenada ????????????. ????????????????
    ZaletyCena
    WadyWszystko
    MiejscowośćWarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4601
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3513
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3212
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2555
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2253
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2099
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4874
Orange
Ocena: 1.41, ilość opinii: 4067
Plus
Ocena: 1.46, ilość opinii: 3148
T-Mobile
Ocena: 1.60, ilość opinii: 2691
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2061
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1337