strona 45 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- nastepna »
-
~Xardes / 2016-12-29 18:55
Częste awarie, niestabilne łącze, co ok. godzinę wyłącza się internet i trzeba resetować cały router, słaby download i upload... -
-
~xxxx / 2015-01-25 18:18
Posiadam umowe na telewizje plus itnernet, jednakkorzystam tlyko z internetu. Jest to pakietm Max 20 czy jakos tak. Teoretycznie predkosc maksymalna powinan wynosić 20Mb/s, jednak najwyższa jaką zarejestrowałem kiedyś w nocy to było niecałe 8Mb/s. Ostatnimi czasy(od jakiś 3 miesięcy) w ciągu dnia zrywa mi połączenie na 10-30 minut pare razy dziennie. Był też przypadki, że internetu nie miałem pare dni. Po zgłoszeniu przyjechał monter, sprawdził, poweidział że u mnie wszystko okej,a internet powinien niedługo być. Na drugi dzień internet się pojawił ale prędkość wynosiła 0,5Mb/s. Nie na taką prędkość była umowa! Wiem że wumowie jest napisane MAKSYMALNA prędkość, jednak 0,5 to jest chyba jakaś przesada. Postanowiłem podziękować tej firmie i już więcej nie mieć z nią do czynienia. Są tańsze, stabilniejsze i lepsze opcje niż Netia. Pozdrawiam z Gliwic. Zaletyprzez słuchawkę bardzo miliWadyniestabilne i wolne połączenie, duża ilość "awarii"od 2011, Płacę koło 120 zeta miesięcznie -
~yetti / 2010-09-29 21:59
Wszystko na początku miało być tak piekne, wiec dałem się skusić i odszedłem od TPS-y /bo nie chciałem dawać swoich pieniedzy na emerytury Francuzom/. Owszem były przepychanki o uwolnienie mojego numeru z TPS do Neti, póxniej oczekiwanie na modem do internetu. Wszystko to już po czasie od kiedy powinienem się cieszyć swoim super szybkim internetem. Tymczasem samo podłączenie internetu zpozoru proste zajeło mi bardzo duzo czasu i w końcu sześć!!!! telefonów do serwisu Neti z prosba o pomoc. Czego się nie nasłuchałem. Ci ludzie nie maja zielonego pojecia o funkcjonowaniu internetu. W końcu znalazł sie jedem madry człowiek który w 10 minut załatwił ze mną telefonicznie całą procedurę instalacji internetu.
Został telefon, który równiez przeniosłem do nowego operatora. Do dzisiejszego dnia nie mam telefonu działajacego niezawodnie i w sposób ciągły. Albo nie mozna dodzwonic sie do mnie albo ja nie mogę wykonać żadnego połaczenia.
juz znudziły mi się te wydzwanianai na infolinie i wysłuchiwanie "Papugi" a póxniej długie słuchanie muzyki z taśmy, i czekanie na Konsultanta, który nie jest w stanie nic poradzić iu twierdzi, ze mój problem jest w trakcie realizacji i rozwiazywania. Moja cierpliwość już się kończy, wiec myślę, że w najbliższym czasie złożę tej FIRMIE podziękowanie i skruszony bede prosił o przyjecie z powrotem do TPS SA. Przed podjęciem decyzji o zmianie operatora warto sie zastanowić.
I jeszcze jedno. Nie wiem jaki w końcu dostane rachunek za te świadczone usługi?Zaletyw miarę dobrze działa internetWadysą kłopoty ze skyp'em -
~zawiedziony / 2015-03-31 19:01
Niedawno popełniłem błąd - podpisałem umowę z Netią na Internet i TV. W czasie podpisywania umowy zapytaliśmy się o ewentualne warunki jej zerwania, ale nie doczekaliśmy się odpowiedzi. Nie przedstawiono nam warunków umowy. Na pytanie o dekoder z możliwością nagrywania otrzymaliśmy odpowiedź, że takiego nie ma gdyż do Netia Player można dołączyć pamięć zewnętrzną np. pendrive i nagrywać filmy. Po zakupie 64GB pendrive filmy były nagrywane i odtwarzane, ale dekoder zawieszał się dopóki pendrive był podłączony. Zgłosiłem do do operatora, a w międzyczasie spróbowałem formatowania w dekoderze. Próba jego sformatowania uszkodziła go. Okazało się, że nagrywać filmy można tylko na dysku zewnętrznym, o czym nie zostaliśmy wcześniej poinformowani. Jednak zaznaczono, że nie każdy będzie działać, a nie chciano podać przykładowych modeli, które nie będą kolidowały z dekoderem. Skazany wiec jestem na ciągłe próby i dodatkowe koszta. W emarkecie Netia są dyski nawet 1 TB, ale w specyfikacji Netia Player optymalna wielkość to 40-750GB. Zapomniano też dodać, że nagrywając program nie możemy oglądać nic innego, ani odtworzyć tego na innym urządzeniu. To po co takie nagrywanie i to jeszcze na dysku zewnętrznym? Reklamacji w sprawie pendrive nie uwzględniono bo nie można stwierdzić co i kiedy go uszkodziło. Gdyby uszkodzenie było nie z ich winy to reklamowałbym u sprzedawcy. Dla porównania w Vectra mieliśmy dekoder, który umożliwiał jednoczesne nagrywanie i oglądanie innego kanału. Można też było jednocześnie nagrywać dwa różne kanały i oglądać nagrany na dekoderze film. Gdy podpisywaliśmy umowę z Vectra obiecano nam trzy miesiące za 1 złotówkę. Gdy po miesiącu dostaliśmy normalny rachunek to po naszej reklamacji dostaliśmy dwa pozostałe, a obiecane, miesiące za złotówkę. Jestem rozczarowany Netią i raczej będę czekał na możliwość zerwania umowy niż jej kontynuowanie. Firma zapomina, że mamy znajomych, którzy też mają znajomych, a którzy mogą być ich klientami. Nie polecam. W jednej z odpowiedzi na zgłoszenie problemu operator zasugerował poszukać w Internecie jaki konkretny dysk polecają inni klienci. Nie dowiedziałem się tego, za to zauważyłem jak wiele negatywnych opinii ma ten operator. Zaletypłacisz za pakietyWadybezsensowne i pepraktyczne nagrywanie; brak chęci ugody2 tygodnie -
~Zbyszek / 2024-01-25 14:37
Po konsultacji z przedstawicielem zawarłem umowę na Telewizję i Internet W pakiecie miało być 65zł i 3 miesiące gratis Po pierwszym miesiącu dostałem fakturę do zapłacenia na kwotę 87zł plus opłaty aktywacyjne 80 zł Po interwęcji u przedstawiciela usłyszałem odpowieć ( a co ja mogę proszę dzwonić na infolinię) Więc dzwonię na infolinię i przedstawiam zaistniałą sytuację W odpowiedzi dostałem informację że muszę zapłacić i mogę reklamację a reklamacja może być uznana lub nie Ale i tak muszę zapłacić Więc pytam o co tu chodzi!!! O naciąganie klienta na promocje ?? A potem robią co chcą?? Może ktoś doradzi jak z tego wybrnąć bo czuję się oszukany Bo jak by nie było 87 x 3 =261zł a jeszcze nie wiem ile będe płacić dalej Czuję się oszukany i naciągnięty poprzez wyłudzenie pieniędzy Ze swojej strony odradzam jakiego kolwiek kontaktu z tą firmą Mogę nazwać ją złodziejską -
~zniwarm / 2011-04-21 09:22
Od prawie miesiąca dzwonie na ich infolinię aby mi przysłali nowy router gdyż ten co mam jest uszkodzony(tak stwierdził fachowiec neti) i za każdym razem co zadzwonię to wysłucham formułki ,potem wysłucham jakąś melodyjkę dopiero jakiś łaskawca stwierdzi że Zaznaczył w komputerze aby przesyłka wyszła jak najszybciej i tak parwie miesiąc. Pare dni temu przyszedł rachunek za internet oczywiście do zapłaty za cały miesiąc.Będę się odwoływał, niemam zamiaru płacić za coś z czego niekorzystam.Reklamę powinni zmienić na (Netia z wadami a nie bez vat). -
~zulugula / 2010-08-30 17:15
uwaga na umowy z Netią. Oczekiwanie na sprzęt pomimo zapewnień co do terminu podłączenia to jak niebo i ziemia. Usługa jest aktywna po dwóch tygodniach po podpisaniu umowy, ale na modem i router czeka się nie wiadomo ile (mija 3 tygodnie a sprzęt nadal leży u nich w magazynie i nie wiadomo kiedy będzie wysłany) -
~~L / 2017-07-18 20:31
Opowiastka. Warszawa/ursynów 2017-07. Zachciało mi się światłowodowego dostępu do netu. są dwie opcje Netia i Orange. Poczytałem opinie ale zdecydowałem się na Netię 900.Stronka "powiedziała" że jest u mnie dostępne, pani z CC już nie potwierdziła...:( więc do orange się udałem po 600. technik nie przyszedł bo zlecenie do nich ze sprzedaży nie dotarło( kolejny wolny termin za około 5 dni. Dzwonie do netii i zamawiam światłowód na następny dzień montaż, ale upewniam się najpierw, że to światłowód a nie koncentryk. Przychodzi technik jak było umówione i zadaje z uśmiechem pytanie.." gdzie końcówka podłączenia kablówki jest w mieszkaniu?" ja mu na to że to nie istortne bo przecież i tak musi się wwiercać by swiatłowód zapodać do mieszkania.... on znowu z uśmiechem , " nie... NETIA daje szybki iternet, ale po koncentrycznym kablu". Podziękowałem i ostatecznie mam Orange 600 na światłowodzie. Powiem że Pomyka jak trzeba dl 610/ up 63 oczywiście przy odpowiednim podpięciu. Netii nie polecam, wciskają ciemnotę o superszybkim internecie, ale światłowody to widzieli na obrazkach. Zaletyciekawe doświadczenie w rozmowach z cc."czy będę miał w domu światłowód?, będzie pan zadowolony z naszego super szybkiego internetu, ale czy światłowód, tak jet u pana w budynku światłowód, ale czy w mieszkaniu on będzie ? ......300 megabitów to super prędkość, na którą ma przyjść technik ?"Wadynaginanie prawdy.Nie kozystam bo oferta to jedno, a praktyka to drugie -
-
~10 letni abonament ???????? / 2019-09-05 21:29
Witam już 2 lata nie mogę się doprosic o szybszy internet place 80 zł za nic a mam 20 MB a umowa jest na 50 MB więc sprawa pujdze do sądu o oszustwo ciągle się coś wloncza mam dobry komputer a słaby internet i nic nie mogę zrobić nie polecam już tej firmy ZaletyBrak słówWadyZbyt dużo by pisać -
~7072 / 2012-03-28 21:30
-oferowanie nowych warunków z jeszcze większą szybkością internetu przez konsultantów a po nawet podpisaniu umowy jej unieważnienie z przyczyn niezależnych tzw. technicznych. po czym po kilku dniach ponowna propozycja tej samej oferty przez innego zdziwionego konsultanta
- częsty brak połaczenia internetowego, technicy każą sprawdzić sygnał w telefonie (przy połaczeniu z telefonu stacjonarnego z sieci neti pod którym działa internetWadyzła dbałośc o stałych klientówusługę telefoniczna posiadam od 14 lat -
~A / 2022-09-23 14:33
Cyrk :) Z takim brakiem komunikacji i organizacji jeszcze sie nie spotkalam. Zdecydowalam sie na uslugi Netii poczatkiem sierpnia. Bardzo mily Pan konsultant przedstawil bardzo korzystna oferte i zaproponowal wizyte montera za ok 1.5 tygodnia. Pan monter przyszedl punktualnie jednak z wyzsza stawka na umowie. Podpial internet, dekoder zostawil mi w pudelku, a w sprawie ceny kazal sie skontaktowac z infolinia - "na pewno nie bedzie problemu ze zmiana ceny". Pani na infolinii z kolei poinformowala, ze trzeba odeslac urzadzenia (poczta polska na swoj koszt), oni za miesiac odetna te "zle" uslugi i pozniej juz na pewno w ciagu 2-3 dni przyjdzie monter. Zaproponowala rownie korzystna oferte. Minal miesiac, a montera nie ma. Po kilku mailach i telefonach okazuje sie, ze oferta jest juz nieaktualna dlatego nikt nie wyslal umowy do kolejnego dzialu i monter sie nie pojawil.
Az strach pomyslec jak wyglada wspolpraca po podpisaniu umowy skoro potencjalnego klienta ma sie za przeproszeniem w 4 literach... A montaz zamowionej uslugi (zmienianej wielokrotnie z powodu bledow i braku komunikacji wsrod pracownikow) trwa 2 msce (Internetu wciaz nie ma).
Dla porownania konkurencja w dniu zdecydowania sie na ich uslugi wyznaczyla termin montazu na kolejny dzien..ZaletyCenaWadyObsluga klienta, organizacja, komunikacjaMiejscowośćKraków -
~Adam / 2015-11-18 20:07
Witam posiadam netię od 4 miesięcy (Warszawa-Ursynów)telewizja dekoder wiesza się minimun 3 razy dziennie jakość hd masakra jak po analogu brak napisów do filmów.Internet oszukana prędkość NIGDY WIĘCEJ NETII wolę dopłacić 40 zł ale mieć inną jakość usługi ZaletyBRAKWadyfatalna jaość obrazu wiecznie wieszający się modem!!!!4 miesiace 108 zł miesięcznie -
~Adam / 2021-06-15 16:12
Szczerze odradzam internet z Netii. Często przerywa, zdarza sie, że wykonanie speed testu jest niemożliwe, ponieważ internet jest tak wolny, obsługa klienta polega na przyjęciu do wiadomości problemów i przysłaniu technika, który wymieni router,i tak w kółko jeśli problemy nie znikają. Pracownicy na lini oraz technicy są mili oraz starają się pomóc, ale nie rozwiązują problemów. Problemów z internetem jest o wiele więcej, niezależnie od tego czy używa się kabla czy routera. Problemy nie dotyczą tylko mnie, inne znajome mi osoby korzystające z usług Netii również narzekają. Podsumowując: tragedia, nie polecam. WadyWolny internet, często przerywaMiejscowośćWrocław -
~Adam Knochowski / 2013-08-03 14:16
Od 12.07.2013 do dziś czyli do 03.08.2013 nie mogę się doprosić utrzymania stabilności konta bo zrywa mi połączenie i świadczenia usługi za jaką płacę czyli za 20 mb. Poza tym nie działa mi również telefon za który im płacę. Już trzeci raz im to zgłaszać i nic iciągle i mówią że mogą przyjąć tylko reklamację. Sprawa do sprawdzenia i w 100% pewna. Jeśli jest ktoś zainteresowany opisaniem tego w gazecie to służę materiałami. To na pewno przyda się konkurencji do osiągnięcia lepszej sprzedaży. Tak być nie może że taka firma będzie naciągać bezkarnie ludzi. Sądzą że mam łącze do 20 mb więc jak mam 5 mb to jest ok bo to jest nadal do 20 a nigdzie nie jest zapisane że ma być 20. To rzenada. Nie polecam takich problemów ńikomu i ludzie bierzcie sprawdzonych operatorów (ja wcześniej miałem TP i nie było ńigdytakich problemów i chyba wrócę do nich spowrotem tylko się rozstanę z tyi patyrakami). Nigdy więcej i ńie zależy mi a tym żeby kouś dokuczyć tylko przedstawiamy całą prawdę o nich a jak ktoś chce to medialniewykorzystać to zapraszam do kontaktu i materiałów na porządny artykuł wystarczy i sądzę że kilka tysięcy klientów im odejdzie. Wady100%Ponad pól roku -
~aka / 2013-01-06 19:04
- obiecane promocje na infolini - nie aktywne po podpisaniu umowy, jestem w trakcje dochodzenia sie
- wielki chaos, umowy nie moglem sie doprosic 1 m-c, pozniej przyslano mi instalatora, a po paru dniach zadzwonili raz jeszcze ze chca instalowac
- dodatkowe uslugi sa wlaczone - by nie placic musze wylaczyc, ale serwis internetowy na to nie pozwala, reklamuje
- odpowiedz na maile, dlugo, a nawet j. odpowiedza, to nie wiedza jaka umowa, choc pisze z konta w ktorym m.in. jest umowa, czyli z wlasnego serwisu nie potrafia odczytac, glupawe pytania, ma sie wrazenie ze celowo by zyskac czas
- predkosc - mialo byc 20Mbps, jest 2Mpbs, a przy instalacji powiedziano mi ze za 2 tygodnie bedzie predkosc, niby czemu mam czekac? i wogole watpie ze sie doczekamZaletytanszyWadypredkosc2tygodnie 46zl -
~AM / 2022-09-18 19:35
Masakra!
Od trzech dni, nie idzie obejrzeć TV.
Bardzo słaba jakość.
Nie idzie się dodzwonić na infolinię.
Netia nie wywiązuje się z umowy, więc trzeba ich do sądu podać.
Może zbiorowy pozew zmusi ich do zmiany polityki.
Dno.ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćKraków -
-
~Andrzej / 2016-11-15 18:14
Jestem z Lublina (Sławin) i nie polecam jeżeli nie mieszka się w ścisłym centrum. Prędkość maksymalnie do 6 mb/s (nie ma co poszaleć) i podkreślam taka prędkość tylko okazyjnie (średnio to jakieś 3 mb/s). Mimo obietnic o prędkości 50 mb/s i wielokrotnych wizyt serwisantów nie udało się temu jakoś zaradzić. Nie chce jakoś zniechęcać, bo w niektórych regionach napewno (a przynajmniej tak myślę) prędkość osiąga oczekiwane wartości i kwestia leży w moich położeniu, ale od 5 lat 0 zmian. Aktualnie przeglądam oferty innych firm i zdaje mi się (na podstawie osobistych doświadczeń), że żadna firma nie oferuje uczciwej umowy. -
~Aneta / 2014-12-04 11:01
Nie polecam całkiem inaczej mówi przedstawiciel a po 3 miesiancach okazuje sie ze mam płacic 70zł za internet i tel którego nie uzywam a musiałam założyc żeby miec internet umowe dostałam taka że musiałabym iść do jakiegos prawnika i zaplacic 100zł żeby mi ja przetlumaczył koszmar przemecze sie te półtora roku i koniec nigdy więncej nie polecam -
~Anita / 2018-10-26 18:47
Obsługa Netii oraz informacje udzielane przez konsultantów na poziomie 0. Podpisałam umowę internetowo i Pani poinformowała mnie że w ciągu dwóch dni odezwię się monter po dwóch dniach zadzwoniłem do konsultanta I powiedział że na drugi dzień na pewno monter będzie. Jak zadzwoniłam po raz trzeci kolejny Konsultant powiedział że moje usługi montażu są w trakcie realizacji. Czyli trzeci konsilultant i trzecia informacja niezgodna z poprzednimi. Brak kompetencji praciwnikow. Umowę zerwałam. ZaletyBrakWadyDużoMiejscowośćGdańsk -
~Anna / 2017-10-29 22:43
Kiedy internet działa jest ok. Szybko, bezproblemowo. No właśnie... kiedy działa. Często się wiesza, nie działa nawet restart routera.
Najgorsza w tym wszystkim jest ignorancja obsługi, która ma 48 godzin na naprawę i raczej wcześniej się nie wyrobi... Odnoszę wrażenie, że robią wszystko żeby jak najpóźniej wziąć się za robotę. Rozumiem, że nie jestem sama ale to chyba przesada żeby dzwonić po kilka razy na infolinię i w efekcie trzeci dzień nie mieć Internetu...
strona 45 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 43
- 44
- 45
- 46
- 47
- nastepna »