Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3201 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bravehart / 2019-07-30 13:59
    Ocena: 2.50 / 5
    2-3 urządzenia podłączone i internet masakryczny i jak oglądam jakiś film na internecie to muszę odrazu zmniejszać jakość.Trzeba czekać nieraz dzień jak zapłaci się internet żeby włączyli dostęp
    ZaletyInternet w miarę przyzwoity jak korzysta mało osób
    WadyPraktycznie brak możliwości oglądania filmów w jakości HD .Jak korzysta 3 lub więcej osób
    MiejscowośćBochnia
  • ~P / 2019-07-28 22:02
    Ocena: 1.50 / 5
    Internet to kpina. 2 urządzenia podłączone i łącze zapchane. Telewizja nie lepsza lekka burza i koniec oglądania. Porażka.
    ZaletyJak nie ma burzy i wiatru jest ok.
    WadySłaby Internet.
    MiejscowośćRadlin
  • ~Giorgi / 2019-07-27 15:40
    Ocena: 1.00 / 5
    Jestem mieszkańcem osiedla, na którym Netia ma wyłączność na dostawę usług multimedialnych (tv, internet). Od lat obiecują remont instalacji celem zapewnienia lepszych transferów i szerszego wachlarza usług. Dziś mija 4 lata, jak zarząd wspólnoty mieszkaniowej próbował wprowadzić innego dostawę na osiedle ale ten został odstraszony przez Netie, bo jak inaczej wytłumaczyć nagły brak kontaktu z firmą, choć ta do dziś dzień świetnie prosperuje?
    Netia, jak już ktoś ładnie napisał to banda złodziei i oszutow. Przykład? Internet 100Mb kosztuje 50zl, na moim osiedlu max teoretyczny to 20Mb, a praktyczny to niecałe 9Mb a płaci się jak za 50. Nie ma możliwości tego zareklamować rozwiązanie wcześniejsze umowy to kary. Co zrobić? URzad ochrony... Jak namówię sąsiadów do pozwu zbiorowego.
    ZaletyBrak
    WadyWszystko
    MiejscowośćOtwock
  • ~Łukasz / 2019-07-23 18:55
    Ocena: 5.00 / 5
    Po długich latach w netii, stwierdzam że i oferta jak i jakość jest na bardzo dobrym poziomie. Polecam
    MiejscowośćRybnik
  • ~koala / 2019-07-18 09:59
    Ocena: 1.75 / 5
    Netia , kiedyś jak szukała klientów, bardzo się starała o jakość usług.
    Niestety dzisiaj lepiej poszukać innego dostawcy usług. Na stronie internetowej tworzą pozory biura obsługi, a naprawdę nic nie można załatwić. Zgłosiłem uszkodzony zasilacz, minęły cztery dni - zgłoszenie zamknięto , a ja dalej pozostaję z problemem
    ZaletyGiga nagrywarka
    WadyZaniżona szybkość internetu,częste awarie ,skandaliczna dbałość o klienta i jego problemy
    MiejscowośćŚwidnica, pow. świdnicki
  • ~e2rdo / 2019-07-16 10:59
    Ocena: 1.00 / 5
    Przeniosłem abonament do Netii bo namówił mnie jej przedstawiciel, który oszukał mnie na 200 zł. wysyłając moja rezygnację z Vectrą miesiąc za wcześnie co spowodowało naliczenie opłat karnych za wcześnie zerwanie umowy. Reklamacja nic nie dała, przedstawiciel się wyparł że go informowałem o tym żeby rezygnację wysłał za miesiąc a nie od razu. Następnym razem i to polecam wszystkim, oficjalnie nagrywać rozmowy z przedstawicielami!
    Abonament też miał być tańszy ale jak się skończył okres próbny to wyłączyli giganagrywarke i możliwość cofania oglądanego programu. Za taką przyjemność trzeba dopłacić 15 zł więc suma abonamentu w porównaniu do tego co miałem w Vectra będzie taka sama a mam mniej kanałów, więc podwójnie żałuję że się przeniosłem.
    Do tego irytuje mnie bardzo powolny i awaryjny dekoder, którego raz dziennie trzeba odłączać od prądu aby się zresetował. Aplikacje na nim wgrane np. YouTube wieszają dekoder przy przewijaniu.
    Na koniec obsługa klienta to porażka. W trakcie testów padła im usługa giganagrywarki. Pół godziny czekałem na połączenie z konsultantem który stwierdził że mają awarię i trzeba czekać. Czekałem więc, tydzień. Super!
    Miałem mieć lepiej a wyszło gorzej niż źle.
    Nie polecam nikomu.
    ZaletyCiut lepszy obraz niż w Vectra
    WadyKłamliwy przedstawiciel
    Wieszający się dekoder.
    Awarie giganagrywarki.
    Pakiety telewizyjne które dublują kanały.
    Pół godziny na połączenie z serwisem to minimum
    MiejscowośćWarszawa
  • ~Wojtek / 2019-07-12 20:24
    Ocena: 1.50 / 5
    Podczas awarii czekałem 3 dni aby przywrócono mi TV i internet - reklamacja by odliczyć ten czas od opłaty zostało odrzucona. Cały czas wysyłają mi fakturę na złą kwotę, piszę do nich, oni przepraszają, mówią, że się pomylili, a miesiąc później robią to samo. Tak już od 3 miesięcy. Telewizja często zacina. To mój trzeci operator i ten jest pod każdym względem najgorszy. Nikomu nie polecam.
    MiejscowośćCzechowice-Dziedzice
  • ~Paweł S / 2019-07-09 20:55
    Ocena: 1.50 / 5
    internet bardzo wolny i drogi nie reagują na awarie przynajmniej jedna w tygodnu,cena z kosmosu,
    ZaletyJeżeli kogoś nie lubicie to można polecić mu internet w neti
    MiejscowośćWrocław
  • ~Amadeusz / 2019-07-09 16:28
    Ocena: 1.00 / 5
    Przestroga dla wszystkich, którzy zamierzają podpisać umowę z Netią/Internetią:
    1. Umowę mam od 4 miesięcy, w tym czasie dwukrotnie miałem w przerwy dostawie TV/Internetu trwające dłużej niż tydzień
    2. W umowie jest zapis, że usterki naprawiane są w 48H od zgłoszenia - to kpina
    3. W tej chwili w całym bloku nie mamy Internetu od wtorku 2.07.2019, operator unika odpowiedzi co się dzieje
    4. Konsultanci tłumaczą że Technicy nie są w stanie dostać się do skrzynek w piwnicy - kłamią, przy usuwaniu usterki wcześniej nie było takiego problemu
    5. Z umowy: Operator grawrantuje dostęp do Internetu 24h/7 dni w tygodniu - kolejna kpina
    6. Prędkość 150Mb jest tylko w teorii (nowy blok, nowa instalacja). Faktyczna prędkość 95Mb. Usterka została zgłoszona ale również nie było odpowiedzi.
    7. Czas oczekiwania na odpowiedź mailową z BOK wynosi 3 tygodnie (lub wcale)
    8. Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem wynosi minimum 20 minut
    9. Podczas zgłaszania awarii współmieszkańcowi zaproponowano pakiet danych na telefon komórkowy (zamiast naprawić usterkę)
    10. Brak zapisów w umowie mówiących o rabacie na kolejnym rachunku w związku z awarią.
    11. Sytuacja ma miejsce w Krakowie na ul. Kordiana 50B.
    12. Być może to sprawa dla UOKiK ?
  • ~Kuba / 2019-07-08 16:53
    Ocena: 1.00 / 5
    Żenada!!!!! Najgorsza telewizja jaką kolwiek w życiu posiadam!!! Nie polecam nikomu. Największy syf na rynku!!!!
    WadyWszystko
  • ~Bartek / 2019-07-08 09:54
    Ocena: 1.00 / 5
    Zero ! Kompletne ZERO - powinni to zamknąć ! Nie mam w ogole internetu, jezeli juz to przez 5 minut i przerywa! Telefon domowy co chwile odcina, zasięg w komórce brak komentarza, ZERO kompletne.
    ZaletyBRAK
    WadyBrak internetu, telefonu, ciągłe przerwania awarie etc
    MiejscowośćKraków
  • ~Leszek / 2019-06-25 11:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Dno. Telewizja notorycznie traci kontrast , wezwany serwisant próbował mi wcisnąć kit że ktoś ma mocniejszy router i on zaciąga sygnal????takiej bzdury nieslyszalem jeszcze. Internet działa jak by chciał a nie mógł. W przeciągu pół roku wymieniony trzeci router i znowu powtórka z rozrywki. Niepolecam.
    ZaletyBrak. Absolutnie brak.
    WadyKiepska jakości, kiepski serwis.
    MiejscowośćKatowice
  • ~Zioło / 2019-06-19 13:13
    Ocena: 1.00 / 5
    Mam w biurze i w domu, Netia to porażka. Na początku było ok. Potem sukcesywne obniżanie parametrów.
    Można dzwonić, ale obsługa coś tam testuje i dalej kicha.
    MiejscowośćKraków
  • ~Patryk / 2019-06-18 01:17
    Ocena: 1.75 / 5
    Porażka! Nie polecam usług Netii. Z roku na rok Internet coraz wolniejszy i wolniejszy. Kontakt z obsługą klienta dobry, zaproponowane rozwiązanie, lecz kompletnie nic nie przyniosło. Zamiast się tak ogłaszać, zadbajcie o stałych klientów, którzy niedługo się będą bardzo szybko wykruszac.
    MiejscowośćRadłów
  • ~kms / 2019-06-11 23:08
    Ocena: 1.00 / 5
    mam to GUW.O od 3 miesięcy i walczę bez poz. rezultatów
    netia to wielkie oszustwo
    po kablu 150kB/s po wi fi ok 20kB/s
    kto dzisiaj lata z kablem po domu ?
    nigdy nie podpisujcie odbioru jeśli nie macie 80% zamowionego pakietu ( podpisałem bo na drógi dzień będzie w pelni śmigał , pan technik tak powiedział a ja uwierzyłem )
    mają tandetne rutery i techników bez wiedzy i polotu
    Zaletybrak
    Wadysame
    MiejscowośćWarszawa
  • ~rase33 / 2019-06-06 22:55
    Ocena: 1.00 / 5
    Nie polecam internetu w netii. Dzwonie do tych niekompetentnych ludzi średnio co tydzień od pół roku. Jest to banda kłamców, leni i amatorów nie potrafiących rozwiązać jednego problemu z zaniżoną prędkością internetu. Omijać szerokim łukiem.
    Miejscowośćolsztyn
  • ~. / 2019-05-28 22:31
    Ocena: 1.50 / 5
    niby szybkość 20 gb a muli jak na 3. Skoki są takie że przy grze pingów sa tysiące. Mam tylko że nie chce mi się chodzić.
    MiejscowośćKoszwały
  • ~Kasia / 2019-05-22 09:38
    Ocena: 1.00 / 5
    Dramat.
    Totalnie niekompetentni i nieogarnięci pracownicy. Jedne pisze/mówi jedno, a inny drugie.
    Bardzo długi czas oczekiwania na odpowiedź na reklamację.
    W przypadku odrzucenia, polecam pisać zawsze drugą i wytykać im wszystkie popełnione błędy, działa.
    Mimo pozytywnego rozpatrzenia reklamacji, nie umieją skorygować faktur, nie zapisują zmian i ponownie źle naliczają ceny, co skutkuje kolejną reklamacją, że znowu popełnili błąd.
    Nie polecam nikomu, szkoda czasu i nerwów na użeranie się z tymi " idiotami".
    Zaletybrak
    Wadyopisane w opinii
    MiejscowośćWrocław
  • ~somuel / 2019-05-21 14:17
    Ocena: 1.75 / 5
    Moja odpowiedź na ankietę. Sami sobie dopiszcie resztę. Firma o jakimkolwiek braku kompetencji. NIE POLECAM!

    Jestem Państwa klientem od prawie 3 lat. Do tej pory byłem bardzo zadowolony ze świadczonych usług z Państwa strony. Problemy się zaczęły w momencie, kiedy podobno router zaczął się psuć. Zaproponowaliście Państwo wymianę na nowy. Byłem początkowo bardzo zadowolony z jakości obsługi. Po wymianie routera na nowy internet zaczął notorycznie zwalniać a połączenie było nie stabilne. Wielokrotne marnowanie mojego czasu na oczekiwanie w kolejce na infolinii (o pieniądzach nie wspomnę, bo Państwa infolinia jest płatna) w celu zgłoszenia awarii. Usterka została "usunięta", a problem wracał po kilku dniach. Obsługa na infolinii (oprócz obsługi technicznej) jest całkowicie niekompetentna. Pomijam fakt, że zostałem zirytowany tym, że w związku z tym, że nie przedłużyłem umowę z Państwem moje usługi zostały powiększone o około 15% (złodziejstwo w biały dzień). Po wielokrotnej próbie zgłoszenia reklamacji, finalnie udało mi się to zrobić. Po 14 dniowym okresie na odpowiedź z Państwa strony otrzymałem pismo, że reklamacja jest w trakcie rozpatrywania i dostanę niebawem finalną odpowiedź. Odpowiedzi na zgłoszenie ani nie dostałem na piśmie ani na maila. W związku z tym postanowiłem zadzwonić na infolinię w celu uzyskania odpowiedzi na reklamację. Pytam się spokojnym głosem Pani na infolinii jaka jest odpowiedź na moje zgłoszenie reklamacyjne, a Pani zadaje mi pytania czy już zapoznałem się ze zgłoszeniem reklamacyjnym i kiedy dokonam płatności za usługi. Faktycznie usługi nie były opłacone przez 2 faktury, ale w związku z tym, że oczekiwałem na pełną odpowiedź reklamacyjną. Odkąd jestem Państwa klientem wszystkie płatności wykonywałem w terminie. Pani poinformowała mnie, że nie może udzielić mi informacji i może mnie połączyć z odpowiednim działem po czym się rozłączyła. Finalnie dodzwoniłem się we własnym zakresie do konsultantki i poinformowała mnie, że reklamacja została przyjęta i zostaną anulowane 1/30 z bieżącej faktury do zapłaty. Również zostałem poinformowany, że za każdym razem kiedy problem występuję jestem zobowiązany do zgłoszenia awarii. Płacę za stabilne świadczenie usługi, i jako normalny, pracujący człowiek nie mam czasu, żeby z każdą usterką dzwonić do Państwa (a było ich naprawdę sporo). Były jeszcze 2 sytuacje które nawet nie mam ochoty opisywać bo ani nie mam na to ochoty ani pewnie i tak nikt tego nie przeczyta. Byłem bardzo zadowolonym, lojalnym klientem a własną polityką i brakiem jakiejkolwiek kompetencji Państwa pracowników bardzo szybko zmotywowaliście mnie do złożenia wypowiedzenia. Miałem bardzo dobrą opinię na temat Państwa firmy. Od tego momentu będę omijać Netię szerokim łukiem i każdemu powiem jaka ta firma jest nie kompetentna.
    ZaletyDo pewnego momentu wszystko było ok.
    WadyKarygodny poziom obsługi klienta.
    MiejscowośćCieszyn
  • ~RTG / 2019-05-16 07:54
    Ocena: 1.50 / 5
    Dziadostwo od tygodnia mam wyłączony internet , TV bo miałam niedopłatę ....1,50zł !!!

    Dzwonienie po kilka razy do BOK i rozłączanie przez ich operatora to żenada. Nie polecam. Kiedyś Netia była OK teraz to dno.
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3915
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266