Wadysłaby internet
strona 44 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- nastepna »
-
~edi / 2019-08-09 14:37
powiem tak kupiłem pakiet 500mbs a realnie mam 30-40 , wiec to takie pierdolety z ich strony -
-
~yre81 / 2019-08-08 22:34
Podwójne faktury, obciążanie za sprzęt, ktory odeslano 1,5 roku wcześniej. Dramat odkąd firma jest przejęta przes polsat. MiejscowośćBielsko-Biała -
~Marcin / 2019-08-07 17:24
Nie polecam!!!! Częste awarie brak internetu dodzwonić się graniczy z cudem żenada...::. ZaletyŻadnychWadyKontakt z biurem obsługi, częste awarieMiejscowośćTrzebiatów -
~Ryszard / 2019-08-07 12:43
Po wielu latach w internetii odchodzę w kłótni, bo internet nie działa od paru miesięcy, a tylko faktury przychodzą do płacenia, a ja się pytam za co? A dziś mi konsultantka powiedziała przez telefon, że odłączy mi internet z końcem sierpnia, który nie działa od maja?! (sic) I była zdziwiona, że po tylu miesiącach awarii internetu z internetii mam nowego dostawcę, a kto normalny by czekał na 14. dniowe wielokrotne rozpatrzenie reklamacji w internetii???? ZaletybrakWadypłacenie za nic!!!! internet nie działa!!!!MiejscowośćWrocław -
~Artur / 2019-08-06 16:59
Obsluga klienta fatalna. Dorzucili jakies uslugi dodatkowe, za ktore kaza sobie placic. Przy probie kontaktu nie mozna sie do nich dodzwonic. Siedze na sluchawce juz pol godziny. MiejscowośćWrocław -
~Bartłomiej / 2019-08-06 13:17
Dno i 3m metry mułu. Wifi działa tylko na indukcję (jak przyłożysz telefon do routera).
Nie polecam.ZaletyMożliwość podłączenia innych operatorów w blokuWadyBrak zaletMiejscowośćBytom -
~Ave / 2019-08-06 12:10
Parametry internetu bardzo zaniżone, mam mieć 12 Mbps a jest w porywach 8 Mbps. Częste okresy całkowitych spowolnień internetu.
Żeby coś załatwić w Netii trzeba mieć święte nerwy. Dodzwonić się do biura obsługi to 30 minut oczekiwania a kontakt z obsługą najczęściej niewiele wnosi. Przesłano mi umowę przedłużającą w której wymienione są wszystkie możliwe opcje bez zaznaczenia wybranych, brak kosztów składowych jak i miesięcznego abonamentu. Nie mogę zaakceptować umowy z której nic nie wynika. Próbowałem się dodzwonić w tej sprawie, okazuje się że mają aktualizację systemu w godzinach pracy i będzie to trwało kilka godzin. Brak słów. Będę musiał rozejrzeć za innym operatorem.ZaletynikłeWadywiele pisaćMiejscowośćSkoczów -
~Paulina / 2019-08-01 18:41
Dnoo usługi cały czas się zacinaja 5 razy w roku u nas awarie ZaletyCenaWadyFatalna obsługa klienta, zgłoszenie awarii człowiek czeka i czeka 2dni i nic dzwoni drugi raz a tu się okazuje ze pani nie zaznaczyła i czekasz kolejne 48 h dno internet niski żeby ściągnąć film liczysz na cudd nie polecam. Aa i generalnie awaria z ich strony ! Min 5vrazy w roku ...MiejscowośćŁaziska Górne -
-
~Bravehart / 2019-07-30 13:59
2-3 urządzenia podłączone i internet masakryczny i jak oglądam jakiś film na internecie to muszę odrazu zmniejszać jakość.Trzeba czekać nieraz dzień jak zapłaci się internet żeby włączyli dostęp ZaletyInternet w miarę przyzwoity jak korzysta mało osóbWadyPraktycznie brak możliwości oglądania filmów w jakości HD .Jak korzysta 3 lub więcej osóbMiejscowośćBochnia -
~P / 2019-07-28 22:02
Internet to kpina. 2 urządzenia podłączone i łącze zapchane. Telewizja nie lepsza lekka burza i koniec oglądania. Porażka. ZaletyJak nie ma burzy i wiatru jest ok.WadySłaby Internet.MiejscowośćRadlin -
~Giorgi / 2019-07-27 15:40
Jestem mieszkańcem osiedla, na którym Netia ma wyłączność na dostawę usług multimedialnych (tv, internet). Od lat obiecują remont instalacji celem zapewnienia lepszych transferów i szerszego wachlarza usług. Dziś mija 4 lata, jak zarząd wspólnoty mieszkaniowej próbował wprowadzić innego dostawę na osiedle ale ten został odstraszony przez Netie, bo jak inaczej wytłumaczyć nagły brak kontaktu z firmą, choć ta do dziś dzień świetnie prosperuje?
Netia, jak już ktoś ładnie napisał to banda złodziei i oszutow. Przykład? Internet 100Mb kosztuje 50zl, na moim osiedlu max teoretyczny to 20Mb, a praktyczny to niecałe 9Mb a płaci się jak za 50. Nie ma możliwości tego zareklamować rozwiązanie wcześniejsze umowy to kary. Co zrobić? URzad ochrony... Jak namówię sąsiadów do pozwu zbiorowego.ZaletyBrakWadyWszystkoMiejscowośćOtwock -
~Łukasz / 2019-07-23 18:55
Po długich latach w netii, stwierdzam że i oferta jak i jakość jest na bardzo dobrym poziomie. Polecam MiejscowośćRybnik -
~koala / 2019-07-18 09:59
Netia , kiedyś jak szukała klientów, bardzo się starała o jakość usług.
Niestety dzisiaj lepiej poszukać innego dostawcy usług. Na stronie internetowej tworzą pozory biura obsługi, a naprawdę nic nie można załatwić. Zgłosiłem uszkodzony zasilacz, minęły cztery dni - zgłoszenie zamknięto , a ja dalej pozostaję z problememZaletyGiga nagrywarkaWadyZaniżona szybkość internetu,częste awarie ,skandaliczna dbałość o klienta i jego problemyMiejscowośćŚwidnica, pow. świdnicki -
~e2rdo / 2019-07-16 10:59
Przeniosłem abonament do Netii bo namówił mnie jej przedstawiciel, który oszukał mnie na 200 zł. wysyłając moja rezygnację z Vectrą miesiąc za wcześnie co spowodowało naliczenie opłat karnych za wcześnie zerwanie umowy. Reklamacja nic nie dała, przedstawiciel się wyparł że go informowałem o tym żeby rezygnację wysłał za miesiąc a nie od razu. Następnym razem i to polecam wszystkim, oficjalnie nagrywać rozmowy z przedstawicielami!
Abonament też miał być tańszy ale jak się skończył okres próbny to wyłączyli giganagrywarke i możliwość cofania oglądanego programu. Za taką przyjemność trzeba dopłacić 15 zł więc suma abonamentu w porównaniu do tego co miałem w Vectra będzie taka sama a mam mniej kanałów, więc podwójnie żałuję że się przeniosłem.
Do tego irytuje mnie bardzo powolny i awaryjny dekoder, którego raz dziennie trzeba odłączać od prądu aby się zresetował. Aplikacje na nim wgrane np. YouTube wieszają dekoder przy przewijaniu.
Na koniec obsługa klienta to porażka. W trakcie testów padła im usługa giganagrywarki. Pół godziny czekałem na połączenie z konsultantem który stwierdził że mają awarię i trzeba czekać. Czekałem więc, tydzień. Super!
Miałem mieć lepiej a wyszło gorzej niż źle.
Nie polecam nikomu.ZaletyCiut lepszy obraz niż w VectraWadyKłamliwy przedstawiciel
Wieszający się dekoder.
Awarie giganagrywarki.
Pakiety telewizyjne które dublują kanały.
Pół godziny na połączenie z serwisem to minimumMiejscowośćWarszawa -
~Wojtek / 2019-07-12 20:24
Podczas awarii czekałem 3 dni aby przywrócono mi TV i internet - reklamacja by odliczyć ten czas od opłaty zostało odrzucona. Cały czas wysyłają mi fakturę na złą kwotę, piszę do nich, oni przepraszają, mówią, że się pomylili, a miesiąc później robią to samo. Tak już od 3 miesięcy. Telewizja często zacina. To mój trzeci operator i ten jest pod każdym względem najgorszy. Nikomu nie polecam. MiejscowośćCzechowice-Dziedzice -
~Paweł S / 2019-07-09 20:55
internet bardzo wolny i drogi nie reagują na awarie przynajmniej jedna w tygodnu,cena z kosmosu, ZaletyJeżeli kogoś nie lubicie to można polecić mu internet w netiMiejscowośćWrocław -
-
~Amadeusz / 2019-07-09 16:28
Przestroga dla wszystkich, którzy zamierzają podpisać umowę z Netią/Internetią:
1. Umowę mam od 4 miesięcy, w tym czasie dwukrotnie miałem w przerwy dostawie TV/Internetu trwające dłużej niż tydzień
2. W umowie jest zapis, że usterki naprawiane są w 48H od zgłoszenia - to kpina
3. W tej chwili w całym bloku nie mamy Internetu od wtorku 2.07.2019, operator unika odpowiedzi co się dzieje
4. Konsultanci tłumaczą że Technicy nie są w stanie dostać się do skrzynek w piwnicy - kłamią, przy usuwaniu usterki wcześniej nie było takiego problemu
5. Z umowy: Operator grawrantuje dostęp do Internetu 24h/7 dni w tygodniu - kolejna kpina
6. Prędkość 150Mb jest tylko w teorii (nowy blok, nowa instalacja). Faktyczna prędkość 95Mb. Usterka została zgłoszona ale również nie było odpowiedzi.
7. Czas oczekiwania na odpowiedź mailową z BOK wynosi 3 tygodnie (lub wcale)
8. Czas oczekiwania na połączenie z konsultantem wynosi minimum 20 minut
9. Podczas zgłaszania awarii współmieszkańcowi zaproponowano pakiet danych na telefon komórkowy (zamiast naprawić usterkę)
10. Brak zapisów w umowie mówiących o rabacie na kolejnym rachunku w związku z awarią.
11. Sytuacja ma miejsce w Krakowie na ul. Kordiana 50B.
12. Być może to sprawa dla UOKiK ? -
~Kuba / 2019-07-08 16:53
Żenada!!!!! Najgorsza telewizja jaką kolwiek w życiu posiadam!!! Nie polecam nikomu. Największy syf na rynku!!!! WadyWszystko -
~Bartek / 2019-07-08 09:54
Zero ! Kompletne ZERO - powinni to zamknąć ! Nie mam w ogole internetu, jezeli juz to przez 5 minut i przerywa! Telefon domowy co chwile odcina, zasięg w komórce brak komentarza, ZERO kompletne. ZaletyBRAKWadyBrak internetu, telefonu, ciągłe przerwania awarie etcMiejscowośćKraków -
~Leszek / 2019-06-25 11:55
Dno. Telewizja notorycznie traci kontrast , wezwany serwisant próbował mi wcisnąć kit że ktoś ma mocniejszy router i on zaciąga sygnal????takiej bzdury nieslyszalem jeszcze. Internet działa jak by chciał a nie mógł. W przeciągu pół roku wymieniony trzeci router i znowu powtórka z rozrywki. Niepolecam. ZaletyBrak. Absolutnie brak.WadyKiepska jakości, kiepski serwis.MiejscowośćKatowice
strona 44 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 42
- 43
- 44
- 45
- 46
- nastepna »