Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3201 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Pako / 2011-04-21 13:19
    Ocena: 2.25 / 5
    Z Netia jest tak, że jeżeli płacimy i nic nie chcemy zmieniać jest ok, choć nie zawsze jak widać na moim przykładzie mają nieludzki syf w bazie danych odcieli mi neta bo jak się tłumaczą ja wysłałem pismo o rezygnacji o.0 co się okazało po kilku miesiącach walki, przypisali mi i innemu gościowi ten sam numer klienta on zrezygnowal mi odcieli ;]
    Efek: miesiąc bez neta, kosztów dotyczących aktywacji neta u innego operatora już nawet wole nie liczyć, ale to nei wszystko szanowna NEtia 3 miesiąc blokuje mój numer telefonu mimo iż definitywnie z nimi zerwałem umowę i za dwa dni mija 3 miesiące od zerwania umowy i znowu nie będe miał neta mimo tego iż płacę u innego już operatora (Netia dalej blokuje łącze)

    Podsumowując syf jakich mało niewidziałem większego porównałbym to do burdelu ale w burdelu pewnie są jakieś zasady, u nich nie.
    Jeśli ktoś chce sobie poćwiczyć cierpliwość i powtarzanie tekstu polecam ich infolinie mimo tego iż rozmawia się podobno z ludzi ma się wrażenie, że rozmawiamy z dyktafonem który się zaciął.

    Pozdrawiam, Paweł.
    ZaletyJednyny plus taki, że mało kiedy się zawiesił
    WadyNie starczy mi tu znaków na wypisanie wszystkich.
    3 lata 49/miesiac
  • ~Pan Pietruszka / 2021-12-08 16:11
    Ocena: 2.25 / 5
    Wszystkim, którzy szanują swój czas i dobre imię - stanowczo odradzam. Miałem podpisaną z nimi umowę w tzw. nowym budownictwie, jedyny w klatce miałem od nich switcha, reszta od Orange (nie dziwię się teraz). Prędkość zazwyczaj zgodna z umową, o ile nie występowały problemy techniczne, a te doprowadziły do wymiany rotera na swój i switcha na klatce, ponad tydzień bez neta. Żadnego przepraszam czy co. Przy zmianie lokum prosiłem o rozwiązanie umowy bez kar za przedtermin, ale odrzucono. Potem korespondencja się skończyła. Aż do dzisiaj - prawie pół roku od rozwiązania odezwała się firma Vindix i jakaś patusiara próbowała krzyczeć na mnie przez telefon. Nie spodziewała się, że umiem wyłączyć ;) W każdym razie: zero informacji of Netii jakie naliczono kary czy coś, do kiedy płatne i tak dalej. A przecież faktury wiedzieli gdzie przesyłać przez prawie 3 lata. Żenujące podejście. Pieniądze pacanom przelałem, ale generalnie wstyd mieć z nimi do czynienia.
    ZaletyNie biją po mordzie od razu.
    WadyWszystko przez automat, generalna olewka, słaba jakość usług, żenujące podejście do końcowych rozliczeń.
    MiejscowośćSuwałki
  • ~Pat / 2022-09-16 23:34
    Ocena: 2.25 / 5
    I teren 600MB tto w rzeczywistości ~470MB. TV ścina się niezależnie od rodzaju połączenia (LAN/Wii-Fii) obsługa kile ta, to kpina ( 3 otwarte zlecenia na usunięcie usterek, żadne nie zamknięte), obietnice bez pokrycia składane na infolinie i drogą mailową. Problem do dziś nie rozwiĄzany, dramat!
    ZaletyCena
    WadyJakość
    MiejscowośćAglomeracja Śląska
  • ~Paulina / 2019-08-01 18:41
    Ocena: 2.25 / 5
    Dnoo usługi cały czas się zacinaja 5 razy w roku u nas awarie
    ZaletyCena
    WadyFatalna obsługa klienta, zgłoszenie awarii człowiek czeka i czeka 2dni i nic dzwoni drugi raz a tu się okazuje ze pani nie zaznaczyła i czekasz kolejne 48 h dno internet niski żeby ściągnąć film liczysz na cudd nie polecam. Aa i generalnie awaria z ich strony ! Min 5vrazy w roku ...
    MiejscowośćŁaziska Górne
  • ~Paweł / 2018-01-07 11:53
    Ocena: 2.25 / 5
    Powiem krótko, byłem klientem Dialogu przez lata, wszystko chodziło jak należy dopóki Dialogu nie przejęła Netia. W Dialogu był stały niski ping, a przerwa zdarzyła się jedna na rok przez parę godzin lub 1 dzień maksymalnie. W Neti muszę restartować router i to często żeby mieć przez chwile normalny internet. Kiedy nie ma internetu albo coś się dzieje to oczywiście w obsłudze klienta wciskają że to moja wina i coś u mnie:) temat znam, nie jestem "zielony w te klocki" i nawet nie chce mi się już sprawdzać tylko czasem zadzwonię do paru osób u mnie w mieście i pytam czy u nich jest ten sam problem (odpowiedź oczywiście dostaję że "TAK" ) no to sprawa jasna.
    Nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadyduże pingi
    internet niestabilny
    przerwy w dostawie
    MiejscowośćŻagań
  • ~pdg52 / 2009-11-27 17:53
    Ocena: 2.25 / 5
    namówiony na stacjonarkę i promocję 1Mbit zostałem od 10 do 27 listopada2009 bez narzędzia pracy czyli internetu - problem z "kabelkiem" w centrali Skawiny skype tez często wybija i podła jakość ( w bloku jest końcówka światłowodu Netii)
    Zaletycena 30 - 40 PLN mniej na m-c
    Wady" zabrak netu 17 dni ( narazie)
    rok ?
  • ~Pedrom / 2010-09-26 10:26
    Ocena: 2.25 / 5
    Po długich namowach pracownika Netii podpisałem umowę na internet stacjonarny.mobilny i telefon i wtedy wszystko się zaczęło .Umowę podpisałem 30 07 10r internet miałem mieć od 01 09 10r.ale zapomniano o mnie , muszę non stop dzwonić i przypominać o tym co mi się należy .Internet stacjonarny otrzymałem sms 17.09.że mogę aktywować ale zapomniano o ruterze .po mojej interwencji otrzymałem i mogłem aktywować dn. 25.09.Modemu do mobilnego internetu i klawiatury żelowej jako prezent za zamówienie przez internet nie mam do dziś i nikt z biura obsługi nie może mi odpowiedzieć na moje pytania , ale dostałem propozycję złożenia reklamacji na której to Netia ma 30 dni.
    ZaletyDobra reklama
    WadyPropozycja tylko dla cierpliwych!!!
  • ~Piotr / 2019-02-08 10:27
    Ocena: 2.25 / 5
    Dramat z tym internetem jakiś czas bylo ok ale do jakiegoś czasu to nawet przez Wi-Fi nie mogę korzystać w domu bo nie działa
    MiejscowośćKraków
  • ~Piotr / 2020-04-22 17:57
    Ocena: 2.25 / 5
    łącze nie stabilne, często zrywane. Prędkość nigdy nie osiąga maksymalnego pułapu.
    Miejscowość84-242 Luzino
  • ~Pit7790 / 2016-03-19 20:39
    Ocena: 2.25 / 5
    Gdańsk Zaspa Młyniec ul.Skarżyńskiego 14.Kiedy tu wreszcie do jasnej cho...będą tu dostępne wasze normalne usługi-net stacjonarny,tv...a nie tylko ciągle poroponujecie mi tylko jakiś net LTE.W okolicznych blokach na tej ulicy nie widać tu waszych studzienek telekomunikacyjnych,a ledwie ulicę dalej już jest.Coś nie tak jest z tą ulicą???Mieszkam przecież na tym samym osiedlu.Zróbcie więc coś w końcu aby były już tu wasza infrastruktura.Podobno korzystacie też z studzienek Orange,a te są przy bloku w ogródkach.Orange kładzie na tym osiedlu już światłowody tak dla waszej wiedzy.
    Zaletyceny
    Wadybrak zasięgu w części Gdańska Zaspa Młyniec.
  • ~red / 2011-04-19 11:52
    Ocena: 2.25 / 5
    tak jak czytam wasze opinie o Netii kiedyś może i była to dobra firma na samym początku mieli ja Szwedzi ale odsprzedali ja jakieś firmie polowe i jest jak jest szkoda ze operatorzy internetowi maj nas wszystkich w głębokim poważaniu a ta ostatnia ich nowa usługa nic z niej nie wiadomo i tak ma być by klient był zakręcony na maxa i tak się dzieje ze wszystkim w naszym kraju .W Estonii dostęp do neta jest za darmo i gwarantuje to zapis w konstytucji ale to Estonia ...Najgorzej jest w małych miejscowościach i miasteczkach dostęp do neta..
    Zalety....
    Wady.....
  • ~remioslaw / 2013-06-13 11:17
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie polecam Netii. Wziąłem w promocji iternet, telefon i telewizję, najpierw wysłano mi zepsuty dekoder, później przy podłączaniu nowego dowiedziałem się, że do podłączenia kilku telewizorów będzie dodatkowa opłata abonamentowa, oczywiście sprzedawca na infolinii zataił to ale przez problemy z dostarczeniem mi sprzętu było już dawo po 10 dniowym okresie, w którym mógłbym zrezygnować. Wysłałęm reklamację, na infolini ajpierw powiedziano mi, ze mogę zrezygnować z nowego pakietu, a po przywróceniu starego mogę wybrać sobie nowy. Oczywiście kolejny konsultant wprowadził mnie w błąd bo później dostałem wiadomość, że nie można wprowadzać żadnych zmian, że stara umowa teraz obowiązuje na 2 lata, a za zrezygnowania z nowego pakietu mam zapłacić karę prawie 200zł, oczywiście reklamacja została rozpatrzona negatywnie. Każdy na infolinii mówi co inego i ogólnie panuje w firmie jeden wielki burdel, a klienta kara się chyba już za samą chęć rozmowy.
  • ~robert / 2014-08-06 20:06
    Ocena: 2.25 / 5
    mam internet w Netii w dwóch mieszkaniach w dwóch rożnych miastach w jednym działa rewelacyjnie żadnych uwag w drugim tragedia dziesiątki zgłoszeń do usługodawcy poprawiają parametry łącza na kilka godzin potem wraca wszystko do normy czyli nie działa już mam dość jak tylko umowa mi się skończy zmienię operatora w tym mieszkaniu gdzie nie chodzi
  • ~robert / 2020-01-19 22:34
    Ocena: 2.25 / 5
    nie polecam jak podpisywałem pierwsza umowe było ok do pewnego czasu zas pojawiły sie problemy przerwy w dostawie predkasc tragedia chodzi o internet stacjonarny po kablu orange po wielu tel do netii jakos sie poprawiło sie nawet jakoś chodził zbliżał sie koniec umowy po 5 tel dziennie z neti z nowa oferta obiecane złote góry no to umowe przedłużyłem i to był wielki bład NIGDY WIĘCEJ NETI NIE POLECAM
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTO
    Miejscowośćjarocin
  • ~Rysiu / 2013-01-18 09:48
    Ocena: 2.25 / 5
    Miałem do dzisiaj negatywne zdanie o Netii, uważam ze traktuje nowych klientów lepiej niż starych muszę płacić za telefony na infolinie i jeszcze kilka innych wad, ale teraz tez muszę uczciwie przyznać ze zaskoczyli mnie pozytywnie, w piątek uszkodził mi się netia spot zadzwoniłem około godziny 12 tego samego dnia okolo godziny 22 dostalem SMS ze nowy ruter został wysłany kurierem w poniedziałek około godziny 10 kurier przywiózł mi spota.
    Zaletyczasami potrafia pozytywnie zaskoczyc
    Wadytraktowanie nowych urzytkownikow lepiej niz stalych, oplata za tel. na infolinie, czasami dlugi czas oczekiwania na konsultanta
    okolo 6 lat
  • ~rzodkiewka / 2022-12-06 02:19
    Ocena: 2.25 / 5
    totalne g****
    nie polecam nikomu raz czekalam 1,5h az ktos laskawie odbierze telefon zamiast pracowac to popijaja sobie kawke albo spia, bezczelnosc!!! teraz czekam od 40 min bo oczywiscie znowu jakas j***** awaria i chyba sie nie doczekam! niektorzy ludzie pracuja z domu
    strata czasu i pieniedzy, ciagle cos jest nie tak z internetem, non stop sa jakies awarie, non stop cos nie dziala. a nawet jesli dziala to i tak dosc wolno i bardzo czesto sa problemy
    Zaletywzglednie cena, czasami jak juz konsultanci laskawie odbiora to sa mili
    Wadywydajnosc, predkosc, obsluga klienta, nie odbieranie telefonow, nieustanne awarie
    Miejscowośćwarszawa
  • ~s3bas / 2021-10-04 18:09
    Ocena: 2.25 / 5
    Inastlaca uslugi na czos nieokreslony poniewaz utkwilem w Polsce w czasie covidowym a internet byl niezbedny do pracy. Zapacilem na instalacje i zapewnino mnie ze potem bedzie mozna z ta umowa robic co zechce. Do czasu kiedy nie zdecydowalem ze moge zostac w Polsce chwile dluzej. Poprosilem o umowe na 9 miesiecy poniewaz uznalem ze szkoda pzeplacac > nie da sie trzeba na 24 miesiace. Tlumacze ze jest to zbyt dlugi czas bo nie wieaza z Polsa swojej przyszlosci. Nawet po porobnaniu do oferty konkurencji nie bylo takiej sily ktora sklonilaby netie do wspolpracy. Poprosilem o przyblizenie wraunkow wypowiedzenia: 30-dniowe wypowiedzenie na pismie i wsienka na torcie > zwrot router na moj koszt? Router ktorego od poczatku nie chcialem i ktory byl odlaczaony zaraz po wyjsciu instalatora z mieszkania. Dopytalem jeszcze czy moge dac wypowiedzenie wczesniej na konkretna date zeby mniej wiecej w tym terminie podlaczyc interneet konkurejcji > oczwysiscie mozna jesli jest to 30 dni plus. Napisalem wypoiwedzenie i wtedy zaczely sie telefony netii... dlaczego? Wyjasnilem sytuacje ale nikt nie potrafil dac mi tego co potrafi operator zapenwic nowemu klientowi. Czyli staary klient ktory placi zawsze rachunki o czasie nie jest netii potrzebny. Ale to nie koniec rewalecji. Kilka dni pozniej dostaje informacje od netii ze usuluga zostanie wylaczona rowno 30 dni od daty wplyniecia mojego wypowiedzenia. Po rozmowie z 3-ma konsulanatmi wszyscy zgodnie ztwierdzili ze takie jest prawo i ze jak wypowiedzenie wplynelo 3-ciego to 3-ciego ussluge netia musi wylaczyc. Na nic zdalo sie tlumacznie ze pracuje zdlanie i ze inny konsultant powiedzial cos innego. Kazali pisac reklamacje ktorej odpowiedz brzmiala tak jak odpwoiedz 3-ch konsulatantow. Nie wazne ze to pracownik netii popelnil blad - to ty kliencie sie tym martw. To nie nasz problem. Na szczecie inny oprator okazal sie bardziej elsastyczny i usluge podlaczyl wczesniej. Ale niemak po netii juz chyba zostanie....

    Dotadkowo obluga awarii wykonywana jest na odwal sie. Spadl mi tranfer do 100 mb a jak kazde dziecko wie tak czesto dzieje sie gdy z 6-ciu przewodo w sretce sa aktywne tylko 4. Napraw pana instalatora polegala na docisnieciu skretki do switcha. Czyli zetknijmy przewod nie waze ze jak kto poruszy to sie znowu rozaczy. Na moja prosbe o poprawienie zacisniecia przewodu uslyszlame ze to zostalo porzadnie zrobione...
    Zaletyinternet dobrej jakosci
    Wadytraktowanie klienta jak w PRL
    usuwanie usterek na odczepenego
    klient placacy abonament o czasie jest wrogiem
    klientowi ktory chce wypowiedziec umowe utrudnimy zycie
    ogolnie firma bez zasad kierujaca sie wylacznie zyskiem
    firma nie dbajaca o naprawianie blledow sowich pracownikow i o swoje imie
    MiejscowośćWrocław
  • ~SebakTychy / 2019-09-18 16:09
    Ocena: 2.25 / 5
    Telewizja przerywa , internet słaby i wfi ogółem do du.. Technik już tydzień się nie pojawia od zgłoszenia ..
    Zaletynie ma
    WadySame wady ..
  • ~Senior / 2022-08-09 15:53
    Ocena: 2.25 / 5
    Ogólnie nic sie nie zmieniło-czyli złodziejstwo.nie było wyjšcia,więc musielišmy kupić usługè netii.nagle okazało siè że drugi dekoder to kolejne ok.30 zł za aktywacjè-wczešniej brak info na ten temat.Wysyłka starego sprzętu na własny koszt i nawet nie potrafią zlecić kuriera.Przecież moge išć do innego operatora jak nie odpowiada oferta~komentaż pani sprzedającej umowę.Żadnych rabatów dla klientów zmieniających lokalizację usługi.Ewntualnie nieopłacalny rabat,bo nie rezgnując ze starej umowy dalej byšmy ponosili absurdalny koszt dodatkowy.Kategorycznie odradzam.P.S.Pani przez telefon miła,a przy bezpošrednim kontakcie bardzo sucha i urzędowa obsługa-chyba chodziło o to,że jak klient wrócił to i tak weźmie.
  • ~SL / 2019-01-30 13:24
    Ocena: 2.25 / 5
    Mam w Netii internet po miedzianym kablu z oszałamiającą prędkością 10 Mb/s za 39,90 PLN.
    Wchodząc na ich genialną stronę zaznaczam swój adres (dom jednorodzinny) i otrzymuję informację, że nie ma żadnych ofert dla mojej lokalizacji. Wybierając adres z numerem mieszkania otrzymuje informację że jestem w zasięgu ich światłowodu. Próba wyjaśnienia tej sytuacji na infolinii sprawia ważenie że człowiek ma do czynienie po drugiej stronie słuchawki ze skończonymi debilami.
    Każda rozmowa a przeprowadziłem ich kilka podkopuje wiarę w profesjonalizm tej firmy.
    Generalnie obsługa i wiedza ludzi na infolinii woła o pomstę do nieba.
    ZaletyInternet jaki jest taki jest ale jest (jeszcze)
    WadyParametry łącza (stosunek ceny do prędkości)
    MiejscowośćSwarzędz
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4550
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3916
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266