Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3209 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.84
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~nowy / 2013-02-01 18:50
    Ocena: 2.25 / 5
    Jeżeli masz za mało stresów to podpisz umowę z NETIĄ.Skandal jacy są konsultanci na infolinii :niekompetentni,nieuczciwi i niegrzeczni,potrafią włączyć ci muzyczkę i pozostawić cię na lini aż się rozłączysz albo w pół zdania żuci ci słuchawka.Po prostu niewiarygodne.
    Zaletyszok
    Wadyszok*
    4 tygodnie
  • ~Onaa / 2022-07-09 17:31
    Ocena: 2.25 / 5
    Netia ma super internet i super konsultantów w reklamie. Jeszcze kilka lat temu jak miałam problem to reakcja i pomoc była natychmiastowa. Podczas rozmowy konsultant odkłada słuchawkę bo mu się rozmowa nie podoba to chyba całkowity brak kultury i profesjonalizmu.
    WadyZbyt słaby internet lub wręcz przerwy.
    MiejscowośćGrudziądz
  • ~Opel / 2016-01-19 14:29
    Ocena: 2.25 / 5
    Odradzam ta firme, podpisalem umowe na 2 lata na 4mbity/s w 2011 roku. Nigdy podczas swiadczenia uslug nie dostalem zadnychg opcji szybszego internetu, zadnych ulg, zadnych atrakcynych okazji. po 5 latach rezygnuje z uslugi poniewaz za 50zl/miesiac moge dostac duzo lepsze warunki gdzie indziej. ODRADZAM!! 3/10
    Zaletymalo awarii
    Wadybrak zainteresowania klientem
    5 lat, 50zl/miesiecznie
  • ~oudekaas / 2013-08-22 10:00
    Ocena: 2.25 / 5
    podpisałem umowe jako osoba prywatna, przepisałem na swoja firme i mam ciągłe problemy z Netia. nie chciano mi zmienic abonamentu tel. mimo iz jeden z konsultantów przed przepisaniem na firme "przysiegal" ze bede mógł. po reklamacji , gdy okazalo sie ze nie moge uslyszalem ze " sie pomylil" :-) jednego miesiąca wyłączam usługi dodatkowe , słysze od konsultanta " własnie wyłączyłem Panu usługę" , za miesiąc widze opłate za te usługe na fakturze , dzwonie z info ,ze przeciez mialem miec wyłączone i słyszę " ok, własnie wyłączyłem panu usługe" .. szczytem lekceważenia mnie / no moze nie szczytem , bo Netia mnie jeszcze zaskoczy/ jest sytuacja z ostatnich dni, gdy wystawiono mi fakture za dwa okresy rozliczniowe za tel, w tym za jeden który juz zapłaciłem, brak pozycji na fakturze opłaty za internet poniewaz , jak usłyszalem " usługe mam w trakcie aktywacji " hehe, a własnie pisze ten koment korzystajac z internetu z netii , firma netia w ramach " wsparcia dla biznesu" podłączyła mi telefon po przeprowadzce TYLKO 13 dni po terminie , w koncu po co mi jako przedsiebiorcy telefon stacjonarny.... i słysze tylko od konultantów " bedzie , zrobimy, zanotoewalem, reklamacja, 30 dni , przyjdzie poczta." odradzam wszystkim firmom : omijajcie netie z daleka.
    Zaletyżadnych
    Wadycałkowity brak profesjonalizmu w obsłudze
    8
  • ~Pako / 2011-04-21 13:19
    Ocena: 2.25 / 5
    Z Netia jest tak, że jeżeli płacimy i nic nie chcemy zmieniać jest ok, choć nie zawsze jak widać na moim przykładzie mają nieludzki syf w bazie danych odcieli mi neta bo jak się tłumaczą ja wysłałem pismo o rezygnacji o.0 co się okazało po kilku miesiącach walki, przypisali mi i innemu gościowi ten sam numer klienta on zrezygnowal mi odcieli ;]
    Efek: miesiąc bez neta, kosztów dotyczących aktywacji neta u innego operatora już nawet wole nie liczyć, ale to nei wszystko szanowna NEtia 3 miesiąc blokuje mój numer telefonu mimo iż definitywnie z nimi zerwałem umowę i za dwa dni mija 3 miesiące od zerwania umowy i znowu nie będe miał neta mimo tego iż płacę u innego już operatora (Netia dalej blokuje łącze)

    Podsumowując syf jakich mało niewidziałem większego porównałbym to do burdelu ale w burdelu pewnie są jakieś zasady, u nich nie.
    Jeśli ktoś chce sobie poćwiczyć cierpliwość i powtarzanie tekstu polecam ich infolinie mimo tego iż rozmawia się podobno z ludzi ma się wrażenie, że rozmawiamy z dyktafonem który się zaciął.

    Pozdrawiam, Paweł.
    ZaletyJednyny plus taki, że mało kiedy się zawiesił
    WadyNie starczy mi tu znaków na wypisanie wszystkich.
    3 lata 49/miesiac
  • ~Pan Pietruszka / 2021-12-08 16:11
    Ocena: 2.25 / 5
    Wszystkim, którzy szanują swój czas i dobre imię - stanowczo odradzam. Miałem podpisaną z nimi umowę w tzw. nowym budownictwie, jedyny w klatce miałem od nich switcha, reszta od Orange (nie dziwię się teraz). Prędkość zazwyczaj zgodna z umową, o ile nie występowały problemy techniczne, a te doprowadziły do wymiany rotera na swój i switcha na klatce, ponad tydzień bez neta. Żadnego przepraszam czy co. Przy zmianie lokum prosiłem o rozwiązanie umowy bez kar za przedtermin, ale odrzucono. Potem korespondencja się skończyła. Aż do dzisiaj - prawie pół roku od rozwiązania odezwała się firma Vindix i jakaś patusiara próbowała krzyczeć na mnie przez telefon. Nie spodziewała się, że umiem wyłączyć ;) W każdym razie: zero informacji of Netii jakie naliczono kary czy coś, do kiedy płatne i tak dalej. A przecież faktury wiedzieli gdzie przesyłać przez prawie 3 lata. Żenujące podejście. Pieniądze pacanom przelałem, ale generalnie wstyd mieć z nimi do czynienia.
    ZaletyNie biją po mordzie od razu.
    WadyWszystko przez automat, generalna olewka, słaba jakość usług, żenujące podejście do końcowych rozliczeń.
    MiejscowośćSuwałki
  • ~Pat / 2022-09-16 23:34
    Ocena: 2.25 / 5
    I teren 600MB tto w rzeczywistości ~470MB. TV ścina się niezależnie od rodzaju połączenia (LAN/Wii-Fii) obsługa kile ta, to kpina ( 3 otwarte zlecenia na usunięcie usterek, żadne nie zamknięte), obietnice bez pokrycia składane na infolinie i drogą mailową. Problem do dziś nie rozwiĄzany, dramat!
    ZaletyCena
    WadyJakość
    MiejscowośćAglomeracja Śląska
  • ~Paulina / 2019-08-01 18:41
    Ocena: 2.25 / 5
    Dnoo usługi cały czas się zacinaja 5 razy w roku u nas awarie
    ZaletyCena
    WadyFatalna obsługa klienta, zgłoszenie awarii człowiek czeka i czeka 2dni i nic dzwoni drugi raz a tu się okazuje ze pani nie zaznaczyła i czekasz kolejne 48 h dno internet niski żeby ściągnąć film liczysz na cudd nie polecam. Aa i generalnie awaria z ich strony ! Min 5vrazy w roku ...
    MiejscowośćŁaziska Górne
  • ~Paweł / 2018-01-07 11:53
    Ocena: 2.25 / 5
    Powiem krótko, byłem klientem Dialogu przez lata, wszystko chodziło jak należy dopóki Dialogu nie przejęła Netia. W Dialogu był stały niski ping, a przerwa zdarzyła się jedna na rok przez parę godzin lub 1 dzień maksymalnie. W Neti muszę restartować router i to często żeby mieć przez chwile normalny internet. Kiedy nie ma internetu albo coś się dzieje to oczywiście w obsłudze klienta wciskają że to moja wina i coś u mnie:) temat znam, nie jestem "zielony w te klocki" i nawet nie chce mi się już sprawdzać tylko czasem zadzwonię do paru osób u mnie w mieście i pytam czy u nich jest ten sam problem (odpowiedź oczywiście dostaję że "TAK" ) no to sprawa jasna.
    Nie polecam.
    Zaletybrak
    Wadyduże pingi
    internet niestabilny
    przerwy w dostawie
    MiejscowośćŻagań
  • ~pdg52 / 2009-11-27 17:53
    Ocena: 2.25 / 5
    namówiony na stacjonarkę i promocję 1Mbit zostałem od 10 do 27 listopada2009 bez narzędzia pracy czyli internetu - problem z "kabelkiem" w centrali Skawiny skype tez często wybija i podła jakość ( w bloku jest końcówka światłowodu Netii)
    Zaletycena 30 - 40 PLN mniej na m-c
    Wady" zabrak netu 17 dni ( narazie)
    rok ?
  • ~Pedrom / 2010-09-26 10:26
    Ocena: 2.25 / 5
    Po długich namowach pracownika Netii podpisałem umowę na internet stacjonarny.mobilny i telefon i wtedy wszystko się zaczęło .Umowę podpisałem 30 07 10r internet miałem mieć od 01 09 10r.ale zapomniano o mnie , muszę non stop dzwonić i przypominać o tym co mi się należy .Internet stacjonarny otrzymałem sms 17.09.że mogę aktywować ale zapomniano o ruterze .po mojej interwencji otrzymałem i mogłem aktywować dn. 25.09.Modemu do mobilnego internetu i klawiatury żelowej jako prezent za zamówienie przez internet nie mam do dziś i nikt z biura obsługi nie może mi odpowiedzieć na moje pytania , ale dostałem propozycję złożenia reklamacji na której to Netia ma 30 dni.
    ZaletyDobra reklama
    WadyPropozycja tylko dla cierpliwych!!!
  • ~Piotr / 2019-02-08 10:27
    Ocena: 2.25 / 5
    Dramat z tym internetem jakiś czas bylo ok ale do jakiegoś czasu to nawet przez Wi-Fi nie mogę korzystać w domu bo nie działa
    MiejscowośćKraków
  • ~Piotr / 2020-04-22 17:57
    Ocena: 2.25 / 5
    łącze nie stabilne, często zrywane. Prędkość nigdy nie osiąga maksymalnego pułapu.
    Miejscowość84-242 Luzino
  • ~Pit7790 / 2016-03-19 20:39
    Ocena: 2.25 / 5
    Gdańsk Zaspa Młyniec ul.Skarżyńskiego 14.Kiedy tu wreszcie do jasnej cho...będą tu dostępne wasze normalne usługi-net stacjonarny,tv...a nie tylko ciągle poroponujecie mi tylko jakiś net LTE.W okolicznych blokach na tej ulicy nie widać tu waszych studzienek telekomunikacyjnych,a ledwie ulicę dalej już jest.Coś nie tak jest z tą ulicą???Mieszkam przecież na tym samym osiedlu.Zróbcie więc coś w końcu aby były już tu wasza infrastruktura.Podobno korzystacie też z studzienek Orange,a te są przy bloku w ogródkach.Orange kładzie na tym osiedlu już światłowody tak dla waszej wiedzy.
    Zaletyceny
    Wadybrak zasięgu w części Gdańska Zaspa Młyniec.
  • ~red / 2011-04-19 11:52
    Ocena: 2.25 / 5
    tak jak czytam wasze opinie o Netii kiedyś może i była to dobra firma na samym początku mieli ja Szwedzi ale odsprzedali ja jakieś firmie polowe i jest jak jest szkoda ze operatorzy internetowi maj nas wszystkich w głębokim poważaniu a ta ostatnia ich nowa usługa nic z niej nie wiadomo i tak ma być by klient był zakręcony na maxa i tak się dzieje ze wszystkim w naszym kraju .W Estonii dostęp do neta jest za darmo i gwarantuje to zapis w konstytucji ale to Estonia ...Najgorzej jest w małych miejscowościach i miasteczkach dostęp do neta..
    Zalety....
    Wady.....
  • ~remioslaw / 2013-06-13 11:17
    Ocena: 2.25 / 5
    Nie polecam Netii. Wziąłem w promocji iternet, telefon i telewizję, najpierw wysłano mi zepsuty dekoder, później przy podłączaniu nowego dowiedziałem się, że do podłączenia kilku telewizorów będzie dodatkowa opłata abonamentowa, oczywiście sprzedawca na infolinii zataił to ale przez problemy z dostarczeniem mi sprzętu było już dawo po 10 dniowym okresie, w którym mógłbym zrezygnować. Wysłałęm reklamację, na infolini ajpierw powiedziano mi, ze mogę zrezygnować z nowego pakietu, a po przywróceniu starego mogę wybrać sobie nowy. Oczywiście kolejny konsultant wprowadził mnie w błąd bo później dostałem wiadomość, że nie można wprowadzać żadnych zmian, że stara umowa teraz obowiązuje na 2 lata, a za zrezygnowania z nowego pakietu mam zapłacić karę prawie 200zł, oczywiście reklamacja została rozpatrzona negatywnie. Każdy na infolinii mówi co inego i ogólnie panuje w firmie jeden wielki burdel, a klienta kara się chyba już za samą chęć rozmowy.
  • ~robert / 2014-08-06 20:06
    Ocena: 2.25 / 5
    mam internet w Netii w dwóch mieszkaniach w dwóch rożnych miastach w jednym działa rewelacyjnie żadnych uwag w drugim tragedia dziesiątki zgłoszeń do usługodawcy poprawiają parametry łącza na kilka godzin potem wraca wszystko do normy czyli nie działa już mam dość jak tylko umowa mi się skończy zmienię operatora w tym mieszkaniu gdzie nie chodzi
  • ~robert / 2020-01-19 22:34
    Ocena: 2.25 / 5
    nie polecam jak podpisywałem pierwsza umowe było ok do pewnego czasu zas pojawiły sie problemy przerwy w dostawie predkasc tragedia chodzi o internet stacjonarny po kablu orange po wielu tel do netii jakos sie poprawiło sie nawet jakoś chodził zbliżał sie koniec umowy po 5 tel dziennie z neti z nowa oferta obiecane złote góry no to umowe przedłużyłem i to był wielki bład NIGDY WIĘCEJ NETI NIE POLECAM
    ZaletyBRAK
    WadyWSZYSTO
    Miejscowośćjarocin
  • ~Rysiu / 2013-01-18 09:48
    Ocena: 2.25 / 5
    Miałem do dzisiaj negatywne zdanie o Netii, uważam ze traktuje nowych klientów lepiej niż starych muszę płacić za telefony na infolinie i jeszcze kilka innych wad, ale teraz tez muszę uczciwie przyznać ze zaskoczyli mnie pozytywnie, w piątek uszkodził mi się netia spot zadzwoniłem około godziny 12 tego samego dnia okolo godziny 22 dostalem SMS ze nowy ruter został wysłany kurierem w poniedziałek około godziny 10 kurier przywiózł mi spota.
    Zaletyczasami potrafia pozytywnie zaskoczyc
    Wadytraktowanie nowych urzytkownikow lepiej niz stalych, oplata za tel. na infolinie, czasami dlugi czas oczekiwania na konsultanta
    okolo 6 lat
  • ~rzodkiewka / 2022-12-06 02:19
    Ocena: 2.25 / 5
    totalne g****
    nie polecam nikomu raz czekalam 1,5h az ktos laskawie odbierze telefon zamiast pracowac to popijaja sobie kawke albo spia, bezczelnosc!!! teraz czekam od 40 min bo oczywiscie znowu jakas j***** awaria i chyba sie nie doczekam! niektorzy ludzie pracuja z domu
    strata czasu i pieniedzy, ciagle cos jest nie tak z internetem, non stop sa jakies awarie, non stop cos nie dziala. a nawet jesli dziala to i tak dosc wolno i bardzo czesto sa problemy
    Zaletywzglednie cena, czasami jak juz konsultanci laskawie odbiora to sa mili
    Wadywydajnosc, predkosc, obsluga klienta, nie odbieranie telefonow, nieustanne awarie
    Miejscowośćwarszawa
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4518
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3507
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3209
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2552
Play Online
Ocena: 1.75, ilość opinii: 2248
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2086
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4722
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3973
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 3062
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2630
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2033
Mobile Vikings
Ocena: 4.52, ilość opinii: 1306