MiejscowośćWrocław
strona 42 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- nastepna »
-
~Madrista4ever / 2018-07-19 01:03
Jakość średnia, obsługa poniżej przeciętnej, oszustwo przy Canal+ niewybaczalne -
-
~Magdalena / 2019-08-13 15:37
Jestem klientem Netii od 8 lat. We wrześniu mam koniec umowy. Dzwoniąc Pani zaproponowała mi kolejne atrakcyjne warunki. Jednak nadmieniam że od roku mam problem z dekoderem gdyż jest wadliwy i kiedy się nagrzeje przestaje działać tv. Pomimo że jadę już na tym sprzęcie 8 lat i kolejna umowa ma być podpisana na 2 lata usłyszałam że nie mają wpływu na toczy nowy ruter dostanę. Śmiech na sali co 2 lata wraz z umową powinien być wymieniany sprzęt. Usłyszałam jednak ze jak się całkiem zepsuje to wtedy mogę dzwonić i złożyć wniosek o nowy. WadyNie dbanie o klientówMiejscowośćOława -
~Magdas / 2008-04-19 12:21
Kilka razy zdarzylo sie, ze nie dzialal. Parametry w normie ale bez rewelacji. Obsluga klenta jest skandaliczna. Z tego wzgledu po skonczeniu umowy zmienie operatora. Z takim lekcewazeniem klienta jeszcze sie nie spotkalem. ZaletyGeneralnie dzialaWadyobsluga klienta11 miesiecy -
~Mały John / 2014-02-02 18:11
niby internet jest a jakby go nie było, często się "zawiesza", restart modemu i idzie dalej ale ile razy tak można, ostatnio wycięło całą linię (telefon + internet) to sobie dali czas reakcji do 48 godzin, jak zadzwoniłem po 40 godzinach to się dowiedziałem ,że ROBOCZYCH !!!!
Kuriozum i robienie z klientów idiotów, to jak mam liczyć te 48 godzin? a może pracują 1 godzinę dziennie? Nie polecam tej sieci, jak skończy mi się umowa to od nich odchodzę, bezwarunkowo.ZaletybrakWadybardzo często zawiesza się, polaczenia telefoniczne rozłączają transmisję2 lata -
~Marcin / 2018-03-21 10:04
Działania firmy to próba przyciągnięcia klienta z pozoru atrakcyjną ofertą, która potem ulega zmianie ze względu na różne kruczki w umowie. Zanim podpisze się ich kompletnie niejasną umowę to trzeba ją najpierw zanieść do prawnika aby potem nie być zaskoczonym dziwnymi podwyżkami cen abonamentu (w przypadku reklamacji - ich odpowiedź jest zawsze taka sama: "sam się Pan na to zgodził" lub "tak jest zapisane w umowie".
Najgorsze co można zrobić pod podpisać z nimi umowę telefonicznie. Konsultanci tak przedstawiają, że aby być świadomym ile się będzie ostatecznie i za co płaciło trzeba by mieć przed sobą Excela i to wszystko przeliczać.
Ostatnio zadzwonili do mnie z ofertą przedłużenia umowy. Po miesiącu okazało się, że płacę tyle samo ale obcięli mi pakiet TV i zadowoleni twierdzą, że "sam się na to Pan zgodził. Tak zgodziłem się i dałem się nabrać. Moja wina, ale liczyłem że klientów firma traktuje uczciwie.WadyNaciągnie klientów
Niejasne umowyMiejscowośćWarszawa -
~Marcin / 2022-06-03 14:44
Nigdy nie ufajcie Netii. Nigdy. To nie dosc ze Wam padnie, to nikt nie odbierze od Was telefonu czy reklamacji. ZaletyZero.WadyNie działa net, nie odbierają telefonów, zaśmiecają klatki i miejsca publiczne -
~Marcin Ł / 2012-12-14 13:51
Co chwile rozłączało mi połączenie. Dzwoniłem do neti. miła pani odebrała po 5 minutach. przekazałem całe info powiedziała że przekieruje mnie do technika . 30 min czekania i nic kto mi zapłaci za telefon ?.... WadyW dupie klientjestem klientem 5 lat jak nie więcej -
~Marek Lewicki / 2013-10-08 19:42
Obiecywali 20 a przeważnie jest 4 Mb/sk
A przy niskich szybkościach telewizja chodzi tak marnie, ze oczy bolą
Z cała pewnością do HD to się ma jak ruska kosiarka do mercedesa.ZaletyOgólnie działa stabilnie i jak na moje potrzeby internetowe - wystarczająco. Ale dałem się namówić na telewizję. A tu juź szybkość odgrywa powazna rolę. I niestety. jeśli idzie o szybkość - to mam ok 20% tego za co płacęWadybrakuje mi tych 80% z tego za co płacęZ usług Netii korzystam już kilka lat, przeniosłem się z Neostrady, bo to był zupełny horror -
-
~MiB / 2010-07-14 10:28
Do 1 lipca byłem związany z TP w ramach umowy terminowej na usługę Neostrada.
W kwietniu po kontakcie z doradcą Netii podpisałem umowę na świadczenie usług Internetowych.
Podpisałem też oświadczenie, aby Netia w moim imieniu rozwiązała umowę z TP po jej wygaśnięciu.
Obecnie mamy połowę lipca. TP przysłała mi fakturę za lipiec o podwyższonej wysokości (pewnie za karę, że nie przedłużyłem umowy) w porównaniu z opłatami w trakcie trwania umowy terminowej.
Kontakt z doradcą Netii nawiązany w celu wyjaśnienia sprawy, zakończył się wyjaśnieniem, że umowa została nie wiadomo czemu anulowana, a wypowiedzenie umowy do TP nie wiadomo czemu nie zostało przesłane. Najciekawsze jest to, że w czasie trwania oczekiwania na aktywację usługi od Netii miałem kilka telefonów od ich doradców, którzy zachęcali mnie do skorzystania z ich oferty.
Krótko mówiąc moim zdaniem- totalna niekompetencja !!!
Z pewnością nie skorzystam z oferty Netii. Jak w ten sposób traktują klientów na starcie, to jak będzie później ?
Nie przedłużę też umowy z TP za dziwaczne "opłaty karne" po zakończeniu umowy terminowej.
Czas na Internet stacjonarny z ERY. Życzcie mi powodzenia. Pozdrawiam wszystkich !ZaletyCeny.WadyWszystko pozostałe.- -
~Michał / 2019-01-05 13:45
Najgorszy dostawca internetu z jakim miałem do czynienia. Ciągle jakieś awarie. Od kilku dni mam internet przez kilkadziesiąt minut, później przez tyle samo nie mam. MiejscowośćWrocław -
~Miliosek / 2014-09-17 16:54
Dno, czasami nie ma 2 tygodnie internetu WadyCzęste problemy z dostępnością, słaby kontakt4 lata, około 45 zł teraz, niestety w mojej lokalizacji nie ma dużego wyboru. -
~miłosz / 2016-06-06 14:53
Usługa Max 50 - teoretyczna prędkość maksymalna to 50 MB/S. Faktycznie: 30, 40 ( do 80% "zadeklarowanej" ) albo i 1 MB/S- jak Netii wygodnie - umowa tego nie reguluje. Tyle, że jest to prędkość jedynie pomiędzy Netią a abonentem. Pliki z naprawdę szybkich serwerów: np. z Turbobit (konto premium) pobierane są z maksymalną prędkością 4 MB/S. Przypominam, że nazwa usługi sugeruje 50. Konsultanci: każdy podaje inną informację. Rozłączają się systematycznie. Częste awarie. Czas usunięcia awarii do miesiąca. Nikt za nic nie czuje się odpowiedzialny. Ignorancja. Czy inni operatorzy są rzetelniejsi? Nie wiem. Nie sądzę. To Polska, tu się dba o abonament, nie o abonenta. ZaletyJeśli ktoś lubi klimaty późnej komunyWadyIGNORANCJAMax 50 -
~Mirosław / 2021-02-19 10:19
Przy rezygnacji nie miałem internetu przez długi czas.
Chyba na złość?
Infolinia nie pomagała,twierdzili,że bedzie ok.
NIGDY WIĘCEJZaletybrakWadyw/wMiejscowośćWadowice -
~MRX / 2022-04-21 10:50
Mieszka w samym Centrum miasta (Katowice) prędkość Internetu to MAKSMALNIE 1 Mb/s a zazwyczaj to 700 lub 800 kb/s dodam że chodzi o prędkość łącza na kablu koszt 160 zł miesięcznie nad poprawa prędkości Internetu pracują od 4 lat taka prędkość Internetu była na początku lat 90 nie polecam Zaletynie znalazłemWadyprędkość Internetu
praca nad poprawa prędkości trwa od 4 latMiejscowośćKatowice -
~Nick ważny / 2018-04-22 01:03
No szlag mnie już trafia z tym zasr.... internetem od NETII !!!
Szału można dostać !!!
Usługa na łączu TEPSY.
Co wejdę w grę , to restartuje się modem.
Przy normalnym przeglądaniu stron WWW (np. YT) problem występuje , ale rzadziej.
Chyba przejdą pod lokalnych dostawców , bo już psychicznie wysiadam.
Jeszcze sprawdzę jak się sprawa ma na nowym routerze , bo mają wymienić.
Jak to nie pomorze , to spier.... z tego cyrku , bo umowa dawno wygaasła.ZaletyJakieś są |?WadyWyżej opisaneMiejscowośćWieluń -
~Nie polecam / 2014-12-12 17:11
Korzystam z ich usług już 6 rok, i w sumie to bym nie narzekał gdyby nie:
1. Niekompetencja osób pracujących w tej firmie,
2. Internet działający raz mega super (pełna prędkość - nie ma się do czego przyczepić) ale często też zdarza się, że nie mam 100mb/s i telewizji którą mam w ofercie nie da się oglądać.
3. Od czasu do czasu możemy nie mieć internetu z powodu zwykłego ich błędu, lub awarii. Naprawienie tego problemu trwa około tygodnia albo więcej. TYDZIEŃ BEZ INTERNETU! KTO TO WIDZIAŁ W TYCH CZASACH?!
4. Nie odpisują na maile, często nie odbierają telefonu.ZaletyDość szybki internet za nie dużą kwotę.WadyTak jak wyżej wymienione.6 lat, 58zł/miesięcznie internet 50mb/s + 70 programów TV -
-
~nowy / 2013-02-01 18:50
Jeżeli masz za mało stresów to podpisz umowę z NETIĄ.Skandal jacy są konsultanci na infolinii :niekompetentni,nieuczciwi i niegrzeczni,potrafią włączyć ci muzyczkę i pozostawić cię na lini aż się rozłączysz albo w pół zdania żuci ci słuchawka.Po prostu niewiarygodne. ZaletyszokWadyszok*4 tygodnie -
~Onaa / 2022-07-09 17:31
Netia ma super internet i super konsultantów w reklamie. Jeszcze kilka lat temu jak miałam problem to reakcja i pomoc była natychmiastowa. Podczas rozmowy konsultant odkłada słuchawkę bo mu się rozmowa nie podoba to chyba całkowity brak kultury i profesjonalizmu. WadyZbyt słaby internet lub wręcz przerwy.MiejscowośćGrudziądz -
~Opel / 2016-01-19 14:29
Odradzam ta firme, podpisalem umowe na 2 lata na 4mbity/s w 2011 roku. Nigdy podczas swiadczenia uslug nie dostalem zadnychg opcji szybszego internetu, zadnych ulg, zadnych atrakcynych okazji. po 5 latach rezygnuje z uslugi poniewaz za 50zl/miesiac moge dostac duzo lepsze warunki gdzie indziej. ODRADZAM!! 3/10 Zaletymalo awariiWadybrak zainteresowania klientem5 lat, 50zl/miesiecznie -
~oudekaas / 2013-08-22 10:00
podpisałem umowe jako osoba prywatna, przepisałem na swoja firme i mam ciągłe problemy z Netia. nie chciano mi zmienic abonamentu tel. mimo iz jeden z konsultantów przed przepisaniem na firme "przysiegal" ze bede mógł. po reklamacji , gdy okazalo sie ze nie moge uslyszalem ze " sie pomylil" :-) jednego miesiąca wyłączam usługi dodatkowe , słysze od konsultanta " własnie wyłączyłem Panu usługę" , za miesiąc widze opłate za te usługe na fakturze , dzwonie z info ,ze przeciez mialem miec wyłączone i słyszę " ok, własnie wyłączyłem panu usługe" .. szczytem lekceważenia mnie / no moze nie szczytem , bo Netia mnie jeszcze zaskoczy/ jest sytuacja z ostatnich dni, gdy wystawiono mi fakture za dwa okresy rozliczniowe za tel, w tym za jeden który juz zapłaciłem, brak pozycji na fakturze opłaty za internet poniewaz , jak usłyszalem " usługe mam w trakcie aktywacji " hehe, a własnie pisze ten koment korzystajac z internetu z netii , firma netia w ramach " wsparcia dla biznesu" podłączyła mi telefon po przeprowadzce TYLKO 13 dni po terminie , w koncu po co mi jako przedsiebiorcy telefon stacjonarny.... i słysze tylko od konultantów " bedzie , zrobimy, zanotoewalem, reklamacja, 30 dni , przyjdzie poczta." odradzam wszystkim firmom : omijajcie netie z daleka. ZaletyżadnychWadycałkowity brak profesjonalizmu w obsłudze8
strona 42 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 40
- 41
- 42
- 43
- 44
- nastepna »