strona 41 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- nastepna »
-
~gość / 2019-10-29 23:04
Jestem zawiedziona i rozżalona obsługą Netii i podejściem do klienta przez firmę Netia. Ic usługi są drogie (Telewizja, Internet, Telefony komórkowe). Ponadto po śmierci taty doliczyli notę obciążeniową ponad 100 zł za przedwczesne rozwiązanie umowy na telefon komórkowy... Z przyzwoitości już mogliby tego nie robić!!! W innej sieci, gdzie swojego czasu pracowałam, jednej z największych w Polsce, nigdy by nam do głowy nie przyszło żeby naliczyć w takim przypadku jakąkolwiek notę obciążeniową... -
-
~Leilas / 2019-10-28 21:14
Podpisalam umowe w marcu na 2 lata, za 43 zl /miesiac. TV i internet dzialay dobrez. Do czasu, az kilka miesiecy pozniej chcialam sie wyprowadzic. Okazalo sie ze na nowym adresie Netia nie ma swojego lacza, tylko dzieli z orange.
Nie moglam oczywiscie zerwac umowy, bo naliczyliby mi kare na ponad 1000 zl. Ale zaproponowano mi rozwiazanie- 90 zl na miesiac (ponad 100% drozej, bo takie sa oferty), przeniesienie, ktorego czas moze zajac 21 dni, i podpisanie kontraktu na 24 miesiace. Szok, ze stalym klientom oferuje sie takie rozwiazania, tylko zeby zlapac nowego, to sie oferuje 43 zl na miesiac, albo 3 miesiace za darmo. Zmiana adresu to moj problem, poniewaz oni podisali umowe na moj stary adres. Wiec mam teraz tyle do placenia, poniewaz to ze Netia nie ma laczy, to wina klienta, a jak sie przeprowadza to musi podpisac nowy kontrakt. Rozniez nowym klientom obecuje sie podlaczenie uslug w 3 dni, ale przeniesienie na druga strone ulicy moze zajac do 21. Zero progresowychh rozwiazan, podejcie do klienta zerowe. Uwaga dla potencjalnychh klientow, ktorzy zlapia sie w sidla kolejnej firmy, ktora zeruje na klientach.WadyZla obsluga klienta, brak optymalncyhh rozwiazan dla klientow, nie polecam -
~Piwo / 2019-10-28 19:42
Najtańsza i najgorsza oferta. Ping - wieczność, faktyczna prędkość poniżej 5% obiecywanej. Nie kupujcie tego, bo niedługo będę miał transfer jak na GPRS.
Już teraz darmowe aero ma lepsze parametry transmisji.ZaletyCenaWadyBrak połączenia, częsta prędkość poniżej 1Mbit (teoretycznie 20Mbit)MiejscowośćWarszawa -
~Ag / 2019-10-28 13:43
DNO!! Zgłaszam awarie średnio 1 w mcu, ludzie na infolinii rozłączają się jak pytam o ich imię i nazwisko, są bezczelni do granic wytrzymałości kiedy zgłaszam awarie po raz 40000. Poczytajcie sobie regulamin do umowy, wszystko na niekorzyść klienta i generalnie większość to z góry to nasza wina :) uciekać ! MiejscowośćJastrzębie-Zdrój -
~poszkodowany Klient / 2019-10-28 13:06
Witam, przepraszam trochę zmienię temat. Proszę unikać Netii. Przedstawiciele Handlowi Netii są wyspecjalizowanymi oszustami. Mówią Klientowi co chce u usłyszeć. Starają się być mili i wiarygodni. Umowę podpisujemy, celowo pogmatwaną, od groma stron, ufamy opiekunowi Netii. A później się okazuję opiszę na swoim przypadku że: nie mam rachunku 59zł tylko 90zł. że nie mogę się wycofać po 30 dniach bez kar i zgodnie regulaminem jak obiecał przedstawiciel Netii tylko po roku. Wcześniejsze rozwiązanie umowy to duże kary finansowe. A centrala Netii na te oszustwa przedstawicieli daje przyzwolenie. Np centrala tłumaczy że nie wie jak dokładnie brzmiała rozmowa a przedstawiciel po podpisaniu umowy się wszystkiego wypiera i nie odbiera telefonów. Proszę Was unikajcie Netii lub bardzo uważnie czytajcie umowy, a przedstawicieli w ogóle nie słuchajcie, bo Wam zrobią pranie mózgu i Was oszukają. A centrala Netii Was przestraszy o skutkach nie płacenia lub zrezygnowania z umowy.pozdrawiam
oszukany Klient NetiiZaletybrakWadyjak wyżej opisałemMiejscowośćwarszawa -
~Heniek / 2019-10-26 21:25
Jestem klientem Netii od 8 lat. Teraz mam umowę na 150 Mbps. Dzisiaj zrobiłem speedtest, wyszło 205 Mbps pobieranie. Działa super. Generalnie działa bardzo dobrze. Uwagi, monterzy bardzo nie lubią pracować po 14. Polecam. ZaletyChodzi prawidłowo, własciwie brak awarii.WadySzkoda że nie można zmieniać umów w trakcie na korzystniejsze.MiejscowośćBolesławiec -
~Jo / 2019-10-24 18:44
Straszna firma, traktowanie klienta bez szacunku, okłamywanie. Moja mama przez rok płaci za telewizję której nawet jej nie podłączono! Jest starszą panią i łatwo było jej wmówić że dekodera nie trzeba podłączać. Zdziwiło mnie gdy sprawdziłam że nie ma programów za które płaci. Ma tylko podstawowe z kabla, które dla emerytów są za darmo. Próbowałam to załatwić w biurze Netii – odesłano mnie do telefonu i działu obsługi. Dzwonię już od dłuższego czasu i po godzinie czekania za każdym razem zostaję powiadomiona że technik zaraz oddzwoni, co NIGDY nie następuje. Dziś powiadomiono mnie opryskliwym głosem że nie wiadomo kiedy to będzie załatwione bo są ważniejsze sprawy! To nie jest pierwszy problem z Netią. Po zakończeniu umowy jak najszybciej zmieniamy firmę. Zdecydowanie NIE POLECAM. ZaletyBrakWadyWiele -
~Jo / 2019-10-24 18:42
Straszna firma, traktowanie klienta bez szacunku, okłamywanie. Moja mama przez rok płaci za telewizję której nawet jej nie podłączono! Jest starszą panią i łatwo było jej wmówić że dekodera nie trzeba podłączać. Zdziwiło mnie gdy sprawdziłam że nie ma programów za które płaci. Ma tylko podstawowe z kabla, które dla emerytów są za darmo. Próbowałam to załatwić w biurze Netii – odesłano mnie do telefonu i działu obsługi. Dzwonię już od dłuższego czasu i po godzinie czekania za każdym razem zostaję powiadomiona że technik zaraz oddzwoni, co NIGDY nie następuje. Dziś powiadomiono mnie opryskliwym głosem że nie wiadomo kiedy to będzie załatwione bo są ważniejsze sprawy! To nie jest pierwszy problem z Netią. Po zakończeniu umowy jak najszybciej zmieniamy firmę. Zdecydowanie NIE POLECAM. ZaletyBrakWadyWieleMiejscowośćLondon -
-
~Pam / 2019-10-23 18:58
Chciałam być klientem tego operatora. Podpisałam umowę, przyszedł instalator, stwierdził, że nie ma możliwości i koniec kontaktu. Nic,że piętro niżej korzystają z usług tego operatora. Przy podpisywaniu umowy też nie było problemów z dostępem do netu. Po tygodniu milczenia zapytanie w salonie co dalej? Czekać na odpowiedz netii. KOlejny tydzień i sms,że umowa zaakceptowana i czekać ma montera. Po czym dostaję list, w którym "z przyczyn technicznych" nie ma mozliwości aktywacji usługi i wypowiadają umowę w trybie natychmiastowym, wdrażają procedurę zawieszenia usługi (której nawet nie uruchomili). Pismo skonstruowane oschle, w ostrym bełkocie powoływując się na paragrafy. Wręcz chamskim. Poczułam się jak dłużnik z 6 półrocznym stażem niepłacenia. NIGDY w życiu nie polecę tego operatora!!! Wystarczyło zwykłe przepraszam. I trochę więcej zaangażowania. MiejscowośćGrudziądz -
~Czekaj / 2019-10-22 22:02
Nie polecam w ogóle.Dwukrotnie brak Internetu +Tv a zero chęci skontaktowania się z abonentem tylko informacje,że działa co w rzeczywistości nie jest prawdą.Każdy z infolinii przyjmuje zgłoszenie i tyle, każą czekać, czekać .... i tak trwa ponad 5 dni.Oczywiście jeśli chcesz zmienić warunki umowy to zadbają o bardzo szybki kontakt ale tylko i wyłącznie w tym i żadnym innym przypadku.Jeśli coś nie gra to radź sobie sam. ZaletyBrakWadyJak wyżejMiejscowośćWrocław -
~Wkurzony / 2019-10-21 17:05
Jestem w Netii już półtora roku i mogę powiedzieć, żeby nikt tego nie brał. Obsługa klienta to dramat. A usługi pozostawiają wiele do życzenia. Sam internet zrywa co parę godzin. A aktualnie juz 3 dni nie ma internetu w ogóle, gdyż netia postanowila wyłączyć usługę dla starszych modemów nie wymieniając ich wcześniej na nowy. Tak więc juz 3 dni czekam aż jaśnie Pan pojawi się u mnie w progu i łaskawie wymieni modem. MiejscowośćŁódź -
~Hshsj / 2019-10-19 10:01
To jest masakra.. Nie bierzcie j nich nic, totalne zero MiejscowośćWadowice -
~Qwerty1233 / 2019-10-16 16:34
Ta Netia to jest dramat. Nikomu nie polecam. A dodzwonić się do obsługi klienta to dopiero cud. ZaletyŻadnychMiejscowośćWłocławek -
~Crys / 2019-10-12 10:32
Zamiast 10 Mb mam od 2 do 4,75 mam zamiar zrezygnować z ich usług bo sytuacja taka trwa od maja Wadysłaby internetMiejscowośćWrocław -
~Zbyszek / 2019-10-09 10:10
ludzie pisza glupoty wszystko dziala super.Posiadam netie ponad cztery lata jedyna awrarja to jak ukradli kabel MiejscowośćJaworzno -
~Skb / 2019-10-08 18:16
Stanowczo odradzam tego operatora. Internet nie działał tak jak powinien. Podejście do klienta fatalne, bardzo ciężko dodzwonić się na infolinie. Oczekiwanie na połaczenie trwa 20min. Jak już raczą odebrać to żadnych konkretnych informacji nie udzielają, nie wspominając o jakiejkolwiek pomocy. Po rozwiązaniu umowy to kontakt jeszcze gorszy. W celu pozyskania klienta są mili i pomocni, a po zakończeniu współpracy nie raczyli poinformować o braku otrzymania zwrotu i wysłali wiadomosc po miesiącu. ZaletyŻadnychWadySzybkość Internetu
Obsługa klienta
Kontakt telefoniczy i mailowy z Biurem Obsługi KlientaMiejscowośćBydgoszcz -
-
~jn / 2019-10-05 19:12
stanowczo odradzam internetu netia bo to strata pieniędzy i czasu ZaletyżadneWadyciągłe spowalnianie i brak internetuMiejscowośćZamość -
~stevie.stefanowicz@gmail.com / 2019-10-04 18:36
Dwa lata i bez problemow. Po roku przeprowadzilem sie do innej miejscowosci gdzie nie bylo miedzi a na takiej bylem. W jeden tydzien zalatwilismy renegocjacje umowy na swiatlowod i montaz w nowym mieszkaniu. Kontakt z obsluga/infolinia bezproblemowy, zalatwiaja wszelkie sprawy od reki praktycznie. TV i internet (predkosc taka jaka jest oferowana a czasem nawet wieksza) bez zarzutow. Polecam i nie sluchajcie opinii ponizej bo to perfidnie proba oslabienia Netii (dawny dialog). A jak ktos ma watpliwosci to popytac znajomych, ktorys napewno posiada. ZaletySzybki internet, dobra jakosc sprzetu, uslugi bez zarzutu, dobry kontakt z obsluga/infoliniaWadyBrakMiejscowośćŻagań/Zgorzelec -
~WOJCIECH / 2019-10-03 13:24
Stanowczo ODRADZAM korzystana uslug z tej firmy. Centrum obslugi klijenta to jakis zart. podejscie do klijenta DRAMAT. ZaletyZADNEWadyPREDKOSC INTERNETU SLABA TO DELIKTNIE MOWIAC, ROZMOWA Z KONSULTANTAMI TO STRATA CZASU. DRAMATMiejscowośćLODZ -
~Mariusz / 2019-10-02 18:54
Netia jako jedyny dostawca ma tak utrudniony kontakt z klientem (w tym przypadku biznesowym)
MIESIĄC czekałem na montaż internetu, kolejny MIESIĄC w którym 3 razy był serwisant naprawić sprzęt i internet nadal nie działa (oczywiście fakturki wpływają terminowo i wymaga się ode mnie także terminowej zapłaty, natomiast chyba nie rozumieją tego że w dzisiejszych czasach firmy często potrzebują internetu żeby móc zarabiać).
Każda osoba na infolinii mówi zupełnie co innego. Kiedyś jak poprosiłem technika żeby poczekał na mnie 15 minut to powiedział żebym sp******ł. Gdyby nie fakt że jako jedyni mają łącza w tym miejscu wybrałbym kogokolwiek, nawet jeśli internet mieliby przynosić w wiaderkach ludzie z plemion z afryki - łatwiej się z nimi dogadać i obsługa zdecydowanie bardziej cywilizowana.
Na innych lokalizacjach mam UPC, zawsze montaż w 48h, szybka instalacja i brak czekania godzinami i patrzenia się w ścianę aż łaskawie ktoś w końcu uruchomi usługę.
Mam nadzieję że ta postkomunistyczna firma w końcu zbankrutuje, a przejmą ją jakieś bardziej normalne przedsiębiorstwa. Dziwię się że firma z tak beznadziejnymi usługami, tak skandalicznym podejściem do klienta ma prawo istnieć na rynku.
Z życzeniami powrotu do normalności i dobrej obsługi klienta.
Nie pozdrawiam.Wadysame wadyMiejscowośćWrocław
strona 41 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 39
- 40
- 41
- 42
- 43
- nastepna »