Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3201 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Bogusia / 2017-12-18 11:02
    Ocena: 2.25 / 5
    Tragiczna obsługa klienta, każdy konsultant mówi co innego wysyłają nie to co zamawiasz po to żebyś płacił więcej. Nie dałam się nabrać 2 godz na telefonie poskutkowaly.
    MiejscowośćŁódź
  • ~bosso47 / 2010-03-17 01:32
    Ocena: 2.25 / 5
    Umowę na dostawę internetu 1Mbs/256Mbs, podpisałem na 3 lata. Minęło już 2,5 roku.Pierwszy rok,gdyż to początek istnienia tak na większą skalę Netii był wspaniały Transfer w normie a nawet ponad.Minął roczek Netia zaczęła pozyskiwać coraz więcej użytkowników i zaczęły się problemy.Telefony do BOK i reklamacja na transfer i wyłączanie neta. W BOK usłyszałem ze to wina TP.Reklamacje przyjmowane a nie realizowanie.Zawsze wina TP lub klienta, a to wirus a to zła konfiguracja a to wina modemu czy routera, tylko nie NETII. Obecnie te same problemy choć download ustabilizował się i jest w normie natomiast upload 45-150Mbs i nie idzie się doprosić od 1,5 roku o większy czyli taki jak w umowie. W BOK babki nie mają zielonego pojęcia, odkładają słuchawkę. Gdy odbierze facet to pewne że wina jest po stronie użytkownika i nie odkładają słuchawki. Olewanie klienta całkowite. Chciałem nadmienić, że jednocześnie zamawiałem internet dla brata i ten sam problem.Mieszka w innej miejscowości.
    ZaletyObecnie brak
    WadyJak w treści tekstu.
    2,5 roku
  • ~Darek / 2010-02-19 18:41
    Ocena: 2.25 / 5
    Chciałem zamówić internet z Neti za 49 zł 4MB/1MB na 24 miesiące, bez telefonu, okazuje się, że po 3 miesiącach kwota ta wynosi 59 zł (dodatkowa opłata to opłata za program anty wirusowy 9.89 zł).
    Mam zainstalowany program antywirusowy w kompie, i dodatkowy mi nie potrzebny, niestety w formularzu zamówienia na Netia.pl nie można odznaczyć tej opcji.
    Dodatkowo jeżeli usługa jest świadczona na kablach TP, to trzeba doliczyć 30 zł. Obawiam się, że
    skoro abonament telefoniczny gratis to pewnie po 3 m-cach trzeba będzie za niego płacić, niby w regulaminie oferty takiego zapisu nie ma, ale z tego co tu czytam to wszystkiego można się po nich spodziewać. Podczas rozmowy z konsultantem nawet nie wspomniał o tej opłacie 9.89 zł za antywirus. Pytałem czy te 49 zł to cena ostateczna przez cały okres umowy, odpowiedział „TAK”.
    Nie rozumiem jak tal można okłamywać klienta wstyd..
    Rada to dokładnie czytać umowy i rozumieć to co się czyta :)
    Zaletybrak
    Wadyokłamywanie potencjalnych klientów
  • ~Daria / 2022-04-29 20:05
    Ocena: 2.25 / 5
    Serdecznie nie polecam Netii. W mojej lokalizacji w Krakowie internet miał bez przerwy awarie. Byłam odcięta od neta czasem przez 2 dni a ostatecznie wyłączyli mi Internet z powodów technicznych i nikt mnie o tym nie zawiadomił. Kompletna porażka i jeszcze na własny koszt muszę oddać im sprzęt. Naprawdę odradzam, to jak zostałam potraktowana po 4 latach współpracy jest karygodne!!!
    ZaletyCena
    WadyFatalna obsługa, technicznie koszmar, ciągle awarie i brak zainteresowania klientem
    MiejscowośćKraków
  • ~dj / 2014-06-13 15:49
    Ocena: 2.25 / 5
    Trzeba bardzo uważać bo sami włączają różne opcje,np.wirtualny dysk,internet security za 1 zł za miesiąc a potem jeśli się samemu nie dopilnuje i nie wyłączy to płacimy 10 zł więcej za taką opcję-jest to uszczęśliwianie na siłę i wydzieranie pieniędzy.
    Internet w m miarę stabilny i mam taki przesył jaki obiecali.
    Obsługa klienta-jedna wielka porażka,zgłoszenie internetowe rozpatrywane przez parę dni a nawet więcej.
    ZaletyPrzesył oraz stabilność ok-mieszkam w dużym mieście
    WadyWyłudzanie pieniędzy na każdym kroku-za jakieś głupie opcje-trzeba się pilnować by je dezaktywować
    3 lata
  • ~duo / 2010-01-04 14:52
    Ocena: 2.25 / 5
    Z Internetu z Neti korzystam już 3 rok ogólnie było nieźle ale ostanie kilka miesięcy to
    Porażka po godzinie 17do 22 ping miedzy 150-300 wiec jeżeli macie inne możliwości ,
    raczej omijajcie Netie dużym kołem.
  • ~dziekan / 2012-10-19 01:01
    Ocena: 2.25 / 5
    od samego początku brak możliwości połączenia z niektórymi numerami. do dzisiaj nie potrafią wytłumaczyć o co chodzi.
    ostatnia kilkakrotna próba połączenia z konsultantami technicznymi skończyła się za każdym razem po wysłuchaniu reklamy, melodycznym buczeniem w słuchawce.
    jeżeli jeszcze z nimi nie zacząłeś, to daj sobie spokój. zaoszczędzisz czas i nerwy.
    kiedyś w globalconectcie jeszcze przed fuzją z netią zawsze trafiałem na konsultanta którego arogancja (umiejętnie przykryta pozorami grzeczności doprowadzała mnie do białej gorączki). w sposób delikatny i taktowny próbował robić ze mnie przygłupa.
    rada dla klientów którzy chcą się z nimi pożegnać:
    przy wszelkich zmianach ustawowych ingerujących w warunki umowy, oni muszą muszą uzyskać zgodę na kontynuację umowy.wysyłają wtedy odpowiednie pismo. to jest moment kiedy można się z nimi bezboleśnie rozstać.
    Zaletymam ich dość
    ze 4 lata
  • ~Edis / 2016-05-08 13:05
    Ocena: 2.25 / 5
    Netie mam na światłowodzie we Wrocławiu. Lte z play ma lepsze pingi. W grę online w netia nie da się grac. Technik to żart, wszystko zwala na klienta. Ja nie dotykam routera i dziwne ze zawsze w weekend wszystko ledwo chodzi. Ten mój światłowod jest chyba podpięty do miedzianego kabla i to wszystko nie daje rady.
    WadyGłównie wady
  • ~Elvis / 2018-09-20 21:11
    Ocena: 2.25 / 5
    1) Wykupiony pakiet 100 Mbit/s okazało się, że było zaledwie kilkanaście. Wyczytałem, że specjalnie przycinają na swoich routerach bo linia nie wyrabia (1 światłowód 1Gb/s na kilkadziesiąt/kilkunastu klientów?). Infolinia oczywiście kłamie w żywe oczy, że wina jest po mojej stronie - błędna konfiguracja i itp. Podczas wizyty serwisanta udowodniłem, że żadne urządzenie nie wyciąga pełnej wykupionej prędkości. W końcu z bólem przyznał, że przycinają prędkość, wykonał jeden telefon do kolegi i było 100Mbit/s.
    Żadnych korekt do faktur nie wystawili - brali kasę za 100Mbit miesiącami a dawali kilkanaście.

    2) Pierwsza poważna awaria - internet raz działa raz nie, cały czas przerywa. Efekt jest taki, że nie da się nawet zrobić przelewu w banku bo sesja wygasa. Ponad 2 tygodnie męczenia się codziennie z infolinią, gdzie kłamią jak z nut, wmawiają winę po mojej stronie itp. W końcu jedna Konsultantka wymiękła i przyznała że w mojej klatce w bloku jest uszkodzone ich urządzenie (pewnie router) już od kilku miesięcy... Po awanturze w końcu odezwał się Serwisant (dzwoni z reguły z zastrzeżonego nr komórki) i też to potwierdził. Oczywiście wymiana urządzenia się przeciągła i na święta też nie było internetu.
    O korektę FV trzeba było dzwonić do ich działu finansowego bo sami od siebie nie wystawiają.

    3) Aktualna awaria - dziś 8 dzień bez internetu. Budowlańcy uszkodzili ich światłowód.Infolinia oczywiście kłamie, ze to Tauron wyłączył im prąd. Kolejnego dnia już przyznają się że światłowód uszkodzony, podają że czekają na zgodę spółdzielni na naprawę. Kolejnego dnia twierdzą, ze czekają na zgodę Kierownika Budowy na wejście na ich teren. Po telefonie do Spółdzielni okazuje się, ze sami ustalili termin naprawy na 6 dzień awarii i spółdzielnia dawno wyraziła zgodę.
    Oczywiście nie naprawiają w terminie. Teraz podają nowy termin, twierdzą że budowlańcy rozbiorą 10 piętrowe rusztowanie (ha ha ha) żeby mogli kopać światłowód.

    W międzyczasie podczas jednego z kontaktów z infolinią jedna Konsultantka wmawiała mi, że mam internet bo ona widzi jak modem/router loguje się prawidłowo user/pass i przesyła dane. Chyba telepatycznie na przeciętym światłowodzie. Po kilku godzinach dostaję maila, że pomyliła mnie z innym Klientem. W międzyczasie dostaję SMS i maila, ze skontaktuje się ze mną Serwisant w sprawie awarii. Podejrzewam, że chce się ze mną umówić, kiedy będziemy razem kopać rów pod nowy światłowód :-)

    itd itp


    Oczywiście w przypadku jakiejkolwiek awarii ZERO powiadomień SMSem czy mailem że coś nie działa i kiedy usuną awarię. Oczywiście z wciskaniem nowej umowy dzwonią średnio raz w tygodniu.
    Dodzwonienie się na infolinie to minimum 10 minut czekania....
    ZaletyJak działa to działa OK
    WadyJak już nie działa to nawet melisa nie pomoże. Płać i płacz. Zero informacji, ewentualnie robią na infolinii z Klienta idiotę.
    MiejscowośćRybnik
  • ~Elzbieta / 2015-08-28 16:22
    Ocena: 2.25 / 5
    Wlasnie pisalam z konsultantem Netii na ich stronie. Chcialam skorzystac z promocji Netii 6miesiecy za 1zł. Konsultant stwierdzil, ze nie moge z tej promocji skorzystac. Zapytalam z jakiego powodu. Stwierdzil, ze w moim regionie nie ma mozliwosci skorzystania z tej promocji, "moge Pani zaoferowac 3miesiace za 1zl. Na to odpowiedzialam " a gdzie macie zapis, ze oferta jest ograniczona terytorialnie. Konsultant zaczal sie tlumaczyc, ze jest tu tylko konsultantem i nie on ustala zasady. Netia to zlodzieje i oszusci. Reklamuja promocje a gdy sie z nimi kontaktujesz, dowiadujesz sie, ze nie mozesz z nich skorzystac. Ja dziekuje za takiego operatora, kombinuje przed podpisaniem umowy, a co to bedzie po podpisaniu umowy? Nie dziekuje, nie na moje nerwy. Za duzo sie naczytalam. Nie szanuja nowego klienta tak samo jak i stalych z tego co poczytalam. To istna Hanba. Firma zasluguje na bankructwo. Moze w obliczu bankructwa i stracie klientow obudza sie i zaczna szanowac czlowieka. Narazie nie widze powodow, zeby z nimi zaczynac. Dodam, ze znajomy zaraz po podloczeniu internetu na drugi dzien mial awarie, caly dzien bez neta. Jakis czas bylo dobrze, jednak po pewnym czasie regularnie mial problemy z polaczeniem, ciagle zrywalo sie polaczenie, pingi skakaly jak szalone, jako, ze jest informatykiem znal sie na tym. Pewnego dnia rozesmial sie jak konsultant zadal mu pytanie, czy modem nie stoi na mirkofali? Na to stwierdzil, ze tak chowam go do piekarnika czy to przeszkadza?
    ZaletyMoim zdaniem zadnych nie ma
    Wadynie szanuja klienta, oszukuja ludzi, nie dotrzymuja warunkow swiadczenia umow, ponadto nie dbaja tez o stalych klientow, twierdzac, ze nie moga korzystac z promocji gdyz sa tylko dla nowych klientow
    nie mam i nie bede miec, po tym co uslyszalam od ludzi i konsultanka dziekuje za takiego uslugodawce
  • ~Emil / 2018-07-18 23:09
    Ocena: 2.25 / 5
    Częste awarie od 2 lat, serwis nic nie robi pomimo że usterka zdiagnozowana, wystarczy zresetować i gra a że klientowi w piątek wieczorem wywali internet i w poniedziałek na 20:00 zrobimy to nie problem...

    Nie polecam, awarie są do 3-5 razy w miesiącu, internet niby 100mb/s a działa w większości 30-60mb/s bo oni nie gwarantują pełnej przepustowości. Teraz mam 10mb/s i straty w pakietach 20% od 4 dni, awaria globalna : ) serwis jest profesjonalnie wyposażony w urządzenia zastępcze! nie ma co.
    Zaletybrak zalet.
    Wadyniekompetentny serwis
    MiejscowośćSuwałki
  • ~Gdynianin / 2011-07-08 16:09
    Ocena: 2.25 / 5
    Uwaga na umowy tej złodziejskiej firmy. Diabeł tkwi w szczegółach, niedomówieniach, naciąganiu na promocje którym się nie podlega o czym dowiadujemy się przy pierwszej fakturze której wysokość nijak się nie ma do tego czego się spodziewaliśmy i co niby było ustalone z działem sprzedaży i spisane w postaci umowy oraz dodatkowe dokumenty które "są integralną częścią umowy" jak się wyrażają na infolinii po fakcie, a których przed podpisaniem umowy klient nie jest świadomy istnienia ;/.
    ZDECYDOWANIE ODRADZAM.
    Gdynianin
  • ~Gosc / 2016-12-27 22:43
    Ocena: 2.25 / 5
    Na infolinii traktują ludzi jak śmieci! ! Ciagle sie kablowka wylacza. Na same swita bylismy bez kablowki poniewaz nie dotar jeszcze do nich poprzedni sprzet .. paranoja Nie polecam nikomu!!
  • ~Grzegorz / 2016-03-30 21:42
    Ocena: 2.25 / 5
    Dajcie sobie spokój :)
  • ~Hiurri / 2012-05-04 17:41
    Ocena: 2.25 / 5
    Jedna wielka tragedia. Internet przerywa, jest wolny (opóźnienia - latency). Ździerają kasę, oszukują w umowach, nie wiem co jeszcze. Jestem kompletnie niezadowolony bo płacę i nie dostaje nawet w połowie tego co było w umowie. Dziękuję za wysłuchanie - omijać Netię pod każdym względem, mam też internet mobilny który jest jeszcze gorszy - OMIJAĆ SZEROKIM ŁUKIEM !!!!!
    2 lata
  • ~hk / 2020-06-17 21:07
    Ocena: 2.25 / 5
    Codzienne awarie przeszły już chyba do tradycji tak ze nie polecam.
    MiejscowośćWrocław Popowice
  • ~Ja990 / 2015-01-06 21:18
    Ocena: 2.25 / 5
    Ogólnie internet u mnie działa dobrze (czego np. mój sąsiad już powiedzieć nie może a również posiada netię). Jednak w przypadku usterki, awarii lub zrywania albo tzw. zrywów prędkości netia czasem przyśle technika, który wejdzie na speed test i powie, że nic wiecej nie zrobi. Takie coś to ja sama zrobię. Już nie wspominając, że po wizycie technika u mojego w/w sąsiada wszystkie gniazdka z internetem, które sprawdził przestały działać ;)
    Wadymożna powiedzieć że brak wsparcia technicznego
  • ~jac / 2011-01-14 18:26
    Ocena: 2.25 / 5
    Wszystko było dobrze do momentu awarii.Ponad 14 dni !!!!!!trwały rozmowy z konsultantami Netii,za każdym razem z innym i tłumaczenia,prosby o usunięcie awarii w centrali telefonicznej.Internet wykorzystywany był w firmie handlowej do łączności handlowców z serwerem firmowym z bazą danych programu handlowego , do wykonywania przelewów bankowych kontaktu z kontrahentami.
    Totalny kataklizm !!!!!
    Z wielkim hukiem rozeszły się nasze drogi.
    A usterkę usunął w 15 min zaprzyjaźniony technik TP.Wsunął płykę mieszacza sygnału.
    Teraz unikam firm z jednym numerem kontaktowym 0 800
    Zaletytrochę taniej
    Wadyzbiorowa /nie/odpowiedzialność ,serwis,brak profesjonalizmu
    już na szczęście nie mam
  • ~Jacektychy / 2017-08-13 19:25
    Ocena: 2.25 / 5
    w dzisiejszych czasach żeby internet po kablu był max 14 mb/s i to w dobrych wiatrach
    Zaletywybór programów , miła obsługa ,
    Wadyprędkość internetu , stabilność ,
  • ~JACK / 2018-07-02 15:19
    Ocena: 2.25 / 5
    wystawiają faktury do płacenia 5zł więcej za miesiąc jak się nie zgodzisz na przetwarzanie swoich danych osobowych,przysłali mi za 3 miesiące i to w dodatku z opóźnieniem złodzieje.
    Zaletykabel
    WadyWSZYSTKO
    MiejscowośćKATOWICE
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4549
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3915
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266