MiejscowośćOstrołęka
strona 4 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »
-
~Azb6667 / 2023-10-18 15:19
Ta firma to porażka! Umowa podpisana, ustalam z konsultantem na rozmowie rejestrowanej że monter będzie za 2 dni. Dzień przed przyjściem montera dostaje wypowiedzenie bo jednak nie mogą mi dać takiej prędkości jak obiecali w umowie. Serio? Macie nie kompetentych ludzi skoro wprowadzacie w błąd klientow -
-
~Bartek / 2023-10-17 13:14
Ta firma to jakiś żart. Miałem ich internet w Krakowie po przejściu ISTS. Dramat!!! Internet słabej jakości, obsługa klienta żenada- wprowadza w błąd. Przez 3 miesiące nie otrzymałem rachunku z ich winy po czym naliczają sobie odsetki.
Jak najdalej od tych partaczy!!!ZaletyBrakWadyObsługa klienta
Jakość usługMiejscowośćKraków -
~Tomek / 2023-10-12 10:57
Co miesiąc jakaś awaria - raz kilka godzin, raz nawet cały dzień. Zero reakcji, przeposin o rekompensacie nie wspominam. Rozwiązałem umowę i musiałem odesłać modem na swój koszt bo w salonach nie przyjmują - żadnej inny operator tak nie robił... Zaletyparametry są całkiem ok, jak działaWadypowyżejMiejscowośćWarszawa -
~kondiii / 2023-10-11 22:03
Tragedia nie polecam ciągle zrywa ilość kanałów telewizyjnych niezgiodna z ofertą Zaletybrak może cenaWadywszysko prędkość obsługaMiejscowośćTurka -
~Zniesmaczony / 2023-10-09 23:24
Internet niestabilny od czasów ataków ddos. Pora zmienic providera. ZaletyByło ok ale się skończyłoWadyinternet niestabilnyMiejscowośćKraków -
~Krzysztof / 2023-10-09 00:48
Mam światłowód z neti od 2 tygodni i wystąpiły już 3 awarie ZaletyBrakWadyczęste awarieMiejscowośćSosnowiec -
~Ja / 2023-10-08 15:38
Internet działa od poniedziałku do soboty. W niedzielę często się pier.... I trzeba czekać, bo technicy są w kościele. No w końcu niedziela to wolny dzień od pracy. -
~marek / 2023-10-07 22:39
Obsługa klienta - nie miałem powodów do kontaktu, więc nie mogę ocenić poziomu obsługi, gdyby była potrzebna, w związku z czym, nie oceniam
Cena- ocena byłaby lepsza, gdyby nie przymus łączenia internetu z tv8*, wystarczy sam internetMiejscowośćLublin -
-
~Irena / 2023-10-07 15:10
OD 6 GODZIN BEZ INTERNETU I TELEWIZJI, 4 RAZY MOJA INTERWENCJA.Odpowiedz,jest weekend,Nie wiadomo czy technicy pracują, naprawa zawieszona do jutra.Nie można się z nimi dogadać. BRAK SŁÓW WadySLABA PRĘDKOŚĆMiejscowośćTARNOWSKIE GÓRY -
~Kevin / 2023-10-06 16:13
Najgorszy internet jaki można wybrać, co chwilę timeouty w grach, podskoczony ping itp ZaletybrakWadycały internetMiejscowośćRybnik -
~krml / 2023-10-06 00:12
gówno jakich malo, ping w grach co chwila po 5 tysięcy, syf największy, nie polecam, do wyje**nia ten internet i cala ta ich sieć obsrana ZaletybrakWadywszystkoMiejscowośćTychy -
~Andrzeju / 2023-10-05 15:05
Zamówiłem internet przez stronę dostawcy, z myślą, iż przyśpieszy to instalację Internetu. pierwszy telefon z Netia po dwóch dniach od złożenia zamówienia. podobno wszystko dopięte, nic tylko czekać na telefon od monterów. po tygodniu od złożenia zamówienia dowiedziałem się, że nagle trzeba opłacić KAUCJĘ bo inaczej nie będzie w ogóle dyspozycji do moneterów by CI się kontaktowali ze mną i założyli internet. Brak informacji o obowiązkowej opłacie jaka jest kaucja oraz numeru konta i wysokości kwoty przy zawieraniu Umowy. po opłaceniu kaucji - cztery dni później nadal nie wydano dyspozycji do założenia Internetu. kolejna rzecz panowie monterowi tez nie założą internetu od ręki tylko za tydzień może dwa. także nie doczekałem się nawet Internetu ZaletybrakWadyciężko ocenić usługę gdy sam operator nie pozwala z niej skorzystaćMiejscowośćOstrowiec Świętokrzyski -
~Bartek / 2023-10-04 19:35
Nie ma chyba na rynku gorszego dostawcy internetu.
Internet potrafi zniknąć w Piątek popołudniu i pojawić sie dopiero po weekendzie.
Bardzo nieprofesjonalna firma.
Dodzwonić się do nich graniczy z nieosiągalnym.
W poważaniu mają wszelkie reklamacje.
Generalnie jest to jedna wielka banda oszustów.ZaletyBrakWadyZbyt dużo żeby wymieniać (kilka wymieniłem w mojej opinii)MiejscowośćWrocław -
~Kri / 2023-10-04 12:43
Okropna obsługa! Po pół roku od zerwania umowy żądają pieniędzy. Nie polecam. -
~Pawel / 2023-10-03 11:39
Samo dno nie dostawca nie świadczą mi usług od Maja a załatwić jakoś sprawę nie da rady. Masakra jakaś.NIE POLECAM
ZaletyŻadnych zalet. Dno.WadyWszystkoMiejscowośćWroclaw -
~Magda / 2023-10-01 14:40
Nie polecam Netii. Jest to NAJGORSZY dostawca internetowy z jakim miałam do czynienia.
Awaria internetu zgłoszona w tygodniu, wiadomo - u mnie wszyscy pracują zdalnie. Najpierw kłamstwa, że technik będzie o 21. Potem że rano. Potem że w sobotę. Potem że w niedzielę. Po 20 telefonach na infolinię nikt nic nie wie i mogą tylko wysłać ponaglenia. Nie znają techników, w życiu na oczy ich nie widzieli, nie mają do nich numerów telefonu, nie wiedzą jak się z nimi skontaktować. Jeden konsultant mówi że serwis do soboty, inny umawia technika na niedzielę. Stek kłamstw i STRESU, zwłaszcza jeśli ktoś potrzebuje internetu do pracy. Gdybym potrzebowała internetu żeby się relaksować mogłabym czekać na serwis nawet tydzień, ale w tej sytuacji to jest kpina i żenada. Centrum Krakowa dodam. Oszuści i kłamcy, konsultanci to muszą mieć nosy długie jak Morawiecki od tego ściemniania.ZaletyZERO
na 20 telefonów trafił się jeden empatyczny konsultant który chciał pomóc, ale mu się nie udało. jednak za chęci i empatię dam gościowi plusa.Wadywszystko co tylko pomyśliszMiejscowośćKraków -
-
~Stranger91 / 2023-10-01 12:51
Uwaga, oszuści! Cały czas problem z usługą ( brak internetu praktycznie codziennie), bardzo nie przyjemny serwis, problem z rezygnacją. Umowa napisana w taki sposób aby później za praktycznie duperele ( jak wysłanie o dzień za późno sprzętu) naliczać kary. MiejscowośćPoznań -
~Tomek / 2023-09-30 10:13
Często przerywa połączenie. Raz na miesiąc brak internetu na 1-2 dni. Brak możliwości kontaktu i zgłoszenia awarii w niedziele. Prędkość do 1GB to tak na prawdę 400-500Mb MiejscowośćKatowice -
~Ela / 2023-09-26 13:45
Jestem zdruzgotana po przeczytaniu opinii Panstwa. Ja odradzam z całego serca Netię! 3 tygodnie temu zawarłam umowe ustną i mieli przyjść technicy, zeby założyc internet. Umówili sie na sobotę, nie przyszli - zmarnowałam pół dnia, siedząc w domu i czekając na panów. Minął tydzień - nie ma nikogo. Dzwonię na infolinię, 20 min. oczekuję na zgłoszenie konsultanta, przyjmuje moj monit, obiecuje ponaglić techników. Mija drugi tydzień - nic. Dzwonię, konsultantka obiecuje pospieszyc techników - nic. Mija 3 tydzień! Dzwonię 3 raz - konsultantka obiecuje ponaglić techników. W sumie: od 2 września do 26 września jesetm bez internetu, który jest mi niezbędny do pracy! W głowie mi nie powstało, że w dzisiejszych czasach mozna odwalać taką fuszerę i tak lekceważyć klienta. Na dodatek, kiedy mówię, ze odstąpię od umowy, pani mnie informuje, że można do 2 tyg. Więc - 2 tygodnie minęły, mają pewne, więc olewają! Żałuję, ze wcześniej nie weszłam poczytć opinii, bo bym się na pewno wycofała. W sumie przecież, jeśli ktoś nie wywiązuje się z umowy, to powinna być ona automatycznie unieważniona. Proszę doradźcie, czy mogę się wycofać z umowy po miesiącu w takiej sytuacji? ODRADZAM NETIĘ! ZaletybrakWadylekceważenie klienta, niewywiązywanie się z umowy -
~Pitbull / 2023-09-25 08:27
Są firmy świadczące takie usługi jak netia i niektóre z nich to Donald to netia dokonała odwiertu, wywalone na to co klient mówi zgłaszając usterkę, wieczny tekst proszę zresetować ruter, zgłoszeń reklamamcynych droga mailowa wogule nie zapisuje, a bezszczelnosc obsługi online przekroczyła wszelkie granice ZaletyJedena zaletą jest koniec umowy i jej nieprzedluzanieWadyObsługa klienta, beznadziejny sprzęt i osprzetMiejscowośćWroclaw
strona 4 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 2
- 3
- 4
- 5
- 6
- nastepna »