Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3201 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~torpedo / 2010-08-16 17:37
    Ocena: 2.50 / 5
    Jeszcze miesiąc temu,pewnie bym powieidzął że Internet Netii jest całkiem dobry i opłacalny.

    Niestety kilka tygodni temu, doszło do jakiejś awarii. Zgłosiłem ją i miałem czkeać na kontakt. Oczwyście nikt nie dzwonił tylko ja musiałem dzownić i się dowiadywać. Większość konsultantów jest bardzo słabo przeszkolona...z łapanki na ulicy ich biorą ? Oprócz tego bardzo często informują żeby poczekać, puszczają muzyczkę i po kilku minutach połączenie zostaje zerwane. Pewnie robią tak z "trudnymi" przypadkami...czyli takimi których nie mają w swojej intrukcji obsługi klienta.
    A chyba warto zaznaczyć że rozmowy z infolinią nie są darmowe!!! Ani razu po takim zerwaniu nikt nawet się nie pofatygował żeby oddzwonić. No bo po co, prawda ? Niech jeszcze raz wciska te cyferki i czeka na konsultanta.
    PORAŻKA!

    Po moim zgłoszeniu przerzucali się z TPSA tym zgłoszeniem i na zmianę sprawdzali moje połączenie...ze dwa razy! w końcu po tygodniu ->
    //zwracam uwagę że przez tydzień nie miałem Internetu co w przypadku niektórych klientów może mieć wpływ przykładowo na decyzje finansowe -giełda itp i inne pilne potrzeby //
    ->doszli do wniosku że dotychczasowa prędkość nie może być już świadczona i musza ją obniżyć bo "doszło do pogorszenia jakości linii"...jasne...

    Co ciekawe jak już sie zgodziłem na obniżenie, to przez 5 kolejnych dni miałem tę wyższą prędkość, która to podobno była już niemożliwa do osiągnięcia!
    Później jak już się obudzili że klient coś tam od nich chiał...to obniżyli do nowej 4 razy niższej ! (dodam tylko by być sprawiedliwym, że cenę opuścili zgodnie z cennikiem prędkości)

    Tym któym wszystko działa w Netii OK,...to powiem tylko...do czasu, skończycie jak ja. Powiedzą w końcu "linia się pogorszyła", musimy obniżyć prędkość 10 krotnie!

    PS. Już nawet na tej niższej predkości zdarzało się że przez pół dnia Internet działał jak stare modemy 56k albo wcale !!!
    Zaletychyba konkurencyjna cena
    Wady-bardzo słaba obsługa klienta, z którym się wcale nie liczą!
    -czary mary...wiaterek zawiał, linia się pogorszyła...przykrio nam (kretynie) stary

    1 rok
  • ~Warpus / 2020-04-11 13:27
    Ocena: 2.50 / 5
    Ogulnie wszystko dobrze tylko strasznie słabe wi-fi.
    MiejscowośćOtwock
  • ~wkurzony / 2011-07-29 11:53
    Ocena: 2.50 / 5
    podpisałem umowę z Netia przez jednego z handlowców, zapewniał mnie, że przy moim łączu nie będzie problemów z uzyskaniem prędkości 20 mb/s, pierwotnie jednak zawarłem umowę na prędkość 8 mb/s,była nieco tańsza...
    przeszło miesiąc temu przez infolinię 801802803 wprowadziłem aneks do umowy zwiększający prędkość do 20 mb/s, miała ona być dostępna w nowym okresie rozliczeniowym, czyli po 20 tego miesiąca, wczoraj dzwoniłem do infolinii 801802803 po wyjaśnienia gdyż nadal mam starą prędkość, dowiedziałem się , ze są problemy techniczne ale następnego dnia, czyli dzisiaj sprawa zostanie załatwiona, tymczasem dzisiaj dostałem informację, że zwiększona zostanie mi prędkość do 17 mb/s, ale tylko teoretycznie bo faktycznie będzie to prędkość rzędu 15 mb/s, która będzie się normalizowała przez kolejny miesiąc, więc realnie będzie ona dostępna dopiero za miesiąc.
    Zastanawiam się więc: GDZIE JEST OBIECANE 20 MB/S !?
    Poza tym, ukłony dla obsługi infolinii, wiem, że to ciężka praca tłumaczyć niezadowolonym klientom, że faktyczne możliwości Netii przekraczają fantazje HANDLOWCÓW NETII a przekleństwa należą się bardziej tym co wciskają na siłę usługi Netii niż czule uspokajających Pań infolinii.

    ...lecz kto lubi być uspokajany gdy czuje się oszukany!
    Zaletyniewygórowana cena, mniejsze przerwy w dostawie internetu
    Wadyteorie sprzedaży nie pokrywają się z faktycznymi możliwościami technicznymi
    jestem klientem Netii od ok 10 miesięcy, mam abonament 59,90
  • ~wolny_strzelec / 2008-08-10 22:57
    Ocena: 2.50 / 5
    Rok temu podpisałem umowę z Netią i teraz strasznie żałuję. Niedawno nawalił mi modem jeszcze na gwarancji i nie mogę doczekać się na nowy. Kiedy dzwonię do Netii, zgłaszają się niekompetentni konsultanci, od których nic nie mogę się dowiedzieć. Czekam już ponad pół miesiąca i nic, nawet najmniejszego telefonu. Po prostu Netia olewa klientów z którymi podpisała już umowę. Uważam, że zachowują się gorzej niż TPSA i właśnie wystąpiłem o rozwiązanie umowy.Radzę się dobrze zastanowić, przed podpisaniem umowy z Netią.
    ZaletyNie widzę żadnych
    WadyOlewanie klientów
    Prawie rok
  • ~XL / 2014-07-08 17:29
    Ocena: 2.50 / 5
    Jakiś czas temu podpisałem umowe na tv/net/telefon. Wczoraj był monter elegancko wszystko podłączył. TV działa dobrze i telefon, no ale to za krótki okres aby oceniać :-) Natomiast net miał być max50 a mam max20 z czego sam monter powiedział że ma tak zapisane (max20) a ja mam umowę na max 50. Powiedział mi aby zadzwonił na info linie oni to sprawdzą i podniosą mi transfer. Dzwoniłem chyba z 2h ale się udało :-( Oczywiście pani twierdzi że mam max20 na umowie a ja w reku mam umowę na max50. No ale jak poszła pogrzebać w papierach okazało się że faktycznie mam umowę na max50. Powiedziała abym wysłał maila z reklamacja. Wysłałem go wczoraj zaraz po rozmowie z konsultantem.
    Zero odpowiedzi, dzisiaj kolejny i zero odpowiedzi. Chyba mogę odstąpić od umowy jeżeli nie sprzedali mi tego co ja chciałem ?
    Zaletyjedynie cena
    Wadywszystko inne
    od 2 dni
  • ~Youngara / 2023-01-06 15:30
    Ocena: 2.50 / 5
    Bardzo niestabilny Internet . W noc pokazuje 260 mb/s, ale od rana i w ciągu całego dnia to pokazuje 90-110 mb/s i tyle. Czas od czasu tak się staje, ze brakuje polaczenia na 2-3 sekundy.
    MiejscowośćLodz
  • ~Zawiedziony / 2011-06-06 20:27
    Ocena: 2.50 / 5
    Niech ta historia będzie przestroga dla potencjalnych klientów.
    Parę miesięcy temu zadzwoniła pani z Netii z propozycją przejścia na szybki Internet. W rozmowie gwarantowała szykowość mojego łącza nie mniej niż 10Mb.Cena była również zachęcająca wobec czego długo się nie zastanawiałem i podpisałem umowę. Wszystko było w porządku przez kilka miesięcy : stabilny Internet ,szybkość 10 Mb, byłem zachwycony. Niestety moja idylla nie trwała długo. Jakieś dwa miesiące temu zauważyłem, że Internet Netii zaczął na się rwać tzn. następowały częste kilkusekundowe przerwy. Wykonałem telefon do Biura Obsługi Klienta w celu zgłoszenia awarii. Od tego momentu zaczęły się problemy:

    Pierwszy telefon, zgłoszenie awarii. Pani uprzejmie przyjęła zgłoszenie i poinformowała mnie że w ciągu 24 h. sprawa zostanie załatwiona. Rzeczywiście po 24 h ktoś oddzwonił i powiedział że awarie usunięto. Jakie było moje zdziwienie kiedy uruchomiłem Internet i po paru minutach korzystania z niego ni stąd ni zowąd zostałem rozłączony. Nie zrażony zresetowałem modem Netii. Włączyłem Internet jeszcze raz i po paru minutach znów to samo.

    Drugi telefon. Miła pani poinformowała mnie że przyjmuje zgłoszenie o awarii po raz drugi.24h później telefon od Netii i ktoś mi wyjaśnia że przerwy w Internecie spowodowane są zbyt duża szybkością ustawień mojego łącza a maksymalna szybkość to 6 Mb. Nie jestem technikiem, ale jak coś działało bez zarzutu z szybkością 10 Mb to dlaczego nagle może działać tylko z szybkością 6 Mb ? Niestety pani z Netii też nie znała odpowiedzi na to pytanie. Zaproponowała zmianę umowy na niższą prędkość. Po moim pytaniu czy to spowoduje stabilność połączenia nie była w stanie tego zagwarantować.

    Trzeci telefon. Może odbierze teraz ktoś bardziej kompetentny. Mam szczęście. Przedstawiam dotychczasowe ustalenia. Pan z Netii podpowiada, że problem z moim Internetem może tkwić w routerze albo w połączeniach w moim domu. Przyjmuje zgłoszenie o awarii i obiecuje, że w celu sprawdzenia routera i okablowania zjawi się u mnie technik.

    Czwarty telefon. Technik oczywiście się nie pojawił. Internet jak się rwał tak się rwie. Znowu przedstawiam sprawę i proszę o wizytę technika. Podaję osobie z Netii dzień kiedy mogę być do jego dyspozycji . Odpowiedź bardzo grzeczna : technik zjawi się tym razem na pewno u pana w wyznaczony dzień. Obiecanki cacanki a głupiemu radość. Dzień urlopu zmarnowany technik po raz drugi się nie pojawił.

    Piaty telefon, ten najciekawszy. Po raz kolejny przedstawiam sprawę. Sugeruję, po raz trzeci, wizytę technika. W odpowiedzi słyszę, że już zostały mi udzielone wyczerpujące wyjaśnienia odnośnie mojej awarii i Netia nie jest mi w stanie pomóc . Odmówiono mi również zgłoszenia po raz kolejny tej samej awarii, chociaż Netia nie zrobiła nic, aby tą awarię usunąć. Internet działał bez problemu z szybkością 10 Mb a teraz może będzie działać bez przerw przy 6Mb……? Więcej, co ciekawe, pan z Biura Obsługi Klienta na moją sugestię, że jedną z możliwych przyczyn awarii może być wadliwy router otrzymany od Netii wraz z podpisaniem umowy, oznajmia, że jeśli chcę sobie to zweryfikować to zastępczy router powinienem sobie pożyczyć od jakiegoś swojego znajomego. Moja cierpliwość dobiegła końca. Proszę o połączenie lub numer telefonu dyrekcji albo kogoś bardziej kompetentnego niż osoba, z którą rozmawiam. Oczywiście spotykam się z wyraźną odmową i stwierdzeniem, że pan z Netii, z którym właśnie rozmawiam nie jest w stanie mnie połączyć z nikim bardziej kompetentnym niż on sam. Mam wrażenie, że jeśli ta osoba jest najbardziej kompetentnym pracownikiem w Netii to może dobrze się stało że nie zostałem przełączony do jego przełożonych.

    Wszystko pięknie wygląda przed podpisaniem umowy a w moim przypadku nawet trochę po podpisaniu. Jednak jak trzeba fachowej pomocy w razie jakiś komplikacji i usterek to niestety nie ma co liczyć na Netię. Radzę się zastanowić dwa razy przed wyborem tego operatora. Lepiej dać te 20 zł więcej i mieć pewność że w razie awarii inny dostawca Internetu zapewni pomoc techniczną na odpowiednim poziomie.
  • ~Zbigniew / 2019-10-31 14:23
    Ocena: 2.50 / 5
    Mam internet netii kilka lat,ciągły spadek szybkości to najlepsze co może zaoferować Netia.
    ZaletyKontakt
    WadySpadek szybkości internetu z 50mb do nawet 12mb
    MiejscowośćŚwiebodzice
  • ~zlototalne / 2010-04-10 17:00
    Ocena: 2.50 / 5
    Miałem dostać 2 mb (migracja z 1 mb) 1 kwietnia... wniosek złożyłem dokładnie 31 dni temu ( a pierwsze wnioski o taka możliwość były lutym, 1 kwiecień to na bank będzie załatwione i musi działać ) ... mija 10 dni po terminie (oczywiście wcześniej było 10 telefonów w tej sprawie ) ...okazuje się ze... jakimś cudem mam dostać za KOLEJNY! miesiąc (1 maj) bo ktoś się czegoś nie dopatrzył i nic nie mogą już z tym zrobić...więc 4 miechy na 2mb - powodzenia dla wszystkich userów netii, chesz czekac? wybierz

    Zaletyjakość sieci
    Wadyklient jest zerem, nigdy nic nie zalatawisz
    5
  • ~Złototalne / 2010-04-02 01:49
    Ocena: 2.50 / 5
    Jestem w netiii od 5 lat, ta firma to kpina i śmiech - po umowie żegnam ich, nigdy nie wracam.
    Akcje : za brak możliwości technicznych to klient ponosi winę i surowe kary. Zagubiona umowa, a przez to wygenerowanie przez netie kary pieniężnej... oczywiście umowę znajdują po wielu dniach. Infolinia to żal i nieporozumienie, każdy mówi co innego w różnych porach roku. Długie oczekiwania na cokolwiek, zmiany prędkości, czy usług. Próba zmiany prędkości trwa 3 miesiące, w sądnym dniu nic się nie dzieje a pani na infolinii nie wie dlaczego i dolicza kolejne dni oczekiwania... oczywiście nikt nie ma tam żadnych uprawnień i nic nie zrobi od ręki, potrafią tylko słuchać, ot automatyczne sekretarki i imitacja pomocy. Niekiedy oczekiwanie na konsultanta trwa aż ponad 1h i 20min jak w moim przypadku.... a przy uporczywiej próbie załatwienia sprawy traci się możliwość dodzwonienia na infolinie w przeciągu kilkunastu godzin.

    Net jest po kablach TP, wiec tych klientów traktują jak śmieci. Tam gdzie mają własne LLU - inna bajka i wszyscy są zadowoleni,ucieszeni..bla bla.
    ZaletyDobry jakościowo net, dobre trasy pakietów, styki z większością operatorów, niebanalne pingi.
    WadyObsługa klienta dno, dno i jeszcze raz dno. Nabijanie w butelkę klienta, manipulacje umów, kręcenie ,niejasności i puste zapewnienia, każda kwestia musi zakończyć się sporem lub opóźnieniem czy konfliktem.
    5
  • Invader / 2013-02-14 19:46
    Ocena: 2.50 / 5
    Od około 3 lat mam internet z netii i generalnie było wszystko ok. Niestety od 09.02.2013 w całym budynku padł internet i linie tel. do dnia dzisiejszego 14.02 brak odzewu odnośnie usunięcia awarii, dzwonimy codziennie po 3-4 razy, niestety cały czas to samo "nie wiemy co się stało" ze strony netii niema kompletnie żadnej informacji, firma netia to przysłowiowa firma "krzak" jutro składamy rezygnację i przechodzimy do tp. Reasumując firma netia to jedna wielka KPINA.
    Zaletycena
    Wadysłaba usługa adekwatna do niskiej ceny
    3lata
  • ~Andrzej01 / 2011-03-29 18:39
    Ocena: 2.33 / 5
    Mam usługę internetową i telefon - niestety są dostarczane na łączach TPSA.W ciągu ostatnich 2 miesięcy mam już 6 awarię. Gdy tylko zacznie padać deszcz zaczynają się cyrki, albo nie ma telefonu albo internetu, ostatnia awaria telefonu trwa już 5 dzień i jak dowiaduję się w NETII, nie mają sobie nic
    do zarzucenia bo to wina TPSA .Ostatnio wysłałem do naprawy router,który wg techników TEPSY był
    niesprawny.Z routerem okazało się być wszystko w porządku a ja dostanę do zapłaty rachunek za nieuzasadnioną naprawę.Terminu naprawy też nie sprecyzowali , bo nie mam podobno wykupionego jakiegoś specjalnego abonamentu w myśl przepisów którego, byliby zobowiązani do naprawy usterki w ciągu 24 godzin.Mogę co najwyżej zwrócić się do nich o zwrot 1/30 abonamentu za każdy dzień braku usługi.

    Andrzej
  • ~andrzej123 / 2010-10-13 18:07
    Ocena: 2.33 / 5
    Po zakończeniu umowy cena usługi gwałtownie wzrasta (stawki bez promocji). Nalezy wczesniej wypowiedziec umowe.
    ZaletyJest
    WadyKoszty zatrudnienia prawnika.
    2 lata
  • ~Anna / 2015-07-29 19:26
    Ocena: 2.33 / 5
    Do Netii przeszłam 1.07. br. czyli m-c temu. Zakasuję wszystkie negatywne opinie. Ja po prostu nie mam TV! !! Po prostu nic mi się nie wyświetla. Po wielu telefonicznych zgłoszeniach, próbach przez telefon nakierowania mnie, co robić, aby uzyskać obraz w końcu się udało! Co za radość...ale po wyłączeniu TV i włączeniu ponownie ta sama informacja na ekranie "brak sygnału". dzisiaj miał być technik. Otrzymałam o 15.30 sms cytuję: "dział techniczny pracuje nad usunięciem usterki. 17.30 tel., że technicy odmówili przyjęcia reklamacji. BEZ SŁOWA WYJAŚNIENIA...
    ZaletyINTERNET SPRAWNY
    WadyPO PROSTU NIE MAM TV
  • ~artur04.72 / 2011-01-07 09:14
    Ocena: 2.33 / 5
    Jestem użytkownikiem Neti już 4 rok.Przeszedłem na 4M/b bo wydawało mi się że się opłaca,w końcu przez poprzednie 3 lata płaciłem tą samą stawkę za 1M/b.Tu jednak niespodzianka.Rano mam 4 ale im później tym gorzej wieczorami nie mam mawet 1,5,a placę przecież za 4M/b.DZwonilem obiecamo to poprawić mija 3 miesiąc a oni mają mnie gdzieś .Wysyłam regularnie co tydzień e-maile z prędkością jaką mam danego dnia godzine oraz datę.KAMIEŃ W WODĘ.Ignorują klientów.MOCNO NIE POLECAM!!!
    ZaletyŻADNE
    WadyNA CAŁEJ LINI
    4 ROK
  • ~borowkat / 2012-06-04 23:28
    Ocena: 2.33 / 5
    Masakra ,w ofercie telefonicznej miało być 20 MB - jest 6 MB , dwa pierwsze miesiące za 1 zł - na fakturze po 6 zł , abonament miesięczny niecałe 60 zł - po 3 miesiącach doliczone po prawie 10 zł za "bezpieczny internet" który ponoć automatycznie się aktywował , tylko dlaczego nikt nas w rozmowie telefonicznej o tych niuansach nie poinformował. OSZUSTWO DO POTĘGI. Czekam z utęsknieniem aż się skończy umowa
    Zaletywogóle jest
    Wadyoferując usługę nie informują o wszystkich opłatach
    ponad dwa lata , 100 zł
  • ~m / 2010-06-15 23:01
    Ocena: 2.33 / 5
    Pracuję w firmie, która została zmuszona zmienić operatora - dostawcę internetu (cwaniacy z Netii założyli w pewnej części miasta swoje łącza). Dali router do bani i co? Próbowaliśmy w firmie rozwiązać z Netią problem od pół roku. Dzisiaj wisiałam na ich osławionej infolinii GODZINĘ (SZEŚĆDZIESIĄT MINUT)!!!!!! Pytanie za tysiąc punktów: co załatwiłam? Zdarłam gardło. Banda niekompetentnych cwaniaków od ściągania kasy.
    ZaletyJakie plusy???
    WadyObsługa klienta leży i kwiczy.
    Na szczęście ja go nie mam - chyba bym się zapłakała.
  • ~Pito / 2010-08-22 07:34
    Ocena: 2.33 / 5
    Trzy razy wysyłali do mnie umowę do podpisania , żadna nie doszła choć za każdym razem obiecywali że ekspresowo wysyłają za trzecim razem jak nie doszła zadzwoniłem do nich i co usłyszałem po zapytaniu gdzie jest umowa ?? - wielkie zdziwienie że tak ową zamawiałem dwa razy rozmawiałem z przełożonymi totalna olewka . Cieszę się że wyszło to na początku bo wiem że nigdy nie zwiąże się z porąbaną firmą NETIA nawet jak będą obiecywali prędkość światła niech spadają na drzewo prostować banany po prostu szkoda słów ręce opadają , w żadnym wypadku nie polecam nawet myśleć o związywaniu się z tymi dziadami , dziwne że z tym nic nie robią przecie to wali w opinie jak nie wiem pozdrawiam wszystkich którzy nie dali się nabić w butelkę
    Zaletytotalne zerooooooo
    Wady- - -- - - - - - - - - - - - - -- - - - same minusy
    naszczęście wogóle go nie mam
  • ~qwer / 2018-03-29 21:42
    Ocena: 2.33 / 5
    brak obsługi klienta, kanały w HD mają tak wielkie piksele że można je liczyć, częste spowalnianie internetu do 10% zadeklarowanej w umowie
    Zaletycena
    Wadywszystko pozostałe
    MiejscowośćWałbrzych
  • ~robol / 2012-12-01 21:15
    Ocena: 2.33 / 5
    Tragedia!ustalone warunki umowy z netią telefonicznie to obiecanki miało byc 8mb a jest 1mb w porywach do 5mb, abonament bez zmian to z 45zł wzrósł na prawie 60zł wszystko im wolno i na dodatek gdy dzwonię po roku umowy i pytam dlaczego nie jest tak jak się zobowiązali to mi wciskają że tak miało byc.firma nie jest godna zaufania nigdy więcej!
    Zaletynie miałem proglemu z dostempem do internetu.
    Wadynie dotrzymanie warunków umowy.
    3 lata a zaczołem od 45zł
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4549
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3915
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266