Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3201 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~Marek / 2022-03-15 15:13
    Ocena: 2.50 / 5
    Koszmar, co chwilę coś nie działa, przysyłają niesprawne karty, wymiana trwa 5-6 dni, człowiek zostaje bez telefonu w firmie. Internet co chwile rozłącza ... no koszmar. Byłem w playu kilka lat i wszystko szybko dało się załatwić. W Netii nic nie załatwisz bo działają tylko on-line, bez salonów obsługi oprócz kilku miejsc w kraju.
    KOSZMAR!!!!!
    Zaletybrak
    WadyKoszmarna obsługa klienta, dugi czas oczekiwania, jacyś randomowi ludzie, każda aktywowana usługa ma problemy, albo w ogóle nie działa.
    MiejscowośćChrzanów
  • ~mariusz / 2014-08-13 15:44
    Ocena: 2.50 / 5
    minusy:

    1. Beznadziejne dobrane pakiety do wyboru - tylko żeby wycisnąć kasę od klientów;

    2. Dekoder nie radzi sobie gdy ma podłączony dysk HDD w celu zapisu programów;

    3. Bardzo ograniczona funkcjonalność routera - brak podstawowych funkcji !!!!

    4.UWAGA PRĘDKOŚĆ INTERNETU posiadam łącze 100/50 niby dużo (bo zaoferowali na światłowodzie) a tak w rzeczywistość to mam 30/20 a i czasami wolniej - PORAŻKA;

    Plusy:

    1. hmmm jest bo jest
    Zaletydddd
  • ~mark71 / 2009-12-15 22:58
    Ocena: 2.50 / 5
    Mam netię od 4 miechów przesył 4mb bez większych problemów lecz będę próbował się wypisać.po podpisaniu umowy i udostępnieniu lini przez tepsę przez 2 tygodnie nie mogłem doprośić się urządzenia do odbioru int.i tel.,po dostawie okazuje się że to nie ruter jak w umowie lecz modem .Po 10 telefonach do konsultanta po 2mies.otrzymuję paczkę i co znowu modem zyxsel .brak kompetencji ,następne 2 miechy ,co drugi mówi że urządzenie zostało wysłane ,następny że nie,że brak ruterów na magazynie (od sierpnia),prośisz o kontakt z wyjaśnieniem -zlewka klienta,co faktura to błędne naliczanie (korekty po interwencji).po prostu żenada.PYTANIE DO FACHOWCÓW czy punkt z umowy dot.zasady świadczeń usług.(W przypadku gdy usługa nie może być świadczona z przyczyn technicznych lub w wariancie wybranym przez abonenta przez kolejne 7 dni strony mają prawo rozwiązać umowę ze skutkiem natychmiastowym) kfalifikuje mnie do rozwiązania umowy z netią.
    Zaletybrak
    Wadybrak profesjonalizmu ,część konsultantów nie wie o czym mówi i co jest czym lub do czego.
    4 miesiące
  • ~Marta / 2019-01-09 15:17
    Ocena: 2.50 / 5
    Po pięciu latach użytkowania internetu Netii (niezawodnego, ze dwa razy nie było internetu, ale obsługa szybko pomogła) nagle prędkość spadła niemalże do 0 i zgłaszając problem dowiedzieliśmy się, że to wina infrastruktury a internet taki mieliśmy zawsze! Ja pytam jakim cudem? 5 lat śmigał jak szalony, a teraz nawet poczty nie idzie sprawdzić... Oni na to, że tak być nie mogło i zawsze mieliśmy taka prędkość... Tak więc dziękujemy oszustom i wypowiadamy umowę :(
    ZaletyObsługa klienta ok
    WadyOszuści
    MiejscowośćKatowice
  • ~marwroclaw / 2012-05-14 10:17
    Ocena: 2.50 / 5
    Operator zrywa połączenie z modemem średnio 7 razy na godzinę.
    Kilkanaście telefonów i rozmowy za każdym razem typu proszę sprawdzić czy modem jest podpięty nic nie dały... po wieli wielu probach i telefonach, przyszedł technik, wykonał telefon do centrali i powiedział, że modem generuje błędy i uznał sprawę za zamkniętą. Podczas gdy przetestowanie 3 różnych modemów dawało ten sam skutek - ciągłe rozłączanie oraz zrywanie rozmów telefonicznych, nie mogło wynikać z awarii modemu. Ale nie ja tutaj jestem specjalistą tylko szanowni technicy netii i "wyszkolona" obsługa call center, która ma poważne problemy ze zrozumieniem faktu, że oszczędzanie energii w usb komputera nie ma żadnego wpływu na działanie zewnętrznego modemu podpiętego bezpośrednio do routera (co druga rozmowa kończyła się wmawianiem, że to wina ustawień usb). Z całym szacunkiem, ale pewność siebie niektórych niewyszkolonych pracowników nie zawsze jest dobrze odbierana. Reasumując, nigdy już się niezdecyduję na netię. Choćbym miał zapłacić drożej, fakt posiadania stabilnego Internetu jest bezcenne
    ZaletyCena
    WadyStabilność łącza, obsługa techniczna
    1,5 roku. 90zl
  • ~Michał / 2022-02-08 13:17
    Ocena: 2.50 / 5
    Nie mam nic do usług netia tv i internet są dobre, ale wiele do życzenia zostawia sposób podejścia do klienta. Od ponad 2 lat jestem klientem netii i nie, miałem zastrzeżeń do nich, dopóki nie chciałem włączyć dodatkowej usługi HBO włączyłem ja telefonicznie i zobaczyłem, że jest ona zbędna mi i chciałem ja wyłączyć. Zadzwoniłem do netii, pani mi powiedziała, że nie można usługi wyłączyć, bo została uruchomiona na 24 miesiące wraz z umową gdzie nigdzie, nie wyrażałem takiej zgody, ale pani powiedziała, że dzwonię w odpowiedniej chwili, bo jeszcze da rady ją wyłączyć i że ją wyłączy. Po czasie zauważyłem, że usługa dalej jest włączona.Po telefonach do netii mówią mi, że nie można jej wyłączyć itd. Zbywają mnie i oszukują.
    ZaletyNAGRYWAJCIE WSZYSTKIE ROZMOWY Z KOSULTANTAMI!
    WadyOlewanie i jawne oszustwo
    MiejscowośćKAMIENNA GÓRA
  • ~miki / 2011-06-20 18:44
    Ocena: 2.50 / 5
    przyszło mi zmienić mieszkanie,no i zaczęło się.No bo jak tu internet przenieść?Wydaje się proste,Netia pisze że jeśli warunki techniczne pozwalają, to bez problemu.W mojej lokalizacji Netia gwarantuje 14 Mb.Ale problem jest.Netia pyta Tp o łącze a Tp odpowiada że nie ma możliwości.Więc sami zwracamy się do Tepsy.I co?
    A Tp informuje że jeśli chcemy to od zaraz możemy mieć 80Mb,bo takie są możliwości centrali.Podsumowując, nie warto zawierać umowy z frajerami,cały ten ich tzw."Instytut Netii",to wielka ściema,w dodatku hasło-bez lojalki-to kit.Dziwię się że nikt ich jeszcze nie pozwał.
    Zaletybrak
    Wadyna potęgę
    chcę zapomnieć że kiedykolwiek go miałem
  • ~Mimi / 2012-11-12 12:56
    Ocena: 2.50 / 5
    tylko NIE Netia!! Ogólnie byliśmy zadowoleni, dopóki nie przeprowadziliśmy się do nowego mieszkanka w obrębie tej samej niewielkiej miejscowości. Miesiąc przed planowaną przeprowadzką zatelefonowałam na infolinię z prośbą o przeniesienie usług. Sprawa miała zostać załatwiona w ciągu 3 tygodni. Od przeprowadzki minęło już ponad 2 miesiące a my dalej nie mamy neta w domu, chociaż: wielokrotnie dzwoniliśmy na infolinię (i wydaliśmy sporo kasy), pisaliśmy reklamację oraz byliśmy w biurze obsługi klienta. Adres biura był na stronie Netii, ale na miejscu okazało się, że to jest Internetia, więc niestety nie mogą nam pomóc (chyba, żebyśmy chcieli podpisać nową umowę, to jest możliwość!!). w międzyczasie przychodzili pracownicy techniczni, ale bez wcześniejszego uzgodnienia, dlategobyliśmy wtedy w pracy... Ponadto okazało się, że w starym mieszkaniu przez miesiąc była świadczona usługa, bo nie zgłosiłam, że trzeba ją zablokować. Nic się nie stało, ale gdyby nowi lokatorzy dzwonili na potęgę, to dostałabym kosmiczny rachunek (bo niby jak miałam kontrolować rozmowy wychodzące w mieszkaniu, które nalezy do kogoś innego?!). Obłęd, dezorganizacja, niesolidność.
    Zaletyw miarę przystępna cenowo
    Wadyniesolidna i nieuczciwa firma, brak dostępu do internetu
    1,5 roku, ok. 90 zł
  • ~mirba4 / 2009-12-13 20:30
    Ocena: 2.50 / 5
    Totalny brak profesjonalizmu. Myslałem, że tylko ja mam pecha w Netii, ale już mi lżej czytając wasze komentarze.
    1. 11 pierwszych faktur wystawionych zostało błednie (niektóre poprawiali kilkakrotnie=
    2. W ciągu 24 miesięcy około 10 razy awarie "masowe". Raz 3 tygodnie.
    3. Konsultantów to biorą chyba po gimnazjum, bo zupełny brak kompetencji.
    4. Od roku wszelkie odpowiedzi na reklamacje przychodzą nie podpisane, a konieczność podpisu pod odpowiedzią jest wymagane rozporządzeniem ministra infrastruktury.
    5. 3 razy odpowiedź na reklamację przysła;i po terminie 30 dni.
    6. Rozwiązanie umowy zgodnie z terminem to istna droga przez męke.
    Nie polecam Netii najwiekszym wrogom i przestrzegam innych!!!!!!!!
    Ja już uwolniłem się u nich od internetu, z telefonem pomęczę sie do końca roku i nie chcę nawet wymawiać słowa NETIA!!!!!!!
    Zaletycena
    Wadyobsługa, kompetencja, porządek
    24 miesiace
  • ~Nelly / 2015-04-22 14:48
    Ocena: 2.50 / 5
    Byłam zadowolona z jakości internetu ale NIGDY WIĘCEJ korzystania z ich usług. Spóźniłam się z wypowiedzeniem umowy, konsultant powiedział mi przez telefon, że obowiązuje miesięczny okres wypowiedzenia i będę musiała zapłacić za kolejne 2 albo 3 miesiące aż umowa wygaśnie. Między czasie zmieniłam mieszkanie, a po kilku miesiącach otrzymałam telefon, że zalegam z opłatami na ponad 500 zł (!!!). Na nic zdały się tłumaczenia, że konsultant mówił, że mam zapłacić za te kilka miesięcy.
    Sprawa została oddana do firmy windykacyjnej ALVATRO. Windykatorzy potrafili dzwonić po 20 razy dzienne, rano, wieczorem, w weekendy.
    Po wielu nieudanych próbach dodzwonienia się do Netii otrzymałam info, że... system się pomylił i źle wystawił faktury. Powinny zostać wystawione na kwotę połowę mniejszą. Obiecali wysłać faktury na zmieniony adres korespondencyjny.
    Mijają kolejne 3 miesiące, faktur żadnych nie widzę. Windykacja jak dzwoniła tak dzwoni, straszy mnie, konsultanci przekraczają granicę dobrego smaku w komunikacji.
    Mam nadzieję, że niedługo skończy się ta chora sytuacja, ale NIGDY WIĘCEJ nie chce słyszeć o Netii i każdemu odradzam współpracę z nimi.
    ZaletyDostawa internetu bez problemu
    WadyObsługa Klienta- nie można się dodzwonić; konsultanci wprowadzają w błąd; miesiącami czekam na wyjaśnienie "błędu systemu"; firma naciąga ludzi
  • ~nnn / 2013-05-24 16:35
    Ocena: 2.50 / 5
    Prędkość internetu stabilna (bardzo często w okolicach 16 Mbitps), ping 20-30ms, ale Netia kompletnie nie radzi sobie z obsługą YouTube. Filmy wolno się ładują, zacinają. Denerwuje mnie to tym bardziej, że chwalili się najlepszymi farmami Google, a więc najszybszym dostępem do YouTube.
  • ~okapi / 2016-03-09 18:46
    Ocena: 2.50 / 5
    Centrum Krakowa 8Mb/s. Proponowali 50Mb, ale centrala nie wyrabia. teraz wycofują się okoniem z umowy. Nie znają możliwości proponując umowę. Ceny przy tej prędkości- nieporozumienie. Na zapytanie o modernizację infrastruktury twierdzą, że nie planują modernizacji. Nie polecam.
    ZaletyPrzy tej prędkości - brak
    WadyPrzy tej prędkości brak możliwości korzystania z tv, cena przy tej prędkości jest z kosmosu
    Korzystam 2 lata 49,90/mc Kraków (niecałe 2km od Rynku Głównego)
  • ~petekolakowski / 2016-08-05 17:03
    Ocena: 2.50 / 5
    Mam powoli usług od Netii. Ciągłe problemy z internetem to już codzienność. Kilkanaście razy dziennie połączenie jest zrywane. Prędkość też skacze od 2 MB do 8. Nigdy więcej Netii.
    Wadyobsługa klienta, jakość usług internetowych
  • ~PEZET / 2020-01-30 12:30
    Ocena: 2.50 / 5
    Od kilku miesięcy NETIA urządza sobie kpiny z obowiązującego prawa, a podejście do wieloletniego klienta osiągnęło dno.
    Gorszego operatora chyba trudno będzie znaleźć, więc bez żalu go zmienię. Tym bardziej, że NETIA bez powiadomienia odłączyła usługę, czyli mogę uznać, że zerwała umowę bez okresu wypowiedzenia.
    A teraz do rzeczy.
    Jestem, a raczej byłem! klientem NETII od 2011r., o 9 za długo!
    W 2017r. za namową konsultanta NETII zmieniłem umowę. Pomijam już opisanie jak mnie wykiwał. No cóż dałem się zrobić, więc mam, co mam. Nowa umowa, nowe warunki.
    O wielu kwestiach oczywiście pan mnie nie poinformował, ale cóż, ja także nie przeczytałem pisanego maczkiem długiego regulaminu i umowy sprzed 8 lat, zaczęły się schody.
    Od firmy NETIA otrzymałem notę obciążeniową.
    Treść noty brzmi cyt.:

    ODSZKODOWANIE za niedokonanie zwrotu powierzonego sprzętu - Netia Spot, MODEL: Router WiFi ADSLETH, kwota 300zł.

    ODSZKODOWANIE, którego żąda ode mnie NETIA dotyczy routera NetiaSpot, po 7 latach używania, którego wartość rynkowa jest chyba żadna.
    Szanowna NETIO kolejny raz informuję Was, że obowiązujące prawo jasno i wyraźnie określa, czym jest ODSZKODOWANIE.
    Polecam lekturę polskiego prawa! interpretacji, wykładni, orzeczeń itd. dot. ODSZKODOWANIA.
    Oczywiście złożyłem reklamację, oczekując szczegółowych wyjaśnień, wyceny szkody jaką NETIA poniosła itd.
    NETIA odpowiedziała, że wszystko jest zgodne regulaminem Netii (§ 7, pkt 13). Nie przedstawiono żadnych innych wyjaśnień związanych z ODSZKODOWANIEM.
    Zatem czytam regulamin NETII i wskazany przepis, a w nim nie ma ani jednego słowa o ODSZKODOWANIU!
    NETIA jak widać nie rozróżnia instytucji ODSZKODOWANIA od kary umownej.
    Kolejny raz dostaję SMS, grożono mi wyłączeniem usługi, kolejny raz złożyłem reklamację. Znów odpowiedź, że reklamacji nie uwzględniono.
    Osoby rozpatrujące reklamacje mają problem z czytaniem, czy nie widzą żadnej różnicy między ODSZKODOWANIEM jakiego żąda ode mnie NETIA a karą umowną, o której mówi regulamin?

    Próba rozmowy z konsultantem NETII to kolejna żenada. Oczywiście na wstępie informacja o nagrywaniu rozmowy. Konsultantka na początku rozmowy grzeczna i miła, do momentu poinformowania jej, że tak jak NETIA, ja także nagrywam rozmowę. Bardzo nerwowa reakcja i oburzenie pani. Oczywiście nie wyraziła zgody na nagrywanie i stwierdziła, że mogę sobie napisać maila, ona nie będzie ze mną rozmawiać. Nie było żadnej możliwości, przełączenie mnie do kogokolwiek kompetentnego. Rozmowa się nie odbyła.

    Dwa dni temu nagle, bez powiadomienia wyłączono mi internet.
    Napisałem maila z prośbą wyjaśnienie. Pani odpisała, że wyłączono mi usługę, bo mam zadłużenie!
    Do nieuzasadnionego, naliczonego ODSZKODOWANIA, do bieżącego zadłużenia także dodała fakturę, której data płatności jest na 5.02.2020r.!
    Oczywiście na końcu maila, pani liczy na wypełnienie ankiety i moją pozytywna ocenę jej działań i zaangażowania.
    Pozdrawiam panią serdecznie i czekam na ankietę.

    Pięknie i miło jest tylko, gdy dzwonią z ofertą i do czasu podpisania umowy.
    Oczywiście nie zamierzam płacić ODSZKODOWANIA dopóki NETIA nie poda mi podstaw prawnych, wyceny szkody, którą poniosła itd. a dalsze bezpodstawne grożenie mi będziemy musieli rozpatrzeć na drodze sądowej. Jest kancelaria prawna, która zechciałaby się tym zająć?
    MiejscowośćJarocin
  • ~qwert / 2008-09-27 10:07
    Ocena: 2.50 / 5
    to co robi netia to jakas porazka. po przeslaniu do nich umowy do tp wyslali papiery po ponad tyg. gdy juz tp odpowiedziala to nie mieli zamiaru mnie przyslac modemu. musialem domagac sie telefonizcnie aby przeslali mi modem, ktory u nich zamowilem. w trakcie tej rozmowy dostalem wreszcie informacje ze wlasnie wysyla zamowienie do kuriera i najpozniej 48 godz bede czekal na modem. co sie okazalo. ze dopiero po tych 48 godz dopiero zglosila przesylke u kuriera. podczas rozmowy, w ktorej sie domagalem tego modemu podano mi ze wieczorem tego dnia bede mogl juz aktywowac internet. minal prawie tyg, a ja ciagle nie moge aktywowac uslugi. bo kilku telefonach do netii jedyne co sie dowiedzialem to to ze dane nie zostaly przez nich wprowadzone i ze wciagu 24h to zrobia. i co 24 minely i cisza.
    Zaletyjak narazie tylko cena jedna z najnizszych na rynku
    Wadyzalatwianie czegokolwiek, osoby na infolinii nie maja pojecia na temat uslug jakie oferuja poza cenami itp
  • ~rajcio / 2009-05-08 08:44
    Ocena: 2.50 / 5
    W NETII klient i jego obsługa nie istnieje! Nie dajcie się zwieść! Totalne dno. Przez tydzień codziennie dzwoniłem na infolinie, żeby wyłuskać odpowiednie informacje. Skończyła mi się umowa, sam musiałem prosić się o przedłużenie. Zero telefonów, zero kontaktu ze strony NETII! Po zamówieniu nowej usługi w ramach przedłużenia umowy 1,5 miesięczny okres jej realizacji to wciąż dla nich za mało! W tej chwili istnieje umowa a ja nie mam w ogóle dostępu do internetu. Dopiero przed chwilą poinformowano mnie, że usługa na mojej lini nie może być zrealizowana bo linia jest przeciążona! Paranoja! Mam umowę na coś co nie może być zrealizowane, w związku z tym jestem odcięty od świata, a oni propunują mi powrót do starej usługi, która miałaby się rozpocząć za miesiąc!

    Uważajcie na nich! To typowa polska firma nastawiona na zysk! Klient to dla nich śmieć! Strukturą i systemem obsługi przypomina twór z czasów PRL! ABSURD !!! To zwykły pośrednik między klientem a TP, który w zamian za niższą cenę oferuje 0 obsługi, 0 pomocy i totalne olewactwo!. Ja już wole oddać więcej TP ale dzwonią do mnie przed końcem umowy z nową ofertą, a przed podpisaniem umowy sprawdzają czy dana usługa jest dostępna na danej lini.

    Nigdy więcej NETIA!
    Zalety- ??? umiarkowana cena...
    Wady- wszystko inne! od jakości łącza po obsługę klienta!
    2 lata, 55zł/miesiąc
  • ~Rivnin / 2022-06-12 14:49
    Ocena: 2.50 / 5
    Mam od jakiegoś czasu światłowód 600Mbps i Tv pakiet 187 kanałów i niestety jestem zawiedziony... W mieszkaniu w W-wie mam non stop problemy z sygnałem internetowym - o sprawnym działaniu WiFi 5GHz mogę pomarzyć nawet będąc 6-7 metrów od routera, babka z obsługi klienta powiedziała, że 5GHz jest tylko dodatkiem do usługi internetu. Jeśli chodzi o Tv.... Cóż pozostawia dużo do życzenia - często obraz i dźwięk się zacinają, audycje same przeskakują na jakieś inne (ten sam kanał, inna zawartość) , mam pikselozę, dekoder nie może się często połączyć z routerem - muszę ciągle wypinać i wpinać dekoder do gniazdka lub klikać, aby się ponownie skonfigurował. Kiedy informuję wielokrotnie o tym, otrzymuję informację, że u nich wszystko działa - mimo tego, że monter zauważył te problemy i powiedział, że albo router jest uszkodzony (co jest bardziej prawdopodobne), albo dekoder i że trzeba zgłosić awarię i wymienić urządzenia. Chyba zmienię dostawcę uslug...
    ZaletyDużo kanałów tv, sprawny internet po kablu, profesjonalizm monterów i ich pomoc.
    WadyCiągłe awarie, brak profesjonalizmu ze strony większości osób z obsługi klienta.
    MiejscowośćWarszawa
  • ~stani / 2017-05-18 21:39
    Ocena: 2.50 / 5
    Od miesiąca praktycznie internet przestał mi działać
    Zaletyzalet- zero
    WadyPrzerywa połączenie średnio 30 razy na godzinę
  • ~steven / 2017-06-12 19:09
    Ocena: 2.50 / 5
    Kiepski ciągle się muli,słaby,powolny,
    Opinia moja jest wystarczająca,nie muszę więcej dodawać.
    Czytaj ze zrozumieniem !
    Zaletybrak
    Wadypowolny.niestabilne połączenia
    Żary
  • ~tifvssek / 2022-11-16 00:37
    Ocena: 2.50 / 5
    Ogólnie bardzo często internet przestaje działać tak jak np. teraz nie działa i jest napisane brak internetu, resetowałem i dalej nic... To ma być internet?
    WadyCzęsto przestaje działać, czasem zamula bez powodu
    Miejscowośćmalbork
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4549
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2962
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1266