Opiniuj.pl - strona główna

Opiniami warto się dzielić!

Netia Szybki Internet opinie

Ocena na podstawie 3201 opinii

2.02 / 5

  • Niezawodność
    1.90
  • Obsługa klienta
    1.83
  • Cena
    2.34
  • Parametry
    2.05
  • Cena/Jakość
    1.50
  • Oferta
    3.00

Dodaj własną opinię »

Sortuj wg: daty | oceny
  • ~firma / 2014-07-08 20:10
    Ocena: 3.00 / 5
    internet i telefon jesli działaja to jet fajnie. schody sa jak coś się popsuje. ZERO wsparcia i pomocy ze strony netii. mi telefon w firmie nie działa już od paru tygodni i nic nie chcą zrobić. KŁAMIĄ bezczelnie. ostateczna odpowiedź z netii brzmi. jak unowocześnimy łacza to telefon włączymy. i nie interesuje ich, że pracujesz przy komputerze. jak chcesz to se pan zrezygnuj...
    Zaletyrachunki przychodzą na czas
    WadyZERO WSPARCIA TECHNICZNEGO. KŁAMIĄ, KŁAMIĄ KŁAMIĄ na infolinii
  • ~folko / 2017-02-08 13:42
    Ocena: 3.00 / 5
    Parametry spoko ale OSZUKUJĄ przy przedłużaniu umowy, radzę uważać.
  • ~Gal / 2013-02-14 21:21
    Ocena: 3.00 / 5
    Netia zaczyna wlasnie stosowac ciekawa metode odciazenia sieci - sprawdzone u kilku osob. Nagle, cudem od grudnia zeszlego roku routery zaczynaja synchroznizowac na ADSL1 zamiast ADSL2+. Infolinia twierdzi, ze to wina routera (no oczywiscie), a na propozycje aby po swojej stronie wymusili ADSL2+ stwierdzaja "nie ma mozliwosci technicznych" co jest po komicznym, a nieudolnym klamstwem. Czyli:
    1) jak ktos nie zauwazy, ze ma 8Mb zamiast np 16Mb jego problem, a powiedzcie mi kto codzienne sprawdza wskazania routera czy szybkosc transferu?
    2) jak ktos zauwazy (a to pech!) i nie ma pojecia jak wymusic na swoim routerze ADSL2+ to tez jego problem, bo po stronie Netii jest OK.
    Sytuacja nie podlega niezgodnosci z umowa, bo to przeciez "wina" sprzetu uzytkownika.

    To jakie lody zaczyna krecic ta firma nawet przekracza moje "krzywe" doswiadczenia z TPSA.
    ZaletyJak dziala to OK
    WadyZaczynaja krecic wałki
    Od lat, wiec mam porownanie
  • ~gb30333 / 2011-12-23 21:33
    Ocena: 3.00 / 5
    mam internet i telefon w netii ponad rok czasu, jest promocja telewizja cyfrowa w pakiecie ,wiec zgodnie z umowa iz moge zmienic taryfe dwukrotnie w trakcie umowy dzwonie i zamawiam.NOOO I SIE ZACZELO.przesylka ma przyjcs w ciagu tygodnia _ nie ma.DZWONIE!!!!Mowia dwa tygodnie.mijaja dwa tygodnie.DZWONIE!!!!!!!!przesylka wyjechala.Kolega z GLS sprawdza-takiego listu przewozowego nie ma.po piatym telefonie,trafiam na kompetentna osobe-brak mozliwosci technicznych podlaczenia telewizji cyfrowej.I NAJLEPSZE:jestem NA SWIETA BEZ TV.no ale zostaje mi internet.obsluga beznadziejna cztery razy zapewniano mnie ze spelniam wymogi techniczne.Pisze reklamacje ale nie wiem czy to cos da.to jest jeden wielki syf.ODRADZAM!!!!!!!!!!
    Zaletyw miare stabilna predkosc
    Wadypoza plusem-wszystko inne!!!!!
    12 miesiecy-102 pln
  • ~gk / 2015-05-06 19:28
    Ocena: 3.00 / 5
    Miałam UPC, byłam megaszczęśliwa. Netię mam na łączach po UPC. Teoretycznie powinna działać. Jeśli mam 1 awarię w tygodniu, to już jest dobrze. Do mojego obowiązkowego planu dnia doszedł codzienny kontakt z infolinią Netii. Codziennie coś nowego. A czasem wogóle nie mam żadnej usługi Netii. Zero nudy. Bardzo polecam masochistom.
    Zaletymyślałam, że są ale nic mi nie przychodzi do głowy
    Wadywi fi co chwilę ma przerwy, w tv znikają kanały, obraz faluje dziwnie, raz jest na jednym odbiorniku, raz na drugim. co chwila resetuję dekoder, zgodnie zresztą z zaleceniem infolinii, faktury bardzo nieregularne
    mam pół roku, płacę średnio 80 zł
  • ~gościnnie / 2009-12-09 12:30
    Ocena: 3.00 / 5
    właśnie sie poirytowałam i to zdrowo- zgłaszałam reklamacje na usługi i otrzymałam odp(odczekali regulaminowe 30 dni!!!) domawiałam do umowy mobilny internet zanim jeszcze zdążyli mnie podpiąć do sieci z tel i internetem napisałam pismo podyktowane przez konsultanta jasno zaznaczając modem za 1 zł BRUTTO, podpieli mnie to tel nie działał dzwoniłam zglosić (tydzień i nic, naprawili jedno popsuli drugie i dalej tel nie działał )i tak pierwsze 2 tyg w sieci było i 5 telefonów do nich,po 3 tygodniach przysłali modem mobilny z fakturą 150 ZŁ !!! To się zdenerwowałam dzwonię i zgłaszam reklamację podając wszystkie potrzebne dane, terminy zgłaszania awarii i rozmowy o mobilnym. Pani ładnie mi przyjmuje zgłoszenie i mówi ze skoro zostałam tak poinformowana przez konsultanta o cenie modemu to raczej zejda z ceny ewent jak nie na 1 zł to na 49 zł bo tak ona ma w papierach ze tyle kosztuje ale napewno nie 150 ! więc czekam po 2 tyg dostaje pisemko ze i owszem reklamacja została przyjeta i będzie rozpatrzona,.........w końcu(3 dni przed upływem terminu)dostaje odp : ze tel był zgłoszony raz (i tu moje 1 zdziwienie co zrobili z datami które im podawałam ???????? ) i naprawili w ciagu 24 godz wiec bezpodstawne, pkt 2 ze na umowie nie mam mobilnego neta a jedynie zestaw tel za 1 zł!!! i za modem 150 zł- zgloszenie też rozpatrzone negatywnie
    WIĘC ZASTANAWIA MNIE FAKT SKORO PANI KTÓRA PODPISAŁA SIĘ POD PISEMKIEM SPRAWDZIŁA UMOWĘ TO DLACZEGO NIE SPRAWDZIŁA PISMA DO UMOWY DOMAWIAJĄCEGO MOBILNY NET ??????????? BO TAKOWE PISMO DOTARŁO SKORO MODEM PRZYSŁALI !!!!!!!!!!!
    A NA UMOWIE NIE BYŁO A JEŚLI PISMO MOJE jakimś cudem nie dotarło TO NA JAKIEJ PODSTAWIE PRZYSŁALI MODEM ????????skoro na umowie nie ma a modem dosłali- ICH TOK MYŚLENIA -BAŁAGAN I TO STRASZNY MAJĄ !!!!!!!!!
    Wychodzi na to że wogóle nie maja przesyłu informacji między soba w firmie, odnosze wrażenie ze nasze rozmowy z konsultantami to chyba przyjemne pogaduszki bo skoro ja dzwonie zgłaszam awarie to powinno byc to odnotowywane automatycznie a nie przechodzic 5 działów a na koniec sie i tak okazuje że nikt nic nie zanotował!
    Zważywszy na to ze podawałam dokładne terminy i prosiłam o sprawdzenie treści nagrań z przeprowadzonych rozmow z konsultantami swiadczące o moich zgłoszeniach. To teraz sie okazuje ze pani która podpisała sie pod decyzją reklamacji wyciaga 1 rozmowę najlepsza dla firmy i sie na niej jedynie opiera !!! ale już nie raczyła wyjaśnic skąd się wziela kwota 150 !!! zł za modem - niewiem to tak na chybił trafił daja faktury : ten na 100 zł tamten na 150 ten za 1łzl ???????? poprostu podejscie do klienta lekceważące -ale trafili na niewłasciwą osobe nie dam z siebie robić bałwana !!! i póki nie sprawdza sobie wszystkiego dokladnie to będziemy wysyłać pisma do siebie aż sie dopatrzą i pofatygują to wogle sprawdzić ! tym razem dołaczę im wydruki z tel kom by już dokładnie im ułatwić sprawdzenie połączeń ale następnym razem obciążę ich kosztami za kom - jak dla mnie mogę nawet wystąpić do sądu ja sie tego nie boję!!!
    Zaletyinternet dobry,szybki
    Wadytraktowanie klientów-poniżej wszelkiej godności i ogggggggggggggromny czas oczekiwania na konsultanta co zwiększa koszty i nerwy
  • ~gość / 2019-10-29 23:04
    Ocena: 3.00 / 5
    Jestem zawiedziona i rozżalona obsługą Netii i podejściem do klienta przez firmę Netia. Ic usługi są drogie (Telewizja, Internet, Telefony komórkowe). Ponadto po śmierci taty doliczyli notę obciążeniową ponad 100 zł za przedwczesne rozwiązanie umowy na telefon komórkowy... Z przyzwoitości już mogliby tego nie robić!!! W innej sieci, gdzie swojego czasu pracowałam, jednej z największych w Polsce, nigdy by nam do głowy nie przyszło żeby naliczyć w takim przypadku jakąkolwiek notę obciążeniową...
  • ~grygo / 2013-02-25 19:15
    Ocena: 3.00 / 5
    Uważam, że firma Natia S.A. jest jednym z najgorszych usługodawców z jakimi spotkałem się do tej pory. Instalacja Internetu w moim domu trwała tydzień. Monter nie mając wystarczająco kompetencji zbiegł (dosłownie) zostawiając wszystko (urządzenia, kopie umów itd.). Dopiero po tygodniu odwlekania, zgłoszeniu reklamacji i odebraniu poleconego udało się (NA MÓJ KOSZT) rozmawiając 28 minut z BOK Netia uruchomić mój Internet. Umowę musiałem Netii odesłać (NA MÓJ KOSZT) do Katowic. Po roku okazuje się, że nie zawarłem umowy na 24 miesiące tylko na 24 okresy rozliczeniowe, a więc zapłaciłem za tydzień korzystania z usługi której faktycznie nie miałem. To, że w wyniku błędu Netii wystawiono mi błędnie faktury również należy zaznaczyć. Oraz fakt, że korekty mogą dokonać tylko i wyłącznie gdy wystosuje odpowiednie pismo, wysyłając je do Katowic (NA SWÓJ KOSZT). Nikomu nie polecam i gdy tylko będę się mógł uwolnić nie ponosząc dodatkowych opłat - szybko im podziękuję. Pozdrawiam.
    Zaletyprędkość
    Wadyzawiła umowa, brak kompetencji instalatorów, konieczność ponoszenia dodatkowych kosztów w wyniku zaniedbań Netia S.A., urządzenie dostarczające mi Internet w domu udostępnia je bez mojej wiedzy i zgody poprzez platformę FON.
    12 miesięcy
  • ~ira / 2008-09-09 19:20
    Ocena: 3.00 / 5
    Do przejścia z TP SA do Netii skłoniło mnie to, że będę płacić mniej o 10zł./m-cznie i że po pół roku moę zmienić abonament na korzystniejszy. Już w 1 m-cu f-ra była o 5 zł.wyższa niż w umowie, a po 3 m-ch płacę tyle co płaciłabym w Telekomunikacji. Konsultanci kłamią , aby tylko złapać klienta.Póżniej okazuje się,że dodatkowo trzeba płacić np. za usługę Bezpieczny Internet, o czym mnie nie poinformowano. Byłam zadowolona z Neostrady i za nic dodatkowo nie płaciłam. Jeżeli jeszcze okaże się, że z tym przejściem na korzystniejsze warunki to taka sama fikcja to wracam do TP i Neostrady.
    Zaletymożliwość zmiany umowy na korzystniejszą w trakcie jej trwania
    Wadynie informowanie klienta o dodatkowych opłatach
    4 m-ce- 41zł. Lepszy Telefon 60+ 54zł. Szybki internet 1M
  • ~janek / 2011-05-09 14:39
    Ocena: 3.00 / 5
    przynajmniej jeżeli chodzi o stabilność łącza. Cenowo, czy też pod względem ilości dodatkowych bonusów bardziej korzystniej wychodzi już konkurencyjna TP ( np. Neostrada z możliwością wzięcia na próbę itd).
  • ~JAQ / 2007-07-16 21:24
    Ocena: 3.00 / 5
    Usługa "Net24" świadczona przez Netia S.A
    Całą treść umieściłem w plusach i minusach,uwążam że to powinno wystarczyć,starałem się być obiektywny .
    Aby ten komentarz mół się ukazać musi się w tej rubryce znależć 100 znaków (słownie : sto )
    Zalety-serwis techniczny czynny 24h (połączenie bezpłatne z telefonu stacjonarnego w Netii)
    -przyzwoite parametry
    -bezawaryjność na dobrym poziomie tj.1 na 1,5 roku
    Wady-dość wysoki abonament (patrz niżej)
    -możliwy tylko z telefonem
    -nie ma możliwości załatwienia nawet najdrobniejszych spraw w nawet śiedzibie!!!
    -brak biura obsługi klienta,jedynie szwankujący telefon (2szt.) w siedzibie
    -ogólnie panujący bałagan,na każdym poziomie
    -długie oczekiwanie na podłącznie do 2 mieśięcy!!!
    -konieczność podpisania umowy na 2 ,3 lata
    1,5 roku
  • ~Jarek / 2016-01-25 14:21
    Ocena: 3.00 / 5
    U mnie internet zainstalowano dopiero po 25 dniach (z 30 regulaminowych), a w salonie zapewniali, że to potrwa maksymalnie tydzień. Mają ogromny bałagan w dokumentacji. Firma sama nie wie, co się dzieje z monterem, czy internet już jest podłączony, czy jeszcze nie. Po wielu telefonach i stresie w końcu udało się.

    Teraz wyszedł jeszcze jeden piękny system naciągania osób, które na czas nie zrezygnują z bezpiecznego internetu. Firma wystawia faktury co 2 miesiące a nie co 1, przez co od razu naliczają dodatkowe 20zł opłaty dodatkowej za bezużyteczny pakiet. Widocznie wcześniej ludzie płacili po dodatkowe 10zł i rezygnowali, to firma znalazła sposób na zwiększenie opłaty. Nie da się z tego od razu zrezygnować podczas podpisywania umowy. W dodatku pierwsza faktura i dane do logowania online przychodzą z mega opóźnieniem, co też powoduje niepotrzebny stres i dezinformację.

    Punkt stacjonarny Netii na początku pięknie udawał, że pomaga i niby pogania montera, żeby szybciej zainstalował, a później już w niczym nie jest w stanie pomóc i ze wszystkim odsyła na infolinię, na którą nie sposób się dodzwonić. Niby usługę można wyłączyć poprzez stronę, lecz po rzekomym wyłączeniu nadal jest przycisk "Usuń". Nie wiadomo, czy naprawdę została wyłączona, czy nie.

    W mojej ocenie Netia nie jest godna polecenia. Moi rodzice mają UPC i nigdy nie było problemów z niczym. Instalacja w ciągu 2 dni, 1 zgłoszona awaria na kablu była naprawiona następnego dnia.

    Na szczęście z samym internetem nie ma problemów i sprawnie działa.
    WadyMega długi czas oczekiwania na instalację. Naciąganie na niepotrzebne koszty.
    ponad 5 miesięcy
  • ~Jaro / 2015-08-06 10:39
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam, ostatnio toczę bój z NETIĄ. Do tej pory posiadałem pakiet Gigakablówka Internet+TV za 49,90. Zadzwonił do mnie pan konsultant, przedstawiając mi ofertę przedłużenia umowy (w połowie okresu jej obowiązywania) do sierpnia przyszłego roku w tej samej cenie. Dodatkowo miałem dostać telefon za darmo, a to czy sobie go podepnę czy nie, to już miało zależeć tylko ode mnie. Oczywiście zostałem poinformowany, że jeśli nie przedłużę umowy teraz, to prawdopodobnie promocji nie będzie po zakończeniu okresu umowy. Po paru dniach przyjechał kurier z umową, trochę zdziwiło mnie, że zaznaczona jest na niej tylko usługa telefoniczna i napis "dosprzedaż z telefonem" ale pomyślałem, że pewnie taką formę musi mieć ta umowa, żeby przedłużyć wszystko do przyszłego roku. Zaufałem telesprzedawcy, podpisałem no i to był fatalny błąd. Na infolinii dowiedziałem się, że żadnej akcji przedłużania umów nie było, a ja podpisałem jedynie zobowiązanie na telefon na 12 miesięcy. Niestety było to już 14 dni po podpisaniu papierów... W świetle prawa wszystko OK bo na umowie był zaznaczony tylko telefon. Może i w świetle prawa tak ale ja czuję się oszukany. Złożyłem reklamację, pani, która nie była przesadnie miła i zachowywała się tak jakby to ona wiedziała wszystko najlepiej nie mogła jednak znaleźć nagranej rozmowy z konsultantem i zaproponowała TV na 1 miesiąc za złotówkę w ramach rekompensaty. Nie zgodziłem się i poprosiłem aby rozmowa była koniecznie zweryfikowana. Jeżeli to nic nie da, to jestem skłonny zapłacić karę i odejść z NETII na zawsze. Nie mam zamiaru borykać się więcej z oszustwem i niekompetencją tej firmy. Dla innych mam przestrogę - uważajcie na propozycje konsultantów NETII, w dużej mierze są to pracownicy zewnętrzni, którzy wcisną byle kit, tylko żeby dostać kilka złotych prowizji za sprzedaż usługi. A dla NETII mam radę - lepiej dobierajcie firmy współpracujące przy telesprzedaży bo opinię później odbudować będzie ciężko. Pozdrawiam!
    Zaletyniska cena
    Wadyobsługa klienta
    6 miesięcy, 49.90
  • ~jasql81 / 2012-03-09 09:31
    Ocena: 3.00 / 5
    Od kilku dni firma Netia dostarcza mi internet i wszystko byłoby ok gdyby nie.... prędkość .... Niestety prędkość łącza zdecydowanie odbiega od prędkości o jakiej była mowa w mailach i rozmowach z konsultantem gdzie zapewniano mnie na początku o 20Mb później jednak okazało się, że nie da rady i będzie "jedynie" 16M koniec końcem Pani konsultantka napisała mi maila informując mnie że na mojej linii TP niestety będzie jedynie 10Mb. Pod koniec zdecydowałem się na te 10Mb po podłączeniu routera okazało się, że 10Mb to tak naprawdę 6Mb co też potwierdził konsultant mówiąc, że od początku było wiadomo, że na mojej linii max będzie 6Mb. Dlatego proponuję każdemu kto chce założyć internet od Netii o pisemne (mailowe) ustalenie prędkości jaka będzie dostarczana żeby jak coś pójdzie nie tak mieć podkładkę pod reklamację.
    ZaletySzybkość zakupu usługi
    WadyRozmijanie się z prawdą co do prędkości łącza
    Użytkuję 10dni, 59zł miesięcznie
  • ~K D / 2024-10-24 10:43
    Ocena: 3.00 / 5
    Po pierwsze ich zapewnienia że jeżeli się zmienia adres to można przepiąć abonament to jest kompletny fałsz. Mimo że przeprowadziłem się do innego mieszkania w tym samym bloku nie chcieli mi przepiąć i wymusili żebym zrezygnował z starego abonamentu i zawarł nową umowę na 24 miesiecy na nowe mieszkanie, była ta sama cena więc się zgodziłem. Ale zrezygnowanie to odesłanie starych modemów, jeden telewizyjny a drugi na internet. Wysłałem telewizyjny 2 miesiące przed zakończeniem umowy bo nie mam TV, a internetowy potem, czyli w 2 paczkach. No i się zaczeło, emaile w stylu "nie mamy pana modemów, proszę o numer listu przewozowego", jeden numer przewozowy miałem ale drugiego nie więc po paru miesiącach windykowali mnie na 300 zl za modem. Mimo że jestem pewny że przesłałem im to nie mogę udowodnić że kurier im dostarczył więc zapewne będę musiał zapłacic ale 300zl za stary modem to przesada. Nigdy więcej netii.
    WadyOszuści, zawyżanie cen.
    MiejscowośćKraków
  • ~Konrad Muter / 2020-03-14 13:08
    Ocena: 3.00 / 5
    Witam, mam do opowiedzenia historię pewnej usterki, moja usterka trwa już od 4 marca godzin rannych. Zgłaszałem usterkę już parokrotnie, odpowiedziano mi, że trwa modernizacja i prowadzony jest światłowód - ok, jestem w stanie to zrozumieć, lecz kabel jest poprowadzony od mniej więcej 4 dni, a technika który podłączyłby Internet jak nie było, tak nie ma. Sprawa dotyczy całego bloku. Z tego, co się dowiedziałem, w samej mojej klatce jest 6 mieszkań z "netią", wszyscy zgłaszają ten sam problem, niektórzy ponoć codziennie, a Państwo mają nas, że tak się wyrażę w głębokim poważaniu. Od Państwa pracownika pracującego pod tym numerem: 223526468 usłyszałem wczoraj, że technik na 100% będzie u mnie 13.03.2020, jak się Państwo domyśla kolejny raz zostaliśmy zignorowani. Wobec takiego zachowania, jestem zmuszony udostępniać tą wiadomość na każdym profilu Waszej firmy jaki znajdę. Tylko błagam, proszę się nie tłumaczyć stanem zagrożenia epidemiologicznego, mieliście Państwo wystarczająco dużo czasu na usunięcie usterki. Nie ma tutaj żadnych zgromadzeń ludzkich, także można być spokojnym o bezpieczeństwo pracowników. Są jedynie ludzie pozamykani w domach, często starsi, pozbawieni jakiegokolwiek kontaktu ze światem, ponieważ usterka dotyczy także telewizji. Moja frustracja spowodowana jest nie tym, że nie mogę zobaczyć ulubionego serialu na netflixie, tylko tym, że od poniedziałku internet będzie potrzebny w pracy zdalnej, a już w ten weekend przy e-learningu. W takim wypadku odliczenie dni bez usługi od faktury to trochę zbyt mała rekompensata. Proszę o szybką odpowiedź, choć znając państwa procedury niewiele ona wniesie.
  • ~kujawiak / 2011-02-07 01:40
    Ocena: 3.00 / 5
    MIMO DOBREJ JAKOŚCI ŁĄCZA TOTALNE OLEWANIE KLIENTA.Wykazałem się dobrą wolą czekając na wprowadzenie zmian nie od 5 stycznia jak miałem obiecane telefonicznie w rozmowie telefonicznej z konsultantem do 6 lutego jak miałem potwierdzone mejlem i zero reakcji.Myślałem że Netia olewa starych klientów ale czytając kilka ostatnich postów widzę że firma zeszła na psy.Pani Sylwia Rosiak z Contact Center pisze mi że umowa zawarta ale wg mnie przez Netię nierealizowana.Dlatego usługi firmy Netia tylko dla naiwnych.i zdecydowanych na otrzymywanie coraz to nowszych bajerów
    ZaletyDobre łącze
    WadyTotalne olewanie klientów
    ponad 5 lat
  • ~kwiat / 2015-05-07 13:24
    Ocena: 3.00 / 5
    KOSZMAR! Mam od pól roku i bez przerwy resetuję, loguję od nowa, wyłączam z prądu... zrywa się sygnał w tv, WiFi działa góra kwadrans....co to za urządzenia???? Całe szczęście , ze umowa na rok. Czy ktoś wie, czy można rozwiązać z nimi umowę przed upływem roku???
    ZaletyŻadne!!! Złapałam się na HBO GO, które i tak sie zawiesza azem z calym przekazem
    WadyPermanentne zrywanie łączności!
    6 miesięcy, 165zł przy niepelnym pakiecie + 2 Mulitroomy
  • ~Lamarr / 2010-02-06 19:02
    Ocena: 3.00 / 5
    Parametry i bezawaryjność są prawidłowe, jednak ponieważ internet jest na lini TP, zapewne zawdzięczam to komu innemu.

    Historia choroby:

    -> Zbliża się koniec umowy (bodaj 69zł/mies, umowa na rok, 1mb)
    -> dzwoni do mnie konsultant
    Mówi mi, że nadchodzi koniec koniec umowy, i jeżeli nie zrezygnuję lub przedłużę to będę płacił 134 zł miesięcznie (umowa automatycznie przejdzie na czas nieokreślony)
    Pytam się, jak to jest, że ja mam płacić za ten 1mb 134zł/mies, kiedy na stronie internetowej jest jak wół napisane, że abonament na czas nieokreślony wynosi 79zł/mies - konsultant nie jest w stanie mi tego wyjaśnić.
    Cały przekręt polega na tym, ze w regulaminie widnieje, iż po wygaśnięciu umowy, abonent płaci zgodnie z cennikiem który obowiązywał w dniu podpisania tejże umowy (czyli zgodnie z cennikiem zeszłorocznym w moim przypadku)
    Pytam się zatem czy jest możliwość abym za tą usługę przy umowie na czas nieokreślony miał za tyle ile nowi klienci - odpowiedź brzmi: Nie ma takiej możliwości.

    -> Zerwałem umowę
    w dniu tym a tym internet miał zostać odcięty, nie został
    -> podpisałem nową umowę (na 79zl/mies, czas nieokreślony)
    (internet nadal działa)
    -> minęło 2 tygodnie, dzwoni do mnie konsultant i mówi że w systemie są dwie umowy, i czy zgadza się że ta poprzednia została rozwiązana. Odpowiedziałem, że tak. On się zapytał czemu tak zrobiłem, a ja mu na to wyjaśniłem ten kruczek w regulaminie. Chyba nie zrozumiał.
    -> minął kolejny tydzień - odcięli mi internet
    -> przyszło pismo od Netii, że TPsa odpowiada, iż nie może aktywować łącza, bo już jest na nim usługa. Z pismem był formularz do podpisania (coś, co miało rozwiązać problem, nie pamiętam już)
    -> po kolejnym tygodniu w końcu zadziałało
    -> przyszedł pierwszy rachuek na... 134zł + koszt aktywacji O_____o
    -> Do netii poszło pismo z pretensjami
    -> odpisali, że przepraszają, to była pomyłka, i wystawiają korektę faktury,
    -> posłałem pismo, że chętnie zapłacę, ale tylko za czas kiedy miałem DZIAŁAJĄCĄ usługę (czyli bez tych 2 tygodni)
    -> Przyszło pismo w którym NETIA przychyla się do mojego stanowiska, wystawili korektę korekty faktury - opłaciłem ją
    innymi słowy były:
    Faktura A -> pierwsza, mylna
    Faktura B -> Korekta do A
    Faktura C -> Korekta do B - opłacona

    -> po jakichś trzech tygodniach dzwonią z netii że jest nieopłacona faktura B, i że mam zapłacić - wyjaśniłem, że była do niej korekta, którą to uregulowałem
    -> tydzień później taki sam telefon, takie same wyjaśnienia
    -> znowu

    -> Kolejny telefon, tym razem z firmy windykacyjnej
    Tutaj skończę bo się rozpisałem, i jest to dział o NETII

    NIGDY WIECEJ
  • ~macmak31 / 2013-10-08 19:37
    Ocena: 3.00 / 5
    slaby ,wolny jak monituje odpisuja ,ze po rozbudowi bedzie lepiej ,ale jak podpisywalem umowe to nikt nic nie mowil ze maja klopoty z transferem ,place za 20 G a mam 250 Mb czyli nic ,bywa czsami 1 do 1,5 nie polecam zenada
    Zaletybrak
    Wadyfirma oszust
    10 miesiecy -90 zl razem z telefonem
Dodaj własną opinię »

Podobne wyszukiwania

Zobacz również

VECTRA
Ocena: 1.60, ilość opinii: 4438
UPC Internet
Ocena: 1.81, ilość opinii: 3497
Netia Szybki Internet
Ocena: 2.02, ilość opinii: 3201
Cyfrowy Polsat Internet
Ocena: 1.51, ilość opinii: 2551
Play Online
Ocena: 1.74, ilość opinii: 2238
T-Mobile Internet
Ocena: 1.88, ilość opinii: 2081
Play
Ocena: 1.39, ilość opinii: 4545
Orange
Ocena: 1.40, ilość opinii: 3914
Plus
Ocena: 1.45, ilość opinii: 2961
T-Mobile
Ocena: 1.59, ilość opinii: 2564
mBank
Ocena: 1.66, ilość opinii: 2016
Mobile Vikings
Ocena: 4.56, ilość opinii: 1264