strona 28 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »
-
~david90 / 2016-04-12 12:40
czasami male awarie ale ogolnie na plus ;) -
-
~dialog / 2014-11-25 16:33
Witam,
Dołączam do grona niezadowolonych klientów. Do tej pory miałem Internet w dialogu (14 lat), najpierw 2Mbit, potem 6Mbit, potem 10Mbit i zawsze były to prędkości maksymalne. Niedawno dialog przejęła firma netia i zaczęło się, najpierw zadzwonili przed końcem umowy oferując 20Mbit w cenie dotychczasowych 10-Ciu, nie było mowy o żadnej ofercie typu tyle ile łącze wyciąga. Co się okazało, po przedłużeniu oczywiście telefonicznie umowy po 2 tygodniach przyszła umowa (e-mailem) i okazało się, że jest to oferta Internetu max20 czyli równie dobrze może być teraz 5Mbit i też będzie zgodne z umową. Dodam tylko, że łącze wyciąga maksymalnie 13-14Mbit zamiast obiecywanych 20Mbit - jak stwierdziła konsultantka niestety nic nie są w stanie zrobić ponieważ łącze na więcej nie pozwala - za daleko od centrali, co ciekawe wcześniej podczas telefonicznego przedłużania umowy zapewniali ze 20 jest już osiągalne w tej lokalizacji, tym bardziej że dialog od dawna miał położona własną sieć niezależną od Tepsy i innych. Jedyna zaleta to taka, że łącze jest nadal stabilne jak za dialogu. Dodam tylko, że umowę przysyłają dopiero po 2 tygodniach od potwierdzenia przedłużenia telefonicznie, aby nie było już czasu na rezygnacje i tym sposobem przez 2 kolejne lata jestem uwiązany z tą firmą, a prawda jest taka, że gdybym wiedział że to łącze nie osiąga 20Mbit to poczekałbym do nowego roku i przeszedł do konkurencjiWadyzaniżona prędkość2 miesiące -
~Domin / 2010-03-17 08:39
Parametry i cena bardzo dobre.
Obsługa klienta PONIŻEJ WSZELKIEJ KRYTYKI!!!
Znam trzy osoby które mają internet w Netii, KAŻDA miała przeboje z obsługa klienta.
- czekanie ponad 30 minut na połączenie z konsultantem
- brak kontaktu zwrotnego
- błędy i niewiedza konsultantów
- długi czas reakcji
- problemy z uzyskaniem zwrotu kasy za czas awarii (nie żeby złośliwie, ale ... z powodu błędów operatorów)
Jak ktoś nie potrzebuje ciągłego i niezawodnego połączenia i w przypadku awarii ma czas na długie rozmowy z konsultantem to jest to najlepsza propozycja, jak nie to radzę się DOBRZE zastanowićZaletyjakoś połączenia, cenaWadybeznadziejna obsługa klienta18 miesięcy -
~ezena / 2008-04-07 21:42
Zostałam oszukana , zamówiłam przez internet usługę w promocji,, rok za darmo'' umowa dostarczona kurierem,podpisać musiałam przy kurierze ,ponieważ on odsyłał umowę.Byłam pewna ze podpisuje usługę która zamawiałam.A tu niespodzianka 3 miesiace po 19 zł następne po 49zl.Wytrzymam ,ale nigdy więcej. ZaletyOszukanaWadyoszukanaOd 29 pażdziernika -
~Hana / 2015-05-07 19:15
Nie polecam. Dalismy sie skusic oferta tanszego internetu - 100 Mbps, takie warunki zostaly omowione i podpisane, po czym pryzchodzi mi "podpisana" umowa na maila - na 20 Mbps za te sama cene! - cale szczescie, ze czytam takie rzeczy, ile jest klientow, ktorzy placa za wyzsze lacze i dostaja mniej?! po asertywnej rozmowie z infolinia dowiedzialam sie, ze to niby pomylka i ze podwyza na 100 Mbps - do 5 dni roboczych i aneks do umowy dostane za 14 dni!!! wiec nic na pismie, tylko wierzyc? asertywnie sie domoglam chociaz wyslania smsa z potwierdzeniem, ze podwyzaja predkosc lacza na 100 Mbps, ale dopoki nie otrzymam nowej umowy, bede sie martwic, czy nie podwyza tez cene. Nie polecam - lepiej placic troche wiecej i nie tracic nerwow z niepowazna firma. ZaletycenaWadybrak zaufania do tej firmy, fatalna obsluga klienta13 dni, 49 PLN -
~Hekto / 2014-11-22 20:07
Internet dobry. Staż 4 lata. Widze tutaj mnóstwo negatywnych opinii i szczerze zastanawiam się czy po prostu Ci klienci trafiają na monterów lebrów czy konkurencyjne firmy najęły sobie hejtów. W każdym razie jeśli znajdziecie coś w tych cenach czemu nie, ale póki co Netia ma najlepsze oferty. Zaryzykowałem i nie wyszło mi to na złe. Pozdro. ZaletySzybkość i cena.WadyCiężko skonsultować się z Biurem.4lata -
~ireczek0 / 2012-03-29 14:08
Usługi bez zarzutu, ale spróbujcie się z nimi rozstać. Ostrzegam, że będą udawać pomyłki, przeprowadzać reklamacje i inne procedury, by nie zwolnić łącza. Chciałem przejąć łącze po firmie żony jako klient indywidualny, co z powodów technicznych w/g Netii nie było możliwe. Jednak przez niemal dwa miesiące nie zwolnili łącza nagabując żonę do przedłużenia umowy na tymże samym kablu. Przyczyną techniczną, wykluczającą przyłączenie mnie do usług było jak sądzę zajmowanie łącza przez samą Netię. Zrezygnowałem. Poszedłem do konkurencji (TP). Doprawdy szybciej dogadacie się z urzędem skarbowym. Netia to kolejny moloch na glinianych nogach i cudzych łączach. Obsługa klienta chowa się za barierą kompetencji (lub niekompetencji), automatycznych biur obsługi i procedur. Nie dba o łącza, bo to nie jej własność. Jak wam padnie kabel, to i tak wrócicie do TP jak ja. Zaletyciągłość i niezawodność usług jak w TPWadyobsługa i procedury wewnętrzne, zależność od TP2 lata -
~Kamil / 2011-08-20 16:21
Mam Internet w Netii na Łączu TP.SA - takie same awarie jak u innych , w koncu do mnie dotarło że nie warto zmieniać operatora jeżeli ma byś usługa na tym samym kablu.
W orange miałem 1mb/s w Era 1mb/s w netii 1 mb/s - .
Ludzie nie dajce się nabrać - skoro w TP.SA działa tylko 6 to w Netii też bedzie max 6 .
Możliwe ze taniej ale nic wiecej.ZaletyCEnaWadySTARE KABLE TEPSY3 msc - 59,90 -
-
~Karol / 2016-12-22 00:42
Posiadałem stałe łącze w sieci Netia przez dwa lata na kablu telefonicznym - Netia Spot do 20mbit/s. W moim budynku gdzie mieszkam niestety szybciej się nie dało. Ogólnie prędkość średnia w speedtestach to 12-14mbit/s także nie jest najgorzej. Gorzej wyglądała sprawa w pingach ponieważ średnio w grach online wynosiły prawie 90ms. Osobiście mi to nie przeszkadzało, ponieważ dało się grać, jednak moim zdaniem powinno być ciut szybciej. Reasumując nie było najgorzej tylko przez ostatnie awarie (4 w ciągu 3 miesięcy trwające łącznie 7 dni) internet w ogóle nie działał a szanowna Netia nie raczyła obniżyć abonamentu z tego tytułu że nie posiadałem cały miesiąc dostępu do internetu. Przeszedłem teraz do konkurencji, którą niedługo również będę oceniał na łamach tej strony. Myślę że Netia powinna pomyśleć o obniżeniu cen szczególnie za te łącza odchodzące już do historii (na kablach telefonicznych). ZaletyStabilność łącza - przepustowośćWadyCzęste awarie
Długie pingi powinno być szybciej2 lata -
~klient / 2021-04-29 20:07
Sygnał telewizji nie idzie osobno przewodem jak np. w Vectrze ,tylko przez router i dlatego kiedy prędkość przesyłu spada pojawia się blokowanie sygnału telewizji obraz się zatrzymuje !!!!!!! internet uruchomiony przez pilot dekodera np. klawiszem [you tube] włączenie tej aplikacji nie pozwala na oglądanie filmów w 4K dostępna jest rozdzielczość max. tylko 1080 ,natomiast po włączeniu tego samego filmu4K przez przeglądarkę z pilota telewizora jest dostępna rozdzielczość 4K... jedyny plus Netii to cena za usługi ,najlepiej kupić razem TV ,internet i karty SIM żaden inny operator obecnie do Netii nie równa ceną ( np. w Vectrze pakiet 133 kanałów w tym 30 na sztukę robiące liczbę których nikt nie ogląda jak polotnia1 tele5 france24 bielsat itp. + internet oraz trzy karty SIM to 160zł ,podobnie w Orange ... w Netii 100 programów z czego wszystkie do oglądania internet 3 karty SIM 125zł ) MiejscowośćKatowice -
~lol / 2011-04-21 09:07
hehe fajnie że na tym forum wypowiadaja sie negatywnie osoby które na tym samy nicku pisza pochwały na TP.SA.
Oj przedstawiciele Tepsy zrobia wszystko by sprzedać Neostradę...
A netia...jak ktos ma łącza Tp.SA niech lepiej kablówki szuka...bo na tym samym drucie to nic lepszego nie pójdzie.
może i netia ma taniej ale to technicy z TP.SA te łącza naprawiając więc dla konkurencji nie trwa to 2 H tylko 3 dni..
801802803 to zajei.... infolinia...ale jak masz coś do załatwienia lepiej napisac @ lub pismo...nie męczcie tych biednych ludzi...pracowałam w poznaniu na Infolini Tepsy - o matko jacy ludzie potrafia być okropnii .. tępi i bez zrozumienia ze tam to siedzą specjalisci ale tak na prawde co oni moga..
Pozdrawiam Serce i rozum :)ZaletyNie okradają pracowników jak TP.SAWadykorzystaja z Łącz TP.SAnie mam -
~lord / 2011-04-18 02:00
Infolinia jest fatalna zanim dowiedziałem się o saldzie konta musiałem odpowiedzieć na kilkanaście pytań, wysłuchać oferty mobilnego internetu, czy czegoś tam żądam , czy moja komórka nie zmieniła numeru..a co to KGB? Pani na infolinii to chyba 3 zł na h zarabia bo nic tylko klepie regułki , rozmowa sztywna jak drut.im tam chyba za ilość odebranych płacą - jakiś akord albo cos w tym stylu.. no z takim podejściem to daleko nie zajadą. niestety mam łącze po tp.sa .. jak u poprzedników w dzień to lepiej nie korzystać...6 mb/s to tylko na umowie ...a co do sprzedawców..no tacy przemili , tak pięknie kolorowo...a tu masz ..co innego na umowie niż ustalono...podpisał pan to pan płać...
Pani Aniu - wiem że takich jak ja to pewnie 1000 dziennie dzwoni i się wydziera...nich pani prace zmieni szkoda serca.ZaletybrakWadyza mało miejsca by wypisać3 mc 59,90 -
~Mateo / 2017-04-18 15:15
W Netii jestem prawie rok. Mam neta na 20 mb max i zwykle jest. To na czym mi zależy czyli ping jest ok. W Battlefield mam ping rzędu 30-50 na serwerach europejskich i po 20-30 na krajowych. Okablowanie mam po miedzi tak więc jak sobie uszkodziłem to sobie sam naprawiłem. Co do obsługi to z zasady umów nigdy nie zawieram przez telefon,infolinia nie chciała dać namiarow na kogoś na miejscu(dziwna polityka), poszukałem więc kontaktu na miejscu i znalazłem. pracownik z którym się kontaktowałem załatwił wszystko na miejscu. Router slabizna, ale nie ma problemu z rejestracją swojego urządzenia, ja mam teraz tp-link archer c50 i z tym routerem działa o niebo lepiej jak na sprzęcie który daje Netia. Ogólnie jest dobrze. ZaletyStabilność, niski ping, cena, promocjeWadyObsługa klienta kuleje, brak biura na miejscu, router porażkaSanok -
~Max / 2024-11-30 14:26
Internet, jeśli działa to jest świetnie na fakturze mamy prędkość 600mb/s nie było przypadków żeby prędkość była niższa raczej zawsze jest 5-10 mb/s ponad deklarowaną. Ale jest też druga strona medalu, średnio 4-5 razy w miesiącu internet znika na ok. 2-3 godz i nie da się z tym nic zrobić, pomoc techniczna mówi że usterka jest w trakcie naprawy i proszę czekać. Dodatkowo min 1 raz na 2 miesiące muszą przyjechać technicy ze względu na to że sprzęt który jest w domu ( Router, odbiornik światłowodu itd. ) przestaje działać i bez względu na czekanie internet nie wraca. Panowie mówią że ten sprzęt już tak ma i nie da się z tym nic zrobić, choć z wcześniejszym dostawca nie było żadnych problemów. Zalety- Szybka reakcja techników w razie usterki
- Dobra prędkośćWady- Bardzo częste przerwy w dostawie prądu
- Dekoder I router które psują się od leżenia na półce
- Czasami ciężko jest dogadać się z osobami na infoliniiMiejscowośćBędzin -
~Mecenas / 2018-01-10 08:17
Witam brak możliwości szybszego transferu internet ZaletyStabilnosc łączaWadybrakMiejscowośćWrocław -
~Paweł / 2011-04-04 11:14
Według mnie internet w Netii jest o wiele lepszy w TP i do tego sporo tańszy, u mnie zdarzyły się 2-3 awarje w ciągu 2 lat. Prawdopodobnie przedłużę umowę o 12-24 miesiące, cena pakietu ma się podobno zmniejszyć, a prędkość lepsza. -
-
~Paweł / 2018-08-16 03:57
No cóż, Netia ma to do siebie że działa w Polsce na kilku różnych technologiach, więc warto o to zapytać przed zamówieniem.
Mi akurat póki działa bardzo dobrze.
Odradzam zamawiać na infolinii, bo z każdym razem łączy was z kim innym, i długo się czeka. Polecam dzwonić na 570 570 057 bezpośrednio do człowieka z działu sprzedaży.ZaletyCena bardzo bobraWadyBałagan na infoliniiMiejscowośćWarszawa -
~Piotrek / 2023-10-20 23:08
Zmiana na ich ruter i brak internetu, każą czekać do 24h bo to normalne. Choć internet jest to nie można z niego korzystać. MiejscowośćBiałystok -
~Piotrek ŁG / 2015-01-29 09:00
Mam internet z netii i nie narzekam jest ok, natomiast obsługa klienta tragiczna. Domówiłem telewizje i czekam juz prawie miwsiąc na netia player. Nakpierw zamowilem i czekalem, pozniej dzwonilem i Pani zdziwiona ze nie dostalem jeszcze wiec oddala sprawe do dzialu ponaglen :-/ Zadzwonilem znowu po paru dniach i Pani znowu zdziwiona ze jeszcze nie mam dekodera. Powiedziala ze od razu zajmie sie ta sprawa i wysyla, do 3 dni bedzie,poczekam bo co mam zrobic. Szkoda tylko ze weekend jutro sie zaczyna i Bundesliga na Eurosport 2 też.:-/ Ciekaw jestem jak długo to jeszcze potrwa. Ojciec zamówił UPC mial za 2 dni, da sie ? DA ZaletyUsługiWadyObsługa klientaInternet bo na TV ciagle czekam -
~PK / 2017-10-02 09:22
Przedstawiciele Netii OSZUKUJĄ!
W związku z planowaną przeprowadzką szukałem operatora Internetu na 1 rok.
Podpisałem z Netią umowę na 2 lata, gdyż Przedstawiciel Netii w Lublinie (K. Barzycki) zapewnił mnie, że po roku przeniosą mi Internet na nowe mieszkanie (za 1 zł), a jeśli to nie będzie możliwe, umowa zostanie zerwana.
W umowie niczego taniego nie pisało, Przedstawiciel twierdził, że takie mają przepisy w regulaminie.
Po roku okazało się, że mogą mi przenieść Internet ale na nową umowę (na 24 miesiące), a i opłaty wzrosną dwukrotnie (bo inna technologia). Alternatywą jest zapłacić karę za przedterminowe zerwanie umowy. Tak twierdziły 3 osoby z obsługi klienta (w tym z działu reklamacji).
podsumowując:
Przedstawiciele Netii OSZUKUJĄ, uważajcie.ZaletyInternet działał OKWadyPrzedstawiciele Netii OSZUKUJĄ!
strona 28 z 161
- « poprzednia
- 1 ...
- 26
- 27
- 28
- 29
- 30
- nastepna »